franklin 06-02-2018 Via de website gekocht

geweldig, echt een dikke plus.

word snel geleverd, geven mooi de tijd aan wanneer het geleverd word en de prijs is eerlijk. volgende keer wordt het weer bij cameranu.nl

Jim 05-02-2018 In de winkel gekocht
Urk

Zeer prettige ontvangst !

Ter zake kundig personeel. Bij binnenkomst voelt het al goed. Aan de balie krijg je een goed en betrouwbaar advies. Mijn bevindingen tot nu toe zijn uitstekend. Leveringen worden snel en accuraat afgehandeld.

hanske 05-02-2018 Via de website gekocht

prima sevice

goede en snele service met een prima lens voor een schapelijk prijsje
ik zal de volgende bestelling zeker ook bij vrienden aanbevelen.

DKlinkjen 04-02-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering!

Het is een mooie duidelijke website en ze hebben echt de beste prijzen en combideals. De levering was snel en geen enkele problemen ondervonden! Ik ga er zeker vaker bestellen!

Jorian 04-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

- Snelle service!
- Goed advies!
- Mooi assortiment!

Al met al kom ik hier zeker vaker! Top!
Pakketje kwam keurig op tijd de volgende dag(zelfs op zaterdag)

v acker 03-02-2018 Via de website gekocht

ben erg tevreden goederen snel in huis top service

de prijs van het artikel goedkoper dan bij anderen en snelle levering, een goede website met duidelijke uitleg .

Hans Wolters 02-02-2018 In de winkel gekocht
Urk

Cameranu.nl is een heel klantvriendelijke winkel, alles wordt heel rustig uitgelegd. De keuze die ze voor je uitzoeken wordt goed gemotiveerd. Het gaat ze niet om het geld maar vooral dat jij tevreden bent.

Wim vd Meer 02-02-2018 Via de website gekocht

Snel en efficient

Ik koop wel vaker bij cameranu. Altijd perfect! Snel, ook goede klantenservice en voorlichting. Prachtige winkel in Urk!

Robbert Dieperink 02-02-2018 In de winkel gekocht
Urk

Cameranu is en blijft een geweldige service hebben

Vorige week een DJI drone gekocht, uiteraard bij Cameranu! Na een aantal dagen merkte ik dat ik toch beter voor een iets duurder model kon gaan. Geen probleem bij deze topwinkel. Zonder gezeur de drone teruggebracht en na bijbetaling een andere iets duurdere meegekregen. Medewerker had alle tijd voor me en je wordt niet als nummer 328 behandeld maar gewoon als klant. Kom al jaren met veel plezier bij deze winkel voor al mijn cameraspullen en altijd goede service en nooit problemen ondervonden. De nieuwe drone bevalt fantastisch!

Han Assink 02-02-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd razendsnelle levering

CameraNu is een van mijn favoriete fotoapparatuur leveranciers: goede prijs, verstand van zaken, snelle levering en goede service bij problemen. Dat laatste heb ik in al die jaren maar 1x nodig gehad, maar het probleem werd direct naar volle tevredenheid opgelost.

MARCO 02-02-2018 Via de website gekocht

ik vind camera nu .nl echt goed. ik heb al verschillende keren hier iets gekocht. alles wordt iedere keer netjes op tijd bezorgd.

Johan 01-02-2018 Via de website gekocht

Supersnel geleverd en een ongelooflijk goede prijs

Snelheid, service en een uitstekende prijs. Deze webshop (althans alle medewerkers) verdient echt een pluim. Beste prijs/prestatie is dan ook volledig van toepassing. In het verleden al meerdere producten gekocht en steeds weer ben ik verbaasd over de correctheid, snelheid en, niet geheel onbelangrijk, de prijs. Chapeaux!

Martin 01-02-2018 Via de website gekocht

Goede chat service en snelle levering

Via de online chat snel en goed geholpen. En het product was snel geleverd (en goed verpakt). Al met al dus top service

Evelien 01-02-2018 Via de website gekocht

Super Service!

Hallo Cameranu.nl ,super service van jullie gekregen! Ik heb vorige week een lichtmeter besteld en Ik werd heel goed op de hoogte gehouden van de bestelling.Nadat ik de lichtmeter had ontvangen kwam ik er achter dat de batterijen er niet bij zaten. Stond wel vermeld bij de omschrijving, toen ik heb dit gemeld en binnen no time kreeg ik 4 batterijen nageleverd! Ik ben zeer onder de indruk! Nogmaals Top! Super service!

Jort Theeuwen 01-02-2018 Via de website gekocht

Mijn hofleverancier

CamerNU.nl is dé onlinewinkel voor mijn camera. Ik heb altijd een goede service ervaren en nooit problemen gehad met de producten. Deze zijn bij aankomst in goede conditie en werken naar toebehoren. Contact opnemen met het serviceteam gaat makkelijk en de levertijd is altijd heel kort geweest.
Kortom: zeer tevreden, een goede winkel om aankopen te doen!

Roberto Rodrigues 31-01-2018 Via de website gekocht

Prima en toegankelijke service! ??

Ik had een verkeerde bestelling gedaan van mijn cameratas. Na een telefoontje en bijbehorend goed advies ontving ik binnen 1 dag de juiste tas en was mijn geld van de eerdere bestelling binnen 2 tot 3 dagen teruggestort!!

Rein Hoogsteder 31-01-2018 Via de website gekocht

Als je iets in het hoofd hebt zitten is het snel geregeld

Als Video je hobby is kan je bij deze winkel uitstekend terecht. Alles is goed weer gegeven en er is keuze genoeg.
Je hebt snel gevonden wat je zo zochten het is de volgende dag al bij je thuis. Mooier kan het niet.

Harry R. 30-01-2018 Via de website gekocht

super service

Prima site, goed in te vullen wat je bestelt, maar vooral goed te volgen. Vanaf het moment van bestellen tot levering zeker 6 mailtje ontvangen over het verloop van de bestelling tot aan de levering, en!!!! binnen de beloofde 24 uur. Goed verpakt. Ik ben zeer tevreden en beveel dit bedrijf zeker aan.

Johan 30-01-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare webwinkel

Er was iets misgegaan met de bestelling (ontbrekend kabeltje), maar na 1 vriendelijk telefoontje was het de volgende dag al opgelost, zo hoort het!

Dawid 30-01-2018 Via de website gekocht

Great shop

Very, very fast delivery. Always according to schedule. Good prices and large amount of different equipment.
One of the best photo shops.

Amanda 30-01-2018 Via de website gekocht

Super mooie tas!

Handig te gebruiken, voorzien van veel extra vakken voor geheugenkaartjes, oplader, etc. etc. En ook nog eens een mooi model voor mijn Sony cybershot DCS-H400! 's Avonds na 19.00 uur besteld en de volgende dag om 10.15 uur thuis bezorgd.

Arjan 30-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service van begin tot eind!

Een duidelijke en snelle website zorgt er naast goed advies en geweldige service voor dat het plezierig winkelen is bij Cameranu.nl. Het assortiment is up to date en zeer uitgebreid, waarbij de webshop ook veel nuttige en goede informatie biedt bij elk product. Ben je niet helemaal zeker over de juiste keuze? Of de beste manier van betalen, bezorging of retourneren? Bel dan even en je wordt direct goed geadviseerd. Van de eerste tot en met de laatste stap is alles duidelijk bij Camernu.nl.

Edwin 30-01-2018 In de winkel gekocht

Super winkel

Veel vak kennis goede producten en ze doen veel voor je als klant en ze zijn open en eerlijk.
Geven vaak workshops en lezingen waar je veel van leert .
En altijd goed geregeld.
En website die up to date is met een snelle bezorging

G. van Zellem 29-01-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd met 5 jaar garantie!

Ik heb uiteindelijk (want de prijs was hetzelfde) de optie 5 jaar garantie het zwaarst laten wegen. De levering was prima verzorgt!

Frenck Klaassen 29-01-2018 Via de website gekocht

Weer een feestje!

Een filterset aangeschaft bij CameraNu.nl omdat ik me meer wil toeleggen op landschapsfotografie. De levering was weer netjes op tijd en zeer zorgvuldig verpakt.

Nadat het product bezorgd was heb ik door middel van de chat via de webshop nog contact gehad over de wijze van onderhoud van de filterset. Ik ben erg te spreken over de manier waarop mijn vraag is beantwoord, kortom klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel bij CameraNu.nl

Hmj Heuvels 29-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende Foto webshop/winkel

Cameranu.nl .... ik kan niet anders dan deze fotoshop een 10 geven, Service is perfect, verzenden is perfect, assortiment is perfect....Ik heb hier objectieven en body gekocht en zo ook mijn lee adapter ringen, De kwaliteit is uitstekend er wordt snel bezorgd en als je een probleem hebt word dit snel en kundig verholpen.
Uitstekend cameranu, een aanrader !!

Roelof 28-01-2018 Via de website gekocht

Prima shop om te kopen .

De shop is goed , je kunt er makkelijk je dingen vinden en als je wilt kopen gaat het van een leien dakje .
Geen problemen met de bestelling en niet met het betalen en de zorg voor de verzending is ook prima .

Wilco 28-01-2018 Via de website gekocht

Goede klantenservice, scherpe prijs en 5 jaar garantie

Ik hier hier recent een nieuwe camera. Na bestelling kreeg ik echter geen bevestiging per mail en ik was niet aangemeld als klant. Ik nam via de zendesk kontakt op met de klantenservice en werd direct geholpen. Er bleek een tijdelijke storing te zijn. Er werd daarop alsnog een bevestiging gestuurd en mijn login werd aangemaakt. Snelle reaktie dus en de camera de volgende dag ontvangen.
Heldere site met relevante informatie, de specificaties zijn compleet. Ze hanteren een scherpe prijs en bieden 3 jaar extra garantie bovenop de wettelijke garantie. Dat kunnen volgens mij weinig andere webshops bieden.

Anja Wessels 28-01-2018 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd! Snelle service!

Twee keer heb ik besteld bij CameraNu Beide keren werd er snel en volgens afspraak geleverd. Er was een inlog-probleem met mijn account. Ik nam per mail contact op. Het probleem was zeer snel verholpen. Ik heb me geabonneerd op de nieuwsbrief. Ik was "een beetje bang" dat dat heel veel onzin en reclame op zou leveren. Niets is minder waar. Er komen af en toe reclames en verder veel leuke en handige tips en informatie. Perfect!

Peverelli 26-01-2018 Via de website gekocht

Héél snel en voordelig

Besloot op vrijdag mijn accessoire te kopen en de volgende dag gratis voor 12:00 in huis! Zelfs de tweede bestelling dien ik vergeten was en 2 uur daarna bestelde werd gelijktijdig geleverd.

Hans Nijenhuis 26-01-2018 Via de website gekocht

Service zoals beloofd!

Voor 24 uur besteld en dus de volgende dag afgeleverd! En dit was niet voor het eerst..... Op voorraad, betaald (niet met credit card) en laten verzenden met PostNL zijn de enige voorwaarden voor een perfecte aflevering. Een geruststellende gedachte....

jaimie peeters 26-01-2018 Via de website gekocht

Als je iets zoekt dan weet je zeker dat je het hier vindt.

9 van de 10 x zit ik thuis te zoeken naar net die ene lens of die ene body. En altijd vind ik het hier. De gemakkelijkste winkel voor mij ooit. Ook voor de prijzen weet ik dat ik bij CameraNU altijd goed zit. Ik hoef dan ook niet nog naar andere winkels te kijken. Ze hebben het altijd en voor de juiste prijs.

Joey Roelofs 26-01-2018 Via de website gekocht

Top levering en meer dan een uitmuntende service!

Ik heb afgelopen week 2 camera’s bij jullie gekocht (canon g7x). Naast de uiterst snelle levering werd ik, na een onderdeel niet geleverd te hebben gekregen, uitmuntend te woord gestaan en geholpen. Het onderdeel werd dezelfde avond nog verzonden en had ik de volgende dag binnen. Handig omdat ik die dag al moest draaien met m’n twee nieuwe camera’s. Kortom: goede, makkelijke en duidelijke website. Hele snelle levering en daarnaast een meer dan uitmuntende service. Heb ik niet vaker meegemaakt bij winkels / online shops. Wil je niet alleen een product kopen maar mochten er problemen zijn ook contact hebben met goed functionerende en hele fijne personen is deze echt een aanrader!

Mark 26-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!!

Mooie duidelijke webshop. Goede productomschrijving en mooie productfoto's.
Je kan zo goed zien wat er te koop en is. Ook de vergelijker maakt het kiezen makkelijker.
Goede prijzen en snelle verzending.

In 1 woord: TOP!!

Jan 26-01-2018 Via de website gekocht

Dia scanner

Sorry kan niet anders vermelden dan het volgende .
Slechte ervaring keer een al reeds gebruikte product geleverd
Na contact direct weer terug gestuurd

Officiele reactie van CameraNU.nl 26-01-2018

Beste Jan,

Hartelijk dank voor je review, en het lijkt er op dat hier iets is mis gegaan. We kunnen jammer genoeg geen gegevens vinden, maar we zouden het graag zo goed mogelijk met je willen oplossen, als dat nog niet is gebeurd.

We bieden je in ieder geval hierbij onze excuses aan voor het ongemak!

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Oranjewoud 26-01-2018 Via de website gekocht

Goede keuzehulp!

Site gebruiksvriendelijk en een goede vergelijking tussen camera's is makkelijk te maken. Levering snel. Al eerder met Camera.nu gewerkt en ook toen als zeer prettig ervaren.

Sjouk 25-01-2018 Via de website gekocht

Prima service !

Erg fijne winkel. Snel antwoord op vragen (email) , behulpzaam , goede adviezen, nemen de tijd! Levering altijd heel goed en eventueel retourneren zonder problemen.

Nano 25-01-2018 Via de website gekocht

Telefonisch prima geholpen!

De keuze op de site was groot en dus telefonisch me laten adviseren.
Prima service en de volgende dag in huis.

Jaap 25-01-2018 Via de website gekocht

Altijd top service

Mooi voorbeeld: Ik had op oudejaarsdag een cable release voor mijn Canon nodig om een vuurwerkshow te fotograferen. Het product werd dezelfde dag nog geleverd. Super!

Wil Makkinje 25-01-2018 In de winkel gekocht

Klasse super goede service

Mijn camera en lens waren defect en moesten worden opgestuurd naar de reparateur echter was ik in tijd nood en zou het allemaal snel moeten worden geregeld, Ik werd door Cameranu perfect op de hoogte gehouden van de stand van zaken en uiteindelijk allemaal gelukt
perfect

Sonya H. 25-01-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

De kabel van mijn Panasmic HCD 900 videocamera was defect.
Ik kon de batterij niet meer opladen. Dus ook niet meer filmen.
Camera N had een en prima oplossing en stuurde mij de Jupioi Simgle Charder.
Maar ook dat kabeltje werkte niet goed.
Een telefoontje was genoeg en ik kreeg een nieuwe kabel per aangetekende post. .
Het probleem is opgelost en ik vind de serve echt fantastisch. SUPER zoals op mijn mailtjes werd geegeerd en vragen werd beantwoord.
Ik kan nu weer filmen en ben heel erg blij.
Ik waardeer jullie met een 10+ , maar weet niet joe dat doet. ( De hele lijn wordt blauw na het aanklikken). .
Dit is het mooiste cadeau voor mijn 81ste verjaardag.
Hartelijk dank, lieve medewerksters.

Sonya

huba 25-01-2018 In de winkel gekocht

No nonsence professionals

Geweldige zaak, met heel veel know how. Ik wilde mijn 5D IV laten upgraden met Canon-Log, daarvoor moest hij naar Canon worden verstuurd. Dat kon ik niet zelf regelen, moest door tussenkomst van een retailer. Ik heb gekozen voor CameraNu. Ik was best wel een beetje huiverig of dat allemaal wel goed zou gaan, want het gaat niet om een cameraatje van een paar honderd euro. Maar chapeau, het heeft al met al ruim 2 weken geduurd, maar werd keurig op de hoogte gehouden omtrent de stand van zaken. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat de camera terug was met upgrade, en dat ik hem of kon komen ophalen of gratis laten thuisbezorgen. Ik heb gekozen voor de thuisbezorging en had hem de volgende dag al binnen, keurig extreem veilig verpakt. Zo zie ik het graag, no nonsence professionals.

KeeCee 25-01-2018 Via de website gekocht

De plek voor bijna al mijn camera gear!

Koop hier praktisch al mijn camera gear. Prijzen zijn vaak scherp, website werkt lekker en het team denkt goed mee bij vragen. Genoeg redenen om niet op onbetrouwbare websites rond te kijken.

Roel 24-01-2018 Via de website gekocht

Wéér een topaankoop!

Na het aanvragen van een offerte voor de aanschaf van een nieuwe Canon 1DX Mark II camera inclusief alle accessoires ben ik top geholpen door de medewerkers van CameraNu.nl !

Nadat ik telefonisch goedkeur had gegeven op het totale offertebedrag kreeg ik per mail eenvoudig een Ideal betalingslink toegestuurd, het bedrag moest voor 23:59 uur 's avonds betaald worden om ervoor te zorgen dat het pakketje diezelfde dag zou worden verstuurd..

De volgende ochtend werd om 10:00 uur keurig netjes m'n nieuwe DSLR camera geleverd, top!

N.Vianen 24-01-2018 Via de website gekocht

uitstekende service

gekozen voor de ze winkel is omdat ze goede artikelen leveren en snelle levering garanderen
en ook dat je via mailtjes van cameranu.nl ook op de hoogte word gehouden wanneer het artikel geleverd wordt
en natuurlijk voor de prijs

Joris 24-01-2018 Via de website gekocht

Geweldig ruim assortiment

Een geweldig ruim assortiment, met goedkope prijzen en veel keuze in de diverse materialen die te koop zijn. Ook vriendelijke klantenservice.

AdrivanOfoto 24-01-2018 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen in huis

De service is super, bestelling geplaatst voor 23:00, de volgende dag in huis. (Mits op voorraad) ik was er blij mee en kon snel weer verder.

Kevertje 24-01-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar

Prima service: Ruim assortiment. Makkelijk te bestellen en snelle levering. Maar wie echt naar het luilekkerland van de fotografie verlangt moet naar Urk afreizen!

Lex Ensing 23-01-2018 Via de website gekocht

netjes geholpen met mijn vragen via whatsapp

prima materiaal voor een voordelige prijs, op mijn vragen via de app kwam snel advies. Levering was snel en gratis, en de producten zijn naar wens !

Brigitte 23-01-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

zeer goede setvice

perfect geholpen bij het filiaal Den Bosch
Zeer goede uitleg. Geen gevoel gehad dat ze ons iets echt wilde verkopen, nee goede uitleg gehad en verschillende camera's laten zien met alle plussen en minnen