Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Benny 05-04-2018 In de winkel gekocht

Verstand van zaken!

Een winkel die weet wat ze verkopen! Meerdere keren in de winkel geweest en elke keer goede uitleg en meedenken. Ook via de website makkelijk en snel bestellen voor een goede prijs.

Jan 05-04-2018 Via de website gekocht

Ben op zoek gegaan naar een camera die bij mij past en door de reviews een keuze kunnen maken. De camera om 23:50 besteld en de volgende dag in huis. Chapeau!

Daniel 05-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Ik bestel af en toe bij CameraNu, de keuze online is immers enorm. Echter biedt CameraNu 5 jaar garantie en dat was de motivatie om mijn Netatmo Presence daar aan te schaffen. Snelle levering en een service die aan Coolblue doet denken. Top!

Hanno G 05-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Al sinds jaren blij met dit bedrijf. Een goede service en een snelle levering. Aan het einde van de dag een bestelling geplaatst en toch weer verbaasd dat deze de volgende ochtend al werd bezorgd. En dat ook nog eens voor een goede prijs! Daarnaast ben ik erg blij met de zekerheid dat je met je vragen terecht kunt bij een winkel met veel kennis.

Peter Jongeling 05-04-2018 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk en flexibel ingesteld.

Omdat ik de aanbieding op de beurs per ongeluk had gemist, contact opgenomen met Cameranu per mail. Kon toch nog gebruik maken van de aanbieding. Kreeg per omgaande de camera en voucher toegestuurd. Vriendelijke en flexibele instelling. Bestelling en verdere afhandeling snel en vlekkeloos. Complimenten!!

Marco 05-04-2018 In de winkel gekocht

Goed advies, vriendelijk en adequaat!

Op de beurs in Nijkerk een statief aangeschaft tegen redelijke prijs, maar vooral ook na vakkundige uitleg en geduldig advies. Levering probleemloos enkele dagen later aan huis. Ook eerder goede ervaringen met vlotte service.

Frank 05-04-2018 Via de website gekocht

prima service, betrouwbaar en snel

Daar waar cameraNu om bekend staat is ook zo. Goed bereikbaar, snelle levering en normale prijzen. Veel spulletjes op voorraad en overzichtelijke website. Aanrader dus.

Leo Galis. 05-04-2018 Via de website gekocht

Cameranu.nl geeft mij een goed gevoel.

Wat mij heeft doen besluiten om in zee te gaan met CameraNu.nl is betrouwbaarheid.
Het gevoel, het zit goed met deze jongens en meisjes. [Dames en heren]
De spullen zijn goed, en de prijs ook.
Wat wilt u nog meer?

Bernard 04-04-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ik wilde een technisch detail weten, en wat niet vaak voorkomt is dat je iemand aan de telefoon krijgt met echt kennis van zaken. De medewerker wist precies waar ik t over had en kon me een uitstekend advies geven. Bestellen, en voordat je t weet heb je het artikel in huis.

petra martens 04-04-2018 Via de website gekocht

er is geen betere

ik koop bijna al mijn spullen in deze winkel zowel op internet als in de winkel zelf de service staat gewoon buiten kijf en de kennis van zaken ook dus met één woord een "aanrader"

anja 04-04-2018 Via de website gekocht

goed advies

Ik was op zoek naar een microfoon voor op mijn telefoon/laptop. na een concurrent gebeld te hebben die mij adviseerde dan maar een mail te sturen met wat ik wilde, de cameranu gebeld. deze meneer was erg aardig aan de telefoon en kon mij prima adviseren. aldus de microfoon besteld, die het ook geweldig doet en precies is wat ik nodig had voor een goede prijs. Kortom, als ik nog eens wat nodig heb, ga ik als eerste bij cameranu kijken of bellen.

Jack 04-04-2018 Via de website gekocht

Aanschaf Nikon D3400

Na wat gezoek op internet heb ik gekozen voor de aanschaf van een Nikon spiegelreflex D3400. Ik kwam uit bij cameranu.nl omdat ze de leukste aanbieding hadden en omdat ze ook een fysieke winkel hebben waar je naar toe kunt gaan met vragen en problemen.
Prima webshop en fijne fysieke winkels.

Willem Wouter de Vries 04-04-2018 Via de website gekocht

Een bedrijf waar je op kunt rekenen

Wat prijs betreft altijd bij de goedkoopste leveranciers, s'middags bestelt en de andere dag thuis. Heb mijn camera Nikon coolpix b700 telefonisch besteld, en de rest word geregeld. Heb je vragen? Zij weten overal van en geven je gedegen advies.

Ben van de Broek 04-04-2018 Via de website gekocht

Snelle Service!

Voor vakantie had ik snel fotorolletjes nodig. In de middag besteld, volgende dag had ik het allemaal op tijd in huis. Fantastisch!

Guy Van den Dunghen 04-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en opvolging!

Perfecte en snelle afhandeling van de aankoop!
Zeer tevreden! Mooi en veilig verpakt! Afgeleverd bij de buren zoals afgesproken, niets op aan te merken!

Marja 04-04-2018 Via de website gekocht

Lichtmeter

Ik zocht een specifieke lichtmeter die alleen nog maar te bestellen was bij cameranu. Bij andere bedrijven Zelfs niet voorradig.
Voor 2 euro bezorgkosten dezelfde dag in huis.
Echt super geregeld.

Rachelle 04-04-2018 In de winkel gekocht
Op de beurs

Super service

Wij kwamen bewust naar de beurs met een aantal vragen zeer correct beantwoord en zeer vriendelijk geholpen. Maar ook heel behulpzaam met het tillen van de dozen ; ) ...

Cora 04-04-2018 Via de website gekocht

Duidelijke en nette service

De webwinkel is duidelijk en overzichtelijk. Ook is er een snelle levertijd en zijn de prijzen vergelijkbaar met andere sites. Het product wordt goed verpakt en de verzending is te volgen.

Erika Zanatta 04-04-2018 Via de website gekocht

Best Service!

Cameranu has been the best online shop i used to purchase gear for my profession.
Prompt on replying, everyone i talked to has been always very reliable, professional and very kind.
Definitely my favorite shop! I recommended it to all my friends and peers.

M. Bakker 04-04-2018 Via de website gekocht

Leuke attentie!

Voor mijn verjaardag kreeg ik een coupon van 5 euro. Deze heb ik meteen besteed aan een Hoodeye voor mijn camera.
Ben er erg blij mee :)

Danielle 04-04-2018 Via de website gekocht

Tas Dji Mavic Air

Duidelijke omschrijving van het artikel op de site.
Het artikel werd snel geleverd binnen de termijn die aangegeven was.

Gabriel 03-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede klantenservice

Elke vraag die ik stelde werd duidelijk en goed beantwoord. De producten werden snel en goed verpakt geleverd.

Geert 03-04-2018 Via de website gekocht

Vlotte service

Correcte en vlotte afhandeling, beste prijzen, mooi en volledig gamma producten. Best wel een aanrader

Gerrit 03-04-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

De informatie van de webshop is correct en " to the point". Ze doen wat ze beloven: de camera zou de volgende dag bezorgd worden en dat gebeurde ook correct.
Ook de aftersales is goed: duidelijke instructie hoe eventueel te retourneren.
Ik ben blij met mijn aankoop!

Gerard 03-04-2018 Via de website gekocht

Erg tevreden

Olympus 40-150 pro lens gekocht. De beurskorting van dag er voor gold ook op de dag van mijn aankoop. Hierdoor erg scherpe prijs. Lens werd dezelfde dag gratis door "red je pakketje bezorgd" Telefonisch snel bereikbaar en alle afspraken werden na gekomen.

Ricardo 03-04-2018 Via de website gekocht

Snelle goede service

CameraNU had een van de beste prijzen voor mijn bestelling. De bestelling 's avonds besteld en alle artikelen waren op voorraad. De volgende dag werd de bestelling al netjes geleverd. Alle artikelen in originele doos, en de buitenverpakking netjes opgevuld met luchtzakken om te voorkomen dat de inhoud ging schuiven. Apparatuur werkt goed en is gekomen zoals geadverteerd op de website.

Brilan 03-04-2018 In de winkel gekocht

Olympus OM-D E-M 5 mark II en 12-40 mm pro kit

Alle tijd nam de medewerker van Cameranu.nl. De in te ruilen camera’s met lenzen werden ingenomen en de prijs van de offerte werd zonder meer aangehouden. De nieuwe camera werd nog besproken, ondanks dat de keuze al gemaakt was. Extra uitleg van aanvullende spullen duidelijk en netjes gedaan. Gewoon mensen die weten waar ze het over hebben.

Ernstjan 03-04-2018 Via de website gekocht

Erg fijne webshop voor je fotobenodigdheden

Al meerdere keren dingen bij cameranu besteld, altijd zijn de leveringen dik in orde.
Bij mijn laatste bestelling bleek de volgende dag een product niet op voorraad Ik werd daar netjes per mail van op de hoogte gebracht, levertijd 1-3 weken. In reactie op die mail gevraagd of hetzelfde product in andere kleur er wel was. Ik kreeg een mail terug dat die er wel was, bestelling hadden ze aangepast en het was de volgende dag in huis. Topservice!

Edwin R 03-04-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare en goede service

De laatste jaren koop ik mijn foto- en videoapparatuur alleen nog maar (online) bij CameraNU.nl.

De website is overzichtelijk, bestelprocedure eenvoudig en de bestelling wordt de volgende dag al geleverd.
Daarnaast wordt je per e-mail continu op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Pieter Ward 03-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Betrouwbare service! The Best!

Cameranu.nl gaf mij, in vergelijking met andere zaken, een vertrouwd en betrouwbaar advies op de aanschaf van mijn fotomateriaal. Een goede en snelle service en een prettige winkel in Urk. Maar ook de internet site van Camernu.nl werkt helder en duidelijk. Goede uitleg en makkelijk leesbaar. Telefonische ondersteuning bij navraag is prima! Kortom, een professionele zaak op allerlei gebied met betrekking tot fotografie.

Wim Geerts 03-04-2018 In de winkel gekocht
Op de PI beurs in Nijkerk

Als Cameranu.nl uitvaart is geen golf te hoog...!

Als Urk aanlegt in Nijkerk... op de Professional Imaging... dan is de kenmerkende vriendelijkheid meegevaren... OFWEL: of je nu OP Urk koopt of in de 'veraf gelegen haven'... Cameranu.nl blijft een heel plezierige en deskundig !!

H Smit 03-04-2018 Via de website gekocht

Direct geholpen

Bij het telefonisch contact begreep men direct wat ik wilde hebben. Betrokkene gaf direct de nummers door om te bestellen. De volgende dag in huis. Om aan te bevelen. Hoogste cijfer 10

Martha 03-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Duidelijke site, maar aankoop gedaan op Professional Imaging. Vriendelijke mensen achter de verkoopbalie

Chris 03-04-2018 In de winkel gekocht
Beurs PI

Snel en goed

Product gekocht op de PI in Nijkerk. Product was niet op voorraad dus zou zo snel als mogelijk geleverd worden. Ik werd netjes per mail op de hoogte gehouden over deze bestelling en zoals beloofd dezelfde week nog geleverd. Prima service, doen wat ze zeggen en goed advies... Bedankt....

PSVSupp1913 03-04-2018 In de winkel gekocht
Fotobeurs in Nijkerk

Uitstekende service

Bij de aanschaf van een lens, had ik recht op cashback. Na invoer van de gegevens bij Canon werd gemeld dat de lens daarvoor niet in aanmerking kwam. CameraNu.nl helpt me uitstekend bij het oplossen van dit probleem.
(Ook al bij het oplossen van de cashback actie op de camera)

Jolanda 03-04-2018 Via de website gekocht

Prima service!

In de webshop snel gevonden wat ik zocht, makkelijk besteld en volgende dag al thuis bezorgd! Prima geregeld.

L. Bennis 03-04-2018 Via de website gekocht

grensgeval

er waren wel verzachtende omstandigheden, maar afspraken nakomen lag een beetje moeilijk. een fout toegeven behoort helemaal niet tot de mogelijkheden.

Officiele reactie van CameraNU.nl 09-04-2018

Beste heer Bennis,

Hartelijk dank voor de feedback, en we hebben elkaar inmiddels uitgebreid gesproken. Fijn te horen dat alles verder top is, en dat we je in de toekomst ook gewoon weer welkom mogen heten in de winkel.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Eric1956 03-04-2018 In de winkel gekocht
Urk (Professional Imaging beurs in Nijkerk)

Niet op voorraad op beurs, toch dezelfde middag meenemen

Op de Professional Imaging beurs was CameraNu.nl met een grote stand aanwezig. Mooie beursacties! Ik heb een DJI Mavic Air drone gekocht en een Sirui statief. De drone was op de beurs niet (meer) op voorraad. Er was echter een koerierdienst die om 16.00 alle bestellingen die niet op voorraad waren op de beurs kwam bezorgen.
Ondanks drukte alle tijd voor vriendelijke bediening en duidelijke uitleg.

Mo 02-04-2018 In de winkel gekocht
urk camera Nu

Vakkundig geholpen!

We zijn al vaker bij Camera Nu geweest omdat we een camera zochten en zijn toen ook erg goed geholpen, ze nemen de tijd voor je en zijn vakkundig bezig. We waren nu op zoek naar een kijker en opnieuw zijn we zeer vriendelijk en goed geholpen, de dame wist er veel van te vertellen en zodoende konden we een juiste kijker kiezen die voor ons doeleinde geschikt was.

HeRo 02-04-2018 Via de website gekocht

SUPER service

Zelfs voor een simpele bestelling (zoals in dit geval een alternatieve camera draagriem), toch de keuze uit honderden modellen, netjes gerangschikt volgens merk. Als je het hier niet kan vindt, dan vind je het nergens...
Gewoonweg TOP ! ! !

Wilfred g 02-04-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel, ruim assortiment. Reële prijzen

Een fotozaak waar liefhebbers zich in een snoepwinkel wanen. Zowel via internet overzichtelijk als in de winkel zelf. Prijzen zijn niet te hoog in vergelijk andere winkels. After sales is ook prima als je vragen hebt ofzo. Al jaren klant, en zal dat ook wel blijven

John 02-04-2018 In de winkel gekocht
Beurs in Nijkerk

Snelle levering met eigen express service. Perfecte monitor.

Monitor gekocht op beurs. Was binnen 3 dagen met eigen express service geleverd. Aankoop op beurs verliep prima. Groot voordeel dat het product op de beurs op de Eizo stand te zien was.

Rein Helmink 02-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Cameranu biedt uitstekende service, geeft goede voorlichting, biedt snelle levering en bovendien is de prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend.

B.Goedhart 02-04-2018 Via de website gekocht

Op de eerste rang!

Ik had zeer speciale wensen: een kleine travelcamera met grote sensor en groot zoombereik. Die camera bestond tot nu toe niet. Ik vroeg CameraNu me te melden als die er wel zou zijn. Ik kreeg eind maart een mailtje: de Panasonic TZ200 komt in de loop van april uit. En een week later mailden ze: we hebben er nu al een paar!! Wat een service. En precies op tijd voor mijn al geplande uitstapje waarbij ik de camera kon uittesten. Mijn dank!

Karel 02-04-2018 In de winkel gekocht
Op de beurs in Nijkerk Professional Imaging.

Super geholpen!!

Ik ben wederom geweldig van advies voorzien,alvorens ik mijn printer heb aangeschaft. Heb op de beurs in Nijkerk mij ook laten voorlichten,door de andere verkopende partijen. Maar Camera nu heeft mij weten te overtuigen door de duidelijke uitleg en gunstige prijs en afspraak. Niet op voorraad maar beloven u voor het weekend in huis bij u. En jawel hoor vrijdag morgen afgeleverd,nogmaals bedankt Camera nu. zo kon ik ook mijn afspraken met mijn vrienden nakomen top!! ( en print geweldig hoor).

Richard Gladdines 02-04-2018 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling je kan alles checken top

Gewoon geweldig je bestelling is goed te volgen wel of niet op voorraad tijd van bezorgen eigenlijk gewoon top

Sjors 02-04-2018 In de winkel gekocht

Gastvrije medewerkers met verstand van zaken

Ik vind het ontzettend fijn om een specialistische winkel als CameraNu dicht bij huis te hebben. Online is veel te vinden, maar vooral bij camera's is het toch ook wel fijn de spullen even fysiek in de handen te hebben. De kwaliteit te voelen en om extra informatie te verkrijgen. Het team van CameraNu denkt ook actief mee in jouw voordeel. Welke apparatuur volbrengt jouw wensen het beste binnen jouw gestelde budget. Een fijne zaak waar ik als startende graag kwam en nu als professional nog steeds ontzettend graag kom. Ook online!

Frans 02-04-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke mensen. Helpen goed.

Ik moest een onderdeel kopen en wist niet of ik het goede gekozen had.
Bij telefonische navraag werd ik goed en gemakkelijk geholpen.

Jan.S 02-04-2018 Via de website gekocht

super snelle levering zonder verzendkosten

Hele nette prijs kwaliteit verhouding. ik heb veel websites bezocht voor het artikel wat ik gekocht heb. Maar cameranu.nl was voor mij de meest aantrekkelijke aanbieder.

Jannie 02-04-2018 In de winkel gekocht
Brummen

Super service

Op de PI beurs te Nijkerk ben ik enorm goed geholpen met het kiezen van een nieuwe fototas. Daar was ik al tijden naar op zoek. Twee verkopers die goed samenwerkten en in fijne sfeer de koop afhandelden. Nogmaas dank.