Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anne 08-12-2017 Via de website gekocht

CameraNu, the place to be!

Cameranu heeft een supersnelle levering is mijn ervaring, een breed assortiment en dmv chat erg fijn om vragen te kunnen stellen en zo dus ook snel info te krijgen over een product. Ook als je iets retour stuurt is de afhandeling heel vlot, dus wat mij betreft weer snel naar cameranu.nl

FoTom 07-12-2017 Via de website gekocht

Wat je mag verwachten en ook krijgt.

Een bezoekje aan de fysieke winkel in Urk ligt niet voor de hand wanneer je er redelijk ver vandaan woont echter zeker wel de moeite waard ook al kan je het makkelijk met de webwinkel af. Met name de klantenservice is voortreffelijk, vlotte beantwoording! Dat is erg prettig en zeker als je merkt dat er mee wordt gedacht. Al twee camera's uit Urk opgevist en elke keer bleek het een goede vangst! Leuke mensen, veel geduld en parate kennis en het allerbelangrijkste....... eerlijk.

Gerard 07-12-2017 Via de website gekocht

Prima winkel.

Winkel heeft zeer uitgebreid assortiment en veel op voorraad.
Snelle en correcte levering.
Prijzen zijn concurrerend.

Laura 07-12-2017 Via de website gekocht

altijd tevreden!

ik heb een tas gekocht en niet lang daarvoor een ttl kabel. Beide producten waren snel binnen. De tas had ik zelfs 's avonds laat besteld en 's ochtends al binnen!

P. Petersen 07-12-2017 Via de website gekocht

Service fantastisch

Eerste keer bestellen moest door externe omstandigheden geannuleerd worden. Was vrijwel meteen geregeld. Pal daarop weer besteld. Bestelling zoals beloofd (zie voorwaarden) nog op dezelfde dag afgeleverd.
Grandioos

Sieblo 07-12-2017 Via de website gekocht

Niet verder zoeken

In no time de perfecte camera gevonden. Bestelformulier ingevuld en eenvoudig betaald.
De volgende dag al de eerste fotoi's gemaakt.
Geen gezeur, volgende keer weer.

Jahanpanah 07-12-2017 Via de website gekocht

I will order more through this website ;)

I got the best tripod I could get with my budget in this shop. One day delay in shipping, but the rest went completely well.

Daniel 07-12-2017 Via de website gekocht

Goede producten en supersnelle levering!

Ik had bij CameraNu flitskoppen besteld en deze werden super snel geleverd. Daarnaast is de prijs kwaliteitsverhouding erg goed en werden er ook nog wat pepernootjes mee geleverd!

Willem 07-12-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd met leuke attentie rondom Sinterklaas!

Keurig snel geleverd met als verrassing een kleine smikkel attentie.
Wat normaal brievenbus werk is werd nu als pakket verzonden.
Ging echter alleen maar om display beschermd voor de Sony a77II.
Netjes op de hoogte gehouden wat de status van het pakketje was.

M. Lodewijk 07-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

's Morgens vroeg besteld, 's avonds in huis, met een zakje pepernoten. Het zit hem ook in de kleine dingen en dat heeft Camera Nu goed begrepen.

M. Timmers 07-12-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Product makkelijk gevonden op de site (via Marktplaats). Snelle communicatie via mail over de verwachte levertijd.

Petra 07-12-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, snel en goed!!

Ik kreeg duidelijke en eerlijke uitleg bij telefonische info waardoor mijn keuze nog beter aansloot bij wat ik zocht. Daarna volgde een goede, snelle veilig verpakte levering,

Deborah Striegel 07-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, product precies zoals verwacht.

Altijd makkelijk te vinden wat je zoekt, duidelijke omschrijving. Snelle levering, goed verpakt en het zakje kruidnootjes was erg attent!

Aad Voet 07-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Al eerder een camera gekocht bij camera.nu en dit keer een uv filter. Heb eerst telefonisch contact gehad voor advies en ik werd prima geadviseerd.
Een aanrader, camera.nu!

MH 06-12-2017 In de winkel gekocht

je kan ook inruilen

mooie shop veel aanbod en overzichtelijk. Makkelijk bereikbaar en ruime (gratis) parkeergelegenheid

Rob Valkenburg 06-12-2017 In de winkel gekocht

Cameraland.. "de snoepjeswinkel" voor beeld en geluid

Vanaf de west-kust waar ik woon maak ik graag het reisje naar Urk, de keuze in apparatuur is groot en de bediening groots. Wat rest is lekker aan de slag met het mooiste materiaal.

Michael 06-12-2017 Via de website gekocht

Super service

Had via de website fotorolletje besteld, de volgende dag in huis, heb het pakketje in de koelkast gelegd, toen ik het een vriendin liet zien, was ik blij verrast met een zakje pepernoten. Aardige attentie van cameranu.nl.

Michael van Asselt 06-12-2017 Via de website gekocht

Niet eerder meegemaakt dit!

Heb 3 doosjes AirPods bij Camera Nu besteld. Dit was tegen 11.30. Kreeg de bevestiging dat dat nog dezelfde dag gekeverd zou worden. Ik dacht nooit. En ja hoor tegen 17.15 werd er aangebeld. De bestelling was er. Top service ga zo zoor!

M. Dekker 06-12-2017 Via de website gekocht

Vlot en makkelijk

De site is helder en gebruiksvriendelijke, met een maar klikken besteld en de volgende dag al in huis!
De Cadeaubonnen zijn een uitkomst, een aanschaf is toch vaak een heel persoonlijke keuze.

Soner budak 06-12-2017 Via de website gekocht

Bestelling flits voor mijn nikon

Zeer snelle service, goed verpakt en flits was ook nog verpakt. zou zeker nog bestellen. Kortom top service!

Nina 05-12-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Gratis 5 jaar garantie op mijn camera sprak me heel erg aan! Verder was de service goed en ontving ik mijn pakketje keurig optijd!

Guus van Leeuwen 05-12-2017 In de winkel gekocht

Onze thuishaven in fotografie-zaken

CameraNu is voor ons een soort tweede thuis geworden. Bijnamen als “de snoepwinkel” of kortweg
“afslag 13” zegt al heel veel. Onze auto “trekt” als het ware al naar rechts, als we die afslag naderen! 😄😄
Deze winkel is voor ons HET voorbeeld, hoe men in een winkel geholpen dient te worden. Zo hoort het.
Met verstand van zaken, luisterend naar de klant en rekening houdend met de financiële draagkracht.
Alleen maar prettige ervaringen met het personeel en het verblijf in de winkel.

Coert 05-12-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering, goede prijs/kwaliteits verhouding

Overzichtelijke website, redelijke prijs en snelle levering .
Op de website staat duidelijk aangeven of genoemde accessoires voor juiste camera of lensdiameter toe pasbaar is.

F vd Brink 05-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Dit is de tweede keer dat ik iets heb gekocht bij cameraNu, eerste keer in de winkel, nu laten bezorgen.
Prima keuze in producten, waaronder ook 2e hands of demomodellen. Demomodel gekocht. Als nieuw alles zit erbij alleen de doos was zoals in de advertentie stond wat beschadigd. Prima product.

Ger van den Kerkhof 05-12-2017 Via de website gekocht

Goede en correcte afwerking

Het geleverde fototoestel was keurig en degelijk verpakt. De zending kwam ook op de afgesproken tijd.
Ook correcte mailing over het verloop van de zending, erg prettig.

Tineke 05-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service!!

Via mail informatie gehad en ook via telefoon.
Geen mega lange wachttijd en goed meegedacht met mijn wensen.

MarB 05-12-2017 Via de website gekocht

Super Service, snelle levering

Los van het feit dat CameraNU de goedkoopste was en gratis verzend, werd mijn bestelling keurig en schokbestendig verpakt, en ondanks alle vertragingen bij TNT Post en Sint drukte toch de volgende dag al geleverd. Top

GK 05-12-2017 Via de website gekocht

Goede verzendservice

Ik heb alleen een accu gekocht voor mijn camera, omdat de camera bij een andere firma goedkoper was in tegenstelling tot de accu. De verzending ging geheel volgens plan, zelfs in de drukke sinterklaastijd.

TWF 05-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende producten, uitstekende service

Beste prijs voor beste producten, supersnelle levering (op dezelfde dag!!). En nog gratis geleverd ook!

J. de Boer 05-12-2017 In de winkel gekocht
Urk

Gewoon goed advies en begeleiding

Een aantal jaren terug heb ik een verrekijker gekocht bij Camera.nu. Dat contact was zo goed, dat ik nu een fotocamera bij hen heb gekocht. Beide keren ben ik goed geïnformeerd over mogelijkheden binnen mijn wensenpakket

FaberF 05-12-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld, snel geleverd

Ik heb de Tenba BYOB 10 bij CameraNU.nl aangeschaft omdat zij al enige webwinkel korting hadden op alle Tenba producten. Omdat ik fulltime werk heb ik aangegeven dat ik het pakket graag in het weekend wilde ontvangen. Dit koste mij niks extra's. Dat vind ik een top extra service. Bij het versturen van het pakket en wanneer het pakket onderweg was kreeg ik netjes een update via de mail. En het pakket kwam op tijd binnen. Wat wil je nog meer van een webwinkel?

Eric Broere Photography 04-12-2017 Via de website gekocht

Altijd goed advies en uitstekende service.

Ik ben al langer vaste klant en erg tevreden over de deskundigheid van het personeel en de verleende service. Voor het uitbreiden van m'n studio de juiste keuze in de aanschaf van een nieuwe generator en flitskop van Elinchrom. Daarnaast een deepocta 100cm. Alles was snel in huis en ik kon gelijk aan de slag. Ik heb al talloze bestellingen gedaan bij CameraNu en ben over al m'n aankopen en klantcontact erg tevreden.

Wouter M. 04-12-2017 Via de website gekocht

Supersnelle duidelijke correcte levering fijn contact

Moest voor mijn polariod die ik al zo lang niet gebruikt had wel even vragen of het de juiste cassette was... Die dan maar in het opmerkingsveld bij de opdracht,, indien ik het juiste heb besteld dan graag leveren.
En ik kreeg direct antw: nog na sluitingstijd ,, dat is klasse.
Goed en snel geleverd met meerdere mails correct op tijd. Klasse!

Daniëlle van der Molen 04-12-2017 Via de website gekocht

Service om een voorbeeld aan te nemen

Recent geleden een Nikon B500 gekocht bij cameranu.nl. Mijn vorige was kapot gegaan dus er moest z.s.m. een nieuwe aangeschaft worden want er stond maandags een fotoshoot op het programma. Voor 12 uur besteld zondag in huis. Ik helemaal enthousiast want zondag in huis, ideaal! Maandag kon de fotoshoot toch doorgaan! Zondag hele dag in huis gezeten maar mijn camera werd niet geleverd. Teleurgesteld natuurlijk. Ik moest mijn fotoshoot afzeggen. Maandags contact opgenomen met cameranu.nl. Na het een en ander uit te zoeken bleek dat de fout bij postnl lag. Ze konden me helaas niet helpen. Deze fijne mensen hebben mij wel de verzendkosten terug gestort. Dit verzachtte de pijn dus bij deze ben ik hartstikke blij met camera.nu, ik kan volop genieten van mijn nieuwe camera. :)

Scope Training 04-12-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Ik heb voor jullie shop gekozen omdat hij overzichtelijk is in de rubrieken en de goederen die jullie kunnen leveren en dat ook nog eens voor een goede prijs. Dus de prijs/kwaliteit verhouding is in balans.

Bjorn Baay 04-12-2017 Via de website gekocht

Beste prijs en keurig geleverd!

Na lang getwijfeld te hebben over welke camera ik zou kopen voor mijn reis naar Afrika ben ik toch bij camera nu uitgekomen. Bestelling was zo gepiept en werd keurig op tijd geleverd! Producten waren netjes verpakt! Er zaten zelfs 2 zakjes pepernoten bij. Nou, wat wil je nog meer?

EdOn 04-12-2017 Via de website gekocht

Schitterende Service!

De bestelde PLUSTEK OPTICFILM 8200 diende als vervanging van een vorig toestel dat niet meer werkte onder Windows 10... Ik ben uiterst tevreden. De installatie DVD’s ontbraken zelfs in de verpakking en men heeft ze mij naderhand in 3 dagen tijd opgestuurd... Super!!!

Javan Hoen 04-12-2017 Via de website gekocht

Snelle, overzichtelijke en veilige service!

Ik heb mijn Nikon D750 via Cameranu.nl gekocht en had deze de dag erna op het aangegeven tijdstip binnen. Het ruime tijdsbestek waar je in kunt bestellen voor de volgende dag is een groot voordeel en je hoeft dan ook niet lang op je artikel te wachten.
Cameranu.nl is voor mij een reden om niet meer de stad in te hoeven voor mijn producten. Het is goedkoper en overzichtelijker dan elke andere winkel
DANK!

Claudia 04-12-2017 Via de website gekocht

CameraNu.nl

Super service, na de bestelling kwam het product in de actie. Maar geen probleem voor CameruNu, kreeg netjes het verschil teruggestort.
Ook het contact met hun verliep vlekkeloos. Toppie. Volgende keer zeer zeker weer.

Harry 04-12-2017 Via de website gekocht

Snelle. service, goede site

Een tekentablet aangeschaft, goede overzichtelijke site, snelle levering en concurrerende prijs. Alles goed geregeld.

Sandy 04-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel, perfecte service!

Perfecte service en bereikbaarheid zowel telefonisch als per email. Snelle levering zoals vermeld op de website. Producten degelijk verpakt. Helemaal zoals ik het verwacht had. Een aanrader om hier je bestellingen te doen!

Yvar 04-12-2017 Via de website gekocht

Keurig afgehandeld

Online besteld, meteen een mailtje van ontvangst, ook op de hoogte gehouden van voortgang van bestelling. Zelfs mailtje gekregen van dubbele bestelling (iDeal was aan het bokken op Black Friday), en keurig automatisch geannuleerd, dus geen extra kosten en/of touwtrekkerij, topservice dus (Helaas met enkele andere webshops iets minder geluk gehad, en die kunnen wmb een voorbeeld aan cameranu.nl nemen!).
Bestelling tijdig, goed verpakt en in goede staat ontvangen.
Overall: Zeer Goed.

Wim 03-12-2017 In de winkel gekocht

Vakmanschap en service

Vakkundig personeel, ruime keuze, service, geduld kortom DE winkel om heen te gaan voor fotoapparatuur, tassen, lensen en zoveel meer. En goede koffie en genoeg te lezen en kijken als het druk is

Josef 03-12-2017 Via de website gekocht

Average

Well I bought quite a few things from here. The customer service is great if they want to sell something. Once I received one product it took over a week to get someone to tell me what was wrong with it and how it actually worked. In the end I needed some sort of tool which is not included and not on some sort of manual which could have been told to me much sooner. Also I once called to buy something and the guy didn’t speak English so well apparently and so he told me to call back after the weekend rudely even though my question was very simple. I then asked for him to say it in dutch and then he explained it in English haha. With all this I have to say that the delivery service is accurate and good.
Officiele reactie van CameraNU.nl 04-12-2017

Hello Josef,

Thanks for your feedback. We are sorry we seem to have misonformed you, and to have let you down apparently. Can you please give us your ordernumer in a private message? Nor your name or emailadress are known in our beackoffice, but we are glad to solve your problem. Customer satisfaction is of great value at our shop.

Best regards,
Customerservice CameraNU.nl

Hein Stads 02-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige webshop/winkel

Het boek dat ik besteld had, kwam op de dag van de presentatie in Urk. Heerlijk snel. Ik kon nl. niet vanuit Tilburg naar de presentatie. Koop al jaren bij Cameranu.nl, en het is en blijft een fijne winkel om mijn fotospullen aan te vullen. Bedankt medewerkers van CameraNu.nl

Greet B. 02-12-2017 In de winkel gekocht
Urk

Mijn defecte compactcamera werd ter reparatie opgestuurd. De communicatie met het reparatiebedrijf verliep moeizaam en Cameranu heeft heel wat moeite gedaan om al mijn vragen beantwoord te krijgen. Uiteindelijk kreeg ik de verkeerde vervangende camera in handen. Cameranu aarzelde niet en zorgde voor een oplossing, in mijn geval werd het een nieuw exemplaar uit voorraad.

Ruud de Munk 02-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Een aanradertje.

Vriendelijke deskundige hulp bij aanschaf van mijn nieuwe Tamron 150-600 lens. Goede adviezen. Personeel neemt de tijd voor de klant en bied meerdere opties aan. Prijs kwaliteits adviezen. Een echte aanrader.

Evert Jan 01-12-2017 Via de website gekocht

Veel kennis van fotografie

Cameranu.nl is een webwinkel met veel kennis van fotografie. Als de prijs vrijwel gelijk is, kies ik voor Cameranu.

Coen 01-12-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Precies gegaan zoals verwacht! Contact en levering prima verlopen! Had niets anders verwacht na eerdere aankoop, maar toch in deze drukke periode!

Marco van der Meer 01-12-2017 Via de website gekocht

Top service

Naar de aanloop van de koop van mijn Nikon D750 met Tamron lens ben ik goed geadviseerd door de helpdesk. Ook werd ik (om dat deze tijdelijk was uitverkocht) op de hoogte gehouden wanneer de camera weer beschikbaar was voor verkoop. Na de koop werd hij snel en netjes afgeleverd. Helemaal top!