Deze score is berekend op basis van 2395 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Roel 24-01-2018 Via de website gekocht

Wéér een topaankoop!

Na het aanvragen van een offerte voor de aanschaf van een nieuwe Canon 1DX Mark II camera inclusief alle accessoires ben ik top geholpen door de medewerkers van CameraNu.nl !

Nadat ik telefonisch goedkeur had gegeven op het totale offertebedrag kreeg ik per mail eenvoudig een Ideal betalingslink toegestuurd, het bedrag moest voor 23:59 uur 's avonds betaald worden om ervoor te zorgen dat het pakketje diezelfde dag zou worden verstuurd..

De volgende ochtend werd om 10:00 uur keurig netjes m'n nieuwe DSLR camera geleverd, top!

N.Vianen 24-01-2018 Via de website gekocht

uitstekende service

gekozen voor de ze winkel is omdat ze goede artikelen leveren en snelle levering garanderen
en ook dat je via mailtjes van cameranu.nl ook op de hoogte word gehouden wanneer het artikel geleverd wordt
en natuurlijk voor de prijs

Joris 24-01-2018 Via de website gekocht

Geweldig ruim assortiment

Een geweldig ruim assortiment, met goedkope prijzen en veel keuze in de diverse materialen die te koop zijn. Ook vriendelijke klantenservice.

AdrivanOfoto 24-01-2018 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen in huis

De service is super, bestelling geplaatst voor 23:00, de volgende dag in huis. (Mits op voorraad) ik was er blij mee en kon snel weer verder.

Kevertje 24-01-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar

Prima service: Ruim assortiment. Makkelijk te bestellen en snelle levering. Maar wie echt naar het luilekkerland van de fotografie verlangt moet naar Urk afreizen!

Lex Ensing 23-01-2018 Via de website gekocht

netjes geholpen met mijn vragen via whatsapp

prima materiaal voor een voordelige prijs, op mijn vragen via de app kwam snel advies. Levering was snel en gratis, en de producten zijn naar wens !

Brigitte 23-01-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

zeer goede setvice

perfect geholpen bij het filiaal Den Bosch
Zeer goede uitleg. Geen gevoel gehad dat ze ons iets echt wilde verkopen, nee goede uitleg gehad en verschillende camera's laten zien met alle plussen en minnen

Alex 23-01-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site en snelle levering

Overzichtelijke website, makkelijk om je spullen thuis uit te zoeken en te bestellen.
Snelle levering.

Jan Neels 23-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende verkoop service

Hartstikke goede shop met een uitstekende service. Speciaal de verkoopmedewerkers zijn uitstekend in staat goed advies te geven en lossen eventueel ontstane problemen met de glimlach op. Ook nog een korting erbij!

Rob Wittenberg 23-01-2018 In de winkel gekocht

aankoop Fujifilm XT2 zilvereditie

Vlotte afhandeling en keurige levering. Ik heb mijn Fujifilm XT1 met zoomlens ingeruild voor een XT2 systeemcamera met motordrive en een 16x55mm 2.8 zoomobjectief. De prijs voor het ingeruilde was zoals ik vooraf ingeschat had. De verkoper was goed op de hoogte van de specificaties van het product en had oog voor mijn behoefte zonder mij allerlei extra zaken te willen opdringen.
Kortom, voor herhaling vatbaar.

Lodewijk 23-01-2018 Via de website gekocht

Cameranu.nl: Werk Aan De Winkel!

Product stond op voorraad. Besteld en betaald. Daarna vele en elkaar tegensprekende contactmomenten via mail en telefoon. Totale chaos. Uiteindelijk na weken wachten de bestelling maar geannuleerd. Deze zaak heeft zijn logistieke én administratieve processen niet op orde. Eén positief punt resteerde: Je wordt wel allervriendelijkst te woord gestaan.

Officiele reactie van CameraNU.nl 23-01-2018

Beste Lodewijk,

Dank voor je review, en jammer dat we je zo hebben teleurgesteld.

Het artikel dat je bestelde was helaas echt uitverkocht op het moment dat je bestelde, en omdat het een artikel is dat niet veel wordt verkocht hebben we het standaard niet op voorraad.
Dat we je daarna niet de juiste informatie hebben kunnen geven over de verwachte levertijd spijt ons zeer, en dat punt nemen we dan ook ter harte.
We maken met deze leverancier duidelijke afspraken over de communicatie van levertijden, en zullen eerder en duidelijk terugkoppelen wat je van ons kunt verwachten.

We bieden je langs deze weg nogmaals onze welgemeende excuses aan, en we hopen dat je ons nog eens een herkansing gunt!

Hartelijke groeten,

D. van de Kamp 22-01-2018 In de winkel gekocht

Top Service!

Eerste ervaring met CameraNu boven verwachting goed. Motivatie: Prima voorgelicht mbt. keuze verrekijkers. Helaas bleek één exemplaar niet op voorraad, kan gebeuren. Wat schets mijn verbazing: De volgende morgen 09:30 koerier voor de deur met onze nieuwe kijker. Waarschijnlijk is dezelfde dag de kijker alsnog binnen gekomen én direct verzonden. Service met een hoofdletter S !

Gijs Possel 22-01-2018 Via de website gekocht

Service waar je blij van wordt!

Eerder had ik contact met CameraNu over een adapter voor ND filters. Deze werd dezelfde dag nog opgestuurd vóórdat er een betaling werd gedaan. Nee, ze vertrouwden wel dat die betaling gedaan zou worden!! Waar maak je dit mee???
Reden temeer om bij CameraNu mijn Pentax K1 te kopen!! Een fantastische camera die ik de volgende dag in huis had! Ik had ook nog even gebeld of de CashBack actie nog geldig was en werd bijzonder sympathiek te woord gestaan. En dit is iedere keer als ik bel. Jammer dat de winkel in Urk zit, zou het dichterbij zijn dan zou ik er graag naar toe gaan!!

Hollander 22-01-2018 In de winkel gekocht
Urk.

Superhandig.. Mooi strakke kleine clip

Cameranu is om de hoek en altijd een directe en een volledige service.
Een grote voorraad en klantvriendelijk ontvangst incl lekkere warme chocolademelk 😍

De Swarte 22-01-2018 Via de website gekocht

Een woord Uitstekend

Ik woon in Belgie namelijk Koolskamp wij moeten naar het buurland gaan om zo mooie en correcte internet winkel te vinden In 24 uur is de bestelling thuis als hij in voorraad is Proficiat Belgié moet noch veel leren van jullie
Groetjes Paul

Erwin 22-01-2018 Via de website gekocht

Verzending nadelig vanwege handtekening vervalsing

De producten waren goed geprijsd en kwam betrouwbaar over. Maar de verzending is twee keer vertraagd en helaas werd je daar pas eind van de dag er over geïnformeerd, waardoor ik twee keer om 7 uur voor niks uit bed moest. Uiteindelijk kreeg ik bericht dat het bezorgd was in de brievenbus, terwijl het aangetekende post was.

Wat betekend dat ik 2 dagen voor niks thuis heb zitten wachten en mijn handtekening dus vervalst. Twee keer klacht ingediend, maar erg serieus werd dat niet genomen en zal waarschijnlijk niks mee gebeuren.

Dan kunnen ze het net zo goed gewoon als brievenbuspost verzenden.

Officiele reactie van CameraNU.nl 22-01-2018

Beste Erwin,

Zojuist probeerde ik je even te bellen over je review. We willen je in de eerste plaats bedanken voor het nemen van de moeite om je ervaringen te delen. We vinden het jammer dat je bestelling niet helemaal vlekkeloos is verlopen, en wilden je daarvoor graag alsnog persoonlijk onze excuses voor aanbieden.

We zien in de aflevergegevens van PostNL dat de zending 1 keer is vertraagd. Je bestelde op 2 januari voor 23:59 uur, dus de bestelling zou eigenlijk op 3 januari bezorgd moeten worden, maar dit is 4 januari geworden. We hebben helaas moeten constateren dat PostNL duidelijk niet berekend was op de grote drukte in de eerste weken van januari, en dat het percentage vertragingen groter was dan normaal. We hebben daardoor de verwachting niet waar kunnen maken, en dat spijt ons zeer.

Over de aflevering in de brievenbus zijn we verbaasd. Wij betalen PostNL immers voor een persoonlijke bezorging, en hechten waarde aan het zetten van een handtekening om zeker te zijn dat de bestelling ook daadwerkelijk is afgeleverd. Dat is dan ook onze overweging om ook de kleine pakketjes aangetekend te verzenden. Een bezorger die kennelijk zelf tekent voor het afleveren is in onze ogen onbetrouwbaar, en je kunt ervan op aan dat we deze constatering dan ook doorgeven aan PostNL.

Wat we vooral jammer vinden is dat we je niet hebben kunnen overtuigen dat we je klachten serieus hebben genomen. Dat hebben we namelijk weldegelijk. We vinden klanttevredenheid ontzettend belangrijk, en doen er dan ook alles aan om die te waarborgen. Waar het mis gaat proberen we zo goed mogelijk ervoor te zorgen dat het niet nog eens kan gebeuren. En waar we het niet zelf in de hand hebben houden we een stevige vinger aan de pols, zoals in dit geval bij PostNL.

We hopen dat we je langs deze weg alsnog hebben kunnen verzekeren dat we jouw klacht zeer serieus hebben genomen, en dat we er ook daadwerkelijk war mee hebben gedaan. Nogmaals onze excuses voor deze ervaring, en we hopen dat je ons nog eens een herkansing gunt.

Met vriendelijke groeten,

Theo Donders 22-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goed contact mogelijk zonder lange wachttijden.

Zijn betrokken bij eventuele moeilijkheden die kunnen ontstaan. Jammer dat de betaling via creditcard 2% extra kost.

Piet Gruun 22-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering tegen een scherpe prijs

Concurrerende prijs, 5 jaar (!!!) garantie en ook nog een leuk extraatje passend bij de aankoop. Ben benieuwd of een andere webshop het nog beter kan.

Mikal 21-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering op zondag

Bestelling plaatsen gaat makkelijk. Tussen bestelling en bezorging word je duidelijk op de hoogte gehouden middels e-mails. Bestelling is keurig op zondag geleverd en zat prima verpakt!

Merel 21-01-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending!!

Goede site voor foto benodigdheden. Hier bestel ik altijd mijn fotoalbums en keer op keer zijn ze binnen een dag geleverd! Een echte aanrader!

Rinkje van der Heide 21-01-2018 In de winkel gekocht

geweldig!

Leuke winkel, lekkere koffie klant vriendelijk,heel deskundig personeel.Veel keus en goed de producten kunnen zijn / vast houden

Dennis Postma 21-01-2018 Via de website gekocht

Wederom snelle levering en goede service

Een uitmuntende winkel in zijn categorie! Altijd snelle leveringen, super service bij vragen of opmerkingen. De 70-200 2.8 occasion aangeschaft. Niks op aan te merken. Alles waar een klein krasje op zat werd zeer goed vermeld. Geen bijzonderheden over deze winkel! Een echte aanrader.

Suus 21-01-2018 Via de website gekocht

Deskundig, klantvriendelijk, professioneel, servicegericht!

Ik bestel al sinds 2010 bij Cameranu.nl en ben erg tevreden over de deskundigheid en klantvriendelijkheid van de medewerkers, de overzichtelijke website, de scherpe prijzen t.o.v. andere aanbieders én de snelle levering.
Dit keer had ik mijn bestelling echt de volgende dag nodig en toen bleek deze - door een technische storing bij PostNL - vertraagd te zijn. Hier werd ik tijdig over geïnformeerd en ook kreeg ik de mogelijkheid om de bestelling alsnog te laten leveren via 'sameday delivery service'. Daardoor was mijn bestelling keurig op tijd en heb ik prachtige foto's kunnen maken tijdens mijn vakantie!

Herman 20-01-2018 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare webwinkel

Ik heb goede ervaringen met deze winkel. Samengevat: Snelle bezorging, snelle communicatie, ruime keuze, concurrerende prijzen. Er is ook een fysieke vestiging, maar daarvoor moet je wel naar Urk. Ik heb nog geen ervaring met afhandeling reparaties, maar ga er van uit dat dat ook goed wordt afgehandeld..

Wouterhenk 20-01-2018 Via de website gekocht

Correcte prijs voor de Kiwi afstandbediening

Deze shop is gespecialiseerd in artikelen die alles met camera's te maken heeft! Ik was op zoek naar een compatible afstandbediening voor mijn Sony-A 7 systeem camera en kwam hier bij mijn zoektocht op internet uit! Snel bestellen online en de volgende dag al in huis zoals beloofd door cameranu.nl! Kortom een tevreden klant!

Jan 20-01-2018 Via de website gekocht

Goede website en snelle levering.

Goede website en snelle bestel modus. Levering snel een keurig verpakt bezorgd.
Cameranu.nl kan ik van harte aanbevelen

Perry 20-01-2018 Via de website gekocht

Simpel, snel, makkelijk

Ik koop bij Camera nu al jaren mijn spullen, zowel profesioneel voor de winkel waar ik werk als mijn eigen apparatuur. Nooit een probleem gehad met een bestelling, altijd alles op tijd binnen gehad. Spullen waren ook altijd goed verpakt en nooit beschadigt. Heel saai eigenlijk als het gewoon werkt.

Ed Boshuizen 19-01-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en de volgende dag levering.

Prima service. Overzichtelijke site, makkelijk zoeken met ruime keus. Snelle levering: de volgende dag.

Guido F 19-01-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijke, Uitstekende en Profesionele service,

Voor al mijn camera gear e.d. ga ik het liefst naar Cameranu. Ze hebben een groot aanbot. Goede service. En of je nu in de winkel of online advice nodig hebt, ze staan altijd voor je klaar. Ze denken met je me, in JOUW belang. En gaan de Extra mile.

GH 19-01-2018 Via de website gekocht

Prima service, goed geregeld

Betrouwbare shop, prijs en kwaliteit verhouding is goed. Vandaag besteld ... morgen thuis bezorgd. Helemaal in orde!

MMAXX.nl 19-01-2018 Via de website gekocht

Prima service en advies. De juiste aankoop!

Ik bestel al jaren bij cameranu. Het advies wat ik ontvang doet mij besluiten voor deze winkel te kiezen.

Karel 19-01-2018 Via de website gekocht

Ideale manier van vergelijken en kopen

Na lang overwegen en vergelijken uiteindelijk besloten om mijn nieuwe Canon camera te kopen bij Cameranu.
De levering verliep geheel volgens verwachting, en binnen een dag kon ik gaan genieten van mijn nieuwe camera.
Geweldig, bedankt voor de snelle levering

Rik 19-01-2018 In de winkel gekocht
Urk

Normaal goede hulp, deze keer geen kennis van zaken

Normaal gesproken ben ik een super tevreden klant van CameraNU. Dit geldt voor de webwinkel, de chatfunctie en de winkel zelf, maar deze keer kwam ik voor een serieuze uitgave te staan van een fullframe camera en een 70-200mm 2.8 IS II Lens en ben ik geholpen door iemand wiens zin was: "Ik zou willen dat ik u daar antwoord op kon geven maar helaas kan ik niet alles weten". En dit ging om de camera, de lens, de nieuwe cameratas, eigenlijk over alles wat ik gekocht heb.
Ik ben zelf naar een collega van hem gelopen omdat het opzoeken op Google zo'n beetje de enige kwaliteit leek te zijn.

Kortom, CameraNu; zet niet iedereen zomaar op de afdeling verkoop. Ik heb serieus staan twijfelen om om te draaien en de spullen bij een andere winkel te gaan halen, terwijl ik hier al met een jaar of 8 met grote tevredenheid kom.

Officiele reactie van CameraNU.nl 25-01-2018

Beste Rik,

We hebben je inmiddels telefonisch gesproken, en onze excuses aangeboden voor deze ervaring. Je zou mogen verwachten dat je bij ons professioneel en deskundig te woord gestaan wordt, ook als je door een nieuwe medewerker wordt geholpen.
We pakken het op met de betreffende collega en de afdelingsverantwoordelijke, en we rekenen erop dat dit een eenmalige ervaring is geweest. We vinden het fijn te horen dat je normaal gesproken super tevreden bent, en we herstellen dat gevoel graag bij je volgende aankoop. Bedankt voor je feedback, dat waarderen we zeer.

Hartelijke groeten,

Robert van Doorn 19-01-2018 Via de website gekocht

FANTASTISCHE SERVICE!!!!!!

In 2009 kocht ik voor het eerst een camera bij CameraNu.nl (in de winkel te Urk) afgelopen Oud & Nieuw is deze gevallen en defect geraakt. Omdat ik een goede inboedelverzekering heb en deze schade wilde opgeven kwam ik tot de conclusie dat ik de factuurbon niet meer in mijn bezit had. Bij navraag bij Nikon (waar ik mijn camera had geregistreerd) was enkel de adviesprijs te verkrijgen. Bij navraag bij CameraNu.nl had de medewerkster binnen no-time mijn gegevens achterhaald en de factuurbon. Tijdens het telefoongesprek had ze de factuurbon naar mij toe gemaild en kon ik de verzekering verder afhandelen. Helaas was voor de verzekering mijn camera total loss verklaard. Ik heb diezelfde week, donderdag, voor 22:00 uur een nieuwe camera besteld en de volgende dag, wat ze ook beloven op de website, had ik de nieuwe camera in huis. En zo kon ik weer genieten van mijn hobby en was mijn weekend (wat ook nog mijn verjaardag was) niet in mineur geraakt, ik heb geweldige mooie foto's kunnen maken van deze bijzondere dag! Ik wil langs deze weg xxxxxx van klantenservice heel hartelijk bedanken voor haar inzet!!! 👍👏 Chapeau en CameraNu.nl bedanken voor hun snelle en zeer goede service.

Marit 19-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige miniprinter!

Ik heb hier een jaar geleden de polaroid zip gekocht en koop hier ook altijd mijn printpapier daarvoor. Bij Cameranu al veel goedkoper dan bij andere winkels. Superleuke fotootjes met een sticker achterkant! Ze worden lekker snel bezorgd en ik kan ze daarom ook gebruiken voor verjaardagen enzo.
Ik maak veel fotos en die polaroids zijn dan heel leuk om aan op muur of op je kast te plakken. Supertevreden met prijs/kwaliteit!

Ifat Zohar 19-01-2018 Via de website gekocht

Great service and good quality products

Love to shop @ CameraNu. The client service is very helpful and professional, the web is quick and easy to find and order and the service is great .

Ad Bolle 18-01-2018 Via de website gekocht

Correcte levering

Duidelijke goed gestructureerde website.
CameraNu belooft snelle levering en dat klopt. Om 22.00 uur besteld en de volgende dag om 15.30 bezorgd. Sneller kan niet. Top.

Gerrit Slurink 18-01-2018 Via de website gekocht

Fantastische aankoop bij Camera nu

Fantastisch bedrijf met een snelle service. Had een tegoedbon van € 10,- en kon die niet verrekenen met de aankoop van mijn fototoestel. Bedrag werd binnen de kortste keren overgemaakt. Ook de levering van het toestel was zeer snel en perfect. Niets dan lof van mijn kant!!

Marijn Fidder 18-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel met goede service en snelle levering

Winkelen bij Cameranu is altijd erg fijn: de service is goed, de levering is snel. Wat ik ook heel fijn vindt is de ongeloofelijk overzichtelijke webshop. Zo kun je snel dat vinden wat je nodig hebt.

Debothen 18-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Voor de eerste maal, via internet, kennis gemaakt met deze zaak. Mooie duidelijke website, camera gevonden en aangeschaft. Snelle levering, binnen 1 dag. Keurig verzorgd. Later nog een vraag en binnen 24 uur een duidelijk antwoord.

Marjan 18-01-2018 Via de website gekocht

Goed verzorgde Nikon Pro dag

Goed georganiseerd in een mooie studio in Almere. Workshop van Gemmy Woud-Binnendijk was heel waardevol. Daarnaast hele goede uitleg gekregen over de Nikon D850 en de Nikon objectief 105 mm, 1.4. Kortom een geslaagde middag!

D. de Lange 18-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service binnen 24 uur camera in huis

Na een tijdje speuren op internet kwam ons gewenste camera hier het goedkoopste uit. Na bestelling hadden wij de volgende dag de camera in huis.

Barry 18-01-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Veel op voorraad en goede omschrijving. Duidelijke afhandeling bestelling. Heb al veel bestellingen gedaan en allemaal goed verlopen. ook diverse keren in de winkel geweest en ook hier vriendelijke mensen

Edward 17-01-2018 Via de website gekocht

Top!

Snelle levering van mijn adapter met filter ,zonder verzendkosten!
Goede communicatie betreffende levering.
Ik had ook bij andere zaken rondgekeken maar deze waren of duurder of berekenden verzendkosten .
Hier kon ik ook de adapter los bestellen zonder de combinatie met zonnefilter hetgeen aanzienlijk in de kosten scheelde.

Mieke 17-01-2018 Via de website gekocht

Mooi product en supersnelle levering!

Ik heb al enkele ervaringen met het kopen van fotografische producten via de webshop. Soms telefonisch advies ingewonnen en ben werd toen deskundig geholpen. Opvallend is de kwaliteit van de producten en de snelle leveringen. Mijn complimenten!

Jan 17-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Wat een snelle service van cameranu.nl Laat in de avond een SD kaart besteld en via i-deal betaald. Bestelling werd direct in behandeling genomen. Met e-mails werd vanaf de bestelling op de hoogte gehouden. De volgende dag, rond het middaguur, lag het pakketje al op de deurmat, In een woord fantastisch ! Dit is niet de laatste keer dat ik bij cameranu.nl iets koop. Jullie hebben er een klant bij gekregen.

Ronald 17-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Bij Cameranu.nl kon ik alle items (Think Tank Steroid Speed Belt met Harness, Lens case en Spider Pro Adapter Kit) bestellen en dat was lang niet het geval bij andere sites. Zij hebben een uitgebreid assortiment. Zeer prettig is ook de uitgebreide omschrijving van de artikelen. Ook waren alle artikelen op voorraad dus besteld.

Zoals ze aangaven zou het de volgende dag door Postnl geleverd worden. De volgende dag echter een bericht dat de zending niet was opgehaald en dat men het s'middags alsnog kon leveren met speciale koeriersdienst, zonder extra kosten, wel moest ik hun dan voor 12:00 uur informeren. Ik vind dit zeer klantgericht. Aangezien ik het niet echt direct s'middags nodig had het zo gelaten en is het keurig de volgende dag door Postnl geleverd.

Materialen zijn degelijk verpakt ontvangen en alles zoals besteld zat er bij.

Hans Malestein 17-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle service - dezelfde dag nog bezorgd!

Normaal al erg goede service en snelle levering! Maar deze keer wel erg snel! 's Morgens besteld en 's middags la bezorg. Kon ik direct dezelfde avond nog enthousiast aan de slag met mijn bestelde spullen. Top!

Marco van den Arend 17-01-2018 Via de website gekocht

Absurd snelle levering webshop, lang in de winkel

Ik bestelde in mijn lunchpauze een fotowalk op Urk, waar shop tegoed bij zat. Ik ging er vanuit dat ik dat daar zou ontvangen tijdens de walk, maar toen ik uit mijn werk kwam stond er een kerel voor mijn deur met een doosje van CameraNu met het shoptegoed. Dat was echt bizar snel! Ik besloot het tegoed mee te nemen naar Urk voor na de walk. Toen ik na de walk in de winkel kwam en een nummertje trok had ik 30 mensen voor me. Ik heb een kop koffie genomen en een ansichtkaartje naar mijn moeder gestuurd en rond gekeken en toen had ik er nog steeds 28 voor me. Ik besloot het shoptegoed mee te nemen en het vanuit huis te besteden. Mooie winkel, wel wat druk op zaterdag middag!

SebastiaanD 16-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle Service!

Met spoed een artikel nodig? Dat kan je welcaan CameraNu overlaten! Snelle levering en makkelijk online te bestellen! Top service!