Deze score is berekend op basis van 2266 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jos 11-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs snelle levering

Ze geven je een goede prijs en leveren het ook nog snel. Zeer fijne en duidelijke beschrijving. Je hebt ook genoeg keuze in alle prijsklassen.

Anita 11-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Bedrijf wat meedenkt met de klanten!

Omdat ik door eerdere aankopen al bekend was bij deze winkel en toen keurig netjes ben geholpen, blijf ik terug komen.
Het personeel is heel klantgericht en klantvriendelijk en denken altijd met je mee en komen met uitstekende oplossingen.

Jan van Dasler 11-04-2018 Via de website gekocht

Beste webshop met deskundig advies!

Cameranu staat altijd klaar om online al je vragen te beantwoorden en de antwoorden zijn altijd zeer deskundig. Ook de winkel in Urk zelf is zeer prettig en uitgebreid met zeer behulpzame medewerkers. Tevens is de tweedehands afdeling is zeer aan te raden. Ikzelf heb daar een tweedehands Canon 5D mark III gekocht en ben zeer tevreden over deze camera. Alle tweedehands producten worden grondig nagekeken en zijn in zeer goede conditie! Ook de bestellingen online worden professioneel afgehandeld, zelfs als Post.nl een fout maakt word je snel geholpen en staat Cameranu voor je klaar! Top winkel!

Anke 11-04-2018 Via de website gekocht

Prima onderdelen en netjes via de mail de hoogte gehouden!

Makkelijk en overzichtelijk vind je wat je zoekt.
Prijs is oke en ligt iets lager dan elders.
Keurig verpakt zodat tijdens transport niets kan gebeuren.

Hybridnysten 11-04-2018 Via de website gekocht

Correcte, vlotte service!

Product besteld en binnen de 2 minuten een:
- bevestigingsmail
- mail dat mijn bestelling zal verzonden worden diezelfde dag
Hierna die nacht nog een extra melding dat het pakketje onderweg was en de volgende dag al vroeg in de brievenbus. Geen klachten en zeer duidelijke informatie doorheen het proces.

Wat wil je meer dan een winkel die doet wat je ervan verwacht tegen concurrerende prijzen!

Eric 11-04-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering

Aankoop van een Tamron lens.
Cameranu was de goedgkoopste, samen met nog enkele aanbieders.
De levering is zeer snel en de artikelen worden keurig verpakt in een stevige doos.
Net als bij eerder geplaatste bestelingen is de service prima

Mariella 11-04-2018 Via de website gekocht

Altijd snelle verzending en mooie producten!

Uitgebreid assortiment, duidelijke webshop, snelle verzending en net zulke snelle afhandeling bij een retour.
Fijne shop!

Joop Buijs 11-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Tijd..Service..Deskundigheid dat is Cameranu.

Al vele jaren koop in mijn apparatuur bij Cameranu, ik heb het ritje vanuit Den Helder daar graag voor over omdat ik zeer tevreden ben over de service en deskundigheid. Bovenal wordt in deze gehaaste tijd bij Cameranu alle tijd aan je besteed om je voor te lichten over het product. Deze combinatie verdient het om honderden kilometers te rijden.
Ik wil ook een compliment maken aan de medewerkers op het kantoor, afspraken worden correct nagekomen. Kortweg; hier ben je als klant een echte "Koning".

Jean-Jacques 11-04-2018 Via de website gekocht

Razendsnelle levering !

Heel snelle on-line hulp door een persoon die van de zaken weet zowel technisch als administratief. Goede prijzen en belachelijk snelle levering van mijn GoPro 6 Black, top cameraatje met wonderbare prestaties.

Dien 10-04-2018 Via de website gekocht

super

lekker snel en netjes, daar hou ik van... duidelijke mail met overzicht van betalingen etc. top winkel

Jos Tempelman 10-04-2018 Via de website gekocht

dat zeker

fijne webwinkel met uitstekende service, keurige info over de levering van product.
een voorbeeld voor hoe je met klanten omgaat

Alisha 10-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en fijne service!

Ik had het product binnen een dag in huis. Super fijn want ik had het de volgende dag ook nodig. De tas is van stevige kwaliteit en helemaal niet duur. Ik ben zeer tevreden.

Harman47 10-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Hier betekent service nog echt sevice

Deze shop heeft een uitgebreide voorraad in huis je grijpt nooit mis.
De levering gaat altijd perfect de prijzen zijn zeker concurrerend.
En ga je naar de winkel zelf heel vlotte en vriendelijke bediening en weten waar het over gaat.

Ankie Houtman 10-04-2018 Via de website gekocht

Ongekend hoge klantvriendelijkheid ''en deskundigheid!!

Ik wil cameranu.nl complimenteren met hun uitstekende service!! Ik wilde graag de nieuwe camera van Panasonic de Lumix TZ200, maar twijfelde over een aantal mogelijkheden en of die op tijd op de markt zou komen voordat ik op vakantie zou gaan. xxxx bood gelijk aan om te bellen met Panasonic wanneer de levering verwacht werd (het was namelijk al iets later dan aangekondigd was) en gaf me daarna de optie de camera met een pre-order te bestellen. Mocht de levering te laat voor mij zijn, kon ik de opdracht kosteloos annuleren. daarna kon hij al mijn vragen beantwoorden en gaf ook nog opties voor andere camera's. Na dit uitgebreide gesprek heb ik de bestelling geplaatst. Tot mijn geluk werd de camera de week erna al geleverd. Ik belde een week later voor nog wat aanvullende vragen en wederom kreeg ik een uitstekende service. de mevrouw liep naar het magazijn om een camera te halen zodat zij gelijk met mij een aantal handelingen kon doen om dingen te verduidelijkheden. Ik vond de klantvriendelijkheid én de deskundigheid erg groot en vandaar mijn complimenten!

Nathalie 10-04-2018 Via de website gekocht

Goeie accu's en snel thuis bezorgd!

Snel thuisbezorgd! Goede service😊 Het pakketje was goed verpakt en dmv email kon ik bijhouden wanneer mijn pakketje bezorgt werd.

Kees Floor 10-04-2018 Via de website gekocht

Een snelle en zeer goede service

Snelle en goede service. Artikel is zeer degelijk verpakt dat beschadiging niet optreed.
Betaling kan op verschillende manieren.
Een prima winkel dus om terug te keren.

Claus Hoogland 10-04-2018 Via de website gekocht

No nonsens webwinkel.

Cameranu.nl heeft een heel scherpe prijs, snelle levering en een goede after sales een reden voor mij om hier weer een camera te kopen.

Cor van Spijk 10-04-2018 Via de website gekocht

Een blijvende kwaliteit en service.

Dat cameranu.nl jaar in en jaar uit blijft presteren is hun sterkste punt. Bij mijn eerste aankoop stond de kwaliteit en service al op een hoog peil. En nu bij mijn laatste aankoop jaren later is daar niets aan veranderd. En ja, welke webshop geeft 5 jaar garantie op alle producten?

Bart072 10-04-2018 In de winkel gekocht

Een behoorlijke omweg waard

Ondanks dat ik in mijn eigen woonplaats Alkmaar een 'grote naam' op het gebied van fotowinkels vrijwel letterlijk om de hoek heb, rijd ik met alle plezier van de wereld naar CameraNU in Urk. De reden is niet ingewikkeld: goed uitgebreid advies, áándacht(!) en meedenken op jóuw niveau - of je nou een 'kiekjesmaker' of een 'pro' bent. En zó hoort het. Bovendien is er bij CameraNU alle ruimte, tijd en gelegenheid om op je gemak rond te kijken, artikelen te proberen en met goede koffie erbij nog eens rustig na te denken over je aankoop. :)

wassinsky 10-04-2018 Via de website gekocht

geen enkel punt van kritiek

ik koos Cameranu.nl omdat ze een externe harde schijf van La Cie als goedkoopste leverden.
Geen extra verzendkosten rekenden en ook snel leverden.

Ron 10-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goed, snelle levering

Levering is zeer snel,website is overzichtelijk ,mooie producten etc.
Nog nooit problemen gehad,ook niet in het verleden.

Guus Janssen 10-04-2018 Via de website gekocht

Al jaren vertrouwd adres

Ik koop al jaren bij CameraNu naar volle tevredenheid. Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering. Prima Helpdesk.

Arik 10-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Na een aantal problemen met bestelling vanaf mijn kant, ben ik super goed geholpen door de mensen van Cameranu. Bedankt!

Lieselotte 10-04-2018 Via de website gekocht

keurig, netjes en snel!

Ondanks dat het product niet was wat ik zocht ben ik zo ontzettend netjes en snel geholpen. Met de keuze voor een nieuwe lens en het retourneren van de niet gewenste versie. Heel blij altijd met de service van Cameranu.nl
Hierom zal ik altijd bij hen terugkomen!

Hans 09-04-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Telefonisch weer prima geholpen. Meteen verbinding, geen wachtrij (3x in 3 dagen), meteen iemand die weet waar ik het over heb. Binnen enkele uren duidelijk antwoord via de mail en alles wordt opgelost.Altijd prima service en prijs. Nooit een teleurstelling, al 10 jaar.

Nico 09-04-2018 Via de website gekocht

Prima webshop.

Goede artikelen via een prima webshop. Al vaker artikelen besteld. Bij de laatste, een camcorder, is het ook mooi meegenomen dat cameranu.nl op fototoestellen en camera 's € 200,- standaard 5 jaar garantie geeft. Dat maak je niet al te vaak mee.

Andrea 09-04-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Ik heb een camera en een lens gekocht bij Camera.nu. Ik ben erg tevreden over de snelle levering; je besteld en de volgende dag heb je het thuis.

Daarnaast sturen ze je mails dat je pakket is verstuurd en dat het afgeleverd is.

Ik raad camera.nu aan om hun duidelijk en snelle levering.

Ralph Rietbroek 09-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede communicatie

Ik heb bij cameranu.nl het boek van André van Woerkom, "ontdek photoshop elements 2018" aangeschaft. Op de site stond een duidelijke omschrijving van het boek en de inhoud ervan. Mede hierdoor heb ik het boek besteld en zoals beloofd de volgende dag in huis.

FF 09-04-2018 Via de website gekocht

Altijd snelle levering

Groot assortiment, goed informatie, altijd snelle levering. Bij deze laatste aankoop, een upgrade naar een professionelere camera heb ik uitgebreid kunnen vergelijken op basis van relevante specificaties. Mede op basis hiervan en omdat ik weet dat er snel geleverd wordt heb ik hier mijn nieuwe Nikon D500 gekocht.

Florian 09-04-2018 Via de website gekocht

Perfecte service!

Supersnelle verzending, excellente communicatie, mogelijkheid om zendingen direct naar PostNL in de buurt afhaalpunt te sturen.

Frank D. 09-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service, vlotte levering, scherpe prijzen

Wederom een product online besteld, na prijsvergelijking met concurrentie: Weer de goedkoopste! Set Caruba tussenringen besteld. Goed verpakt, vlot geleverd. Communicatie met servicedesk ook super!

N. Koppen 09-04-2018 Via de website gekocht

Super Service en maken waar wat ze zeggen!

Bestelling was de volgende dag in huis, erg fijn. Goede informatie op de website, waardoor je producten goed kan vergelijken. Zal camera.nu zeker aanbevelen.

Vernooij 08-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Geduld en aandacht voor de klant

De sfeer van inrichting en het personeel van de Cameranu winkel, geven je het gevoel op de perfectie locatie te zijn voor advies en of aankoop van foto apparatuur.

Richard 08-04-2018 Via de website gekocht

Fijne webwinkel, mooi constant

Fijne webshop, altijd uiterst correcte leveringen, enorm assortiment dat zeer compleet is. Soms heel leuke aanbiedingen, ik kijk er regelmatig naar en liever 20 keer voor niks dan een keer te weinig. Ook aan telefoon doorgaans heel vriendelijke personen die weten waar ze het over hebben. Graag aanbevolen.

Tjeerd 08-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel

Bestel altijd mijn cameraspullen bij cameranu altijd topservice en snelle levering!
Tot nu toe alleen maar goede ervaringen dus.

Erik Lievens 08-04-2018 Via de website gekocht

Slechte of geen service

ze leveren een goed statief met een te kleine statief tas, en ik kan niemand te pakken krijgen die me hiermee helpt

Officiele reactie van CameraNU.nl 09-04-2018

Hoi Erik,

Jammer dat je onze service als slecht ervaart, en we hopen dat we dit snel goed met je kunnen maken.
Op zondag zijn we niet geopend, dus kunnen we geen mails beantwoorden en zijn we ook niet telefonisch bereikbaar. Maar op werkdagen staan we tot 22 uur voor je klaar, zoals je ook gemerkt hebt.
Het statief past overigens wel in de tas, maar dan moet je deze even inklappen op dezelfde manier waarop deze werd geleverd. Dan past het wel, zoals je bij de levering gezien kunt hebben.

We hopen dat je je mening over onze service en over de maat van de tas nog wilt herzien, en zien je reactie graag tegemoet.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Mick 07-04-2018 Via de website gekocht

TOP service

Artikel besteld maar onderdeel ontbrak, na telefonisch contact binnen 24 uur het ontbrekende artikel ontvangen, echt top en kan nu direct gebruik ervan maken.

Schuur op de Hei fotograaf 07-04-2018 In de winkel gekocht

Uitgebreide demo en directe levering

Op zoek geweest naar geschikte camera sling. Dankzij uitgebreide demo heb ik gekozen voor de Peak Design sling. Perfecte service van CameraNu

Richard 07-04-2018 Via de website gekocht

Bestelde producten

Super snelle levering van de bestelde producten. Bijna alles wat je als fotograaf nodig hebt kan je hier wel vinden. Goede service en advies over de producten.

WF 07-04-2018 Via de website gekocht

Prima service en snel geleverd

Deze webwinkel is 1 van de goedkoopste. Hierdoor was mede de op voorraad artikel en de extra 3 jaar garantie op de camera de doorslag om het bij CameraNu te bestellen.

henk 07-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijke site , product makkelijk te vinden en te bestellen. snelle levering en duidelijk schrijven wanneer geleverd wordt.

Jim 06-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en prima personeel

Cameranu is TOP. Via hun site een mooie lens gekocht. Had aangegeven dat hij per post zou worden toegestuurd. Later op de dag toch besloten hem te gaan ophalen. Even gebeld met Cameranu en uitgelegd dat we vanmiddag komen om hem op te halen dit was oké. Prima geholpen in de winkel en gingen blij terug met een nette zoomlens.

tgmi 06-04-2018 Via de website gekocht

Super tevreden!!!

Ik ben zeer tevreden. Wat een goede service. Ik was net op tijd om mijn bestelling te doen voor 23:59 om mijn bestelling de volgende dag bezorgd te krijgen. Dacht ik. Nee net te laat. Balen. Maar tot mijn verbazing kreeg ik mijn pakje toch de volgende dag geleverd. Wat een service!!!

Petra 06-04-2018 Via de website gekocht

Topper! Snelle levering.

De artikelen zijn makkelijk te vinden en er staat een goede beschrijving bij. Ook de reviews zijn een helpende hand. Ik winkel graag op de site!

Anthony 06-04-2018 Via de website gekocht

Niet zoals gehoopt.

Ik had snel een vervanging nodig voor een drone battery. Na gebeld te hebben met klantenservice werd my 100% gegarandeerd dat de nieuwe battery de volgende dag bezorgd zou worden. Ik besteld, en speciaal een bezorglokatie geboekt dicht in de buurt die zeker open zou zijn.
Helaas, helaas, niet bezorgd op afgesproken datum. Dus mijn plan kon niet doorgaan. Helaas ook niet bezorgd op de volgende beschikbare datum, maar pas 5 dagen na bestelling. Wel extra voor betaald!! Hoewel klanten service deze koop en verstuur optie geadviseerd had, namen ze geen enkele verantwoording voor deze vertraging. Zo van “jammer, niet ons probleem”. Klanten service dient service te bieden, geen verkooppraat, en vooral geen anderen de schuld geven.
Het zal lang duren voordat ik weer bij Cameranu iets bestel met spoed!

Officiele reactie van CameraNU.nl 09-04-2018

Hoi Anthony,

Het spijt ons dat we je zo hebben teleurgesteld. Garanties geven op een aflevermoment ligt altijd lastig, aangezien we daarin afhankelijk zijn van een derde partij. Jammer genoeg hebben we je onvoldoende laten weten dat er altijd een klein risico bestaat van vertraging. Over de verdere opvolging van de vertraging zijn we zelf ook niet heel tevreden, dus terecht dat je dat noemt. Het is nooit onze bedoeling geweest je de indruk te geven dat jouw probleem ons koud laat, en het spijt ons dan ook enorm dat het wel zo is overgekomen.

Fijn dat we je telefonisch even konden spreken om je onze excuses ook persoonlijk aan te bieden, en er komt een compensatie voor het ongemak naar je toe. We hopen dat je ons, ondanks deze ervaring, nog eens een tweede kans gunt!

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Marco 06-04-2018 Via de website gekocht

Super snelle verzending en goed advies

Super snelle verzending en dag later in huis. Handige track en tracé service Duidelijke website en goed advies van het personeel

Rudolf 06-04-2018 In de winkel gekocht

Lang zoeken maar gevonden

Was op zoek naar een zgn Sling voor mijn camera, en nu heb je er wat te kopen zoal!
Maar de aardige bediening nam alle tijd en daar een perfect model gevonden, van een top kwaliteit. Kost wat maar dan heb je ook wat!

Wim Brinkman 06-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Het is een genot om daar op je beurt te moeten wachten.

Een aantal dingen via de website aangeschaft maar nu wilden we ook wel eens de winkel zelf zien. Dat was heel plezierige tijdsbesteding. Veel nieuwe dingen kunnen zien, veel boeken over fotografie, lekkere koffie en vriendelijk personeel. We kwamen daar voor aanschaf van een nieuwe kamera en zijn daar zeer deskundig bij geholpen. Alle vragen die we hadden werden beantwoord en ook de vragen die we niet hadden werden door verkoper naar voren gebracht. We gingen uiterst tevreden eerst nog even Urk in voor een visje en toen naar huis.

Goenee 06-04-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle service, besteld en de volgende dag in huis

Panasonic Camera gekocht, bij dit bedrijf gekocht i.v.m. 5 jaar garantie.
Het is ook makkelijk zoeken op de site.
Kan ook gelijk andere accescoires bij bestellen

Freek Rooze 06-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekend geholpen

Ik kon niet goed kiezen tussen verschillende beauty-dishes op de webshop. Ik heb toen gebeld en kreeg heel snel een adequaat antwoord per mail, met verwijzing naar de beste optie. Vervolgens was het een fluitje van een cent om deze dish en wat accessoires te bestellen in de webshop.