Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Alma 31-03-2018 Via de website gekocht

De producten werden snel en keurig afgeleverd. Ben niks anders gewend van cameranu.nl. super blij met de producten en ook dat het zo snel thuis geleverd was

Yvonne 30-03-2018 In de winkel gekocht

prima service

Ik was naar de zaak gegaan om een persoonlijk advies te krijgen over de aankoop van een compact camera. Ondanks dat het erg druk was namen ze de tijd om je de verschillende camera's uit te leggen.

Maarten 30-03-2018 In de winkel gekocht

Geduldig en goed advies

Al is het nog zo druk, je wordt met geduld geholpen en van advies voorzien. Heb je iets besteld dat toch niet is wat je had verwacht, er is tijd om een alternatief uit te zoeken en te proberen. Ik had die ervaring met de aanschaf van een verrekijker en een fototas.

Jaap 30-03-2018 Via de website gekocht

Top Service

Geweldige website van Cameranu.nl. Volop keuze met scherpe prijzen. Bij een vraag had ik binnen 24 uur antwoord.

Mark_berk 30-03-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen, fantastisch product

Altijd goede voorlichting in de winkel. De website is erg uitgebreid, met veel informatie over ieder product. Bij het bestellen liep mijn browser vast tijdens het betalen. Ik heb dit via de chat aangegeven en werd toen snel en correct geholpen. Binnen 5 minuten was dit rond.
Ik kocht een occasion lens, deze was in perfecte staat, zoals de webshop al zei.

Jerry 30-03-2018 Via de website gekocht

Uitmuntend!

Een zeer duidelijk- en overzichtelijke website. Niet alleen nieuw apparatuur maar ook 2e hands tegen zéér scherpe prijzen. 'Vandaag besteld, morgen in huis' is hun credo en dat klopt als een bus!

Henk van Rossum 30-03-2018 Via de website gekocht

Zeer handige GPS tracker en goede service.

Omdat de originele Nikon GPS tracker voor mijn D810 niet/slecht leverbaar is, heb ik op advies van CameraNu gekozen voor de GPS tracker van JJC. Geweldig apparaat, zeer gebruiksvriendelijk en bijna voor de helft van de prijs van de originele tracker van Nikon! Bedankt CameraNu.

Teun IJff 30-03-2018 Via de website gekocht

Echt goede service en professionele fotografie winkel.

IK koop al jaren mijn spullen voor fotografie bij Cameranu.nl Waarom ? Omdat ze betrouwbaar zijn met goede service en concurrerend met andere winkels. Samen met snelle en goede verzending maakt dat tot één van de betere online fotowinkels ! Ook als er ergens anders een lens in de aanbieding is en je vraagt of zij deze lens voor die prijs kunnen leveren doen ze dat gewoon ( in mijn geval ) ! Top ! Als je ze belt als er iets mis gegaan is met de verzending of mailt, er is altijd een snelle reactie van hun ! Ook mede omdat ik daar al jaren koop en nooit problemen heb met Cameranu.nl zorgen ervoor dat ik een goed vertrouwen heb in de winkel. Ik ben een paar keer in de winkel zelf geweest ( maar is mij net ff te ver ). Maar ook daar krijg je meteen koffie en een goede uitleg over producten etc. en het is een mooie winkel met professionele uitstraling. Kortom, zo zouden meer winkels moeten zijn !

Fenna 29-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en duidelijke website

De productomschrijving is goed. Het is ook fijn dat je ervaringen van andere klanten kunt lezen. Je kunt bijna middernacht nog bestellen en dan heb je het de volgende dag in huis.

beekman 29-03-2018 In de winkel gekocht

USB C kabel

Ik werd naar camera nu gestuurd, omdat ze een apple dealer zijn, ik zocht een USB-C om de laptop op te laden. Dit lukte niet met de gekochte kabel. Via internet kwam ik er achter dat er meerdere soorten USB-C kabels zijn en die ik had gekocht was enkel voor datq- overdracht. Ik wist dit niet, maar vonds dat de medewerker dit wel had moeten weten als Apple dealer. Ik ga nog wel terug en verwacht en hoop dat ik kan ruilen. Ik heb twee maal nu de ervaring van dezelfde fout te maken gehad, daarom de onvoldoende. Ik denk dat het bedrijf op gebied van Camera's meer in de mars heeft, maar hiermee heb ik geen ervaring.

Officiele reactie van CameraNU.nl 09-04-2018

Beste heer Beekman,

Naar aanleiding van je review hebben we contact met je gezocht. We vermoeden dat er sprake is van een misverstand, en kunnen dat eenvoudig uit de wereld helpen. We hopen daarom dat we snel een reactie tegemoet kunnen zien, zodat we het op kunnen lossen, en we kunnen laten zien dat we ook in deze artikelen een specialist zijn.

W. G. Romijn 29-03-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service. Goed advies

Je krijgt een persoonlijk en goed advies. Het assortiment is heel uitgebreid. En een mooie en ruime locatie.

Cloots Hugo 29-03-2018 Via de website gekocht

op de eerste plaats ...DE KLANT

ik zou veel kunnen schrijven ...zal het stilletjes zeggen ....vertel het niet voort...ze helpen je uit de puree zonder bijkomende kosten

Maartje 29-03-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Meerdere keren besteld en nooit problematiek. Goede producten, zeer snelle levering, goede service en contact, ik ben zeer tevteden en zou bestellen zeker herhalen!!

Henk 29-03-2018 Via de website gekocht

Hier vaste klant, goed advies en voldoende keuze.
Ruim assortiment van gezochte artikel.
Goed onderling vergelijk mogelijk.

Johan 29-03-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering

Deze aankoop gedaan op basis van een van de artikels die verschenen zijn en door de link daarin naar het product.

janwoort 29-03-2018 Via de website gekocht

deskundig geholpen

Grote assortiment,deskundig advies,prettige winkel om in rond te kijken.

goed bereikbaar van a6 en Urk

Maartje 29-03-2018 Via de website gekocht

Supersnel uit het grote assortiment leverbaar!

CameraNU heeft een enorme keuze én snelle en gratis leveringen. Perfect voor mij als startende zelfstandige.
Kortom: ik ben meer dan tevreden!

Riet 29-03-2018 Via de website gekocht

snelle service

Camera nu koop ik meestal. Ik krijg goede informatie over producten.
Wil ik snel iets weten dan maak ik gebruik van de chatfunctie op de site en heb ik meestal binnen tien minuten antwoord. Producten worden snel geleverd, meestal al de volgende dag.

Marco Batenburg 29-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende levering!

Uitstekende levering, snelle website, zeer gedetailleerd op de hoogte gehouden van de vordering van de bestelling, redelijke prijzen, verzendkosten prima, heel goed verpakt.

Jantsje 29-03-2018 Via de website gekocht

Canon eos 700d

Heel goed en de voordeligste site en een snelle levering. En ik vindt het makkelijk dat je achteraf kunt betalen.

Fred 29-03-2018 Via de website gekocht

Super service snelle levering

Dit is de eerste keer dat ik bij cameranu heb besteld.
Cameranu had de scherpste prijs voor mijn drone propellers.
En ook nog een snelle levering.
Gewoon super.

Martin Smits 28-03-2018 Via de website gekocht

Topbedrijf

Heb een Epson printer bij Cameranu.nl besteld prima bedrijf smiddags besteld volgende dag geleverd topservice.Makkelijk te bedienen machine.
Gemak: Uitstekend
Service: Goed
Levering: Uitstekend smiddags besteld volgende dag geleverd.
Levertijd: Uitstekend
Afleverservice: Uitstekend
Verzendkosten: Uitstekend helemaal gratis.
Retourproces: Goed
Klantenservice: Goed
Betaalmogelijkheden: Uitstekend
Gebruiksvriendelijkheid site: Uitstekend

Wil 28-03-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goed uitgeruste, complete winkel met vriendelijk personeel. De artikelen zijn duidelijk uitgestald en het is eenvoudig te vinden wat je zoekt.

Keith 28-03-2018 Via de website gekocht

Fijne medewerkers + service, geen problemen bij retourneren.

Diverse artikelen gekocht de laatste tijd, 2 objectieven, een statief en filters. Netjes geholpen door online helpdesk, Een keer iets fouts besteld, geld probleemloos retourontvangen, inclusief verzendkosten.

Piet 28-03-2018 Via de website gekocht

Prima service, en snelle levering.

Ik vind de shop overzichtelijk en prettig in gebruik, de artikelen zijn wat goedkoper in vergelijking met andere aanbieders, wet betreft de artikelen die ik aangeschaft heb!
De levering is snel zoals beloofd wordt.

Sabine 28-03-2018 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Het bestelde was exact zoals omschreven en goede prijs/kwaliteit verhouding. Om 23.45 besteld en de volgende dag in huis. Dat noem ik echte rappe service.
Enige minpunt is het volgende dag in huis argument wel onder veel vooorwaarden (en evt bijbetaling) beperkt tot niet alle post locaties om iets af te laten leveren. Maar een hele fijne eerste kennismaking die uitnodigt tot meer bestellingen.

Hoi Sabine,

Dank voor je review, en leuk te horen dat je zo tevreden bent.
Om je bestelling de volgende dag in huis te hebben zijn er geen voorwaarden of kosten van toepassing, tenzij het product niet via PostNL vervoerd kan worden.
Aan het afleveren bij een PostNL Afhaallocatie kunnen wel wat aanvullende voorwaarden of kosten verbonden zijn, maar dat is afhankelijk van het moment van bestellen, en het gewenste moment van afhalen. Als het goed is kun je ook bij afhalen altijd kiezen voor een gratis verzending, maar dan is de bestelling in sommige gevallen mogelijk een dag later op het afhaalpunt.

Als je verder nog vragen hebt horen we het graag!

Ton Willemsen 28-03-2018 In de winkel gekocht
Hoofdwinkel in Urk

Een klant serieus nemen

Voor ik fotospullen koop maak ik eerst mijn huiswerk. Ik speur op het internet naar recensies en professionele evaluaties van producten (sensors en camera’s). In het verleden wisten ze mij bij een concurrent vaak op andere gedachten te brengen. Misschien terecht, misschien ook niet. Dat valt achteraf moeilijk te verifiëren tenzij je toch het product koop waar je in eerste instantie je zinnen op had gezet.
Bij mijn aankoop van een camera en lens bij CameraNu gebeurde dat niet. De verkoper beaamde dat ik een goede keus had gemaakt. Het gaf mij achteraf een goed gevoel dat ik niet voor niets een verre reis naar Urk had gemaakt.

Cees 28-03-2018 Via de website gekocht

Laatste keer

Retourkosten voor rekening klant. Voor mij in dit geval €6,95 voor een artikel van ongeveer €40,-.
Dat is meer dan 10% van de prijs van het artikel. Een artikel dat kwalitatief onvoldoende was en direct (met beschrijving van de reden) voor retour is aangemeld.

Beste Cees,

Dank voor je review, en jammer dat je niet tevreden bent over onze service.
Voor zover we kunnen nagaan heb je geen beroep gedaan op ons om advies in te winnen over je aankoop, en ook niet toen het product bleek tegen te vallen. Als je product na ontvangst toch niet helemaal aan de verwachtingen voldoet zijn de retourkosten inderdaad voor eigen rekening. Als het artikel niet goed op de site omschreven is, of als we ergens verkeerd advies over hebben gegeven nemen we de kosten van retour zenden uiteraard voor onze rekening.

We hopen op je begrip, en op een herkansing zodat we je kunnen laten zien dat onze service écht zo goed is als je in de reviews leest.

Rachid 28-03-2018 Via de website gekocht

Excellent service

The most important of the shop the afcility of surfing on your web site, and of course the vast possibilities to find out what I look for.

Kanhai 28-03-2018 In de winkel gekocht

Goede webwinkel

Goed gesorteerd winkel en aardige personeel. Je mag producten uitproberen o ja koffie staat klaar. Goed berijdbaar .

Steven van Keulen 28-03-2018 Via de website gekocht

De allerbeste on-line bestelling ooit!

Eerst via de website, de producten bekeken. Op de site staan prima foto's met een uitstekende technische beschrijving. Met navraag via de telefoon een prettige en deskundige uitleg (met tips en alternatieven) ontvangen. Daarna met Ideal betaald, en de volgende dag is het bestelde al aan huis bezorgd. De allerbeste on-line bestelling ooit!

Cobie 28-03-2018 Via de website gekocht

Top service.

Een zeer fijne site waar je alles makkelijk kunt vinden.
Via een mail op de hoogte gehouden,waar en wanneer je pakket bezorgd wordt.
Keurig afgeleverd.

Martin 28-03-2018 Via de website gekocht

Prima service, maar betalen bij retourneren....

Prima Service. Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Het is alleen jammer dat je verzendkosten moet betalen bij het retourneren van producten. Bij bijvoorbeeld Cool Blue is dat niet het geval.
Ook klapte de website bij de betaling er steeds uit.

Hoi Martin,

Dank voor je review, en jammer van de minpuntjes die je hebt ervaren.
De kosten voor retourneren zijn inderdaad voor eigen rekening, maar daar staat tegenover dat we de kosten van verzenden wel voor onze rekening nemen. Als je bij de aankoop je beslissing gebaseerd hebt op verkeerde info of verkeerd advies, of als we een defect product hebben geleverd, nemen we de kosten uiteraard voor onze rekening, maar anders zijn deze voor rekening van de koper.
De problemen die je hebt ondervonden bij de betaling verbazen ons. Kun je aangeven welke betaaloptie je wilde kiezen, en of je een foutmelding kreeg? We hebben geen andere klachten of problemen gehoord, maar we willen graag uitsluiten of er in de techniek misschien iets fout gaat.

We horen graag je reactie.

Harry 28-03-2018 Via de website gekocht

LumoPro Swivel

Mijn LumiPro LP679 umbrella swivel was gebroken. Op de factuur stond dat er twee jaar garantie op zat. De medewerker van CameraNU gaf aan dat losse onderdelen niet werden geleverd. De swivel opsturen naar de de leverancier zou als waarschijnlijke reactie opleveren dat dit niet onder de garantie viel. Het voorstel van CameraNU was uitstekend namelijk voor € 9,95 een geheel nieuwe inclusief verzendkosten. Top!

Marnix 28-03-2018 Via de website gekocht

Super. Snel en betrouwbaar.

CameraNu levert snel, betrouwbaar en heeft goede service. Afleveren op locatie dmv "pakje gemak" is ideaal.

Anoniem 28-03-2018 In de winkel gekocht
URk

Had er meer van verwacht.

Ik moest meer dan een half uur wachten voordat ik aan de beurt was, en toen ik aan de beurt was, werd het afgeraffelt omdat de verkoper moest eten. Ik wist wat ik wilde hebben maar toch...voelde niet fijn. Mede door de haast kreeg ik ook nog verkeerde geheugenkaartjes mee, die weer terug moesten. Jammer.

Officiele reactie van CameraNU.nl 09-04-2018

Hoi,

Jammer dat je ervaring met onze winkel zo'n teleurstelling is geweest. We bieden je daarvoor onze excuses aan, zo zou het nooit mogen zijn.

We hopen dat je ons in de gelegenheid wilt stellen om het goed te maken met je, en dat we kunnen laten zien dat dit niet de normale gang van zaken is.

Nordsol.jimdo.com 28-03-2018 Via de website gekocht

Camera nu ideaal voor U!

Overzichtelijke site en beloften worden na gekomen. Zeer duidelijke weergave van de beschikbare producten

Eb Riemersma 27-03-2018 In de winkel gekocht
Camera nu in Urk

Prima ontvangst door vriendelijk personeel.

Al mijn fotografie spullen koop ik bij Cameranu omdat ik het een prima winkel vindt waar je door personeel wordt geholpen dat kennis van zaken heeft. Dat ik er 45 minuten voor moet rijden heb ik er graag voor over omdat ik weet dat ik er goed en met kennis van zaken geholpen wordt.
P.s. Ook de koffie smaakt er prima.

Stefan 27-03-2018 Via de website gekocht

Goede Service en vlotte levering

Ik heb de sony A7 III voorop besteld bij cameranu.nl. Ze hebben steeds vlot op mijn vragen geantwoord als ongeduldige klant. Hun service is top!

René Prins 27-03-2018 Via de website gekocht

Altijd snel, goed en goedkoop met de beste service

CameraNu.nl is een webshop zoals het zou moeten zijn. Goede service, lage prijzen en deskundig advies. Ik koop nergens anders mijn cameraspullen en aanverwante zaken.

Mil 27-03-2018 Via de website gekocht

Zeer goede winkel, snelle en goede service !!

Ik heb reeds verschillende aankopen gedaan bij cameranu.nl nooit is er mij iets tegengevallen. Steeds een goede en snelle service.

Frans Diederich 27-03-2018 In de winkel gekocht
Urk

Meer dan voortreffelijke service!!!!!

Een ritje van Den Helder naar CameraNu in Urk om m'n camerasensor te laten reinigen.
De door mij geconstateerde vlek op de sensor van mijn camera werd door de servicedesk medewerker als 'NIET' noemenswaardig genoemd en kosteloos verholpen, petje af!!!
En ook bij het kijken naar een eventuele aankoop van een nieuwe camera niets dan lof voor de wijze waarop ik werd geïnformeerd.
Kortom, mijn plek voor de aanschaf van een nieuwe camera, zeker weten!

Da's communicatie bv 27-03-2018 Via de website gekocht

Wat als er een onderdeel versleten of kapot is?

Bij een tweetal studioflitsers waren de voetjes waar de flitser die op het statief gemonteerd worden gebroken/versleten en heb ik de vraag bijcameranu.nl neergelegd met een foto erbij om duidelijk te laten zien wat er aan de hand was.
Ze hebben dit teruggekoppeld naar mij, en binnen een week opgelost en geleverd.
Ook dit soort diensten behoord tot de service van cameranuf.nl en was ik blij mee!
vrgr Michael Das

Paul 26-03-2018 Via de website gekocht

Als er staat op voorraad, dan is het ook zo! Snel geleverd en duidelijke communicatie. Ga zeker weer opnieuw gebruik maken van deze zaak.

Alice 26-03-2018 In de winkel gekocht
IJsselmuiden

Heel enthousiast!

Ik kwam bij de winkel voor informatie over flitsers. De man die me hielp was heel behulpzaam en zocht heel gericht. Er werd niet perse de duurste flitsers aangeprezen en ik heb nu een prima flitsers voor een prima prijs! Ik zou zeker weer naar cameranu gaan als ik iets nodig heb.

Peter 25-03-2018 In de winkel gekocht

kijkernu.nl

Ik heb al verscheidene spullen bij cameranu.nl gekocht. Meestal kijkers. Ik ben deskundig en adequaat geholpen, met ook nog een eigen inbreng van de verkoper.

STIJNEN JEAN PAUL 25-03-2018 Via de website gekocht

CAMERANU OP LICHTSNELHEID

ik bestel iets via internet en denk god is dit wel ok, kan ik dit vertrouwen,
ik bestel iets bij cameranu en ga rustig in mijn zetel zitten prima, dat is het verschil
mijn Nikon d850 keurig op tijd, mijn xqd van Lexar geruild voor een Sony xcd geen enkel probleem
cameranu maakt een nieuw factuurtje en in een handomdraai is alles op, dit noem ik service
dit is vertrouwen , daarom koop ik steeds bij cameranu

Marcel 25-03-2018 Via de website gekocht

Altijd goed !

Wilt U snelle levering, netjes verpakt en gemakkelijk gevonden en vergeleken producten voor Uw hobby kopen, zoek niet verder.
Levering in één dag of sneller.
Keurig verpakt in de bekende Cameranu doos.
Binnen drie clicks gevonden wat U zoekt.
Contact via email snel en adequaat beantwoord.

Ringelberg 25-03-2018 Via de website gekocht

Super en snel geleverd.

Het was weer een snelle service. Als je snel geleverd wil hebben is het niet altijd handig om met een cc te betalen want dan moeten ze de betaling checken. Dat staat voor mij niet duidelijk op de site.

W.K.Verhoeve 23-03-2018 Via de website gekocht

Bestelling Olympus dot Finder

Zeer snelle levering van product en duidelijke communicatie war betreft verzenden!
Dot Finder is goed in gebruik en handig bij gebruik bij lenzen met lang brandpunt. Super.