Deze score is berekend op basis van 2392 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Debothen 18-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Voor de eerste maal, via internet, kennis gemaakt met deze zaak. Mooie duidelijke website, camera gevonden en aangeschaft. Snelle levering, binnen 1 dag. Keurig verzorgd. Later nog een vraag en binnen 24 uur een duidelijk antwoord.

Marjan 18-01-2018 Via de website gekocht

Goed verzorgde Nikon Pro dag

Goed georganiseerd in een mooie studio in Almere. Workshop van Gemmy Woud-Binnendijk was heel waardevol. Daarnaast hele goede uitleg gekregen over de Nikon D850 en de Nikon objectief 105 mm, 1.4. Kortom een geslaagde middag!

D. de Lange 18-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service binnen 24 uur camera in huis

Na een tijdje speuren op internet kwam ons gewenste camera hier het goedkoopste uit. Na bestelling hadden wij de volgende dag de camera in huis.

Barry 18-01-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Veel op voorraad en goede omschrijving. Duidelijke afhandeling bestelling. Heb al veel bestellingen gedaan en allemaal goed verlopen. ook diverse keren in de winkel geweest en ook hier vriendelijke mensen

Edward 17-01-2018 Via de website gekocht

Top!

Snelle levering van mijn adapter met filter ,zonder verzendkosten!
Goede communicatie betreffende levering.
Ik had ook bij andere zaken rondgekeken maar deze waren of duurder of berekenden verzendkosten .
Hier kon ik ook de adapter los bestellen zonder de combinatie met zonnefilter hetgeen aanzienlijk in de kosten scheelde.

Mieke 17-01-2018 Via de website gekocht

Mooi product en supersnelle levering!

Ik heb al enkele ervaringen met het kopen van fotografische producten via de webshop. Soms telefonisch advies ingewonnen en ben werd toen deskundig geholpen. Opvallend is de kwaliteit van de producten en de snelle leveringen. Mijn complimenten!

Jan 17-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Wat een snelle service van cameranu.nl Laat in de avond een SD kaart besteld en via i-deal betaald. Bestelling werd direct in behandeling genomen. Met e-mails werd vanaf de bestelling op de hoogte gehouden. De volgende dag, rond het middaguur, lag het pakketje al op de deurmat, In een woord fantastisch ! Dit is niet de laatste keer dat ik bij cameranu.nl iets koop. Jullie hebben er een klant bij gekregen.

Ronald 17-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Bij Cameranu.nl kon ik alle items (Think Tank Steroid Speed Belt met Harness, Lens case en Spider Pro Adapter Kit) bestellen en dat was lang niet het geval bij andere sites. Zij hebben een uitgebreid assortiment. Zeer prettig is ook de uitgebreide omschrijving van de artikelen. Ook waren alle artikelen op voorraad dus besteld.

Zoals ze aangaven zou het de volgende dag door Postnl geleverd worden. De volgende dag echter een bericht dat de zending niet was opgehaald en dat men het s'middags alsnog kon leveren met speciale koeriersdienst, zonder extra kosten, wel moest ik hun dan voor 12:00 uur informeren. Ik vind dit zeer klantgericht. Aangezien ik het niet echt direct s'middags nodig had het zo gelaten en is het keurig de volgende dag door Postnl geleverd.

Materialen zijn degelijk verpakt ontvangen en alles zoals besteld zat er bij.

Hans Malestein 17-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle service - dezelfde dag nog bezorgd!

Normaal al erg goede service en snelle levering! Maar deze keer wel erg snel! 's Morgens besteld en 's middags la bezorg. Kon ik direct dezelfde avond nog enthousiast aan de slag met mijn bestelde spullen. Top!

Marco van den Arend 17-01-2018 Via de website gekocht

Absurd snelle levering webshop, lang in de winkel

Ik bestelde in mijn lunchpauze een fotowalk op Urk, waar shop tegoed bij zat. Ik ging er vanuit dat ik dat daar zou ontvangen tijdens de walk, maar toen ik uit mijn werk kwam stond er een kerel voor mijn deur met een doosje van CameraNu met het shoptegoed. Dat was echt bizar snel! Ik besloot het tegoed mee te nemen naar Urk voor na de walk. Toen ik na de walk in de winkel kwam en een nummertje trok had ik 30 mensen voor me. Ik heb een kop koffie genomen en een ansichtkaartje naar mijn moeder gestuurd en rond gekeken en toen had ik er nog steeds 28 voor me. Ik besloot het shoptegoed mee te nemen en het vanuit huis te besteden. Mooie winkel, wel wat druk op zaterdag middag!

SebastiaanD 16-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle Service!

Met spoed een artikel nodig? Dat kan je welcaan CameraNu overlaten! Snelle levering en makkelijk online te bestellen! Top service!

Snap Me Pretty Fotografie 16-01-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Ik bestel al jaren bij CameraNu en ben altijd tevreden. De levering is altijd snel en producten goed ingepakt.

P.Strijbis 15-01-2018 Via de website gekocht

Prima service Cameranu.nl

Ik heb een heel goede ervaring met de service verleend door Cameranu.nl. Wegens een defect met een Canon Powershot SX720HS, welke na controle netjes vervangen is door een ander nieuw exemplaar en een SD kaart met problemen welke ook kostenloos is vervangen door een zelfs duurder exemplaar. Tijdens de onderzoeks periode (bijna 1 maand) bij Canon werd ik elke week per mail keurig op de hoogte gehouden van de status. Bij de SD-kaart werd telefonisch gecommuniceerd over probleem en oplossing. Tot nu toe geen probleem met vervangende camera en SD-kaart (Lexar SDHC Pro 32GB). Prima service verlening !

karim B 15-01-2018 Via de website gekocht

Gegaan zoals verwacht!

Webshop is gebruiksvriendelijk en de levering is vlot verlopen. Goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling. Product is netjes verpakt... zo hoort het.

Monique 15-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering, erg tevreden

Het was mijn eerste keer dat ik iets bij cameranu.nl heb besteld. Een dag later had ik al mijn bestelling binnen.
Zeer tevreden met de kwaliteit en snelle levering. Ik kan iedereen camera.nu aanraden.

Remke Maris 15-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Goede duidelijke webshop. Overzichtelijk. Ze hadden er alles wat ik nodig had. En snelle levering van de spullen.

Nico R 14-01-2018 Via de website gekocht

Buitengewone winkel

Werkelijk alles wat een fotograaf op zijn specialiteit nodig mocht hebben vindt hij bij CameraNu.nl. Thuis kunnen zoeken wat je nodig hebt, online bestellen en betalen en het de volgende al ontvangen. Maar ook de winkel zelf is een bezoek zeker waard. Je kijkt je ogen uit. Wil je informatie? Door ervaren personeel word je vakkundig van advies gediend. Echt, voor mij geen betere winkel voor fotografie. Daarom kom ik er graag. Meest via de website en soms in de winkel.

Meia 14-01-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging.

Camera Nu is scherp geprijsd en de service in prima. De bezorging is snel en de artikelen zijn goed verpakt

C.Visser 14-01-2018 Via de website gekocht

Ik koop vaak bij CameraNU omdat de service en de producten goed zijn. Kan altijd bellen met mijn vragen en een advies krijgen waarmee ik verder kan.

Matthijs 14-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Omdat ik wist wat ik zocht deze keer via de website besteld. Maar ook in de winkel is de service goed en helpt deskundig personeel je op een goede wijze. Ook de prijzen zijn concurrerend.

Wichert Riezebos 13-01-2018 In de winkel gekocht
Urk

Ja ik vond het een geweldige service

Ik was aan het vogels kijken, toen de kop van mijn statief kapot ging en de telescoop er los op kwam te staan. En ik geen foto,s meer kon maken. ik was in de buurt bij Urk, en ben daar heen gegaan. En mijn probleem werd opgelost. En ik kon weer verder

Marjon Bleeker 13-01-2018 In de winkel gekocht
Urk

In de winkel een cameratas gekocht waar achteraf mijn camera toch niet goed in pastte. Ik mocht hem terug sturen en dezelfde dag werd mijn geld al op mijn rekening gestort.

Fons van Oosterhout 12-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle service

Met een lage prijs is het toch mogelijk om goed en snel te leveren. 's Middags besteld en de dag erna al in huis. Top.

Bob de Bruin 12-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

savonds besteld en de volgende dag al binnen. En dat met gratis bezorging. Genieten toch!
Ook een duidelijke voortgang via mail.

A.den Hartigh 12-01-2018 Via de website gekocht

Een fantastische service

Uitstekende kwaliteit , snelle levering en scherpe prijs. De volgende bestelling wordt beslist weer bij cameranu.nl door mij gedaan, top!

Adri 12-01-2018 Via de website gekocht

Goede klantenservice

Het opgestuurde pakje is foutief afgeleverd. Toen ik belde naar de winkel is onmiddellijk nieuw artikel opgestuurd en de reden van foutief bezorgen achterhaald

mirjam2109 12-01-2018 Via de website gekocht

herstel

Het blijkt dat er een fout was bij de track en trace codes. Daardoor kreeg ik te horen dat mijn bestelling pas morgen geleverd ging worden. De bestelling werd dus wel geleverd volgens de afspraak. Gelukkig ben ik niet weggegaan omdat ik dacht dat er geen levering zou komen.
Mijn review moet dus worden aangepast.

Hoi Mirjam,

Dank voor de moeite om twee keer een review te schrijven. Gelukkig is het met de verzending van je pakket goed gegaan en is het toch vandaag bezorgd.

Veel plezier van je aankoop!

H. H. van Bork 12-01-2018 Via de website gekocht

Aanschaf Canon camera en batterijen voor oudere Canon 350D

Snel en professioneel geholpen met daarbij juiste keuze die bij mij past en daarbijook goed advies over verdere aanschaf betreft lenzen en andere accessoires. Ook niet gelijk het duurste maar gewoon dat gene wat ik nodig heb en ben daar erg mee in mijn sas. Ook voor u CameraNU!

John 12-01-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Ruime keuze kunt altijd bellen voor advies wat je ook vakkundig krijgt.
Alleen het af sturen is fout gegaan. ik had duidelijk aangegeven dat ik het in Eindhoven bij cityfoto afgeleverd wilde hebben maar ze hebben het alsnog naar mijn huisadres gestuurd, verder goed verzorgd.

Beste John,

Hartelijk dank voor de leuke review, en fijn dat je ons het foutje van het afleveradres hebt vergeven.

Alsnog veel plezier van de bestelling, en graag tot de volgende keer!

Stefan koster 12-01-2018 Via de website gekocht

Ik verbaas mij over de snelheid!

Ik bestel al mijn Camera's en onderdelen bij CamaraNU.nl zo ook afgelopen week.
Normaal altijd volgende dag keurig geleverd maar deze keer dezelfde dag! En dit zonder extra kosten(gratis)

Hansien 10-01-2018 Via de website gekocht

Net zo perfect als altijd

Dit is nu een voorbeeld van "niet lullen maar poetsen". Gewoon al meer dan 10 jaar doen wat je zegt en leveren wat gevraagd wordt, binnen 24 uur. Ook bij reclamatie niet moeilijk doen maar zorgen dat de klant Koning blijft. Top dus!

HGG Reijnen 10-01-2018 Via de website gekocht

Voor aankoop te;lefonisch contact gehad over dit product.

Ik heb een geweldige flitser gekozen en gekocht, alleen, geen Nederlandse handleiding. Bij navragen bij Camera Nu, ze hebben het netjes voor me uitgezocht, er is geen Nederlandse handleiding, alleen Engels en Chinees.
na heel erg lang zoeken op You tube een Duits filmpje gevonden over dit product.
Ik dacht dat er een wet was, dat alle producten in Nederland verkocht, een Nederlande handleiding MOETEN hebben.
Nogmaals een geweldig product, geweldige service van Camera nu, maar ze hadden moeten melden dat er alleen een niet Nederlandse handleiding bij zat.
Ik had dan wellicht een ander merk gekocht.

Beste HHG Reijnen,

Bedankt voor de fijne review, en goed te horen dat we hebben kunnen helpen bij je vragen.

Een Nederlandse handleiding is inderdaad verplicht, maar alleen voor producten waarbij dat vanwege de veiligheid nodig is. Voor een flitser is dat niet van toepassing.
Mocht je eens tegen een vraag of functie aanlopen waar je hulp bij nodig hebt kun je ons altijd bellen of een berichtje sturen. Dan fungeren wij graag als gebruiksaanwijzing!

Overigens staat er bij het product dat je hebt gekocht wel vermeld dat er een Engelstalige handleiding is meegeleverd, wellicht heb je hier overheen gekeken.

Veel plezier van je aankoop, en graag tot een volgende keer!

Dolf 10-01-2018 Via de website gekocht

Constante service

De site werkt erg prettig en het is fijn dat cameranu.nl heel veel op voorraad heeft. Vorige week heb ik iets retour gestuurd (mijn fout) en ik kreeg de dag daarna meteen de bevestiging dat het ontvangen was en ook dat het in orde was.

Rob jorg 09-01-2018 Via de website gekocht

Ik koop graag bij cameranu. ze zijn buitengewoon vriendelijk en geduldig. naast dit ervaar ik ze als bekwaam en in bezit van voldoende kennis. je merkt gelijk dat je welkom bent, je voelt je als een van de cameranu familie. je bent zeker niet zomaar een klant. als voorbeeld kreeg ik een kaartje van de verkoper die ik gesproken had, hoe attent is dat ? ben je op zoek naar een goed en duidelijk advies en wil je een fijn gevoel hebben bij een partner in de fotografie. probeer cameranu dan eens, als je al geen klant bent.

Erik 09-01-2018 Via de website gekocht

Fantastische ervaring!

Tot op heden diverse bestelling geplaatst bij CameraNU. Levering altijd keurig op tijd en ook het retourneren heeft nooit problemen opgeleverd. Superwinkel!

xan 09-01-2018 Via de website gekocht

Hele goede service!

Na enige onduidelijkheid over de batterij opening van de sony afstandsbediening prima te woord gestaan met zelfs een video. Camera nu is altijd goed telefonisch bereikbaar tevens als de pakket service. Prima TOP!

A. Bebnik 09-01-2018 In de winkel gekocht
CameraNu Urk

Canon 5Ds R dslr

Canon 5Ds R gekocht nadat de verkoper hoorde wat ik er mee wilde en dat deze camera precies paste...en nu na gebruik blijkt het nog beter te passen als hij kon vertellen

Frits 09-01-2018 Via de website gekocht

Doen wat je beloofd

op tijd besteld en op tijd geleverd en zeer goed verpakt. Doen wat je beloofd en goede deal. Goed verpakt.

Michael 09-01-2018 Via de website gekocht

Goede service zowel online als in winkel

Zeer prettig winkelen, online uitzoeken, in de winkel extra info over inwinnen.
Vervolgens via internet besteld en volgende ochtend geleverd.
Ook vooraad is actueel via internet in te zien.
Deskundig personeel die je veel kunnen vertellen maar ook serieus je vragen kunnen beantwoorden en/of voor je uitzoeken.
En ook bij de prijs verwacht je meer een online internet shop zonder daadwerkelijke winkel, zo'n uitgebreide winkel met concurerende internet prijzen.
Knap hoor! Hoop hier langer/vaker te kunnen shoppen

Ab 09-01-2018 Via de website gekocht

Goede winkel, snelle verzending

Duidelijke mail verkeer na online bestellen. Snelle afwikkeling en verzending van mijn camera. Ruim assortiment in camera's en accessories.

Rudy 09-01-2018 Via de website gekocht

Prima lens en service

Fantastische lens, vooral met een goede "reputatie" bij andere gebruikers. Kan alleen maar bevestigen, voldoen volkomen aan de verwachtingen 👍.
Laat het voorjaar maar komen, ben er volledig klaar voor 😉

Myrna van den Doel JustMyrn fotografie 09-01-2018 Via de website gekocht

Zeer fijne winkel

Al een aantal keer online wat aangekocht altijd zeer snel en correct geleverd. Maar ook als je via FB een vraag stelt krijg je snel en accuraat antwoord. Super hoor!!!

Jokae van Leeuwen 08-01-2018 Via de website gekocht

CameraNU: deskundig, vriendelijk, behulpzaam, geduldig TOP!

Zeer overzichtelijke webshop,gebruiksvriendelijk, uitgebreide sortering, contact eenvoudig te vinden

Ton Hermans 08-01-2018 Via de website gekocht

Super SERVICE!!

Op 28 december bestelde ik voor mijn zoon een digitale flitser.
Door MIJN fout bestelde ik de verkeerde die vrijdag 29 december geleverd werd. Dus gebeld en na goede en vriendelijke uitleg de juiste besteld. Die werd zaterdag 30 december met spoed geleverd.
Alles is dus opgelost en op een zéér prettige manier.
CHAPEAU Cameranu.nl

G Cox 08-01-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goede en nette zaak, je word er heel klant vriendelijk geholpen, het personeel neemt echt de tijd voor je als je vragen hebt, en als je even moet wachten staat er altijd de koffie klaar

Rob 08-01-2018 Via de website gekocht

Jammer dat de verzending 2 werkdagen duurde

Ik heb een item besteld op een zaterdag, er vanuit gaande dat ik het product dinsdag zou ontvangen zoals vermeld op de website, werd echter woensdag dat ik het pakketje ontving.
Jammer, vermeld het dan anders op de website, ik ben wel tevreden over het product.

Officiele reactie van CameraNU.nl 08-01-2018

Hoi Rob,

Jammer dat je er op rekende dat de zending dinsdag zou komen. Je hebt ons bij de bestelling namelijk verzocht deze pas op dinsdag te versturen, zodat deze woensdag zou worden bezorgd...
We hebben je een email gestuurd met de vraag of we misschien iets over het hoofd zien, we zien je reactie graag tegemoet!

Jeroen Bakker 08-01-2018 Via de website gekocht

Supershop!

Ik kom voor al mijn filmapparatuur bij CameraNU. Niet alleen voor het enorme assortiment, maar ook voor de topservice! Al mijn bestellingen zijn volgens afspraak geleverd en mijn vragen zijn snel en vriendelijk beantwoord. Echte aanrader voor zowel hobbyist als professional!

Mima 07-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Omdat ik fotograaf ben bestel ik regelmatig bij CameraNu.nl. De webwinkel is overzichtelijk en ik kan snel vinden war ik zoek! Goede service.

Elmer L 07-01-2018 Via de website gekocht

Simple, clean website layout makes shopping easy

The website from CameraNu.nl is very clean and easy to use, making the online shopping experience a pleasure. Delivery of product was also very quick. All in all, a very positive experience!

Susanne Karssens 06-01-2018 In de winkel gekocht
Urk

Juiste vraagstelling gaf mij de juiste camera

Afgelopen decembermaand een fijne Olympus OMD E-M2 systeem camera, met lensen gekocht, bij CameraNu. Bij het eerste bezoek aan de winkel dacht ik nog aan een full frame camera, maar door de juiste vraagstelling en het ook daadwerkelijk kunnen vasthouden van verschillende camera's veranderde ik compleet van gedachten. Mijn hoofd helemaal in de war en dus zonder camera naar huis gegaan, alles even laten bezinken. Binnen een paar dagen stond ik weer in de winkel, nogmaals alle aandacht en expertise gekregen. Wat ik prettig vond is dat ik geen enkele druk tot koop heb ervaren, alleen maar enthousiasme, geduld en veel kennis. Samen hebben we echt gezocht naar een camera die nu bij mij past, zowel qua mijn wensen op beginnend amateurfotografie als mijn portemonnee.