Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Roelof 28-01-2018 Via de website gekocht

Prima shop om te kopen .

De shop is goed , je kunt er makkelijk je dingen vinden en als je wilt kopen gaat het van een leien dakje .
Geen problemen met de bestelling en niet met het betalen en de zorg voor de verzending is ook prima .

Wilco 28-01-2018 Via de website gekocht

Goede klantenservice, scherpe prijs en 5 jaar garantie

Ik hier hier recent een nieuwe camera. Na bestelling kreeg ik echter geen bevestiging per mail en ik was niet aangemeld als klant. Ik nam via de zendesk kontakt op met de klantenservice en werd direct geholpen. Er bleek een tijdelijke storing te zijn. Er werd daarop alsnog een bevestiging gestuurd en mijn login werd aangemaakt. Snelle reaktie dus en de camera de volgende dag ontvangen.
Heldere site met relevante informatie, de specificaties zijn compleet. Ze hanteren een scherpe prijs en bieden 3 jaar extra garantie bovenop de wettelijke garantie. Dat kunnen volgens mij weinig andere webshops bieden.

Anja Wessels 28-01-2018 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd! Snelle service!

Twee keer heb ik besteld bij CameraNu Beide keren werd er snel en volgens afspraak geleverd. Er was een inlog-probleem met mijn account. Ik nam per mail contact op. Het probleem was zeer snel verholpen. Ik heb me geabonneerd op de nieuwsbrief. Ik was "een beetje bang" dat dat heel veel onzin en reclame op zou leveren. Niets is minder waar. Er komen af en toe reclames en verder veel leuke en handige tips en informatie. Perfect!

Peverelli 26-01-2018 Via de website gekocht

Héél snel en voordelig

Besloot op vrijdag mijn accessoire te kopen en de volgende dag gratis voor 12:00 in huis! Zelfs de tweede bestelling dien ik vergeten was en 2 uur daarna bestelde werd gelijktijdig geleverd.

Hans Nijenhuis 26-01-2018 Via de website gekocht

Service zoals beloofd!

Voor 24 uur besteld en dus de volgende dag afgeleverd! En dit was niet voor het eerst..... Op voorraad, betaald (niet met credit card) en laten verzenden met PostNL zijn de enige voorwaarden voor een perfecte aflevering. Een geruststellende gedachte....

jaimie peeters 26-01-2018 Via de website gekocht

Als je iets zoekt dan weet je zeker dat je het hier vindt.

9 van de 10 x zit ik thuis te zoeken naar net die ene lens of die ene body. En altijd vind ik het hier. De gemakkelijkste winkel voor mij ooit. Ook voor de prijzen weet ik dat ik bij CameraNU altijd goed zit. Ik hoef dan ook niet nog naar andere winkels te kijken. Ze hebben het altijd en voor de juiste prijs.

Joey Roelofs 26-01-2018 Via de website gekocht

Top levering en meer dan een uitmuntende service!

Ik heb afgelopen week 2 camera’s bij jullie gekocht (canon g7x). Naast de uiterst snelle levering werd ik, na een onderdeel niet geleverd te hebben gekregen, uitmuntend te woord gestaan en geholpen. Het onderdeel werd dezelfde avond nog verzonden en had ik de volgende dag binnen. Handig omdat ik die dag al moest draaien met m’n twee nieuwe camera’s. Kortom: goede, makkelijke en duidelijke website. Hele snelle levering en daarnaast een meer dan uitmuntende service. Heb ik niet vaker meegemaakt bij winkels / online shops. Wil je niet alleen een product kopen maar mochten er problemen zijn ook contact hebben met goed functionerende en hele fijne personen is deze echt een aanrader!

Mark 26-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!!

Mooie duidelijke webshop. Goede productomschrijving en mooie productfoto's.
Je kan zo goed zien wat er te koop en is. Ook de vergelijker maakt het kiezen makkelijker.
Goede prijzen en snelle verzending.

In 1 woord: TOP!!

Jan 26-01-2018 Via de website gekocht

Dia scanner

Sorry kan niet anders vermelden dan het volgende .
Slechte ervaring keer een al reeds gebruikte product geleverd
Na contact direct weer terug gestuurd

Officiele reactie van CameraNU.nl 26-01-2018

Beste Jan,

Hartelijk dank voor je review, en het lijkt er op dat hier iets is mis gegaan. We kunnen jammer genoeg geen gegevens vinden, maar we zouden het graag zo goed mogelijk met je willen oplossen, als dat nog niet is gebeurd.

We bieden je in ieder geval hierbij onze excuses aan voor het ongemak!

Oranjewoud 26-01-2018 Via de website gekocht

Goede keuzehulp!

Site gebruiksvriendelijk en een goede vergelijking tussen camera's is makkelijk te maken. Levering snel. Al eerder met Camera.nu gewerkt en ook toen als zeer prettig ervaren.

Sjouk 25-01-2018 Via de website gekocht

Prima service !

Erg fijne winkel. Snel antwoord op vragen (email) , behulpzaam , goede adviezen, nemen de tijd! Levering altijd heel goed en eventueel retourneren zonder problemen.

Nano 25-01-2018 Via de website gekocht

Telefonisch prima geholpen!

De keuze op de site was groot en dus telefonisch me laten adviseren.
Prima service en de volgende dag in huis.

Jaap 25-01-2018 Via de website gekocht

Altijd top service

Mooi voorbeeld: Ik had op oudejaarsdag een cable release voor mijn Canon nodig om een vuurwerkshow te fotograferen. Het product werd dezelfde dag nog geleverd. Super!

Wil Makkinje 25-01-2018 In de winkel gekocht

Klasse super goede service

Mijn camera en lens waren defect en moesten worden opgestuurd naar de reparateur echter was ik in tijd nood en zou het allemaal snel moeten worden geregeld, Ik werd door Cameranu perfect op de hoogte gehouden van de stand van zaken en uiteindelijk allemaal gelukt
perfect

Sonya H. 25-01-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

De kabel van mijn Panasmic HCD 900 videocamera was defect.
Ik kon de batterij niet meer opladen. Dus ook niet meer filmen.
Camera N had een en prima oplossing en stuurde mij de Jupioi Simgle Charder.
Maar ook dat kabeltje werkte niet goed.
Een telefoontje was genoeg en ik kreeg een nieuwe kabel per aangetekende post. .
Het probleem is opgelost en ik vind de serve echt fantastisch. SUPER zoals op mijn mailtjes werd geegeerd en vragen werd beantwoord.
Ik kan nu weer filmen en ben heel erg blij.
Ik waardeer jullie met een 10+ , maar weet niet joe dat doet. ( De hele lijn wordt blauw na het aanklikken). .
Dit is het mooiste cadeau voor mijn 81ste verjaardag.
Hartelijk dank, lieve medewerksters.

Sonya

huba 25-01-2018 In de winkel gekocht

No nonsence professionals

Geweldige zaak, met heel veel know how. Ik wilde mijn 5D IV laten upgraden met Canon-Log, daarvoor moest hij naar Canon worden verstuurd. Dat kon ik niet zelf regelen, moest door tussenkomst van een retailer. Ik heb gekozen voor CameraNu. Ik was best wel een beetje huiverig of dat allemaal wel goed zou gaan, want het gaat niet om een cameraatje van een paar honderd euro. Maar chapeau, het heeft al met al ruim 2 weken geduurd, maar werd keurig op de hoogte gehouden omtrent de stand van zaken. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat de camera terug was met upgrade, en dat ik hem of kon komen ophalen of gratis laten thuisbezorgen. Ik heb gekozen voor de thuisbezorging en had hem de volgende dag al binnen, keurig extreem veilig verpakt. Zo zie ik het graag, no nonsence professionals.

KeeCee 25-01-2018 Via de website gekocht

De plek voor bijna al mijn camera gear!

Koop hier praktisch al mijn camera gear. Prijzen zijn vaak scherp, website werkt lekker en het team denkt goed mee bij vragen. Genoeg redenen om niet op onbetrouwbare websites rond te kijken.

Roel 24-01-2018 Via de website gekocht

Wéér een topaankoop!

Na het aanvragen van een offerte voor de aanschaf van een nieuwe Canon 1DX Mark II camera inclusief alle accessoires ben ik top geholpen door de medewerkers van CameraNu.nl !

Nadat ik telefonisch goedkeur had gegeven op het totale offertebedrag kreeg ik per mail eenvoudig een Ideal betalingslink toegestuurd, het bedrag moest voor 23:59 uur 's avonds betaald worden om ervoor te zorgen dat het pakketje diezelfde dag zou worden verstuurd..

De volgende ochtend werd om 10:00 uur keurig netjes m'n nieuwe DSLR camera geleverd, top!

N.Vianen 24-01-2018 Via de website gekocht

uitstekende service

gekozen voor de ze winkel is omdat ze goede artikelen leveren en snelle levering garanderen
en ook dat je via mailtjes van cameranu.nl ook op de hoogte word gehouden wanneer het artikel geleverd wordt
en natuurlijk voor de prijs

Joris 24-01-2018 Via de website gekocht

Geweldig ruim assortiment

Een geweldig ruim assortiment, met goedkope prijzen en veel keuze in de diverse materialen die te koop zijn. Ook vriendelijke klantenservice.

AdrivanOfoto 24-01-2018 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen in huis

De service is super, bestelling geplaatst voor 23:00, de volgende dag in huis. (Mits op voorraad) ik was er blij mee en kon snel weer verder.

Kevertje 24-01-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar

Prima service: Ruim assortiment. Makkelijk te bestellen en snelle levering. Maar wie echt naar het luilekkerland van de fotografie verlangt moet naar Urk afreizen!

Lex Ensing 23-01-2018 Via de website gekocht

netjes geholpen met mijn vragen via whatsapp

prima materiaal voor een voordelige prijs, op mijn vragen via de app kwam snel advies. Levering was snel en gratis, en de producten zijn naar wens !

Brigitte 23-01-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

zeer goede setvice

perfect geholpen bij het filiaal Den Bosch
Zeer goede uitleg. Geen gevoel gehad dat ze ons iets echt wilde verkopen, nee goede uitleg gehad en verschillende camera's laten zien met alle plussen en minnen

Alex 23-01-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site en snelle levering

Overzichtelijke website, makkelijk om je spullen thuis uit te zoeken en te bestellen.
Snelle levering.

Jan Neels 23-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende verkoop service

Hartstikke goede shop met een uitstekende service. Speciaal de verkoopmedewerkers zijn uitstekend in staat goed advies te geven en lossen eventueel ontstane problemen met de glimlach op. Ook nog een korting erbij!

Rob Wittenberg 23-01-2018 In de winkel gekocht

aankoop Fujifilm XT2 zilvereditie

Vlotte afhandeling en keurige levering. Ik heb mijn Fujifilm XT1 met zoomlens ingeruild voor een XT2 systeemcamera met motordrive en een 16x55mm 2.8 zoomobjectief. De prijs voor het ingeruilde was zoals ik vooraf ingeschat had. De verkoper was goed op de hoogte van de specificaties van het product en had oog voor mijn behoefte zonder mij allerlei extra zaken te willen opdringen.
Kortom, voor herhaling vatbaar.

Lodewijk 23-01-2018 Via de website gekocht

Cameranu.nl: Werk Aan De Winkel!

Product stond op voorraad. Besteld en betaald. Daarna vele en elkaar tegensprekende contactmomenten via mail en telefoon. Totale chaos. Uiteindelijk na weken wachten de bestelling maar geannuleerd. Deze zaak heeft zijn logistieke én administratieve processen niet op orde. Eén positief punt resteerde: Je wordt wel allervriendelijkst te woord gestaan.

Officiele reactie van CameraNU.nl 23-01-2018

Beste Lodewijk,

Dank voor je review, en jammer dat we je zo hebben teleurgesteld.

Het artikel dat je bestelde was helaas echt uitverkocht op het moment dat je bestelde, en omdat het een artikel is dat niet veel wordt verkocht hebben we het standaard niet op voorraad.
Dat we je daarna niet de juiste informatie hebben kunnen geven over de verwachte levertijd spijt ons zeer, en dat punt nemen we dan ook ter harte.
We maken met deze leverancier duidelijke afspraken over de communicatie van levertijden, en zullen eerder en duidelijk terugkoppelen wat je van ons kunt verwachten.

We bieden je langs deze weg nogmaals onze welgemeende excuses aan, en we hopen dat je ons nog eens een herkansing gunt!

D. van de Kamp 22-01-2018 In de winkel gekocht

Top Service!

Eerste ervaring met CameraNu boven verwachting goed. Motivatie: Prima voorgelicht mbt. keuze verrekijkers. Helaas bleek één exemplaar niet op voorraad, kan gebeuren. Wat schets mijn verbazing: De volgende morgen 09:30 koerier voor de deur met onze nieuwe kijker. Waarschijnlijk is dezelfde dag de kijker alsnog binnen gekomen én direct verzonden. Service met een hoofdletter S !

Gijs Possel 22-01-2018 Via de website gekocht

Service waar je blij van wordt!

Eerder had ik contact met CameraNu over een adapter voor ND filters. Deze werd dezelfde dag nog opgestuurd vóórdat er een betaling werd gedaan. Nee, ze vertrouwden wel dat die betaling gedaan zou worden!! Waar maak je dit mee???
Reden temeer om bij CameraNu mijn Pentax K1 te kopen!! Een fantastische camera die ik de volgende dag in huis had! Ik had ook nog even gebeld of de CashBack actie nog geldig was en werd bijzonder sympathiek te woord gestaan. En dit is iedere keer als ik bel. Jammer dat de winkel in Urk zit, zou het dichterbij zijn dan zou ik er graag naar toe gaan!!

Hollander 22-01-2018 In de winkel gekocht
Urk.

Superhandig.. Mooi strakke kleine clip

Cameranu is om de hoek en altijd een directe en een volledige service.
Een grote voorraad en klantvriendelijk ontvangst incl lekkere warme chocolademelk 😍

De Swarte 22-01-2018 Via de website gekocht

Een woord Uitstekend

Ik woon in Belgie namelijk Koolskamp wij moeten naar het buurland gaan om zo mooie en correcte internet winkel te vinden In 24 uur is de bestelling thuis als hij in voorraad is Proficiat Belgié moet noch veel leren van jullie
Groetjes Paul

Erwin 22-01-2018 Via de website gekocht

Verzending nadelig vanwege handtekening vervalsing

De producten waren goed geprijsd en kwam betrouwbaar over. Maar de verzending is twee keer vertraagd en helaas werd je daar pas eind van de dag er over geïnformeerd, waardoor ik twee keer om 7 uur voor niks uit bed moest. Uiteindelijk kreeg ik bericht dat het bezorgd was in de brievenbus, terwijl het aangetekende post was.

Wat betekend dat ik 2 dagen voor niks thuis heb zitten wachten en mijn handtekening dus vervalst. Twee keer klacht ingediend, maar erg serieus werd dat niet genomen en zal waarschijnlijk niks mee gebeuren.

Dan kunnen ze het net zo goed gewoon als brievenbuspost verzenden.

Officiele reactie van CameraNU.nl 22-01-2018

Beste Erwin,

Zojuist probeerde ik je even te bellen over je review. We willen je in de eerste plaats bedanken voor het nemen van de moeite om je ervaringen te delen. We vinden het jammer dat je bestelling niet helemaal vlekkeloos is verlopen, en wilden je daarvoor graag alsnog persoonlijk onze excuses voor aanbieden.

We zien in de aflevergegevens van PostNL dat de zending 1 keer is vertraagd. Je bestelde op 2 januari voor 23:59 uur, dus de bestelling zou eigenlijk op 3 januari bezorgd moeten worden, maar dit is 4 januari geworden. We hebben helaas moeten constateren dat PostNL duidelijk niet berekend was op de grote drukte in de eerste weken van januari, en dat het percentage vertragingen groter was dan normaal. We hebben daardoor de verwachting niet waar kunnen maken, en dat spijt ons zeer.

Over de aflevering in de brievenbus zijn we verbaasd. Wij betalen PostNL immers voor een persoonlijke bezorging, en hechten waarde aan het zetten van een handtekening om zeker te zijn dat de bestelling ook daadwerkelijk is afgeleverd. Dat is dan ook onze overweging om ook de kleine pakketjes aangetekend te verzenden. Een bezorger die kennelijk zelf tekent voor het afleveren is in onze ogen onbetrouwbaar, en je kunt ervan op aan dat we deze constatering dan ook doorgeven aan PostNL.

Wat we vooral jammer vinden is dat we je niet hebben kunnen overtuigen dat we je klachten serieus hebben genomen. Dat hebben we namelijk weldegelijk. We vinden klanttevredenheid ontzettend belangrijk, en doen er dan ook alles aan om die te waarborgen. Waar het mis gaat proberen we zo goed mogelijk ervoor te zorgen dat het niet nog eens kan gebeuren. En waar we het niet zelf in de hand hebben houden we een stevige vinger aan de pols, zoals in dit geval bij PostNL.

We hopen dat we je langs deze weg alsnog hebben kunnen verzekeren dat we jouw klacht zeer serieus hebben genomen, en dat we er ook daadwerkelijk war mee hebben gedaan. Nogmaals onze excuses voor deze ervaring, en we hopen dat je ons nog eens een herkansing gunt.

Met vriendelijke groeten,

Theo Donders 22-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goed contact mogelijk zonder lange wachttijden.

Zijn betrokken bij eventuele moeilijkheden die kunnen ontstaan. Jammer dat de betaling via creditcard 2% extra kost.

Piet Gruun 22-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering tegen een scherpe prijs

Concurrerende prijs, 5 jaar (!!!) garantie en ook nog een leuk extraatje passend bij de aankoop. Ben benieuwd of een andere webshop het nog beter kan.

Mikal 21-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering op zondag

Bestelling plaatsen gaat makkelijk. Tussen bestelling en bezorging word je duidelijk op de hoogte gehouden middels e-mails. Bestelling is keurig op zondag geleverd en zat prima verpakt!

Merel 21-01-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending!!

Goede site voor foto benodigdheden. Hier bestel ik altijd mijn fotoalbums en keer op keer zijn ze binnen een dag geleverd! Een echte aanrader!

Rinkje van der Heide 21-01-2018 In de winkel gekocht

geweldig!

Leuke winkel, lekkere koffie klant vriendelijk,heel deskundig personeel.Veel keus en goed de producten kunnen zijn / vast houden

Dennis Postma 21-01-2018 Via de website gekocht

Wederom snelle levering en goede service

Een uitmuntende winkel in zijn categorie! Altijd snelle leveringen, super service bij vragen of opmerkingen. De 70-200 2.8 occasion aangeschaft. Niks op aan te merken. Alles waar een klein krasje op zat werd zeer goed vermeld. Geen bijzonderheden over deze winkel! Een echte aanrader.

Suus 21-01-2018 Via de website gekocht

Deskundig, klantvriendelijk, professioneel, servicegericht!

Ik bestel al sinds 2010 bij Cameranu.nl en ben erg tevreden over de deskundigheid en klantvriendelijkheid van de medewerkers, de overzichtelijke website, de scherpe prijzen t.o.v. andere aanbieders én de snelle levering.
Dit keer had ik mijn bestelling echt de volgende dag nodig en toen bleek deze - door een technische storing bij PostNL - vertraagd te zijn. Hier werd ik tijdig over geïnformeerd en ook kreeg ik de mogelijkheid om de bestelling alsnog te laten leveren via 'sameday delivery service'. Daardoor was mijn bestelling keurig op tijd en heb ik prachtige foto's kunnen maken tijdens mijn vakantie!

Herman 20-01-2018 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare webwinkel

Ik heb goede ervaringen met deze winkel. Samengevat: Snelle bezorging, snelle communicatie, ruime keuze, concurrerende prijzen. Er is ook een fysieke vestiging, maar daarvoor moet je wel naar Urk. Ik heb nog geen ervaring met afhandeling reparaties, maar ga er van uit dat dat ook goed wordt afgehandeld..

Wouterhenk 20-01-2018 Via de website gekocht

Correcte prijs voor de Kiwi afstandbediening

Deze shop is gespecialiseerd in artikelen die alles met camera's te maken heeft! Ik was op zoek naar een compatible afstandbediening voor mijn Sony-A 7 systeem camera en kwam hier bij mijn zoektocht op internet uit! Snel bestellen online en de volgende dag al in huis zoals beloofd door cameranu.nl! Kortom een tevreden klant!

Jan 20-01-2018 Via de website gekocht

Goede website en snelle levering.

Goede website en snelle bestel modus. Levering snel een keurig verpakt bezorgd.
Cameranu.nl kan ik van harte aanbevelen

Perry 20-01-2018 Via de website gekocht

Simpel, snel, makkelijk

Ik koop bij Camera nu al jaren mijn spullen, zowel profesioneel voor de winkel waar ik werk als mijn eigen apparatuur. Nooit een probleem gehad met een bestelling, altijd alles op tijd binnen gehad. Spullen waren ook altijd goed verpakt en nooit beschadigt. Heel saai eigenlijk als het gewoon werkt.

Ed Boshuizen 19-01-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en de volgende dag levering.

Prima service. Overzichtelijke site, makkelijk zoeken met ruime keus. Snelle levering: de volgende dag.

Guido F 19-01-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijke, Uitstekende en Profesionele service,

Voor al mijn camera gear e.d. ga ik het liefst naar Cameranu. Ze hebben een groot aanbot. Goede service. En of je nu in de winkel of online advice nodig hebt, ze staan altijd voor je klaar. Ze denken met je me, in JOUW belang. En gaan de Extra mile.

GH 19-01-2018 Via de website gekocht

Prima service, goed geregeld

Betrouwbare shop, prijs en kwaliteit verhouding is goed. Vandaag besteld ... morgen thuis bezorgd. Helemaal in orde!

MMAXX.nl 19-01-2018 Via de website gekocht

Prima service en advies. De juiste aankoop!

Ik bestel al jaren bij cameranu. Het advies wat ik ontvang doet mij besluiten voor deze winkel te kiezen.

Karel 19-01-2018 Via de website gekocht

Ideale manier van vergelijken en kopen

Na lang overwegen en vergelijken uiteindelijk besloten om mijn nieuwe Canon camera te kopen bij Cameranu.
De levering verliep geheel volgens verwachting, en binnen een dag kon ik gaan genieten van mijn nieuwe camera.
Geweldig, bedankt voor de snelle levering

Rik 19-01-2018 In de winkel gekocht
Urk

Normaal goede hulp, deze keer geen kennis van zaken

Normaal gesproken ben ik een super tevreden klant van CameraNU. Dit geldt voor de webwinkel, de chatfunctie en de winkel zelf, maar deze keer kwam ik voor een serieuze uitgave te staan van een fullframe camera en een 70-200mm 2.8 IS II Lens en ben ik geholpen door iemand wiens zin was: "Ik zou willen dat ik u daar antwoord op kon geven maar helaas kan ik niet alles weten". En dit ging om de camera, de lens, de nieuwe cameratas, eigenlijk over alles wat ik gekocht heb.
Ik ben zelf naar een collega van hem gelopen omdat het opzoeken op Google zo'n beetje de enige kwaliteit leek te zijn.

Kortom, CameraNu; zet niet iedereen zomaar op de afdeling verkoop. Ik heb serieus staan twijfelen om om te draaien en de spullen bij een andere winkel te gaan halen, terwijl ik hier al met een jaar of 8 met grote tevredenheid kom.

Officiele reactie van CameraNU.nl 25-01-2018

Beste Rik,

We hebben je inmiddels telefonisch gesproken, en onze excuses aangeboden voor deze ervaring. Je zou mogen verwachten dat je bij ons professioneel en deskundig te woord gestaan wordt, ook als je door een nieuwe medewerker wordt geholpen.
We pakken het op met de betreffende collega en de afdelingsverantwoordelijke, en we rekenen erop dat dit een eenmalige ervaring is geweest. We vinden het fijn te horen dat je normaal gesproken super tevreden bent, en we herstellen dat gevoel graag bij je volgende aankoop. Bedankt voor je feedback, dat waarderen we zeer.