Deze score is berekend op basis van 2704 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Leni2008 04-11-2018 Via de website gekocht

Good & fast service

Good prices & fast delivery.
I have chosen this store as they had a very competitive prices.
They have a good assortiment of photography products.

G.J. Lammersma 04-11-2018 In de winkel gekocht
Cameranu Urk

TOP service

Wist welke body ik wilde aanschaffen, had alleen info nodig over de lens.
De hulp aan de balie was erg uitgebreid en had alle tijd om mij te helpen.
Met een zeer tevreden gevoel en de nodige onderdelen weer naar huis.

SD 04-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering van de produkten en erg goed verpakt, goed aangegeven wanneer het bezorgd zou worden

C Aarts 04-11-2018 Via de website gekocht

Verrekijker besteld. Prima product en prima levering

Nav bestelling nog een vraag verstuurd per mail die direct ook beantwoord werd in de avond. Prima service, snelle levering ook

Johan 04-11-2018 Via de website gekocht

Duidelijk, snel en goede service. Artikel goed stevig verpakt per post verstuurd. Prijs kwaliteitsverhouding is prima.

Karen Broeks 04-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en goede prijs/kwalitiet verhouding.

Een goede camera gekocht. Ik had wat vragen en daarbij ben ik goed geholpen. Echt top bedrijf en goed personeel.

Ruud 02-11-2018 Via de website gekocht

Prima service!

De medewerkers nemen ruim de tijd voor vragen en uitleg over de artikelen.
Indien voorradig worden artikelen die via internet besteld zijn de volgende dag bezorgd.
Zoals service behoort te zijn.

Wicher 02-11-2018 Via de website gekocht

Prima product, zeer snel geleverd!

Ik heb gekozen voor Cameranu.nl omdat ze op hun website goede informatie geven. De prijs is concurrerend. Bovendien weet ik dat deze zaak goede service biedt. In dat geval kan ik ook terugvallen op de fysieke winkels. Prima zaak!
De bestelling werd opvallend snel geleverd. Een goede samenwerking met PostNL…

Harold. 02-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering.

Ongeloofelijke snelle levering,woon zelf in limburg maar inderdaad als ik voor 12uur middernacht bestel heb ik het de dag erna in huis toppie.

Piet Brouwer 02-11-2018 Via de website gekocht

duidelijke site, snelle levering en goede mailcommunicatie

De site was duidelijke. ik kocht een tweedehands artikel voor een redelijke prijs. Bij levering bleek de lens in zeer goede staat. De levering was al de volgende dag met een duidelijke mailcommunicatie

Sarah Muirhead 02-11-2018 Via de website gekocht

Great service!

I buy from Cameranu.nl regularly and my purchases always arrive on time. Being able to choose a delivery time, or location is very helpful. This way I know I never miss a delivery.

Theo Kuyt 02-11-2018 In de winkel gekocht
Het filiaal in Urk

Goede inruil en geweldig fijn geholpen

Heb hier in het verleden ook al eens wat gekocht, was toen al heel prettig winkelen en ook nu weer bij de aanschaf van een nieuwe camera een feestje! Bij binnenkomst waren er behoorlijk wat klanten voor mij maar de volgnummers werken goed en tevens kun je dan even wat rond neuzen want er staat daar heel veel uitgestald om te uit te proberen en te testen. Er staat daar een geweldig team voor je klaar om je te adviseren en te helpen met de juiste keus. Eerst volgende aanschaf is zeker weer bij CameraNu!!!

K.v.Alphen 02-11-2018 Via de website gekocht

Snelle retour afwerking

Een verrekijker besteld en betaald. Dit als kado voor iemand die een verre reis ging maken.
Bleek uiteindelijk een prima verrekijker te zijn maar te groot/zwaar om mee te kunnen nemen ivm binnenlandse vlucht in SA. De verrekijker terug gestuurd en is zeer snel verwerkt, incl retour betaling !

J.Massuger 02-11-2018 Via de website gekocht

Geweldig Snelle Service!

S'middags Meike Fish Eye lens besteld, Sochtends al in huis! Eerst werkte AfterPay niet, gebeld en kreeg gelijk een iDeal link toegestuurd. Toen dat alles eenmaal was afgerond kreeg ik hem zelfs vroeger binnen op de dag dan verwacht!
Daarom als motiverend cijfer een 9 omdat je altijd moet blijven streven naar perfectie! Ook als het er al is! Mijn dank is groot!

Thijs 01-11-2018 Via de website gekocht

Super snel zonder moeite!

Ik heb meerdere spullen gekocht hier en ze zijn allemaal met de zelfde goede service afgehandeld op een snel en goed tempo de volgende dag bij je in huis super geregeld en grappig gedaan mat de verzend video love it!

Frank 01-11-2018 Via de website gekocht

Snelle, goede service

Snel, vriendelijk, correct aan e telefoon. Wat toegezegd wordt, wordt ook zo gedaan. geen lange wachttijden aan de telefoon

Jeroen 01-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en vlotte service

Duidelijke omschrijving van het product. Voldeed aan de verwachting.
Snel en vlot geleverd voor een prima prijs.
Product was ook netjes en zorgvuldig verpakt.

Inmiddels ook diverse andere dingen besteld via de webshop en altijd wordt alles netjes en goed afgeleverd.

José 01-11-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Goede shop, veel keuze, veel op voorraad, alleen de body gekregen in doos van een kit. ( dus met lens) Wel alleen body besteld.

Dario 01-11-2018 Via de website gekocht

Snel & Duidelijk.

Mijn eerste serieuze camera hier besteld, die was de volgende dag al in huis! Daarnaast een cashback actie op mijn bestelde producten en dit was duidelijk omschreven hoe ik dat kon verkrijgen.

Sem van Aerde 01-11-2018 Via de website gekocht

Snel en top geregeld

Ik kwam bij toeval op deze site doordat ze voor de powerbank die ik zocht een zeer scherpe prijs hadden.
Altijd spannend een nieuwe webshop! Je maakt toch vaak een hoop geld over en hoopt dat alles goed gaat.

Nou bij cameranu.nl was alles snel binnen en goed geregeld.

Jordy 01-11-2018 Via de website gekocht

Vaste klant?

Anderhalf jaar geleden heb ik mijn eerste aankoop gedaan bij Cameranu.nl. Aangezien ik hun naam vaak genoeg voorbij had zien komen - ze hebben een hoge plek in de zoekresultaten in Google - besloot ik mijn toenmalige investering te doen bij hun i.v.m. de beperkte voorraad bij concurrenten.
Die transactie ging zoals het hoorde, niets geks. Sindsdien heb ik mijzelf betrapt dat ik nergens anders dan Cameranu.nl.mijn cameraspullen haal.

Mijn positieve ervaring met de Whatsapp van Cameranu.nl heeft van mij tot nu toe tot een vaste klant gemaakt.
Vorige week had ik een bestelling geplaatst wat enigszins mis ging met de bezorging (2 dagen te laat met levering). Ondanks het lastig te traceren was waar dat mis ging, Cameranu.nl of PostNL, kreeg ik het gevoel dat ik oprecht hulp had ontvangen vanuit het bedrijf. En dat is iets wat bij vrijwel elk bedrijf voorop moest staan, de klant, maar wat in praktijk lang niet altijd het geval is.

Er zijn dus twee mogelijke situaties:
Ik heb tot nu toe geluk gehad heb met de service óf Cameranu.nl verdient de hoge beoordeling en het vertrouwen van nieuwe klanten.

Ik vermoed het tweede.

wsteenhu 01-11-2018 Via de website gekocht

Goede service.

De webshop was duidelijk. Producten lijken adequaat geprijsd. Opvallend was dat de producten ook daadwerkelijk de volgende dag worden bezorgd (wat niet voor alle webshops geldt die daarmee adverteren).

M. Heemstra 01-11-2018 Via de website gekocht

Super bezorging

CameraNu is mijn to go place voor all things photography.
Dit omdat ze (bijna) alles op voorraad hebben en indien nodig kan ik mijn bestelling dezelfde dag nog in huis hebben. Dit is voor mij in sommige gevallen echt een uitkomst! Daarnaast hebben ze ruime kennis van hun producten voor kundig advies.

Romy 01-11-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle service,mooie producten. Ik heb het product niet gehouden omdat het te groot voor mij was, maar de retourvoorwaarden waren heel goed.

Marijke 01-11-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Einde van de middag ern nieuwe lens besteld via de webshop en deze kwam de volgende dag al binnen.
Verder een track and trace en pakbon gekregen via de mail. De bestelling was netjes en goed verpakt verzonden.

Ruud 31-10-2018 Via de website gekocht

Twee acculaders besteld; werden vlot geverd en goed verpakt.

Na een teleurstellende bestelling van een acculader bij een andere firma die na 6 weken nog niet kon leveren, was Camera.nu een verademing. Eenvoudig bestellen en vlot geleverd en nette verpakking. Eigenlijk werden al mijn bestellingen tot nu toe bij Camera.nu vlot en goed verpakt geleverd.

Luc Bories 31-10-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima service
Perfecte levering. Levering op dag + 1
Even een probleem gehad met de betaling, maar werd online met een collega van Cameranu meteen opgelost.
Dank je wel hiervoor

NVT 31-10-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Heldere webshop, prijs was goedkoopst vergeleken met andere winkels. Verzendkosten ook. Snelle levering.

Martin Jung 31-10-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf!!

Naast een zeer snelle levering zonder verzendkosten nemen ze ook uitgebreid de tijd om je middels WhatsApp op weg te helpen. Zeer tevreden en kan iedereen aanraden om hier een bestelling te plaatsen,

Maaike Hogebrug 31-10-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Goede en snelle service. Had het bestelde item de volgende dag al binnen.
Was ook goed ingepakt en ik koop regelmatig wat bij cameranu.nl

Karola 31-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Ik had een product online besteld. Werkte toch niet goed in combinatie met mijn camera en flitser. Product meegenomen naar de winkel en samen met de medewerker het juiste product erbij gehaald. Meteen even getest of het werkte, mooi dat dat kan! Weer een reden waarom ik al mijn spullen daar haal.

Anneke van Amersfoort 31-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Geweldige hulp bij het uitzoeken van een statief. Ik zag door de bomen het bos niet meer. Eén telefoontje of chatten en je hebt het perfecte product! Tijdens google zal ik een aanbieding van het zelfde product. Ik heb het toch bij Cameranu.nl besteld vanwege de goede service!

Simon Otten 30-10-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!

Dinsdagavond om half 8 besteld. Woensdag had ik alles om half 1 al binnen. Qua betaling stond alles netjes omschreven waardoor we makkelijk konden vinden hoe dat in ze werking gaat. Was voor ons de eerste keer. Maar zeker niet de laatste

Petro 30-10-2018 In de winkel gekocht

Super in service en meedenken

Bij vragen altijd een antwoord en als het juiste antwoord niet bekend is gaat men zoeken naar het antwoord op de vraag.

Mertens Simonne 30-10-2018 Via de website gekocht

Maandag besteld en Dinsdag in huis. Onmogelijk in België, heerlijk van Nederland. Service was gewoon perfect, ik had een vraag en kreeg via de chat gelijk een vriendelijk behulpzaam antwoord.

Lyonne 30-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Service staat hoog in het vaandel.

Ik vind cameranu.nl een zeer goede zaak met de nodige kennis in huis. Ze zijn altijd vriendelijk en ze nemen de tijd voor je. Hoe druk het ook is! Ook de service is geweldig.
Ik kom er graag. Jammer dat het zeker een uur rijden is voor mij.
Zeker een aanrader!

Bas van hoolwerff 30-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en perfecte service!

Snelle service. Goedkoop. En alles perfect naar wens! Mooi product, goede website en makkelijk te bestellen.

Robert 30-10-2018 Via de website gekocht

Zeer goede after-sale service

Ik zocht op internet naar een setje PolarPro filters en zag dat deze bij CameraNu het goedkoopst waren. Ik had het vermoeden dat deze prijs te laag was, daarom belde ik met de winkel. Zonder problemen kreeg ik de prijs die op internet vermeld stond, terwijl dit inderdaad niet de juiste prijs bleek te zijn.
Toen ongeveer 3 weken later de MagMod filterset in de aanbieding kwam, kreeg ik na een telefoontje ook nog daarvan het prijsverschil op mijn rekening teruggestort. Ik heb toen meteen maar weer een nieuwe bestelling gedaan. Dit keer in de winkel omdat ik het product eerst even wilde zien voor de aankoop.

Super service dus!!!

Bas 30-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Voor de meeste producten zoals camera accessoires, studio statieven en studio onderdelen bestel ik altijd bij Cameranu omdat er vanuit de ruime voorraad altijd met zekerheid snel geleverd kan worden.

Elly 29-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en adequate service

Men helpt mij altijd met de vragen die ik heb bij de aanschaf van apparatuur, hoe groot of hoe klein bet ook is. Goed advies afgestemd om mijn apparatuur en manieren. An fotograferen.

S. Oosterhaven 29-10-2018 In de winkel gekocht

Prima deal!

Tweedehands FX Nikon objectief (70-300) gekocht met inlevering van oude DX Nikon objectief (70-200) met bijbetaling van slechts 150 Euro. Goeie voorlichting, goed advies, goeie hulp, goeie goeie deal!

Riccardo R 29-10-2018 Via de website gekocht

Extreem goede service!

Ik was op zoek naar een battery grip voor de Canon EOS 1100D. Overal betaalde je de hoofdprijs, behalve bij CameraNu.nl!

De service was erg goed en ik had het product de volgende ochtend al in huis. Nooit problemen gegad met cameranu en ik beveel cameranu zeker aan.

Peter 29-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering alles prima verlopen.

Overzichtelijke site kon snel vinden wat ik nodig had. Prima omschrijving vsn de camera tas. Prima service vandaag bestelt morgen in huis.

Ludo Van Dijck 29-10-2018 Via de website gekocht

Goeie prijs en , plus extra garantie

IK was op zoek naar een nieuwe cameralens voor Sony in de hogere prijsklasse (SAL70200g2), en kwam uit bij Cameranu.nl. Ze gaven niet de goedkoopste prijs (die bleken te komen van aanbieders uit Hongkong), maar een vergelijkbare prijs met Nederlandse en Belgische aanbieders. Die prijs ligt 1000 euro onder de aanbevolen prijs van Sony op de officiële website.
De website Cameranu.nl was heel duidelijk, en er werd ook direct aangegeven dat ik op de cashback van 200 euro kon rekenen. Een cashback die ik niet zou krijgen als ik bij de andere aanbieders buiten Europa zou kopen.
Dus gekozen voor Cameranu.nl. Betaling was snel in orde, goede communicatie en tracking over de stand van zaken bij de levering, netjes op tijd geleverd, in een zeer beschermende verpakking.En uiteraard werkt de lens prima.
Bovendien verzekert Cameranu.nl mij een extra garantieperiode voor deze lens (vijf jaar), iets wat de andere aanbieders extra zouden aanrekenen.

Edwin 28-10-2018 Via de website gekocht

Niet duur, wel snel.

Ik heb mij eerst georienteerd op welke camera ik wilde hebben. De Canon Ixus heb ik lang plezier van gehad. maar ook de techniek gaat voort en heb nu de keus laten vallen op een Canon PowerShot SX620 HS met Wi-Fi. Ik ben echt wezen shoppen op internet en vond bij Cameranu.nl de camera die ik hebben wilde. Ook nog tegen de laagste prijs ten opzichte van andere leveranciers op dat moment. Nog een cameratasje er bij besteld. gemakkelijke betaling en gelijk de andere dag in huis. Product al snel mee wezen "spelen" en wat resultaten betreft ben ik dik tevreden.

Richard1961 28-10-2018 Via de website gekocht

Juiste kwaliteit en prijs verhouding. Aanrader

Duidelijke website. Goede uitleg van de producten. Zoeksleutel niet altijd goed. En moet je doorklikken.

Martijn 28-10-2018 In de winkel gekocht
Breda

Prima, ruime winkels en veel aanbod

De webshop is duidelijk, helder wat ze waar verkopen. Veel product uitleg en in de winkel wordt dit nogmaals overtroffen.

Verkoper was meer een adviseur, dat is wat je verwacht maar niet vaak krijgt.

ineke hoekstra 28-10-2018 Via de website gekocht

snelle levering en hele goede servives

de site ziet er overzichtelijk uit, prijs technisch top en al je contact opneemt via de telefoon zijn ze altijd bereid om je goed te helpen en te adviseren

Han 27-10-2018 Via de website gekocht

Gewoon een goede winkel, snelle verzending, goede service.

Ik heb vaker iets gekocht bij deze winkel. Ze hebben een breed assortiment, goed prijzen. De volgende dag in huis is geen kreet, het wordt waargemaakt. En als er eens een keer iets is dan is er een service zonder poespas. Vertrouwd kopen heet dat geloof ik. En oh ja, er is altijd een fysieke winkel in de buurt, wel zo prettig.

Bob 27-10-2018 Via de website gekocht

Goeie klantenservice

PostNL raakte mijn pakketje kwijt. CameraNU wilde een gratis een nieuwe camera opsturen, en verdere afhandeling hierover met PostNL oplossen.

1 dag later had ik alsnog mijn camera.