John 02-04-2018 In de winkel gekocht
Beurs in Nijkerk

Snelle levering met eigen express service. Perfecte monitor.

Monitor gekocht op beurs. Was binnen 3 dagen met eigen express service geleverd. Aankoop op beurs verliep prima. Groot voordeel dat het product op de beurs op de Eizo stand te zien was.

Rein Helmink 02-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Cameranu biedt uitstekende service, geeft goede voorlichting, biedt snelle levering en bovendien is de prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend.

B.Goedhart 02-04-2018 Via de website gekocht

Op de eerste rang!

Ik had zeer speciale wensen: een kleine travelcamera met grote sensor en groot zoombereik. Die camera bestond tot nu toe niet. Ik vroeg CameraNu me te melden als die er wel zou zijn. Ik kreeg eind maart een mailtje: de Panasonic TZ200 komt in de loop van april uit. En een week later mailden ze: we hebben er nu al een paar!! Wat een service. En precies op tijd voor mijn al geplande uitstapje waarbij ik de camera kon uittesten. Mijn dank!

Karel 02-04-2018 In de winkel gekocht
Op de beurs in Nijkerk Professional Imaging.

Super geholpen!!

Ik ben wederom geweldig van advies voorzien,alvorens ik mijn printer heb aangeschaft. Heb op de beurs in Nijkerk mij ook laten voorlichten,door de andere verkopende partijen. Maar Camera nu heeft mij weten te overtuigen door de duidelijke uitleg en gunstige prijs en afspraak. Niet op voorraad maar beloven u voor het weekend in huis bij u. En jawel hoor vrijdag morgen afgeleverd,nogmaals bedankt Camera nu. zo kon ik ook mijn afspraken met mijn vrienden nakomen top!! ( en print geweldig hoor).

Richard Gladdines 02-04-2018 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling je kan alles checken top

Gewoon geweldig je bestelling is goed te volgen wel of niet op voorraad tijd van bezorgen eigenlijk gewoon top

Sjors 02-04-2018 In de winkel gekocht

Gastvrije medewerkers met verstand van zaken

Ik vind het ontzettend fijn om een specialistische winkel als CameraNu dicht bij huis te hebben. Online is veel te vinden, maar vooral bij camera's is het toch ook wel fijn de spullen even fysiek in de handen te hebben. De kwaliteit te voelen en om extra informatie te verkrijgen. Het team van CameraNu denkt ook actief mee in jouw voordeel. Welke apparatuur volbrengt jouw wensen het beste binnen jouw gestelde budget. Een fijne zaak waar ik als startende graag kwam en nu als professional nog steeds ontzettend graag kom. Ook online!

Frans 02-04-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke mensen. Helpen goed.

Ik moest een onderdeel kopen en wist niet of ik het goede gekozen had.
Bij telefonische navraag werd ik goed en gemakkelijk geholpen.

Jan.S 02-04-2018 Via de website gekocht

super snelle levering zonder verzendkosten

Hele nette prijs kwaliteit verhouding. ik heb veel websites bezocht voor het artikel wat ik gekocht heb. Maar cameranu.nl was voor mij de meest aantrekkelijke aanbieder.

Jannie 02-04-2018 In de winkel gekocht
Brummen

Super service

Op de PI beurs te Nijkerk ben ik enorm goed geholpen met het kiezen van een nieuwe fototas. Daar was ik al tijden naar op zoek. Twee verkopers die goed samenwerkten en in fijne sfeer de koop afhandelden. Nogmaas dank.

Rodon 02-04-2018 Via de website gekocht

Goede webshop en winkel..

Ik heb vaker bij cameranu.nl besteld. En het als je wat besteld heb je je producten altijd een dag daarna in huis. De service is ook goed mocht je toch niet tevreden zijn over je aankoop ze doen niet moeilijk, je stuurt het product terug en binnen een paar dagen heb je je geld al weer terug op je rekening.
Ik zal deze webshop en winkel aan iedeen aanraden.

Willem 02-04-2018 Via de website gekocht

Prompt geleverd.

Hoewel het een relatief goedkoop artikel was (zonnekap voor een lens), snel geleverd en precies volgens de beschrijving. De betaalpagina liep vast, ook daarmee werd ik goed en snel geholpen. Prima.

Roel van der Baan 02-04-2018 Via de website gekocht

Ruim keuze en snelle verzending

Zowel in de winkel als in de WebShop een ruime keuze, prima geprijsd en als je online koopt snelle levering. Je wordt keurig via mail op de hoogte gehouden van de verzending. Kortom uitstekend.

Gerrit Miedema 02-04-2018 In de winkel gekocht

Op de beurs Professional imaging een goed statief gekocht. Deze was niet op voorraad. Vanaf de bestelling tot de levering hield Cameranu per dag op de hoogte wat de status was. Ook snel geleverd overigens

Marnix 02-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende webwinkel

Ik bestel mijn fotografiespullen bij voorkeur bij maar een paar (web)winkels. Cameranu is daar één van. Ze zijn snel en lossen eventuele problemen snel op.

Jan 02-04-2018 Via de website gekocht

Weer perfect geholpen !

Ik ben nu al enkele jaren tevreden klant bij cameranu en wel omdat de afspraken meestal via e-mail 100% nagekomen worden. Mijn bestelling doe ik via de super werkende website omdat ik in zuid nederland woon en Urk helaas iets te ver is. Zoeken op de site is een waar genoegen. Houden zo, top !

Wim Bax 02-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Professioneel advies en service.

Vrij recent een nieuwe camera gekocht bij de winkel die service hoog in het vaandel heeft staan en dat ook waar maakt! Vlotte levering, concurrerende prijzen, direct antwoord op een vraag. Hetzij via de mail of telefonisch. Top!

Hans Wolters 02-04-2018 In de winkel gekocht
Beurs bij Pixperience

De service is geweldig

Ik kan steeds meer op deze shop vinden, gebruik heb bijna altijd om prijs, mening medewerkers en alle informatie te vinden over een artikel.

Ron B 02-04-2018 In de winkel gekocht
Beurs in Nijkerk

Goede klantvriendelijkheid

Al redelijk wat spullen gekocht bij CameraNu en ik moet zeggen naar alle tevredenheid zowel in kwaliteit als in mijn portomonnee.
Ook de mensen achter cameraNu mogen ontmoeten tijdens de Professional Image beurs in Nijkerk en ik merkte dat men weet waar men over praat en dat vol enthousiasme. Ik heb mijn zaakje wel gevonden :-)

Peter 02-04-2018 In de winkel gekocht
Professsional Imaging

Goed advies en geen geschuif met dozen

Alhoewel Cameranu 1 van de grootste foto videozaken in Nederland is merk je dat niet wanneer je de winkel binnenstapt. Je wordt snel geholpen en de verkoper neemt de tijd voor je. Ook aankopen via internet lopen snel. En mocht het product niet voldoen dan wordt het zonder morren weer terug genomen.

Studio swaneveld 02-04-2018 In de winkel gekocht

Leuke aanbieding!

Op de professional imaging beurs een LEDGO led-lampje gekocht. Omdat ik al de accu’s en de voeding had, was de keus makkelijk. Jeroen van cameranu.nl heeft me prima geholpen in de hectiek van de beurs.

Pascal 01-04-2018 Via de website gekocht

2 maal in korte periode iets gekocht / besteld en werd keurig geleverd. De service is uitstekend en het personeel kundig en enorm vriendelijk en behulpzaam.

De Zwaan 01-04-2018 Via de website gekocht

Super winkel

De service is hier super zowel online als in de winkel. Ze nemen alle tijd voor je en altijd vriendelijk. Personeel heeft verstand van wat ze verkopen. En denken graag met je mee.

Ingrid van Leeuwen 01-04-2018 In de winkel gekocht
Op de beurs in Nijkerk

Ik heb mijn objectief op de fotobeurs in Nijkerk gekocht waar ik beurskorting kreeg. De zonnekap hadden ze daar niet op voorraad en is mij gratis thuisgestuurd.

Piet Wendrich 01-04-2018 In de winkel gekocht
PI 2018 Nijkerk

Super goede service

CameraNU is voor mij zo ongeveer een hofleverancier als het gaat om fotografie gerelateerde spullen. Ze hebben zo ongeveer alles wat je maar wensen kan en als je zelf niet kunt vinden dan word je zeer vakkundig geholpen!

Maarten de Beurs 01-04-2018 Via de website gekocht

Goede winkel en service

Vindt deze winkel zowel online als in de winkel zelf gewoon goed. In service en levering. Heb hier al meerdere onderdelen voor mijn camera besteld en ook laten bezorgen. Als er iets niet duidelijk is online kun je een vraag stellen en krijg je snel antwoord via WhatsApp. Als ik iets nodig heb ga ik eigenlijk altijd direct naar cameranu pas als zij het niet hebben ga ik veder zoeken. Kortom voor mij is cameranu de site om te zoeken en te bestellen

Ronald Abrahams 01-04-2018 In de winkel gekocht

Jupio grip voor D850

Uitstekende grip, doet niets onder voor het origineel. Goede kwaliteit voor een zeer nette prijs. Nog geen nadelen kunnen vinden.

Peter Flos 01-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

De service bij cameranu.nl is me altijd goed bevallen. Heb al meerdere keren items besteld en altijd een goede en snelle service gehad. Echt een aanrader .

Jeroen 01-04-2018 Via de website gekocht

Of je nu in de winkel koopt, via internet of op een beurs, de medewerkers zijn altijd vriendelijk en geven uitstekend advies. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, is het “probleem” al naar behoren opgelost, voordat je teleurgesteld kunt zijn. Enige nadeel is dat je blijft kopen, gelukkig zijn de prijzen concurrerend met alle andere Nederlandse aanbieders.

JosB 31-03-2018 Via de website gekocht

Prima service !

Ik kocht, n Canon scanner waar ik zeer tevreden mee ben.Goede product kwaliteit voor ' n zeer mooie prijs, begeleid door prima service.

Alma 31-03-2018 Via de website gekocht

De producten werden snel en keurig afgeleverd. Ben niks anders gewend van cameranu.nl. super blij met de producten en ook dat het zo snel thuis geleverd was

Yvonne 30-03-2018 In de winkel gekocht

prima service

Ik was naar de zaak gegaan om een persoonlijk advies te krijgen over de aankoop van een compact camera. Ondanks dat het erg druk was namen ze de tijd om je de verschillende camera's uit te leggen.

Maarten 30-03-2018 In de winkel gekocht

Geduldig en goed advies

Al is het nog zo druk, je wordt met geduld geholpen en van advies voorzien. Heb je iets besteld dat toch niet is wat je had verwacht, er is tijd om een alternatief uit te zoeken en te proberen. Ik had die ervaring met de aanschaf van een verrekijker en een fototas.

Jaap 30-03-2018 Via de website gekocht

Top Service

Geweldige website van Cameranu.nl. Volop keuze met scherpe prijzen. Bij een vraag had ik binnen 24 uur antwoord.

Mark_berk 30-03-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen, fantastisch product

Altijd goede voorlichting in de winkel. De website is erg uitgebreid, met veel informatie over ieder product. Bij het bestellen liep mijn browser vast tijdens het betalen. Ik heb dit via de chat aangegeven en werd toen snel en correct geholpen. Binnen 5 minuten was dit rond.
Ik kocht een occasion lens, deze was in perfecte staat, zoals de webshop al zei.

Jerry 30-03-2018 Via de website gekocht

Uitmuntend!

Een zeer duidelijk- en overzichtelijke website. Niet alleen nieuw apparatuur maar ook 2e hands tegen zéér scherpe prijzen. 'Vandaag besteld, morgen in huis' is hun credo en dat klopt als een bus!

Henk van Rossum 30-03-2018 Via de website gekocht

Zeer handige GPS tracker en goede service.

Omdat de originele Nikon GPS tracker voor mijn D810 niet/slecht leverbaar is, heb ik op advies van CameraNu gekozen voor de GPS tracker van JJC. Geweldig apparaat, zeer gebruiksvriendelijk en bijna voor de helft van de prijs van de originele tracker van Nikon! Bedankt CameraNu.

Teun IJff 30-03-2018 Via de website gekocht

Echt goede service en professionele fotografie winkel.

IK koop al jaren mijn spullen voor fotografie bij Cameranu.nl Waarom ? Omdat ze betrouwbaar zijn met goede service en concurrerend met andere winkels. Samen met snelle en goede verzending maakt dat tot één van de betere online fotowinkels ! Ook als er ergens anders een lens in de aanbieding is en je vraagt of zij deze lens voor die prijs kunnen leveren doen ze dat gewoon ( in mijn geval ) ! Top ! Als je ze belt als er iets mis gegaan is met de verzending of mailt, er is altijd een snelle reactie van hun ! Ook mede omdat ik daar al jaren koop en nooit problemen heb met Cameranu.nl zorgen ervoor dat ik een goed vertrouwen heb in de winkel. Ik ben een paar keer in de winkel zelf geweest ( maar is mij net ff te ver ). Maar ook daar krijg je meteen koffie en een goede uitleg over producten etc. en het is een mooie winkel met professionele uitstraling. Kortom, zo zouden meer winkels moeten zijn !

Fenna 29-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en duidelijke website

De productomschrijving is goed. Het is ook fijn dat je ervaringen van andere klanten kunt lezen. Je kunt bijna middernacht nog bestellen en dan heb je het de volgende dag in huis.

beekman 29-03-2018 In de winkel gekocht

USB C kabel

Ik werd naar camera nu gestuurd, omdat ze een apple dealer zijn, ik zocht een USB-C om de laptop op te laden. Dit lukte niet met de gekochte kabel. Via internet kwam ik er achter dat er meerdere soorten USB-C kabels zijn en die ik had gekocht was enkel voor datq- overdracht. Ik wist dit niet, maar vonds dat de medewerker dit wel had moeten weten als Apple dealer. Ik ga nog wel terug en verwacht en hoop dat ik kan ruilen. Ik heb twee maal nu de ervaring van dezelfde fout te maken gehad, daarom de onvoldoende. Ik denk dat het bedrijf op gebied van Camera's meer in de mars heeft, maar hiermee heb ik geen ervaring.

Officiele reactie van CameraNU.nl 09-04-2018

Beste heer Beekman,

Naar aanleiding van je review hebben we contact met je gezocht. We vermoeden dat er sprake is van een misverstand, en kunnen dat eenvoudig uit de wereld helpen. We hopen daarom dat we snel een reactie tegemoet kunnen zien, zodat we het op kunnen lossen, en we kunnen laten zien dat we ook in deze artikelen een specialist zijn.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

W. G. Romijn 29-03-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service. Goed advies

Je krijgt een persoonlijk en goed advies. Het assortiment is heel uitgebreid. En een mooie en ruime locatie.

Cloots Hugo 29-03-2018 Via de website gekocht

op de eerste plaats ...DE KLANT

ik zou veel kunnen schrijven ...zal het stilletjes zeggen ....vertel het niet voort...ze helpen je uit de puree zonder bijkomende kosten

Maartje 29-03-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Meerdere keren besteld en nooit problematiek. Goede producten, zeer snelle levering, goede service en contact, ik ben zeer tevteden en zou bestellen zeker herhalen!!

Henk 29-03-2018 Via de website gekocht

Hier vaste klant, goed advies en voldoende keuze.
Ruim assortiment van gezochte artikel.
Goed onderling vergelijk mogelijk.

Johan 29-03-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering

Deze aankoop gedaan op basis van een van de artikels die verschenen zijn en door de link daarin naar het product.

janwoort 29-03-2018 Via de website gekocht

deskundig geholpen

Grote assortiment,deskundig advies,prettige winkel om in rond te kijken.

goed bereikbaar van a6 en Urk

Maartje 29-03-2018 Via de website gekocht

Supersnel uit het grote assortiment leverbaar!

CameraNU heeft een enorme keuze én snelle en gratis leveringen. Perfect voor mij als startende zelfstandige.
Kortom: ik ben meer dan tevreden!

Riet 29-03-2018 Via de website gekocht

snelle service

Camera nu koop ik meestal. Ik krijg goede informatie over producten.
Wil ik snel iets weten dan maak ik gebruik van de chatfunctie op de site en heb ik meestal binnen tien minuten antwoord. Producten worden snel geleverd, meestal al de volgende dag.

Marco Batenburg 29-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende levering!

Uitstekende levering, snelle website, zeer gedetailleerd op de hoogte gehouden van de vordering van de bestelling, redelijke prijzen, verzendkosten prima, heel goed verpakt.

Jantsje 29-03-2018 Via de website gekocht

Canon eos 700d

Heel goed en de voordeligste site en een snelle levering. En ik vindt het makkelijk dat je achteraf kunt betalen.

Fred 29-03-2018 Via de website gekocht

Super service snelle levering

Dit is de eerste keer dat ik bij cameranu heb besteld.
Cameranu had de scherpste prijs voor mijn drone propellers.
En ook nog een snelle levering.
Gewoon super.