Deze score is berekend op basis van 2683 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans 19-11-2018 Via de website gekocht

Ontzettend goede , kundige en enthousiaste helpdesk

Na uiteindelijk een keuze gemaakt te hebben, gaf een enthousiaste medewerker aan welke set in de aanbieding was EN ook nog een cashback had.

TOP

Corry Roordink 19-11-2018 Via de website gekocht

Geweldig geholpen!

Na de telefonische ondersteuning goed gelukt. Deskundige informatie ontvangen.Dag later de bestelling correct ontvangen. Fijne tas.

Hendrikus 19-11-2018 Via de website gekocht

Super goeie service en snelle levering

Een fijne web shop en winkels, En veel in voorraad ook minder bekende merken, levering heb je meerdere keuzes en order verwerking is optimaal kortom dikke 10

Piet 19-11-2018 Via de website gekocht

Een buitenkansje deze 50 % korting en snelle levering

Graag koop ik bij cameranu zij onderscheiden zich door prima advies te geven en met alternatieve te komend daarbij is hun prijsstelling ook prima in orde

Ingrid van der Valk 19-11-2018 Via de website gekocht

Levering sneller dan het geluid

Normaal gesproken gaan we altijd naar een foto speciaalzaak hier in de buurt. Maar die hadden de gewenste versie van Lightroom niet. CameraNU hanteert dezelfde scherpe prijzen en kunnen razendsnel leveren. We zullen hier in de toekomst zeker weer gebruik van maken. Hulde

Kees 19-11-2018 Via de website gekocht

Altijd mooie actie, voor een zacht prijsje.

Al meerdere malen een bestelling geplaatst, de prijs in altijd goed, en ook de grote zorg van inpakken en de snelle levering, geeft voor mij de doorslag om bij cameranu.nl te kopen.

Dayana 18-11-2018 Via de website gekocht

Goede service en goed geholpen

Ik wilde voor mijn dochters verjaardag een nieuwe lens kopen. Nu wist ik hier niks van af en heb hulp gevraagd bij jullie en ik ben geholpen door een jongen en hij heeft me super geholpen en hij heeft me bij deze keuze gebracht en ze is er super blij mee

Bart 18-11-2018 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar!

Als professionele fotograaf is naast een ruime keuze aan producten, de service en betrouwbaarheid heel erg belangrijk voor mij. Bij CameraNu kan ik er altijd van op aan dat producten op de aangegeven levertijd aankomen en als er een probleem is, adequaat gearegeerd wordt om ze op te lossen.
Topwinkel!

Anita 18-11-2018 Via de website gekocht

Mooie duidelijke website en super snelle levering!

Was op zoek naar een nieuwe camera en kwam op de cameranu.nl terecht, de camera waar ik voor had gekozen kwam in november uit (datum onbekend) . Uiteindelijk kwam deze camera halverwege november uit en hebben meteen een bestelling geplaatst, deze camera werd de volgende dag netjes bezorgd.
Super blij met de snelle levering!

Sven 18-11-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!

‘S avonds twee minuten voor middernacht op de site besteld, de volgende dag voor 15.00 uur al in huis! Ik was echt onder de indruk van deze snelle actie. En het was niet eens een express bestelling. Cameranu heeft een goed assortiment en het meeste is direct leverbaar. Top!

Lady Dye 17-11-2018 Via de website gekocht

Online winkelgemak

Overzichtelijke webwinkel met uitgebreid assortiment. Ook dingen als verzendkosten en retourprocedure zijn makkelijk te vinden en helder omschreven.
Wel jammer dat bij mijn product geen afmeting wordt vermeld.

Officiele reactie van CameraNU.nl 19-11-2018

Hoi Lady Dye,

Hartelijk dank voor je mooie review, en fijn te horen dat je tevreden bent. We zien ook een verbeterpuntje, dus dat pakken we graag op. Wil je ons laten weten om welk artikel het gaat? Dan kijken we of we de informatie nog completer kunnen maken.

We horen graag van je!

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

KHCPL 17-11-2018 Via de website gekocht

Super service

Ik zocht iets specifieks en kwam uit bij Cameranu.nl. Ik heb direct besteld. Er stond bij vermeld dat het de dag erna geleverd zou gaan worden, maar bij de bevestiging werd het de maandag. Ik heb contact opgenomen en werd direct geholpen. Mijn pakket werd toch op zaterdag bezorgd :)

EneHarry 16-11-2018 Via de website gekocht

Vrijdag besteld Zaterdag in huis

Fijn dat alles soepel is geregeld.
Mijn camera Panasonic Gh5s was goed verpakt verzonden . En is mooi op tijd bezorgt. Zodat ik zaterdagavond hem heb kunnen gebruiken voor een video opdracht.
Accu was snel opgeladen met de meegeleverde acculader. De bediening van de camera is erg overzichtelijk en gebruikersvriendelijk in gedeeld. Zodat je snel de camera hebt ingesteld.
Ik heb mooie beelden geschoten in low light en de klant was super tevreden.

Wim L. 16-11-2018 Via de website gekocht

CameraNu: "De winkel/Webshop voor je fotografie"

Ik koop al meer dan 10 jaar bij de webshop van CameraNu, en altijd tot volle tevredenheid. Nooit klachten gehad. Zij hebben meestal alle spullen op voorraad en leveren bijna altijd binnen een dag. Een keer een defecte cameraaccu gehad; binnen een dag werd er een nieuwe opgestuurd. Ook qua prijs zijn zij concurerend. Kortom een goed adres !

E.W. Vooijs 16-11-2018 Via de website gekocht

Weinig beloven en toch veel gegeven.

Gekocht een gebruikte lens, Nikon 40mm / F 2.8 micro. Alle papieren keurig via email ontvangen. Levering keurig binnen 24 uur zoals beloofd op de website. Het lensje was compleet met toebehoren zonnekap en twee lenscaps. Hoewel niet genoemd op de website werd de lens geleverd met het orginele tasje Nikon CL-9. Voor het vervoer was het lensje ter bescherming in het tasje gedaan en daarna in de orginele verpakking opgestuurd. Het lensje zelf was als nieuw. Geen krasje en geen vlekje op de lens. Zelfs de bajonetvatting en de schroefdraad voor een filter waren schoon. Op de website niet te veel beloofd en een voorbeeldige service. Dank U wel en een groot compliment firma Cameranu.nl.

Jan Loos 16-11-2018 Via de website gekocht

Goede service en levering

Goede webshop. Alles is duidelijk te vinden. Ik heb regelmatig wat bij CameraNu.nl besteld. Ook de klantenservice is goed te bereiken.

Roedy 16-11-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd helemaal top!

Zoals altijd voor 23:59 volgende dag in huis. Helemaal geweldig. Heel handig voor ongeduldige mensen zoals ik!! Zeker een aanrader dit.

Officiele reactie van CameraNU.nl 16-11-2018

Hoi Roedy,

Dank voor je mooie review. Speciaal voor écht ongeduldige mensen bieden we zelfs de mogelijkheid om tegen een geringe meerprijs je bestelling nog dezelfde dag te ontvangen. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is je bestelling 's ochtends voor 12.30 uur plaatsen.

Veel plezier van je aankopen, en graag tot de volgende keer!

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Riekelt 16-11-2018 Via de website gekocht

Zeer snel!

Via internet een camera besteld bij Cameranu.nl. binnen een uur kreeg ik al de track and trace code en de volgende dag het pakketje al in huis. Alle informatie wie je nodig hebt kun je op de site vinden en het bestellen is heel makkelijk. Deze winkel is een aanrader voor wanneer je een camer o.i.d. wilt kopen.

GMK 15-11-2018 Via de website gekocht

Service zoals het hoort!

Cameranu is een van de weinige winkels waar je nog ouderwetse service krijgt (op moderne spullen!). Ik had onlangs een geheugenkaartje besteld, op tijd, dus normaal gesproken levering de volgende dag. In de ochtend krijg ik een telefoontje dat het helaas niet was gelukt om het kaartje tijdig te verzenden en wat ik nu wilde. Ik heb gevraagd het kaartje alsnog te verzenden. Wie schetst mijn verbazing dat het kaartje nog DEZELFDE dag werd afgeleverd. Uiteindelijk heeft Cameranu dus (waarschijnlijk tegen extra kosten) toch zijn belofte gehouden en het kaartje tijdig afgeleverd. Als dat geen service is dan weet ik het niet meer. Dat verdient bij mij een 10.

Peter 15-11-2018 Via de website gekocht

Bestelling was zorgvuldig ingepakt. Supersnelle verzending.

Ik zocht een statief + smartphone houder voor mijn vrouw die dat nodig had voor een projectje waarbij ze dagelijks een foto moet maken van iets met haar smartphone. Bij deze kit zit ook nog eens een afstandsbediening voor de camera (voor foto en film functie) op de smartphone (iOS en Android compatible) die heel handig is voor als je selfies moet maken, maar is ook erg handig omdat je de telefoon en dus de camera niet meer beweegt op het moment dat je afdrukt (op de knop drukt of op het scherm) en dus geen onscherpe foto's meer!

Natuurlijk had ik ook even op Aliexpress gekeken en nog wat andere wel Nederlandse webshops die soortgelijke spullen voor weinig aanbieden. Het prijsverschil met laatstgenoemde was niet eens zo groot en de spullen leken, zo wat ik er op afstand van kon beoordelen, een stuk slechter qua kwaliteit. Bovendien kan de levertijd van Ali soms flink oplopen. En ze had het statief wel over een paar dagen al nodig. Ik kwam uiteindelijk ook terecht op cameranu.nl en dat leek me een goed alternatief. Het statief dat ik vond (Caruba Selfie Stick Large) zag er zo op afstand degelijk uit en compleet omdat de smartphone houder + afstandsbediening er meteen bij zat. Cameranu kende ik al als zijnde een webshop met zeer goede naam. Ook de winkel ben ik wel eens geweest, dus dat zit wel goed qua vertrouwen.

Wat me helemaal verbaasde was dat er ook nog eens geen verzendkosten werden gerekend voor nota bene een bestelling van nog geen drie tientjes, en de volgende middag al in huis (in de avond besteld)

De mrs. is intussen al een week lang met veel plezier met de stick aan de slag; ze heeft er al veel plezier van gehad. Mijn dochter van 6 is er ook dol op, die vind het leuk om er vlogs mee op te nemen (dat kijkt ze af van youtube en doet ze dan na - zo grappig om te zien) dus als het project van de mama afgelopen is, hoeft het ding niet werkeloos in de kast te blijven liggen.

Arjen 15-11-2018 Via de website gekocht

Beste winkel voor cameraspullen!

Ik heb de Canon 100mm f/2.8 macro gekocht bij Cameranu.nl. Wat ben ik blij met deze winkel. Ik heb al heel vaak producten gekocht bij deze winkel en nog nooit problemen met de service/kwaliteit gehad. Het is niet voor niks mijn favoriete winkel voor cameraspullen. De prijs is ook heel goed vergeleken met andere camera winkels. Deze winkel is echt een aanbeveling! Ik kan niks negatiefs over deze winkel bedenken. De bezorgtijd is goed, service is perfect en natuurlijk ook hele leuke acties (bijv. schoenzet actie). Site werkt goed, afterpay is heel fijn en ik kan nog wel heel lang zo doorgaan.

Ruud 15-11-2018 In de winkel gekocht

Uitstekend, zoals gewoonlijk

Ik kom hier al jaren met erg veel plezier! Een bedrijf wat zich inzet voor de klanten, dit is duidelijk terug te zien qua communicatie met de klantenservice en in de winkel. Eerlijk advies, wat erg belangrijk is. Tuurlijk is het vervelend dat wanneer een product stuk is, dat het misschien meer dan 4-6 weken duurt. Maar daar heeft CameraNU niet altijd invloed op, maar ze houden je altijd keurig op de hoogte met de status van de reparatie of levering.

Peter 14-11-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, betrouwbaar en klantgericht

Cameranu.nl: Weten wat ze doen. Telefonisch goed bereikbaar en geven je goed advies ook voor wat bijzondere producten en bieden voor de beste prijs aan. Snel verstuurd. Helaas was een van de producten niet op voorraad zoals de website aangaf en werd een dag later geleverd.

Aridra 14-11-2018 Via de website gekocht

Amazing store, microphones came in perfect condition ?

They were the only ones who offered these microphones so I bought them here, they work perfect and are in perfect condition 🍎🔊❤

Laurens 14-11-2018 Via de website gekocht

Snelle service, makkelijke website.

De shop was duidelijk, de bestelprocedure makkelijk en zoals beloofd het artikel op het afgesproken moment geleverd. Dus top.

Hansz 14-11-2018 Via de website gekocht

Super goede service

Voor een bepaald tijdstip bestellen en voor € 1,99 extra, dezelfde dag bezorgd (anders via Post.nl de volgende dag, gratis bezorgd). Je kunt zelf kiezen. Super service, als je graag iets dezelfde dag in huis wilt hebben. Zeer vriendelijke bezorger en alles is verlopen zoals ik het graag wil. Was voor mij de 1e keer dat ik via Cameranu.nl een product via de website bestelde en heb dat als zeer prettig ervaren.

Stani 14-11-2018 Via de website gekocht

Great service!

Always shipping free and mostly best price in the market. Fast delivery is also great point. I always buy things here.

mh 14-11-2018 Via de website gekocht

Net bovengemiddeld met duidelijke verbeterpunten.

Mogelijke Verbeterpunten:

-Veel fouten in de Engelse versie van de website.
-Bestelproces verliep moeizaam (ik vermoed door een + teken in mijn e-mail-adres).
-Spam is "opt out", "persoonlijk aanbiedingen", "reviewverzoeken" en "klantonderzoek" staan standaard aan en daar kom je pas achter wanneer je ze ontvangt of indien je reeds door de account instellingen hebt gebladerd.
-Aanhef staat op "Dhr." ondanks aangeven "Mevr." tijdens profiel aanmaak. Nu zal de aanhef me verder werkelijk een zorg zijn, maar maak het dan niet verplicht om in te vullen indien je het vervolgens toch kompleet negeert. (En voor de Engelstalige versie zijn alleen "Mr." en "Mrs." mogelijk, dit laatste moet echter "Ms." zijn gezien dit "burgerlijke staat" neutraal is, in tegenstelling tot "Mrs." waarmee alleen getrouwde vrouwen aangeduid worden.)
-vervolgens is het invullen van een telefoonnummer verplicht wanneer je bij het adres de betreffende onjuiste aanheft wilt veranderen, ook al is het opgeven hiervan niet verplicht tijdens het aanmaken...

Duidelijke Verbeterpunten:

-Een creditcard toeslag (2%) is anno 2018 gewoon belachelijk (en in strijd met de Europese regelgeving). Ook had dit duidelijk kenbaar gemaakt moeten worden tijdens het bestellen, echter merk je dit pas nadat je alle moeite al gedaan hebt, bij de laatste stap; het betalen. Dit staat overigens wel ergens op de website bij de informatie over betalen.
-Belangrijker: blijkbaar telt "Morgen gratis in huis!" niet bij betaling met creditcard, schijnbaar moet dit dan voor 12:45 uur besteld zijn anders komt er gewoon doodleuk (en zonder verdere berichtgeving) een dag bij. Dit wordt verzwegen tijdens het bestellen. Mogelijk staat dit wel weer ergens in de voorwaarden, maar dit soort dingen horen gewoon duidelijk en netjes bekend gemaakt tijdens het bestel proces, als dit soort praktijken überhaupt al nodig zijn. Gezien veel Nederlandse online winkels geen kosten voor het gebruik van een creditcard in rekening brengen, en ook niet dit soort rare regels hanteren, ligt dit gewoon niet in lijn der verwachting, zeker niet bij "Dé foto- en videospecialist van Nederland".
Niet alleen is het hierdoor een dag later verstuurd, op de zaterdag waar het dan alsnog geleverd zou moeten worden bleef het aanbieden uit, de maandag daarna ook, waardoor "Morgen gratis in huis!" verandert in "over vijf dagen nog steeds niet in huis".

Duidelijk Goede Punten:

+Hoewel het bestellen moeizaam verliep (ik vermoed door een + teken in mijn e-mail-adres), ik een nieuw account heb moeten aanmaken, en het blijkbaar dubbel besteld werd is dit tijdig en zonder mijn inmenging geconstateerd en opgelost en ben ik via e-mail hierover geïnformeerd.
+Ruim assortiment op voorraad, toegegeven er missen nog wel een paar bekende merken (bijv. Countryman) maar voor een Nederlandse winkel is dit zeker bovengemiddeld.

Cameranu is naar mijn ervaring grotendeels vergelijkbaar met andere bekende Nederlandse online winkels. Het design van de website is wat onhandig maar ook niet slecht; het voldoet. Met de klantenservice heb ik geen ervaring dus de eindbeoordeling is uitsluitend gebaseerd op de bovenstaande punten. Gebaseerd op deze punten zou ik hier mogelijk ooit nogmaals bestellen maar kan ik de winkel (nog) niet aanbevelen.

Hanneke 14-11-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel

Rollei mini statief welke bij andere winkels niet op voorraad was heb ik hier voor een goede prijs gekocht en werd, zoals toegezegd, de volgende dag bezorgd.

Freerk 13-11-2018 In de winkel gekocht
Urk

Mooie overzichtelijke winkel met een groot assortiment en op voorraad. Heb er een flitser set gekocht ben keurig netjes geholpen en ze namen er ook alle tijd voor. Kortom Top!!

Ilse 13-11-2018 In de winkel gekocht

Blij gevoel

Bij Camera Nu in Urk kan ik mijn verhaal vertellen over wat ik wil, wat ik al denk te weten over het onderwerp en dan begint het gesprek. Er worden vragen gesteld, meteen in de computer gekeken naar de specificaties en mogelijkheden. Er komen antwoorden op mijn vragen, ik mag producten ter plekke uit proberen en vergelijken.
Hierna heb ik een half uurtje de plussen en minnen overwogen over mijn aankoop. Waarna ik weer in gesprek ging met de verkoopster en ik tot aankoop over ging.
Hun deskundigheid is goed, hun eerlijkheid ook. Ik kreeg alle ruimte om mijn keuze te maken en werd niet een richting in gestuurd.

Peter 13-11-2018 Via de website gekocht

tevreden

de eerste keer dat ik bij cameranu iets bestel, goede afspraken die werden nageleefd, lage prijzen voor hetgeen ik bestelde, vooral door de gratis verzending, dus tevreden van de bestelling

John 12-11-2018 Via de website gekocht

Op tijd geleverd

De laatste tijd komt het nog wel eens voor dat de belofte dat iets dat vandaag besteld is de volgende dag gelverd wordt. Gelukkig maakt Cameranu.nl dat nog steeds waar.

Bertil 12-11-2018 Via de website gekocht

Gemak dient de mens

Cameranu.nl heeft de zaken goed geregeld. Ik was in eerste instantie geneigd de camera die ik op het oog had in een fysieke winkel te kopen, maar doordat alle voor mij relevante informatie zo goed naar voren werd gebracht, de prijs in orde was, en de snelheid van leveren klopte, heb ik toch besloten de camera, een Panasonic Lumix FZ300, via de website te kopen. Ook het idee dat er een fysieke winkel achter staat om eventueel goede service te leveren heeft in de beslissing meegespeeld

Jan 12-11-2018 In de winkel gekocht

Super service

Vriendelijke geholpen, uitgebreid advies gekregen, mocht diverse lenzen in de winkel proberen. Daarbij was de koffie prima!

Mike 11-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en nette levering!

Bestelling snel geleverd en netjes verpakt! Zoals gewend van cameranu.nl. Tot op heden enkel goede ervaring met deze webwinkel. Top!

Daan 11-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Hier mijn eerste semi-professionele camera besteld (Canon 750D) en ben er echt helemaal gek op. Zowel de camera zelf als wat extra accessoires (tasje, extra accu, geheugen) werden dag na bestelling geleverd, fijn!

Hans van der Stelt 11-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige solide veilige verpakking

Een bedrijf wat veel doet in verzending van camera's , verrekijkers etc , etc. Hier heb ik vertrouwen in !! Ik vind het wel zo prettig wanneer een product , in dit geval een verrekijker , goed afgeleverd wordt. Bij een beschadiging zal het allemaal wel opgelost worden ...( hoop ik ..), waar je ook bestelt , maar gelijk goed zonder rompslomp bevalt mij beter. Tevens heb ik een uitgebreid prijs vergelijkingsonderzoek gedaan en komt cameranu.nl er ook uit als beste koop !! Mooi toch !!

TJ 10-11-2018 Via de website gekocht

Super Telefonisch service en snel geleverd

Ik had twijfels over de flitser en Dwarsligger . Bij beide zeer goed geholpen. Producten ontvangen en is geheel volgens verwachting. Had al eerder iets online bij Cameranu gekocht en ging ook super.

Marcks 10-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, scherp geprijsd met 5 jaar garantie!

Gekocht de Canon GX5, wel het beste voor mijn doel wat er nu te koop is. Deze camera is overal wel te koop maar ik heb het bij cameranu.nl besteld omdat de prijs goed was maar met name de 5 garantie die wordt gegeven. Daarnaast zijn mijn vorige bestelling bij hun goed verlopen. Snel, betrouwbaar en de garantie zijn doorslag gevend geweest.

doormariska.nl 10-11-2018 Via de website gekocht

Fijn website, snelle levering, goede hulp

Heb hier mijn nieuwe camera gekocht en een week erna ongeveer een nieuwe lens. Ik ging af op de omschrijvingen op de website en wilde informatie voor als ik mijn oude camera zou inruilen.

Lucas Przelaskowski 09-11-2018 Via de website gekocht

The fastest store in delivering the best products.

Uw winkel werd mij aanbevolen door een collega, een professional wiens bedrijf huwelijksfoto's aan het voorbereiden is. Ik ben een schrijver, maar ik houd me ook bezig met fotografie en film maken. Ik had een statief nodig om films te maken die mijn nieuwe boek promoten. Ik ontving de bestelling meteen voor de volgende dag. Het statief is praktisch en is geslaagd voor het examen.

Rodero 09-11-2018 Via de website gekocht

Prettige website, overzichtelijk, veel info

Al heel lang dezelfde toon : snel en goed geholpen / verzonden. Zelden een vraag ( via mail ) - altijd bruikbare antwoorden / men denkt mee. Enkele maal service nodig gehad : gaf geen enkel probleem.

Mikke 09-11-2018 Via de website gekocht

Volgende dag geleverd en prima kwaliteit!

Variabele ND filter besteld, volgende dag in huis. Goed verpakt, prima prijs en snel geleverd. Wat wil je nog meer?

Antoon 08-11-2018 Via de website gekocht

Geweldig product en uitstekende service

Geweldige websitewinkel ,producten op de site heel makkelijk te vinden en heel duidelijk vermeld met goede beschrijvingen bij het product. Binnen 1 dag geleverd als het op voorraad is en geen problemen bij betalingen.

Celeste 08-11-2018 Via de website gekocht

Keurige service!

Zeer snelle levering! Ik had Apple Earpods gekocht en hier waren ze het goedkoopst. Netjes op de hoogte gehouden van de status. Bedankt!

Jelle 08-11-2018 Via de website gekocht

Super kundige bereikbaarheid!

Goede bereikbaarheid van de WhatsApp module is echt een toegevoegde waarde. Dit samen met de kundigheid, professionaliteit en vriendelijk personeel maakt mij erg tevreden!

Willem Oosterhof 07-11-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd weer prima in orde

CameraNu is een plezierige webshop. Het assortiment is uitgebreid en je kunt je weg binnen de webshop prima vinden. Ik koop vaak bij CameraNu en altijd is alles binnen 24 uur binnen, keurig en netjes verpakt. Voor mij is dat echter niet de belangrijkste reden dat ik vaak koop bij CameraNu. Voor mij is de klantenservice is reden om te kopen. De chat is altijd open en je hebt direct in de gaten dat er een deskundige medewerker aan de andere kant zit. Dat geeft vertrouwen.

Bert 07-11-2018 Via de website gekocht

Altijd prima prijzen en snelle, foutloze levering.

Keurige, snelle leveringen uit (gelukkig) eigen voorraden. Bijna altijd de beste prijs. Webshop werkt soepel en foutloos.

Lisa Tjiealoi A Loi 07-11-2018 In de winkel gekocht
Urk

De service is fantastisch.

Ruime keuzes en goede uitleg. Een zaak die met jou meedenkt. Bij ruilen wordt niet moeilijk gedaan en bij een reparatie word je goed op de hoogte gehouden over het verloop. Er zijn leuke en leerzame lezingen die je kosteloos kan bijwonen. Een geweldige winkel waar ik graag kom. Op