Deze score is berekend op basis van 2342 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

F.Gordijn 14-02-2020

Mooie scanner gekocht. Was snel te vinden en voor een mooie prijs.
Goed op de hoogte gehouden na de koop. Perfect geregeld.

jasna 14-02-2020

Personeel is aardig, behulpzaam en heeft verstand van zaken. Ze nemen uitgebreid tijd om je te helpen.

Heiny Sonnenberg 14-02-2020

CameraNu is voor mij een winkel waar ik een eerlijk advies krijg en altijd met vragen terecht kan ook al zou ik niets nodig hebben. Niets is teveel om een eerlijk advies te geven. ze willen graag verkopen maar zijn altijd reëel om aan te geven iets wel of niet te doen. Ik kom nog wel eens in de vestiging in Apeldoor en kan dit adres aan iedereen aanbevelen.

Leon 14-02-2020

Kijk, zul je altijd zien; net als je op reis gaat naar een ver land, merk je dat je op iets mis grijpt.
In dit geval snel besteld bij CameraNu, en prompt de volgende dag bezorgd. Nu kunnen we met een gerust hart op weg naar Afrika.

Bedankt jongens van CameraNu voor de pico service.

Jack 14-02-2020

Ik heb het boek besteld " Photoshop Tools", en ik had het de volgende dag al binnen. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van jouw bestelling.

Cae 14-02-2020

Ruim aanbod en snelle levering !
Zeer Laat besteld op de avond en toch de dag erna geleverd! Echt één aanrader!!!

hobbyfotograaf 13-02-2020

De spullen van cameranu.nl zijn prima van kwaliteit en worden vlot geleverd. absoluut niets mis mee. Ik heb in het verleden regelmatig spullen besteld, maar om heel eerlijk te zijn steeds minder.
Ik weet niet of ik er overheen kijk, maar ik kan het nergens vinden. Bij een andere grote webshop kan je de bestelde spullen bij een post nl punt in de buurt laten afgeven zodat je het na het werk kunt ophalen. Bij cameranu is dat naar mijn weten niet mogelijk en moet je thuis zijn en tekenen voor ontvangst, dus bij buren afgeven is ook lastig ivm tekenen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 15-02-2020

Goedendag!

Bij ons is het zeker mogelijk om je bestelling bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Ik zie dat het echter bij jouw bestelde producten in onze backoffice niet helemaal goed stond. Dit heb ik aangepast. Mocht je in de toekomst problemen hebben hiermee kan je ons altijd telefonisch bereiken dan kunnen we het direct voor je oplossen!

Fijne dag gewenst,
CameraNu.nl

HJ 13-02-2020

Duidelijke website waarop het gemakkelijk navigeren is. Goede prijs-kwaliteitsverhouding: snelle levering tegen redelijke prijzen.
Ik had een flitsset gekocht waar iets aan ontbrak. Na een telefoontje werd dit alsnog snel geleverd.
Klantvriendelijk.

Jan Groenhof 13-02-2020

De webwinkel is zeer overzichtelijk. Duidelijke informatie over de camera's.
Camera's die je hebt bekeken worden onthouden, zodat je terug kunt kijken.
Camera.nu blijkt de goedkoopste te zijn. Bezorging al na 1 dag binnen de aangegeven tijd.

demBob 13-02-2020

Uitstekende communicatie en heel snelle afhandeling van mijn bestelling. Correcte zakelijke factuur en levering in België op zaterdag.

Job 13-02-2020

Duidelijke webwinkel met goede prijzen en levering zoals aangegeven. Keurig verpakt, gewoon niets op aan te merken. Ik miste wel een productfilmpje van het product dat ik gekocht heb, dat heb ik elders bekeken, maar toch bij Cameranu besteld, en daar heb ik geen spijt van.

luc 13-02-2020

Coole service, snelle reactie bij extra vragen, dik in orde.
Door een hapering van de internetverbinding ging er aanvankelijk iets is met het betalen, maar via mail werd dit snel en doeltreffend opgelost!

tonnie 13-02-2020

Snelle levering van een nieuwe laowa lens i.v.m defect van de oude lens. Prima service

nurdianna 13-02-2020

Ruim assortiment. Goedkoper dan bij andere aanbieders en wat ik had besteld was de volgende dag in huis. Top!

Adrie Hottinga 12-02-2020

Keuze is gebaseerd op goede informatie via internet,maar ook aanwezigheid op bijv. landelijke SOVON dag. Tijd die wordt gestoken om in de winkel in Urk je te helpen bij de keuze voor aanschaf
van materiaal is prima. In mijn situatie voor aanschaf nieuw statief en kop voor swarovski telescoop prima voorlichting.

Felicia 12-02-2020

Wanneer ik een product wil aanschaffen zoek ik eigenlijk altijd de goedkoopste uit wanneer ik hier nog geen vaste winkel voor heb. Ik vergelijk altijd goed de prijzen met elkaar (en neem daar ook de verzendkosten in mee). Dat proces begint echter pas nadat ik zeker weet welk product ik wil hebben. CameraNU heeft duidelijke productomschrijvingen en de moderne gebruiksvriendelijke website maakte het een gemakkelijke keuze! De verzending was uitermate snel de deur uit, volgende dag lag het pakket klaar bij de plaatselijke supermarkt. Alles compleet en netjes verzorgd ingepakt, ik ben een zeer tevreden klant! Ik trek alleen wel 1 punt af omdat er gekozen was voor plastic als beschermende vulling in plaats van een milieuvriendelijkere optie en laten we eerlijk wezen, anno 2020 is daar niet echt meer een goede reden voor. Wie weet volgende keer een 10!

Thomas Jansen 12-02-2020

Levering erg snel. Producten volgens beschrijving. Klantenservice heeft me prima geholpen om het juiste product te vinden.

Jaap 12-02-2020

Goede shop
Snelle respons, scherpe prijzen , snelle levering van product.
Ik zal deze winkel zeker aanbevelen.

Kees 12-02-2020

Het artikel wat ik wilde hebben was bij CameraNu het voordeligst. De website van CameraNu is toegankelijk en handig. De bestelling en levering ging heel goed.
Het was echt: "vandaag besteld, morgen in huis".

Jos M 12-02-2020

Ik was op zoek naar een verrekijker. Ik vond de hulp bij het kiezen en de uitleg over de kijkers zeer deskundig. Ik heb dezelfde middag een kijker gekocht.

Hendrik 12-02-2020

Verkoop-sters denken met je mee.
Ook via de chat meteen actie en per mail een overzicht van de chat contacten.
Goede service.
Grote pluim!

oTTo 12-02-2020

Warme Douche_

De prijs was de trigger voor de aankoop via deze Webshop. Voor 23:59 is de volgende dag in huis en dat verdient wat mij betreft een dikke pluim. Zeker gezien de nazorg die aangeboden werd door een tekort in het magazijn bleek later.

Echter las ik 's morgens in de mailtje (van 00:15) dat er problemen waren met de levering. Die ochtend werd ik telefonisch op de hoogte gebracht dat er een artikel toch niet op voorraad was, foutje van hun werd er geroepen. Kreeg de vraag of ik kon wachten, maar vroeg zelf om een alternatief. Gevolg was dat er andere (duurdere) AA-batterijen werden aangeleverd en dat voor dezelfde prijs. Hiermee ging ik akkoord en werd de gehele bestelling per direct verstuurd en had ik 's avonds na 21:00 toch mijn complete bestelling in huis.

Dit vind ik nu eens service waar andere nog van kunnen leren, CameraNU voor jullie allen een warme douche. Ik ben meer dan tevreden hoe dit is verlopen.

Bedankt

YN 12-02-2020

De service is erg goed, het is een zeer goede plek om camera- en aanverwante producten te kopen.

Jan Sibie 12-02-2020

Supersnelle levering en een enorme sortering waaruit het niet altijd even gemakkelijk kiezen is via de zoekfunctie. Kan de zoekfunctie iets niet vinden, varieer dan een beetje met de naam van wat je zoekt want dat is wel erg kritisch. Een kleine verandering bij het zoeken doet dan wonderen om iets toch tevoorschijn te halen. Want de kans dat het er wel degelijk is, is groot.

John 12-02-2020

Snelle levering ondanks door fout van post.nl door contact met Cameranu.nl alles goed opgelost,de volgende keer bestel ik weer daar.

Jeroen Kesselaar 12-02-2020

Mensen weten wat ze verkopen. Ook denken ze mee met levering en houden ze je persoonlijk op de hoogte als iets niet op voorraad is. Top zaak!

Nanno 12-02-2020

Prima informatie op de website. Daarna een snelle levering met informatie over de voortgang per e-mail. Kan niet beter.

Drummertje 12-02-2020

Het is een webshop met een fijne zoekfunctie om je product te bekijken en te vergelijken, makkelijk en duidelijk.
De belofte van levering is helemaal top, maken waar wat ze beloven. Camera die gekocht is voldoet ook aan de wensen. Een zeer tevreden klant!

Remco 12-02-2020

De rits van mij camera rugzak was kapot gegaan. Ben met de tas terug gegaan naar de winkel om te zien of deze gerepareerd kon worden. Toen bleek dat reparatie niet mogelijk was en dat de tas ook niet meer leverbaar was, mocht ik een vergelijkbaar model van een ander merk uitzoeken. Uitstekende service !

Nicole 12-02-2020

Alles heel duidelijk op de website vooral het aanbieden van nevenproducten bij het product. supersnelle levering. TOP!

Rob 12-02-2020

Via de email werd ik snel en duidelijk geholpen bij een vraag over de aanschaf van een produkt op de site.

H. Luijcx 12-02-2020

Was op zoek naar een goede oplader voor batterijen. Prima advies gekregen. Na bestelling Jupio Master Charcher via de site ook supersnelle levering: nog dezelfde dag! En het allerbelangrijkste is natuurlijk dat het product volledig voldoet aan mijn verwachtingen.

Michelle 12-02-2020

Ik vond de webshop duidelijk en overzichtelijk. Ook de procedure was prettig en makkelijk. Het enige jammere vind ik dat het instructie boekje niet in het Nederlands meegeleverd is.

M 12-02-2020

Nieuwe canon telelens ‘open-box’ besteld. Mooie prijs, hierdoor veel leuke accessoires erbij besteld. Keuze van afleverdag is ideaal. Alles goed verpakt en tiptop in orde. Open-box was slechts een loszittend plakbandje. Zelf had ik verkeerde accu besteld, eigen schuld. Alles netjes opgelost. Het kon niet gratis retour gezonden. Jammer maar ik snap het wel.

Maarten 12-02-2020

Op zoek naar de perfecte fototas waarbij ik heel specifieke eisen had aan wat ik erin mee wilde kunnen nemen kwam ik er op internet niet uit. Met heel veel geduld ben ik in de winkel door de medewerkers geholpen. Ik kon uitgebreid proberen met de beschikbare tassen of alles er in paste. Sommige items waren niet op die locatie op voorraad. Het was dan ook echt super hoe er zonder bezwaar items overgezonden werden vanuit Urk om te kunnen bekijken op een andere dag. Zo heb ik uiteindelijk de perfecte tas voor mij gevonden en natuurlijk daar gekocht. Dank jullie wel.

RobG 11-02-2020

Scanner besteld tegen een scherpe prijs. Bestelling is volgens belofte snel geleverd. Ik zou geen verbeterpunten kunnen verzinnen.

W!W 11-02-2020

Ik heb bij deze winkel een Canon Powershot G1 Mk gekocht, een zgn. open box exemplaar. Ik kreeg een kit met een aantal extra’s, waaronder een lederen paraattas en een nogal dure, maar uiterst bruikbare electronische zoeker. Een plezierige verrassing.
De omschrijving van de camera op de site was exact; een camera die zich kan meten met duurdere, semi-professionele camera’s.

Walt 11-02-2020

Een duidelijke webwinkel, waar je snel vindt wat je zoekt. De prijzen zijn laag (soms nog met een extra voordeeltje). De levering was conform belofte. Topshop!

Pim oosterbaan 11-02-2020

Goede produkt omschrijving, snelle levering en prima service kom zeker terug

Leszek 11-02-2020

Vriendelijke mensen die met de klant meedenken. Bij niet standard vraag of ze zouden kunnen helpen een zware foto printer naar de 2e etage te brengen was hun reactie positief! Natuurlijk moest de tijdstip zorgvuldig gekozen worden, ze hebben namelijk heel druk in de winkel.

Andy Van de Velde 11-02-2020

Was de eerste keer dat ik op de shop iets 2dehands kocht.
Een macrolens om specifieker te zijn.
De lens was vlug geleverd en alles zat er bij volgens aangegeven op de site, en zeer goed verpakt!
Mss kan er echter wel bijgezet worden welke kleine schade er aan de lens is. Dat staat er niet bij eigenlijk. Er staat lichte gebruikerssporen of zoiets....
Op zich werkt de lens zoals het moet, maar er is een barstje op het kijkglas van de scherpstelling. Nu zo erg is dit nu ook weer niet, maar mss toch goed om weten wat je eigenlijk koopt.
Desondanks dit ben ik zeer tevreden van de aankoop!

Ns 11-02-2020

Ben geen cameraman of fotograaf. Heb een powebank Xtorm 23K gekocht. Het item is snel verzonden, goed verpakt en de prijzen zijn redelijk voor de goede qualiteit A merken materialen die worden aangeboden op de site. Bij vragen heb je altijd contact op verschillende mogelijkheden, service is gewoon goed zoals het hoort. Ik zal zeker nog eens wat bestellen en zal cameranu.nl ook aanbevelen bij familie en vrienden. Een webshop zoals je verwacht en wenst. Top

Trudy 10-02-2020

Ik kwam met zeer beperkte kennis en werd door de verkoopster vriendelijk en naar ik denk deskundig geholpen. Ik kreeg de keus uit meerdere camera's en lenzen en voelde me niet gepushd om een bepaalde camera en lens aan te schaffen. Enige puntje van kritiek: ik heb er een cameratas bij gekocht en gevraagd of ik nog iets nodig had. Achteraf denk ik dat ik een zonnekap moet hebben in de nabije toekomst. Ik weet niet of het toestel daarmee nog in de tas past.

Pierre Drenthen 10-02-2020

Gebruikersvriendelijke en inzichtelijke website. Veilige manier van betalen. Tijdige levering

Carel 10-02-2020

Goed advies over trigger en receiver flits set, aansluitend op mijn wensen als beginnend flitser. Tot mijn verwondering kwam de set overeen met de set die in het door mij gekochte boek Draadloos flitsen wordt beschreven als voordelige en aan te raden beginnersset.

Rob Arendse 10-02-2020

Ik heb voor Cameranu.nl gekozen omdat ze de scherpste prijs voor het artikel hadden waar ik naar op zoek was en het was op voorraad en een goed inzicht wat er allemaal in de verpakking aanwezig was. Een hele duidelijke site en een goede service tijdens het bestellen. Achteraf ook een uitstekende service na het bestellen.

Theo 10-02-2020

Het door mij bestelde artikel (lens) paste niet op de camera. Gebeld en alles naar tevredenheid afgehandeld. Zeer snel ook allemaal. Super service

Emmy 10-02-2020

Was zeer tevreden met de bestelling. Goede website en vlotte levering. Nalevering werd netjes medegedeeld. Heb dan ook gelijk een tweede bestelling gedaan.

HKO 10-02-2020

Goed en uitgebreid advies. Mocht de verschillende merken testen om de verschillen te kunnen zien

Rose 10-02-2020

Ik heb voor t eerst op deze website besteld op advies van mijn broer.
Ik heb 3 ringlights en de muur boompjes gekocht, ze waren niet op voorraad, ik kreeg vrij snel een mail van ze dat het niet op voorraad was en de geschatte tijd was zo ‘n 2-3 dagen. Het is gister gearriveerd, netjes ingepakt, goede service. En alles werkt top!