KARL HELLGREN 30-09-2019

Het bestelde goed kwam 100% overheen met mijn verwachtingen, is van uitstekende kwaliteit (waarschijnlijk kreeg ik daardoor 25-jaar garantie, ja, vijfentwintig !!!) en de levering was vlotter dan vlot evenals uitstekend verpakt (onmogelijk dat de bestelling beschadigd geraakt). En als de factuur dan nog eens +/-25% lager ligt dan bij de concurrent...dan kan men maar alleen uiterst tevreden zijn.

Emilio 29-09-2019

Redelijk geregeld, ik heb zondag wat besteld, in de winkelwagen kon je gratis kiezen voor levering op maandag, Dus dat gekozen , niet wetende dat dat alleen een avond levering is.
Omdat deze "same day delivery" mijn adres niet kon vinden werd het pakket 3 dagen later door post NL geleverd, die hebben al jaren geen probleem het adres te vinden.
Dus niet leuk als je het wel maandag nodig had gehad. Maar na een mailtje prima geregeld.
Officiele reactie van CameraNU.nl 30-09-2019

Hoi Emilio,

Dank voor je review, en ook langs deze weg nog onze excuses dat het mis gelopen is. We hopen dat je wel tevreden bent over de snelheid waarmee we de fout hebben hersteld, en we zien je graag snel nog eens terug.

Hartelijk groeten,
CameraNU.nl

Hans 29-09-2019

Cameratheuptasje Think Tank Little Stuff It V3 op zondag besteld. Supersnelle levering op maandag. Ben blij met de aankoop.

J.M. 28-09-2019

Goede omschrijving en snelle levering. De nazorg is goed verzorgd in de vorm van tips en tricks. Van harte aanbevolen

Kees. 28-09-2019

Gemakkelijk te vinden informatie over wat je zoekt.
We hebben een fantastische camera met toebehoren gevonden die doet wat er beloofd word.

Soeresh Kanhai 28-09-2019

De medewerkers zijn zo vriendelijk en hebben veel verstand van zaken . Het zijn toppertjes !

Ellen 28-09-2019

Vorige week zaterdag in de winkel in Urk geweest en prima en deskundig geholpen. Ze nemen ook de tijd voor je en ze begrijpen ook je vragen. Ik ben nu twee keer geweest en heel tevreden. Ze zijn ook eerlijk en kijken niet naar de prijs. Dus ze ‘smeren niet de duurste aan’. Top

Huijsvries 28-09-2019

Ik heb een paar keer bot gevangen bij concurrenten maar nu was het raak! En bovendien vlotjes en in een redelijke verpakking.

JB 28-09-2019

Razendsnel geleverd naar België en tevreden over het bestelde product (sensor/lens cleaning kit). Ga zo door! :)

Peter 28-09-2019

CameraNu als bedrijf maar zeker ook het personeel van de vestiging in Amsterdam verdienen een dikke pluim: prima service, denken met je mee en geven je scherpe prijzen. Het is mijn go-to winkel en kan ze iedereen dan ook aanraden.

Fred 28-09-2019

Goede beschrijvingen van camera's en accessoires .
Website zeer gebruiksvriendelijk.
Deskundig personeel.
Bij inruil van b.v. objectieven zijn prijzen helaas niet concurrerend met b.v. Marktplaats.

hans althuizen 28-09-2019

Nadat ik op 25 september een bestelling geplaatst had voor een objectief van Olympus, zag ik dat er een cashback/kortingsactie van Olympus van €100,- actueel was.
Direct contact opgenomen met de klantenservice van CameraNu.nl.om te informerenof deze kortingsactie bij hen bekend was en ik alsnog deze korting kon claimen. Zeer correct te woord gestaan door de afdeling klantenservice en zij zou uitzoeken wat er mogelijk was.
Op 26 september al bevestiging dat de korting alsnog verrekend zou worden en op dezelfde dag ook een mail ontvangen dat het bedrag van €100,00 al gecrediteerd was.
Tevens op de website de kortingsactie opgenomen bij de betreffende objectieven waarvoor de actie geldig was.
Al met al een zeer correcte afhandeling van de bestelling als van de kortingsactie.

Michael 28-09-2019

Snelle levering, goed verpakt en heldere communicatie wat betreft bestelling.

Willem 28-09-2019

Meerdere keren iets gekocht bij Cameranu.nl altijd goede snelle service.
Als ze zeggen dat iets op voorraad is dan is dat ook zo en de volgende dag geleverd word ook echt de volgende dag geleverd (dit gaat bij andere fotozaken wel eens anders)
Ik heb ook het idee dat ze vaak goedkoper zijn dan de concurrentie.
Erg tevreden met cameranu.nl

Herman Bos 27-09-2019

Nette prijs. Groot assortiment. Super snelle levering. Veel informatie op de site. Toppie!

hans de wit 27-09-2019

Kom regelmatig in de winkel in Urk.
Aankoop van de Sigma 150-600 + TC 1401
Een dijk van een lens ondanks het gewicht.
Zoals altijd goed geholpen en duidelijke uitleg.
Gelijk even door Urk gelopen wat voor ons een dagje uit is vanuit Zeist.
Voor nieuwe foto aankopen komen we hier dus weer terug.

Edith 27-09-2019

Zeer uitgebreid assortiment, het navigeren op de site verloopt eenvoudig. Aangezien ik geen enkele ervaring met flitsers had en een aantal vragen had heb ik contact opgenomen met de klantenservice om nadere toelichting. Mijn ervaringen met Cameranu waren al zeer positief vanwege de uitstekende klantenservice en dat is deze keer opnieuw bevestigd. Men denkt goed met je mee en zoekt ook dingen uit zodat je naar alle waarschijnlijkheid direct het juiste aanschaft.
Snelle verzending en ontvangst, netjes verpakt. De flitser nog te kort in bezit om hier echt veel over te zeggen maar "werkt" vooralsnog prima samen met de EOS 70D.

Henk Glotzbach 27-09-2019

Hoewel Urk niet naast de deur ligt voor mij, ga ik toch graag naar de winkel toe, omdat het personeel deskundig en vriendelijk is en altijd de tijd neemt om je van advies te voorzien. Ik ga voor de wat grotere aankopen (body, lenzen etc.) dan ook meestal naar deze winkel

sef 27-09-2019

Als klant van jullie zou ik niet anders verwacht hebben dan hoe ik behandeld ben...op een zeer vriendelijke en professionele manier bedankt hiervoor.

Jairo Martinez 27-09-2019

Al jaren heb ik een account bij CameraNU.nl. Aanbod is groot, verzenden gaat heel snel. De klanten service is SUPER, altijd klaar om je te helpen. Klant is KONING bij Cameranu.nl. Topservice!

Sven 27-09-2019

Een goede online shop met veel keus en zeer uitgebreide filter systeem om precies te vinden wat je zoekt.
Prijzen zijn erg scherp en de product details zijn ook goed uitgebreid zodat alles duidelijk is.

Jenny 26-09-2019

Altijd snel aan huis en altijd keurig in orde verpakt. Ook snel reactie gekregen op mijn vragen overigens, en door het advies van Cameranu.nl een goede keuze gemaakt!

Kees van de Wege 26-09-2019

Nieuwe lens voor mijn Canon 6D nodig omdat de oude plots in panne viel. Omdat de oude 24-105mm altijd goed beviel overgestapt op het nieuwe model. Na de bestelling was deze vlot binnen. Prima service met zelfs 5 jaar garantie!

D. Wierema 26-09-2019

Goede webwinkel! Op de site kan je makkelijk dingen vinden wat je zoekt. Ook ontzettend fijn dat je met achteraf betalen kunt betalen. Zo kan je eerst kijken of wat je hebt besteld ook echt goed bevalt en dan pas betalen. Bezorging ook super snel. S’avonds laat besteld en ik had het de volgende dag al in huis. Ik zal hier zeker vaker gaan bestellen.

Marjolein 26-09-2019

Na een weloverwogen keuze via de site de bestelling geplaatst. Deze bestelling was twee dagen later al in huis. Alles aanwezig en netjes verpakt. Ik had een camera met een microfoon en tasje besteld. Toen ik alles ging uitproberen bleek dat de microfoon niet paste op de camera. Ik heb contact opgenomen via de chat. Ik kreeg mail met een link waarin een filmpje stond waarin het werd uitgelegd. Er hoorde dus nog een hotshoe tussen. Ik heb het artikelnummer gekregen en dit verbindingsschoentje besteld.
Jammer dat het niet meteen wordt meegeleverd. Deze feedback heb ik gegeven naar de medewerker en daarvoor werd ik bedankt. Fijn want feedback is een kans, zo is het maar net.
Zeer prettig hoe ik ben geholpen en hoe er gereageerd is!

Jaap 26-09-2019

Zoals altijd, snelle levering. Meestal de volgende dag in huis, kan niet beter.

José de Vlieger 26-09-2019

Ik heb deze externe harde schijf on line gekocht in goed vertrouwen omdat ik al decennia lang deze winkel ken en al mijn camera's daar heb gekocht. Goede uitleg én goede adviezen kreeg. Prima fotocursus gevolgd. Geen moment ergens anders gekeken omdat ze ook nog altijd de goedkoopste blijken te zijn.

Giel 26-09-2019

Nadat ik mijn bestelling geplaats heb is er een mail naar mij toegestuurd ter bevestiging en tevens de leveringsdatum.

Arjen 26-09-2019

In deze winkel/website is echt alles te vinden als het gaat om video en fotografie. Met aantrekkelijke aanbiedingen, handige tips voor in de praktijk en een gratis chat op de website waar je vragen kunt stellen is dit een zeer klantvriendelijke winkel. Ook als je een keer pech hebt en er gaat iets kapot wat binnen de garantie valt dan lost CameraNu dit zeer netjes op.

Joyce Brok 25-09-2019

De site is erg gebruiksvriendelijk en makkelijk om te navigeren. Ook het contact met de klantenservice was makkelijk te vinden (en snel geholpen!).

Qua prijs/ kwaliteit verhouding, de site stond erg hoog op Tweakers aanbevolen. Op zoek naar een tablet kwam CameraNu er verreweg het goedkoopste uit. Plus nog eens een extra 5 jaar garantie op het product wat ik heb aangeschaft (een Wacom Cintiq met gratis standaard). Dit waren mijn beweegredenen en het heeft mij niet teleurgesteld.

Ik ben zeer tevreden met de geboden hulp, de bestelprocedure (inclusief betalen) en als ik weer iets nodig heb zeer zeker terugkomen op deze website!

Tim 25-09-2019

Zowel vooraf als tijdens de aanschaf goed geholpen door deskundig en vriendelijke personeel. Cameranu heeft ook zijn after sales prima op orde. Je kan daardoor zorgeloos van je aanschaf genieten en altijd bij ze terecht mocht dit nodig blijken te zijn. Communicatie verloopt vlot en soepel.

Dit alles tegen een zeer scherpe prijs!

Ik Willem BV 25-09-2019

Goed bedrijf om te kopen, duidelijk, ook aan de telefoon en vriendelijk, erg belangrijk vindt ik altijd, prijs, kwaliteit is prima en de keuze ook, know how is aanwezig, niet alleen verkoop dus en dat is prettig. Volgende koop is ook hier.

Bart 25-09-2019

Telefonisch informatie gevraagd naar de Sigma 105mm macrolens.
Naar volle tevredenheid beantwoord en dezelfde dag nog besteld.
De volgende dag reeds afgeleverd! Perfecte service.
Prima lens, super blij mee.

Ruud 25-09-2019

Ik was op zoek naar een balhoofd, bij het invoeren van de zoekopdracht kreeg ik meteen datgene te zien wat ik zocht.
Bestellen was snel en simpel. Ook het bezorgen was goed!!

Willem 25-09-2019

CameraNu levert niet alleen bliksemsnel de bestelde apparaten, maar geeft ook , bijvoorbeeld via een chatcontact, handige en ter zake doende informatie. Enkele jaren terug kocht ik bij CameraNu een camera, die mij nog steeds zeer goed bevalt. En ook aan de prijs die ik destijds betaalde, heb ik goede herinneringen. Dezer dagen schaft ik een scanner aan (EpsonV550). De levering was weer accuraat en snel. En qua prijs komt CameraNu mee met de groten.

Edwin 25-09-2019

Ik koop al meer dan 10 jaar bijna al mijn professionele apparatuur bij CameraNu. Altijd snel geleverd en veel op voorraad. Laatst ging er iets mis met een voorraad status, maar dit werd snel opgelost.

Peter 25-09-2019

Cameranu heeft een overzichtelijke ,makkelijk te doorzoeken shop met een zeer breed assortiment. de levering van de producten ging volgens afspraak binnen 24 uur. Prima !!

Arjan 24-09-2019

Goed geholpen door verschillende medewerkers, zowel telefonisch als via chat.
Goed en duidelijk advies gekregen over welke camera en accessoires het best past voor mij om productfoto's te maken.
Snelle verzending

André 24-09-2019

bij mijn laatste bestelling was er een essentieel onderdeel dat niet voorradig was en het zou 2 à 3 dagen duren eer het kon geleverd worden (+ nalevering). Ik moest echter op verplaatsing en had dit onderdeel absoluut nodig. Er werd werkelijk alles aan gedaan om dit onderdeel toch tijdig te kunnen leveren en ik kon dus met een gerust hart vertrekken. Waarvoor mijn welgemeende dank.
Je wordt er vriendelijk te woord gestaan als je een vraag hebt, er wordt zeer goede communicatie gevoerd en alles wordt uiterst snel geleverd. Bovendien zijn ze ook nog veruit de goedkoopste in hun vakgebied. Zalige winkel om te shoppen. Ik zou de winkel ZEKER aanbevelen.

Chris P. 24-09-2019

De site is prima. Ik vond een mooie aanbieding van een camera waar de doos van open was geweest. Ik bestelde het 's avonds laat en het was de volgende dag al binnen, prima verpakt, en beter dan gehoopt. De inhoud was geheel ongeopend. Allers verliep soepel, dus top!

JKW 24-09-2019

Levering was zeer snel; daadwerkelijk de volgende dag.
Bij contact over het bezorgpunt was de klantenservice vriendelijk en behulpzaam, en werd ik snel tewoord gestaan.
Product was goed verpakt, en is in nette staat gearriveerd.
Top webshop ervaring; niks op aan te merken!

Wilfred 24-09-2019

Zeer tevreden over de snelle levering en goede service. Ook vragen worden netjes en vlot beantwoord!!

Lisette 23-09-2019

Ik had woensdag een zwarte achtergrondrol nodig, maandagavond nog even snel online besteld en dinsdagmiddag had ik hem al binnen. Super snel bezorgd en netjes verpakt.

paulus 23-09-2019

Goedeavond, heb net mijn gisterenavond bestelde Canon camerarugzak ontvangen. Ik kan oprecht zeggen dat alles goed is gegaan. Ze hebben waar gemaakt wat ze beloofde. Zou ik in toekomst hier weer iets bestellen? Ja dat zou ik.

Simon Zweekhorst 23-09-2019

Goede en overzichtelijke website. Nette service. Er was iets misgegaan met de betaling. Ik heb er over gebeld. Ik werd netjes te woord gestaan en het probleem was binnen 5 minuten opgelost. Het product was goed verpakt en mooi op tijd geleverd.

Manon 23-09-2019

De shop is overzichtelijk en er is een ruim assortiment beschikbaar. Ik heb ook op vergelijkbare websites gekeken voor het artikel dat ik wilde kopen en vond dat de producten hier duidelijker vermeld waren. Dat is ook de reden waarom ik heb besloten om bij Cameranu.nl te bestellen.

De bestelling was snel gedaan en werd de volgende dag al voor het eerst aangeboden door Post NL. Ik was helaas niet thuis, dus het enige wat ik nog fijn zou vinden is als ik zelf het tijdvak zou kunnen kiezen waarin de bestelling werd bezorgd.

Tim 23-09-2019

Duidelijke en heldere webshop, mijn product had overigens de laagste prijs! Duidelijke communicatie na het bestellen, shop hier de volgende keer 100% weer

Walter 23-09-2019

Vandaag in de winkel op Urk geweest voor het reinigen de sensoren van twee Pentax body's. Bij binnenkomst uiterst vriendelijk te woord gestaan door een jongedame die met mij meeliep naar de klanten service op de 1e etage. Ook hier weer vriendelijk personeel die mij wees waar de koffie stond en met m'n camera's aan de slag ging. Na een kwartiertje was de zaak gepiept. Bij het opmaken van de rekening stond er maar 1x reiniging vermeld..... " de K3 was niet zo heel erg vuil, dus dat reken ik maar niet" was zijn verklaring.
Dat is nog eens service ! Het gaat me niet om die €30,- maar met de eerlijkheid was ik blij verrast.
Ik kom hier zeer zeker nog eens terug

Thomas 23-09-2019

Ik heb hier vorige week een DJI Mavic Air drone besteld.
Ten eerste was ik blij met de lage prijs t.o.v andere aanbieders. Ik heb de drone maandagavond besteld en dinsdagmiddag had ik hem in huis, zoals beloofd.
Kortom een fijne shop die ook goed advies weet te geven.

Sjakie 22-09-2019

Goed product. Voldoet volledig aan de verwachtingen. Twee batterijen tegelijk opladen. Gemakkelijk op vakantie. Direct zoals toegezegd geleverd.