Deze score is berekend op basis van 2688 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

AstroPhiL 27-05-2020

Ik ontving nu precies wat ik de dag voor nu had besteld en werd ook nog goed geholpen door de customer service van nu en ben nu nog steeds happy. Ik kan alleen nu niet in mijn account inloggen want nu is mijn wachtwoord weer niet herkend. Maar voor nu geeft dat nu niets. Ik geef nu heel veel sterren.

Nico 27-05-2020

Prima website. Goed geprijsd. Fijne service. Snelle en adequate reactie op vragen. Duidelijke info over leveringen. Ik ben er helemaal blij mee.

golfcopper 27-05-2020

De geleverde goederen waren in orde. De levering gebeurde binnen de termijn en werd keurig gemeld. Over de ganse lijn tevreden en aan te raden aan iedereen om bij CameraNU te bestellen

Ed 27-05-2020

Site is erg makkelijk, levering volgens afspraak, dus prima. Ik zou hier zo weer iets bestellen.

laurent 27-05-2020

zeer goede webside en matig in prijs , zeer goede uitleg , de beste service , ook na verkoop;

Dick van Breda 27-05-2020

Ik koop al jaren bij Cameranu.nl en dit tot grote tevredenheid. Nog nooit een probleem gehad

Johan 27-05-2020

Ongelofelijk snelle levering. Bestelling kan zelfs op dezelfde dag geleverd worden ! En in de winkel: vriendelijke vakmensen.

Matthias Odding 27-05-2020

Goede, snelle en vakkundige service! Een uitgebreid assortiment en het werd binnen 24 uur geleverd!

Mary 26-05-2020

Ik had al eerder bij Camera nu.nl gekocht en dat was toen prima.
Ook nu weer snelle levering en producten goed verpakt, wat ik heel belangrijk vind.
Ik kocht Photoshop Elements 2020 en kreeg er een boek bij!
Ook het tasje van Eastpak zag er goed uit.
Blij met mijn aankopen!

Ralph 26-05-2020

De website is super duidelijk, de levering was snel en conform afspraak. De prijs was prima, wel jammer dat voor Paypal extra betaald moet worden.
De reviews van andere gebruikers heeft me mede geholpen om voor CameraNu.nl te kiezen. Het hoge cijfer is zeker terecht. Ik heb nul negatieve punten te melden.

Alex 26-05-2020

Goede producten, toffe webshop en vooral: een fantastische klantenservice! Ik had een adapter ring voor mijn gimbal gekocht, die normaal gezien binnen de drie werkdagen geleverd zou moeten zijn. Onmiddellijk na mijn bestelling kreeg ik een telefoontje van CameraNU.nl waarin ze me vertelden hoe erg ze het betreurden dat het mogelijk was- was uiteindelijk zelfs niet zo- dat mijn aankoop één dag later aan ZOU kunnen komen omwille van de beperktheid in het magazijn!
Dit heeft mijn dag gemaakt. Om zo snel een zo vriendelijk telefoontje te krijgen en om zo goed geïnformeerd te worden over mijn bestelling, dat is wat ik nu eens een goede klantenservice noem. Gewoonweg fantastisch!

Mark Jos 26-05-2020

Professionele zaak met verstand van de producten, een compleet assortiment en een stel gepassioneerde vakidioten waar ik me graag mee identificeer.

Jean-Marie Kerkhove 26-05-2020

Ik ben uiterst tevreden over de snelheid van levering. Ondanks de melding dat het enkele werkdagen zou duren, werd de verrekijker toch al de volgende dag geleverd. Puik!

geertje 26-05-2020

Wij werden goed geholpen, veel uitleg over diverse mogelijkheden van het foto toestel, ook wilden we informatie over een verrekijker. Ook hier werd de tijd voor genomen. Geen druk om iets te kopen. Helemaal te gek. een fijne winkel en fijn en goed personeel die echt de tijd voor je neemt.

Carla O. 26-05-2020

Aantrekkelijke prijs, daarom was ik extra op m'n hoede. Na het lezen van de reviews durfde ik het aan. Niets te veel gezegd, er werd een snelle levering beloofd en die was er ook. Goede ervaring dus en zeker aan te bevelen.

Willem Jan de Bruin 26-05-2020

Al vele jaren is CameraNU mijn vaste leverancier voor al mijn fotografie wensen. Of je nu een pro bent of een hobbymatige fotograaf. Dit is juiste plek voor al je vragen en advies over fotografie. Het personeel is zeer behulpzaam en weet waar ze het over hebben en als er echt spoed is zullen ze er alles aan doen om je te helpen. De prijzen zijn scherp en de collectie groots. Heb nog nooit 'misgegrepen' Dus... zoek niet verder en kies nu voor CameraNU. Veel plezier online maar ga zeker eens naar de zaak toe!

Cynthia 26-05-2020

Ik heb al heel wat keren gekocht bij deze online webshop. En dat bevalt prima. Perfecte service, snel en goede naservice.

Stephan 25-05-2020

Een tijdje geleden zijn wij gestart met "vogelen". Hier is natuurlijk een uitrusting voor nodig, Verrekijker, Camera, statief en bijbehoren. Hiervoor zijn we naar een concurrent winkel geweest.
In het kort: we werden niet goed geholpen, afspraken werden niet nagekomen, contactpersonen verwezen naar elkaar.....
Toen zijn we terecht gekomen bij cameranu, wat een verademing !
Mensen die wel goed helpen, passie hebben voor de producten, goed uitleggen waarom je iets moet kiezen en ook nog eens een goede prijs. Vervolgens was de levering erg snel, en de communicatie voor artikelen die niet op voorraad waren was ook helder.
Inmiddels al meerdere artikelen aangeschaft en telkens dezelfde goed ervaring.

Mourits 25-05-2020

zeer snelle levering van 2 zwartwit films. Als altijd keurig bezorgd. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Sophie 25-05-2020

Extreem snelle bezorging (half 11 sochtends besteld, dezelfde avond ik huis), en mijn bestelling was helemaal in orde. Producten precies zoals beschreven en verwacht. Top!

pmg 25-05-2020

ben zeer tevreden over de informatie en het oplossen van de verzending via een omweg (ander filiaal), waar ik het door mij bestelde op zou halen. deskundig, accuraat en snel gehandeld.

hans 25-05-2020

fantastisch en zeer snel s,avonds besteld 21.00 uur volgende dag 18.00 uur bezorgd zeer snelle service en een stuk goedkoper dan bol.com mediamarkt en wehkamp scheelt veel dit is geen bedrijf met lozen kreten maar een bedrijf die kwa service bovenaan staat heren dames. in deze organisatie top klasse

André 25-05-2020

Èn de beste prijs èn in een dag het geselecteerde product thuis geleverd gekregen. Ik had moeite om te geloven/vertrouwen dat dit zo voorspoedig zou verlopen maar kan bevestigen dat het toch echt zo is. De volle 5 sterren van mij.

Kurt Coppé 25-05-2020

Snelle en correcte service. Goed geprijsd. De Godox bracket is zeer stevig en van goede kwaliteit.

E. Dal 25-05-2020

Goede overzichtelijke website en bij bezoek van de winkel in Amsterdam snelle en zeer deskundig advies.

Adriaan T 25-05-2020

Voor de eerste keer bij CameraNu in Amsterdam gekocht. Een mooie Canon 70-200 lens. Prima service en voorlichting, enorme voorraad en de mogelijkheid in te kunnen ruilen voor een zeer realistische prijs. Eigenlijk een supermoderne, enorm ruim gesorteerde en overzichtelijke webwinkel met op verschillende locaties een winkel met de ouderwets goede service die je eigenlijk alleen nog maar van vroeger kent. Aanrader!

Wayne 25-05-2020

Prima webshop, duidelijk en overzichtelijk.
Product netjes optijd geleverd.

Arne 25-05-2020

Zeer vlotte levering! Kwaliteitsvol en de goedkoopste leverancier voor cameramateriaal!
De website van CameraNU.nl is vlot en toegankelijk en heeft een duidelijke omschrijving van het product. De foto's van de producten kloppen/zijn een realistische weergave van het bestelde product. Mijn bestelling werd binnen de 2 werkdagen geleverd aan huis in een stevige verpakking.
Ik koop hier zeker terug!

corry 25-05-2020

ik ben verleden jaar voor het eerst naar cameranu geweest in de winkel in Urk. wat een vriendelijk personeel en kundig advies. je mag vrij rondkijken en geen vraag is voor hun te gek. ook via messenger vragen gesteld en binnen een dag antwoord. ik heb online een body besteld en de volgende dag had ik m al in huis. geweldige service. ik ben zeer tevreden over cameranu. vriendelijk, kundig en een mooie collectie apparatuur. ik kan het iedereen aanbevelen. en is Urk te ver? ik kan je aanraden om er een dagje voor uit te trekken, na het bezoek aan de winkel kan je meteen prachtige fotos maken van de omgeving. tien met een griffel

Sd 25-05-2020

Duidelijk en goed te vinden waarnaar je op zoek bent en mocht je het nog niet vinden kan je met ze contact opnemen en word het goed uitgelegd en netjes behandeld en het word op tijd en snel geleverd

Yanneque 24-05-2020

Ik heb een Nikon D5600 gekocht. Binnen 24 uur in huis en alles keurig verpakt. Ik ben erg blij met de camera.

Lammert 24-05-2020

Ruime keuze en zeer snelle levering. Retour zenden geen probleem en vlotte afhandeling.

A van der Heide 24-05-2020

Goede service en snelle handeling.
Per abuis verkeerde huisnr op de bestelling ingevuld. Samen met de klantenservice van Cameranu.nl is dit herstelt en is mijn pakket netjes op tijd en op het juiste huisnr afgeleverd. Top service dus!

P.J. 24-05-2020

Cameranu is een zeer fijne winkel. Zeer behulpzaam personeel wat met je meedenkt. In de corona tijd goed geanticipeerd. De prijzen zijn zeer goed. De website is zeer overzichtelijk. Je kan goed vergelijken. Uitgebreide collectie.

margriet 24-05-2020

Duidelijk online hulp bij het zoeken naar onderdelen voor de camera en snelle levering van de bestelling.
Daarnaast top service in de zaak in Groningen. Vriendelijk geholpen, met duidelijke informatie wat mogelijk is en wat niet. En niet onbelangrijk, gelijk vermelden wat de kosten dan worden!

Helga 24-05-2020

Goede, duidelijke website.
Doen wat er beloofd wordt.
Snelle levering, ook in coronatijd.

Bert 24-05-2020

Cameranu is voor mij de beste online winkel als hobbyfotograaf. Ik heb al diverse professionele foto cursussen gevolgd en ben redelijk bekend met wat er 'te koop is'. Ik heb inmiddels voor duizenden euro's aan aankopen gedaan bij cameranu en ik ben meer dan tevreden over de levering, de professionele adviezen en ook de informatie op de website.
Inderdaad de eerlijkste en betrouwbaarste online camera (toebehoren) winkel die ik ken in binnen en buitenland.

Alice Oosterhof 24-05-2020

Kon ik eindelijk weer een camera aanschaffen zitten we met z'n allen in een wel hele onwerkelijke situatie . Toch naar Urk naar de winkel aldaar en ook daar bleek dat het "anders" was. Desalniettemin zijn we / ik bijzonder goed geholpen door .... .
Het was die dag druk ,(door de verkregen "vrije tijd" gaan de mensen met hun favoriete hobby bezig) maar .... en haar collega's hadden het prima onder controle ! Een beetje besluiteloos van wat ik nou echt wilde hebben kwamen we er uit . Ben ontzettend blij met mijn nieuwe camera ! Dus voor al uw fotoapparatuur , CameraNu !

Christan van Gelder 24-05-2020

weinig problemen mee gehad. Alleen een zeer late bezorging. Dit werd niet bij bestelling al verteld. Ik heb 6 maanden op iets moeten wachten. Maar dat was een incidentje denk ik maar.

Marko 24-05-2020

deze winkel heeft een ruim assortiment en de prijzen zijn zeer concurrerend, dat laatste is eigenlijk
van minder belang, omdat het assortiment zeer uitgebreid, de levering snel en goed verzorgd is, is cameranu.nl gewoon de shop om te shoppen voor al je foto accessoires. de web site is duidelijk met veel informatie over het product, alle gegevens over voorraad en levering staat duidelijk aangegeven.

Michel weening 24-05-2020

Ik vroeg om een goede betaalbare accu voor mijn Nikon d3500 en ben daar zeer goed bij geholpen

Veen 24-05-2020

kwam toevallig op deze site uit, toen ik iets zocht voor mijn reflexcamera. ze hadden het, en voor een aantrekkelijke prijs, in de avond om 23.00 uur besteld, en ik kreeg om 13.30 uur de volgende dag bericht dat ik het kon ophalen bij de dichtstbijzijnde ophaal locatie. super snel geleverd, en zeer tevreden over het product en over de snelle levering.

Nikon Photography 24-05-2020

Mijn eerste review sinds mijn eerste bestelling in april 2013 bij Cameranu.nl
Reviews schrijf ik in het algemeen niet zomaar en zeker niet om een prijs te winnen.
Een klantvriendelijke waardering is natuurlijk altijd leuk.
Als beginnend fotograaf ben je meestal op zoek naar een combinatie van prijs/kwaliteit, inhoudelijke c.q. gerichte informatie en het vertrouwen of feedback bij een bestelling, financiële afhandeling en aflevering van een product.

Het is dan ook geen toeval dat ik als fotograaf al meer dan 7 jaar met veel plezier en ertrouwen, de website-webshop van Cameranu.nl als favoriet gebruik voor een verantwoorde investering van mijn foto/studio apparatuur.

Een prima website c.q. webshop met een uitstekende navigatie, klantgerichte informatie en een ruim assortiment in producten.
Wellicht ten overvloede vermeld ik dat een specifieke review van mijn besteld product “Canon fotoprinter IP8750” geen verdere tekst en uitleg behoeft.

groetend,
Nikon Photography

Eric 23-05-2020

We zochten voor ons beiden een verrekijker. Na wat leeswerk toch maar naar Urk gegaan om daar eens te kijken en te luisteren naar de adviezen. Goede adviezen mag ik wel zeggen omdat er geluisterd is naar wat we wilden. Een goed beeld tegen niet al te hoge kosten om het eens uit te proberen. Dat kan ook op Urk, genoeg te zien met een weidse blik. We hebben onze keuzes gemaakt en direct uit voorraad mee kunnen nemen. We zijn er erg blij met onze 2 verschillende Vortex Diamondback HD kijkers! Ook een goed advies om 2 verschillende kijkers en gewichten te kiezen.

Thea Schouten 23-05-2020

Reolink go beveiligingscamera op 4g en batterijen besteld, zeer snelle bezorging...
Goed geleverd en opties aangegeven en het voordeligste in de markt, scheelt 20 euro met andere winkels.

Folmer 23-05-2020

Snel geleverd op zondag zonder extra kosten. De website is handig geordend en ik heb snel de juiste artikelen kunnen vinden.

koopzondag 23-05-2020

Keurige webwinkel. Goede reviews over aangeboden producten zodat ik mijn keuze goed kon maken. Tot mijn verbazing werd mijn pakket zelfs op zondag afgeleverd, geweldig!

Hugo 23-05-2020

Een nieuwe cameratas van Wandrd bij CameraNu.nl besteld. Ik vind de website erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Hiernaast heeft men uitgebreide product omschrijvingen op de site staan, waardoor ik goed een keuze heb kunnen maken voor het juiste product. Naast de gebruiksvriendelijke website, is de nieuwe cameratas zeer snel geleverd. Ik had de tas op zaterdag einde middag besteld en binnen een uur een track&trace nummer in mijn mailbox. Je kan voor diverse bezorg mogelijkheden kiezen bij CameraNu. Ik had zelf bewust niet voor een zondags levering gekozen en het pakket werd netjes maandag einde ochtend bezorgd.
Kortom een goede (online) winkel met zeer snelle levering.

Jaap 23-05-2020

Snelle levering 2e-hands objectief, te volgende via track&trace.
Goed verpakt in originele verpakking.

André 23-05-2020

Goede shop, levering was goed en snel.
Ruime keuze in assortiment en scherp geprijsd.