barry rooijakkers 27-07-2019

Ik ben een 91 jarige medewerker van de oer importeur van Leica in Nederland !
Handelden niet alleen maar gaven advies aan beroeps fotografen!
Ik kocht bij hen kort geleden een Leica, waarom nu juist bij hen ?
Omdat ik ervaren heb uit ook al de eerdere contacten, het niet alleen handelaren zijn, maar belangrijke professionele adviezen kunnen geven waar je ook als vakman mee vooruit kan.

M.van Gent 27-07-2019

Bij Cameranu.nl heb ik onlangs een externe harde schijf besteld. (LaCie d2 Professional 6TB USB-C desktop harde schijf). Dit was een specifieke artikel die ik zocht waarbij ik bij Cameranu terecht kwam. Toevallig was deze ook in de aanbieding wat het extra leuk maakt. Website is overzichtelijk en betaal mogelijkheden makkelijk. Levertijd was optimaal waarbij ik net voor 23.59uur had besteld en de volgende dag in huis! (Op Zaterdag)

Henk de Jong 26-07-2019

Als ik in de winkel op Urk kom voel ik me meteen "thuis" door de prettige sfeer. Daarna word ik geholpen door vakkundige, enthousiaste medewerkers en heb daardoor nog nooit een miskoop gehad.
Ik heb geen ervaring via internet kopen, want ik wil graag "met mijn handen kijken". Top winkel.
Voor mensen die er nog nooit zijn geweest zeg ik : GA ERHEEN EN IK HOEF NIETS MEER TE ZEGGEN!!!

Derreck 26-07-2019

Heeft veel aan fotoapparatuur en accesoires in huis en tevens beschikt iedereen bij CameraNU.nl veel kennis in huis. Prima winkel om als (amateur)fotograaf daar te gaan shoppen.

C.H. van Dam 26-07-2019

Erg vriendelijk personeel, goede en eerlijke voorlichting, goede prijs. Bezorging zou wat mij betreft door een ander bedrijf gedaan mogen worden.

Wilfred 26-07-2019

Ik ben voor de aankoop van een objectief in de winkel geweest omdat ik van mening ben dat je het moet voelen en ervaren om zo’n aankoop te doen. Het verschil tussen 2 of 3 kilo aan je camera hangen kun je niet op internet voelen. Ik vind het een hele grote pre dat cameranu een fysieke winkel heeft.
We zijn uitermate vriendelijk geholpen. De keuze lag tussen 3 objectieven die ook alle 3 zijn uitgepakt om te testen. Zowel qua gewicht als alle andere aspecten. Het bijbehorende advies was inhoudelijk goed over de plussen en minnen van de verschillende opties. Uiteindelijk naar huis gegaan met de goedkoopste optie. Er werd absoluut niet gepushed om de duurste optie aan te schaffen. Dat is op zich ook wel eens verfrissend voor een winkel.
Ik ben erg blij met de aanbevolen keuze en het feit dat de fysieke winkel redelijk dichtbij zit.

Arnold 26-07-2019

Eind mei een telecoverter 2.0 gekocht, na aankoop kwam ik er achter dat de AF het niet deed, wel met liveview maar dat vind ik onhandig. Ik kon de concert er zonder problemen omruilen voor een ander model. De service in de winkel was wederom voortreffelijk.

Marcel Pelgrim 26-07-2019

Web bestellingen altijd keurig op tijd, klantenservice zonder meer top en kom ook nog eens heel graag bij CamerNu in de winkel. Kortom een een team mensen met hart voor zaak en klant.

Peter Aarden 26-07-2019

Professioneel, vakkundig personeel in combinatie met een uitmuntende service !

Nadia 26-07-2019

Alles wordt goed en duidelijk uitgelegd. Je weet wat je koopt en wat je krijgt voor je geld. Producten worden netjes en snel verstuurd. Kortom een topwinkel waar ik meer producten zal kopen voor mijn nieuwe aanwinst en ook zeker een winkel die ik zal aanbevelen bij anderen.

ljd 26-07-2019

Deskundig en hartelijk mensen, goede verkopers. Goed sortering, lage prijzen, goede service.

Gerard 26-07-2019

Hallo,

Voor de eerste keer een bestelling gedaan bij Camera.nl omdat het om een kleine bestelling ging en toch wat vragen over de zonnekap had van te voren via de telefoon wat info gehad over het product waar ze echt alle tijd voor hadden.
De zonnekap besteld en de volgende dag in huis perfect,geen probleem de volgende keer ga ik weer naar Camera.nl.
Voor iedereen een aanbeveling.

Mvgr Een tevreden klant G Deckers.

Willem 26-07-2019

Het betrof hier de aanschaf van een camera die bij alle (reguliere) aanbieders dezelfde prijs had.
Dan selecteer je op andere criteria: snelheid, voorraa,, en eerdere ervaringen met (de aftersales van) het bedrijf. En die waren goed.
Cameranu.nl was de enige die dit specifieke model direct kon leveren.
Deed dat ook prompt en zorgvuldig en vragen naderhand (aftersales) werden meedenkend beantwoord.
Ja: dit bedrijf is wat mij betreft een aanrader.

Sandra 25-07-2019

Cameranu is een specialist op gebied van fotografie. Elke medewerker neemt uitvoerig de tijd voor een klant en onderbouwt ook de verschillende opties aan de klant zodat deze met het juiste product de winkel uitloopt. Ik kwam kijken voor een ‘zakverrekijker’ van Swarovski, Zeiss of Leica maar bij het proberen van deze verrekijkers bleek dat voor mij het beeld niet rustig was en ik daardoor ging knijpen met m’n ogen wat erg vermoeiend aanvoelde. Ik ging uiteindelijk voor de Swarovski SLC 8 x 42. Wat een top verrekijker met een rustig en duidelijk beeld. Iets boven budget maar ben erg blij mee met deze keuze.

Flashy_OW 25-07-2019

cameranu.nl is een uitstekende webshop voor diverse camera apparatuur en accessoires. Ik heb in de eerste plaats gekozen voor cameranu.nl omwille van de aangename prijzen die ze aanrekenen voor hun kwaliteitvolle producten die ze afleveren. De website is zeer gebruiksvriendelijk opgesteld, zodat zelfs de onhandigste Harries er hun weg kunnen vinden. De levering werd zeer snel geleverd en deze was goed verpakt, zodat er geen schade aan de apparatuur zou kunnen zijn bij aflevering. Op het einde van de rit met cameranu.nl kunnen we concluderen dat de klantvriendelijkheid op en top was. Wanneer ik in de toekomst nog eens nood heb aan een nieuwe camera of onderdelen, zal ik zeker een kijkje nemen op wat zij mij te bieden hebben!

Joop 25-07-2019

Overzichtelijke website met uitstekende productinformatie zowel in tekst als video’s.
Prijzen zijn conform het Nederlandse prijsniveau. Met cashback acties geen reden om
bijv. bij Amazon te kopen.

rrb 25-07-2019

uitstekend omschrijving en fotos van de camera, dus hebben besloten om hem te bestellen. goede prijs, snelle levering en heel goede communicatie. ben er erg blij mee

Jeroen van Poeijer 25-07-2019

Fijne winkel met snelle afhandeling van de bestelling. Heel erg tevrefen over de winkel en het product.

M-J 25-07-2019

Er snel en met vakkundig advies geholpen. Liet opties zien en kon goed duiden wat de opties waren om uit te kiezen. Top.

Doddema 25-07-2019

Heb deze shop gekozen omdat ik een mail kreeg met 150 euro kassakorting. Omdat ik toch al van plan was om een nieuwe camera te kopen was de keuze niet moeilijk. er ging iets mis met de betalen en heb rond 20.00 uur gebeld waar ik super ben geholpen. En het mooiste was de volgende dag in huis. geweldige service. Dank je Cameranu.nl. zeker een aanrader.

Elene Queis 25-07-2019

Een week geleden de canon camera poweshot sx 540 hs mogen ontvangen . Super mooie compacte camera . Maakt mooie foto’s , verder ben ik nog bezig om de camera te ontdekken .

D. Vestjens 25-07-2019

Ik ben al jaren vaste klant bij Cameranu en telkens als ik een bestelling doe ben ik dik tevreden over de snelle levering. Voor mij is Cameranu de beste foto winkel voor al je fotografie benodigdheden! Onlangs nog de Lensbaby Composer Pro 2 + Sweet 50 besteld. Wauw wat een leuke lens is dit! Als je van creatief fotograferen houd, dan is dit een van de beste opties! Bedankt weer Cameranu.

Jan C. 25-07-2019

Zeer duidelijke website, snelle levering, veel op voorraad.
Prijzen zijn concurrerend.
Cameranu.nl staat bij mijn favorieten.

Marc 24-07-2019

Voor een speciale shoot last minute moest ik op zoek naar analoge film en wel met een gevoeligheid van ASA 800. Nu hadden ze deze nog wel inAmsterdam, maar dat was niet direct via de website te bestellen.. na een belletje heb ik het alsnog kunnen bestellen online. Er werd goed meegedacht door de medewerkers, na mijn bestelling zou de verzending intern worden geregeld. Het pakket zou na het weekend pas geleverd worden. En wat schetste mijn verbazing? Al de dag erop had ik mijn rolletjes binnen voor de shoot! Helemaal top! Topservice!

Jean-Francois Bailly 24-07-2019

Cameranu is een echte aanrader. Alled gebeurt vlot en zorgeloos. Chatten op de website is kinderspel en jij krijgt antwoord op uw vragen in een maar seconden. Verzendingskosten zijn niet overdreven.

Piet 24-07-2019

Overzichtelijke site en duidelijke informatie over het gezochte product, waarop ook veel reviews van andere klanten stonden. Na aankoop ook duidelijke en uitgebreide informatie over de verzending en levering. De levering was ook zoals zij aangaven heel snel. Bijkomstigheid voor ons was ook de langere garantie en extra accu. Dus top

Hans Straub 23-07-2019

Verschillende keren diverse spullen besteld en nooit een klacht gehad. Nooit iets terug hoeven sturen, dus daar heb ik geen ervaring mee.

Remon 23-07-2019

Ondanks dat de levering even op zich liet wachten, verkopen ze deugdelijke producten en bieden ze verder goede service. Voor zover bekend kan je niet direct kiezen voor het aanleveren van pakketen bij een Post NL punt in de buurt daardoor wordt het product eerst twee keer aangeboden, ondanks dat je niet thuis bent. en kan je hem vervolgens past ophalen bij de Post NL punt. Op het oog van kosten besparing CO2 etc een idee om hier aanpassingen op door te voeren
Officiele reactie van CameraNU.nl 23-07-2019

Hi Remon!

Zoals ook al even besproken hebben we de optie voor aflevering bij een PostNL pakketpunt, waardoor de bezorger inderdaad niet voor niets bij jou aan de deur staat. Mocht je hem de volgende keer niet kunnen vinden in het winkelmandje staan we klaar voor hulp!

Fijne dag!

CameraNU.nl

John C. Dodde /Myphotovision 23-07-2019

Collega fotografen kunnen stoppen met zoeken voor een online betrouwbare, kwalitatief en service gerichte fotozaak want dat is CameraNu.nl. Al heel veel jaren klant en nimmer een vervelende discussie o.i.d. gehad. Altijd klantgericht en scherp met prijzen met SERVICE! erg hoog in het vaandel. Heb je iets aangeschaft dat een week later in de aanbieding is, ook dan is er geen gezeur en wordt de aanbiedingsprijs gehanteerd. Ik zou zeggen ga zo door CameraNu, ik blijf jullie klant!!

Hannie Luigjes 22-07-2019

Ik geef een 9 , ok 9+
Omdat het winkel is met kennis van zaken, ruime keuze, duidelijke uitleg en vriendelijk personeel!
Ondanks dat het enorm druk was, bleef de sfeer prettig en werd ik als klant niet afgeraffeld. Een voorbeeld voor heel veel andere winkels. Ga zo door!

Ruud 22-07-2019

Heb vaker bij Cameranu.nl iets gekocht. Altijd een correcte levering en de artikelen exact zoals omschreven op de website. Zal in de toekomst zeker vaker iets bestellen indien ik iets nodig heb.

Ferdinand rammelt 22-07-2019

Ik heb een 9 gegeven niet omdat er iets niet goed was maar omdat een 10 eigenlijk niet kan bestaan. Zo leerde men mij dat ooit op school.
De lens werd voor een heel klein bedragje extra nog dezelfde dag bezorgd. Evenals de vorige lens die ik kocht weer voor een hele mooie prijs.

Lotte 22-07-2019

Ik ben erg tevreden over het verloop van mijn bestelling. Ik had mijn bestelde product de volgende dag al in huis en via de mail hielden ze me op de hoogte van het verloop van de levering. Erg fijn.

Schreur 22-07-2019

Erg gebruiksvriendelijke website. Alles snel geleverd en goed verpakt. Geen ruimte verspilling zoals bijvoorbeeld bij de bekend blauwe GROTE dozen. Product werkt naar behoren en ik ben goed op de hoogte gehouden van de zending. Een dikke 9!

Em Ve 22-07-2019

Op zoek naar een simpele en voordelige compactcamera (voor erbij, makkelijk in de broekzak mee te nemen) bij Cameranu binnen gelopen. De verkoper nam alle tijd om de verschillen tussen verschillende merken uit te leggen, en wees op verschillende opties en mogelijkheden. Ook het kwaliteitsverschil tussen diverse camera's werd uitgebreid toegelicht. Uiteindelijk met een mooie Canon vertrokken. Super dat de verkoper ook voor een simpele en voordelige camera alle tijd neemt om de klant te helpen, ook al stonden er vele andere klanten in de rij om ook geholpen te worden.

Pinda 21-07-2019

Door mijn onkunde verkeerde lens besteld via de website. Met een medewerker gesproken op Whatsapp, die gaf aan dat de lens makkelijk te retourneren was. Ik was benieuwd naar de winkel en ben er op zaterdag heen gegaan. Mooi ruim opgezette winkel. Het nummertjes systeem kon iets beter (misschien kwam het doordat ik er voor het eerst was) verder overzichtelijke winkel goed en deskundig personeel. Mijn nummer werd omgeroepen en mocht met een medewerker mee naar boven. Mijn verkeerde lens werd deskundig bekeken en retour genomen. Beneden kon ik met een vriendelijke en deskundige medewerker een juiste lens kopen.
Op advies van de whatsapp medewerker en wat youtube video's heb ik gekozen voor de Yongnuo 50 mm lens.

Rina Berkhout 21-07-2019

Een prima en duidelijke informatie bij vragen over mijn camera of losse onderdelen ervan.fijn dat ik bij twijfel ff chatten kan en snel antwoord krijg.ik als niet al te technische fotograaf leer op deze manier snel bij.Dus ik meld me snel weer voor een aankoop.dank Rina Berkhout

Baerke1912 21-07-2019

Cameranu levert snel en tegen een goede prijs. Je zending is goed te volgen en komt snel.

Nicole 19-07-2019

Onlangs bij cameranu geweest en goed advies gekregen over een nieuw aan te schaffen lens. ( bleek ook nog dat een goedkopere lens een betere optie was voor mijn wensen). Moest er even voor sparen en blij als een kind kon ik de lens vlak voor mijn vakantie bestellen. Helaas! De lens was op dat moment even niet voorradig. Paniek!! Dankzij de geweldige service en vriendelijke medewerkers die alles op alles gezet hebben om de lens tijdig bij me te krijgen, is deze zojuist bij me bezorgd via Trunkrs. Geweldig bedankt cameranu en trunkrs!! Een dikke 10 voor jullie!!

Daniëlle 19-07-2019

Snelle levering, veel keuze in Lomography producten, mooi en groot assortiment!

Blond Beeld 19-07-2019

Ondanks dat ik eigenlijk een lage GB geheugenkaartje had besteld werd ik goed geholpen aan de telefoon om het om te ruilen als ik dat zou willen . Goede service en goede prijzen die ook het verschil maken .

Leon 18-07-2019

Deze keer niet via de webshop maar in de winkel in Urk mijn aankoop gedaan. Prima advies gekregen van een zeer deskundige verkoper. Voors en tegens werden goed uitgelegd. Ik ben blij met mijn aankoop.

Jan Bensliman 18-07-2019

Uiterst professioneel bedrijf. Aan de balie krijgt elke klant, uitgebreid aankoop advies. De website is, snel, intuïtief en overzichtelijk. De levering is accuraat en super snel. Daarnaast behoord het bedrijf tot een van de scherpst geprijsde leveranciers.
Echt alle aspecten van goed en correct zaken doen met dit bedrijf kloppen. Een negen omdat er altijd een uitdaging moet zijn.

Eagle1 18-07-2019

Na eerst een paar keer telefonisch contact te hebben gehad, waarbij ik snel en vakkundig geholpen ben, ben ik naar Urk getogen. Ik werd daar snel en goed geholpen. De betreffende medewerker had verstand van zaken en kon mij voorzien van goed advies. Mijn vragen werden goed beantwoord. Mede daardoor kwam ik tot een weloverwogen keus. Ik ben zeer blij en tevreden met mijn aankoop en ik kom zeker terug! Mensen bedankt voor jullie goede advies..👍😄

John Bogers 18-07-2019

De site was duidelijk met juiste en duidelijke informatie over de producten. De levering verliep geheel volgens hetgeen werd aangegeven en zeer correct

Helma 17-07-2019

Onlangs heb ik een fototoestel gekocht bij Cameranu.nl. Het was prima verpakt en ik kreeg in tegenstelling tot andere aanbieders 5 jaar garantie. Het toestel was uitstekend verpakt en de communicatie over de levering en het e-mailverkeer verliep uitstekend. Omdat ik niet goed gekeken had op de rekening heb ik nog contact opgenomen met de winkel Via whatsapp en ik kreeg meteen antwoord.

Alejandro Fernandez 17-07-2019

I purchased a Lacie 4TB hard disk. The ordering process took just a couple of clicks, and the item arrived before 24 hours. No complaint at all.

Pepijn 17-07-2019

Echt een top site. Had een stabilizor besteld deze kwam de volgende dag goed verpakt binnen en was helemaal gloed nieuw. Service was ook top. De stabilizer was eerst namelijk niet op vooraad, toen had ik een mailtje gestuurd om te vragen waneer die weer op vooraad was. Hier werd dezelfde dag nog op gereageerd en 3dagen later was die weer op vooraad. Echt een top webwinkel dus.

Tom TMAV 17-07-2019

Ik bestel regelmatig videomaterialen bij Cameranu.nl. Wat ik zoek is eigenlijk altijd op voorraad, de levering is snel en de prijs is scherp. Naast de snelle zending is deze netjes ingepakt. Ik kan geen verbeterpunten verzinnen. Zo moet het! Bedankt en tot de volgende bestelling.

Kees1960 17-07-2019

Ik ben, wederom, zeer tevreden over mijn aankoop bij en afhandeling van de aankoop van mijn objectief door cameraNU.nl. De hele aankoop is zeer klantvriendelijk en klantgericht afgehandeld. Dit vangt aan bij het eerste bezoek aan de site. Het zoeken op de site is eenvoudig en de informatie over artikelen voldoet volledig aan mijn wens: snel, duidelijk en eenvoudig. Ik wil korte, bondige en vakbekwame informatie. En die heb ik gekregen. De service is uitstekend. Eenvoudig afrekenen en de bestelling was binnen 24 uur thuis. Ook de beantwoording van vragen over het artikel is snel, eenvoudig uitgelegd en vakkundig toegelicht. Kortom: een grote pluim!!