Deze score is berekend op basis van 2854 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Frans Meulbroek 08-02-2019

Snelle levering, goed geholpen voor uitleg. Betaling ging fout maar simpel opgelost.

Sipke 08-02-2019

Vriendelijke en uiterst kundige medewerkers die veel meer weten dan uitsluitend wat de prijs is. Bij binnenkomst staat de koffie trouwens al klaar en kun je het verkoopaanbod desgewenst bekijken. Ik ging voor de Panasonic HC-XVF1 een 4K camera. Alle tijd wordt er voor je genomen en ook al je vragen worden beantwoord en men antwoord niet op de kassa gericht.

Eva 08-02-2019

Betrouwbaar adres, snelle levering, goede prijzen. Ben erg blij met de geleverde camera.

Hans 08-02-2019

Ik ben tijdens een safari, waarbij je in een trillende open jeep zit, een onderdeel van mijn statief verloren. Met wat heen en weer mailen en foto's sturen is het onderdeel gevonden en naar mij opgestuurd. Het was al heel mooi dat het onderdeel gevonden is, maar nog mooier is dat de factuur 0 euro is. Dit is echt klantvriendelijk vandaar mijn 10.

Animater 72 08-02-2019

Goede web winkel Goede prijzen en snelle levering (de volgende dag)
Overzichtelijke site en zeer uitgebreid.
Goede aanbiedingen.
Betrouwbaar.

Henny 08-02-2019

Fijne winkel, betrouwbaar en informatief. De site is gevuld met specificaties die elders vaak ontbreken, een enkele keer niet ge-update maar evengoed nog meer dan bij concurrenten :)
nette prijzen en goede adviezen in een snel antwoord.

Hobbyfotograaf. G.T. 08-02-2019

Snelle en nette afhandeling van de bestelling en de juiste artikelen die ik besteld heb geleverd.

Toon 08-02-2019

Geweldig goed advies op maat ontvangen, waardoor ik nu een professionele scanner heb om de fotocollectie van mijn grootvader te digitaliseren. Superfijne, professionele en vakkundige communicatie. Als ik een 11 had kunnen geven, dan had ik dat gedaan. Minimaal!

MohKraats 08-02-2019

Deze shop heeft een ruim assortiment tegen zeer prettige prijzen.
Daar boven op heeft men personeel wat verstand heeft van wat ze verkopen.
En men heeft ook winkels waar men in geval van twijfel de producten in het echt kan bekijken voor men ze aanschaft.
Levering is vlot en correct.

Jan 08-02-2019

Laatst een prachtig product aangeschaft voor een wel heel fijne prijs, lekker snel binnen, goed verpakt met duidelijke documentatie. Ja hoor, deze zaak recommandeer ik van harte aan en zal zeker mijn toekomstige aanschaffen op fotografie gebied hier doen, Zoek niet veder zou ik zeggen.

DW 07-02-2019

Gewoon goed. Geen poespas, maar simpel met bestellen, snel geleverd en voor een heel goede prijs! Blij met mijn nieuwe lens!

nldazuu 07-02-2019

CameraNU heeft een duidelijke site en vooral online bestellen voelt haast aan of je in de winkel koopt met heldere communicatie en vooral leverbetrouwbaarheid. Mijn bestelde product werd keurig de volgende dag bezorgd. Het bestelde product werkt uiteraard perfect.

Theo 07-02-2019

Ik bestel al meer dan 14 jaar bij deze winkel , de bestelling is nog altijd prima verlopen , vandaag besteld en de dag erna in huis op de vast gestelde tijd via post.nl .pas een keer heb ik gebruik moeten maken van de garantie en dat is ook prima verlopen de prijs voor het product is ook in orde en men
krijgt 5 jaar garantie op ieder artikel

Leor 07-02-2019

Op internet zocht ik naar een bepaalde Canon scanner. Deze winkel had de CanoScan op voorraad en tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Besteld, betaald en de volgende dag in huis. No problem whatsoever. Ben zeer tevreden en kom uiteraard graag een andere keer terug.

John Martens 07-02-2019

Supersnelle levering, uitstekend begeleid met e-mails met status info en track en trace. CameraNu biedt ook regelmatig wat extra's zoals bij mijn bestelling gratis toebehoren bij de door mij bestelde lens.

Eva 07-02-2019

Handzame, goede fotocamera. Makkelijk te bedienen, goede prijs. Alleen geen viewfinder wat jammer is, maar voor iemand met een klein budget goede deal.

Menno Habraken 07-02-2019

Zeer breed aanbod van camera apparatuur, van professional apparatuur, tot apparatuur voor beginners. Ook een zeer leuke winkel om naar toe te gaan, zeer aardig personeel en erg goede hulp

Arjan Boetze 07-02-2019

Prima winkel. Het viel mij op dat ik een goede uitleg kreeg van mijn gekochte artikel. En vriendelijke medewerkers in de winkel. Ga er zeker vaker komen.

A. Werther 07-02-2019

Veel keus en redelijke prijzen. Zijn zeer tevreden over gekochte beveiligingscamera. Goede afhandeling en snelle service!

Thom 07-02-2019

Ik heb al redelijk vaal mijn camera spullen bij Cameranu.nl bestelt en ik ben elke keer zeer tevreden. Je krijgt je producten zonder problemen de volgende dag binnen en als er iets mis is met de producten helpen ze je graag. Je kan heel makkelijk contact met ze opnemen dus dat is zeker een pluspunt. De website werkt ook heel fijn en ik kan altijd heel makkelijk vinden waar ik naar zoek. Ik denk dat dit de beste camera winkel in Nederland is.

Rob 07-02-2019

Bestel regelmatig via CameraNu.nl. De levering is altijd snel en netjes. Wat ook heel fijn is is de communicatie. Van orderbevestiging tot levering wordt je op de hoogte gehouden.

Thomas 06-02-2019

Beste Cameranu,

Ik heb onlangs bij jullie het volgende product bij jullie gekocht: https://www.cameranu.nl/nl/p2903015/gopro-triple-battery-charger-2x-battery-voor-hero-5-6-en-7-merk-jupio?channable=e28089.MjkwMzAxNQ&bgid=39342-AGI-38063025514-ASI-387835813424-2903015&gclid=EAIaIQobChMItYPt3YWo4AIVR-R3Ch2R2AWlEAQYByABEgK0QPD_BwE

Ik ben zeer tevreden met de klantenservice en de zeer snelle gratis bezorging van het product! Ik vind de omschrijving van het product echter iets minder. Er stond niet dat de lader op zowel micro usb is als usb-c werkt (wat wel handige informatie is aangezien de gopro hero 7 ook met usb-c werkt). Ook was het uit de omschrijving van het product niet duidelijk hoe lang de garantie op het product is. Op de foto van het product en de verpakking zelf staat 3 jaar, in de omschrijving staat 2 jaar en cameranu adverteert met 5 jaar garantie. Dit zorgde bij mij voor onduidelijkheid. De lader bevat ook indicatorlichtjes die aangeven of de accu's vol of leeg zijn. Dit is ook een mooie functie, maar miste ik in de omschrijving op de website.

Al met al ben ik zeer tevreden met de aankoop en de service en zal cameranu zeker aanbevelen voor andere mensen!

Vriendelijke groet en bedankt
Officiele reactie van CameraNU.nl 07-02-2019

Hoi Thomas,

Dank voor je review! De vragen die je stelt beantwoorden we je even per email.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Henk 06-02-2019

Keurige juiste en snelle levering. Prima product. Duidelijke en overzichtelijke website.

Wim 06-02-2019

Om acht uur 'savonds besteld en de volgende dag tip top om acht uur 'smorgens bezorgd.

Walter 06-02-2019

Vanaf de allereerste tot de laatste gedane bestelling altijd een vloeiende ervaring met deze winkel! Ik gebruik diverse, vaste, inkooppunten voor mijn materiaal. M.b.t. visueel gerelateerd heeft deze club mij nog niet in de steek gelaten! Ook qua overzichtelijkheid, zoeken en het op voorraad hebben van artikelen een aanrader!

Jorien 06-02-2019

Ik vind dit de meest betrouwbare winkel voor camera's. Elk aankoop die ik hier gedaan heb ik erg tevreden over. Alle info over de producten is duidelijk. Wil je extra essentieels toevoegen aan je aankoop, staat al klaar. De tas die er bij kan of vergeet geen memorie kaart. Word allemaal al netjes aangegeven door cameranu.nl! Daarnaast word onwijs snel bezorgd! In de ochtend iets besteld en in de avond kon ik het aannemen! Ik ga zeker niet naar een andere winkel! Voor mij is cameranu.nl de beste!

InnerAll 06-02-2019

We zochten een goede camera voor in de dansschool om tijdens trainingen wedstrijdparen te filmen om later terug te kijken. Ruime keus met goede vergelijking mogelijkheden. Snelle levering. In no time geplaatst en in werking.

Werker 06-02-2019

Goed assortiment, snelle levering & duidelijke communicatie. Helaas geen gratis retourneren.

Han Poorte, de 06-02-2019

Op zoek naar een specifiek voedingskabeltje; na chat direct duidelijkheid en volgende dag in huis. Prima!

Jop van Lunen 06-02-2019

Bij Cameranu.nl word je keurig, correct en met veel verstand van zaken geholpen.
Ik heb ook voor deze aankoop, weer voor Cameranu.nl gekozen, omdat ook mijn vorige ervaringen zeer goed en plezierig waren. Gewoon een topzaak

Bert 05-02-2019

Snelle levering! Mooi assortiment aan producten. Ook de reactietijden wanneer ie iets vraagt zijn kort en duidelijk

Marielle 05-02-2019

Wat een service!
Mijn spoed bestelling was ruim op tijd, ik werd op de hoogte gehouden van de tijd van levering. Vriendelijke bezorger en bestelling geheel naar wens.

Don 05-02-2019

Zeer fijne winkel en website, ervaren personeel en goede service! Naast directe aankoop zijn de medewerkers ook beschikbaar voor professioneel advies en ondersteuning. Er wordt tijd gemaakt voor een goed advies!

Irma v dam 05-02-2019

Bestelling gedaan op CameraNu.nl, product was niet voorradig. Kreeg keurig de keus om te annuleren, maar hebben ook een soortgelijk product voor mij gezocht. Te veel betaalde geld wordt weer keurig terug gestort. Echt top service!

Suzanne Kemper 05-02-2019

Ik was aan het shoppen voor een lichtset. Allereerst heb ik via de chatfunctie om meer informatie gevraagd. Snel en goed kreeg ik informatie waarom ik vroeg. Erg fijn om niet te wachten aan de telefoon of een reply op een e-mail.

Een fijne webshop en winkel. De volgende dag al had ik mijn bestelde spullen binnen. Super.

Miranda 05-02-2019

Ik ben zeer tevreden, duidelijke website en snelle levering. Ik had mijn artikel voor 10 uur besteld en dezelfde avond al binnen

Mike 05-02-2019

Alles ging heel makkelijk en de artikel was snel geleverd. Hele vriendelijke contact over retourneren. Heel simpel geregeld.

walter 05-02-2019

Heel ruime keuze aan materiaal dat vaak moeilijk te vinden is in andere fysieke winkels of webshops.
Snelle levering en uitstekend materiaal (ook tweedehandsprodukten zijn in prima staat)

Henk Tietema 05-02-2019

Ik was op zoek naar een goede vervanging van een oude spiegelreflex camera (13 jaar oud). Via diverse zoekfuncties terecht gekomen bij CameraNu.nl. CameraN.nl was voor mij een uiterst klantvriendelijke site waarop de meeste van mijn vragen beantwoord werden. Daarnaast was de prijs zeer interessant. De levering was de volgende dag. Ook de nazorg in de vorm van tips en tricks ontvangen per mail spreken tot de verbeelding. Complimenten voor CameraNu.nl.

Miekie 05-02-2019

had de Godox UB-009 Doorschijnende Paraplu Box (84cm) gekocht. bij het uitpakken zag ik dat er een dopje van 1 van de balijnen miste. Dit dopje zat ook niet los in de verpakking. Na een mailtje naar Cameranu.nl was hun reactie; Wat vervelend dat je een product ontvangen hebt wat niet helemaal in goede staat is. We sturen je vandaag nog een nieuw exemplaar toe. We kunnen voor deze artikelen helaas geen losse onderdelen bestellen, dus terugsturen is eigenlijk niet heel zinvol.
Misschien kun je het met een kleine kunstgreep alsnog zelf gebruiken, of kun je er iemand anders blij mee maken. Wat een geweldige service !!!

Dominieki 05-02-2019

De uiterst snelle bestelling, lees levering de volgende dag en het kosteloos leveren naar België maakt deze site heel aantrekkelijk. De prijzen zijn democratisch en soms goedkoper dan andere sites . Het is zeker de moeite om op deze site eens deftig rond te neuzen want de koopjes , ook deze buiten de koopjesperiodes , zijn legio. Ik ben zeker enthousiast .

Esmee 05-02-2019

Cameranu.nl is niet te duur, vergeleken andere zaken en je krijgt je producten heel snel geleverd en het zit ook nog een netjes verpakt in een doos zodat niks kapot kan gaan.

Sandra 04-02-2019

Zeer klantvriendelijke medewerkers en denken mee als je een probleem of vraag hebt. Helaas liet de levering wel langer op zich wachten dan aangegeven op de site, via mail kreeg ik niet gelijk een reactie maar gelukkig werd ik telefonisch goed geholpen en is de bestelling nog op tijd bezorgd.

Joëlla 04-02-2019

Netjes verpakt.
Mooie kwaliteit filter!
Goede prijs / kwaliteit verhouding!
Met zomers weer zal het filter zeker goed van pas komen.

H. Don 04-02-2019

Goede service en ook goede uitleg en eventueel aanbevelingen over de aan te schaffen producten.

Femke 04-02-2019

Ik ben naar CameraNu.nl/CameraTools in Apeldoorn geweest, dat was voor mij dichterbij dan Urk. Ik wilde hier mijn systeemcamera (z.g.a.n.) van Panasonic inruilen voor de EOS M50 systeemcamera van Canon. In Apeldoorn ben ik uitstekend geholpen: vriendelijk, deskundig en snel. Van tevoren had ik gebeld, dus alles stond klaar en ik ben als zeer tevreden klant de deur uitgegaan. De EOS M50 voldoet aan al mijn verwachtingen. Ik ben gewend aan Canon dus weet intuïtief alle knoppen en instellingen te vinden. Een topdeal!

Andy K 04-02-2019

Uiteindelijk gekozen voor cameranu.nl , omdat ze de goedkoopste zijn en alles goed geregeld is. Bij retournering krijg je binnen 10 dagen je geld teruggestort, en bij aanschaf van het product heb je 'em al binnen 1 of twee dagen. Goede kwaliteit, lage prijs.

Sander 04-02-2019

Goede online shop!
Juiste levertijden, eerlijke prijzen (met soms gratis artikelen bij een aankoop)!

Peter Leijsten 04-02-2019

Bij Cameranu.nl wordt je uitstekend en zeer persoonlijk geholpen. Eventuele problemen of retourzendingen worden direct opgelost. Een door mij verkeerd geplaatste order is na telefonisch contact met een zeer vriendelijke medewerkster van de klantenservice, prima hersteld. Cameranu.nl kan ik aan iedereen aanbevelen

GoldCandy 04-02-2019

Goede shop dat producten voor een goede prijs verkoopt. Mijn bestelling is ook netjes aangekomen en ben er heel tevreden mee :)