Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bas 30-05-2018 In de winkel gekocht

Een prettige winkel met kennis op elk niveau

Als regelmatige bezoeker van zowel webshop als daadwerkelijk de fysieke winkel voel ik mij altijd koning. Op alle mogelijke comunnicatie platformen binnen de website wordt ik goed en correct te woord gestaan. Bij twijfel of product specifieke vragen krijg ik altijd een net antwoord of advies. Dit advies is niet automatisch de duurdere keuze bij aankoop, maar echt specifiek op mijn wensen afgestemd. Op prijsverschillen met andere websites wordt altijd goed gereageerd, lees voor mij de aanpassing naar de laagste prijs. Aftersales is ook goed, ik ben heel positief over de manier hoe cameranu met zijn klant omgaat. Ik voel me in de winkel op mijn gemak en met een volle winkel wordt ik altijd keurig en absoluut niet gehaast behandeld.
Echt een top winkel met fijne medewerkers! Absoluut een aanrader.

Enno 30-05-2018 Via de website gekocht

Vlot snel en geen gezeur

Ik koop al sinds de annaloge tijd bij camera nu, een goed verhaal en advies. Niet altijd de goedkoopste maar wel een geen gezeur mentaliteit en een eerlijk, duidelijk advies, een andwoord op al je vragen

Willem 30-05-2018 In de winkel gekocht

In 1 woord geweldig!

Bestel regelmatig iets via internetsite van Cameranu nooit problemen gehad! Ben 2 weken geleden naar de winkel op Urk geweest ook daar werd ik zeer netjes geholpen, verkoper nam rustig de tijd en kon nog bakkie koffie nemen ook. Ben zeer tevreden over Cameranu

EyeonMediaServices 30-05-2018 Via de website gekocht

Na jaren klant te zijn nog nooit een klacht over de winkel.

De website is zeer overzichtelijk en heeft zeer bruikbare filters. De voorraad is ook groot zodat zelfs de duurdere merken en producten de volgende dag voor de deur staan. De verpakking van producten is ook goed zodat het bestelde ook netjes aankomt. Verder ben ik ook zeer te spreken over de communicatie aan de telefoon bij vragen e.d. Kortom méér dan zomaar een winkel!

Nikcob 30-05-2018 Via de website gekocht

Snelle vlekkeloze levering

De prijs behoorde tot de laagste in de markt: zeker in vergelijking met andere fotozaken. Voor 24.00 uur besteld en de volgende dag wordt het geleverd! Wat wil je nog meer?

Iets 30-05-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Gemakkelijk een bestelling geplaats, volgende dag gratis thuisbezorgd. Product was precies als omschreven, vandaar de volledige tevredenheid.

Tine 30-05-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

De volgende dag ontving ik mijn bestelling al.
Als ergens 'niet leverbaar' bij staat en je een e-mail laat versturen wanneer het weer leverbaar is, komt het regelmatig voor dat het een dag later dat je de dag daarna al een e-mail ontvangt dat het weer leverbaar is.

Wijker 30-05-2018 Via de website gekocht

Goede prijs kwaliteit verhouding

De prijs kwaliteit verhouding is prima voor dit statief. De hoogte is ook prima. Daarnaast is het handig dat er een snelkoppelingsplaat aanwezig is. Goed statief voor beginners.

ger5664 30-05-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging en goede service.

Nadat ik besloten had om een camera te gaan kopen was deze website het goedkoopste met zijn aanbieding. Na goed geholpen te zijn door de klantenservice, die trouwens niet alleen goed bereikbaar zijn maar ook Tot laat te bellen zijn, waren mijn bestelde producten al de volgende ochtend afgeleverd op het afhaalpunt. Uitstekende beoordeling dus van mij

HenkJan 30-05-2018 In de winkel gekocht

Bekwaam personeel

Ik werd vriendelijk ontvangen en door een bekwaam lid van het personeel geholpen. Ik kreeg goede suggesties wat betreft de aankoop en praktische tips over accessoires en andere (technische) mogelijkheden.
Een winkel die vertrouwen geeft!

Sebastiaan 30-05-2018 Via de website gekocht

zelfde dag nog in huis !

Super service.. Zelfde dag nog in huis ..top product .duidelijk beschrijving en nog voordelig ook

pakket was goed verpakt en van goed kwaliteit gebruik hem elke dag met plezier

Spiertz 30-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

wederom een uitstekende service, snelle levering via post nl, alles duidelijk van te voren op de mail binnen gekregen.

Roy 29-05-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd, kan beter verpakt worden.

Het product was snel geleverd en er kan met PayPal betaald worden! Ik had niet de standaard kit-lens gekocht, maar een grotere. Deze lens werd echter zonder officiele doos geleverd. Hij was alleen ingepakt in wat bubbeltjesplastic.

Officiele reactie van CameraNU.nl 01-06-2018

Hoi Roy,

Dank voor je review. Vermoedelijk heb je een bulk-lens gekocht. Deze worden inderdaad zonder verpakking geleverd, maar tegen een kleine meerprijs zijn deze er ook vaak wel inclusief de originele verpakking. Als je het op prijs stelt om de lens te ruilen horen we graag even van je.

Henk 29-05-2018 Via de website gekocht

Topzaak met superservice

De nieuwste iPad besteld nog nergens verkrijgbaar en toch leverden zij hem binnen de afgesproken tijd

Danny 29-05-2018 Via de website gekocht

Verbaast over snelheid van de bezorging

Ik had het om 21:00 besteld en de volgende dag in huis! Super netjes verpakt en het product werkt super!

Michiel 29-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en mooi aanbod

Heldere website, waarop bijna alles wat je als filmer nodig hebt wel te vinden is.
De levering was erg snel (zoals beloofd de volgende werkdag), artikel was netjes verpakt, werkt naar behoren.

E A 28-05-2018 Via de website gekocht

Prima service wat betreft snelheid en productkwaliteit

Overzichtelijke website, zeer ruim assortiment, snelle levering en goede kwaliteit producten. Ik zal klant blijven en durf hen van harte aan te bevelen

Jaap Mechielsen 28-05-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle communicatie.

Diverse artikelen besteld bij cameranu.nl. Altijd snelle levering. Bij vragen snel antwoorden en als er iets geregeld moet worden staan ze direct voor je klaar. Top zaak!

Jack 28-05-2018 In de winkel gekocht

Dhr van der meulen

Keuze is niet moeilijk. Je wordt altijd geadviseerd op kwaliteit en niet op de euro s die je zak uitlopen. Aftersales is ook uitstekend bij een probleem schiet men je meteen te hulp. Al met al een winkel waar ik graag in terugkom.

Rokro 28-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Alle tijd voor de klant.

Hoe druk het ook is, ze nemen alle tijd voor de klant. Luisteren goed naar de wensen en proberen niet het duurste aan te praten.

Katrien Buysse 28-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik was tevreden bij vorige aankopen, vandaar opnieuw de aankoop bij camera nu. Uitstekende service. Levering perfect op tijd

Dominick 28-05-2018 Via de website gekocht

Kapot product ontvangen, Totaal geen moeite. Slecht bedrijf!

Al 2 keer op rij slechte ervaringen bij Cameranu. Eerder dit jaar heb ik een monopod gekocht, kreeg deze in huis en bleek al direct dat dit een gebruikte was en er miste onderdelen. Na weken heen en weer geemail kreeg ik uiteindelijk de missende onderdelen. Kreeg toen de keuze: Of op eigen kosten retour doen of ik kreeg 20%korting. Wanneer ik hem retour deed mochten ze hem wel weigeren omdat ik buiten mijn zichttermijn was (omdat ze soms een week deden over een reactie, telefonisch werd mij verteld een email te sturen).

Omdat Fotokonijnenberg een specifiek model SD kaart niet op voorraad had heb ik toch weel de gok gewaagd,
Kaart bleek kapot maar bepaalde opnames konden niet overnieuw dus ik had de vraag of ze een poging konden doen het materiaal te redden. Daar konden zij niet aan beginnen, de kaart werd geformatteerd en dan pas getest. Als ik een poging wilde doen om het materiaal te redden kon ik hem niet retourneren 'he'.

Voor mij nooit geen cameranu meer, wat een slecht bedrijf!

Officiele reactie van CameraNU.nl 29-05-2018

Hoi Dominick,

We schrikken van deze review, want het lijkt totaal niet op hoe we gewend zijn met onze klanten om te gaan. We reageren normaal gesproken altijd binnen 1 werkdag, meestal dezelfde werkdag zelfs, en we zijn juist vrij snel met omruilen als een artikel gebruikssporen vertoont. En wat betreft de geheugenkaart kan het eigenlijk niet kloppen, want we hebben specialisten in huis die altijd een poging willen ondernemen om de foto's te redden...

Zou je ons willen helpen om uit te zoeken waar het bij jou dan toch is mis gegaan? We horen dan graag even van je, en we willen het dan ook graag goed met je maken. Dit is niet hoe wij vinden dat jouw ervaring bij ons zou mogen zijn.

Gijs 28-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle leveringen

Goede en snelle levering. Retourneren is makkelijk en nooit een probleem. Ik heb de klantenservice nog nooit nodig gehad. Fijne winkel en scherp geprijst.

Riva 27-05-2018 Via de website gekocht

Cameranu is een prima webshop!

Top materiaal, en een correcte supersnelle levering.
Aanrader, nergens goedkoper voor exact hetzelfde materiaal.

Ben Griffioen 27-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Overzichtelijke webshop met breed assortiment voor specialisten! Snelle levering en veel voorraad. Ook goede online service.

Simon 27-05-2018 Via de website gekocht

perfect artikel, snelle levering

Voor zover ik nu via mijn aankopen kan beoordelen, betrouwbare (internet) winkel met artikelen die goed aan de omschrijving voldoen en snel geleverd worden.

Bvopdek 27-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en denken leuk mee

Levert snel goed op voorraad en pakken het zelfs leuk in als je daar om vraagt. Zo was het cadeau echt compleet voor mijn vrouw

Samir 26-05-2018 Via de website gekocht

Thumb up!

Tweede bestelling in paar dagen. Snelle reactie en zending. Alles op tijd binnen. De vaart die er is wordt zeer gewardeerd. De productomschrijving exact wat je zoekt. Last but not least. Goede prijzen ten opzichte van andere aanbieders waar een verschil van 10 toch een behoorlijke is.

Noud 26-05-2018 Via de website gekocht

Webshop met een zeer deskundige helpdesk.

Telefonisch goed bereikbaar voor deskundig advies. Men weet waar ze overpraten en weten overal een uitgebreid antwoord op te gegeven. Tevens goede prijs verhouding en snelle levering.

Sam 26-05-2018 Via de website gekocht

Aankoop nieuw camera D810

CameraNu heeft een zeer fijne webshop. Alles is goed aangegeven. Bij het bestellen kon ik als optie ook nog kiezen om het camera zelf op te halen. Ze werken oa samen met Cityfoto Eindhoven. Wat voor mij gunstig was. Begrijp dat het niet voor iedereen mogelijk is. Dus de camera besteld en kon het dezelfde dag nog ophalen bij Cityfoto. Dus hoefde ik niet te wachten op de bezorging. Bij het het ophalen van me nieuw camera kreeg ik nog wat uitleg. Dat is toch wel fijn. En als klant kreeg ik nog een 2 tegoedbon voor sensor reiniging.

Ben zeer goed geholpen
Dank voor de fijne service!

Joran 26-05-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel, scherpe prijzen en goede service

Cameranu.nl heeft een breed aanbod met nette prijzen. Verzending is snel en aangetekend. Erg fijn met de wat duurdere aankopen.

CatWezel66 26-05-2018 Via de website gekocht

Toffe website!

Uitgebreid assortiment en vlotte werking van de website. Alles is heel duidelijk en overzichtelijk. Tof!

Victoria 26-05-2018 Via de website gekocht

Briljant product en geweldige, nette service!

Ik ben zeer tevreden over Camer Nu. Voor mijn jubileum heb ik een prachtig cadeau bon ontvangen , en met deze bon en nog een bedrag die ik zelf heb bijgelegd heb ik een prachtige Nikon lens besteld. Alle informatie op de website komt daardwerkelijk overeen met hoe zij te werk gaan. Mijn pakje was de volgende dag keurig geleverd! Ook heb ik via de mail de klantenservice benaderd en ik kreeg de volgende dag direct antwoord, zeer netjes! Dit is wel eens anders bij andere bedrijfen, dus ik raad camaranu.nl zeer aan anderen aan! Met vriendelijke groet, Victoria

Irene 26-05-2018 Via de website gekocht

Zoals het hoort

Twee artikelen besteld die op voorraad waren, en zoals beloofd waren deze de volgende dag in huis. Van tevoren weet je via track and trace hoe laat het pakketje ongeveer komt. Prima dus.

Michiel 26-05-2018 In de winkel gekocht

Fantastische service, hoge inruil

Ik ben naar de winkel in Urk geweest om mijn DSLR in te ruilen voor een compact camera. Ten eerste had CameraNU verreweg de hoogste inruilprijs van alle winkels waar ik mijn oude DSLR had aangeboden. Verder erg vriendelijk en vakkundig personeel. Ik ben wel een uur bezig geweest om een nieuwe compactcamera uit te zoeken omdat ik nog twijfelde tussen twee modellen. Personeel nam uitgebreid de tijd om mij alles uit te leggen. Verder was het personeel heel eerlijk en niet opdringerig om extra accessoires te kopen.

Keeley Wit 25-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levertijd en super service

Betaalbare producten, mits op voorraad de dag erna in huis.

Je wordt via de mail netjes op de hoogte gehouden wat betreft de status van je bestelde pakket en kunt je pakket online volgen.

Heb je een vraag, via de mail heb je al snel en duidelijk antwoord en denken oplossings gericht.

Erg tevreden over deze online winkel! Zal er zeker vaker bestellen.

GW 25-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Zeer goede en prettige service. Vakkundig advies.
Betrouwbaar!
Gemakkelijk om contact mee op te nemen; je krijgt altijd direct antwoord.
Grote keuze aan artikelen.
Een plezier om bij te winkelen.

bernadet van essen 25-05-2018 Via de website gekocht

goed advies en snelle levering

cameranu geeft goed advies. zij hebben een uitgebreid assortiment. daardat zij veel artikelen op voorraad hebben is er altijd snelle levering. erg belangrijk, want heb je eenmaal besteld popel je om er mee aan de slag te gaan.

Carina 25-05-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Ik heb bij camera.nu een Panasonic lumix gekocht.
Vandaag besteld morgen geleverd en dat klopt.
Daarnaast was de camera ook heel goed ingepakt zodat er niks mee kon gebeuren.
Bovendien heb je verschillende betaal mogelijkheden

Ocieh 25-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en duidelijke communicatie

Gewoon snel, duidelijk en goed. Ook de tweede bestelling een dag later van hetzelfde produkt op dezelfde feilloze manier afgehandeld. Would buy again!

Elly van Impelen-Vernooij 25-05-2018 Via de website gekocht

Wat een vriendelijke en behulpzame mensen bij CameraNU

Ik had een UV filter nodig en telefonisch besteld. Helaas werkte Mijn computer niet goed voor de betaling.
Mijn broer die alles voor zijn fotohobby bij CameraNU koopt deed voor mij de betaling en de volgende dag had ik mijn UV filter in huis. Geweldige service !!!!!👍👍👍

Jasper 25-05-2018 Via de website gekocht

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat dit de enige winkel was waar ik mijn product kon vinden. De service is geweldig! Goed verpakt geleverd en snel bezorgt. En het product is ook top.

Jaap 25-05-2018 Via de website gekocht

Dat ging weer lekker snel

Na de aanschaf van een nieuwe camera had ik een paar nieuwe draagbanden nodig. Die hebben ze bij Cameranu.nl dus besteld en snel in huis. Blij mee!

Fabian de Gunst 25-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel!

CameraNU is een hele goede winkel door:
-de korte leverings tijd
-hoge kwaliteit
-goede service
Ik had in de avond wat besteld en werd via mail goed op de hoogte gehouden over de bezorging. De volgende dag was hij netjes bezorgd.

Perry Timmers 25-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en uitstekend mail verkeer

Zeer goede service met een eerlijk en uitstekende antwoorden per mail. De antwoorden zorgen dat je snel tot een goede keuze kan komen

Bert B 25-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende verkoop service

Bij CameraNu.nl een occasion Nikon D750 body gekocht voor een scherpe prijs en bij het ophalen bleek er een hinderlijke kras op de display te zitten, wat niet op de site was vermeld. De verkoper pakte direkt een andere D750 body, die net binnen gekomen was, en die kreeg ik voor diezelfde scherpe prijs mee. Die was nieuwer, minder clicks en echt niet van nieuw te onderscheiden.
Een geweldige service dus, waar ik uitermate zeer content mee ben.

Stefanie Bandino 25-05-2018 In de winkel gekocht

Leuke ruime winkel

Ik kom al jaren bij deze winkel(het meeste online dan) en ben 2x in de winkel geweest.
Het is een mooie ruime leuke winkel.
Dus of je nou voor je simpele compact camera heen gaat of voor een spiegelreflexcamera... Werkelijk alles hebben ze op camera gebied.
De parkeergelegenheid is klein maar gratis.
Het personeel is toegankelijk en hulpbereid en vaardig.
1 dingetje... Je moet een nummertje trekjen(das nog niet erg) maar zodra je nummertje op het scherm verschijnt is dit niet echt goed zichtbaar op het scherm.
Internet bestelling.... Altijd netjes en goed verpakt.
Omdat deze winkel op Urk zit hebben ze wegens het geloof aangepaste openingstijden maar ik zie dat niet als probleem.
Reviews... Ze maken leuke en duidelijke videoreviews van de producten.

Roel 25-05-2018 Via de website gekocht

Snel en zorgvuldig verpakt geleverd, maar retoursysteem....

Geleverde verrekijker zoals op de website beloofd de volgende dag in huis. Helaas voor mij als brildrager niet goed bruikbaar ivm te grote afstand tussen oculair en ogen. Product retournering gaat goed via de website. Helaas gebruikt cameranu geen antwoordnummer voor de retourneringen maar het normale adres. Dat betekent dus dat de verzendkosten voor de retourzending op rekening van de klant zijn. (dat staat ook op de site vermeld)
Voor een kijker van €25 retourneren kostte me dat. €6.95.
Beetje jammer.
Ik woon best ver van Urk vandaan dus langsbrengen was duurder, maar toch. Een gemiste kans.

Officiele reactie van CameraNU.nl 29-05-2018

Hoi Roel,

Dank voor je uitgebreide review. Het klopt inderdaad dat je voor het terug sturen van een aankoop zelf de kosten betaalt. Maar daar staat dan wel tegenover dat je bij ons vooraf ruimschoots de gelegenheid krijgt om je te laten adviseren over je aankoop. De kans dat je dan een verkeerde keuze maakt is niet zo groot meer. Voor een brildrager zijn er inderdaad een aantal zaken waar je rekening mee moet houden bij de aankoop van een kijker, daar hadden onze kijkerexperts je dus vooraf op kunnen wijzen.

We hopen dat je ondanks deze ervaring toch nog eens aan ons denkt als je op gebied van camera's of verrekijkers iets zoekt, en dat je dan ook de ervaring zult opdoen dat we echte specialisten zijn die vooral veel waarde hechten aan goed advies.

Roel 02-06-2018

Als je de review goed leest staat er duidelijk boven dat de aankoop is gedaan via de webshop.
Op geen enkele van de pagina's met informatie ( waar let je op, welke moet ik kopen etc.) staat vermeld dat er voor brildragers nog extra zaken zijn om rekening mee te houden.

Bij de specificaties van de Bresser Hunter 10x25 compacte verrekijker staat zelfs "geschikt voor brildragers" met een groen vinkje erachter.

Kom nu niet aan met "daar hadden onze verrekijkerexperts je op kunnen wijzen".

Mijn shop review is grotendeels te danken aan de goede ervaringen zowel in de winkel te Urk als de webwinkel waar ik regelmatig fotografie spullen haal en/of bestel.
Dit was de eerste keer dat ik iets terug moest sturen en daarom viel het me op dat de kosten voor de koper zijn.
Vandaar deze review met het minpunt "retoursysteem".

Vriendelijke groet.
R.W. de Vries.

Louise 25-05-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel

Dit keer iets via de webshop besteld, netjes de volgende dag geleverd. Service van deze winkel is erg fijn

jan 25-05-2018 Via de website gekocht

super service

Duidelijke website met goede service en Super snelle bezorging ..producten met en een goede prijs kwaliteitsverhouding tov elders ik heb er goede ervaringen mee ...een aanrader dus !!