Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Karin 21-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Mooie winkel en deskundig personeel

Cameranu is een grote camerawinkel in Urk, waar je je oude camera ook kan inruilen. Er is volop keuze uit verschillende camaera's in diverse prijsklasse.

Ruurt 20-04-2018 Via de website gekocht

Snel. Gewoon goed.

De site werkt goed, de spullen komen exact volgens de verwachting thuis aan. De volgende ochtend al: prima.

Cor de Man 20-04-2018 Via de website gekocht

vriendelijke mensen aan de telefoon en schitterende service

website keurig in orde duidelijk en makkelijk te bestellen snelle levering en vriendelijk aan de telefoon services geweldig!!!

Ruud 20-04-2018 In de winkel gekocht

SERVICE met hoofdletters.

Behalve een lens e.d. ook Lightroom gekocht bij Cameranu. Blijkt dat ik het niet geïnstalleerd krijg. Allereerst contact gezocht met Cameranu. Daar is Kelly meteen aan de slag gegaan om mij te helpen. Ondanks haar inzet bleek het niet mogelijk om e.e.a. op dat moment op te lossen. Wel mocht ik het programma omruilen. Daarbij heeft Dan’eil mij op weg geholpen, zodat ik thuis aan de slag kon. Hetgeen mij niet lukte. Daardoor heeft die zelfde Dan’iel er een aantal uur in gestoken om de klus belangeloos te klaren Het probleem bleek voor het belangrijkste deel bij Adobe. Dankzij Kelly en Dan’iel van Cameranu maak ik inmiddels een week gebruik van een geweldig fotoprogramma. Voor mij een dikke pluim voor hen. SERVICE van Cameranu met hoofdletters. Dank jullie wel.

Richard Marks Photography 20-04-2018 Via de website gekocht

Mooi product en wederom snelle levering

Ik vind de website gebruikers vriendelijk en had middels de nieuwsbrief snel gevonden wat ik wilde bestellen. Ook nog korting op het aangeschafte product. Wat ik verwacht had heb ik gekregen en werkt prima tegen een mooie prijs. Meerdere keren email contact gehad met cameranu.nl over verschillende producten en de emails werden snel en helder beantwoord. Dit is niet mijn eerste aanschaf bij cameranu.nl en ook niet mijn laatste.

SusanL 20-04-2018 Via de website gekocht

‘s Avonds tegen 22.00 h viel het mij in dat ik nog fotopapier moest bestellen, de levering was uiterst snel, volgende dag had ik het al in huis! Pijlsnel en ook keurig alle benodigde info in mailwisseling!

L.Verhofstad 20-04-2018 Via de website gekocht

vlotte service

de afhandeling gaat goed. ik kan op mijn manier gemakkelijk betalen. meteen duidelijke mail retour. werd op tijd geleverd en was te volgen.

Hermien Teske 20-04-2018 Via de website gekocht

Prima

Na vriendelijk adequaat telefonisch advies, kon ik eenvoudig de bestelling doen via de site. Alles wordt altijd snel en zorgvuldig verpakt bezorgd.

Gertjan 19-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levertijd.

Levering conform afspraak, wel zo fijn. Kwaliteit van de geleverde materialen precies zoals omschreven, geen verrassingen.

Tineke 19-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Je kunt snel vinden wat je zoekt en ook wordt er voldoende informatie over het artikel gegeven. De bezorging is efficiënt en snel. Kortom, mijn winkel!

Carel 19-04-2018 Via de website gekocht

Dat noem ik service!

Ik kocht een set tussenringen via de webshop. Ywee dagen later waren dezelfde tussenringen 25% afgeprijsd. Ik maakte melding dat ik dat wel jammer vond....wie schetst mijn verbazing? Cameranu betaalde korting gewoon alsnog terug. Dat noem ik perfecte service en klantgerichtheid!!!

Annemarie van Pelt 19-04-2018 Via de website gekocht

Alles prima geregeld.

Goede overzichtelijke website. Goede omschrijving van het artikel. Levering ook netjes op tijd! Goede informatie per email.

Jan 19-04-2018 Via de website gekocht

perfecte snelle levering van bestelde artikel

Dankzij de overzichtelijke internetpagina vlot gevonden wat ik zocht, even zo de vlotte afhandeling door het pakket te versturen en binnen 24 uur in huis te hebben. Het bestelde voldoet 100% aan de verwachtingen.

Paul Duits 19-04-2018 Via de website gekocht

CameraNU presteert weer op niveau!

Keer op keer komen ze met de juiste spullen op het afgesproken tijdstip.
Ze flikken het gewoon elke keer weer, bestellen, betalen....en hopla de volgende dag in huis!
Printertje besteld, Printertje geleverd, ik lekker printen. Als het op voorraad is komt het binnen, is het er niet...
dan duurt het iets langer! stel een vraag via de chat je krijgt direct antwoord, en het juiste antwoord. Het klopt gewoon!

Wereld zaak dus!

Bernadette 19-04-2018 Via de website gekocht

Goede service, super levering

Voor wat betreft kwaliteit, levering enz alleen maar heel positieve ervaringen.
Soms is het wel een beetje zoeken op de site omdat iedere fotozaak de site weer anders heeft ingedeeld. Maar als je exact weet wat je wilt is de zoekoptie een uitkomst.

JeanR 19-04-2018 Via de website gekocht

Top webwinkel

Sinds 2011 klant bij CameraNU. Steeds snelle levering en goede kwaliteit.
In maart2018 een objectief 50-250mm aangeschaft. Zoals gewend binnen 24 uur geleverd. Alleen in de praktijk bleek al snel dat het geen goede keuze was. Na telefonisch overleg werd aangeraden een lens te nemen van 18-200mm. Na retour van de eerste lens volgde de dag erop de mededeling dat alles oké was en de nieuwe werd verzonden. Over deze lens (niet merk gebonden) viel wat kwaliteit echter iets tegen. Mocht de lens weer retourneren. Bestelde meteen deze lens opnieuw maar nu van het merk van de camera. Alles werd vlot afgehandeld.
Per saldo moest ik uiteraard bijbetalen, merklens was wel een stuk duurder. Maar ik heb nu een lens waar ik bijzonder tevreden over ben. Dankzij de informatie en meedenken bezit ik nu een prachtig objectief waar ik zeer blij mee ben. Als ik weer iets nodig heb zal ik zonder meer weer bij CameraNU kopen. Wat een service en deskundigheid!!

Arjen 19-04-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

De webshop is fijn en overzichtelijk. Door het grote assortiment koop ik al mijn fotografiespullen bij Cameranu. Ook het stellen van een vraag is mogelijk en wordt snel beantwoord. De levering van je product is vaak al de volgende dag.

HvD 19-04-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

Ruime keuze, eenvoudig om een order te plaatsen tegen scherpe prijzen. De afhandeling is snel en correct, verpakking uitstekend. Het gekochte Eboek leest prettig en is handzaam. We kregen goede adviezen.

HansV 18-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Professionele en terzake kundige service

De hulp die we kregen was duidelijk en ter zake doend. Er werden verschillende opties afgelopen en de verschillen tussen deze opties werden duidelijk besproken. Hierbij werd niet alleen naar de prijs gekeken, maar ook naar het gebruik dat we van de lens wilden gaan maken.
Kortom: een perfecte service.

George 18-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Winkel is goed bereikbaar op een industrie bij Urk.
Vriendelijk en correct geholpen bij de aankoop van een Gitzo Gimbal Head.
Bovendien 40,- Euro korting gekregen omdat ik niets had in te ruilen.

Ilse 18-04-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering !

Tot 's avonds laat bestellen en dan toch de volgende middag al in huis! Echt geweldig! Ook altijd heel vriendelijk en behulpzaam bij vragen en meestal alles tegen de scherpste prijzen in huis.

Peter Bouckaert 18-04-2018 Via de website gekocht

Snel en voordelig

Bijna altijd de goedkoopste als het gaat om echte merkartikelen!
Altijd op voorraad en geen gedonder met leveringen.
Beloofd is beloofd!

Astrid 18-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Ik had een bestelling gedaan voor geheugenkaartjes. Deze bleken helaas niet op voorraad en dat ging ook nog wel even duren. Ik heb in overleg met een medewerker besloten om een ander merk geheugenkaartjes te bestellen die ook nog eens goedkoper waren. Top, bedankt CameraNu.nl

Valerie 18-04-2018 In de winkel gekocht
Professional Imaging

Dikke prima in orde! Snelle service & deskundig personeel!

Op de beurs een de nieuwe DJI Mavic Air gekocht, was daar al vroeg en kwam natuurlijk voor die drone, want hey wie wil er nou geen korting op de nieuwste drone? Deze hadden ze niet op de beurs zelf maar ze hadden deze dus even besteld en na 16:00 was die op de beurs aanwezig! Is dat nou geen snelle service?! Vriendelijk personeel welke verstand hebben! Echter heb ik geen 10 gegeven want er was dus 1 puntje, ook een camera riem gekocht van de beurs maar die werd thuis opgestuurd maar was dus de verkeerde, maar dit hebben ze gewoon goed opgelost dus niks aan de hand ! Verder groot assortiment en ga elk jaar naar de beurs, echt een aanrader !!

Marinus L 18-04-2018 In de winkel gekocht

Zo moet service zijn !

Hier weet men wat digitale camera's zijn en wat de wensen zijn van (gevorderde) gebruikers. Er zit veel kennis binnen het bedrijf. Wat vooral opvalt is dat, in tegenstelling tot veel andere bedrijven, deze kennis niet leidt tot arrogantie ten opzichte van de klant. Men praat met elkaar op gelijk niveau. TOP !!!

Hans van T 18-04-2018 Via de website gekocht

Heel goede service!

Al een paar keer heb ik de winkel in Urk bezocht en ik werd er door vakkundige mensen op een fijne manier geholpen. Ook de website is duidelijk en de bestelde producten worden snel geleverd. Top!

Arnaud Vaartjes 18-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Zeer goede en professionele medewerkers

Goed geholpen door deskundige en vriendelijke medewerkers. Er word ruim de tijd genomen voor je vragen.

Zeer goede service bij eventuele problemen, welke door geen ervaring te hebben netjes uitgelegd zijn.

Snelle reparatie service bij het vervangen van mijn sd kaart slot!

CvdB 17-04-2018 In de winkel gekocht

Prettig geholpen, goed advies

Hoewel de website al veel informatie geeft, wilde ik toch het fototoestel met eigen ogen zien en voelen. Dat was geen probleem. Alles werd uit de doos gehaald en alles werd uitgelegd. Prettig om even rustig een aantal zaken te bespreken.

Ik wilde andere accesoires hebben dan die standaard in de aanbieding zaten. Ook dat was geen probleem. Een ander tasje, andere SD kaart voor hetzelfde kortingspercentage. En binnen 2 weken mag alles weer terug. Kortom: goede winkel, goed personeel.

Marieke 17-04-2018 Via de website gekocht

Super levering

Op zoek naar een 50mm lens voor mijn camera. Op deze site vond ik er een voor een hele fijne prijs. Gratis levering en de volgende dag binnen. Want ja, eenmaal besteld wil je zo snel mogelijk aan de slag.
Prima verpakt, dat is bij lenzen ook wel een fijn gegeven.

eelco 17-04-2018 Via de website gekocht

Veel geduld en zeer hulpvaardig!

Vakkundig en goed bereikbaar met een zeer geduldig team om je in de winkel of telefonisch te helpen.

Diane 17-04-2018 Via de website gekocht

Het perfecte plaatje! Top service en top producten!

Super blij met mijn bestelde Bynolyt Stork 8x42 en door de goede service snel in huis. Prima op een juiste manier verpakt en geleverd!

Hans Schot 17-04-2018 Via de website gekocht

Goede hulp bij aanschaf, snelle en correcte levering

Toen ik besloten had een nikon d3400 aan te schaffen, was ik er bij cameramu snel uit, ook na koop en levering werden mijn vragen telefonisch goed en duidelijk beantwoord

Gerard 17-04-2018 Via de website gekocht

hele goede service en prettig telefonsch contact

Eerste ervaringen met CameraNu zijn bijzonder positief. O.a. een ringflitser gekocht, welke niet werkte. Was een z.g. DOA(dead on arrival)- produkt volgens service medewerker. Kon kosteloos worden teruggezonden en ik ontving per ommegaande een nieuwe, elke het prima doet.

I. van der Beek 17-04-2018 Via de website gekocht

Erg goed geholpen

De Sony RX10 IV was bij een bekende Nederlandse webshop goedkoper maar had niet dezelfde service.
Service en 5 jaar garantie staat hoog in het vaandel en de prijs was gelijk aan andere grote fotozaken.
Een keten in de regio wilde niet mee in de prijs ondanks laagste prijsgarantie. Cameranu.nl legde uit waar dat in zat maar ging toch overleggen met de afdeling inkoop.
Zij zijn meegegaan in de prijs en ik ben hier natuurlijk erg blij mee.
Direct de order en betaling met de verkoper in orde gemaakt en de volgende dag kan ik mijn camera in ontvangst nemen.

Arjan Van Gammeren 17-04-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Naast de goede prijs en snelle levering, wordt je keurig te woord gestaan door deskundige medewerkers.
Ook heb ik goede ervaringen met de garantieafwikkeling!

Casper Hendriks 17-04-2018 Via de website gekocht

Heel goed product

Ik heb hem al een paar dagen en heb er tot nu toe geen problemen mee gehad.
Product zelf geen beschadigingen
En functioneert helemaal top. Super goede service en alles is vloeiend verlopen. Ik koop zeker nog meer.

Jolanda 17-04-2018 In de winkel gekocht

Meedenken!

Mooi bedrijf met enthousiaste medewerkers die weten waar ze het over hebben! Er wordt met je meegedacht! Mooie aanbiedingen.

Mark V 16-04-2018 Via de website gekocht

Zo hoort het!!!

Makkelijk bereikbaar voor vragen, goede adviezen en super service en bovenal snelle levering dwz s’avonds bestellen volgende dag geleverd.

Erik 16-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Cameranu bood de tri-x film als goedkoopste aan, daar kwamen geen verzendkosten bij. (aangetekend verzonden) Snelle levering. Ideaal!

Gertrude Withaar 16-04-2018 In de winkel gekocht
Camera Nu in Urk

Je kunt met een gerust hart een bestelling plaatsen!

In de winkel een product gekocht, deze was op voorraad, maar niet 1-2-3 te vinden. Het product zou nagestuurd worden. Binnen een week op de deurmat, maar naast update e-mails van bezorgdienst, ook e-mails van de winkel zelf. Erg fijn, geeft je een gerust gevoel.

Thamara 16-04-2018 Via de website gekocht

goede chatservice en volgende dag in huis!

Handig dat de artikelen vaak in voorraad zijn. Denken goed mee als je een vraag hebt over een product.
Gratis retouren en de volgende dag in huis!

Rene 16-04-2018 Via de website gekocht

geweldige winkel

Ik zocht een Polaroid camera type 680 en Cameranu had deze camera voor een goede prijs. Eind van de middag besteld en de de volgende middag had ik de camera in huis. Plus niet te vergeten, 2jaar garantie.

Aldert 16-04-2018 In de winkel gekocht

Goede voorlichting

Fijne winkel waar ik al jaren een tevreden klant ben. De winkel is enorm goed gesorteerd op het gebied van fotografie en beschikt over deskundig en vriendelijk personeel. De communicatie met de winkel verloopt altijd vlot, zowel via de mail als via de telefoon.

Corné 16-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekend!

Goede prijzen en prima producten. Snelle verzending, dus alles helemaal goed!
Zal bij toekomstige aankopen zeker bij deze shop kijken.

Immie Keizer 16-04-2018 Via de website gekocht

Supper snel en goede service

Camera nu staat je altijd met raad en daad bij, handig is dat je ook kunt chatten met een medewerker al sje nog vragen hebt bij een online bestelling. Dik tevreden

Cornelius 16-04-2018 Via de website gekocht

Velbon monopod en koppelingsplaat

Camaranu.nl heeft op mijn technische vraag m.b.t. de Velbon Ultra Stick Super 8 monopod en de Velbon QRA-3 zeer snel en schriftelijk geantwoord. Beide artikelen direct bij Camera.nu.nl besteld. Deze zijn probleemloos geleverd.

Van Gompel Dionys 16-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel met professionele producten

Telkens ik iets bestel, komt alles netjes verpakt, mooi op tijd thuis aangeleverd. Als ex- professional photographer kan ik hier ruim kiezen uit een assortiment dat voldoet aan mijn hoge eisen. Ook als ik een vraag stel (wat eigenlijk niet veel voorkomt, maar toch) komt er steeds een antwoord dat correct en eerlijk is.
Ben supertevreden over jullie.

Elvira 16-04-2018 Via de website gekocht

Fijn contact

Fijn contact via mail, snelle antwoorden. Product dat ik wilde was niet in de webshop, maar is speciaal voor mij besteld.

Desiree 15-04-2018 Via de website gekocht

Zeer klant vriendelijk

Ik had een vraag over een product. Ik was opzoek naar puntjes voor mijn tekenpen en kwam er niet uit welke ik moest hebben. Ik was op internet gaan zoeken maar het was niet duidelijk. ik kwam bij cameranu terecht en had telefonisch contact gehad met een medewerkster deze zou het voor mij uitzoeken en mij dan mailen. Binnen een half uur kreeg ik mail en kon ze bestellen.

Mariska 15-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goede service, deuren werden voor mij opengehouden haha

Ik koop alle camera apparatuur bij cameranu de service de vriendelijkheid de prijzen en de koffie zijn prima! Het is voor mij ook maar 20 minuten rijden dus eventjes snel iets halen is prima te doen, mocht ik toch iets bestellen dan is het pakket ook snel geleverd! Zeer tevreden. Ik bestel eigenlijk nergens anders.