Deze score is berekend op basis van 2228 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

H. Fraterman 08-12-2019

Als ik bij de winkel van cameranu ben voel ik mij als een kind in een snoepwinkel.
Zoveel keus en aanbod .Wat ik ook zo fijn vind is dat alles op voorraad is, en anders is het er wel binnen een paar dagen. ook de online winkel is prima. Ik heb alle vele aankopen gedaan en alles word super snel geleverd. Bij inruil word een goede prijs gegeven. en vaak zijn er leuke aanbiedingen. wat mij betreft een betrouwbaar adres voor al mijn fotografie aankopen.

Heijo Geertsema 08-12-2019

goed, niet duur, je kan altijd even bellen voor info, goede garantie ,en mooie winkels.

Goossens Rita 08-12-2019

Tweede hands lens gekocht- tijdig ontvangen; nog net kunnen meenemen op reis. Positieve reacties van medereizigers met kennis van fotografie- lens was perfect in orde zoals beschreven bij de verkoop.

Annemieke 08-12-2019

Ik had de verkeerde postcode ingevuld. Gebeld en en ondernamen meteen actie. Werd netjes terug gebeld, zelfs 2x waar t pakket nu was. Gaf mij echt t gevoel dat ze hun best voor mij deden.

Brenda 08-12-2019

Ik heb hier een tas voor mijn camera besteld. Super snelle levering voor een topprijs. Ook via de mail goed en snel contact gehad.

pluus 08-12-2019

Ik bestelde een witte achtergrond van 1.30 bij 11m, tijdens de blackfriday actieperiode, de prijs was al heel voordelig, de goedkoopste die ik kon vinden, en ik kreeg ook nog eens 10 euro korting. De achtergrond werd goed verpakt bezorgd. Ben er heel blij mee.

Jerry D 08-12-2019

Kort geleden een volledige camera-rig samengesteld via Cameranu - de rig bestond uit veel verschillende onderdelen, maar alles was zeer helder voor de winkel.

Ik kreeg zelfs een persoonlijk telefoontje met de vraag waarom ik de bestelling in delen had gedaan (de reden was puur belasting technisch en was verder geen enkel probleem voor de winkel) - ik wacht nog op 1 onderdeel en dan ben ik helemaal compleet! Top service! :-)

cor 08-12-2019

Je vindt snel je keuze, dus goede zoekfunctie, ook bij verschillende merken. Heldere en uitgebreide specificaties. Je kan accessoires er bij kopen. Snelle levering en goed verpakt.

W. Kroon 08-12-2019

Ben al jaren een vaste klant van Camera Nu. En dat is geen verzinsel. Kan er erg kort over zijn.
Zeer prettige mensen (voor mij het belangrijkste). Super service. Weten waar ze het over hebben, ook een dingetje vandaag de dag bij menig verkoper. Smeren je niet iets aan, zijn eerlijk.
Klaar. Prima toko.

Aydan 08-12-2019

Super service, goede informatie en ze doen goed hun best voor eventuele vragen.

Jerry 08-12-2019

Zeer goede online shop maar ook zeker de winkels zelf zoals in Eindhoven (Cityfoto) waar nu ook cameranu in zit. Wat een geweldige service in de winkels zelf. Je kan er alles uitproberen wat je zou willen dan natuurlijk met koffie/thee erbij. De verzendingen gaan geweldig goed, netjes verpakt, degelijk verpakt en zoals beloofd de volgende dag (werkdag binnen in huis als je thuis bent). Je kan natuurlijk ook meteen aangeven op een afhaalpunt op te halen voor mensen die al weten dat ze niet zeker thuis zijn. Ik bestel vaak mijn apparatuur hier, ik weet niets beters te vinden. De prijzen zijn ook erg up to date en werkelijk vaak de laagste. Zijn ze elders veel lager dat moet je aan het nadenken zetten en eerst informeren. Kortweg een aanrader.

Chris 08-12-2019

Top geholpen in de winkel te Urk. Geen opdringerige verkooppraatjes maar eerlijk en gedegen advies. Na een paar dagen bedenktijd overgegaan tot aankoop en hier erg blij mee.

Wietze 07-12-2019

Nette afhandeling waarbij de klant centraal staat! We ruilden een zonnefilter om. Ondanks dat er klanten om ons heen interesse hadden in dure lenzen en andere accessoires kregen wij alle aandacht en gingen wij de deur uit met een passend filter van €14,95! Ook konden we een nieuwe lens naar hartelust uitproberen en kregen wij objectief advies, ondanks dat we hadden aangegeven deze lens niet te kopen! Kortom, een winkel zoals een winkel bedoelt is!

Sheridan Flipse 07-12-2019

Als ik op zoek ben naar nieuwe camera apparatuur kom ik altijd als eerste terecht bij CameraNu. Het uitgebreide assortiment en de gebruiksvriendelijke site zijn daarbij de doorslaggevende factor. Afgelopen week een bestelling gedaan van een aantal producten waarbij stond dat het binnen 1 a 2 werkdagen geleverd zou worden. Echter kreeg ik later een mail dat het veel langer zou gaan duren. Na een vriendelijk telefoongesprek toch te horen gekregen dat ze het sneller konden leveren. Twee dagen later had ik al het nodige in huis. Top service!

Guido Bosland 07-12-2019

Op vakantie de lader van mijn zoons camera verloren. wij hadden snel een nieuwe nodig en bij Cameranu was deze binnen 2 dagen in huis. Top service

Sjoerd 07-12-2019

CameraNu een bedrijf dat afspraken echt nakomt.

Zeer snelle levering, 00:45 besteld en diezelfde dag nog bezorgd voor 2 euro extra door koeriersbedrijf Trunkrs.

Ook kennis van producten is bovengemiddeld daardoor krijg je een goed advies van het personeel.
De website duidelijk helder en werkt super.

Ga zo door.

Lotte Brouwer 07-12-2019

- Goede prijs-kwaliteitsverhouding
- Snelle levering
- Goede hulp op de site
- Duidelijke productinformatie

Erik 07-12-2019

Dit was de eerste keer dat ik iets besteld heb bij CameraNU.nl, en alles is volgens planning verlopen.
Dus waarom zou je het ergens anders bestellen, ik weet het voortaan wel. M vr gr een zeer tevreden klant.

Ben 07-12-2019

Cameranu.nl heeft altijd de beste prijzen en goede service als je vragen hebt.

Janne Jacobs 07-12-2019

We kochten een rugzak van het merk Thule. Mooie en degelijke rugzak. Beschrijving op website komt overeen met de werkelijkheid.
Tevreden over prijs/kwaliteitsverhouding.
Tevreden over de levering. Precies volgens de belofte op de website.

Maarten 07-12-2019

CameraNU.nl is een hele gebruiksvriendelijke website. Heel overzichtelijk en prettig in gebruik. De winkel is professioneel en je weet zeker dat je producten met zorg worden afgeleverd. Ik zou CameraNu.nl aanbevelen aan iedereen vanwege de hoge betrouwbaarheid. Daarnaast hebben ze regelmatig goede aanbiedingen, dus het is zeker de moeite waard om de site in de gaten te houden!

Ik heb hier laatst een tekentablet gekocht en kreeg een mailtje met hoe ik het beste uit mijn apparaat kan halen. Dit heeft me goed op weg geholpen, hele fijne service!

Angelique Titulaer 06-12-2019

Goede website en ruim assortiment. Goede kwaliteit prijs verhouding. Snelle levering. En leve black friday!

Sieger 06-12-2019

Fantastisch geholpen. Ondanks dat we op de verkeerde dag gingen, Black Friday drukte Wij hebben daar nix mee. Goede uitleg en advies gekregen over onze nieuwe Nikon Z6
Verkoper nam de tijd. Excuseerde zich voor de telefoon die opgenomen diende te worden. De koffie smaakte goed. Blij de winkel uit met de Z6, lens etc.
Volgende keer weer.

Hans de Munck, Assen 06-12-2019

een Syrp Genie Mini II gekocht, maar vergeten de bijbehorende kabel mee te bestellen. Gemaild met CameraNu en de volgende dag antwoord dat mijn camera de Genie Mini niet kon aansturen en er dus ook geen kabel voor was. Gebeld, uitgelegd wat er aan de hand was en toen werd mij heel vriendelijk nogmaals uitgelegd dat de Genie Mini niet aangestuurd kon worden door de camera en het verstandig zou zijn het product terug te sturen. Een retour goederen formulier werd naar mijn email adres gestuurd. Prima service, vriendelijk, maar geen gezeik om het eens plat te zeggen. twee dagen later bericht dat het product goed ontvangen was en het aankoopbedrag zou worden overgemaakt.

A.A. Moser 06-12-2019

Mooie aanbieding. Hier en daar vergeleken, maar dit was de laagste prijs. Snel geleverd.

Mgdejong 06-12-2019

Top, snelle levering en snel antwoord op mijn vragen. Had per ongeluk 2x betaald, werd zeer snel terug betaald

Aanrader !!

Fred 06-12-2019

Overzichtelijke site, waar je de artikelen goed kunt vergelijken! Goede ervaringen door derden heeft zeker ook geholpen👍🏻

Patrick van der Ven 06-12-2019

Duidelijke shop, super scherpe prijs en de bestelde lens binnen een dag ontvangen. Top!

Vincent de Kort 06-12-2019

Het artikel wat ik wilde was op vergelijkingsites het goedkoopste bij hun. Was goed ingepakt. Werd goed op de hoogte gehouden hoe, en waar mijn bestelling was.

Jack 06-12-2019

Ik was me aan het oriënteren voor een GoPro Action cam. Mijn keus was op de GoPro Black 7 gevallen omdat deze prijstechnisch interessant was en toch ook de hypersmooth functie heeft die voorgaande modellen niet hebben. Een kennis van mij, die al geruime tijd klant is bij jullie, attendeerde mij de dag voor black friday dat hij in jullie nieuwsbrief een tijdelijke prijsverlaging voor de GoPro hero Black 8 voorbij zag komen. Toen was het voor mij snel duidelijk om die te nemen. Ik had goede recensies over jullie gehoord en ook de verlengde garantie van 5 jaar was voor mij doorslaggevend. Binnen 1 dag geleverd, super.

Pieter Jan 06-12-2019

Overzichtelijk en in duidelijke categorieën aangegeven website met goede kwaliteit-prijsverhoudingen.

Ralph Knijn 06-12-2019

Ik heb hier een drone gekocht. Ook hiervoor kun je bij CameraNU.nl voor terecht. Het is een mooie en uitgebreide winkel. Ontzettend grote showroom en heel veel keus voor waar je naar opzoek bent. Ik ben netjes geholpen, personeel is erg vriendelijk en weten waar ze het over hebben. En ik heb nog een gratis CameraNU armbandje meegenomen.

EdK 05-12-2019

Mooie eenvoudige site, ruim aanbod, eenvoudig te bestellen. En op de afgesproken datum bezorgd. Gewoon goed dus.

Kris 05-12-2019

Fijne winkel met uitgebreide collectie op zowel nieuw als tweedehands. Ik kon gemakkelijk vinden waar ik naar op zoek was en het werd de volgende dag al bezorgd.

De tweedehands lens die ik besteld had doet het goed, was goed beschermd verpakt. Ik ben er heel blij mee. CameraNU.nl is zeker een winkel waar ik vaker bij ga kopen.

Frans H.J. N'kerk ad IJssel 05-12-2019

Heb vanwege eerdere zeer goede ervaringen mondeling in Urk maar ook al 5 tal keer telefonisch en per mail zeer deskundige medewerkers getroffen, die mij naast het leveren van Olympus (nieuwe) apparatuur, ook zeer goed bekend waren met dit merk en type camera Olympus OM-D E-M5 mkII en naast verkoop ook een aantal goede tips gaven. Mijn voorlaatste bestelling was een externe microfoon van Sennheiser tbv deze camera en nu eind november '19 heb ik een 2e identieke camera (zonder lenzen) gekocht tegen een wel heel erg aansprekende prijs !! (en vanwege noodzaak voor 2e identieke camera van wereldmerk voor toegenomen amateurfotowerk)

Johan Pijlman 05-12-2019

Ik word altijd prettig en snel geholpen. Garantie wordt echt waargemaakt. Waar de post in de fout ging, heeft Cameranu me uitstekend geholpen.

Corinne 05-12-2019

Een prettige winkel waar je deskundig advies krijgt.
Ik had een bepaald type lens voor mijn systeemcamera in gedachten maar het advies was toch om voor een lens te gaan die gemaakt is voor mijn Sony A6000 ipv een lens van een spiegelreflex i.c.m. een adapter. Goed advies voor zover ik nu kan beoordelen want je levert niets qua snelheid en kwaliteit in. Ook nog de mooie set Sony A6500 met een 16-70mm objectief gekocht (deze stond al een tijd op m'n wensenlijstje).
Super blij mee en Ron nogmaals bedankt voor je goede uitleg en geduld!

Jos Engelen 05-12-2019

Ik was aangenaam verrast toen ik onmiddellijk werd gecontacteerd met verontschuldiging toen er iets mis ging met de levering. Correct, vriendelijk en zeer snel opgelost. Iedere vraag krijgt zeer snel een antwoord. Winkel is zonder meer een aanrader.

Sophie Dixon 05-12-2019

Geweldige shop! Door drukte kon mijn pakketje dezelfde avond niet verstuurd worden, hier baalde ik in eerste instantie van want ik had de artikelen spoedig nodig voor opnames. Dit is keurig opgelost, gratis en voor niets werd mijn pakketje ‘s ochtends verstuurd en dezelfde avond nog geleverd. Fantastische service en hele vriendelijke werknemers!

Denis2800 05-12-2019

CameraNu.nl doet wat het moet doen: materiaal betaalbaar en snel leveren. Daarom dat ik daar regelmatig bij bestel.

Ernst 05-12-2019

Bij CameraNu in Apeldoorn is de service altijd dik in orde.

Product online besteld en dezelfde opgehaald. Team staat altijd klaar en je wordt snel geholpen. Ze hebben allemaal veel kennis van de producten die ze verkopen en dat maakt dat ik al jaren een tevreden klant ben.

Dus kortom een top winkel met goed personeel en de beste producten.

Pieter 05-12-2019

Duidelijke website, goede prijzen, snelle verzending, goed verpakt, track-en-trace code beschikbaar zodat je het pakket kan volgen. Artikel exact ontvangen zoals beschreven.

JJJLLL 05-12-2019

Heb bij cameranu.nl in Eindhoven een Panasonic FZ1000 II gekocht. De prijs was goed, en ook de inruilprijs voor mijn oude Canon600D met toebehoren
Nog belangrijker, ze hebben verstand van zaken, dat is wel zo prettig.
Vervolgens nog een keer terug geweest voor twee filter doosjes , die kreeg ik zo mee.
Erg prettig.

Mooie camera trouwens, 25-400mm zoomlens, uit het handje scherpe maanfoto's fotograferen

GertHG 05-12-2019

Ik ben al jaren klant en werd ook nu weer prettig en deskundig geadviseerd.
Omdat het objectief niet voorradig was in de winkel werd mij verteld dat ik gebeld zou worden als ie binnen zou zijn. Dit kon wel 3 a 4 werkdagen duren.
De volgende dag kreeg ik al een belletje met de mededeling dat het objectief binnen was.
Toen ik deze ging ophalen lag ie keurig klaar.

H.Eshuis 05-12-2019

Prima online winkel goed advies en bij problemen snelle afwikkeling van evt retour zendingen!

Marike 05-12-2019

De site van cameraNU.nl is erg overzichtelijk en je vindt gemakkelijk wat je zoekt. Je krijgt ook te zien wat je nog aan het extra losse artikelen nodig hebt voor gebruik van je artikel in je winkelmandje. Snelle levering! Helemaal tevreden!

Kevin Hermens 05-12-2019

Ik heb laatst een statief gekocht in de winkel op Urk. Ik kwam blanco binnen ik ben rustig en vakkundig geholpen en te woord gestaan. De verkoper heeft verschillende statieven laten zien met tekst en uitleg. Geen opdringerig verkoop gedrag maar alles rustig!

Ik ben goed geholpen mijn zien ze vaker terug!!

Peter W 05-12-2019

Goede prijs kwaliteit verhouden. Service is goed. In mijn geval was het bestelde artikel niet op voorraad. Levertijd zou 2-4 werkdagen zijn. Na 3 werkdagen bleek het artikel weer op voorraad te zijn echter ontving ik geen bericht dat ik mijn bestelde artikel in één van de winkels kon ophalen. Op de 5 werkdag hierover een mail gestuurd en daarop werd korte tijd later gereageerd dat er iets fout was gegaan en dat het artikel voor mij af te halen was. Overal worden foutjes gemaakt, maar hier werd het correct gecorrigeerd.
Alleen de winkel in Apeldoorn heeft vrij krappe openingstijden (tot 17:00 uur)

Dirk 04-12-2019

Het bestellen via de website lukte niet .vervolgens telefonisch zeer goed geholpen het bestelde product was inderdaad na tweedagen in huis

Eva 04-12-2019

Ik had met Black Friday een lens gereserveerd en kwam in een bomvolle winkel te staan. Gelukkig waren ze heel snel met het helpen van iedereen die al besteld had via de website. Goede service!