Deze score is berekend op basis van 2343 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Albert 20-07-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Ik was op zoek naar een goed 50mm f/1.8 Nikon objectief. Cameranu biedt veel informatie over vrijwel alle fotozaken. Hier kwam ik uit op een goedkopere variant van Yongnuo. Na de goed en gerichte info ingelezen te hebben over de verschillen en enkele vragen over de live chat, was ik overtuigd deze later te bestellen. Ik had 21:50 besteld op vrijdagavond en toch de lens nog zaterdag in huis. Al met al een prima website, goede informatie en snelle levering!

Tom 20-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Mijn Canon M50 camera en Tamron lens werkten niet goed samen met elkaar. Camera bij CameraNu gekocht en de lens bij Coolblue. Coolblue gaf niet thuis omdat ik de camera bij een ander had gekocht. CameraNu redeneerde beide artikelen zijn nieuw en is garantie op, dus stuur maar naar ons op en wij regelen het. Zo gebeurde het ook. Werkt nu uitstekend. Geweldige service van CameraNu.nl. Top.

Hans Witte 20-07-2018 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering!!

Na de bestelling geplaatst te hebben kreeg ik geen bevestiging op de site. Ik heb telefonisch navraag gedaan; werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg per e-mail bevestiging van de bestelling. Volgende dag bestelling ontvangen. Prima!!

Fleur 20-07-2018 Via de website gekocht

Ik ben erg tevreden met cameranu.nl, vanwege niet alleen snelle levering, maar ook goede service wanneer er een vraag is of iets mis is gegaan. Ook het assortiment is veelzijdig, ik kan er voor al mijn foto- en filmwensen terecht.

Mr. MvdB 20-07-2018 Via de website gekocht

Prima!

Goed assortiment met goed prijzen. Het assortiment is breed en diep en ik kan hier alles vinden wat ik als hobbyist nodig heb!

Wim St. 20-07-2018 Via de website gekocht

Weer prima geregeld!

Toegankelijke site, makkelijke navigatie en goede toelichting op product maken de keus eenvoudig. Zeer snelle levering!

TRVE 20-07-2018 Via de website gekocht

Jarenlang betrouwbaar

Al verscheidene jaren koop ik mijn apparatuur voor professioneel gebruik via internet. Regelmatig kom ik dan uiteindelijk uit bij CAMERANU.NL, tot volle tevredenheid.
Hun website is duidelijk en ik heb snel gevonden wat ik zoek en bovendien zie ik alternatieven die ook prima zijn.
Maar bovenal zijn hun prijzen zeer scherp en is de service 100%.
Dit is vooral belangrijk omdat de gekochte materialen professioneel gebruikt worden en 100% betrouwbaar moeten zijn.
Snelle communicatie en levering.

Rene 19-07-2018 Via de website gekocht

Goede service, betrouwbaar en snel

Ik bestel al jaren bij CameraNu. Is altijd goed. Deskundig en een goede prijs. De producten worden snel geleverd.

Glimmie 19-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende Snelle Service

De informatie over het door mij bestelde product is erg duidelijk. De levering was snel zoals op de website stond aangegeven.

Eric Kuijpers 19-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en de laagste prijs

Na veel gestruind op het web, ben ik uiteindelijk bij cameranu aanbeland. Met een prijs van 47 euro in plaats van 57 euro op alle grote webshops mag je gerust spreken van een groot verschil. Ook was er geen sprake van leveringskosten. De keuze was dus snel gemaakt. Ook de mogelijkheden om het artikel thuis te laten bezorgen, op een afhaalpunt of zelfs in de winkel maken het allemaal wel erg makkelijk. Uiteraard kon ik het de volgende dag al afhalen. Super gewoon!

Edmond 19-07-2018 Via de website gekocht

Goede zervice

Ik heb voor de bestelling van converter tussen eis m50 en efs gekozen voor hun. Omdat deze direct leverbaar was, en redelijk geprijst. Ik had hrm hrm makkelijk gevonden op de website. En hin werd goed verpakt verzonden.

M 19-07-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de prijs van het artikel in vergelijking met andere webshops..

Ron Kraaijkamp 19-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en accurate service

Camera.nu had voor mij de scherpste aanbieding op en lens.
Door een fout had ik de lens twee maal besteld. De volgende dag gebeld. Helaas waren de lenzen al verstuurd.
Dus al de volgende dag ontvangen, Een lens weer terug gestuurd met een RMA formulier na een telefoontje naar camera.nu. Helaas zijn de retour kosten voor jezelf.

Kruidenvrouwe 19-07-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ik kende deze shop nog niet voor mijn aankoop hier. Al weken was ik op zoek naar een printer, en bij deze shop kwam ik het voordeligst uit. De informatie bij het product was uitgebreid en er stonden kwalitatief goede reviews over het product, wat ik als prettig heb ervaren. Het bestelproces verliep vlot en vlekkeloos, en op de site is ook heel transparant en duidelijk uiteen gezet wat de verzendopties en bijbehorende kosten daarvan zijn. Misschien zelfs wel iets té uitgebreid. Ik bestelde 's avonds, en heb het product de volgende dag keurig netjes ontvangen. Omdat het product me goed bevalt, heb ik geen ervaring met aftersales. Mijn eerste ervaring met deze winkel is erg positief! Waarom dan een 9 en geen 10? Omdat er áltijd ruimte is voor verbeteringen en de prijs wellicht nog nét iets concurrerender kan. :-)

Isa 19-07-2018 Via de website gekocht

Super ervaring

Er is een snelle levering, waarbij zich geen problemen ophopen. Het desbetreffende pakket wordt keurig afgeleverd op de aangegeven tijd en datum zonder schade. Het product zelf is ook zeer fijn, ik heb dit product uit kunnen zoeken door de goede beschrijving die er bij werd gegeven! Ik heb deze site nu al aan een aantal mensen aangeraden!

jasper Bishoff 18-07-2018 Via de website gekocht

snelle bezorging !

klik klik klik en BAM volgende dag je pakket !!! een chroma key doek... wel nog uitvogelen de modus in mijn video editor programma , kleding kleur belichting etc. is best lastig, de juiste parameters instellen resultaten ) kinderziektes ) ook ongeduld o/O... iig maakt het mij weer creatief !!!

MvdB 18-07-2018 Via de website gekocht

Mooie site, goede prijs, snelle levering

Door de jaren heen geregeld wat gekocht bij CameraNU.nl. De keuze is ruim en de site is overzichtelijk en informatief. De prijzen zijn ook nog eens goed. De levering is snel, precies zoals beloofd bij de aankoop.

vdB 18-07-2018 Via de website gekocht

Helemaal goed

Goedkoopste middenformaat rolletjes doe ik kon vinden. Anders toch lastig aan te komen in de omgeving, dus was fijn dat ik ze online kon bestellen. Super snel geleverd, helemaal goed!

Piet 18-07-2018 In de winkel gekocht
Urk

Geweldig geholpen

Ik had een mooi objectief in te ruilen en had een andere op het oog en in beide gevallen kon ik bij Cameranu.nl terecht. Het aan te schaffen exemplaar mocht ik in alle rust proberen en werd ondertussen bekwaam en beleefd geholpen. Kortom dit was zeer aangenaam en met een tevreden gevoel en mooi objectief rijker ging ik de winkel weer uit.

E. Scholten 18-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekend!

Prima uitgebreide shop met duidelijke omschrijvingen en kwaliteitsproducten. Vlotte en keurige levering. Zeer zeker aan te bevelen.

Gerard1976 18-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Camera gezien bij cameranu op de website voor een mooie prijs direct gebeld de juiste info gekregen en dag erna compleet en netjes in huis gewoon zoals ik het wou in 1 woord perfect

Manon 18-07-2018 Via de website gekocht

Echt geweldige service!

Bijzonder en vriendelijk personeel met aandacht voor je. Er werd meer dan goed met me meegedacht. Ik ben echt onder de indruk. Het materiaal was er binnen een dag met de koerier. Naast de superservice was het ook nog een een leuk positief gesprek. Ik ga zeker weer bestellen, fijn dat er zulke bedrijven zijn.

Reinier 18-07-2018 Via de website gekocht

Erg makkelijke website en snelle service!

De webshop is erg overzichtelijk en gebruikersvriendelijk en ze hebben veel producten.
Snelle afhandeling. :)

Jeffry 18-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Uitstekende service en prima email verkeer. Optijd volgens afspraak product geleverd. Daarom 5 sterren

Jelle van der Weiden 18-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service en ik ben inmiddels al een vaste klant.

Cameranu.nl is mijn go to webwinkel (en fysieke winkel) als ik spullen nodig heb voor mijn film activiteiten. Ik heb nu twee keer gehad in een paar jaar dat er iets kapot was gegaan binnen de garantie periode en cameranu regelt de garantie altijd perfect. Daarbij als je in de fysieke winkel rond loopt heb je het gevoel dat je geholpen wordt en niet dat ze je een product proberen te verkopen waar cameranu de hoogste marge op haalt. Ze kijken echt naar wat jij nodig hebt. Kortom een top winkel!

Hidde 18-07-2018 Via de website gekocht

Wat een superwinkel

Ik had recentelijk op korte termijn een Videomic nodig. In eerste instantie had ik er een gekocht via een andere website. Four product geleverd en een verschrikkelijke service. Product meteen retour gestuurd en de Mic via Cameranu besteld. Dag later alles netjes geleverd zonder probelemen. helemaal Super!

Huub Smets 18-07-2018 Via de website gekocht

Fimscanner werkt perfect

Als vrijwillig medewerker bij de afdeling beeld en geluid van het Gemeentearchief Venlo besloot ik een verzoek te plaatsen om deze filmscanner aan te kopen. Dit mede ingegeven door de zeer hoge kosten van film scannen bij een extern bedrijf. Ik kreeg toestemming en kocht de filmscanner Reflecta op 11 juli 2018. Na het scannen van twee 8 mm films en na het met een software programma, aanpassen van de scanbeelden op de snelheid, was het resultaat perfect.
Ik kan iedereen de filmscannetr reflecta aanbevelen.

Michel G 18-07-2018 Via de website gekocht

Vlot

Ik heb besteld uit België .
Duidelijke informatie en gebruiksvriendelijke website.
Snel antwoord op vraag via mail na bestelling.
Let wel op met betaling via overschrijving , zal de verzending pas starten als het bedrag is aangekomen op de rekening van Cameranu.nl.

D. Tak 17-07-2018 In de winkel gekocht
Urk

Geen fratsen!

Ik was toe aan een nieuwe camera en kwam met enige voorbereiding naar de winkel. Ik werd daar vriendelijk geholpen door een medewerkster welke rustig de tijd nam een passend advies te geven.

Ondanks dat ik zelf de Nikon 7200 al in gedachten had hebben we toch nog enkele (goedkopere) alternatieven bekeken. Ook van pusherige upsales had ik hier geen last, een extra accu en lens waren geheel op eigen verzoek. Er werd goed meegedacht, ook of er in het occasion assortiment wellicht iets interessants was, en ik ben erg tevreden vrij vlot de winkel met mijn aanwinst verlaten. Dè reden om hier langs te gaan, ouderwetse service!

John 17-07-2018 Via de website gekocht

Hier werd ik nou blij van!

Ik had de Hama Star 62 statief besteld maar had de 63 moeten zijn. Die was ook nog eens in de reclame, binnen 10 minuten gebeld en de bestelling gewijzigd zonder enig probleem of wanklank. Dat is hoe service zou moeten zijn. Ook zoals afgesproken de volgende dag (zondag) geleverd en ook dat maak je niet altijd mee weet ik uit ervaring bij anderen...

Bert 17-07-2018 Via de website gekocht

Mijn one stop shop.

Snelle levering, concurrerende prijzen en een goed assortiment. Ze hebben mij nog nooit teleurgesteld in de afgelopen jaren. Absoluut mijn eerste adres voor camera(accessoires).

Linda 17-07-2018 Via de website gekocht

Goede omschrijvingen, uitleg bij producten

Ik heb een Olympus camera gekocht en had veel aan de duidelijke omschrijving van de producten, vergelijkingsmogelijkheden en keuze mogelijkheden met accessoires. Ook de vele recensies geven extra duidelijkheid

Annette 17-07-2018 Via de website gekocht

De goedkoopste webshop op het gebied van camera’s en assecoires.
De service is echt geweldig je wordt telefonisch goed geholpen .

Ynnel 17-07-2018 Via de website gekocht

Goede spullen, evengoede service en snelle levering

Altijd de goedkoopste en het breedste assortiment. Wanneer ik iets zoek kom ik altijd weer bij camera.nu uit voor de scherpste prijs

Alice 17-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service! Mooi product.

Ik bestel regelmatig bij cameranu.nl vanwege haar brede assortiment en snelle levering. Ook deze keer had ik mijn achtergrondscherm binnen 24 uur binnen waardoor ik direct aan de slag kon! Het scherm is van prima kwaliteit.

Hanz 17-07-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed.

Product was niet beschikbaar, waardoor ik moest wachten. Prijs op de website was even goedkoop als andere aanbieders, maar gezien ik betrouwbaarheid een belangrijke factor vindt, ben ik voor Cameranu.nl gegaan en het vertrouwen is niet voor niets geweest. Product was goed verpakt en netjes bezorgd. Wel was de bezorger een dag later dan aangegeven, maar dat is een probleem dat bij de bezorger ligt en niet bij Cameranu.nl.

Mw. Nadi 17-07-2018 Via de website gekocht

Super service!

Mijn pakket was de volgende dag afgeleverd zoals aangegeven, maar door mijn PostNL locatie zoek geraakt. Ondanks de vraag of mijn pakket überhaupt wel aangekomen zou zijn, ben ik goed te woord gestaan door personeel van CameraNu en boden zij mij een nieuwe lens aan zodat ik alsnog mijn bestelling zsm binnen zou krijgen.
Gelukkig was dit niet nodig omdat mijn pakket alsnog terecht was.

Roel 17-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service en vaak de aller goedkoopste

Ik bestel altijd bij Cameranu.nl omdat ze meestal de volgende dag kunnen leveren, ook al bestel je voor 12 uur 's nachts. De prijzen zijn goed en als het niet bevalt wordt er nooit moeilijk gedaan.

Wesley Hegge 17-07-2018 Via de website gekocht

Snelle, betrouwbare service!

Ik kan het iedereen aanraden bij Cameranu.nl een bestelling te plaatsen. De snelheid waarmee geleverd wordt, is ongekend. Het product wordt bovendien netjes afgeleverd.

Sandra 17-07-2018 Via de website gekocht

Wat een super fijne uitleg en informatie gekregen!

Ik vind de shop heel duidelijk en erg prettig zoeken naar de juiste spullen, vervolgens als je er niet uitkomt dan even een belletje en de mensen aan de telefoon helpen je graag verder met het bepalen van je keuze.

Cees 17-07-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering van het product wat ik besteld had.Het product voldoet aan de verwachting en was ook goed verpakt.Het product een APS-C sensor cleaning kit is goed voor het 10 reinigen van je sensor , de handleiding die er bij zit is voor het reinigen van een lens en de sensor (in het engels ).Op you tube staan vele filmpjes hoe het cleanen van je sensor gaat dus met dat erbij is het cleanen zelf goed te doen.

Er Stevens 17-07-2018 Via de website gekocht

Top service,!

Vanaf het eerste moment verliep alles zeer vlot en zonder de minste happening. Ook de bestelling via UPS was zeer vlot.

Tim 17-07-2018 Via de website gekocht

Aangenaam verrast

Na een korte zoekaktie op internet bij Cameranu terecht gekomen en gevonden wat ik zocht, een clip-on macro/groothoeklens voor smartphone/tablet. snelle afhandeling, snelle verzending en proper verpakt. De kwaliteit van het aangkochte product is 100% in orde en het gebruik is ook 100% ok.

Willem 16-07-2018 Via de website gekocht

Dits een gewéldig site ben supper tevrede

Super en geweldig winkel echt een aanrander voor alle mensen. Ben ook heel blij met deze winkel haal bijna ook al me camera spullen hier weg

Sonia 16-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle levering en goede producten. Een product voor mijn camera besteld. Deze werd snel geleverd bij een makkelijk ophaal punt in de buurt

Joan Mareille 16-07-2018 Via de website gekocht

De beste klantenservice!

Ik ben op jullie chat en telefonisch steeds zo goed geholpen! Wat een geweldig team van de klantenservice! Behulpzaam & vriendelijk. Ook de info die ik per email ontvang omtrend de bestelling is super!

Wilco 16-07-2018 Via de website gekocht

Juiste prijs en snelle levering!

Ik zocht lensfilters en na wat research kwam deze site als goedkoopste na voren. Snelle levering met goede updates over de verzendstatus. Ik zal hier vaker bestellen!

Walter Koopman 16-07-2018 In de winkel gekocht

Perfect geholpen, goede service

Ik heb voor CameraNu gekozen omdat:
1) De service is uitstekend, de helpdesk aan de telefoon of aan de balie in Urk
2) Geen gedoe met online formulieren invullen, gewoon direct 5 jaar garantie
3) Ruime keuze, een breed assortiment. voor bijna elke beurs is er wel een camera te scoren
4) Hoogste inruil voor uw "oude" camera's en objectieven van NL. (eigen ervaring)

frankie 16-07-2018 Via de website gekocht

Altijd top en snel

Goede spullen, top service, uitstekend verpakt, indien nodig geven geduldig en goed advies, echte toppers. Kan geen nadelen bedenken.

Klaus 16-07-2018 Via de website gekocht

Beter dan dit? Dat moet ik nog zien

Een webshop met wel 3 echte winkels, en dus ook 'echte' mensen. Da's wel fijn om te weten en dat merk je ook. Ik bestel wel vaker via hun zeer goede en overzichtelijke website. Na aankoop heb je onmiddellijk een bevestiging van je koop, en ook vele 'follow-ups'. Als je bestelling is ingepakt, klaar voor verzending, verzonden en ook ontvangen. De layout van de site en hoe je navigeert is zeer goed te noemen. De algehele klantbeleving is zeer goed. Hier kunnen velen een voor beeld aan nemen.

Het gemak waarmee je alles vindt is ronduit uitstekend. De prijzen zijn zeker ook absoluut goed!

De service is perfect, snel en mensen zijn professional en staan je kundig en vriendelijk te woord. Dat is wel een heel fijn gevoel.

Voor mij, als het camera's of toebehoren betreft, geen andere winkel. Dit is absolute top. Punt.