Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

adri 27-04-2018 Via de website gekocht

cameranu mijn fotowinkel

Zoals gewoonlijk: goede kwaliteit voor een goede prijs en snelle levering. Voor fotospullen altijd mijn eerste keus.

Matt Kemp 27-04-2018 In de winkel gekocht

Wederom uitstekend geholpen!

Georienteerd op het web; duidelijke info op webshop. Uitstekende toelichting en hulp bij feitelijke koop in winkel. Er wordt goed geluisterd naar specifieke wensen; er wordt goed meegedacht; alternatieve mogelijkheden worden geduldig toegelicht, Enthousiaste verkoper; uitstekend geholpen.

hans 27-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende lens. Prima service

Lens was een occasion. Stond als "zilver" op de site doch werd als "zwart" geleverd. Vond ik geen probleem.
De lens is uitstekend te noemen. Als nieuw.

Kees 27-04-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd snelle en correcte levering

Goede overzichtelijke site zowel op de PC als op de smartphone. Ik heb al vaak bij cameranu.nl besteld en altijd wordt er snel en correct geleverd.

Willy 27-04-2018 Via de website gekocht

uit stekende winkel

Erg vlotte en correcte af handeling van het bestelde artikel, de voorraad is geweldig.
Volgende keer weer een bestelling plaatsen, is me goed bevallen.

Cor010 26-04-2018 Via de website gekocht

Ik had een artikel besteld en betaald, en een aantal dagen later werd er door een andere aanbieder hetzelfde artikel een stuk goedkoper aangeboden.
Na een mailtje kreeg ik al snel te horen dat ze de prijzen hadden aangepast en dat ik het verschil teruggeboekt kreeg. Een paar dagen had ik het bedrag weer op mijn rekening staan. Top !

Mitch 26-04-2018 Via de website gekocht

Zoals een goede shop ook betaamd: problemen snel verholpen!

Mijn nieuwe camera, de geweldige Canon XF400, hield er na enkele weken mee op. Ik kon 'm nog terugsturen en had binnen 2 dagen een vervangend exemplaar binnen. Geweldige service, zoals ik de afgelopen jaren van deze prettige webshop gewend ben!

Renee 26-04-2018 In de winkel gekocht

Deskundig advies

Voor grotere aankopen rijden wij toch even naar Urk. In de winkel krijg je uitstekend advies en nemen ze de tijd voor je. Misschien is het er daardoor bijna altijd druk ;-)

Kampenaar 26-04-2018 In de winkel gekocht

Perfect advies!

Was op zoek naar een scanner waarmee ik ook oude zwart/wit-negatieven kan scannen (de ouderwetse rolfilm).
Door de mensen van Camera.nu prima geadviseerd, via internet.
In de winkel snel en op een zeer prettige wijze geholpen.
En inderdaad: de scanner werkt perfect, is redelijk snel en geeft van oude negatieven prima foto's weer.
Een aanrader!

Jolanda 26-04-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, snelle en nette levering

Voor Cameranu.nl gekozen door scherpe prijs van systeemcamera en accessoires. Daarnaast het gemak van bezorging per koerier. Netjes van tevoren gebeld over dag en tijdstip van aflevering en op de dag zelf ook door koerier.

Valere 26-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Mijn bestelling is tijdig afgehandeld en alles was ook goed verpakt. Helemaal tevreden over de service.

Liem 26-04-2018 In de winkel gekocht

Tevreden gevoel

Waarom weer naar cameranu toch een flink eind van het Haagse? Het is alweer de zoveelste keer en ook logisch als je zo goed wordt behandeld kom je telkens terug. Plezierige mensen met vakkennis, goede objectieve voorlichting een beste inruilprijs dus altijd met een tevreden gevoel naar huis. Tot ziens maar weer!

PB 25-04-2018 Via de website gekocht

Tg tracker

Na bestelling is het proces snel gegaan.Prima afhandeling,snelle levering,product geweldig en prima feedback

M. Jansen 25-04-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Ik kocht een camera bij CameraNu.nl. De website is zeer duidelijk en gebruiksvriendelijk. De camera werd veilig ingepakt geleverd. De levering was een dag later dan gepland, duurde 2 dagen ipv 1 dag, maar dat lag aan PostNL, van CameraNu kreeg ik hier een keurige mail over.

Aat Oosterhof 25-04-2018 Via de website gekocht

Alles in focus

Heldere webshop, snelle levering, perfecte kwaliteit en leuke mensen om telefonisch informatie van te verkrijgen. Stel de juiste vraag en dan krijg je een correct antwoord waar je snel mee verder kunt werken. Als service een onderdeel is van Camera NU dan is deze voor iedereen een aanbeveling. NOOTJE: Ben gewoon een klant zonder enige relatie met wie dan ook van Camera NU.

Peter W. 25-04-2018 In de winkel gekocht

Echte persoonlijke ontvangst en benadering

Helemaal uit Brabant heb ik voor een eerste keer contact gezocht met Camera Nu in Urk.
Een offerte voor mijn inruillens was zeer aantrekkkelijk en motiveerde mij om verder te gaan.
Vooral de persoonlijke en zeer klantvriendelijke communicatie met medewerkers via mails en later bij de balie in de winkel geeft vertrouwen om tot een deal over te gaan.
Niet opdringerig want daar houd ik helemaal niet van! Tevreden met nieuwe lens huiswaarts gekeerd.
Kortom een zaak om nog eens naar toe te gaan al is de afstand behoorlijk !

Henk Koning 25-04-2018 In de winkel gekocht

SUPER Service !!!

Het fantastisch assortiment in de winkel is voor elk wat wils. De uiterst klantvriendelijke medewerkers achter de servicebalie hebben verstand van zaken en nemen alle tijd voor ter zake doende voorlichting waarbij een tintje humor niet ontbreekt. Ze nemen de klant serieus, geen vraag of opmerking is te gek. Al met al maakt het een ritje naar Urk zeer de moeite waard. Maar als de afstand een probleem is, dan zijn online aankopen via de overzichtelijke website ook betrouwbaar en de levering super snel. Conclusie: CameraNu is een dikke vette aanrader !!

Tomek 25-04-2018 Via de website gekocht

Mijn favoriete camera webshop

Ik bestel altijd het liefste bij Cameranu omdat de bezorging altijd op tijd is, ze telefonisch bereikbaar zijn en hun assortiment is redelijk compleet.

Schagen FM 25-04-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd, prima kwaliteit

Prima en snelle levering. Goed verpakt. Blij met de nieuwe Boya microfoons. Website van Camera.nu is overzichtelijk.

Herman Bres 25-04-2018 In de winkel gekocht

Prima advies en service.

Wilde een nieuwe cameratas kopen en ben naar de winkel van CameraNu in Urk gegaan. Overzichtelijk en hoefde nieuw lang te wachten. Onder het genot van een kop koffie prima door de medewerker te woord gestaan en geadviseerd. Ook uitgebreid geadviseerd over een tzt aan te schaffen lens.

Geert Kuitenbrouwer 25-04-2018 Via de website gekocht

Prima service , ook met telefonische navraag over product

Prima en snelle levering ; keurige en goede verpakking ; heel blij met mijn nieuwe topklasse verrekijker ; nieuwe verrekijker harnas voldoet uitstekend

Sharon 25-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige zonnekap

Ik vind cameranu een top webshop, ze helpen je goed en geven je tips. Een webshop die met je meedenkt en je adviezen geven, vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard om hier iets te bestellen!

Jo Hendrix 25-04-2018 Via de website gekocht

Prettige hulp, online.

Ondanks dat mijn Go Pro het bij de eerste test liet afweten, werd ik op een fijne wijze te woord gestaan, en accuraat geholpen door de jongeman aan de Cameranu.nl-kant van de lijn.

HWS_Marknesse 25-04-2018 In de winkel gekocht

Super winkel

Naast de overzichtelijke website, waar ik de dingen uitzoek en bestel, haal ik altijd de bestellingen op, op Urk. Heb je ook nog contact met de specialistische verkopers in de winkel. Bovendien heb je ook vaak een gesprekje met andere hobbyisten wat soms erg inspirerend kan zijn.

edwin 24-04-2018 In de winkel gekocht
urk

top zaak en sevice

goede kennis en de service is top.
We hadden een oude lens die we willen inruilen en ze gaven een leuk bedrag voor terug dat we meteen besloten om een betere lens te kopen bij hun.
En nog geen twee dagen later heb ik de fam deze zaak aanbevolen om de spullen die ze wilden hebben daar te kopen.

Jasper 24-04-2018 Via de website gekocht

Perfecte hulp bij kiezen drone

Een uitgebreid aanbod in drones, maar welke voldoet nu het beste aan mijn wensen? Na een telefoontje met de klantenservice was het me helemaal duidelijk. Eerlijke antwoorden, goede tips. Intussen heb ik al vele mooie opnames met mijn DJI Mavic Pro mogen maken!

Raymond Zuidwijk 24-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige website

Mooie website en goed overzichtelijk.
Alles staat mooi in categorieën.
Alles wat je nodig heb is er te vinden inclusief accessoires.

Lastige klant ;) 24-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Onovertroffen service, óók aan een lastige klant!

Als klant maak je soms de verkeerde keuze. Dan blijkt achteraf dat het door jou gekochte product niet aan je verwachtingen voldoet, en dat je eigenlijk beter een andere keuze had kunnen maken. Wat ik écht fantastisch vind is dat je bij CameraNu dan niet het gevoel krijgt dat je een lastige klant bent -terwijl je dat eigenlijk best wel een beetje bent ;) - maar dat ze met je meedenken en meewerken aan een voor alle partijen goede oplossing. Kijk, het is mede daarom (en vlak de inhoudelijke vakkennis ook niet uit!) dat ik klant bij CameraNu ben. Dat voelt gewoon goed.

Frans Rentink 24-04-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering !

Gebruiksvriendelijke webshop met een ruim aanbod en super snelle levering !
Ik bestel al vele jaren mijn fotospullen in Urk, eerst reed ik er gewoon vanuit Deventer naar toe maar de laatste jaren hebben ze het mij gemakkelijk gemaakt door probleemloos te leveren via de website.
De gezichten van CameraNu zie ik nu 1x per jaar op de beurs in Nijkerk.

Cora 24-04-2018 Via de website gekocht

Bij cameranu.nl is de service erg goed. De orders worden dezelfde dag verstuurd als het op voorraad is.

Marie Ekman 24-04-2018 Via de website gekocht

CameraNU - een fantastisch winkel die alles heb!

CameraNU is echt top! Ik heb hier altijd alles kunnen vinden wat ik op zoek naar was. Het voorraad is groot en die producten zijn van hoge kwaliteit. Ik vind het ook geweldig dat ze occasion hebben op hun website. Ik heb een tijd geleden een objectief bij occasion gekocht en die ben ik echt heel blij mee. Als ik iets voor mijn camera nodig heb, ga ik het meteen zoeken op CameraNU.nl.

Piet 24-04-2018 Via de website gekocht

Prima website, duidelijk en handig !

Bij het zoeken naar tussenringen voor mijn Canon kamera, kwam ik op de site van Camera.nu terecht. Duidelijke website, makkelijk om iets te bestellen en een snelle levering. Super tevreden over Camera.nu en over de tussenringen, inmiddels al erg leuke scherpe close-up foto's gemaakt.

Adriana 23-04-2018 Via de website gekocht

goede service

Prima website. Duidelijk en goede service. De bril zelf is goed, alleen jammer dat het beeld niet meedraait.

Hans Zijlmans 23-04-2018 Via de website gekocht

Nikon speedlight SB 700 supersnel binnen.

Goede ervaringen van eerdere aankopen. goede garantie regeling, snelle levering en goede service. Producten van top kwaliteit.

H Stephanus 23-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Professionele voorlichting en hulp door hartelijke mensen

Vriendelijke mensen, antwoorden op al je vragen, professionele uitleg, als het druk is kun je een lekker bakje koffie nemen en rondkijken wat er allemaal te verkrijgen is bij Camera nu

Luc 23-04-2018 Via de website gekocht

Echt super de Luxe

Wat is het toch heerlijk om als professional, een winkel te hebben die echt deze dag levert. Had extra batterijen nodig voor mijn Mavic air, de ideale drone voor camera teams die lichtgewicht moeten en willen werken. Ze waren constant maar niet te krijgen, tot dat ik ze zag liggen bij cameranu.nl en ze dus ook gelijk moest hebben. Nou dat kan dus, de zelfde dag nog!!!!!

Dennis 23-04-2018 Via de website gekocht

Top product! Snelle levering!

Alles werd voor mij duidelijk in de advertentie. Overzicht voor welke camera je het kon gebruiken.
Specifieke uitleg.

Ans Groot 23-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik had laatst een SD card besteld voor 10.00, alles klaar, besteld, maar geen ordernummer bij de betaling geplaatst! Geen probleem hadden ze gezegd. De betaling bij de bestelling die ik had gedaan, stond een nummer en voor 19.45 had ik het al in huis dezelfde dag. Ik stressen! Niet nodig dus.

A.J de Zwart 23-04-2018 Via de website gekocht

eerst duidelijk antwoord op de chat

opzoek naar een groothoek objectief voor een Canon 700D. Eerst via de chat advies gevraagd wat de mogelijkheden waren. Duidelijk antwoord met diverse linkjes ontvangen van keuzes die over een kwam met mijn wensen en budget, daar een keuze uit kunnen maken.

Alex 23-04-2018 Via de website gekocht

Uiteindelijk goede after sales service

Groot aanbod, heldere site, goede prijzen. Gewoon een fijne site.

Bellen je op als je ergens niet tevreden over bent en dat in een review schrijft, dus alsnog uiteindelijk een goede after sales customer service.

John 23-04-2018 Via de website gekocht

Zeldzaam bedrijf

Ik heb uitsluitend goede ervaringen met Cameranu, zowel online als in de winkel. Snelle verzending, verzekerd en aangetekend en goed ingepakt. In de winkel te Urk kan het vreselijk druk zijn, maar als je aan de beurt bent wordt je er niet in 7 haasten doorheen gedrukt, maar neemt men de tijd voor je. Het personeel heeft veel parate vakkennis en begrijpt dat je niet in 2 minuten een flinke handvol geld wil gaan uitgeven. Desgewenst worden er verschillende modellen op tafel gezet en alles voors en tegens doorgenomen om uiteindelijk de juiste keuze te kunnen maken. Hierdoor is dit een zaak waar je graag weer terug komt. Opvallend is de lange garantietijd van occasions. Elke klant wordt gelijk behandeld, of je nu je eerste camera koopt uit de occasion vitrine, of dat je met een nieuwe 4000+ euro Canon EOS1 de deur uit gaat. Ruime winkel en groot assortiment. Ze hebben alles wat je nodig hebt in de meest ruime zin van het woord.

Jaddy 23-04-2018 In de winkel gekocht

Inruilweken

Zaterdag 14 april met de inruil lenzen op naar Urk.
Komen om ca 11:00 uur aan en…. het is vreemd, maar heerlijk rustig in de zaak.
Op naar de balie, waar William ons ontvangt op een collegiale manier.
Mijn wens is een Sony DSC-RX100IV aan te schaffen.
William geeft ons (Ik was namelijk met mijn zoon) een duidelijke uitleg omtrent een en ander.
Als extra werd er een accu, screen protector, geheugen kaart en fototasje aangeschaft.
Zeer snel is alles afgerond en zijn we weer teruggegaan naar Venhuizen Noord-Holland.
De camera met een kleine maar geweldige computer er in, gaf direct naar de voorbereidingen zijn eerste foto’s weer, GEWELDIG!
Je merk bij Cameranu.nl dat de klant echt koning is

Alex 23-04-2018 Via de website gekocht

Het is "okay".

Ze beloven voor 23:59 besteld, volgende dag in huis, maar het komt vaak voor dat het pas 2 dagen later wordt bezorgd. PostNL de schuld geven is te makkelijk. Verpakking producten laat te wensen over. Slordig en onverschillig.

Officiele reactie van CameraNU.nl 23-04-2018

Hoi Alex,

Dank voor je review, en jammer dat je klaarblijkelijk niet helemaal tevreden bent! We hebben even nagekeken wat er mis gegaan zou kunnen zijn, maar we kunnen het probleem niet terugvinden. Je hebt de afgelopen 2 jaar 4 bestellingen van ons ontvangen, en deze zijn allemaal zonder vertraging bij je afgeleverd. In één geval is de eerste afleverpoging niet geslaagd, vermoedelijk omdat er niemand thuis was.
Je opmerking over de verpakking nemen we serieus op, want we zijn absoluut niet onverschillig over het verzenden van onze producten. We gaan daar zorgvuldig mee om, zodat de bestelling zeker goed bij je aan komt. Als dat bij jouw bestellingen niet duidelijk is geworden spijt ons dat zeer. Onze excuses daarvoor!

We hopen dat je je mening over de bezorging nog wilt herzien, én dat je ons een herkansing gunt om te ontdekken dat we beslist niet slordig en onverschillig omgaan met onze producten.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Jakob 22-04-2018 In de winkel gekocht
‘t Spyk 8 te Urk

Geweldig geholpen

Vanaf dat ik in de winkel stap voel ik het welkom. De jonge dame die me de winkel inhielp helaas mocht ze mij niet verder helpen viel niet onder haar bevoegdheid. De wachttijd was niet erg veel om te zien. Een fotoserie te maken helaas geen camera bij mij. De vriendelijke en deskundige verkoper geef ik alle lof. Goed advies en zeer klantvriendelijk geholpen.

Fotografie 22-04-2018 Via de website gekocht

Sd kaartje per post

2 sd kaartjes online bestellen is niet ingewikkeld. Alleen de levering op een speciaal tijdstip kost extra. Dit erbij gedaan. Alleen de bezorgwijze hield daar geen rekening mee. Ik was toevallig thuis in de ochtend. Geld voor avondbezorging terug gekregen. Sd kaartjes van 80 mb per sec. Prima. Er is altijd wel een verbetering..maar hoef niet elke ontwikkeling te volgen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 23-04-2018

Hoi Marjan,

Dank voor je review, en jammer dat de bezorger geen rekening heeft gehouden met je wensen. Gelukkig was je wel thuis op het moment van bezorging. We hopen dat je over de verwerking van je bestelling en de afhandeling van je klacht over de bezorging wel dik tevreden bent.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Rob Kroes 22-04-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Wie je ook treft achter de balie en welk tijdstip, rustig of druk, ze nemen alle tijd voor je. Het maakt ook niet uit of je een uv filter koopt of een lens. Sinds mijn eerste digitale camera ben ik hier al een tevreden klant.

Corry Vogels 22-04-2018 Via de website gekocht

Besteld.......binnen 24 uur in huis.....en in gebruik!

Duidelijke website, goede informatie en te vergelijken producten.
Keurig en binnen de tijd geleverd.
Zeer tevreden.

Samuel L. 21-04-2018 Via de website gekocht

Great service and prices.

Looking for photography gear I always eventually end up at Cameranu.nl. Prices are great and I feel safe ordering with them (secure payment and shipping). Contact with customer support is very efficient as well.

Nico 21-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Ook bij drukte ruim de tijd voor de klant

Wij kwamen op zaterdagmiddag langs om advies te vragen voor de aanschaf van een verrekijker. Het was best druk in de winkel, maar als je aan de beurt bent (nummertje-systeem), dan neemt de verkoper evengoed ruim de tijd voor jou als klant. En die service waarderen wij met een dikke 10. Ondanks dat de verkoper niet dé verrekijker-specialist was, heeft hij goed naar onze wensen geluisterd (we wilden een instapmodel) en ons van helder advies voorzien. Zijn kennis was voor onze wensen meer dan goed. Hij is samen met ons naar buiten gegaan om verschillende modellen te vergelijken. We voelden ons écht goed geholpen, kregen alle tijd om een keuze te maken en hebben uiteindelijk een verrekijker gekocht die heel goed bij onze wensen en budget paste. De verrekijker bevalt ons goed en daarom geven voor het totaal een 10.

Edwin van Noort 21-04-2018 Via de website gekocht

Bij CameraNu.nl weten ze echt wat service is!

We bestellen als bedrijf vaak scanners/printers. Dan kom je al snel uit bij CameraNu.nl Helaas waren bij een bepaalde serie van Epson de spuitmondjes snel verstopt. Geen enkel probleem. We kregen het advies de twee printers in te sturen. En wat gebeurt? Binnen een week gemaakt terug! Kijk dat is de service waar je naar verlangt. Klasse CameraNu.nl
Vriendelijke groet,

Edwin van Noort