Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marjolijn 02-06-2018 Via de website gekocht

Altijd blij met CamerNu!

IK kreeg keurig een mailtje dat het product weer op voorraad was. Direct besteld en volgende dag al in huis!

Kevin 02-06-2018 Via de website gekocht

Heel betrouwbaar

CameraNU heeft vaak de spullen die ik nodig heb op voorraad, en voor een goede prijs. Ik kies elke keer voor CameraNU voor de snelle leveringen, duidelijke website en gebruiksvriendelijkheid. Bij elke bestelling is het de volgende dag netjes bezorgd. Persoonlijk super blij met de accessoires die ik gekocht hebt.

Gabby meijer 01-06-2018 Via de website gekocht

Een oud Hollands geweldig bedrijf.

Diverse dingen besteld en na gebleken was dat het niet aan mijn verwachtingen voldeed retour gestuurd. Hierop een top service ontvangen. Jammer dat ze niet bij mij om de hoek zitten , ik ging nooit ergens anders meer naar toe. Gewoon oud Hollandse service die alle verwachtingen te boven gaan. Dit bedrijf verdient een warme douche.

Joop 01-06-2018 Via de website gekocht

Prima service

Na enig zoekwerk om een sd/sdhc geheugenkaart te vinden 32 GB kwam ik bij dit bedrijf terecht waarbij ik aan kon geven wanneer dit kon worden afgeleverd. Normaal zou ik het de volgende dag kunnen ontvangen maar omdat ik terwijl ik met die bestelling bezig was te horen kreeg dat ik de volgende dag op een adres verwacht werd zonder uitstel kon ik aangeven dat ik het een dag later wilde ontvangen. Nog niet eerder mee gemaakt. Vandaar mijn opmerking Prima service

G. Punte 01-06-2018 Via de website gekocht

Vaker bij cameranu besteld. Bevalt goed. Snelle levering en snelle reactie van de klantenservice als ik die benader met vragen.

Paul 01-06-2018 Via de website gekocht

Alweer een dikke 10!

Via de site duidelijk advies, goed, snel en vriendelijk te woord gestaan. Bestellen, betalen en....de volgende dag spelen met je speelgoed! CameraNu.nl dank jullie wel weer, tot de volgende keer. (Vast vrij snel)

Anna 01-06-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering!

Voor het desbetreffende objectief dat ik al lange tijd in mijn hoofd had om te kopen was ik bij Cameranu aan het goede adres; ze hadden de laagste prijs. 's Avonds besteld en ik had het pakketje de volgende ochtend al in huis. Netjes, beschermd verpakt, de mogelijkheid tot (gratis) aangetekend versturen en de keuze of dit wel of niet bij de buren afgegeven mocht worden bij afwezigheid van mijzelf. Omdat het om een duur pakketje ging waren deze punten dus wel erg aangenaam. Top levering!

Peter 01-06-2018 In de winkel gekocht
Urk

Top service, top bediening, vlotte, correcte afhandeling!

Naar de winkel gereden in Urk van uit België om een nieuwe L-lens van Canon. Mooie aangename winkel met gratis warme drank en leesvoer tijdens het wachten. Goed geholpen door een vriendelijke dame. Tijdens de betaling loopt het mis omdat geen enkele van mijn 3 bankkaarten aanvaard blijkt te worden door de betaalterminal. Vlug telefoon naar de bank waar zij vertellen dat er een internationaal probleem is. Daar sta ik dan. Er wordt een pro-forma factuur opgesteld en ik kan zonder lens naar huis. Thuis gekomen via overschrijving direct kunnen betalen en gemaild dat betaling in ordes was, de lens werd 2 dagen later geleverd. Snelle en professionele afhandeling!

A. 01-06-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Prettige webwinkel, artikelen makkelijk te vinden en goed te filteren naar wens. Groot aanbod, dus makkelijk alles in een keer te bestellen bij een webwinkel. Levering is erg snel.

Ton van Schilt 01-06-2018 Via de website gekocht

Snelle actie

De ene dag besteld de andere geleverd precies zoals was beloofd en daarnaast ook nog eens het gene ik had besteld. Ik heb ook ervaringen met andere (web)winkels. Gelukkig zijn er ook winkels als cameranu

Wilfried Coppens 01-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Na heel wat opzoekwerk uiteindelijk de ideale althans voor ons security camera gevonden. Bovendien in voorraad en heel snel geleverd.

Evita Bakker 01-06-2018 Via de website gekocht

Goede webshop

Cameranu is betrouwbaar en zoekt altijd naar de best mogelijke oplossing voor een probleem van de aankopen. Alles staat duidelijk aangegeven. Tweedehands producten zijn hier ook goed!!

Sebastiaan 01-06-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

CameraNu was de goedkoopste met levering volgende dag. En zo was het inderdaad gegaan. Goed verpakt. Prima. Je ziet nog wel eens dat accessoires duurder zijn in speciaalzaken, maar CameraNu had de zaken goed voor elkaar.

Meindert Koffeman 01-06-2018 In de winkel gekocht

Geweldig personeel

Kom regelmatig bij Cameranu en wordt er geweldig geholpen door het personeel.
Ik vind dat dit wel eens gezegd mag worden . ze hebben veel kennis van het product wat je wil aanschaffen.En daar bij blijven ze altijd vriendelijk hoe ingewikkeld de vraag ook mag klinken.
Mensen komen weleens met vragen bij mij, dan zeg ik altijd ga naar cameranu daar kunnen ze je goed van dienst zijn.

boukje reuzel 01-06-2018 Via de website gekocht

hele snelle service

Tijden het zoeken via kieskeurig kwam ik bij jullie site terecht en mede door een eerdere goede ervaring met jullie, heb ik gekozen om ook nu weer een product te kopen.

N boersma 01-06-2018 Via de website gekocht

Prima en vlotte service,snelle levering.

Prima en snelle levering van mijn product,makkelijke website,ben erg tevreden over het geleverde product.

Harold 01-06-2018 In de winkel gekocht
Urk

Perfecte service na een uitstekend advies

Dit is inmiddels de winkel geworden waar ik al mijn foto apparatuur koop. Waarom? Omdat ze een uitstekend advies hebben, ALTIJD. En met uitstekend bedoel ik dat me soms ook zaken worden afgeraden. Ze zijn realistisch in hun advies en vragen ook echt door waar je iets voor nodig hebt. Natuurlijk beslist de klant zelf wat hij/zij koopt, maar ik heb met hun advies al een paar keer een ander artikel gekocht dan dat ik van te voren in mijn hoofd had. En met succes. Ik heb geen enkele keer spijt gehad van de wijziging in mijn aankoop. En dit advies is niet alleen in de winkel, maar ook telefonisch of zelf chattend op hun website.
En als het artikel dan is aangeschaft is de service ook nog eens perfect. Niet aanwezige artikelen worden bij binnenkomst direct per post nageleverd. Bestellingen via de website worden altijd adequaat afgehandeld.
Kortom: voor mij een bedrijf die vertrouwen uitstraalt en waar ik graag terugkom. Zowel digitaal als fysiek.

Jan Gras 01-06-2018 Via de website gekocht

Goede service en super snel

Vanwege hun goede service en begeleiding koop ik alles op foto gebied bij Camera Nu ook hun telefonische feetback
is heel goed.als voorbeeld het volgende.
Mijn bestelde papier achterwand was niet op korte termijn leverbaar dus heb ik een ( duurder) alternatief besteld tot mijn verbazing hoef ik niets bij te betalen. kijk dat is SERVICE.

Lou Andeweg 01-06-2018 Via de website gekocht

Ik had een heel verhaal getikt, maar door een fout op de website is dat weg.
Geen zin om het opnieuw te typen, dus samengevat:

Perfect en vriendelijk geholpen door XXXX (telefonisch).
Complimenten. Meer bedrijven in NL zouden zo klantgericht moeten zijn als cameranu.nl

Laura 01-06-2018 Via de website gekocht

Geen wartaal

Ik ben vrij lui. Wanneer ik iets nodig heb voor mijn fotografie, stuur ik een mailtje naar het email adres van Cameranu.nl. zoals vorige week, ik wilde graag een extra accu. In plaats van zelf rond te zoeken op de site, wat ik tijdverspilling vind, type ik snel een mailtje met de vraag welke accu ik moet hebben bij mijn camera. Ik krijg diezelfde dag nog een mailtje terug waar super netjes in staat welke ik nodig heb, zelfs met de link naar het artikel op de website. Ideaal. Daarnaast word de bestelling super snel en altijd netjes afgeleverd. Omdat het vaak gaat om best wel dure aankopen, vind ik betrouwbaarheid heel erg belangrijk. Dat is dan ook de rede dat ik alles zo veel mogelijk bij camera nu bestel.

Maria 01-06-2018 Via de website gekocht

Super service

Lens was niet op voorraad ( in bestelling). Ik vroeg nar de levertijd waarop de meerdere dit op de chat voor me ging nakijken. Ze kwam terug met het nieuws dat de lens bij hun winkel in Eindhoven nog wel op voorraad was een dat ze kon proberen deze voor me te leveren. Dezelfde middag kreeg ik bevestiging dat dit mogelijk was en de 2 dagen later ontving ik de lens thuis. Echt super!

Mike - MadMax33 01-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle bezorging, maar ook zonder problemen retour

Ik heb Cameranu.nl ervaren als een hele prettige webwinkel, met deskundig en vriendelijke verkoopadvies- en klantenservice medewerkers. Die telefonisch goed te bereiken zijn. Dat is erg prettig. En ze komen absoluut waar wat ze beloven. Zowel met levering als met retouren en het terugbetalen van geld. Absoluut goede club om iets te kopen. Plus de verkoopprijzen zijn goed scherp

Martin 31-05-2018 Via de website gekocht

Altijd goede service en snel geleverd

Duidelijke webshop met heeeel veel keuze en goed advies als je even belt met een vraag. Prima prijs ook! Ik heb al meer zaken gedaan hier en stelt niet teleur!

Rob Timmermans 31-05-2018 In de winkel gekocht

Prima prijs

Op de webshop zag ik dat mijn artikel in Urk vooradig was, en omdat langs Urk kwam ben ik even langs de winkel gegaan. Ik was onder de indruk van de bijzonder ruime sortering, werd snel, vriendelijk en vakkundig geholpen, en betaalde een prima prijs. Voor mij een 10!

Dt-tje 31-05-2018 Via de website gekocht

Veel keuze en goede service

Cameranu heeft een uitgebreide keus en duidelijke uitleg op de site. Zo kun je verschillende keuzes vergelijken. Ook de winkel is helemaal super. Daar krijg je goede uitleg en ze nemen de tijd voor je. Ik bestel veel bij cameranu, soms via internet en soms ga ik naar de winkel.

N.Schaar 31-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Wanneer ik vragen heb, krijg ik via de website zeer snel en vakkundig antwoord. Alle producten zijn op de website overzichtelijk en voorzien van goede uitleg. ( Beter dan elders) En daarbij is de bezorgtijd, super snel!
Sindsdien bestel ik alle fotografie gear via cameranu.nl.

10+

Jb van Apeldoorn 31-05-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Duidelijke site,veel keus,netjes gerangschikt.
Netjes verpakt, en geleverd zoals toegezegd.
En cadeau bonnen zijn makkelijk in te wisselen.

T&I 31-05-2018 Via de website gekocht

Gewoon de beste voor fotografie

Ik heb de laatste maanden gezocht naar nieuwe lenzen en een camera voor mijn hobby fotografie. Tijdens deze zoektocht ben ik erg goed geholpen via de chatfunctie op de website.
Ik vind de site ook erg goed ingedeeld en lekker snel. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van voorraden en van de status van je bestellingen.
Ik geef ze geen 10 omdat ik graag bij waardevolle bestellingen zoals een camera en meerdere lenzen een verstevigde verpakking zou willen zien voor verzending. PostNL gaat de laatste tijd helaas waardeloos om met pakketten. Ook had ik een camera Body besteld maar ik kreeg een Kit-verpakking waarvan de lens was verwijderd. Dat had ik ook liever anders gezien, maar dit zijn details. De service en indeling van de website zijn gewoon helemaal top!

NBL 31-05-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle service. Smiddags besteld en volgende dag in huis. Netjes verpakt. Soms is een produkt een paar euro meer dan elders maar de kwaliteit is altijd geweldig dus ik kan zonder zorgen hier shoppen en dat is meer waard dan een paar euro!

Jeroen 31-05-2018 Via de website gekocht

Top webshop, (iets te?) snelle kennisgeving + klein bugje :)

Ik kon de producten die ik zocht vrijwel direct vinden. Het bestelproces verliep snel en nog voordat de betaling écht afgerond was kreeg ik al een bevestiging van mijn bestelling. Alles verliep sne

Dit laatste is misschien nog een verbeterpuntje op UX-gebied; is een bestellingsbevestiging nog voordat de betaling is afgerond wel zo wenselijk? Wat nou als men de betaling annuleert? Het voelt wat voorbarig.

Verder lijkt het bestelproces te blokkeren bij één van de laatste stappen in Google Chrome. De console-foutmelding weet ik niet meer precies, maar ik dacht dat het mis ging bij het selecteren van de bank bij iDeal. De foutmelding blokkeert het bestellingsproces in Edge in ieder geval niet. En ik kan in Chrome niet scrollen in het reviewformulier (de laatste, cruciale stap kan ik niet uitvoeren: de knop "plaats review" valt buiten het beeld). Ik moest de CSS van de review-iframe aanpassen om naar beneden te kunnen scrollen. ;-)

Hoi Jeroen,

Bedankt voor je feedback. We hebben je even een mail gestuurd, en we duiken er in om het probleem te verhelpen.

Annemieke 31-05-2018 In de winkel gekocht

Fantastische service

De service van camera nu is eindeloos. Of het nou telefonisch is in de winkel of per mail , je krijgt altijd correct antwoord. In de winkel krijg je uitstekend advies over het product wat je koopt. Mocht het dan zo zijn dat je over het aangeschafte product vragen hebt, dan staat het telefonisch team met raad en daad voor je klaar. Geen zin of tijd om te bellen, dan mail je ze.
Voor mij is camera Nu een dikke 10.
Ik heb er zeker een uurtje rijden voor over.

Yori-fotografie 31-05-2018 Via de website gekocht

Fijne serves

Zelf vind ik deze (web)shop en serves wat ze bieden erg fijn rn super goed, als ik een vraag heb word die binnen 1 werkdag gereageerd. Erg duidelijk en fijne serves.
Dit is mijn favorite camera site...

NEWCLIP 31-05-2018 Via de website gekocht

Super service, as always!

Nooit problemen gehad, altijd goede service en levert op tijd.
Top club, ik koop mijn meeste spullen bij Cameranu.nl

Jolanda 31-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede webshop

Zeer goede webshop, makkelijk te vinden artikelen, zeer uitgebreide artikelspecificaties en ruime keuze

Guilaine 31-05-2018 Via de website gekocht

Super blij!

Ik zocht naar een tweedehands cameralens, en deze heb ik bij deze webshop gevonden. Voor een goede prijs zag de lens er nog uit als nieuw. De bestelling was de volgende dag al geleverd! Ik zou zeker nog eens wat bestellen.

Erwin 31-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Klant vriendelijkheid. Erg behulpzame mensen goeie kennis

Altijd vriendelijk behulpzame mensen ze smeren geen onnodige dingen aan de klant.
een tevreede klant

Ebbe 31-05-2018 Via de website gekocht

Altijd goed!

Kom altijd terug bij cameranu. Super snelle service en informatie! Hoef ze nooit te benaderen als iets onduidelijk is. Altijd eerlijke productinformatie .top!

Van der Laan 31-05-2018 Via de website gekocht

Vertrouwde en zeer snelle service!

Meerdere keren al wat besteld.
Rugtas
Batterijen
Sdkaart
Lens cover

Kwaliteit uitstekend en boven mijn verwachting. Ook van de batterijen. Kan heerlijk switchen en dat met degelijke kwaliteit en levensduur.

De snelle bezorging is helemaal super. Voor 00:00 besteld de volgende dag in huis! Zeker als een persoon zoals ik, out of the blue wat kopen maar ook gelijk willen hebben!

Duidelijke website qua webshop, maar ook verdere informatie.

Al met al een aanrader!

Jan Vermaas 31-05-2018 Via de website gekocht

Adequate service.

Via de website van camera.nu heb ik een aankoop gedaan. Wat mij opviel is de gebruiksvriendelijkheid en de duidelijkheid van de website. De levering van het door mij gekochte instrument verliep keurig volgens schema.

Robert Kok 31-05-2018 Via de website gekocht

Goedkoopste, gebruiksvriendelijke website en snelle service

Goedkoopste ven de internet aanbieders en heeft gebruiksvriendelijke website, de bestelde spullen zorgvuldig verpakt binnen 24 uur in huis!

Bennie 31-05-2018 Via de website gekocht

Mijn set wat ik had besteld was niet compleet, na telefonisch contact werd me mede gedeeld dat ze het moeten nakijken en mij terug bellen dacht natuurlijk zal zelf wel terug moeten bellen.
Maar ik werd na zo'n vijf minuten terug gebeld met de mededeling dat ik mijn niet complete set mag houden voor onderdelen, en ik krijg een nieuwe opgestuurd.
Dat is pas SERVICE ga zo door zou ik zeggen.

Bo 31-05-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare webwinkel

Wanneer ik iets nodig heb op het gebied van fotografie, kijk ik altijd eerst op de website van cameranu.nl. Het is een overzichtelijke en prettige website. Bijna altijd hebben ze het door mij gezochte artikel op voorraad, tegen een scherpe prijs. Meestal heb ik het artikel de volgende dag al in huis. Wanneer iets niet duidelijk is, wordt ik altijd vriendelijk te woord gestaan bij telefonisch contact, ook wanneer het gaat om een klein artikel zoals b.v. een flitsschoentje o.i.d. Kortom, een betrouwbare en goede webwinkel!

G Last 31-05-2018 Via de website gekocht

Goed advies en snelle levering!

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst en elke keer waren de producten de volgende dag in huis.
Ook in de winkel zelf wordt je vlot geholpen en krijg je vakkundig advies. Ik ben inmiddels vaste klant geworden en ben zeer tevreden over deze winkel!

Gilles 31-05-2018 Via de website gekocht

Prijs, aanbod, service. Allemaal top

CameraNU.nl heeft eigenlijk altijd alles wel op voorraad. Vaak ook zaken die je bij de andere foto/video zaken soms niet kan vinden. De wat obscuurdere accessoires bijvoorbeeld.

Altijd de beste prijs.
Makkelijk en snel bestel proces.
Overzichtelijke website.

Het zou fijn zijn als hun showroom wat centraler in het land zou liggen en vrijwel alles te zien was. Ben overigens nog nooit langs geweest.

Punt van feedback: Te veel mails na een bestelling. 4 stuks. Dat is echt te veel.

Hoi Gilles,

Dank voor je positieve review! Fijn dat je zo enthousiast bent over de website. Je feedback over de mails nemen we mee, en we kijken wat we daarin kunnen stroomlijnen.

Jo 31-05-2018 Via de website gekocht

Geen dozenschuivers!

Na een slechte ervaring bij de grote concurrent - een €3500 camera body willen kopen in de winkel (die dus alleen maar een magazijn/dozenschuiver bleek te zijn) en deze niet kunnen uitproberen (even door de zoeker kijken) -, is Cameranu een verademing: behalve een gebruiksvriendelijke webshop ook gewoon een winkel met meedenkend personeel.

Jack 31-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Shop levert snel en correct, zoals beloofd.
Retourneren is simpel en op vragen wordt snel en goed gereageerd

adeh 30-05-2018 Via de website gekocht

Helemaal Okay

Prima website met veel info over het product. Gemakkelijk betalen en snelle verzending waarvan je voortdurend op de hoogte wordt gehouden.

P. Bataille 30-05-2018 Via de website gekocht

Goed als altijd

Hebben een zeer ruim assortiment, meestal de voordeligste prijs (soms samen met anderen), snelle verzending, geen verzendkosten, kortom: top!

Bas Bouwer 30-05-2018 Via de website gekocht

Een Top Fotozaak in Urk !

Al eerder bij deze geweldige Fotografie-zaak via Internet besteld. De website is overzichtelijk met een bijzonder compleet en uitgebreid assortiment. Het bestelproces verloopt als een “tierelier”, het enige nadeel is misschien dat je niet een alternatief afhaalpunt, zoals bij voorbeeld een Post.nl vestiging, kan kiezen.

De verzending vindt uiterst vlot plaats. De (after)service na telefonisch contact is bijzonder vriendelijk en uitstekend. Bestelling is netjes en zorgvuldig ingepakt.

Hoi Bas,

Dank voor je positieve review! Fijn te horen dat de website je zo goed bevalt. Bij het afronden van je bestelling kun je kiezen voor bezorgen door PostNL, en dan krijg je de keuze om je bestelling thuis te laten afleveren of op een afhaalpunt. Het zit wat verstopt, dus daarom werken we momenteel aan een verbetering zodat deze optie wat toegankelijker is.
We hopen je snel weer eens op de site te mogen verwelkomen, en zijn benieuwd of je de verbeteringen opmerkt.

alex 30-05-2018 In de winkel gekocht
urk

juiste keuze gemaakt door goede voorlichting

gebruikte spiegelreflex camera voor mijn dochter gekocht.
goed geholpen bij het maken van de juiste camera, veel tips en informatie.