Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans Wolters 02-04-2018 In de winkel gekocht
Beurs bij Pixperience

De service is geweldig

Ik kan steeds meer op deze shop vinden, gebruik heb bijna altijd om prijs, mening medewerkers en alle informatie te vinden over een artikel.

Ron B 02-04-2018 In de winkel gekocht
Beurs in Nijkerk

Goede klantvriendelijkheid

Al redelijk wat spullen gekocht bij CameraNu en ik moet zeggen naar alle tevredenheid zowel in kwaliteit als in mijn portomonnee.
Ook de mensen achter cameraNu mogen ontmoeten tijdens de Professional Image beurs in Nijkerk en ik merkte dat men weet waar men over praat en dat vol enthousiasme. Ik heb mijn zaakje wel gevonden :-)

Peter 02-04-2018 In de winkel gekocht
Professsional Imaging

Goed advies en geen geschuif met dozen

Alhoewel Cameranu 1 van de grootste foto videozaken in Nederland is merk je dat niet wanneer je de winkel binnenstapt. Je wordt snel geholpen en de verkoper neemt de tijd voor je. Ook aankopen via internet lopen snel. En mocht het product niet voldoen dan wordt het zonder morren weer terug genomen.

Studio swaneveld 02-04-2018 In de winkel gekocht

Leuke aanbieding!

Op de professional imaging beurs een LEDGO led-lampje gekocht. Omdat ik al de accu’s en de voeding had, was de keus makkelijk. Jeroen van cameranu.nl heeft me prima geholpen in de hectiek van de beurs.

Pascal 01-04-2018 Via de website gekocht

2 maal in korte periode iets gekocht / besteld en werd keurig geleverd. De service is uitstekend en het personeel kundig en enorm vriendelijk en behulpzaam.

De Zwaan 01-04-2018 Via de website gekocht

Super winkel

De service is hier super zowel online als in de winkel. Ze nemen alle tijd voor je en altijd vriendelijk. Personeel heeft verstand van wat ze verkopen. En denken graag met je mee.

Ingrid van Leeuwen 01-04-2018 In de winkel gekocht
Op de beurs in Nijkerk

Ik heb mijn objectief op de fotobeurs in Nijkerk gekocht waar ik beurskorting kreeg. De zonnekap hadden ze daar niet op voorraad en is mij gratis thuisgestuurd.

Piet Wendrich 01-04-2018 In de winkel gekocht
PI 2018 Nijkerk

Super goede service

CameraNU is voor mij zo ongeveer een hofleverancier als het gaat om fotografie gerelateerde spullen. Ze hebben zo ongeveer alles wat je maar wensen kan en als je zelf niet kunt vinden dan word je zeer vakkundig geholpen!

Maarten de Beurs 01-04-2018 Via de website gekocht

Goede winkel en service

Vindt deze winkel zowel online als in de winkel zelf gewoon goed. In service en levering. Heb hier al meerdere onderdelen voor mijn camera besteld en ook laten bezorgen. Als er iets niet duidelijk is online kun je een vraag stellen en krijg je snel antwoord via WhatsApp. Als ik iets nodig heb ga ik eigenlijk altijd direct naar cameranu pas als zij het niet hebben ga ik veder zoeken. Kortom voor mij is cameranu de site om te zoeken en te bestellen

Ronald Abrahams 01-04-2018 In de winkel gekocht

Jupio grip voor D850

Uitstekende grip, doet niets onder voor het origineel. Goede kwaliteit voor een zeer nette prijs. Nog geen nadelen kunnen vinden.

Peter Flos 01-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

De service bij cameranu.nl is me altijd goed bevallen. Heb al meerdere keren items besteld en altijd een goede en snelle service gehad. Echt een aanrader .

Jeroen 01-04-2018 Via de website gekocht

Of je nu in de winkel koopt, via internet of op een beurs, de medewerkers zijn altijd vriendelijk en geven uitstekend advies. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, is het “probleem” al naar behoren opgelost, voordat je teleurgesteld kunt zijn. Enige nadeel is dat je blijft kopen, gelukkig zijn de prijzen concurrerend met alle andere Nederlandse aanbieders.

JosB 31-03-2018 Via de website gekocht

Prima service !

Ik kocht, n Canon scanner waar ik zeer tevreden mee ben.Goede product kwaliteit voor ' n zeer mooie prijs, begeleid door prima service.

Alma 31-03-2018 Via de website gekocht

De producten werden snel en keurig afgeleverd. Ben niks anders gewend van cameranu.nl. super blij met de producten en ook dat het zo snel thuis geleverd was

Yvonne 30-03-2018 In de winkel gekocht

prima service

Ik was naar de zaak gegaan om een persoonlijk advies te krijgen over de aankoop van een compact camera. Ondanks dat het erg druk was namen ze de tijd om je de verschillende camera's uit te leggen.

Maarten 30-03-2018 In de winkel gekocht

Geduldig en goed advies

Al is het nog zo druk, je wordt met geduld geholpen en van advies voorzien. Heb je iets besteld dat toch niet is wat je had verwacht, er is tijd om een alternatief uit te zoeken en te proberen. Ik had die ervaring met de aanschaf van een verrekijker en een fototas.

Jaap 30-03-2018 Via de website gekocht

Top Service

Geweldige website van Cameranu.nl. Volop keuze met scherpe prijzen. Bij een vraag had ik binnen 24 uur antwoord.

Mark_berk 30-03-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen, fantastisch product

Altijd goede voorlichting in de winkel. De website is erg uitgebreid, met veel informatie over ieder product. Bij het bestellen liep mijn browser vast tijdens het betalen. Ik heb dit via de chat aangegeven en werd toen snel en correct geholpen. Binnen 5 minuten was dit rond.
Ik kocht een occasion lens, deze was in perfecte staat, zoals de webshop al zei.

Jerry 30-03-2018 Via de website gekocht

Uitmuntend!

Een zeer duidelijk- en overzichtelijke website. Niet alleen nieuw apparatuur maar ook 2e hands tegen zéér scherpe prijzen. 'Vandaag besteld, morgen in huis' is hun credo en dat klopt als een bus!

Henk van Rossum 30-03-2018 Via de website gekocht

Zeer handige GPS tracker en goede service.

Omdat de originele Nikon GPS tracker voor mijn D810 niet/slecht leverbaar is, heb ik op advies van CameraNu gekozen voor de GPS tracker van JJC. Geweldig apparaat, zeer gebruiksvriendelijk en bijna voor de helft van de prijs van de originele tracker van Nikon! Bedankt CameraNu.

Teun IJff 30-03-2018 Via de website gekocht

Echt goede service en professionele fotografie winkel.

IK koop al jaren mijn spullen voor fotografie bij Cameranu.nl Waarom ? Omdat ze betrouwbaar zijn met goede service en concurrerend met andere winkels. Samen met snelle en goede verzending maakt dat tot één van de betere online fotowinkels ! Ook als er ergens anders een lens in de aanbieding is en je vraagt of zij deze lens voor die prijs kunnen leveren doen ze dat gewoon ( in mijn geval ) ! Top ! Als je ze belt als er iets mis gegaan is met de verzending of mailt, er is altijd een snelle reactie van hun ! Ook mede omdat ik daar al jaren koop en nooit problemen heb met Cameranu.nl zorgen ervoor dat ik een goed vertrouwen heb in de winkel. Ik ben een paar keer in de winkel zelf geweest ( maar is mij net ff te ver ). Maar ook daar krijg je meteen koffie en een goede uitleg over producten etc. en het is een mooie winkel met professionele uitstraling. Kortom, zo zouden meer winkels moeten zijn !

Fenna 29-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en duidelijke website

De productomschrijving is goed. Het is ook fijn dat je ervaringen van andere klanten kunt lezen. Je kunt bijna middernacht nog bestellen en dan heb je het de volgende dag in huis.

beekman 29-03-2018 In de winkel gekocht

USB C kabel

Ik werd naar camera nu gestuurd, omdat ze een apple dealer zijn, ik zocht een USB-C om de laptop op te laden. Dit lukte niet met de gekochte kabel. Via internet kwam ik er achter dat er meerdere soorten USB-C kabels zijn en die ik had gekocht was enkel voor datq- overdracht. Ik wist dit niet, maar vonds dat de medewerker dit wel had moeten weten als Apple dealer. Ik ga nog wel terug en verwacht en hoop dat ik kan ruilen. Ik heb twee maal nu de ervaring van dezelfde fout te maken gehad, daarom de onvoldoende. Ik denk dat het bedrijf op gebied van Camera's meer in de mars heeft, maar hiermee heb ik geen ervaring.

Officiele reactie van CameraNU.nl 09-04-2018

Beste heer Beekman,

Naar aanleiding van je review hebben we contact met je gezocht. We vermoeden dat er sprake is van een misverstand, en kunnen dat eenvoudig uit de wereld helpen. We hopen daarom dat we snel een reactie tegemoet kunnen zien, zodat we het op kunnen lossen, en we kunnen laten zien dat we ook in deze artikelen een specialist zijn.

W. G. Romijn 29-03-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service. Goed advies

Je krijgt een persoonlijk en goed advies. Het assortiment is heel uitgebreid. En een mooie en ruime locatie.

Cloots Hugo 29-03-2018 Via de website gekocht

op de eerste plaats ...DE KLANT

ik zou veel kunnen schrijven ...zal het stilletjes zeggen ....vertel het niet voort...ze helpen je uit de puree zonder bijkomende kosten

Maartje 29-03-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Meerdere keren besteld en nooit problematiek. Goede producten, zeer snelle levering, goede service en contact, ik ben zeer tevteden en zou bestellen zeker herhalen!!

Henk 29-03-2018 Via de website gekocht

Hier vaste klant, goed advies en voldoende keuze.
Ruim assortiment van gezochte artikel.
Goed onderling vergelijk mogelijk.

Johan 29-03-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering

Deze aankoop gedaan op basis van een van de artikels die verschenen zijn en door de link daarin naar het product.

janwoort 29-03-2018 Via de website gekocht

deskundig geholpen

Grote assortiment,deskundig advies,prettige winkel om in rond te kijken.

goed bereikbaar van a6 en Urk

Maartje 29-03-2018 Via de website gekocht

Supersnel uit het grote assortiment leverbaar!

CameraNU heeft een enorme keuze én snelle en gratis leveringen. Perfect voor mij als startende zelfstandige.
Kortom: ik ben meer dan tevreden!

Riet 29-03-2018 Via de website gekocht

snelle service

Camera nu koop ik meestal. Ik krijg goede informatie over producten.
Wil ik snel iets weten dan maak ik gebruik van de chatfunctie op de site en heb ik meestal binnen tien minuten antwoord. Producten worden snel geleverd, meestal al de volgende dag.

Marco Batenburg 29-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende levering!

Uitstekende levering, snelle website, zeer gedetailleerd op de hoogte gehouden van de vordering van de bestelling, redelijke prijzen, verzendkosten prima, heel goed verpakt.

Jantsje 29-03-2018 Via de website gekocht

Canon eos 700d

Heel goed en de voordeligste site en een snelle levering. En ik vindt het makkelijk dat je achteraf kunt betalen.

Fred 29-03-2018 Via de website gekocht

Super service snelle levering

Dit is de eerste keer dat ik bij cameranu heb besteld.
Cameranu had de scherpste prijs voor mijn drone propellers.
En ook nog een snelle levering.
Gewoon super.

Martin Smits 28-03-2018 Via de website gekocht

Topbedrijf

Heb een Epson printer bij Cameranu.nl besteld prima bedrijf smiddags besteld volgende dag geleverd topservice.Makkelijk te bedienen machine.
Gemak: Uitstekend
Service: Goed
Levering: Uitstekend smiddags besteld volgende dag geleverd.
Levertijd: Uitstekend
Afleverservice: Uitstekend
Verzendkosten: Uitstekend helemaal gratis.
Retourproces: Goed
Klantenservice: Goed
Betaalmogelijkheden: Uitstekend
Gebruiksvriendelijkheid site: Uitstekend

Wil 28-03-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goed uitgeruste, complete winkel met vriendelijk personeel. De artikelen zijn duidelijk uitgestald en het is eenvoudig te vinden wat je zoekt.

Keith 28-03-2018 Via de website gekocht

Fijne medewerkers + service, geen problemen bij retourneren.

Diverse artikelen gekocht de laatste tijd, 2 objectieven, een statief en filters. Netjes geholpen door online helpdesk, Een keer iets fouts besteld, geld probleemloos retourontvangen, inclusief verzendkosten.

Piet 28-03-2018 Via de website gekocht

Prima service, en snelle levering.

Ik vind de shop overzichtelijk en prettig in gebruik, de artikelen zijn wat goedkoper in vergelijking met andere aanbieders, wet betreft de artikelen die ik aangeschaft heb!
De levering is snel zoals beloofd wordt.

Sabine 28-03-2018 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Het bestelde was exact zoals omschreven en goede prijs/kwaliteit verhouding. Om 23.45 besteld en de volgende dag in huis. Dat noem ik echte rappe service.
Enige minpunt is het volgende dag in huis argument wel onder veel vooorwaarden (en evt bijbetaling) beperkt tot niet alle post locaties om iets af te laten leveren. Maar een hele fijne eerste kennismaking die uitnodigt tot meer bestellingen.

Hoi Sabine,

Dank voor je review, en leuk te horen dat je zo tevreden bent.
Om je bestelling de volgende dag in huis te hebben zijn er geen voorwaarden of kosten van toepassing, tenzij het product niet via PostNL vervoerd kan worden.
Aan het afleveren bij een PostNL Afhaallocatie kunnen wel wat aanvullende voorwaarden of kosten verbonden zijn, maar dat is afhankelijk van het moment van bestellen, en het gewenste moment van afhalen. Als het goed is kun je ook bij afhalen altijd kiezen voor een gratis verzending, maar dan is de bestelling in sommige gevallen mogelijk een dag later op het afhaalpunt.

Als je verder nog vragen hebt horen we het graag!

Ton Willemsen 28-03-2018 In de winkel gekocht
Hoofdwinkel in Urk

Een klant serieus nemen

Voor ik fotospullen koop maak ik eerst mijn huiswerk. Ik speur op het internet naar recensies en professionele evaluaties van producten (sensors en camera’s). In het verleden wisten ze mij bij een concurrent vaak op andere gedachten te brengen. Misschien terecht, misschien ook niet. Dat valt achteraf moeilijk te verifiëren tenzij je toch het product koop waar je in eerste instantie je zinnen op had gezet.
Bij mijn aankoop van een camera en lens bij CameraNu gebeurde dat niet. De verkoper beaamde dat ik een goede keus had gemaakt. Het gaf mij achteraf een goed gevoel dat ik niet voor niets een verre reis naar Urk had gemaakt.

Cees 28-03-2018 Via de website gekocht

Laatste keer

Retourkosten voor rekening klant. Voor mij in dit geval €6,95 voor een artikel van ongeveer €40,-.
Dat is meer dan 10% van de prijs van het artikel. Een artikel dat kwalitatief onvoldoende was en direct (met beschrijving van de reden) voor retour is aangemeld.

Beste Cees,

Dank voor je review, en jammer dat je niet tevreden bent over onze service.
Voor zover we kunnen nagaan heb je geen beroep gedaan op ons om advies in te winnen over je aankoop, en ook niet toen het product bleek tegen te vallen. Als je product na ontvangst toch niet helemaal aan de verwachtingen voldoet zijn de retourkosten inderdaad voor eigen rekening. Als het artikel niet goed op de site omschreven is, of als we ergens verkeerd advies over hebben gegeven nemen we de kosten van retour zenden uiteraard voor onze rekening.

We hopen op je begrip, en op een herkansing zodat we je kunnen laten zien dat onze service écht zo goed is als je in de reviews leest.

Rachid 28-03-2018 Via de website gekocht

Excellent service

The most important of the shop the afcility of surfing on your web site, and of course the vast possibilities to find out what I look for.

Kanhai 28-03-2018 In de winkel gekocht

Goede webwinkel

Goed gesorteerd winkel en aardige personeel. Je mag producten uitproberen o ja koffie staat klaar. Goed berijdbaar .

Steven van Keulen 28-03-2018 Via de website gekocht

De allerbeste on-line bestelling ooit!

Eerst via de website, de producten bekeken. Op de site staan prima foto's met een uitstekende technische beschrijving. Met navraag via de telefoon een prettige en deskundige uitleg (met tips en alternatieven) ontvangen. Daarna met Ideal betaald, en de volgende dag is het bestelde al aan huis bezorgd. De allerbeste on-line bestelling ooit!

Cobie 28-03-2018 Via de website gekocht

Top service.

Een zeer fijne site waar je alles makkelijk kunt vinden.
Via een mail op de hoogte gehouden,waar en wanneer je pakket bezorgd wordt.
Keurig afgeleverd.

Martin 28-03-2018 Via de website gekocht

Prima service, maar betalen bij retourneren....

Prima Service. Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Het is alleen jammer dat je verzendkosten moet betalen bij het retourneren van producten. Bij bijvoorbeeld Cool Blue is dat niet het geval.
Ook klapte de website bij de betaling er steeds uit.

Hoi Martin,

Dank voor je review, en jammer van de minpuntjes die je hebt ervaren.
De kosten voor retourneren zijn inderdaad voor eigen rekening, maar daar staat tegenover dat we de kosten van verzenden wel voor onze rekening nemen. Als je bij de aankoop je beslissing gebaseerd hebt op verkeerde info of verkeerd advies, of als we een defect product hebben geleverd, nemen we de kosten uiteraard voor onze rekening, maar anders zijn deze voor rekening van de koper.
De problemen die je hebt ondervonden bij de betaling verbazen ons. Kun je aangeven welke betaaloptie je wilde kiezen, en of je een foutmelding kreeg? We hebben geen andere klachten of problemen gehoord, maar we willen graag uitsluiten of er in de techniek misschien iets fout gaat.

We horen graag je reactie.

Harry 28-03-2018 Via de website gekocht

LumoPro Swivel

Mijn LumiPro LP679 umbrella swivel was gebroken. Op de factuur stond dat er twee jaar garantie op zat. De medewerker van CameraNU gaf aan dat losse onderdelen niet werden geleverd. De swivel opsturen naar de de leverancier zou als waarschijnlijke reactie opleveren dat dit niet onder de garantie viel. Het voorstel van CameraNU was uitstekend namelijk voor € 9,95 een geheel nieuwe inclusief verzendkosten. Top!

Marnix 28-03-2018 Via de website gekocht

Super. Snel en betrouwbaar.

CameraNu levert snel, betrouwbaar en heeft goede service. Afleveren op locatie dmv "pakje gemak" is ideaal.

Anoniem 28-03-2018 In de winkel gekocht
URk

Had er meer van verwacht.

Ik moest meer dan een half uur wachten voordat ik aan de beurt was, en toen ik aan de beurt was, werd het afgeraffelt omdat de verkoper moest eten. Ik wist wat ik wilde hebben maar toch...voelde niet fijn. Mede door de haast kreeg ik ook nog verkeerde geheugenkaartjes mee, die weer terug moesten. Jammer.

Officiele reactie van CameraNU.nl 09-04-2018

Hoi,

Jammer dat je ervaring met onze winkel zo'n teleurstelling is geweest. We bieden je daarvoor onze excuses aan, zo zou het nooit mogen zijn.

We hopen dat je ons in de gelegenheid wilt stellen om het goed te maken met je, en dat we kunnen laten zien dat dit niet de normale gang van zaken is.

Nordsol.jimdo.com 28-03-2018 Via de website gekocht

Camera nu ideaal voor U!

Overzichtelijke site en beloften worden na gekomen. Zeer duidelijke weergave van de beschikbare producten