Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

bertw 11-12-2009

Al verscheidene malen iets gekocht via de website. Vlotte service, snel en vlot antwoord op een gestelde vraag.
Ruim aanbod en ruim voorradig.
Echt een aanrader!

lcorveleijn 11-12-2009

Behalve dat zij een uitstekende service leveren zijn alle medewerkers zeer deskundig. Cameranu reageert direct op mail met gestelde vragen. Zij zijn betrouwbaar, snel en overzichtelijk. In de zaak heerst een prima sfeer, ook wanneer je iets langer op je beurt moet wachten vanwege de drukte wordt de tijd verkort doordat er van alles is te ontdekken op het gebied van fotografie. De koffiebar staat ter beschikking en niet met plastic bekertjes maar met stenen kopjes en een koekje. Heel klantvriendelijk.

Men moet wel rekening houden dat zij tussen de middag zijn gesloten zodat je niet voor niets komt of twee uur moet wachten. Lastig voor mensen die van ver komen en hier niet bij na hebben gedacht.

v.heemskerk 10-12-2009

's avonds geld overgemaakt, volgende dag al bevestiging van ontvangst en de dag erna afleveren van bestelling. Razendsnel! ik ben zeer tevreden

pijlsnel 10-12-2009

Ik heb niets besteld, maar ben naar de winkel gereden omdat op de website stond dat het artikel voorradig was. Dat bleek inderdaad het geval.
Ik weet niet of de winkel goed per openbaar vervoer te bereiken is; ik ben met de auto gekomen.
Ik heb ook nog geen ervaring "after sales", want ik heb de body pas.
Moest wel vrij lang op mijn beurt wachten, maar werd toen vlot en vriendelijk geholpen.

HE-MAN2 10-12-2009

Scherpe prijzen, breed assortiment, snel persoonlijk respons, snelle levering, alles was op voorraad, tot nu toe alleen maar goeds...

huubmeijers 10-12-2009

gewwon helder en duidelijke website, directe levering, prima informatie via postal tracking en verder geen poespas.

J.P.Neven 10-12-2009

goede site, duidelijk, goede reacties en prima begeleiding aankoop. Betrouwbaar in afspraken.

Rickh 10-12-2009

Snel geleverd. Aftersales is nog niet nodig geweest.

fideelken 10-12-2009

Reeds meedere keren aan gekocht, en elke keer zeer correct.

050202 10-12-2009

Regelmatig wat gekocht bij CameraNu....Zeer tevreden met dit bedrijf

metchel 10-12-2009

De medewerkers zijn vriendelijk. als er op de website word aangegeven dat er iets voorradig is dan, is deze ook voorradig. De prijzen zijn ook heel gunstig

M.Kuppers 10-12-2009

Via Camera.Nu heb ik inmiddels drie keer besteld.
De tweede keer kon ik niet vinden, wat ik zocht en werd telefonisch snel op het goede pad gezet.
De artikelen arriveerden zeer snel en de klant wordt via email van alles op de hoogte gehouden.Een goede en snelle website en kortom: een zeer goede webwinkel!

Marcochristien 10-12-2009

De zaak is goed bereikbaar en niet een "gewone" webwinkel. Het is een normale winkel met heel veel mooie spullen voor je camera. Er is ruimschoots personeel en bij grote drukte kun je een nummertje trekken. Dan kun je op je gemak rond kijken, hoef je niet in een rij te wachten en "kruipt er niemand voor". Bij speciale acties bij bijv bepaalde camera's, is het mogelijk dat je lang moet wachten. Maar over het algemeen is het prima. Goede service, goede kwaliteit, goed bereikbaar engoede parkeergelegenheid. Al met al een zeer prettige winkel.

Consumindervrouw 10-12-2009

Duidelijke website, betrouwbare prijzen. Snelle verwerking van gegevens en bestellingen.
Bestelling was op voorraad zoals de website aangaf. Hierdoor is ophalen een dag na de bestelling op internet mogelijk. Je hoeft niet op een ophaalbericht te wachten. Echt super.
Telefonische hulp bij het zoeken naar de bijpassende SD kaart. Verkeerd advies, dus verkeerde kaart geleverd, maar na een telefoontje wel gratis omgeruild. En een groot voordeel is dat je kan bellen naar een gewoon telefoonnummer.

L.W.Muerders 10-12-2009

Ben bijzonder tevreden over Cameranu.nl Jaar geleden voor het eerst een camera besteld,bestelling en afhandeling waren perfeckt. Dec 2009 weer een bestelling gedaan .
Ik kwam erachter dan ik iets verkeerd besteld had, even gebeld en het werdt netjes geregeld,( er zijn nog veel bedrijven die hier nog wat van kunnen leren.)

timtim 10-12-2009

Wat beloofd is komt met na.
Een zeer persoonlijk gesprek per telefoon over de aflevering van het product.
Niets dan lof.
Goed voor een volgende bestelling.

h.m.peek 10-12-2009

bestelling , bezorging en afhandeling zeer correct.
ik zal zo nodig zeker weer een order bestellen bij cameranu.nl

pelgim 10-12-2009

goed en snel gegaan

June 10-12-2009

CameraNu is zeer snel in levering. Pakket werd netjes afgeleverd.
De volgende dag werd ik persoonlijk gebeld.
Prijs vergeleken met andere aanbieders en zeer rendabel om bij CameraNu te bestellen.

tjebbe1 10-12-2009

Zeer goede prijzen, service en doorgaans binnen een dag al geleverd. Blijf zo doorgaan!

Tovaro 10-12-2009

Zeer snelle levering vsn de bestelde camera. Hele goede berichtgeving en je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Jan Bomers 10-12-2009

Erg prettige ervaring met deze winkel. Ik had er al eens eerder iets gekocht. Ook al staat de hele winkel vol ze nemen alle tijd voor je om alles goed uit te leggen. Ook het telefonisch contact is erg vriendelijk en ook dan nemen ze alle tijd voor je. Volgende keer ga ik er graag weer heen. Groetjes Jan Bomers

beluga 10-12-2009

Website ziet er keurig verzorgd uit met een prima zoekfunctie
Bereikbaarheid is prima
Bestelling en levering is over het algemeen goed. Een keer een bestelling geplaatst, die bij het afhalen niet kon worden gevonden. Wellicht dat in dit soort gevallen aangeboden kan worden om de goederen kosteloos toe te sturen dan wel te bezorgen (naar keuze van de klant).
After Sales heb ik nog geen ervaring mee. Nog niet nodig gehad.

SusanneJansen 10-12-2009

x

dumbell59 10-12-2009

zeer goede en snelle service een aanrader om er je spullen te kopen

1949johan 10-12-2009

prima geholpen afspraken komen ze na
bij het verzenden van goederen is alles zeer goed verpakt

koenboer 10-12-2009

Via de pricewatch van Tweakers.net werd ik direct doorgelinkt naar de pagina waar het product stond. Bestelling ging verder eenvoudig en de 2% extra voor een creditcard betaling vielen me mee. Vrijdag besteld en zaterdag rond 13.00 kwam de post met het pakket.

htimm 10-12-2009

Ik ben over deze webwinkel zeer tevreden. Het enige nadeel is dat ze voor mij wat ver zitten om de artikelen eventueel om te ruilen, maar verder niets dan lof over deze mensen. Ik zal hier zeker nog zaken mee doen. Ik had er een Sigma lens gekocht die last had van front-focus. De levering geschiedt snel een dag na bestelling reeds in huis. De lens bleek echter last te hebben van front-focus. Ik heb daarvoor een schade-formulier ingevuld en de gemaakte testopnamen meegestuurd en twee dagen na verzending van mijn lens had ik de nieuwe lens al weer in mijn bezit. Dit noem ik goede service.
Luitjes bedankt en ga zo door.

moltien 10-12-2009

Ik had om 17.00 uur gebeld omdat er een actie van de Canon Powershot was, die de volgende dag zou aflopen.
Meteen via de website besteld en de volgende middag had ik de camera al in huis.
Met de juiste factuurdatum om nog van de actie te kunnen profiteren.

Toppie!

TheoF 10-12-2009

Zeer snelle, accurate afhandeling. Product goed verpakt.

ETbe 09-12-2009

Dinsdag om 15u op de website aangekocht, woensdag al om 9u30 geleverd. Superservice!

rietje 08-12-2009

prima zaak, snelle levering en snelle reactie op mailtjes.
en lage prijzen.

Tim1992 07-12-2009

Prijs en website

N. Theunissen 07-12-2009

Met enige gereserveerdheid heb ik mijn eerste bestelling bij CameraNu geplaats. Ik kan niet anders zeggen dan dat de bereikbaarheid en de afhandeling van mijn order fantastisch verlopen is. Ik heb donderdagavond de bestelling geplaatst met Ideal betaling en zaterdag was mijn cameraatje in Maastricht! Geweldig!! Mijn SONY WX1 is ook helemaal naar mijn verwachting, mooi klein cameraatje om altijd bij je te kunnen dragen. Ik hoop dat ik nog vaker bij deze winkel mijn bestellingen zal kunnen plaatsen.

Jantar 06-12-2009

Duidelijke website, zeer klantvriendelijk, snelle en betaalbare levering van producten, ook voor België.
Geen ervaring met dienst na verkoop.

genbukan 06-12-2009

goede service

veerj 05-12-2009

Men beloofde, voor vier uur besteld, dezelfde dag verstuurd. Ik bestelde om 13.00 uur vrijdag en kreeg het bestelde 12.00 uur de zaterdag daarop. Kunnen veel sites een voorbeeld aannemen.

Nina22 04-12-2009

Nog nooit zo snel en correct een bestelling binnen gekregen, mijn complimenten!!!

Bababbou 03-12-2009

Snelle levering, veel keuze en zeer interessante prijzen!

S.Bergsma 03-12-2009

Product gisteren besteld, en vandaag in goede conditie ontvangen!!

muyllae 30-11-2009

Na lang zoeken vond ik de camera voor m'n dochter tegen een zeer voordelige prijs én onmiddellijk beschikbaar.
De verzendingskosten naar België vielen reuze mee (€ 6,5) en de levering gebeurde bliksemsnel: in slechts 2 dagen! Alles bestelde goederen mooi verpakt en compleet, een droom...
Tussen bestelling en levering werd ik bovendien door 3 e-mailtjes op de hoogte gehouden van de evolutie.
Dikke pluim en zeker tot een volgende keer!

hjvdvate 29-11-2009

1.) Na een verkeerde levering van een fotocamera-accu is een vervangend (en duurder) exemplaar gratis verstrekt.
2.) Wat mij verder positief opviel, is dat je actief benaderd wordt om je klacht opgelost te krijgen. Dit is dus gelukkig niet het piep-systeem waarbij net zolang gewacht wordt totdat je geïrriteerd reageert, maar er wordt vriendelijk gevraagd of je je retourprocedure wilt afmaken.

kapstok 29-11-2009

Goede prijs, snelle levering.
Nog geen enkel probleem gehad.
Goed verpakt en keurig afgehandeld.

elmopino 28-11-2009

Goede en snelle verzending, ook prijs kwaliteits verhouding is prima.

martinberentsen 28-11-2009

een snelle ahandeling en direct berichten dat bestelling is ontvangen en direct bericht dat geld is ontvangen.

ook gemakkelijk is te zien op de website of iets op voorraad is of niet

Jeppe07 27-11-2009

Besten
Ongelooflijk, gistermiddag besteld en heden middag reeds thuis geleverd in perfecte omstandigheden. Hoed af voor jullie.
Thanks

toStephen 27-11-2009

Aankoop ging zeer vlot, levering de dag na betaling. Zeer goeie service! Ik blijf zeker klant.

camera49 25-11-2009

Goede beschrijving van het gekochte objectief op internet, inclusief de beschikbare acessoires.

Snelle response op E-mail, en directe levering binnen 24 uur, welke tevens ruim tevoren is aangekondigd.

Mathijs80 25-11-2009

Ik heb onlangs een plasma tv besteld via deze site. Bestelling via website liep heel vlot. Makkelijk betaald via iDeal.

Ik heb 's-avonds laat besteld. Werd de volgende dag gebeld wanneer er geleverd kon worden. De dag daarna is de tv geleverd.

Vlekkeloos.

cyclist112 24-11-2009

Alle tot nu toe gedane bestellingen zijn steeds correct en snel afgeleverd. Ook ophalen in Urk is goed geregeld.