tiebster 14-12-2009

De website is erg overzichtelijk en intuïtief.

Voordat ik de 3 artikelen bestelde, heb ik een vergelijking gemaakt met 7 andere webshops waarbij cameranu.nl duidelijk de goedkoopste was.

Daarnaast had ik in mijn bestelling helaas een foutje gemaakt door een verkeerd product te bestellen. Retourneren was geen probleem, ik kon het gewenste product dan ook direct bestellen en hoefde daar alleen de verzendkosten over te betalen. Erg fijn.

Cameranu.nl maakt het de consument niet alleen makkelijker maar ook goedkoper. Meer kun je niet vragen!

vanloonsr 14-12-2009

De bestelling werd snel en duidelijk bevestigd en inderdaad de volgende dag aan huis afgeleverd zoals was beloofd. Over de after sales service kan ik nog niet oordelen omdat ik het apparaat nog maar enkele dagen in gebruik heb en er zich geen problemen voordeden.

pedewenl 14-12-2009

Uitstekend adres met vriendelijk en deskundig personeel. Afhalen of bezorgen, het is nog nooit fout gegaan. Die ene keer dat er wat was met een camera die batterijen "vrat" is de camera zonder enig probleem omgeruild voor een goed werkend exemplaar. Ik koop er vol vertrouwen en met veel (hobby-)plezier.

JohGHahn 14-12-2009

Buitengewoon plezierige fotowinkel, ook voor de professionele fotograaf. Deskundig, snelle accurate levering, goede communicatie met de klant. Geen discussie bij teruggaaf of omruil.
Een aanrader voor wie snel, voordelig en goed fotoapparatuur wil kopen.
Ook de fysieke winkel in Urk is buitengewoon plezierig. De medewerkers nemen de tijd voor de klant en adviseren op niveau!

miasmits 14-12-2009

snelle levering

sanbouw82 14-12-2009

Ik heb al vaker bij Cameranu gekocht en aangezien ik iedere keer goede ervaring had wist ik meteen zeker dat ik de volgende aankopen (spiegelreflex camera en videocamera) ook hier wilde plaatsen. De prijzen zijn prima en ze leveren supersnel. Ik had per ongeluk niet goed opgelet en een oplader erbij gekocht die niet nodig bleek te zijn. Toen ik het had teruggestuurd kreeg ik meteen de dag erna al mail dat ze het hebben ontvangen en toen nog eens mail dat het is overgemaakt. Kortom scherpe prijzen, handige webshop, snelle reacties en prima service.

vh 14-12-2009

De website is helder over voorwaarden, prijzen en wat je daarvoor krijgt.
Telefonisch is cameranu goed bereikbaar en via de telefoon werd adequate informatie geleverd. De levering van de bestelling wa weliswaar volgens de voorwaarden (ook deze voorwaarden waren helder), maar ik had deze graag nog net iets eerder in huis gehad.
Tot nu toe hebben wij geen gebruik hoeven maken van de after sales.

ginie123 14-12-2009

Goede voorlichting

mmdd 14-12-2009

Duidelijke website met veel info, met concurrerende prijzen, een overzichtelijke winkel , voldoende en vooral vriendelijk, behulpzaam personeel met kennis van zaken. Ik had een Kata Pouch Sling Backpack 3N-1-30 via de website besteld, maar helaas beviel deze niet geheel naar mijn verwachting. Na een bezoek aan de winkel in Urk ben ik na goed advies, weg gegaan met een Lowepro Backpack Slingshot 300 AW en een Sigma AF 70-200/2.8 EX DG APO MACRO II HSM (Nikon).

saulbenjamin 14-12-2009

Laagste prijs, telefonisch goed bereikbaar, geweldige service, bestellen en de volgende dag in huis, keurige e-mails over status bestelling, ik kom zeker terug!

jabrouwer 14-12-2009

Snelle en uitstekende service en informatie bij bestelling. Zeer eenvoudig te vinden in Urk.

toon.lenaerts 14-12-2009

Ben heel tevreden over de snelheid van de aankoop en levering. Alsook de ondersteuning bij mijn vragen.

kilas1953 14-12-2009

My punctuation was given, I eat when 10 are better, and the worst the 1. I wait to be so.
I find the whole service the best.
Good prices, good communication and sympathy.
I am a client and am going to spread.
Many thanks

Tasdijk 14-12-2009

Alles verliep naar wens .
Een groot voordeel is dat het bedrijf tefonisch is te bereiken en niet via een 0900 nummer!!!!!.

rveld 14-12-2009

Goede en snelle service.

xavier32 14-12-2009

rimpelloze afhandeling

joepie33 13-12-2009

De website werkte bij het opgeven van de bestelling niet optimaal.
Het bestellen diende enkele keren te worden herhaald om verder te komen.
Nadat de bestelling eenmaal was doorgegeven werkte e.e.a. zeer naar wens.

annetje47 13-12-2009

Simpel en doeltreffend, en meestal (inclusief de verzendkosten)een van de goedkoopsten. Ik heb nu al een keer of vijf iets via camera.nu besteld, nooit een probleem gehad, niet met het artikel, niet met de betaling en niet met de bezorging. Dit in tegenstelling tot dixons bijvoorbeeld, die toezeggen dat je je bestelling de volgende dag bezorgd krijgt maar daar rustig een weekje mee wachten. Camera.nu vind ik echt een aanrader; mijn ervaring is dat ze hun beloften nakomen.

teun75 13-12-2009

Prima zaak. Goede service.
Goede adviezen. Doen niet moeilijk als iets geretourneerd wordt.

timmermans26 13-12-2009

zeer snelle en correcte afhandeling van bestelde goederen.
reeds 3x eerder bij deze winkel uit Urk via internet gekocht, nooit klachten. op voorraad is ook echt op voorraad.

hendrikhaas 13-12-2009

Prima prijs
Duidelijke en gebruiksvriendelijke webpagina
Snelle levering.

cameraatje 13-12-2009

zeer correcte afhandeling van de bestelling.

toonvanaert 13-12-2009

Zeer tevreden

rteekens 13-12-2009

Site was netjes en overzichtelijk, prijzen klopten met Tweakers en levering was snel en naar tevredenheid. Zou hier zeker weer kopen.
Rolf

Mireille06 13-12-2009

Zeer betrouwbare site, en firma. Snelle en correcte levering in België.

enters 13-12-2009

ze zijn gewoon snel en correct. alles is keurig verpakt. tevens staat op de site keurig beschreven wat je kan verwachten en dat komen ze na ook

hofferj 13-12-2009

goede winkel, snelle en goede levering

gerri 13-12-2009

perfecte afhandeling van bestelling.Ook eerdere afhandeling van een gekochte videocamera met garantie perfect afgehandeld en kreeg direct een nieuwe videocamera mee terug.

CecielRuud 13-12-2009

Website geeft duidelijk aan wat je wilt weten. Foto van het product en de prijzen helder op een rij.
Via e-mail snel reactie. Wel telkens een andere naam die ondertekent maar wel snel en correcte reactie.
Bestelling in Belgie binnen twee dagen in huis.
Aankoopnota was niet helemaal correct, maar per mail op dezelde dag nog reactie inclusief de verbeterde mail. Al met al erg goed waren alle internet bedrijven maar zo duidelijk en snel.

Dunk 13-12-2009

Erg overzichtelijke site, ruime keuze, goede prijs en zeer korte levertijd.
Alle keren nog niets verkeerd gegaan, complimenten !!

gerard-grafhorst 13-12-2009

Erg snel. Ik had een kleine fout gemaakt bij de bestelling en via e-mail werd dit snel en correct opgelost.

kimmarty 13-12-2009

erg makkelijke site

El53 13-12-2009

Aflevering conform de voorwaarden die volgens de firma op de website werden aangegeven. Chapeau!

aurelia 13-12-2009

Very good communication, responds quickly to e-mail.
The delivery is fast. The care given to the packaging could be improved .
Very satisfied with the service. If the site could be in French, I'd be even more .

leeuw48 13-12-2009

ton1947 13-12-2009

Dit is de derde levering in korte tijd. Inclusief levering op een ander adres. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Minpunt is de verzendkosten.

Beve 13-12-2009

De site is zeer overzichtelijk dus je hebt snel gevonden wat je zoek en d eprijs en voorraadstatus zijn dus gauw bekend . Een maal besteld , dan gaat alles zeer snel indien op voorraad . Kortom prima afhandeling en de volgende keer zal ik weer graag van de diensten van Camera nu gebruik maken .

gerbetto 13-12-2009

De grip voor mijn digitale camera was inderdaad op voorraad zoals op de website stond vermeld. Bij een andere internetshop had ik de vervelende ervaring dat op die website op voorraad stond, maar het artikel niet leverbaar bleek, zonder dat dit op de website veranderd werd. Bij CameraNU.nl was dit niet het geval en dus perfect geregeld. De afwikkeling en verzending waren supersnel; hier kan menige internetwinkel een voorbeeld aan nemen. Ik had bij CameraNu.nl al eens eerder iets gekocht met dezelfde positieve ervaring. Wat mij betreft een TOPPER dus!!!

Buwalda 13-12-2009

Dinsdagavond camera besteld, vrijdag nog niets ontvangen Een telefoontje naar Urk. Er was een misverstand i.v.m voorradig zijn van camera. Camera was wel op voorraad en de volgende dag (zaterdag) werd de camera in ontvangst genomen door ons. prima

sluyt050 13-12-2009

Ik ben zeer tevreden over deze zaak. Ze hebben een eigen koeriersdienst die vlot aflevert en goedkoop!

republiek 13-12-2009

Zeer tevreden!

Patrick Oonk 13-12-2009

Scherpe prijzen en supersnelle bezorging.

wege 13-12-2009

De bestelling verliep zonder enig probleem.
Ook de levering is uitgevoerd zoals afgesproken.
Prima winkel!

HarryMiedema1949 13-12-2009

Ik had een verkeerde geheugenkaart meegekregen bij een aankoop in de winkel.
Amsterdam, Urk visaversa.
Binnen één dag een nieuwe kaart gekrgen en het teveel betaalde had ik direct retour op de giro. Service was top.

Paralax 13-12-2009

Makkelijk kiezen op de xite en een stipte en correcte levering.

kitty1975 13-12-2009

ik heb de 'sony DPF- D72N Zwart' goed ontvangen.

wat ik jammer vind:

- er is geen toegangspoort voor een USB stick

- kabel voor verbinding van de digitale fotoalbum naar een computer is niet bijgevoegd.

Kan ik deze laatste bij jullie bestellen?

Kitty Ooms

veerjeroen 12-12-2009

snelle levering

zenp 12-12-2009

Juist en snel geleverd.
Correcte after sales.
Uitstekende service!

hpp 12-12-2009

Een uitstekende "conventionele" winkel met zeer deskundige verkopers in combinatie met een feilloos leverende webwinkel.

x-tra 12-12-2009

Prima website. Duidelijke informatie. Goede orderafhandeling en correspondentie over de status van de verzending.