Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mark4406 19-12-2009

Duidelijk en snel, dat zijn 2 trefwoorden die mij het meest aan Cameranu aanspreken.

pirke64 19-12-2009

Toch eens tijd om een keer mijn ervaringen met CameraNu te vermelden. Al meerdere keer online zaken besteld en ook afgehaald in de winkel.

Iedere keer is de zending met zorg verpakt en wordt keurig geleverd volgens afspraak (volgende dag).

Eenmaal werkte iDEAL niet maar toen is via de klantenservice alles keurig geregeld en kon ik toch de volgende dag al mijn pakket in ontvangst nemen.

CameraNu is voor mij een webwinkel zoals een webwinkel moet zijn, hier zouden veel een voorbeeld aan kunnen nemen.

Ik heb geen belang bij deze zaak maar wil gewoon ook eens een keer aangeven als een webshop de zaken goed op orde heeft.

Tonblomen 19-12-2009

correcte en snelle afhandeling

Ericopter 19-12-2009

Prices are very attractive to foreign consumers (i'm french) so the site could be available in English.

Very quick delivery.

Lvdh 19-12-2009

Alles TOP!!!, geen enkele aan-of opmerkingen.

fr4nkovic 19-12-2009

Via de website van cameranu.nl een Metz 48 AF flitser besteld.
Op de site stond vermeld: Voor 4 uur besteld, morgen in huis.
Ik had mijn bestelling echter pas kwart voor 5 besteld. Toch kreeg ik dezelfde avond nog een email dat de bestelling in behandeling was genomen en de volgende ochtend om kwart voor 12 stond de TNT voor de deur met mijn pakketje. Alles netjes ingepakt en alles klopte.
Ik ben dus zeer tevreden (wat ik al was na eerdere bezoekjes in hun ruime winkel in Urk)

Eric.A 19-12-2009

Volgende dag al geleverd. Klasse!

baliri 19-12-2009

Een uitstekende service en zeer snelle verwerking van bestelling.

hans duyx 18-12-2009

zeer snelle levering, goede communicatie.

jaapw58 18-12-2009

De website is duidelijk en snel de informatie bij diverse producten is uitgebreid. De bestelling werd snel en goed afgehandeld. Via mail steeds op de hoogte gehouden. De levering was, zoals beloofd, erg vlot. De prijs was ook uitstekend.

pietpaaltjens 18-12-2009

snelle levering. Snel reageren op mail. Zoekfunctie in website verhoogt gemak

Sandor1 18-12-2009

Direct antwoord op vraag vooraf. Snelle bevestiging bestelling. Levering na 1 dag. Top!

leunisdejonge 18-12-2009

goede en snelle levering va het product

laskarina 18-12-2009

Wij waren aangenaam verrast door de correctheid van de site. Wij kregen verschillende e-mails om onze bestelling vlot te laten verlopen. Een zeer korte levertijd in de nochtans drukke kerstperiode. Uiterst tevreden plaatsten wij reeds een tweede bestelling.

1962gerard 18-12-2009

Super, via internet besteld en zelf opgehaald.
Direct duidelijk of artikel aanwezig is ja of nee.
En dan is het artikel er ook!!!!
Goed bereikbare locatie op industrieterrein op Urk.
ennnnnn betaalbaar
Top

Quipo 18-12-2009

Zeer goede service en zeer goede site

eric.derksen 18-12-2009

Goede overzichtelijke website.
Keurig snelle levering. Prima producten, reële prijs.

biggles1951 18-12-2009

geweldig
gisteravond om 1700 uur mijn dvd recorder besteld ; vandaag om 11.00 uur in huis

kieskees 18-12-2009

Duidelijke website (niet helemaal up-to-date). Bereikbaarheid is natuurlijk afhankelijk van waar je woont. De winkel ligt op een afgelegen industrieterrein, maar met de auto is het goed te doen. Deskundige verkoper.

bank5tel 18-12-2009

wij hebben al verschillende keren besteld en zijn zeer tevreden over de service en snelle levering ook contact gehad met de winkel om informatie in te winnen over een best dure lens en ik ben zeer correkt te woord gestaan door de telefoniste vandaar dat ik zeer tevreden ben

bas1968 18-12-2009

Overzichtelijke site en scherpe prijzen. Camera binnen 1 dag in huis.

hans.maria 18-12-2009

overzichtelijke website.
bestelling werd direct afgehandeld en bevestigd.
vrijdag besteld en maandagmorgen om 07.20 uur werd mijn bestelling volgens afspraak aan huis bezorgd.
telefonisch een nabestelling gedaan welke zonder probleem met mijn bestelling kon worden meegeleverd.
top service.
aftersales niet noodzakelijk dus geen oordeel.

jehali 18-12-2009

0K

suusbach 18-12-2009

PRIMA

j.chrispijn 18-12-2009

Webside: Via Kieskeurig bij CameraNU beland.
Bereikbaarheid: Via webside en doordat Urk niet ver van Almere ligt ben ik ter plaatse de printer gaan halen en betalen.
Bestelling en levering: Doe ik nu regelmatig en alleen via Internet met Bank betaling via Internet bankieren.
Aftersales: Doordat ik zelf een foute bestelling reeds betaald had is de bestelling gecorrigeerd en het teveel betaalde per omgaande op mijn rekening teruggestort.De telefonische kontakten lopen gesmeerd en zeer vriendelijk.

9NXHEh8iq 18-12-2009

Vlotte en vriendelijke bediening

rorokyry 18-12-2009

Goede en snelle levering

DickBrand 18-12-2009

Reeds eerder heb ik een camera gekocht bij deze webwinkel.
Je wordt op een prettige manier geholpen. Ondanks dat er veel klanten aanwezig waren nam men toch de tijd om de nieuw aangeschafte camera uitvoerig te demonstreren. Er werden goede adviezen gegeven. En heel belangrijk men werkt met concurrerende prijzen. Kortom een prettige en betrouwbare winkel.

Maddens2009 18-12-2009

Zeer vlotte en correcte afhandeling van de koop.
s'Avonds gekocht, s'anderendaags reeds thuis bezorgd. Zeer lage prijs.

psalm23 18-12-2009

Op de website duidelijke informatie over de telefoon, een Gigaset SL 785, die ik wilde bestellen.
Goede prjis-kwaliteitverhouding. Camera.nu kwam als goedkoopste uit de bus met daarbij nog een snelle service. Ik had de telefoon n.l. besteld na 16.00 maar kreeg de telefoon toch de volgende dag al binnen terwijl zij de garantie geven dat iets wat voor 16.00 besteld is, gegarandeert de volgende dag binnen komt!
De telefoon ziet er mooi uit, duidelijk leesbaar display en heel gemakkelijk te bedienen. Voordeel vond ik ook dat je de batterij voor de eerste keer maar 6 uur op hoefde te laden terwijl dat met mijn vorige 24 uur moest. Heel lange stand-by tijd wat voor mij prettig is omdat ik vaak lange telefoongesprekken voer.
Hoewel ik het toestel nog maar kort in mijn bezit heb, bevalt deze mij erg goed.

naam231970 18-12-2009

Bereikbaarheid scoort wat minder omdat u telefonisch tussen de middag een rijdje niet bereikbaar bent.
Dit past niet in 2009/2010

ateblaauw 18-12-2009

voor het eerst camera besteld via website, afgehaald in de winkel, uitstekende bediening en service, snelle afhandeling, alles lag klaar, in de winkel ruime sortering met demo-modellen van alle gangbare camera's om te testen, prijsstelling zeer concurrerend. Algehele indruk: zeer positief.

tomherman 18-12-2009

Sterke prijzen en zeer snelle en correcte levering!

vromman1 17-12-2009

Goeie informatie op website.
Bestelling op vrijdag geplaatst werd de maandag al geleverd.

DJvB 17-12-2009

Zeer klantvriendelijk, hele vlotte service en turbo verzending. Camera niet de goedkoopste maar geheugenkaarten, tasje, extra accu en statief aanmerkelijk goedkoper dan de andere aanbieders. Top Webwinkel !

tonnwil 17-12-2009

Het bestelde en geleverde artikel (Behuizing camera voor onderwatergebruik) was gemakkelijk op de website te vinden. Website die goed toegankelijk is en waarop de bestelling eenvoudig te plaatsen is. Bevestiging van de bestelling was er snel, bovendien met rechtstreekse link naar track-N-trace erin. De bestelling werd snel gedaan.
(donderdagavond laat besteld en zaterdag door TNT post afgeleverd.)
Enige bemerking: Bij VEEL andere internet bedrijven worden bij bestellingen die met iDEAL betaald worden(= vooruitbetaling)geen verzendkosten gerekend of worden de kosten gereduceerd.
Prijzen zijn scherp: HOUDEN ZO!

adg 17-12-2009

Basic, helder, goed bereikbaar, no nonsense.

unitex 17-12-2009

Zeer tevreden, de hele procedure verliep rimpelloos,
EN snel
Onze Dank

hansbr12 17-12-2009

zonder problemen binnen 2 dagen in huis.levering zelfs op zaterdag

kijkuit 17-12-2009

Ik heb voor de eerste keer bij u gekocht en het is mij goed bevallen.

HanSan789 17-12-2009

Zeer snelle en zeer duidelijke communicatie! Chapaeu!

Nikolay3212 17-12-2009

Ik heb alles wat ik nodig heb snel gevonden. Ik heb alles in een pakket gevonden: camera, objectief, tas, geheugenkaart. Ik heb heel goede after sales support.

kramerfreher 17-12-2009

Dit heb ik nog niet meegemaakt. snel en direct goede en juistheid op mijn vragen.,smiddags betaald en de volgende ochtend in huis.
Bij Foka 'Rdam werd ik misleid en aan het lijntje gehouden.
Zeer scherpe prijzen en no nonsins aanbiedingen.

Goede reclame en zeker neem ik dit mee bij m'n volgende aankoop.
mvg Johan

Marcel45 17-12-2009

Website: Normale rustige site met duidelijke informatie en foto van het product.

Bereikbaarheid: Niet op locatie geweest.

Levering: hoewel aangetekend verstuurd, hoefde ik er niet voor te tekenen. Postbode heeft pakket in brievenbus afgeleverd. Waarom dan aantekenen?

After sales: geen noodzaak gehad om contact op te nemen.

gyulak2006 17-12-2009

I shop online for years and Cameranu.nl is one of my favourite online retailer, together with such sites as Amazon or Adorama, they are my + favourites places to shop.
Cameranu is a very fast, trustable a service, and also their price is the best.
I can only recommend them to anyone who is looking for a good online store.

mart2912 17-12-2009

supersnelle en correcte levering.

Coop666 17-12-2009

Overzichtelijke site, supersnelle levering.

annicoja 17-12-2009

De website is prima verzorgd en makkelijk te navigeren.
Bereikbaarheid weet ik niet, heb tot nu alleen ervaring via internet.
Bestelling en levering keurig. Vandaag besteld en betaald, morgen geleverd.
After sales nog niet nodig gehad.

wiegers 17-12-2009

Bestelling vlot geleverd zoals aangegeven. (1 dag later). Ofschoon niet echt noodzakelijk in dit geval voldoende info omtrent de levering per post.

walda 17-12-2009

Via telefoon voor de zekerheid nagegaan of het product op voorraad was, ook al zeggen ze op de website dat je er echt van uit kunt gaan. Ja, het was op voorraad. ik wilde het snel hebben dus ging ik er langs. Eerst de tip van de website gevolgd (had de medewerker aan de telefoon overigens niet gezeg.d : ook als je komt halen, reserveer dan eerst via de website. Ter plekke prima advies gekregen. Ik kocht uiteindelijk een ander type dan ik zelf had besteld en ben daar erg tevreden over.