Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Harry 09-05-2018 Via de website gekocht

Altijd goed!

Cameranu.nl is een zeer toegankelijke (online) winkel met een ruime keus aan fotoapparatuur en accessoires. Even navigeren, snel het juiste artikel vinden, betalen en de volgende dag de spullen in huis. Bij Cameranu.nl voelt alles goed en kom ik graag terug.

wendy 09-05-2018 Via de website gekocht

top service met top medewerkers

tien jaar geleden hebben wij een camera besteld en sindsdien zijn we goede klanten van cameranu.nl. Op alle vragen hebben ze antwoord en de service is enorm goed. We hebben verleden maand bijvoorbeeld een camera met toebehoren besteld en als service brachten ze het zelf via hun eigen koerier. De site is heel duidelijk maar mocht je toch een vraag hebben dan kan je altijd bellen, en dat hebben we gedaan . De telefoon gaat niet lang over, we hadden gelijk een medewerker aan de telefoon.....waar maak je dat tegenwoordig mee.....????

Pim 09-05-2018 Via de website gekocht

Doen wat beloofd is

Levering was snel; verkeerd artikel snel teruggenomen; geld wordt teruggestort.

te giffel 09-05-2018 Via de website gekocht

groote product keuze, tegen goede prij en levering

Met vragen word je snel en vakkundig geholpen, ze hebben een ruim aanbod en een zeer goede dienstverlening

Gijs de Koning 09-05-2018 Via de website gekocht

Breed product aanbod tegen scherpe prijzen

Cameranu.nl is een zeer fijne webshop met een enorm breed aanbod van producten Ik kijk altijd eerst hier of het product beschikbaar is en meestal hoef ik niet verder te zoeken. Ook de prijzen zijn goed dus daar hoef je ook niet verder voor te zoeken. De site is goed doorzoekbaar met filters per productgroep om het echt makkelijk te maken. Het feit dat er een echte winkel achterzit in Nederland geeft vertrouwen in de service.

Gerard 09-05-2018 Via de website gekocht

TOP!

In twee woorden: Goed en Snel! De webwinkel is zeer uitgebreid, de prijzen zijn ok, de service is heel prettig en effectief, en de levertijd is supersnel.

Gijs 09-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service via mail en of telefoon

Ik vind, Camera nu.nl Urk een heel prettige webchop / winkel waar ik graag mijn fotografie spullen koop staan altijd klaar voor advies of toelichting door deskundige medewerkers en is zeer betrouwbaar eigenschappen die ik erg op prijs stel .

F. Kieneker 08-05-2018 Via de website gekocht

ABSOLUTE TOP SERVICE.

Geweldige winkel/website met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding t.o.v andere winkels/sites.
Zeer goede overzichtelijke site, en de levering van je aankopen is niets op aan te merken.

Ruud 08-05-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en goede service

Ik bestel meestal mijn spullen bij Cameranu.nl. Fijne website en veel op voorraad. De klantenservice is waarom ik bij cameranu bestel, altijd snel en vriendelijk met antwoorden. Als er een probleem is doen zij hun best om het zo goed mogelijk voor je op te lossen.

gerard fackler 08-05-2018 Via de website gekocht

Service is zeer goed

Eenmaal wat gekocht wat niet paste voor camera in winkel prima geholpen en geen moeilijk gedoen met prijs

Frits van Dijk 07-05-2018 In de winkel gekocht

Snel handelen

Na een kwartiertje chatten metUrk was ik eruit, mijn nieuwe Vortex telescoop was voorradig op Urk. Met een uurtje was ik er en aan de balie bleek ik de man waarmee ik had gechat live te ontmoeten. Even de puntjes op de’i’ gezet en een statief erbij gekocht. Helemaal tevreden het vliegtuig ingestapt en binnen 24 uur mijn eerste Pijlstormvogel langs de kust van Lanzarote gespot. Helemaal gelukkig en tevreden over mijn aankoop en de fijne service!

Remco 07-05-2018 In de winkel gekocht

Goede en snelle service

Ik heb de benro s8 video kop in de winkel gekocht en werd gelijk geholpen, ze hebben me de werking van de video kop erg goed uitgelegd. Al met al een erg goede winkel met mensen die tijd voor je nemen en er verstand van hebben.
Wat wel jammer is dat er 3 dagen na kopen een kortingsactie op statieven en ook op statief koppen kwam, als ik dat had geweten had ik die paar dagen even gewacht met aanschaf, en dat was me niet verteld.

Officiele reactie van CameraNU.nl 07-05-2018

Hoi Remco,

Dank voor je review, en goed te horen dat je fijn geholpen bent in de winkel. We hebben je even een mail gestuurd over het nét missen van de actie, en we zien je reactie tegemoet.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Pieter 07-05-2018 Via de website gekocht

De focus ligt op de klant..

Bij alle aanbieders via een website kwam CameraNU.nl voor mij als beste uit de bus. Scherpe prijzen en snel geleverd. De website is duidelijk en overzichtelijk.

B.v.Grinsven 07-05-2018 Via de website gekocht

Snelle service en goede prijs

Cameranu.nl kwam na vergelijk met andere webwinkels met de beste prijs voor mijn wensenpakket voor beginnend fotograaf. Fijn dat ze in de webshop meedenken met bijbehorende producten. Daarnaast bieden ze een snelle service, zodat ik ook snel aan de slag kon.

Geschut 07-05-2018 Via de website gekocht

Netjes antwoord op mijn vraag
Ook snel antwoord
Snelle levering de volgende dag al
Precies het product wat ik wilde

W. Bleijenberg 07-05-2018 Via de website gekocht

Mooi assortiment, met goeie en snelle service!

De shop zit overzichtelijk in elkaar en het grote assortiment is erg aantrekkelijk. Verder worden orders goed en snel afgeleverd.

Roelie 07-05-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden

Deze shop bood wat ik zocht. Er was een duidelijke omschrijving en er hoeft geen verzendkosten worden betaald. Er werd direct aangegeven wanneer het artikel werd bezorgd.

Petra 07-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Duidelijke website, artikel wat je zoek is goed te vinden. Je kan op een makkelijke manier verschillende artikelen met elkaar vergelijken en uitgebreide informatie over de artikelen.

Tojosenior 07-05-2018 Via de website gekocht

Super informatie over bestelling en snelle levering:TOP !

Gekozen voor CameraNu wegens de uitvoerige informatie op detail-niveau van het gewenste product. Bovendien Komt de site en het telefonische contact buitengewoon vriendelijk en kundig over.

S 07-05-2018 In de winkel gekocht

Aaanschaf nieuwe camera

Weer prima geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe camera. Service op hoog niveau. Klantvriendelijkheid top.

Cor 07-05-2018 Via de website gekocht

Handig artikel

Als de zon op de monitor schijnt,is deze zonnekap een uitkomst,beeld is weer helder en scherp te zien,tevens handig om altijd bij je te hebben,hij is opvouwbaar.

R.Hansum 06-05-2018 Via de website gekocht

Prima levering, alles volgens afspraak op de website!

Toevallig via Google op de website gekomen en dat was een goede keus. Zocht al eerder naar een tafel statief voor mijn camcorder, maar zonder veel resultaat.Maar in Urk was het raak voor een prima prijs.

Ronald van’t Hull 06-05-2018 In de winkel gekocht

Uitstekend advies

Men neemt de tijd voor je en geven uitstekend advies, prettige zaak, klantvriendelijk en ongedwongen.

Rianne 06-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Tijdens een leuke en leerzame workshop van Johan van der Wielen, georganiseerd in samen werking met Camera.nu, mochten we geheel vrijblijvend Benro filters uitproberen. Een perfecte combinatie! Na een dag experimenteren weet je wat je uit eigen ervaring of de filters bevallen en of je daar geld aan wil geven. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar met andere artikelen. Bij Camera.nu kun je overigens de artikelen gelijk meenemen, alles in in behoorlijke hoeveelheden op voorraad. Dat vind ik persoonlijk heel prettig!

Lub 06-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Kennis van zaken, eerlijk advies en ze nemen de tijd voor je

Kwam om een accu voor mijn camera. Mij werd niet de duurste aangesmeerd, maar meteen ook een goedkoper alternatief aangeboden van dezelfde kwaliteit. Als is het druk, de medewerkers nemen alle tijd voor je, ook al kom je voor een relatief goedkoop product. Ik zie dat graag!

Aly B. 06-05-2018 In de winkel gekocht

Super service

Ze nemen de tijd voor je en denken met je mee. Je mag alles uit proberen en retouren zijn geen probleem.

Henk Tissen 05-05-2018 In de winkel gekocht

Een geweldige aanrader door Angeline van CameraNu

Een geweldige winkel. Een uitstekend advies en super vriendelijk. Door vragen van de verkoopster over wat ik fotografeer en hoe groot / belangrijk mij hobby is heeft de verkoopster mij de juiste weg gewezen in mijn aankoop.
Door de verkopers(sters) achter 13 balie's ben je redelijk snel aan de beurt, ondanks dat het er altijd druk is. De drukte spreekt voor zich zelf denk ik.

Seip 05-05-2018 Via de website gekocht

Top service

Als beroepsfotograaf bestel ik regelmatig apparatuur bij Cameranu. Altijd snel geleverd (zelfs 's avonds!). Concurrerende prijzen, groot assortiment. Helemaal niks op aan te merken.
Ook qua service en terugsturen nooit gezeur gehad. Waren er maar weer winkels zo prettig!!

Geert-Jan 05-05-2018 Via de website gekocht

super snelle levering

Voor het eerst bij Camera.nu terechtgekomen, hetgeen mij direct goed is bevallen. Supersnelle uitlevering van het gevraagde artikel. Probleemloos en accuraat.

Ad 05-05-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Ik vind Cameranu.nl een zeer goed bedrijf. Er wordt adequaat gereageerd op mail en de producten worden snel en veilig verzonden. Ik heb alleen ervaring met het online gedeelte maar hier ben ik zeer tevreden over.

Gerard 04-05-2018 Via de website gekocht

Een goed en overzichtelijk assortiment. Concurrerende prijzen. Kwalitatief hoogwaardige producten. Betrouwbaar en snelle levering.

PvG 04-05-2018 Via de website gekocht

Ik had al eens wat gekocht en dat beviel meer dan uitstekend dus nu weer wat besteld met dezelfde snelle levering.

E 04-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Een zaak waar men de tijd voor je neemt!

Een zaak met in deze tijd gelukkig nog fysieke producten die je kan zien en aanraken.
Een zaak waarbij men de tijd voor je neemt.
Een zaak waar men je goede adviezen geeft, niets aansmeert en geen 'dozen schuift'
Een zaak die kortom aan te bevelen is.

Tom 04-05-2018 Via de website gekocht

vlot en goed

er is een goede site, de producten hebben een scherpe prijs, de levering is vlot en goed. zeker een aanrader.

Ton Fransen 03-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goed tevreden

Goede uitleg via de mail op al mijn vragen en goede info omtrent het artikel.
Verder snelle levering en prima verpakt.

Peter F 03-05-2018 Via de website gekocht

Snel, goed en veel keuze.

Cameranu.nl is een goed gesorteerde (web)winkel met een breed aanbod.De levering is snel en vooral de optie van Pak Je Gemak (afhalen bij afhaalpunt) is voor mij belangrijk. Gewoon na je werk afhalen bij het boodschappen doen. Verder zijn de artikelen scherp geprijsd. Deze winkel weet echt wat online verkoop is.

Nelleke 03-05-2018 Via de website gekocht

Goede service bij info

Ik heb na een vraag of er voor mijn camera ook tussenringen zijn een kundig antwoord gekregen en ik heb ze daarna gelijk besteld. Kreeg ze door NL post alleen een dag later, maar dat lag niet aan Cameranu.nl. Misschien is het handig om de keuze bij bestellen te geven of je het thuis wilt krijgen of bij een NL post afhaalpunt wilt ophalen ? De pakketbezorgers zijn helaas niet altijd even goed ( heb een klacht bij post nl ingediend )

Leomotion 03-05-2018 Via de website gekocht

Snelle service - top informaties

Dit was nu mijn tiende bestelling bij cameranu.nl Tot nu was ik met iedere artikel en de service helemaal tevreden.
De omschrijving van de artikels op de website klopt, je word meteen op de hoogte gehouden kwa levertijd, en vooral bij de accessoires vind je alleen maar spullen van goede kwaliteit.

Roos 03-05-2018 Via de website gekocht

Top service

Snelle levering, Duidelijk informatie, goeie klantenservice. Als je uitleg wil of verschil wil weten tussen producten helpen ze je graag! heel fijn! Standaard adres voor al mijn Camera spullen!

Cecile 03-05-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

Het begon al met chatten. Ik had interesse in een occasion lens. De persoon die met mij chatte heeft heel veel moeite voor mij gedaan. Dat alleen al is een 10 waard!!! op afstand kopen is vaak een risico, maar bij cameranu zeker niet. Zoals beloofd zag de (tweedehands) lens er piekfijn uit!!! en doet het prima. Ben er heel blij mee. Ook de verzending was snel en goed verzorgd!!
Dankjewel Cameranu; ga zo door!!

Gyselle 03-05-2018 In de winkel gekocht

Hele fijne winkel!

In de winkel werd ik goed geholpen, ik kreeg uitgebreid advies en kon uit verschillende opties kiezen. Ook gaf hij mij advies over iets wat ik in de toekomst misschien wil kopen, ze namen echt de tijd. Heel fijn!

Joeri S. 03-05-2018 Via de website gekocht

Super service en levering

Reeds vaker spullen gekocht via CameraNu. Nu weer op CameraNu uitgekomem voor de aanschaf van een Mavic Air.
Overzichtelijke site voor keuze en aanschaf.

Gekozen voor bezorging volgende middag. Kreeg van PostNL een bezorgwindow, kwam de bezorger ineens 1 1/2 uur eerder... door feestdagen volgende bezorgmoment wanneer ik op vakantie zou zijn.
Contact opgenomen met CameraNu. Uiterst vriendelijke medewerkster die contact heeft opgenomen met PostNL en heeft gezorgd voor alsnog aflevering op dezelfde dag.

Aan serviceverlening geen gebrek dus!

Samuel L. 03-05-2018 Via de website gekocht

Great and fast service.

As usual, great price and support.
I trust Cameranu for all my photography gear purchases.
Quick delivery too.

Sjaak59 03-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site en doet wat ze beloven

Site geeft duidelijke informatie en over de voorraad van de producten. Direct na bestellen krijg je informatie over de verwerking en de levering van de producten.
Wat ze beloven doen ze ook.

Hlenn 02-05-2018 In de winkel gekocht

Impressed

De webshop is compleet en makkelijk te navigeren, snelle levering en nog belangrijker een goede service. 1 item was niet wat ik ervan verwachtte en kon ik beter ter plekke uitzoeken. Dus naar de winkel in Urk. Ik was met stomheid geslagen zo mooi ruim en goed georganiseerd deze megashop is. Zeg nu zelf bij een webhop in Urk vorm je je toch een ander beeld. Heb goed advies gekregen en zal hier zeker terug komen en absoluut aanraden bij vrienden en u als lezer!

Peter Farenhorst 02-05-2018 Via de website gekocht

Service is zeer goed

Nooit iets gekocht bij cameranu. Nu koop ik zeker bij cameranu als ik weer iets nodig heb alles was goed. Levertijd zoals afgesproken. Geweldig.

H v Diem 02-05-2018 Via de website gekocht

Goede service doen wat zij beloven.

Altijd al goede ervaring mee gehad , ook met de winkel .
De eerste tas die ik bestelde bleek te klein voor mijn camera en lenzen,heb toen een grotere besteld met ideal alles betaald , het restbedrag werd binnen een paar dagen terug gestort .
Mail contact werkt ook prima ,altijd snel mail retour .

Matthijs 02-05-2018 In de winkel gekocht

zoals altijd deskundige service

Ik zocht voor mijn dochter een Wacom cintiq QHD 27 inch tekendisplay. Ze studeert Industrieel ontwerpen en heeft in de USA bij Art Centre California daarop goed leren werken. Wat ik niet verwacht had is dat Cameranu.nl deze displays in een demoruimte hebben staan.( alle mogelijkheden). Deskundig advies gaven en zo kon ik in 1 keer alles aanschaffen. Alles was op voorraad en nergens zo scherp geprijsd . Dochter helemaal blij (geweldig product) Papa blij... iedereen blij.

Arne 02-05-2018 Via de website gekocht

Zeer correct en punctueel bedrijf.

Je besteld iets, elke stap bevestigen ze met een mail. ‘S avonds een camera besteld en volgende dag keurig op tijd in huis.

Ik had na ontvangst een vraag over het product en werd uitermate vriendelijk, doch doeltreffend geholpen.

Adriaan 02-05-2018 Via de website gekocht

Déze vis wordt niet duur betaald.

De informatie op de website van cameranu is uitstekend. Bij mijn aankopen was het product steeds uit voorraad leverbaar. De prijs is concurrerend. Dus heb ik geen verdere wensen.