Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

gerard-grafhorst 13-12-2009

Erg snel. Ik had een kleine fout gemaakt bij de bestelling en via e-mail werd dit snel en correct opgelost.

kimmarty 13-12-2009

erg makkelijke site

El53 13-12-2009

Aflevering conform de voorwaarden die volgens de firma op de website werden aangegeven. Chapeau!

aurelia 13-12-2009

Very good communication, responds quickly to e-mail.
The delivery is fast. The care given to the packaging could be improved .
Very satisfied with the service. If the site could be in French, I'd be even more .

leeuw48 13-12-2009

ton1947 13-12-2009

Dit is de derde levering in korte tijd. Inclusief levering op een ander adres. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Minpunt is de verzendkosten.

Beve 13-12-2009

De site is zeer overzichtelijk dus je hebt snel gevonden wat je zoek en d eprijs en voorraadstatus zijn dus gauw bekend . Een maal besteld , dan gaat alles zeer snel indien op voorraad . Kortom prima afhandeling en de volgende keer zal ik weer graag van de diensten van Camera nu gebruik maken .

gerbetto 13-12-2009

De grip voor mijn digitale camera was inderdaad op voorraad zoals op de website stond vermeld. Bij een andere internetshop had ik de vervelende ervaring dat op die website op voorraad stond, maar het artikel niet leverbaar bleek, zonder dat dit op de website veranderd werd. Bij CameraNU.nl was dit niet het geval en dus perfect geregeld. De afwikkeling en verzending waren supersnel; hier kan menige internetwinkel een voorbeeld aan nemen. Ik had bij CameraNu.nl al eens eerder iets gekocht met dezelfde positieve ervaring. Wat mij betreft een TOPPER dus!!!

Buwalda 13-12-2009

Dinsdagavond camera besteld, vrijdag nog niets ontvangen Een telefoontje naar Urk. Er was een misverstand i.v.m voorradig zijn van camera. Camera was wel op voorraad en de volgende dag (zaterdag) werd de camera in ontvangst genomen door ons. prima

sluyt050 13-12-2009

Ik ben zeer tevreden over deze zaak. Ze hebben een eigen koeriersdienst die vlot aflevert en goedkoop!

republiek 13-12-2009

Zeer tevreden!

Patrick Oonk 13-12-2009

Scherpe prijzen en supersnelle bezorging.

wege 13-12-2009

De bestelling verliep zonder enig probleem.
Ook de levering is uitgevoerd zoals afgesproken.
Prima winkel!

HarryMiedema1949 13-12-2009

Ik had een verkeerde geheugenkaart meegekregen bij een aankoop in de winkel.
Amsterdam, Urk visaversa.
Binnen één dag een nieuwe kaart gekrgen en het teveel betaalde had ik direct retour op de giro. Service was top.

Paralax 13-12-2009

Makkelijk kiezen op de xite en een stipte en correcte levering.

kitty1975 13-12-2009

ik heb de 'sony DPF- D72N Zwart' goed ontvangen.

wat ik jammer vind:

- er is geen toegangspoort voor een USB stick

- kabel voor verbinding van de digitale fotoalbum naar een computer is niet bijgevoegd.

Kan ik deze laatste bij jullie bestellen?

Kitty Ooms

veerjeroen 12-12-2009

snelle levering

zenp 12-12-2009

Juist en snel geleverd.
Correcte after sales.
Uitstekende service!

hpp 12-12-2009

Een uitstekende "conventionele" winkel met zeer deskundige verkopers in combinatie met een feilloos leverende webwinkel.

x-tra 12-12-2009

Prima website. Duidelijke informatie. Goede orderafhandeling en correspondentie over de status van de verzending.

ikkejr 12-12-2009

De bestelling kwam snel binnen en het factuur werd nog op een datum gezet zodat ik m'n korting nog kon ontvangen

maria57 12-12-2009

Diverse aankopen inmiddels gedaan (objectieven en full frame body, cameratas) via hun internetsite én in de zaak zelf. Via de internetsite werden de aankopen daags erna keurig verpakt aangeleverd en in de zaak zelf werd ik steeds bijzonder kundig en zeer vriendelijk geholpen. Elke denkbare vraag over de apparatuur en daaruit voorvloeiende fotografische items werden vakkundig beantwoord. Ook via de telefoon diverse malen kontakt gehad, en steeds vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Vorige week zonder afspraak naar de zaak getogen met de vraag of mijn (niet daar aangekochte) EOS 50d gereinigd kon worden: boven afgeleverd en in 15 minuten beneden retour gebracht. Voor € 30,- keurig gereinigd. Zeer veel nieuws, ook wat workshops betreft, en voordeeltjes worden aangeleverd middels hun nieuwsbrief. Voor mij is dit de beste zaak die ik in de regio Flevoland/Gelderland ben tegengekomen, waar mensen werkzaam zijn die eindelijk eens veel vakkennis bezitten en de klant daarmee tenminste verder kunnen helpen en waar veel keus is in producten die snel afgeleverd kunnen worden. Dat is bij de meeste zaken vaak niet zo: of het moet besteld worden of er is een produkt op de plank als demo en tevens voor de aankoop. Ik hoop dat ze nog lang voortbestaan!

bezuije 12-12-2009

leveringen vonden steeds snel en correct plaats, op 1 keer ( van de 5 tot nu toe) en die keer werd de klacht ook weer snel en correct opgelost, kortom zaken doen geeft een zeer betrouwbare indruk en bovendien zijn de prijzen ook nog eens zeer concurrerend.

HenkCornelissen 12-12-2009

Gewoon goed, men komt afspraken na, levering op tijd, goede prijs en de kwaliteit van de produkten is ok.

adsl472595 12-12-2009

Snelheid van levering
De mogelijkheid om in te ruilen

willempos 12-12-2009

Ik heb alleen een snelkoppeling voor een statief besteld, betaald via iDeal en alles is razendsnel en keurig afgeleverd. Het is 4 dagen geleden, dus after sales is niet van toepassing.

vr6men 12-12-2009

Zoals "gewoonlijk" erg goed en snel. Heb bij hen de afgelopen jaren al diverse spullen besteld en altijd goed en snel ontvangen. :-)

eljo1 12-12-2009

Cijfer voor bestelling en levering is (relatief) laag. In plaats van de beloofde bezorging na 1 of 2 dagen werd deze pas op de 4e dag na bestelling afgeleverd. Dit kan evenwel met de drukte rond Sinterklaas te maken hebben gehad!

438817 12-12-2009

was zeer goed

winter10 12-12-2009

prima behandeling, uitstekende info via email van verloop bestlling, levering keurig op tijd en conform afspraak.

Remietje 12-12-2009

K´ben zeer tevreden over de snelle levering.

maaivdp 12-12-2009

Extra kost voor betaling via VISA lijkt me nogal onlogisch en onredelijk, zou net aangemoedigd moeten worden, zeker om buitenlandse klanten aan te trekken.
Wel snelle timing/levering.

jan2442 12-12-2009

kort samengevat

*goede service
*snelle levering. vandaag bestellen morgen in huis.
*gemiddeld gezien een van de goedkoopste.

Ylse 12-12-2009

Gisteren besteld en vandaag bezorging in huis gekregen.
Duidelijke informatie via de mail over de bestelling en verzending van het bestelde produkt. Zeer tevreden.

henskens 12-12-2009

alles was zeer positief en er was een goede service

gbrbenerink 12-12-2009

De website is duidelijk een zoekvraag leidt direct tot resultaat. Het artikel was op voorraad! en de bestelling (procedure) en levering zelfs in de drukke Sinterklaas tijd was bijzonder snel ( 1 werkdag).
Bijzonder is dat gevraagd wordt of men nog op of aanmerkingen heeft over het verloop van de aankoop ondanks het minimale bedrag van de aankoop tevreden en het artikel een niet direct gangbaar product is.

arnoldmarkus 12-12-2009

Ben zeer tevreden over de levering van mijn product.
Mooie overzichtelijke winkel en website.

ejdb 12-12-2009

prima en snelle levering. Wat me alleen opviel is dat de printer die ik ontving niet onopvallend was ingepakt.

legato23 12-12-2009

Overzichtelijke website, zeer uitgebreid assortiment.
Naast een webwinkel heeft Cameranu.nl ook een fysieke winkel, wat extra vertrouwen geeft.
Bestelling en verzending zeer duidelijk en accuraat. Goede email wisseling waarin men goed op de hoogte wordt gehouden van de status van een orden.
Cameranu.nl heeft veel expertise in huis, en is niet een eenvoudige 'dozen-schuiver''.
De aftersales is ook prima, zelfs een prijscompensatie binnen 7 dagen indien een product is aangekocht en binnen 7 dagen in prijs wordt verlaagd bij Cameranu.nl. Dit is echt perfect!
Conclusie: Rapportcijfer 10!

vliegje1 12-12-2009

Heel goed.

30 12-12-2009

ALLES CORRECT EN GEEN ONNODIGE
VERTRAGING OF GEZEUR PRIMA!

Dalibar 12-12-2009

De website ziet er zeer professioneel uit, met voldoende informatie over de te bestellen artikelen. Het assortiment is groot.
De levering kwam, zoals beloofd, de volgende dag.

bresmi 12-12-2009

Duidelijke website met actuele voorraad gegeven. Dit was handig zo vlak vooe sinterklaas. Het is ook mogelijk spullen te reserveren en in de winkel te bekijken of je het product echt wilt kopen. Afhalen heeft bij electronica altijd mijn voorkeur en dat was bij cameranu.nl gewoon mogelijk. Ondanks dat er een winkel is met veel personeel zijn ze een van de goedkoopste aanbieders.

ArnoldiSG1 12-12-2009

De Nikon Coolpix P90 heb ik gekocht via de site van Cameranu.nl

De betaling, het contact met de service afdeling en de levering zijn mij erg goed bevallen; overzichtelijk/goed/snel en bijzonder klantvriendelijk.

Ik woon in Albufeira (P) - binnen 3 werkdagen heb ik de camera ontvangen in Portugal, dus erg snel!

After sales; daar heb ik nog geen ervaring mee, maar daar heb ik wel alle vertrouwen in.

margit01 12-12-2009

de volgende dag geleverd zoals beloofd.

ton49hm 12-12-2009

Het te bestellen product is gemakkelijk op de site te vinden.

Het wordt bovendien snel en correct bezorgd.

pecvalk 12-12-2009

Zonder problemen snel het gewenste product in huis!

polaar 12-12-2009

Per telefoon had ik een gebruikte lens gekocht voor mijn analoge Minolta spiegelreflex. Later bedacht ik dat deze lens speciaal voor de Sony geschikt was. Een goed gesprek met de zeer vakkundige verkoper, die het gesprek direct
van mijn (foto) niveau aanvulde,
met de voordelen van Digitale fotografie. Een vakman en eerste klas verkoper die duidelijke en eerlijke informatie gaf. Ook werd er voldoende tijd genomen om mij helemaal bij te praten.
De verkoop van de gebruikte lens ging niet door. Wel ging ik met een nieuwe Sony DSLR 350 met zoomlens de winkel uit. Als ik deze verkoper een waardering zou moeten geven dan wordt dat een 10 met een sterretje.
pkd39@hetnet.nl
Gebruikersnaam: polaar

ROELDIRK 12-12-2009

de betaling ging heel vlot, doch de status van vlugge levering bleek niet te kloppen en liet dus te wensen over.

Pas op zaterdag verscheen op de site dat levering in de afleveringsroute van vrijdag zou hebben gezeten.
Dus effen ongerust.(Gelet de waarde van het pakket)

Maandag geen spoor.

Dinsdag nog niets, gemaild naar cameraNu en het zou nog dezelfde dag geleverd worden.
Niets gezien,

Woensdag opnieuw gemaild en eindelijk om 15.30 uur geleverd.

Dus beter in het vervolg de afleveringsdatum niet te voorbarig vermelden als er nog geen definitieve zekerheid is van aflevering.

NilsVercaigne 12-12-2009

Perfect geregeld. Altijd binnen periode mails beantwoorden. Top!