Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

E- 15-12-2009

Niet de meest gelikte site, maar wel heel functioneel.

Selectie is goed, aanbevelinge ook en de prijzen zijn ook prima.

Werkelijk geweldige after sales, en ook consequent antwoord op email binnen een uur.

Had een product besteld dat verkeerd formaat bleek te zijn. Werd zonder moeite teruggenomen en geruild - snel en zonder poespas.

doffer50 15-12-2009

gaat goed met klanten om
heb geen gevoel dat ik een nummer ben.
neemt de tijd voor je
geeft goede uitleg.
reageert snel op mail als je een vraag steld.

Primos 15-12-2009

Zeer goede ervaring met bereikbaarheid,uitstekende
bediening.Zeer goede afhandeling van mijn bestellingen.

j.b.goossens 15-12-2009

Product om 17.00 uur besteld. een half uurtje later werd ik opgebeld of het de volgende dag om 15.15 geleverd kon worden. Dat kon. Om 15.10 de volgende dag stond de auto van Camera.nu voor de deur en werd de TV geleverd. Zeer snel dus en netjes dat daarvoor gebeld werd.

avro100 15-12-2009

Snelle levering. Ook telefonisch kontakt zeer vriendelijk en behulpzaam.
Aanrader!!

marlon-petra 15-12-2009

supersnelle levering. heb nog geen probleem met de lens gehad dus weet niet hoe het gaat als er wat is maar tot dusver heel tevreden

janne1979 15-12-2009

Goede, heldere website, juiste informatie, snelle levering, product goed te volgen via internet, goed verpakt.

MuntersMunters 15-12-2009

Groot assortiment, prijzen laag.
De ene dag besteld, de volgende dag in huis. Netjes verpakt. Gewoon zoals het hoort eigenlijk, niets op aan te merken.

Hans-12 15-12-2009

Ik vind het een topzaak, of je nu naar de winkel in Urk gaat of je bestelt via Internet maakt niet uit.
Je wordt goed geholpen, goede service en vriendelijk personeel achter de telefoon en in de winkel.
Nee, ik werk er niet, ben een tevreden klant.

J.Bnie-Rabiah 15-12-2009

om te laten zien dat ik echt tevreden ben !

goovers 14-12-2009

Snelle levering met een goed overzicht van de status van de bestelling en tijdige info over aankomst bestelling

rebox 14-12-2009

snelle en nette levering, voor een nette prijs.

AnnieB 14-12-2009

Op onze vragen vóór de bestelling werd snel en volledig geantwoord. Na de bestelling is alles volledig afgeleverd. We werden goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

zonderenigenaam 14-12-2009

Duidelijke website.
Uitgebreid assortiment.
Snelle accurate levering.
Voelt erg goed

henrik46 14-12-2009

website duidelijk, maar graag
direct zoombereik aangeven.
is, vind ik, essentieel als
de camera daar mee is uitgevoerd.

chanelle07 14-12-2009

Duidelijke website waar alles tot in de puntjes is uitgelegd hoe men moet bestellen, hoe de betaling moet gebeuren enz...
Zeer snelle levering.
Maandag besteld, dinsdag betaald en donderdag in België geleverd.

robschrijver 14-12-2009

Snelle en keurige levering. Geen problemen.

ovenema 14-12-2009

Goede service en vlotte levering

Robijn007 14-12-2009

Top service en goed advies. Leuke winkel en men heeft bijna alles op voorraad. Al mijn camera aankopen hier gedaan. Geen spijt van de winkel keuze.

Uit persoonlijke ervaring kan ik zeggen dat de aftersales werkelijk perfect is. Deze zaak luister en begrijpt klanten. Ze hebben bet bij mij zeer net opgelost terwijl de winkel er niets aan kon doen. Foutje Sony. Ze hebben me niet in de kou laten zitten. Top tent!

Als we nieuwe camera spullen kopen maken we er een leuk dagje van. Lekker bak koffie en men neemt de tijd om alles uit te leggen.

Soms kan het er wel ontzettend druk zijn. Daar hebben ze lekker DE koffie en demo modellen voor.

Een aanrader!

EOS50D 14-12-2009

Normaliter haal ik de spullen in jullie winkel zelf.
Uw medewerkers zijn uitstekend geequipeerd tav achterliggende kennis en voorstellen tot aankoop

avzundert 14-12-2009

Correct en deskundig advies.
Snelle levering van spullen en zorgvuldig verpakt.

kees1951 14-12-2009

Vlotte levering

KLO 14-12-2009

Heel tevreden over de afhandeling van het order. Vrijdag avond besteld. Dinsdag avond om 22 uur geleverd. Alle was perfect in orde. Enig probleempje was dat ik pas na mijn betaling (via kaart), bij mijn orderbevestiging, de boodschap kreeg dat ik nog niet moest betalen want mijn BTW nummer moest eerst worden gecontroleerd. Maar dit werd direct in orde gebracht. De onterecht betaalde BTW was woensdag al op mijn rekening teruggestort. Perfecte klantenservice.

eppih 14-12-2009

Bestel hier al jaren billeke prijzen en goed service

tiebster 14-12-2009

De website is erg overzichtelijk en intuïtief.

Voordat ik de 3 artikelen bestelde, heb ik een vergelijking gemaakt met 7 andere webshops waarbij cameranu.nl duidelijk de goedkoopste was.

Daarnaast had ik in mijn bestelling helaas een foutje gemaakt door een verkeerd product te bestellen. Retourneren was geen probleem, ik kon het gewenste product dan ook direct bestellen en hoefde daar alleen de verzendkosten over te betalen. Erg fijn.

Cameranu.nl maakt het de consument niet alleen makkelijker maar ook goedkoper. Meer kun je niet vragen!

vanloonsr 14-12-2009

De bestelling werd snel en duidelijk bevestigd en inderdaad de volgende dag aan huis afgeleverd zoals was beloofd. Over de after sales service kan ik nog niet oordelen omdat ik het apparaat nog maar enkele dagen in gebruik heb en er zich geen problemen voordeden.

pedewenl 14-12-2009

Uitstekend adres met vriendelijk en deskundig personeel. Afhalen of bezorgen, het is nog nooit fout gegaan. Die ene keer dat er wat was met een camera die batterijen "vrat" is de camera zonder enig probleem omgeruild voor een goed werkend exemplaar. Ik koop er vol vertrouwen en met veel (hobby-)plezier.

JohGHahn 14-12-2009

Buitengewoon plezierige fotowinkel, ook voor de professionele fotograaf. Deskundig, snelle accurate levering, goede communicatie met de klant. Geen discussie bij teruggaaf of omruil.
Een aanrader voor wie snel, voordelig en goed fotoapparatuur wil kopen.
Ook de fysieke winkel in Urk is buitengewoon plezierig. De medewerkers nemen de tijd voor de klant en adviseren op niveau!

miasmits 14-12-2009

snelle levering

sanbouw82 14-12-2009

Ik heb al vaker bij Cameranu gekocht en aangezien ik iedere keer goede ervaring had wist ik meteen zeker dat ik de volgende aankopen (spiegelreflex camera en videocamera) ook hier wilde plaatsen. De prijzen zijn prima en ze leveren supersnel. Ik had per ongeluk niet goed opgelet en een oplader erbij gekocht die niet nodig bleek te zijn. Toen ik het had teruggestuurd kreeg ik meteen de dag erna al mail dat ze het hebben ontvangen en toen nog eens mail dat het is overgemaakt. Kortom scherpe prijzen, handige webshop, snelle reacties en prima service.

vh 14-12-2009

De website is helder over voorwaarden, prijzen en wat je daarvoor krijgt.
Telefonisch is cameranu goed bereikbaar en via de telefoon werd adequate informatie geleverd. De levering van de bestelling wa weliswaar volgens de voorwaarden (ook deze voorwaarden waren helder), maar ik had deze graag nog net iets eerder in huis gehad.
Tot nu toe hebben wij geen gebruik hoeven maken van de after sales.

ginie123 14-12-2009

Goede voorlichting

mmdd 14-12-2009

Duidelijke website met veel info, met concurrerende prijzen, een overzichtelijke winkel , voldoende en vooral vriendelijk, behulpzaam personeel met kennis van zaken. Ik had een Kata Pouch Sling Backpack 3N-1-30 via de website besteld, maar helaas beviel deze niet geheel naar mijn verwachting. Na een bezoek aan de winkel in Urk ben ik na goed advies, weg gegaan met een Lowepro Backpack Slingshot 300 AW en een Sigma AF 70-200/2.8 EX DG APO MACRO II HSM (Nikon).

saulbenjamin 14-12-2009

Laagste prijs, telefonisch goed bereikbaar, geweldige service, bestellen en de volgende dag in huis, keurige e-mails over status bestelling, ik kom zeker terug!

jabrouwer 14-12-2009

Snelle en uitstekende service en informatie bij bestelling. Zeer eenvoudig te vinden in Urk.

toon.lenaerts 14-12-2009

Ben heel tevreden over de snelheid van de aankoop en levering. Alsook de ondersteuning bij mijn vragen.

kilas1953 14-12-2009

My punctuation was given, I eat when 10 are better, and the worst the 1. I wait to be so.
I find the whole service the best.
Good prices, good communication and sympathy.
I am a client and am going to spread.
Many thanks

Tasdijk 14-12-2009

Alles verliep naar wens .
Een groot voordeel is dat het bedrijf tefonisch is te bereiken en niet via een 0900 nummer!!!!!.

rveld 14-12-2009

Goede en snelle service.

xavier32 14-12-2009

rimpelloze afhandeling

joepie33 13-12-2009

De website werkte bij het opgeven van de bestelling niet optimaal.
Het bestellen diende enkele keren te worden herhaald om verder te komen.
Nadat de bestelling eenmaal was doorgegeven werkte e.e.a. zeer naar wens.

annetje47 13-12-2009

Simpel en doeltreffend, en meestal (inclusief de verzendkosten)een van de goedkoopsten. Ik heb nu al een keer of vijf iets via camera.nu besteld, nooit een probleem gehad, niet met het artikel, niet met de betaling en niet met de bezorging. Dit in tegenstelling tot dixons bijvoorbeeld, die toezeggen dat je je bestelling de volgende dag bezorgd krijgt maar daar rustig een weekje mee wachten. Camera.nu vind ik echt een aanrader; mijn ervaring is dat ze hun beloften nakomen.

teun75 13-12-2009

Prima zaak. Goede service.
Goede adviezen. Doen niet moeilijk als iets geretourneerd wordt.

timmermans26 13-12-2009

zeer snelle en correcte afhandeling van bestelde goederen.
reeds 3x eerder bij deze winkel uit Urk via internet gekocht, nooit klachten. op voorraad is ook echt op voorraad.

hendrikhaas 13-12-2009

Prima prijs
Duidelijke en gebruiksvriendelijke webpagina
Snelle levering.

cameraatje 13-12-2009

zeer correcte afhandeling van de bestelling.

toonvanaert 13-12-2009

Zeer tevreden

rteekens 13-12-2009

Site was netjes en overzichtelijk, prijzen klopten met Tweakers en levering was snel en naar tevredenheid. Zou hier zeker weer kopen.
Rolf

Mireille06 13-12-2009

Zeer betrouwbare site, en firma. Snelle en correcte levering in België.

enters 13-12-2009

ze zijn gewoon snel en correct. alles is keurig verpakt. tevens staat op de site keurig beschreven wat je kan verwachten en dat komen ze na ook