Deze score is berekend op basis van 2392 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

HenriJVH 22-12-2009

Artikel ene dag besteld en betaald, volgende dag geleverd.

klaassen333 22-12-2009

Als iets op voorraad staat, dan staat het ook op voorraad. Als je iets besteld krijg je direct reactie en heb je de spullen de volgende dag in huis. Als je iets vraagt heb je ook altijd binnen de kortste keren een goed en duidelijk antwoord. Daarnaast zijn de prijzen scherp. Ook problemen met de spullen, als die er zijn, worden voortvarend opgelost. Kortom, dik tevreden en ik zou zeggen: Houden zo !!!

Pluvier 22-12-2009

6,8
Bij het ophalen, nummertje trekken, toch lange tijd moeten wachten voordat geholpen werd. Er was ruim voldoende personeeel, echter ieder met zijn eigen 'ding' bezig.
Twee personen waren een klant, uitvoerig, aan het helpen.
Totaal drie klanten in de winkel.
Vragen over computer kon men nog niet geven, hiermee waren ze nog mee bezig.....

T70 22-12-2009

Snelle correcte levering en overzichtelijke website met een ruim aanbod.

Mo12345 21-12-2009

Zeer snelle en correcte afhandeling! Het vertrouwen absoluut waard!

johanvhoudt 21-12-2009

scherpe prijzen, snelle levering, goede berichtgeving in verband met status order.

jessica1503 21-12-2009

Perfect geleverd. Via sommige websites willen wel eens lokkers staan doordat er staat dat goedkope spullen op voorraad zijn wat vervolgens niet zo blijkt te zijn nadat je dan al betaald hebt!

Bij Cameranu.nl was dat dus duidelijk niet zo. Ik heb voor het eerst iets beteld daar. Besteld op de 14e en de 16e heb ik de camera binnen gekregen in een keurig verpakte doos. Ik werd ook netjes via de e-mail op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Ik zou dus zeker de volgende keer weer iets bestellen.

StephanWetzels 21-12-2009

Snelle service, goede aflevering

jan1615 21-12-2009

De camera heb ik eind november 2009 gekocht bij Cameranu.nl te Urk. Reden: deze firma was op dat moment de voordeligste aanbieder. De volgende dag reeds werd de camera door TNT Post bezorgd. Uitleg bij de camera was mijns inziens niet echt noodzakelijk, omdat zelfstudie en uitproberen alles beter tot je doordringt. Desondanks heb ik gebruik gemaakt van de Canon Legria workshop in Haarlem, waar men toch een aantal handige tips krijgt.
De eerste opnamen heb ik reeds gemaakt, het beste is om op te nemen in 'FXP'-mode, want deze instelling geeft het beste resultaat op de Full HD TV en ook bij eventuele montage met behulp van Apple Final Cut Express versie 4.0.1

H.Derriks 21-12-2009

Door (te snelle)onjuiste bestelling met een mail te corrigeren is alles nog direct goedgekomen! Klasse.

Succes verder en prettige feestdagen.

Paactb 21-12-2009

Goede prompte reactie, en levering.
Uitbreiding levering naar volle tevredenheid afgehandeld.

DianaL 21-12-2009

Cameranu.nl heeft een geweldige service. Via de site gaat het razendsnel, je hebt de spullen, indien voorradig de volgende dag al in huis als je vooruit kunt betalen. Ook bij een bezoek aan de winkel word je geweldig geholpen.
Met 1 woord een geweldige zaak waar ik zeker blijf kopen.

dste46 21-12-2009

Grote aankoop gedaan. Achteraf wat problemen met een filter en adapterring, 2 X opgestuurd uiteindelijk de juiste combinatie gekregen met nog restitutie geld terug.
Goed geholpen steeds door één persoon, dus niet iedere keer alles opnieuw uitleggen.
prima service.

Benny van de Werfhorst - fotografie 21-12-2009

Cameranu.nl is een webshop die ik iedereen van harte aan kan bevelen.

- Ontiegelijke snelle bezorging.
- Goede services.
- Website zeer duidelijk.

Benny

Mirakel 21-12-2009

De website is erg duidelijk. Ook het bestellen via de website is goed overzichtelijk. Snelle en een goeie levering.

martim 21-12-2009

Panasonic dvdrecorder om 16:00 besteld, volgende vroege ochtend pakket in ontvangst genomen.
Snelle en correcte afhandeling.

Prima, ga zo door!!!
Misschien enig verbeterpuntje, ik kreeg een doos met enkel een adresetiket. Het lijkt beter als de doos ingepakt zou zijn.

liliangoedvolk 21-12-2009

Buitengewoon vlot van leveren via de koerier, komen keurig op de aangegeven tijd. (tweemaal een lens gekocht)

nicopijn 21-12-2009

Bestelling ging eenvoudig via de site en de levering was er na 2 dagen

Abram 21-12-2009

Al vele malen iets besteld nog nooit problemen gehad.

carlv 21-12-2009

correcte, vriendelijke en vlotte service !

Toon12345 21-12-2009

alles prima geregeld, werd keurig op de hoogte gehouden
prettige samenwerking, en snelle levering tegen superscherpe prijs

ejhuisman 21-12-2009

Goede, snelle service.

keesoosterlaak 21-12-2009

Een goedwerkende site en de beloftes nakomen, produkt op tijd binnen volgens afspraak.

skramer5 21-12-2009

Snelle levering; goede voorwaarden, geen klachten, goede betaal mogeliijkheden

keesoosterlaak 21-12-2009

Prima site, werkt zoals beloofd, snel & correct.

Yvonne22 21-12-2009

Supersnelle levering (de volgende dag al in huis) en keurig/stootbestendig verpakt.

mariusjh 21-12-2009

Als altijd prima verzorgd en op tijd geleverd.

Onno45 20-12-2009

Alles zeer snel geleverd, zonder klachten of andere calamiteiten.

winaud 20-12-2009

prima de luxe

jeanlucaerts 20-12-2009

Zondagavond besteld en dinsdag geleverd in Belgie. Netjes dus. Verpakt in grote doos met extra vulling ter voorkoming van schade. Goede duidelijk website.

oo 20-12-2009

Goed op de hoogte gehouden per e-mail van bestelling, betaling en verzending. Bestelling goed verpakt en op tijd ontvangen.

willem3218 20-12-2009

goed overzicht, en levering supersnel,
zo hoort het ook,

Lindner 20-12-2009

super

abrehet9 20-12-2009

g

HD01 20-12-2009

Door een fout met iDeal heb ik een eerste bestelling niet kunnen afronden en heb daarna meteen nogmaals dezelfde bestelling geplaatst m.b.v. een creditcard. Dit werd direct opgemerkt door CameraNU en de foutieve bestelling werd geannuleerd.

De site zelf is redelijk overzichtelijk en heeft een goede zoekfunctie. Bij het bekijken van een item worden de juiste aanbevolen accessoires aangegeven, alleen wordt je door het bijbestellen van een item, direct naar de winkelwagen geleidt. Hierdoor is het soms lastig om weer terug op de goede pagina te komen.
Overigens is het aanbod meer dan ruim te noemen en zijn er scherpe prijzen te vinden.

De bestelling werd op een zaterdag geplaatst en terwijl ik behoorlijk ver van Urk woon, werd alles netjes op dinsdag avond geleverd door UPS.

Alle bestelde items werden compleet geleverd en er was geen sprake van gerepareerde spullen, zoals ik eerder ben tegengekomen. Al met al een goede ervaring dus.

Lyda 20-12-2009

Een prima winkel,snelle levering,klant vriendelijk en goede service.

Dali8480 20-12-2009

+ Duidelijke website
+ Gemakkelijke bestelling
+ Grote keuze aan mogelijkheden tot betaling
+ Interessante prijsstelling
+ Snelle levering
+ Goederen degelijk verpakt

- Kosten voor betaling met kredietkaart

WilBen12 20-12-2009

nance68 20-12-2009

Ik vind cameranu een geweldige winkel. Je wordt er erg klantvriendelijk geholpen en nemen echt alle tijd voor je. Daarbij zijn ze ook nog eens erg goedkoop dus wat wil je nog meer.

bhulst 19-12-2009

Prima webshop, de site was in vergelijking tot andere sites erg volledig en ik kon het product dat ik zocht goed vinden. Bestellen was eenvoudig en de levering volgde snel.

Sil1966 19-12-2009

Duidelijke website en hele snelle aflevering Top...

hkab 19-12-2009

goed en snel

Savik 19-12-2009

Ik ben er vanuit gegaan dat met bereikbaarheid de website wordt bedoeld. Deze is altijd zeer goed bereikbaar, nooit traag ed.

De website is ook overzichtelijk en bij de producten staat een hele goede omschrijving met hele duidelijke foto's. Ook handig: de getipte accessoires onderaan na keuze van een product. Ik snap dat dit commercieel interessant is, maar zo ben ik toch al aan handige dingen gekomen die ik zelf niet bedacht had. En verder moet je jezelf natuurlijk gewoon in de hand kunnen houden bij internetshoppen.

De producten zijn altijd de volgende dag al binnen, echt super. Goed verpakt ed. Prima.

Mark4406 19-12-2009

Duidelijk en snel, dat zijn 2 trefwoorden die mij het meest aan Cameranu aanspreken.

pirke64 19-12-2009

Toch eens tijd om een keer mijn ervaringen met CameraNu te vermelden. Al meerdere keer online zaken besteld en ook afgehaald in de winkel.

Iedere keer is de zending met zorg verpakt en wordt keurig geleverd volgens afspraak (volgende dag).

Eenmaal werkte iDEAL niet maar toen is via de klantenservice alles keurig geregeld en kon ik toch de volgende dag al mijn pakket in ontvangst nemen.

CameraNu is voor mij een webwinkel zoals een webwinkel moet zijn, hier zouden veel een voorbeeld aan kunnen nemen.

Ik heb geen belang bij deze zaak maar wil gewoon ook eens een keer aangeven als een webshop de zaken goed op orde heeft.

Tonblomen 19-12-2009

correcte en snelle afhandeling

Ericopter 19-12-2009

Prices are very attractive to foreign consumers (i'm french) so the site could be available in English.

Very quick delivery.

Lvdh 19-12-2009

Alles TOP!!!, geen enkele aan-of opmerkingen.

fr4nkovic 19-12-2009

Via de website van cameranu.nl een Metz 48 AF flitser besteld.
Op de site stond vermeld: Voor 4 uur besteld, morgen in huis.
Ik had mijn bestelling echter pas kwart voor 5 besteld. Toch kreeg ik dezelfde avond nog een email dat de bestelling in behandeling was genomen en de volgende ochtend om kwart voor 12 stond de TNT voor de deur met mijn pakketje. Alles netjes ingepakt en alles klopte.
Ik ben dus zeer tevreden (wat ik al was na eerdere bezoekjes in hun ruime winkel in Urk)

Eric.A 19-12-2009

Volgende dag al geleverd. Klasse!