Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

nowhere 05-01-2010

Duidelijke overzichtelijke website met goede informatie. De levering is te volgen via een tracjk en trace code en was inderdaad zoals beloofd de volgende dag binnen.

pakobaits 05-01-2010

Snelle levering, goede prijs,
prima service.

paula5183 05-01-2010

Ben zeer tevreden over deze internetwinkel.
Bestelling om 15.45 geplaatst en de volgende dag alles keurig door TNT afgeleverd.
Ik had één besteld artikel geannuleerd maar alwel betaald.
Het teveel betaalde bedrag stond al 2 dagen later weer op mijn rekening. En dat allemaal in de drukste tijd van het jaar.
Mijn complimenten!!

btree 05-01-2010

goede en duidelijke website; via 'contact' snel en makkelijk te bereiken; goed aan de telefoon geholpen; snelle en correcte levering

alvin81 05-01-2010

Snelle service en correct afgeleverd.

Jasp5253 05-01-2010

Bijzonder prettige ervaring. Bij snelle betaling, ontvang je ook de volgende dag het bestelde artikel. Bovendien fijne telefonische voorlichting en service.

Rudolph Philippus 05-01-2010

Bijzonder snelle levering van het product. Van elke fase van bestelling tot levering werd ik middels duidelijke E-mails op de hoogte gehouden. Ook de prijzen van de firma zijn interessanter dan bij de concurrentie.

steev76 05-01-2010

Overzichtelijke site, zeer up te date. Mijn bestelling betrof een laatste lens. Na mijn bevestiging, stond in de actuele voorraad dat er geen exampleren meer voorradig waren. Dus nooit een verrassing achteraf. Bereikbaarheid van de winkel in Urk is vanuit mijn woonplaats minder, wat dat betreft zou een locatie in omgeving Utrecht (midden van het land, lekker centraal) mijns inziens beter zijn.

Michael67 05-01-2010

Ik had een een Sony E-Reader gekocht voor de verjaardag van mijn vriendin. De levering was erg snel. Maandag besteld en woensdag in huis. Vervolgens bleek dat zij het schermpje te klein vond om het goed te kunnen lezen.
Product teruggestuurd naar de winkel en de dag erna al het bericht dat het product goed ontvangen was en ik kreeg de mogelijkheid om een ander product te bestellen (groter scherm die zij hadden voorgesteld) of mijn geld terug zou krijgen. De reviews van het voorgestelde product waren niet heel goed, vandaar het verzoek gedaan om mijn geld terug te krijgen. De volgende dag kreeg ik gelijk een mail dat het bedrag gestort is op mijn rekening en internetbankieren zag ik inderdaad dat dit gebeurt was.

Kortom: het product was niet wat ik zocht, maar de hele afhandeling van bestellen, levering, retour en aftersales was helemaal top en daar kunnen veel internetbedrijven een voorbeeld aan nemen. Deze winkel heb ik dus gebookmarked.

Markesteijn 05-01-2010

Prima service en levering. Super winkel overigens in Urk (zou er zeker eens langs gaan)

Kranenbroek 05-01-2010

De website is helder en duidelijk. De levering van de bestelling heeft goed plaatsgevonden. Daarnaast wordt je keurig op de hoogte gehouden van de status van de order/bestelling. Ook dat er keurig is betaald. De snelheid van de levering is ook snel. Al met al alleen maar lof over cameranu.nl. We hebben er al vaker iets besteld en dat zullen we in de toekomst blijven doen.

Elton Linkels 05-01-2010

Ben al vaker bij Cameranu geweest en het is gewoon een goede winkel waar ze je een goed advies geven. De prijzen zijn meestal scherp. De afstand is vanaf mij wel groot maar heb er het ervoor over (vrienden van mij wonen in de beurt), we maken er gewoon een leuke dagtrip van.
Verders bestellen via internet gaat prima krijg netjes een bevestiging van de bestelling.Een van mijn favoriete winkels als het over camera artikelen gaat.

pierke001 04-01-2010

Zeer vlugge verzending en goede verpakking. Goed en vlug persoonlijk contact.
Goede prijs, grote voorraad.
Kortom: een aanrader!

KRHV 04-01-2010

prima advies en geen gehaast bij aankoop. Krijgt de tijd om de bestelde waar te beoordelen.

Ilse-Marie 04-01-2010

Zeer goede klantenservice. Aflevering was perfect geregeld. Zeer betrouwbaar, zal er zeker weer bestellen.

th.iding 04-01-2010

alleen de lange wachttijd moet je bij het bezoek incalculeren. De technische kennis van de producten is uitstekend, de verkoper neemt de tijd en aandacht voor de Klant.

sloot009 04-01-2010

Ben zeer goed geholpen bij de aankoop van mijn lens.

werkhoven 04-01-2010

Alles oké.
snel gevonden op de site en snel ontvangen en uitstekend verpakt.

p.jongejan 04-01-2010

Snelle levering, prima verpakt.

fritsw1960 04-01-2010

snelle levering, goede en accurate informatieverstrekking

ctim 04-01-2010

prima, snel en klantgericht in afhandeling

Grover01 04-01-2010

Gemakkelijk winkelen, in de middag besteld en de volgende ochtend in huis en dat voor een bijzonder scherpe prijs.

Dijkstra128 04-01-2010

Pima afhandeling en levering conform hetgeen men zelf aangeeft. Maken dus waar wat men zegt!!!

bklaver 04-01-2010

Wat ik zocht kon ik eenvoudig vinden op de website.

De website kan verbeteren door (meer) suggesties te doen van bijbehorende camera-accessoires.

Op de gestuurde vragen per Email ontving ik zeer snel antwoord.

Ik zou deze (web)winkel zeker aanbevelen bij vrienden.

geenidee22 04-01-2010

alles prima, goed en snel geregeld

E.vandervelde 04-01-2010

Verbetering service

Nelinian 04-01-2010

Vlotte overzichtelijke site. Bestelling heel vlug geleverd + zeer correcte info over accessoires bij bestelling.
Vriendelijk en vlot beantwoorden van vragen.

hebiknie 04-01-2010

Ruim assortiment tegen scherpe prijzen met snelle levering.

bedeltje 04-01-2010

De website is zeer duidelijk en erg vriendelijk van karakter.Op weg naar Groningen hebben we een stop gemaakt in Urk om de camera af te halen. Veel volk, maar binnen een paar minuten aan de beurt bij de snelkassa! Vriendelijk personeel.De cameraś waren allemaal goed te bekijken en er was koffie.Onze ouders wilden ook dezelfde camera.In de ochtend besteld, paar uurtjes later een telefoontje dat de camera de volgende ochtend per koerier aan huis zou worden gebracht;Om 7.30 uur. En jawel hoor, door de sneeuw keurig om 7.25 uur aan huis geleverd. Echt de complimenten! Wij zouden iedereen deze winkel aanraden.
Vriendelijke groet,

hoekers25 04-01-2010

de winkel in urk was prima
hulpverlenend.
ik heb vaker bij hen gekocht
en was altijd tevreden

fotowim 04-01-2010

snel en goedkoop

flevo180 04-01-2010

Zeer snelle levering.
Ik hebnog geen gebruik gemaakt van de aftersales.

patrickuitdewilligen 04-01-2010

snelle en goede levering.

loa 04-01-2010

Ik heb nu voor de vierde keer bij cameranu spullen besteld, en moet zeggen, prima webwinkel niet duur en zeer snelle levering. Ook vragen per email of telefoon worden snel en prettig afgehandeld.
Hier kunnen veel internetwinkels een voorbeeld aan nemen!
Ga zo door Cameranu, en ik hoop dat het jullie ook in de toekomst voor de wind gaat, en kom beslist weer terrug als ik iets moet hebben wat jullie verkopen.Oh ja en voor alle medewerkers nog een gelukkig nieuwjaar!

uyttewaal 04-01-2010

Ik heb zowel via internet als rechtstreeks in de winkel diverse artikelen gekocht van Cameranu: camera's, objectieven en toebehoren.
De voorlichting ter plaatse is uitstekend. De informatie op internet uitgebreid en relevant. De website is overzichtelijk en toegankelijk.
Op de afhandeling van een geplaatste order is niets aan te merken. Positief is de verlengde garantie.

hubrobroek 04-01-2010

Alles perfect

janmcmulder 04-01-2010

Ik koop al mijn camera's en toebehoren het laatste jaar bij CameraNu. Adviezen waren uitstekend, want ik werd uitgebreid geïnformeerd. De prijzen zijn altijd concurrerend laag. Met alle aankopen was ik (meer dan) tevreden. Met 1 objectief ben ik 9 maanden later nog eens teruggegaan, omdat het (buiten de schuld van CameraNu) niet nauwkeurig genoeg was in het scherpstellen (het had een backfocusprobleem). De lens is via CameraNu keurig en snel door Canon gekalibreerd. Ik werd, toen de lens in onderhoud was, spontaan door CameraNu op de hoogte gehouden van de status en vorderingen van de reparatie. Dat vond ik top. Kortom, ik kies ook bij volgende aankopen weer voor CameraNu. Daarvoor neem ik de reisafstand Amstelveen-Urk v.v. op de koop toe, want ik vind het leuker de winkel te bezoeken dan via internet te bestellen. Alleen voor een boek of zo hou ik het bij de post.

xJochemx 04-01-2010

Goede prijs, makkelijk de accesoires van de bestelde camera te vinden, snel verstuurd en goede hulp bij wat problemen met de ontvangst. Die werden veroorzaakt door TNT, maar er klopte ook een klein dingetje niet van Cameranu. De bestelling is volgens TNT namelijk niet aangetekend verzonden maar op zo'n manier dat er wel voor getekend moet worden. Wat precies het verschil is weet ik niet, maar cameranu geeft aan dat alle bestelling aangetekend worden verstuurd en dat klopt dus niet helemaal. Geen groot probleem, dus daarvoor ook geen veel lagere beoordeling.

Ronald1995 04-01-2010

ik vind het een prettige website en hij ziet er vertrouwd uit de spullen die ze verkopen zijn zeker veel goedkoper echt heel handig. ik vind het een top site en winkel. dus voortaam kijk ik eerst op ww.cameranu.nl gewoon doen

SteveWeemaels 04-01-2010

Bij een probleem van de aflevering onmiddellijk rechtgezet. Professionele service !!!

jaap4271 04-01-2010

Website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Levering zéér snel en correct!!

javernel 04-01-2010

prima winkel

Sander Hock 04-01-2010

Zeer snelle en correcte levering. Voor meer producten maak ik graag weer gebruik van CameraNu.nl !!

planter 04-01-2010

Foto toestel besteld, prompte levering op tijd, goed verpakt.
Vraag over de werking van het toestel naar aanleiding van lastige gebruiksaanwijzing werd snel en accuraat beantwoord

thur.rodigas 04-01-2010

Selle afwerking order.

h.kroese 04-01-2010

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over jullie diensten,ook de aankopen via internet worden keurig en correct op tijd geleverd indien op voorraad.

w.maes 04-01-2010

product is snel en zeer goed afgeleverd

miechdonders 04-01-2010

een super goede ondersteuning en camera nu reageert METEEN!!

MRLG 03-01-2010

Topsite !!!
Topservice !!!

arendj 03-01-2010

de site is uitstekend, makkelijk zoeken en informatie vinden over de producten die camera nu verkoopt, de betaling via ideal liep niet goed bij mij, maar gelukkig staat er in de orderbevestigingsmail hoe je het bedrag moet overmaken, om toch optijd de bestelling te ontvangen

de levering was binnen de verwachtte termijn