Deze score is berekend op basis van 2399 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

shupje 08-01-2010

Prima produkten, keurige en snelle verzending.

PaulvanG 08-01-2010

Op de website heb ik alle produkten gevonden die ik nodig had (dit was niet het geval op ander websites) en dit tegen een concurerende prijs. De informatie over het op voorraad zijn van deze produkten bleek juist. Het is jammer dat je op de website niet meteen een produkt kunt bestellen maar eerst op 'meer info' moet klikken. De afhandeling van de bestelling was bijzonder korrekt en snel. Ik woon in Frankrijk en het nogal grote pakket van meerdere kilos is per TNT verstuurd voor slechts 6.50 euro. Kortom ik ben heel tevreden over de geleverde service.

Bram51 08-01-2010

Overzichtelijke website met veel keuze, zelfs meer dan de naam deed vermoeden (Apple computers :)
Goede bereikbaarheid, zowel met pre-sales vragen (en advies daarover) als met after sales.
Bestelling en levering ging vlot, ondanks de feestdagen.
After sales zeer behulpzaam bij het verhelpen met een installatieprobleem en bemiddeling bij de Support afdeling van de fabrikant. Ook bij een ander product werd contact opgenomen met de fabrikant om een optimaal gebruik te garanderen.
De winkel werd mij aangeraden door een collega; mijn eerste bestelling, maar tot nu toe zeer tevreden.

thomasvanacker 08-01-2010

Perfect en stipt ! Een echte aanrader !

hardlopers 08-01-2010

De zending was keurig verpakt

en op tijd geleverd

nikes 08-01-2010

website is plezierig en duidelijk om even in rond te kijken, bestelling en levering is snel, correct ondanks de feestdagen en via het internet te volgen, aftersales heel snel antwoordt en eventueel een oplossing via email, kortom ik zal als ik weer wat nodig heb zeker bij camera.nl weer een order plaatsen.

Opaps 08-01-2010

Tijdens mij zoektocht naar betaalbare camera`s voor mijn kleinkids kwam ik via internet bij CameraNu terecht en vond daar wat ik zocht.
Daar het al tegen de kerstdagen was en verder niets kon vinden en ik eigenlijk geen ervaring had met het kopen via internet toch maar de gok genomen en ik moet zeggen dat ik daar geen spijt van heb gehad, de ontvangst in de winkel is prima,de koffie lekker,indien gewenst kan je een uitgebreide uitleg over je aankoop krijgen, de bestelling lag al klaar,kortom vindt ik deze winkel een aanrader ook vanwege de prijzen, de gekochte camera`s heb ik nog niet ergens anders goedkoper gezien!
Echt een aanrader dus

dennnmen 08-01-2010

goede en snelle bezorging

Rikkie800422 08-01-2010

Cameranu.nl is mijns inziens een prima bedrijf, dat aantrekkelijke prijzen hanteert. De levering was snel, je wordt correct geïnformeerd over de status van de bestelling en de producten waren zorgvuldig verpakt.

Dgerrie 07-01-2010

Overzichtelijke site, makelijke bestellingen en betalingen plaatsen. Heel snel geleverd. Een aanrader!

Amber161 07-01-2010

Vooral de correcte after sales is mij opgevallen. Door de jaarwisseling werd de bestelling niet op de dag zelf verwerkt (31-12), maar toen ik vroeg of de factuur wel op die dag gedateerd kon worden, kreeg ik vrijwel direct een positief antwoord. Heel fijn, zo'n snelle reactie, zonder moeilijk te doen.

EdoLoenen 07-01-2010

Omdat ik snel moest beslissen i.v.m. een onverwachte reis naar China wilde ik de camera graag vóór de kerstdagen ontvangen. Inderdaad bleek na mijn bestelling op dinsdagmiddag, de camera op woensdag netjes te worden bezorgd.
Direct na het plaatsen van mijn bestelling bleek dat ik beter gebruik had kunnen maken van het aanbiedingspakket waarin nog een extra batterij en een SD-kaart zat. Één telefoontje was genoeg om dit alsnog te veranderen. Ik behoefde alleen het verschil nog per Ideal over te maken en ondanks het feit dat het al dinsdagmiddag 3 uur was, kreeg ik het hele pakket zonder vertraging op tijd thuis bezorgd.

janine42 07-01-2010

prima verzorgd en netjes geleverd. Betrouwbaar en tegen een scherpe prijs.

kiekjes123 07-01-2010

Website en levering ok. Snel afgeleverd.
Was niet duidelijk dat de camera zonder geheugenkaart wordt afgeleverd.

hpoppen 07-01-2010

Website vaak geraadpleegd, duidelijk en functioneert prima voor het plaatsen van bestellingen. Bereikbaarheid uitstekend, maar parkeerterrein te krap. Ervaring met levering aan huis was prima. De laatste keer gebruikgemaakt van bestellen+afhalen, en de snelkassa-optie -> geweldig, geen noemenswaardige wachttijd ondanks de drukte. Personeel is kundig en klantvriendelijk. De aanduiding op de website "op voorraad" is betrouwbaar.
After sales nog niet nodig gehad.

canonspul 07-01-2010

Niet te duur,wel snel, uiterst correct en betrouwbaar, prettige omgang met klant.
Kortom, mede na de ervaring van enige bezoeken aan de winkel, het gevoel van de vertrouwde dorpswinkel maar dan wel met een enorm assortiment en veel deskundigheid.

henk.schalen 07-01-2010

alles prima geregeld, prijs oke

Steeman 07-01-2010

Een 6 voor de website, want deze is niet beter dan andere vergelijkbare websites.
Een 8 voor de bestelling en levering, want deze was bijzonder snel.

jgbteg 07-01-2010

Door de feestdagen niet de volgende dag maar ruim op tijd!

gjkraak 07-01-2010

126220278960 07-01-2010

alles was perfect geregeld. werd goed op de hoogte gehouden van alle acties. uitstekend!

jenclude 07-01-2010

Snelle en correcte afhandeling. Strekt tot absolute aanbeveling.

PatrickVL 07-01-2010

Etsaisam01 07-01-2010

Een goed luisterend oor naar wat de klant wil en indien deze twijfelt dan komt men met een goed en onderbouwd advies. Kortom expertise en klantgerichtheid is super.

esther323 07-01-2010

tevreden over het aankoopproces en het product

AvAxel 06-01-2010

Zeer goed en snel

geenpietje 06-01-2010

Zelfs zo vlak voor oud- en nieuw is mijn bestelling binnen een dag netjes afgeleverd en voor een zeer scherpe prijs.

henkie91 06-01-2010

Snelle levering en het product klopt.

jan.veen 06-01-2010

snelle levering en perfecte service.
na een kapot filter deze terug gestuurd en direct een nieuwe terug gekregen.
vandaag besteld morgen in huis ook na terug zenden de dag nadat ze mijn filter terug hadden had ik een nieuwe

TOP Cameranu.

jerigon 06-01-2010

Website is overzichtelijk, snel en up-to-date.
Bereikbaarheid van de winkel (fysiek) is zeer goed.
Bestellingen en leveringen zijn zonder problemen verlopen en correct en snel afgehandeld, inclusief de informatie vooraf bij bestelling via internet.
Informatie en behandeling in de winkel zijn plezierig en volledig geweest. De afhandeling d.m.v. het trekken van een nummer werkt prima en geeft gedurende het wachten voldoende ruimte om artikelen te beoordelen, zonder dat je beurt voorbij gaat. (Geen ergernis dus.)

PaulVanVelzen 06-01-2010

Prima website, goede bestelprocedure, voldoende keuzes wat betreft bezorging en betaling. Komt betrouwbaar en professioneel over. Nog geen ervaring met after sales.

visser217 06-01-2010

Sinds ik Cameranu ontdekt heb doe ik mijn inkopen op fotografiegebied bij hun en ben daar zeer tevreden over.

bunting 06-01-2010

betaling ging vlot alsmede de levering
koppelingen passen prima en geven geluid/beeld goed door
Echter op mijn Panasonic zitten de hdmi aansluitingen verticaal.
Maar ondanks dat toch een hele verbetering

janweistra 06-01-2010

Ik vind de website bijzonder overzichtelijk. Duidelijk en heldere navigatie door de diverse produkten die zij aanbieden.

De bereikbaarheid is uitstekend op alle middelen. De email wordt snel beantwoord, telefonisch wordt je ook nooit teleurgesteld en een bezoek in Urk is ook prima te doen.

Ik heb al diverse malen zaken gedaan met dit bedrijf. Niet alleen prive maar ook zakelijk en ben nog nooit teleurgesteld. Vooral de aan aan 100 % grenzende zekerheid dat een produkt op voorraad is als dat op de site staat vermeld is een waar genot.

Met after sales heb ik nog geen ervaringen gehad. Maar ik weet zeker dat dit bedrijf je niet in de kou zal laten staan wanneer er een beroep moet worden gedaan op deze dienstverlening.

rene63 06-01-2010

Ik heb voor de eerste keer iets bij Cameranu.nl besteld en ben hier zeer tevreden over.
Na mijn bestelling geplaatst te hebben, bleek de camera twee dagen later 16 euro goedkoper te zijn geworden.
Even een mailtje naar Cameranu.nl en ook ik kon profiteren van dit voordeel.
Dit was geen een enkel probleem.
Toppie geregeld allemaal,ik kan niet anders zeggen, ik had ook niet anders verwacht door alle beoordelingen van de andere kopers.
Dit gaf o.a. ook de doorslag om hier mijn bestelling te plaatsen.
Ik kom hier zeker weer terug.

hekkebeeb 06-01-2010

Goed geschoold personeel met een zeer klantvriendelijke instelling. Snelle levering en adequate afhandeling van de bestellingen. Dit alles tegen een zeer scherpe en concurrerende prijzen in de markt. Website is zeer actueel met prijzen en voorraad vermelding.

Hoekpeer 06-01-2010

Prima, supersnel!

Klant-1950 06-01-2010

Duidelijk en overzichtelijke bestelling. Correct bezorgd.
Gelukkig nog geen ervaring met after sales

korst312 06-01-2010

Vooraf had ik zelf via internet een keuze gemaakt. In de verkoopruimte nog een ander type camera gezien. Na overleg met Ruud en een goed advies toch de eerste keus gekocht. Een prima en correcte service!

cap_picart 06-01-2010

Zeer correcte internet winkel. Onmiddellijke en juiste afwerking en bezorging van aangekocht artikel. Ook dienst na verkoop kon ik best smaken. Goed bedrijf

marcohoogakker 06-01-2010

Goed, snel, makkelijk en goedkoop!

a.chrispijn 06-01-2010

eerste keerniets gekocht bij "cameranu".
Bestelling is keurig afgehandeld.
Bij een volgende aankoop kijk ik het eerst bij "cameranu".

fruitmand 06-01-2010

De website is heel duidelijk. Je kunt er makkelijk vinden wat je zoekt. De bestelling en levering gingen hel voorspoedig. Je wordt via mails op de hoogte gehouden in welk je traject je bestelling zit.

frans123463245 06-01-2010

goed en snelle bezorging

Johan321123321 06-01-2010

Doen gewoon wat ze beloven: indien op voorraad en voor 16.00 besteld, de volgende dag in huis!!
Super zeg, deden ze dat maar allemaal zo;-))

frankenhilde 06-01-2010

Dit was mijn tweede bestelling bij cameranu.nl en wederom werd ze perfect afgehandeld.

Zodra mijn betaling vanuit België aangekomen was, werd mijn order verstuurd. De dag erna stond TNT al aan de deur!

nicky84 06-01-2010

Zeer goed bedrijf met perfecte serivce en supersnelle levering! en zeer scherp geprijsd

nilsx 06-01-2010

Alle voordelen op een rij:

Snelle levering na mijn bestelling.

Orderstatus en retourstatus van het product via de mail.

Contact opgenomen om product retour te sturen (AFKOELPERIODE). Snelle reactie.

Geld is daarna snel op rekening teruggestort.

Prima shop!

kjensma 06-01-2010

Klantgerichte, plezierige en betrouwbare internetwinkel.

lukie007 06-01-2010

Gewoon snel en goed geleverd, tegen een scherpe prijs!