Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jacques67 11-01-2010

Prima (inter)winkel zoals het moet.

Roadkill 11-01-2010

Snel geleverd, goede prijs. kortom, zoals het moet zijn maar je maakt het niet overal mee

Sbijkerk 11-01-2010

Super gewoon!!
Snel, goede prijs, netjes.

keessc 11-01-2010

ik had een artikel verkeerd besteld dit is keurig opgelost

javan 11-01-2010

snelle levering,winkel die te vertrouwen is.
alleen als je belt zijn ze niet zo vriendelijk,heb ook gevraagd of ze me een advies konden geven over een camera,,simpele canon of sony toestel die momenteel zeer pompulair is.
het antwoord was,we hebben zoveel producten dat we het niet weten en u niet kunnen helpen.
Meet een zucht..
een winkel is volgens mij nog altijd beter..kan je het toestel voelen en eventueel testen..maar ja..de prijs is ook belangrijk..

corsa01 11-01-2010

duidelijke site, supersnelle levering, prima aftersales

Essepes 11-01-2010

Al vaak producten gekocht bij CameraNu. In de winkel (ik rij er graag een stuk voor) en online. Online een goede snelle levering. Duidelijke site. Zeer goede prijzen. Veel keus. Enige minpunt is dat er geen zoekfunctie op de site is. In de winkel ook een zeer proffesionele en vriendelijke service. Voor mij de favoriete winkel en zijn branche.

josdejonge 11-01-2010

Prima overzichtelijke site, scherpe prijzen en een vlotte levering. Prima

patjem2309 11-01-2010

Steeds snelle en zeer correcte service!

rcmousset 11-01-2010

uitgebreide site die veel to-the-point-info biedt, het bestellen en afrekenen gaat heel makkelij.levering probleemloos en heel snel!

sasnet 11-01-2010

Prima feedback en snelle levering

naam1937bis 11-01-2010

Reeds meerdere keren een bestelling geplaatst, en doen plaatsen door vrienden van de foto en videoclub.
Iedereen ten volle tevreden over de ganse lijn, moesten alle internet aanbieders zo stipt en correct handelen, dan kreeg het vertrouwen een boost in aankoop op internet
proficiat cameranu

EvertBerendsen 11-01-2010

Bij Cameranu.nl heb ik een lensbaby besteld. Op de website stond aangegeven dat wanneer je voor vier uur zou bestellen de order de dag erna geleverd zou worden. Ik heb om half vijf mijn bestelling afgerond en betaald. Zelfs deze werd gewoon de dag erna geleverd.
Hoewel op de doos aangegeven stond dat het een canon lensbaby was zat er een Nikon lens in de doos. Ik heb hierover proberen te bellen maar het was sluitingstijd geweest. Toen ik een mail had gestuurd kreeg ik binnen een kwartier een reactie wat ik heel fijn vond.
Toen de teruggestuurde lens aangekomen was kreeg ik een telefoontje dat hij binnen was en dat de nieuwe lens uitgetest was op een canon camera zodat de goede lens aangekomen was.
Ik vind dat ik zeer goed en professioneel ben geholpen door de medewerkers van Cameranu.nl

bokos 10-01-2010

Alles is zeer overzichtelijk ingedeeld op de website, alles in een bepaald onderdeel, alles wat bijelkaar hoort staat ook bij elkaar. Zeer overzichtelijk.
In de zaak zelf staat alles ook duidelijk opgesteld met voldoende informatie. Bij binnenkomst trek je een nummertje en wacht, sosm lang, tot het nummer wordt afgeroepen. Wanneer het lang duurt is het ook erg druk. Maar ondanks dat wordt er gewoon de tijd genomen om je vragen te beantwoorden. Wil je iets van bijvoorbeeld Canon, maar hetzelfde is ook aanwezig van een ander merk maar werkt hetzelfde en is beduidend goedkoper wordt dat gemeld. Aan jou de keus om te kiezen, niets wordt opgedrongen.
Bestellen via email gaat zeer snel en de levering is ALTIJD op de afgesproken datum binnen.
Gewoon een perfecte winkel en goed met zijn prijzen.

liesbeth25 10-01-2010

de website was heel duidelijk
de bestelling was binnen de gestelde tijd keurig afgeleverd aan deur

danilin 10-01-2010

I've bought Canon Ligeria HF200 from this web shop. Everything went just as I expected. Order - Payment - Delivery within 2 days. I'm very satisfied!

logsyc 10-01-2010

6,7
Please be careful when transfering informations to TNT, the company name was forgotten on my order and the delivery failed.
Fortunately, your very reactive answer to my mail enabled a fast resolution of this issue.

regards

h.freije 10-01-2010

Alles verliep gladjes, en de bestelling kwam op de voorspelde tijd aan, wat tevens heel snel was

robk73 10-01-2010

Uitstekende reactie op bestelling snel en accuraat in de communicatie

chipmunck 10-01-2010

Zondagavond besteld, dinsdagmiddag geleverd.
Goed verpakt, alles op en aan.

vrieweer 10-01-2010

Bestelling wordt snel bezorgd. Geen klachten.

rijko 10-01-2010

geen ervaring met after sales. enkele zaken besteld en nooit klachten gehad.

KatjaS 10-01-2010

Levering vond na betaling per ommegaande plaats (zondag bestelling gedaan en betaling via iDeal geregeld, op maandag bevestiging dat producten verzonden waren). Pakket kon makkelijk gevolgd worden via Track&Trace. Had bij de bestelling via de website een extra verzoek gedaan via het opmerkingenveld. Hier kreeg ik, naast het standaard bevestigingsbericht ook direct antwoord op in een apart bericht.

petersdhomen 10-01-2010

goed

fveneman 10-01-2010

Gewoonweg prima in orde.

1Jan7 10-01-2010

Snel verzonden en keurig verpakt.
Een internetbedrijf waar nog velen van kunnen leren.

Nvt. 10-01-2010

Geen klachten, alles is perfect verlopen. Geen problemen qua betaling en ook met de bezorging is alles goed gegaan. Gewoon netjes op tijd afgeleverd en de bezorger is zelfs een derde keer 's avonds langsgekomen, omdat er 's middags tot twee keer toe niemand thuis was.

jkeeris4 10-01-2010

Ondanks dat op de site stond dat mijn bestelling niet compleet op voorraad was had ik alles na 2 dagen in huis.Ik ben tot nu toe zeer tevreden.

water25 10-01-2010

Bestelling is keurig en snel afgewerkt.

Herman108 10-01-2010

ik heb via de website een printer gekocht. deze werd keurig op tijd via TNT geleverd. De website bevatte voor mij alle informatie die ik wilde weten voordat ik de printer kocht

pdamen82 10-01-2010

Zeer snelle levering. Voor 16.00 besteld en de volgende dag in huis. Net zoals op de internet pagina staat.

tdcebula 10-01-2010

Alles ging perfect. Donderdag besteld en vrijdag bij de deur. Prima

V.Wenting 09-01-2010

Duidelijke productomschrijving op de website.
Zeer aantrekkelijke prijsstelling en vooral een supersnelle levering: zaterdag besteld, dinsdag geleverd.

ErwinBordspeler 09-01-2010

Scherpe prijs, snelle levering, goede verpakking en een vlotte & adequate reactie op een vraag per e-mail. Dit was mijn eerste bestelling bij deze winkel. Ik ben zeer tevreden.

tango1973 09-01-2010

snelle levering en goede prijs.

emmanuelfontaine 09-01-2010

Nous sommes super contents du service ... commande passée le dimanche avec paiement le jour même ... et livraison chez nous en belgique le jeudi. Nous sommes très contents et si besoin, nous n'hésiterons pas à recommander via le site cameranu.

Aant 09-01-2010

Neutraale verkoper.
Zakelijk.
Niet opdringerig.
Besteld per email,gewoon een mailtje terug dat het opjectief klaar lag om opgehaalt te worden.

jampie1969 09-01-2010

Zeer snelle en correcte levering.

sbs1976 09-01-2010

Goed ingedeelde website met overzichtelijkheid.
Vooral onderin de extra accessoires vermelding vind ik echt geweldig.

dacf5600afbb004fc1256db10027944d 09-01-2010

Mooie duidelijke web-side met goede informatie waardoor je als onervaren klant toch gemakkelijk een keuze kan maken.Mijn toestel werkt naar tevredenheid!

René

mvdhiele 09-01-2010

Snelle levering, je wordt van het moment van bestellen direct op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Prima verpakt, en netjes op mijn werkadres afgeleverd.

nelha 09-01-2010

goede en snelle service
ook na aflevering ( garantie )

wimdochy 09-01-2010

Vlot verloop van de bestelling.
Goed op de hoogte gehouden over tijdstip levering.

behangrandenplaksel 09-01-2010

Zaterdagavond besteld - zaterdagavond bevestigd - maandagochtend 8:30 in huis. Super!

helmut071072 09-01-2010

goeie service
klantvriendelijk
scherpe prijzen
zeer nette winkel

falcobeckers 09-01-2010

Goede prijs en snelle en correcte levering!

secs1706 09-01-2010

goede beschikbaarheid producten, terwijl bij overige uitverkocht.

Bijzonder snelle levering, sneller dan aangekondigd en goede tracking mogelijk

logistiek --> Beter kan niet

en prijs ook top

floor247 09-01-2010

prima service

nherik 09-01-2010

Tijdens de feestdagen besteld, keurig op tijd verwerkt, goede meldingen via e-mail, snelle aflevering.

SjakieZulu 09-01-2010

CameraNU.nl garandeert een levering binnen 1 a 2 werkdagen, als het artikel op voorraad is (ze voeren een eigen voorraad). De avond voor Kerst heb ik een Sony LCD TV besteld, een werkdag later werd een afspraak gemaakt voor de levering, een dag later werd de TV volgens afspraak afgeleverd. De TV is een Nederlands model en de doos was ongeopend bij levering. Chapeau!

Mails worden vrijwel direct beantwoord, de site ziet er verzord uit en de indeling is logisch en overzichtelijk. De TV die ik kocht (Sony 37W5500) was zo'n beetje de goedkoopste in Nederland. Ik kan iedereen CamerNU.nl dan ook van harte aanbevelen!