Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Cameragebruiker 13-01-2010

De bestelling was goed en stevig verpakt en de zending had ik binnen 20 uur na bestelling in huis.

Hartelijk dank voor de prima service.

Henhaai 13-01-2010

De service was erg goed en de levering was inderdaad snel.

Theo400913375 13-01-2010

Alles klopte precies. Ook het volgen van de afwikkeling van de order was helder. De levering was exact op tijd.

sprotter 13-01-2010

In de winkel zeer goed geholpen en vriendelijk bovendien. Dit was de derde keer dat ik er iets gekocht had en geldt voor alle drie de keren. Laatste keer was ik na een nachtje slapen, toch niet zo blij met mijn aankoop, wilde toch wat anders, kon zonder problemen en nog altijd even vriendelijk mijn aankoop ruilen voor wat anders.

jantukker 13-01-2010

Excellent service
Ga verder zo!

Hennie31 13-01-2010

Ben erg te spreken over dit bedrijf!
Prima service! Erg klantvriendelijk!
Prima levering!

Kortom: Wanneer ik weer iets nodig ben op dit gebied, ik hier zeker weer ga kopen!

Franciska84 13-01-2010

Precies binnen de aangegeven tijd binnen gekregen. Het bestellen via de site was eenvoudig en duidelijk. Helemaal tevreden.

JanF 13-01-2010

Duidelijke website met correcte informatie, goede garantie- en leveringsvoorwaarden. Vragen via de mail worden vlot beantwoord.

vermeer24 13-01-2010

Ik heb 2 weken geleden een digitale camera aangekocht. Mijn ervaring:
Website: Prima website met veel informatie en verschillende betaalmogelijkheden.
Bereikbaarheid: de telefonische bereikbaarheid in objectieve zin is goed. Er is een regulier telefoonnummer dat geen wachttijden kent. Dus goed bereikbaar. Maar toen ik een vraag stelde over het op de website berekende kortingspercentage van een bundelaanbieding (extra accu en SD kaart) werd het telefonisch even te lastig voor Cameranu.nl. Ik werd verzocht mijn eenvoudige vraag via de mail te stellen. De dame zat namelijk in een ander programma en kon niet op de eigen website komen. Dat is jammer en gaf me een minder goed gevoel.
Levering: toen ik mijn bestelling deed was de camera na 1 dag in huis. Inclusief tracking informatie via Internet met betrekking tot de zending door TNT. Echt heel goed! Met een Nederlandse camera en met 2 jaar garantie op de camera. Dit in tegenstelling tot een aantal concurrerende bedrijven, die met zeer kleine lettertjes vermelden dat het product een buitenlandse versie (cameramenu + handleiding) betreft en 1 jaar garantie bieden. Dat is dus prima verzorgd bij Cameranu.nl !
After sales: over de after sales kan ik (nog) niets vermelden.

mmeertens3511 13-01-2010

Bestellingen worden altijd snel geleverd. Tracking informatie is ook altijd meteen beschikbaar. Prijzen zijn ook altijd concurerend.

Ingrid00 13-01-2010

Een internetwinkel, zoals een internetwinkel bedoeld is.
Telefonisch goed bereikbaar, duidelijke en heldere informtie gekregen.

liesve 13-01-2010

Heel duidelijke informatie, gemakkelijk te bestellen en zeer snel geleverd.

hopmann 13-01-2010

Duidelijke website, goed bereikbaar en correcte levering.
Wat wil je nog meer?

CasperM 12-01-2010

Had een aantal jaren geleden al naar alle tevredenheid 2 Nikon D200 bij CameraNU gekocht. Waren toen ook verreweg de goedkoopste. Nu de Canon Powershot S90. Ook weer het goedkoopste adres. Om 4 uur betaald, de volgende dag lag het er in Norg (Drenthe..). Ondanks sneeuwtoestanden. Netjes hoor. En de erbij bestelde 4G UltraII was ook weer razend goedkoop. Dik tevreden, volgende keer weer!

mvmvmv 12-01-2010

Alles is prima voor elkaar, snelle levering, goede hulp via de telefoon, gewoon helemaal goed voor elkaar.

hanniejo 12-01-2010

Ik ben tevreden over snelle behandeling van bestelling en ik was 2 keer niet thuis, gelukkig kan ik pakje afhalen in mijn buurt. ik ben zeer tevreden!

jacoanja 12-01-2010

De website is mooi overzichtelijk en geeft duidelijk produktsoorten aan.
Ook in de winkel geweest. Goede service, je kunt nagenoeg alle camera's bekijken, beet pakken etc. via demomodellen.
Jammer was af en toe dat niet alle camera's stroom hadden, zodat je beeldscherm, lens etc. kon beoordelen.
Prijs is verreweg goedkoopste die ik in omgeving kon vinden.
besteltraject online ging super. ook betalen via IDeal ging prima.
Bezorgingstraject was ook prima, ook de info over aflevering bestelling en status.
Dus al met al een dikke 9.
Waarom geen tien ? Het kan altijd nog iets beter.

golthof 12-01-2010

Werken accuraat, flexibel en op tijd. Geven tijdig melding als een produkt niet leverbaar is. Beantwoorden vragen snel en volledig. Reeds meerdere aankopen gedaan bij Cameranu.nl, iedere keer tot volle tevredenheid. Mijn volgende foto-videoprodukt wordt voor 99% zekerheid weer hier gekocht.

Engelina 12-01-2010

Op de website staat uitvoerig hoe je de camerabody schoon kan krijgen. Volgens de website op voorraad en dit klopte ook. Kreeg nog enkele tips mee. Het product is bij een stoffige camera echt DE oplossing.

Rixtel 12-01-2010

Komen perfect de afspraken na

mib-damned 12-01-2010

duidelijke produkt beschrijving en een snelle levering.

1polleke 12-01-2010

produkt besteld,en direct geleverd,prima service noemt men dat he, en goedkoper dan in belgie meer moet dat niet zijn, groetjes

Lemmor 12-01-2010

Ik heb uitstekende ervaring met dit zeer betrouwbare team opgedaan!Vanmiddag bestellen, morgen ochtend in huis is bij mij telkens opnieuw waar gebleken,ook al woon ik voor hen ver voorbij de andere kant van het IJselmeer!
Uitstekende service, overzichtelijke website, prima service. Niet altijd de aller-goedkoopste natuurlijk maar af en toe een paar euro duurder, daar krijg je dan ook iets voor! Van harte aanbevolen aan iedereen.

pjgross 12-01-2010

Cameranu doet het heel goed: zeer snelle reactie op een vraag per e-mail, zeer snelle levering (maandag om 14:00u besteld, dinsdag al bezorgd, goed verpakt. Perfect!

gijsdekort 12-01-2010

snelle levering, duidelijke site, after sales nog niet bekend

BertilD 12-01-2010

Vlak na de kerst langs geweest bij deze winkel om een lens te kopen. Blijkbaar is het er wel vaker druk, want ze werken met een nummertjessysteem zodat voordringen er niet in zit.
Omdat ik voor wachten de tijd gewoonweg niet had toch maar doorgereden en via de website besteld. De site is overzichtelijk. Afhandeling van de bestelling was keurig. Goed geinformeerd over de voortgang en anderhalve dag later was het pakketje bezorgd via TNT. Verpakking was prima, keurig in beschermende doos met plastic luchtkussens.

henk-1956 12-01-2010

Had problemen met mijn bestelling deed het niet.
Is heel goed opgevangen en afgehandeld.

ComeAlong 12-01-2010

Ik ben een fan van Cameranu.nl! 't is even schrikken dat ze in Urk zitten maar ik heb hele goede ervaringen met deze mensen en bespeur een stukje integriteit daar! En daarmee lijken ze veel op mij...

margot1520 12-01-2010

Perfecte afhandeling, ging heel snel en zonder problemen.

Haaze57 12-01-2010

De beste site de verkoop van fotografische uitrusting !

j.vanhasselt 12-01-2010

De wedbsite is overzichtelijk en prettig in gebruik.
De telefonische bereikbaarheid is uitstekend. Je krijgt meteen een medewerker aan de lijn die terzake kundig is.
Bestelling en levering verliepen vlekkeloos en snel. Na mijn bestelling via internet geplaatst te hebben, heb ik deze telefonisch gewijzigd: zonder enig probleem en zonder vertraging. Dat vind ik geweldig.

fambierma 12-01-2010

De website is overzichtelijk. De bereikbaarheid van???
De bestelling was aanwezig in de winkel en is afgehaald door mijn zoon. Allemaal prima voor elkaar.
After sales heb ik (nog) niet nodig gehad.

Kiske50 12-01-2010

De website vind ik heel overzichtelijk. De service en advies via de mail is goed. Ook de aflevering van de bestelde goederen is vlot verlopen.

Mart-Adams 12-01-2010

Zeer correcte en snelle levering. Alles zoals beschreven in hun voorwaarden.

Eswie 12-01-2010

Bestelling werd correct verwerkt en direct bevestigd. De levering was zoals bevestigd de volgende dag.

palmboom 12-01-2010

Het ging allemaal goed en snel.

hennymichel 12-01-2010

verzoek via e-mail ontvangen van Cameranu.nl n.a.v. bestelling Canon flatscanner

tjv01 12-01-2010

Prima website, makkelijk bestellen, duidelijke handleiding, vertrouwde website.
Snelle levering, inderdaad voor 16.00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Miepje48 12-01-2010

Presentatie van de website overtuigde mij met jullie in zee te gaan. Jullie hebben mijn vertrouwen niet beschaamd. Veel succes verder. Ik kom bij gelegenheid zeker bij jullie terug.

VanderV 11-01-2010

Snelle levering, en na nog een vraag via e-mail gesteld, dezelfde dag nog een eerlijk antwoord.

mazzel59 11-01-2010

indien voorraadig altijd de volgende dag in huis en prettige service.

michael99 11-01-2010

Prima winkel. Heldere prijsstelling en komen hun levertijden na.

Pitsounia 11-01-2010

snelle afhandeling

m.deroij 11-01-2010

Cameranu.nl laat op alle fronten zien dat een bedrijf perfect kan functioneren.
Ze hebben hun zaakjes prima voor elkaar vanaf het moment van aankoop tot en met de aftersales.

herman.lammers 11-01-2010

Alsof je een bestelling om de hoek haalt.
Duidelijk en moeiteloos.

kolsteren 11-01-2010

Vooral de zeer snelle en correcte levering vallen op. De informatie naar de klant is uitstekend, de voorlichting op de website is goed.

breedndb 11-01-2010

goed overzichtelijk, goede informatie, snelle afhandeling.

hindigirlie 11-01-2010

had om 17uur mijn camera besteld via Ideal en de dag erna al in huis! super!

tsigancova54 11-01-2010

Een zeer correcte zaak

Rudsh2112 11-01-2010

Sigma 18-200 lens voor Sony A300 besteld en betaald met IDeal.

Zeer goede en snelle afhandeling. Zoals beloofd dezelfde werkdag verzonden en netjes en veilig verpakt via TNT Post aangetekend thuis bezorgd.

After Sales of verdere bereikbaarheid heb ik nog geen ervaring mee, maar als deze net zo is als de overige afhandeling dan moet dit wel positief zijn