Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Juan_DLC 29-01-2010

Uitstekende service!

Marcel-123 29-01-2010

Zeer uitgebreid assortiment, kundig personeel die alle tijd voor je neemt als je in de winkel bent, makkelijk bestellen en snelle levering.

hansnoppen 29-01-2010

Uitstekende service

DinyBulthuis 29-01-2010

Allereerst had ik een vraag gesteld via de mail. Ik kreeg antwoord binnen 24 uur. Na de bestelling geplaatst te hebben en betaald te hebben bedacht ik dat ik eigenlijk nog iets erbij wilde hebben. Mail gestuurd en wanneer ik het bedrag over zou maken met vermelding van mijn vorige factnummer kwam het bij de eerste bestelling. Het zat erbij bij de rest van de bestelling en inderdaad zonder extra verzendkosten.
Zeer tevreden, snel en behulpzaam.

jorienwattel 29-01-2010

Goede service!

voetbal5 29-01-2010

Ik ben erg tevreden.

ab 29-01-2010

Snelle en correcte levering.

bnvanmourik 29-01-2010

Perfecte service & snelle levering!

Yvette100 29-01-2010

Inmiddels een paar leuke dingen gekocht bij CameraNU.nl waarvan alles vlekkeloos is verlopen. Ideaal! Lekker gemakkelijk thuis shoppen, veilig/vertrouwd en keurige levering! (Canon tussenring/Canon D10)

tmeenink 29-01-2010

goed

Bob-Visser 29-01-2010

Ontvang al enige tijd nieuwsbrief. N.a.v. deze bekendheid winkel in Urk bezocht.
Zeer goed persoonlijk geholpen. Verkopen dacht verder dan mijn vraag (b.v. om ouderwetse flitser aan te sluiten).
Aantal kleine steekjes laten vallen: 1. niet vermeld dat er geen geheugenkaartje meegeleverd werd (zat nu zondag NIET te testen).
2. verkoper kende niet alle mogelijkheden van camera zoals 1e en 2e gordijn (is er wel) en macro opnamen (wel mogelijk)

frenal 29-01-2010

Levering goed verlopen

wdequelerijboere 29-01-2010

uitgebreide duiselijke site, goede prijzen en prima afhandeling. Ook bij iets retourneren snel een mail en geld terug. Kortom prima service!!!!

dcstefan 29-01-2010

Zeer goed winkel.

islager 29-01-2010

Een week na mijn aankoop ontdekte ik dat de camera (canon g11) een niet werkende pixel had. Bij navraag kreeg ik snel een antwoord en heb ik de camera teruggestuurd. Het is netjes in behandeling genomen en naar canon doorgestuurd voor reparatie (valt onder garantie). Goede informatie gekregen over de ontvangst en doorzending.

moon4chris 29-01-2010

op donderdag de bestelling geplaatst en had op vrijdag de spullen al in huis, super.
op de website staat alles goed uitgelegd mbt de specs van de apparatuur.

pierrottweiler 29-01-2010

cheap and fast!

PJSNIJDER 29-01-2010

Goede website waarin duidelijk wordt aangegeven wat de garantie condities zijn (2 jaar) en of het een Nederlands of Europees model betreft (Nederlands dus met Nederlandse handleiding). Veel andere winkels zijn daar niet duidelijk in.

Bestelling en status goed verzorgd. Minpuntjes betreffen de verpakking: blijkbaar was D90 body tijdelijk uitverkocht(zoals bij veel andere winkels ). Daarom doos D90 met kitlens verstuurd waaruit de lens is verwijderd zonder de vrijgekomen ruimte op te vullen. Daardoor kon de inhoud tijdens transport vrijelijk schuiven. Inhoud toch zonder beschadigingen ontvangen.

l.koppen 28-01-2010

Website bevat veel relevante informatie, is van uitstekende opzet met duidelijke categorieën en overzichtelijke pagina's. Aanvullende informatie(technisch) was gemakkelijk te verkrijgen via een snelle en vooral deskunsige telefonische afhandeling.

mainski 28-01-2010

lekker snel

willemcamstra 28-01-2010

Altijd correct en keurig op tijd

PierreH 28-01-2010

Supersnelle afhandeling en levering tegen een prima prijs !

AMK75 28-01-2010

gewoon goed en duidelijk en snelle levering.
kortom helemaal top :)

GaDrent 28-01-2010

Ik heb nu een aantal keren via CameraNu gekocht en ben een erg tevreden klant.

henry0527 28-01-2010

heb er meerdere malen wat aangeschaft en zou er zeker weer heen gaan.

Nette, overzichtelijke winkel, deskundig personeel, goede prijs, ruim assortiment en gratis koffie!

cschram 28-01-2010

Vertalingen bij sommige producten krakkemikkig!

annefaes 28-01-2010

ik had bang om iets op het internet te bestellen (zeker ivm het bedrag vd aankoop)
het verliep allemaal vlekkenloos, nog beter dan ik zelf had durven hopen!

adjidono81 28-01-2010

I like the bag a lot :)

Klijnstra 28-01-2010

Heel goede service. Erg plezierige en behulpzame mensen aan de telefoon. Zo kom ik het niet vaak tegen. Niet alleen deze keer.

Poelaert 28-01-2010

Vlugge levering zonder problemen.
Materialen zijn zeer degelijk !!

nnoort 28-01-2010

Alles ging zeer efficiënt.
Nu nog ervaring opdoen met het product en eventuele after sales.

Angelito 28-01-2010

Product zeer scherp geprijsd. Vlotte en goedkope levering. Product goed verpakt. Totaal geen klachten. Kortom een heel tevreden klant!

Priyono81 28-01-2010

Tot op heden ben ik er uitmuntend geholpen. Zo zou er meer winkels moeten zijn.

ThT 28-01-2010

Ik heb op dinsdagavond 26 januari 2010, laat, een bestelling geplaatst en een aantal bevestigingen gekregen over voorraad en levering. Helder, duidelijk met verwijzing naar mogelijkheden zoaals het opnemen van contact als er vragen zijn. Wat ik mis is een bevestiging dat het spul op voooraad is. De huidige mededeling houdt een slag om de arm. Ik zou het toejuichen wanneer blijkt dat spullen op voorraad zijn en geleverd kunnen worden, dit nog boor betaling wordt vastgesteld. Maakt het handelen en leveren nog inzichtelijker. Desondanks een hoge waardering op snelheid en helderheid.

benbenny 28-01-2010

alles volgen afspraak geleverd .
je wordt goed op de hoogte gebracht van de ontwikelingen rond om de besteling een goede voor en nazorg van de besteling dus. ik ben zeer tevreden.

GJy 28-01-2010

ik heb de 12-60mm SWD al een tijdje in huis en ben zeer tevreden over deze lens. supersnel en haarscherp, ook bij was minder licht. De beste aanvulling op deze lens is natuurlijk de 50-200mm SWD.
Ook deze aangeschaft en gebruik hem nu een paar weken.
In een woord: super!redelijk compact in vergelijk met de Sigma 70-200, ook supersnel en haarscherp. Een vogel tijdens de vlucht is geen enkel probleem. Dit wat betreft de lens.
Cameranu is wat anders. de service en adviezen zijn prima,
en de prijs meestal ook wel. Alleen, dat wachten......wachten......dat duurt vaak langer dan 1 uur voordat je geholpen wordt. Dit vind ik schandalig (camera-express is w.d.b/ veel beter.

Tweemeterman 28-01-2010

Erg snelle levering, volgende dag in huis zoals beloofd.

josje53 27-01-2010

vlotte levering
perfecte afhandeling

flip65 27-01-2010

Duidelijke website,goede en snelle levering.
onze ervaring met een defect produkt Usb stick
via telefoon direct met medewerker in contakt zonder keuze menu
duidelijke instucties i.v.m.retourzenden
twee dagen later door nieuw exemplaar aangetekend ontvangen.
top service.

Mensink1 27-01-2010

Ze komen gewoon de afspraken na.
Bestellen en de volgende dag wordt het geleverd.

Top !!

Jocrisse 27-01-2010

Ooit daar mijn Nikon D70 gekocht, nu een fotoprinter, de Canon Pixma i4700. Was daar het goedkoopst. Keurig binnen een dag geleverd, goed verpakt.

Petra47 27-01-2010

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en snel in huis. De producten zaten goed in een grotere doos beschermd verpakt waarbij het risico op schade zeer gering is. Producten zagen er goed uit en prima verpakt.

Fredvonk 27-01-2010

website:zeer overzichtelijk
gebruiksvriendelijk.

Bereikbaarheid: Vanuit Boxmeer
moeilijk . Met openbaar vervoer problematisch.

Bestelling en levering: snel
en correct.

After sales : vakkundige en
eerlijke voorlichting.

Conclusie:
Cameranu :Betrouwbaar en
"prettig in de omgang"!

Attentie: Dit is nu al de derde keer dat u mij met deze
enquete lastig valt.
NIET MEER DOEN !!!!

LeovanderHarst 27-01-2010

Website geeft prima informatie om weloverwogen je keuze te maken en bestelling via de website te doen. Alles snel, conform afspraak en keurig verpakt vertuurd. Toppie! en ik zou het zo weer doen.

Essie83 27-01-2010

Mooie site en een supersnelle en vriendelijke afhandeling van de bestelling.

jkempers 27-01-2010

keurig en vlot geregeld, duidelijk allemaal

daansmit 27-01-2010

Goede service in winkel.
Assortiment is geweldig!
Veel op voorraad.

In mijn ogen net een stukje beter vergeleken Fotokonijnenberg.

Erik L 27-01-2010

Ik koop al jaren bij CameraNu.nl en ik ben zeer tevreden over hun. Over het algemeen hebben ze zeer scherpe prijzen en als het ergens anders goedkoper aangeboden wordt, dan vraag ik eerst aan hun of ze het voor dat bedrag ook aan kunnen bieden. Dat gaat niet altijd, maar soms wel. Ik vind het prettig om 1 leverancier te hebben voor mijn fotoapparatuur en dat is dus vrijwel altijd CameraNu.nl

mescie 27-01-2010

Zelf had ik een verkeerd product besteld, deze wel netjes binnen gekregen en weer terug gestuurd om deze om te ruilen voor het juiste product. Ik ontving alleen helaas het verkeerde product maar dit werd door de helpdesk perfect opgepakt en de volgende dag nog had ik het juiste product in huis.

Prima service!

Sonja5 27-01-2010

Eerste headset functioneerde niet goed, maar zonder schromen werd een nieuw exemplaar opgestuurd die wel goed werkt.