Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jocrisse 27-01-2010

Ooit daar mijn Nikon D70 gekocht, nu een fotoprinter, de Canon Pixma i4700. Was daar het goedkoopst. Keurig binnen een dag geleverd, goed verpakt.

Petra47 27-01-2010

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en snel in huis. De producten zaten goed in een grotere doos beschermd verpakt waarbij het risico op schade zeer gering is. Producten zagen er goed uit en prima verpakt.

Fredvonk 27-01-2010

website:zeer overzichtelijk
gebruiksvriendelijk.

Bereikbaarheid: Vanuit Boxmeer
moeilijk . Met openbaar vervoer problematisch.

Bestelling en levering: snel
en correct.

After sales : vakkundige en
eerlijke voorlichting.

Conclusie:
Cameranu :Betrouwbaar en
"prettig in de omgang"!

Attentie: Dit is nu al de derde keer dat u mij met deze
enquete lastig valt.
NIET MEER DOEN !!!!

LeovanderHarst 27-01-2010

Website geeft prima informatie om weloverwogen je keuze te maken en bestelling via de website te doen. Alles snel, conform afspraak en keurig verpakt vertuurd. Toppie! en ik zou het zo weer doen.

Essie83 27-01-2010

Mooie site en een supersnelle en vriendelijke afhandeling van de bestelling.

jkempers 27-01-2010

keurig en vlot geregeld, duidelijk allemaal

daansmit 27-01-2010

Goede service in winkel.
Assortiment is geweldig!
Veel op voorraad.

In mijn ogen net een stukje beter vergeleken Fotokonijnenberg.

Erik L 27-01-2010

Ik koop al jaren bij CameraNu.nl en ik ben zeer tevreden over hun. Over het algemeen hebben ze zeer scherpe prijzen en als het ergens anders goedkoper aangeboden wordt, dan vraag ik eerst aan hun of ze het voor dat bedrag ook aan kunnen bieden. Dat gaat niet altijd, maar soms wel. Ik vind het prettig om 1 leverancier te hebben voor mijn fotoapparatuur en dat is dus vrijwel altijd CameraNu.nl

mescie 27-01-2010

Zelf had ik een verkeerd product besteld, deze wel netjes binnen gekregen en weer terug gestuurd om deze om te ruilen voor het juiste product. Ik ontving alleen helaas het verkeerde product maar dit werd door de helpdesk perfect opgepakt en de volgende dag nog had ik het juiste product in huis.

Prima service!

Sonja5 27-01-2010

Eerste headset functioneerde niet goed, maar zonder schromen werd een nieuw exemplaar opgestuurd die wel goed werkt.

hen3kus 27-01-2010

met aftersales geen ervaring

G.Logister 27-01-2010

Nikon objectief besteld, en per ideal betaald.
Kreeg meteen bevestiging per mail.
Tevens mail bij ontvangen betaling,en trackinggegevens.

Zeer tevreden over cameranu.nl

V.Beijk 27-01-2010

Goede en betrokken telefonische bereikbaarheid.

Goede uitleg. Korte lijnen.

Goede bezorging.

Goed product.

Paula1982 27-01-2010

Zeer goede en deskundige klantenservice, uiterst vriendelijke mensen en zeer snelle verzending van het bestelde produkt.

Schul334 27-01-2010

Zeer goede ervaring, alleen voor telefonische vragen wat minder omdat dit niet altijd bereikbaar was.

Scheltes 27-01-2010

De website is overzichtelijk.
De bereikbaarheid weet ik niet, want ik ben nog nooit naar Urk geweest.
De bestelling en levering werden correct afgehandeld.
Ik heb een prima aftersales service ervaren.

reah 27-01-2010

alles vlot verlopen
héél vlug geleverd na betaling

photron 27-01-2010

Ik heb een Canon EF 24-70L lens online bij CameraNU gekocht. Op de website stond dat ik de bestelling de volgende dag thuisbezorgd kreeg als ik voor 16:00 uur bestelde (met iDeal). Nou, ik bestelde om 17:15 uur en de bestelling is alsnog de volgende dag rond het middaguur bezorgd! Dat vind ik echt super van CameraNU.

De website is simpel en overzichtelijk. Ik kon mijn weg makkelijk doorheen banen. Daarvoor eigenlijk een 9 of een 10. Maar voor mijn smaak kan de website nog wat mooier en daarom ruimte voor verbetering: een 8. Maar dat is een persoonlijke smaak.

Het online bestelproces is prima verlopen. De webpagina's zijn duidelijk, het registreren ging snel, de betaling ging soepel, ik kreeg netjes en snel e-mails (orderbevestiging, betalingsbevestiging en verzendbevestiging). Bijna twee weken na dato heb ik (nog?) geen spam ontvangen, ook dat vind ik goed.

De bestelling is netjes (en snel) aangekomen. De doos was heel en na uitpakken was de doos van de Canon-lens ook spiksplinter nieuw, zonder schrammetje of deuk! Ook de lens zelf is onaangetast nieuw, zo uit de fabriek denk ik. Super top natuurlijk!

En het allerbelangrijkste voor mij is of ik een goed exemplaar heb gekregen van de lens. Er schijnen exemplaren in de circulatie te zijn (geweest?) die slecht focuste. Een paar testfoto's later met een gedownloade "focus chart", ben ik zo blij als een kind. De focus is zo perfect als het maar kan!

Samengevat, de website is overzichtelijk, het bestellen ging prima, het e-mailverkeer ging prima, de levering was sneller dan verwacht en het product is van topkwaliteit. Al met al heeft CameraNU met mij een uitermate tevreden klant bijgekregen!

Opmerking: oh, nog vergeten bij te vertellen dat ik CameraNU in de eerste instantie had gekozen vanwege de al goede recensies en vooral ook de goede retour-service (kijk zelf maar naar de voorwaarden op de website)!

gwplomp 27-01-2010

Cameranu.nl is een voorbeeld voor anderen. Kwaliteit, neemt tijd voor de klant, goede adviezen, transparant. Aan te bevelen voor iedereen!

J_Stijnman 26-01-2010

Zeer snelle levering

EllenSpaan 26-01-2010

Wat er gezegd wordt gebeurt ook. Voor 16.00 uur besteld de volgende dag in huis.
Heb bij andere internetwinkels wel anders meegemaakt.

Trienke2010 26-01-2010

Duidelijke, overzichtelijke
website.
Vlotte email service en
prima geholpen.

Bestelling/bezorging
keurig op tijd, zoals aangegeven
op de site.
Prima!

EricJorem 26-01-2010

Website duidelijk, overzichtelijk en toont alle relevante informatie zonder overbodige franje. Bereikbaarheid tot op heden perfect. Bestelling ging zeer eenvoudig en de levering was vlot en compleet. Één telefoontje moeten plegen omdat ik een deel van de bestelling niet meteen kon vinden (wat er overigens wel netjes bij zat) en ik werd keurig en adequaat te woord gestaan.

Zoe0823 26-01-2010

Goede website zondere veel poespas & wat natuurlijk nog veel belangrijker is, is dat de bestelling altijd tiptop geleverd worden en dat de producten altijd voor een goede prijs aangeboden worden!

Peter5d 26-01-2010

Perfecte service, ook bij reparatie.

Schraal 26-01-2010

Via de website besteld, voor het eerst. Meestal gaan we naar de winkel, omdat je daar altijd prima service en een goed wachten op je beurtsysteem hebt (bonnetje trekken en op je beurt wachten onder het genot van een kop koffie).
Nu dus over de post de bestelling gedaan. En keurig binnengekomen.

Heijf 26-01-2010

Goede en voldoende informatie op de site en zinvolle feed back na bestelling.

Tintin1953 26-01-2010

Correcte en vriendelijke behandeling, zelfs toen ik zelf een foutje in de bestelling had gemaakt. Ik ben een tevreden klant.

THIRY 26-01-2010

Well, it's not easy because your website is only in nederlands. But it was easy to use.

All things are very good

theijnen 26-01-2010

Website is doeltreffend maar wel wat sober.
Telefonische bereikbaarheid is prima, krijg altijd meteen contact en correcte en snelle afhandeling.
Feedback van bestelde artikelen is goed zodat je weet wat de status is. Bestellingen worden goed verpakt en op tijd bezorgd.
After sales beoordeel ik op basis van een defect aan fototoestel: zeer correct, zakelijk, snel en zonder gedoe.

dijstelberge 26-01-2010

Ik kwam er al toen het nog vier jongens in schipperstruien waren boven een viswinkel - nu is het een reuzenbedrijf maar de aanpak is nog altijd persoonlijk, vriendelijk, snel en goed. Een reuzenbedrijf. Misschien niet de aller allergoedkoopste, maar zeker niet de duurste en wel de beste

Dorus14Miriam 26-01-2010

Mijn vriend en ik hadden perongeluk de verkeerde camera besteld. We dachten een fullHD te hebben maar dat was het niet. Het was een verjaardags kadootje en daarom kwamen we er na 2 weken pas achter omdat ik hem toen pas kreeg.
We wilde toch graag een andere en daarom mailde we Cameranu over de situatie. Dit was totaal geen probleem. We konden hem terug sturen en een nieuwe uitzoeken. Nadat we het verschil hadden overgemaakt werd de camera onmiddelijk verstuurd. Dit allles gebeurde in 3 dagen. De communicatie verliep geweldig. We kregen snel reactie en ook de levering was snel. Kortom een super service!

koosberg 26-01-2010

zeer goed en snel afgehandeld

gfmbakker 26-01-2010

Website is zeer goed toegankelijk, artikelen zijn gemakelijk te vinden en de informatie is actueel.
De winkel is zowel via de website, via de telefoon en ook als winkel zeer goed bereikbaar. Ik heb niets besteld, ik ben naar de winkel gegaan voor uitgebreid overleg en uitproberen van het aan te schaffen foto-objectief. Ook na de koop kon ik goed terecht met vragen en nam men alle tijd om zaken toe te lichten. Een hele prettige en deskundige crew.

rose-emma 26-01-2010

ik kreeg mijn bestelling de volgende dag al

mp911 25-01-2010

Snelle levering, klant vriendelijk en goede service.

Hans Boer 25-01-2010

De site vind ik niet erg overzichtelijk. Heel veel rubrieken en het is niet altijd snel duidelijk onder welke rubriek je moet zoeken. Bestelling en levering gaan supersnel en ook als er iets defect is, is de nazorg prima!

Hans234 25-01-2010

doen wat ze beloven

DutchWilly 25-01-2010

Bestelling netjes en op tijd afgeleverd.
Geen klachten tot op heden.
Geen ervaring met garantie.

Elisabeth0 25-01-2010

Goede service!
Snelle levering, ziet er perfect uit. Kortom...een volgende keer weer bij www.camara.nu!

s.sfennet 25-01-2010

prima

J.Wieringa 25-01-2010

Ik zocht een Panasonic DVD-recorder en kwam op de site van Kieskeurig waar ik de aanbieding van Camera NU zag.
Ik heb deze besteld bij hun en ik moet zeggen dat e.e.a. zeer vlot is verlopen . Ik ben dik tevreden over het product en de aflevering.
Maar ik kende het bedrijf al van vorige bestellingen.

naphausen-siebelder 25-01-2010

overzichtelijke website, gemakkelijke manier van bestellen en betalen, goede informatie over betaling, verzending en levering dmv mail, en daarbij ook nog eens de beste prijzen !!

Bertha1951 25-01-2010

Ben zeer tevreden over de aankoop en het te woord staan via de telefoon.

Sammeke009 25-01-2010

Heb mijn film camera sony DCR 37E besteld. En binnen no-time was het binnen!!! Echt goede service, vooral met de mailtjes die je krijgt over de status van je bestellig etc. Je wordt op de hoogte gehouden tot het verkrijgen van de trackcode van TNT en vanaf de TNT site kan je de rest volgen. Beetje onduidelijkheid bij TNT zelf, over de afleveringsdatum maar voor de rest is het prima geregeld!! Ook de website is gebruikersvriendelijk, gewoon duidelijk hoe en wat. En op één website na de beste prijs.Alleen die andere website werkte met een postbedrijf die nogal laks was. Vandaar mijn keuze op Camera.nu. Ben blij dat ik camera.nu heb gekozen.
Daar kunnen andere bedrijven nog wel eens wat van leren!!!!!

Oja BTW G E W E L D I G E Camera!!!!!

coradiel 25-01-2010

Snelle levering en netjes verpakt. We hebben deze camera nog maar 2 weken dus after sale kunnen we gelukkig nog niet beoordelen!

68innzG 25-01-2010

Goed en snel berijkbaar,
altijd vriendelijk,
telefonich ook behulpzaam.
Dit is mijn winkel.
sorry kan alleen maar tienen
geven.

Bear664 25-01-2010

Perfecte service en aflevering

clemens1955 25-01-2010

Dat deze service nog zo bestaat.Overzichtelijke site, makkelijke betaalmethode, snelle levering en ook nog eens 2 jaar garantie op het product.
Precies zoals een webwinkel moet functioneren. Chapeau!

woutervanderzouwe 25-01-2010

Prima, snelle levering, duidelijke website.