Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Visser 01-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en klantvriendelijk

Goed en vriendelijk telefonisch mijn vraag beantwoord. Snelle levering. Ga zeker nogmaals iets bestellen

Feico 01-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Service zoals het behoort te zijn.

Service zoals het hoort. Alle tijd voor de klant nemen en de klant van goed advies voorzien.
Zo kan je de juiste keuzes maken en de aankopen doen die je nodig bent.

Diana de Boer 01-05-2018 Via de website gekocht

Goede inruil objectief. flitser aangeschaft.

Wegens aanschaf nieuw objectief was ik op zoek naar een bedrijf waar ik mijn oude objectief zou kunnen verkopen of inruilen. Ik kwam op de site van cameranu.nl en kon een aanvraag doen voor een taxatie van de inruilwaarde. Die kwam vlot via de mail en was zeer redelijk. Ik had 2 weken de tijd om te beslissen. Vervolgens bij Cameranu gezocht naar een flitser voor mijn Nikon spiegelreflex, en geslaagd. Alles is keurig geregeld via de mail met duidelijke instructies. Ik heb mijn objectief opgestuurd en de flitser besteld. vlotte levering en prima afgehandeld. Uitstekende service bij Cameranu.nl!!

Joes 01-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Op dinsdagavond na 23.00 uur besteld, de volgende dag geleverd. Gedurende het leveringstraject voortdurend op de hoogte gehouden van de status.

Klaas J. Romkes 01-05-2018 Via de website gekocht

Echt goed advies

Cameranu.nl is gewoon een geweldig bedrijf. Je merkt aan alles dat de medewerkers niet alleen goede verkopers zijn, maar voor alles liefhebbers. Ze proberen je niet zoveel mogelijk te verkopen, maar zo geschikt mogelijke dingen. Toen ik onlangs een lensje wilde kopen voor mijn Canon, zei de verkoper: "Meneer, dit is een kit-lens, hebt u die niet bij uw camera dan? Dan is deze eigenlijk overbodig." Ik legde uit dat ik dit koopje gewoon erbij wilde hebben als reserve. Kijk dat is echte service.

Wim 01-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, ruime voorraad

Cameranu.nl een zaak met hele snelle levering en ruime voorraad en een aantrekkelijk prijs niveau. Een aanrader.

Punnie 01-05-2018 Via de website gekocht

Sony a7iii

Via email een inruilschatting gekregen, in de winkel uiteindelijk nog meer inruil gekregen en verder alles perfect volgens afspraak geregeld. Topwinkel!

Michèle 01-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Duidelijke website

De website was erg duidelijk.en gaf voldoende informatie De prijs van het product was aantrekkelijk en de levering heel snel. Dit heeft mij doen besluiten bij camera.nu te bestellen

Pieter 01-05-2018 In de winkel gekocht

Altijd TOP

Altijd top, deze (web)winkel. Er is hier altijd de gelegenheid het te kopen product rustig te bekijken en in handen te hebben. Daarnaast wordt er de tijd gegeven om advies te vragen en alternatieven te bespreken. Kortom er wordt als klant serieus aandacht aan je besteedt.

GG 01-05-2018 Via de website gekocht

Klasse!

Altijd een goede levering van de printers. Goede service en gewoon binnen een dag in huis. Doen wat ze beloven!

fotoarie 01-05-2018 Via de website gekocht

Meer dan uitstekend!!

Snel, correct en uitstekend verpakt!! Site is goed te gebruiken. Informatievoorziening prima en de tracking is uiterst duidelijk.

Gerard Volker 01-05-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende deal gesloten.

Vorige week naar Urk getogen, om mijn Nikon-spullen in te ruilen voor een Fujifilm X-T2. Prima prijs gekregen voor de Nikon, en met de nieuwe Fujifilm uitstekend op weg geholpen, zodat ik hem meteen op de mooi in bloei staande tulpenvelden kon loslaten. En dat viel bepaald niet tegen.

Bieke 30-04-2018 Via de website gekocht

EF 100mm macrolens 2.8

Ik heb m'n lens besteld via de website van camera nu.nl Super snelle levering, en de dag erna verzonden. Heel erg fijn, ik kon de lens meteen uitproberen.

Veerle 30-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Overzichtelijk, makkelijk om een artikel op te zoeken. De specificaties zijn duidelijk. What you see is what you get. Snelle levering, goede afhandeling.

Jorden 30-04-2018 Via de website gekocht

Top winkel!

Ik heb voor cameranu.nl gekozen door de snelle levering en perfecte service. Werd na de bestelling keurig op de hoogte gehouden van de bezorging. Het pakketje vast goed ingepakt met genoeg bubbeltjes folie om beschadigingen te voorkomen. Ik kies bij mijn volgende aankoop zeker weer voor cameranu.nl.

GMK 30-04-2018 Via de website gekocht

Als altijd een snelle en correcte afhandeling

Deze levering is zoals altijd perfect afgehandeld. Het product (een Foscam GI9961EP beveiligingscamera) bleek echter een tweede kans exemplaar te zijn. Er zat al een (onbekend) password in, terwijl dit bij een "vers" exemplaar leeg hoort te zijn. Ook ontbrak de inbussleutel om de camera behuizing te openen om de SD kaart te plaatsen. Tenslotte was het artikel niet fabrieksmatig verpakt, de camera was duidelijk al een keer uit de doos geweest. De camera werkt verder perfect, dus ik heb er verder geen aandacht aan gegeven. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik dit bij Cameranu meemaak. Ik koop bij voorkeur bij Cameranu, omdat zij altijd alles perfect afhandelen, goede prijzen hanteren en goede garantie bieden.

Math Gossens 30-04-2018 Via de website gekocht

Service zoals ik het al jaren gewend ben.

Reeds meerdere jaren bestel ik mijn fotospullen bij CameraNu, en dit is vanaf het beging super geweest, ben zelf ook al een paar keer in Urk geweest en daar wordt je ontvangen met dezelfde warmte als dat de inkopen via internet afgehandeld worden.

R.G. 30-04-2018 Via de website gekocht

Good service and delivery.

The product was delivered in top shape and is working as expected. The tablet is exactly as described on the CameraNU website.
There were some delivery problems related to my day schedule, but they were solved quickly. The customer service is good.

Jan 30-04-2018 Via de website gekocht

Jammer

Jammer, dat als je een foto kit koopt en deze is niet volledig op voorraad. Dat individuele producten worden aangevuld zonder overleg. Als je belt word er gezegd dat dit het beleid is van cameranu. Beetje jammer wat in overleg is vaak veel mogelijk.

Officiele reactie van CameraNU.nl 01-05-2018

Beste Jan,

We danken je hartelijk voor de review, en we vinden het jammer dat je niet helemaal tevreden bent. We hebben je hier telefonisch over gesproken, en je ook aangeboden om de set om te ruilen. Dat was gelukkig niet nodig, waarmee je in ieder geval je vertrouwen in ons hebt uitgesproken. Dank daarvoor!
Je hebt een goed punt, we zouden beter vooraf kunnen overleggen over de eventuele samenstelling van de levering. Dit is niet in alle gevallen mogelijk, waardoor we soms inderdaad ongevraagd een set leveren die door ons zelf werd samengesteld. Aangezien we daarbij ook altijd de optie open houden om te ruilen levert het echter nooit of zelden bezwaren op.
We houden ook in jouw geval de optie open om de set te ruilen, en als de 14 dagen al voorbij zijn zullen we daarin met alle plezier een uitzondering maken.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Alfred Oosterman 30-04-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven.

Na pech met een eenvoudige gymbal en de behoefte om dit wat serieuzer aan te pakken heb ik Cameranu gebeld voor advies. Duidelijk en met goede argumenten is mij een betere gimbal geadviseerd. De afgelopen week heb ik er al veel mee gewerkt en zoals ik nu kan beoordelen voldoet dit volledig aan mijn wensen. Cameranu is er weer in geslaagd om goed te luisteren en met een heel goed advies te komen. Bedankt!!

Ferdi 30-04-2018 Via de website gekocht

Meer heb je niet nodig

De laatste tijd bestel ik alles via Cameranu.
Spullen worden op tijd geleverd, netjes bezorgd en de prijs is geweldig.
Voor een vraag is een telefoontje snel gepleegd en deze mensen willen je echt helpen:
wat is het beste voor jou?

Mijn laatste aankoop was een Fujifilm X-T20. Supersnel bezorgd (zelfs dezelfde dag) en piekfijn.
Wat een heerlijk apparaat! Als advies heb ik gevraagd welke keuze ik moest maken wat betreft Fuji en ik heb er tot nu toe niks anders dan lof voor: wat een service en topmensen daar!

Niels Witteman 30-04-2018 Via de website gekocht

Kennis van zaken

Op zoek naar een goede HD camera voor het maken van corporate video's en opnames buiten de deur terecht gekomen bij cameranu.nl.
Aanvankelijk gekozen voor een occasion, die bleek helaas niet meer beschikbaar te zijn. Na goed overleg met en advies van specialist Daniel werd een nieuwe Canon XF100 aangeboden compleet met accessoires. Dit alles is dezelfde avond nog met een koerier bezorgd.
Inmiddels de eerste opnames gemaakt naar volle tevredenheid.

J. Hofstede 30-04-2018 Via de website gekocht

Ik had een microfoon nodig voor een klus de dag nadat ik hem besteld had, en hij was gewoon rond 1/2 uur binnen, prima op tijd! De microfoon werkt goed en ben er erg tevreden mee, dankjewel cameranu!

DT 30-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

'k Had een polsbandje nodig voor m'n compact camera. CameraNu heeft een uitgebreid assortiment hiervan beschikbaar. Het was eenvoudig zoeken en vergelijken om het juiste artikel te vinden. En dan ook nog gratis verzonden. Prima geregeld!

Roy Beckers 29-04-2018 Via de website gekocht

Benro Bas Meelker Filter Kit

Ik was op zoek naar een grijsfilters, maar als je geen ervaring hier mee hebt is het moeilijk kiezen. Daar kwam ik de starterskit tegen van Benro die zij samen met de bekende fotograaf Bas Meelker hebben samen gesteld. Een hele mooie set om grijsfilters te ontdekken, welk geleverd wordt met een goed opbergmapje.

Delahaye, Lelystad 29-04-2018 In de winkel gekocht

Altijd betrouwbaar

Bij CameraNu koop ik regelmatig mijn spullen. Bestelde spullen zijn als zodanig aangegeven ook altijd aanwezig.
Voor het overige heeft de winkel een ontzettend ruim assortiment tegen gangbare prijzen.

Kuijpers 29-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige keus

Grote keus.
Duidelijke en overzichtelijke website.
Ik koop hier alles voor mijn video hobby.
Ook makkelijk dat je naar de vestiging City Foto in Eindhoven kunt gaan.
Daar onlangs nog een statief gekocht,

Wirowr 28-04-2018 Via de website gekocht

Mooie prijs, Super snelle levering

Snel nieuwe batterijen nodig, Even gezocht snel gevonden bij Cameralnu, een sterke prijs en nog eens super snel geleverd zodat ik weer vooruit kan. Top

Martin Tromp 28-04-2018 Via de website gekocht

Bij cameranu wordt ik altijd prettig en adequaat geholpen. Al je vragen worden aan de telefoon correct beantwoord. Producten die even niet voorradig zijn worden zo spoedig mogelijk nagezonden of je krijgt je geld meteen terug.

Willeke J 28-04-2018 In de winkel gekocht

Fijn geholpen!

Het fototoestel wat ik van te voren had uitgezocht, was er niet meer. Daarna kwam de verkoper met een aantal suggesties en uiteindelijk zijn wij uitgekomen bij een Olympus systeemcamera. Wij zijn er blij mee en tevreden naar huis gegaan. Er werd uitgebreid de tijd genomen en geadviseerd.

In een flits 28-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Groot assortiment en check de goede occasions.

Een hoop enthousiasme bij de medewerker over het product met onderbouwd technisch advies.
Ik ga hier graag heen, mede vanwege de goede camera occasions.
Geen aansmeer praatjes.
Het pand is perfect te bereiken met ruime gratis parkeergelegenheid.

Sandra 27-04-2018 Via de website gekocht

hele snelle bezorging

hele goeie aanbiedingen en snelle en duidelijke bezorging. Ik heb de cameratas savonds besteld en de volgende dag heb ik hem al mee op pad genomen.

RTV GO! 27-04-2018 Via de website gekocht

Altijd goed, snel en betrouwbaar.

Meerdere keren zaken met Cameranu.nl gedaan voor onze omroep RTV GO! Ook deze aankoop is weer professioneel verlopen en tijdig afgeleverd.

Miunho 27-04-2018 Via de website gekocht

Ik ben een moeilijke klant

Na allerhande omzwervingen toch bij Cameranu terecht gekomen. Techniek, en helemaal streaming video, heeft complexe samenwerkingen tegenwoordig. HDMI naar USB maar wel HD of hoger en dan graag compatibel met de software die toevallig al op de laptop staat want anders is het niet te betalen. Bij Cameranu nemen ze gewoon nog de telefoon op, geven goed advies en de prijs is ook goed. Bovendien werd de uiteindelijke bestelling snel geleverd. Het artikel, Blackmagic Web Presenter, en daar kan Cameranu nou weer weinig aan doen, bevatte geen netsnoer en geen USB-snoer. Bij de opmerkingen tijdens de bestelling had ik de vraag ‘of er kabels bij zaten’ wel gesteld. En daar kan Cameranu wel iets verbeteren, want ik kreeg geen antwoord meer op die vraag en ik moest dus de volgende dag naar de Mediamarkt om een netsnoer en een USB-snoer extra te kopen. Dat had ik leuk gevonden om eerder te weten natuurlijk, dat is beter voor de wotkflow.

Cora 27-04-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Een zonnekap voor een lens besteld. De volgende dag had ik hem keurig verpakt in huis. De produkten worden dezelfde dag verstuurd als ze op voorraad zijn.

Henk de Graaf 27-04-2018 Via de website gekocht

lekker snelle levering

de shop is mooi overzichtelijk en met zeer goede informatie. alles is makkelijk te vinden.
kan alles vinden

adri 27-04-2018 Via de website gekocht

cameranu mijn fotowinkel

Zoals gewoonlijk: goede kwaliteit voor een goede prijs en snelle levering. Voor fotospullen altijd mijn eerste keus.

Matt Kemp 27-04-2018 In de winkel gekocht

Wederom uitstekend geholpen!

Georienteerd op het web; duidelijke info op webshop. Uitstekende toelichting en hulp bij feitelijke koop in winkel. Er wordt goed geluisterd naar specifieke wensen; er wordt goed meegedacht; alternatieve mogelijkheden worden geduldig toegelicht, Enthousiaste verkoper; uitstekend geholpen.

hans 27-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende lens. Prima service

Lens was een occasion. Stond als "zilver" op de site doch werd als "zwart" geleverd. Vond ik geen probleem.
De lens is uitstekend te noemen. Als nieuw.

Kees 27-04-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd snelle en correcte levering

Goede overzichtelijke site zowel op de PC als op de smartphone. Ik heb al vaak bij cameranu.nl besteld en altijd wordt er snel en correct geleverd.

Willy 27-04-2018 Via de website gekocht

uit stekende winkel

Erg vlotte en correcte af handeling van het bestelde artikel, de voorraad is geweldig.
Volgende keer weer een bestelling plaatsen, is me goed bevallen.

Cor010 26-04-2018 Via de website gekocht

Ik had een artikel besteld en betaald, en een aantal dagen later werd er door een andere aanbieder hetzelfde artikel een stuk goedkoper aangeboden.
Na een mailtje kreeg ik al snel te horen dat ze de prijzen hadden aangepast en dat ik het verschil teruggeboekt kreeg. Een paar dagen had ik het bedrag weer op mijn rekening staan. Top !

Mitch 26-04-2018 Via de website gekocht

Zoals een goede shop ook betaamd: problemen snel verholpen!

Mijn nieuwe camera, de geweldige Canon XF400, hield er na enkele weken mee op. Ik kon 'm nog terugsturen en had binnen 2 dagen een vervangend exemplaar binnen. Geweldige service, zoals ik de afgelopen jaren van deze prettige webshop gewend ben!

Renee 26-04-2018 In de winkel gekocht

Deskundig advies

Voor grotere aankopen rijden wij toch even naar Urk. In de winkel krijg je uitstekend advies en nemen ze de tijd voor je. Misschien is het er daardoor bijna altijd druk ;-)

Kampenaar 26-04-2018 In de winkel gekocht

Perfect advies!

Was op zoek naar een scanner waarmee ik ook oude zwart/wit-negatieven kan scannen (de ouderwetse rolfilm).
Door de mensen van Camera.nu prima geadviseerd, via internet.
In de winkel snel en op een zeer prettige wijze geholpen.
En inderdaad: de scanner werkt perfect, is redelijk snel en geeft van oude negatieven prima foto's weer.
Een aanrader!

Jolanda 26-04-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, snelle en nette levering

Voor Cameranu.nl gekozen door scherpe prijs van systeemcamera en accessoires. Daarnaast het gemak van bezorging per koerier. Netjes van tevoren gebeld over dag en tijdstip van aflevering en op de dag zelf ook door koerier.

Valere 26-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Mijn bestelling is tijdig afgehandeld en alles was ook goed verpakt. Helemaal tevreden over de service.

Liem 26-04-2018 In de winkel gekocht

Tevreden gevoel

Waarom weer naar cameranu toch een flink eind van het Haagse? Het is alweer de zoveelste keer en ook logisch als je zo goed wordt behandeld kom je telkens terug. Plezierige mensen met vakkennis, goede objectieve voorlichting een beste inruilprijs dus altijd met een tevreden gevoel naar huis. Tot ziens maar weer!

PB 25-04-2018 Via de website gekocht

Tg tracker

Na bestelling is het proces snel gegaan.Prima afhandeling,snelle levering,product geweldig en prima feedback

M. Jansen 25-04-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Ik kocht een camera bij CameraNu.nl. De website is zeer duidelijk en gebruiksvriendelijk. De camera werd veilig ingepakt geleverd. De levering was een dag later dan gepland, duurde 2 dagen ipv 1 dag, maar dat lag aan PostNL, van CameraNu kreeg ik hier een keurige mail over.