Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sabine 03-02-2010

Hele snelle levering, zoals beloofd.
Zeer ruim assortiment en ook niet onbelangrijk, 1 van de goedkoopste aanbieders.

guido nuyttens 03-02-2010

Reeds enkele keren bij cameranu
aankopen gedaan.
Steeds alles perfekt in orde en
snel antwoord op vragen van
de verkoopsdienst.
Echt top.

internet123 03-02-2010

Heb al diverse malen bij CameraNu.nl mijn spulletjes besteld en ben altijd zeer tevreden over de snelle levering en het afhandelen daarvan. Je wordt goed op de hoogte gehouden via de email, en als je vragen hebt en deze via de mail gesteld hebt... krijg je snel antwoord. Ook telefonisch staan ze je netjes en zeer vriendelijk te woord. Ook voor een volgende aankoop omtrent fotografie zal ik zeker bij hen mijn bestelling plaatsen.

ABR62 03-02-2010

Lekker overzichtelijke en snelle site. Levering ging weer supersnel. sMiddags besteld andere dag in huis. Scherpe prijzen, altijd leuk!

boekel23 03-02-2010

duidelijke website en artikel was supersnel geleverd tijdens een zeer goeie communicatie.
Ben ook zeer tevreden over het product.

JJvanNes 03-02-2010

vlotte en correcte afhandeling bestelling
goede tel bereikbaar en klantgerichte actie en meedenken

marlievdberg 03-02-2010

Perfecte bezorging. Gekochte in goede staat!
Complimenten!

rokusvanstuyvenberg 03-02-2010

Goede site.Waren prima bereikbaar en een zeer vlotte levering.

Photo89 03-02-2010

In perfecte staat afegeleverd op de aangegeven datum.

Jappiek 03-02-2010

Een goede service met een duidelijke begeleiding hoe ver
men met de bestelling is en wanneer het weg gestuurd heeft

jkrouwel 03-02-2010

goede levering endat je en dag van tevoren wordt gebeld hoe laat de levering komt

AWKok 03-02-2010

Bij het betalen van mijn bestellen via Ideal ging er wat mis. Gelukkig is wel meteen een factuur met vermelding om op rekening over te maken gemaild. Dus gewoon geld overgemaakt en nog even gebeld. Ondanks dit ongemak heb ik mijn bestelling zonder vertraging bij mij thuis ontvangen. Top.

lukas1234 03-02-2010

zondag bestelling geplaatst, maandag geld overgeschreven, donderdag 12:00 h geleverd hier in Mechelen; bij Cameranu.nl loopt alles blijkbaar op wieltjes; ben zeer tevreden met de Legria HFS10 : beantwoordt volledig aan de beschrijving op de Canon site.

fbaart 03-02-2010

Goede prijs, super snelle levering, probleemloos

Grootheest 03-02-2010

Zeer snelle en nette aflevering product.

Arjan_van_Driel 02-02-2010

Goede website en snelle levering. Het assortiment is ook goed gevuld. Met aftersales heb ik (gelukkig) nog geen ervaring.

via Track and Trace het pakket volgen is ook goed geregeld.

Dit is de derde aankoop en is tot nu toe altijd goed afgehandeld.

AL met AL een aanrader om te kopen.

winstonbogarde 02-02-2010

Bestel regelmatig en ook als er iets mis is met een camera lossen ze het netjes op en doen ze hun best om de camera zo snel mogelijk weer terug te krijgen. Dit gebeurt pro-actief hetgeen vertrouwenwekkend is.
Ze hebben vaak de laagste of vrijwel laagste prijs maar dat gaat zeker niet ten koste van de kwaliteit.
De website kan wat logischer en vooral praktischer worden ingedeeld. Bijvoorbeeld staan filters niet vermeld als optionele accessoires bij camera's met een kitlens waardoor ik handmatig eerst naar de lens moet gaan die bij de kit hoort om daar te bekijken welke filters bij de lens passen en dan nog staan niet alle passende filters bij de optionele accessoires waardoor ik tot de conclusie zou kunnen komen dat het filter dat ik zoek niet verkocht wordt door cameranu.

Tip; maak van de dikgedrukte kopjes als 'accessoires', 'onderhoud', 'filters', 'flitsers' etc een link naar ALLE flitsers, filters, accessoires, tassen, etc. Daardoor hoef ik niet in het linker kader naar de hoofdgroepen te zoeken, dan naar het merk, maat, etc.

En het allerbelangrijkste; zet de hoofdgroepen in het linker kader van de site op alfabetische volgorde. Soms moet ik tot vervelens toe staren naar de lijst om de categorie te vinden die ik zoek.

Nu is de hoofdgroep 'accessoires' een vergaarbak net als 'accu's en toebehoren'. Misschien is het een idee om Canon en Nikon apart als hoofdgroep te nemen. Bijvoorbeeld;
CANON, LENZEN, ZOOM/MACRO/etc. Vervolgens kan ik voor een specifieke lens onder het kopje accessoires kiezen voor en lensdop, flitser, filter, camera, etc.

Het is maar een idee. Verder top !

michielisthebest 02-02-2010

Het is maar een idee. Verder top !

beemt004 02-02-2010

Prettig bedrijf, goede service en perfecte levering.

keessc 02-02-2010

alles goed en prima apparaat

janrenkum 02-02-2010

nemen ruim de tijd voor uitleg en zelf proberen ondanks dat het er druk is

ThT 02-02-2010

Helder website met goede informatie. Bestelling plaatsen zeer eenvoudig, uitleg goed.

DaNaca 02-02-2010

Geweldige shop. Eind van de middag besteld, binnen een uur een verzendmelding en de volgende dag in huis.

Toen de camera wat haperende pixels bleek te hebben (geen schuld van Camernu.nl) kon ik de camera (binnen 7 dagen) zonder problemen terugsturen voor een nieuwe. Vrijdag opgestuurd, zaterdag bij Cameranu ontvangen, maandag een nieuwe verstuurd en dinsdag naar volle tevredenheid in mijn bezit.

HennieBlomsma 02-02-2010

Uitstekende service en snelle levering van bestelling.

peugot206 02-02-2010

goede informatie, goede betalingsmogelijkheden en perfecte afhandeling van de bestelling

miriam1961 02-02-2010

Alles prima en snel gegaan en afgehandeld

Bax01 02-02-2010

Door ervaring weet ik dat de service, de vakkundigheid, klantvriendelijkheid en de after sales van hoge kwaliteit zijn.

henniedraayer 02-02-2010

goede site met keurige levering.
Alles met 1 dag in huis bezorgd

hendrik53 02-02-2010

altijd alles prima verlopen ,geen klachten

eric van rijen 02-02-2010

Goed en soepel

raymondwalpot 02-02-2010

snelle afhandeling en levering

Joris_BE 02-02-2010

Bereikbaarheid: er was een probleem met de betaling via creditcard, even een mailtje naar de klantendienst en even later was het probleem verholpen, zeer goed dus.

Levering was goedkoop en snel, enkel de tracking via TNT werkt niet goed voor verzendingen naar Belgie: eenmaal de grens over kan je het pakketje niet meer volgen, maar dat ligt aan TNT natuurlijk.

k.vledder 02-02-2010

Nadat ik een foutje had geconstateerd werd dit snel en professioneel opgelost.
Ik heb vaker in deze winkel gekocht en ben altijd prima geholpen.

johansson 02-02-2010

Momenteel zeer tevreden kan geen opmerking geven.

almeidajpg 02-02-2010

This website would greatly improve if it had an English version. Other than that they have an extraordinarily fast response time for any email you send them. Which is very good and unusual compared to other websites.
I definitely recommend this shop, it is trustworthy and reliable.

Peter0161 02-02-2010

Website is zeer toegangkelijk en duidelijk. De link naar de accessoires wordt goed wergegeven zodat zoeken niet nodig is. Levertijd perfect, binnen 1 dag de apparatuur in huis.

EStaijen 02-02-2010

Zeer correcte en snelle afhandeling en precies datgene ontvangen dat er besteld was.
Ook was de levering conform de afspraak.

JanBoon 02-02-2010

bestellen is eenvoudig, de levering erg snel, en netjes verpakt.

joeharp 02-02-2010

Na een paar bestellingen, tot nu toe, heb ik een uitstekend ervaring met cameranu.nl; Site is duidelijk, goede begeleiding en snelle zending!

hennymichel 02-02-2010

Vind alles prima verlopen na bestelling via internet

Peetje4493 02-02-2010

Erg snelle afhandeling! Goede voorwaarden.
Prima ervaringen met Cameranu.nl

Logister 02-02-2010

2 dagen na bestelling en betaling de bestelde lens reeds binnen.

Ben zeer tevreden over Cameranu

W.C.VandePol 01-02-2010

zeer snelle verwerking van de order, netjes verzonden, goed verzorgd pakketje

Anoniem 01-02-2010

After Sales: Teveel verschillende personen tijdens briefwisseling (email verkeer).
Als klant wil je graag een dossier verantwoordelijke die vanaf het eerste contact ook de uiteindelijke afhandeling verzorgt.
Conclusie: uiteindelijk komt alles terecht en wordt alles goed afgehandeld... nog steeds mijn favoriete winkel op fotografisch gebied!

danikooy 01-02-2010

Na het plaatsen van mijn bestelling, werd er spoedig contact met mij opgenomen om een leveringsafspraak te maken. Pakket werd keurig op tijd, zoals afgesproken, op een door mij opgegeven adres afgeleverd. Ik ben dan ook zeer tevreden over de levering.

rku 01-02-2010

Correcte en snelle levering en statusupdates hierover.

skippie123 01-02-2010

Snelle respons en vriendelijke behandeling bij correspondentie.

tedhouder 01-02-2010

De website is overzichtelijk en snel en ik heb nog nooit een time-out gehad. Men voldoet aan de bewering voor 17.00 uur besteld, de volgende dag in huis.

beaumimi 01-02-2010

Zeer prettig geholpen.
Ik twijfelde tussen twee soorten fototassen en de persoon aan de balie hielp me, de goede keuze te maken.
Ook bij eerdere aankopen werden we goed geholpen.

maanlander 01-02-2010

veel keuze uit diverse camera's, ook de aangeboden pakketten zoals camera+geheugenkaart+extra accu zijn erg handig en voordelig. De camera is snel in huis en wordt aangetekend (dus verzekerd) verstuurd. Dit is de 2e camera die ik via hen bestel en tot nu toe zeer tevreden!