Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mr francois 09-02-2010

CameraNu.nl heeft een duidelijke site,goede communicatie per mail en snelle levering..donderdag vanuit Belgie bedrag overgemaakt en de Camera afgeleverd dinsdag namiddag rond 18:00 .Hopelijk doet de Camera het nu even goed zoals beschreven op Kieskeurig.

vuurgeit 09-02-2010

Al enkele jaren bestel ik al mijn fotografie gerealateerde artikelen bij CameraNu. Altijd naar volle tevredenheid.

Altijd zijn ze ook hun belofte nagekomen: Indien op voorraad (zichtbaar op de website) en betaling binnen voor 16 uur, volgende werkdag in huis.

Tot mijn laatste order heb ik nooit gebruik hoeven maken van actersales, maar intussen weet ik dat ook dit prima geregeld is.

Er zijn meer aanbieder van deze artikelen, sommigen zijn soms(!) ook goedkoper. Maar ik raad anderen altijd aan in ieder geval bij CameraNu te kijken omdat ze ook doen wat ze beloven.

Beedesign 09-02-2010

Ik vind de 'accessoires" zoals de lensdoppen etc. wat moeilijk te vinden op de site.

1971jeroen 09-02-2010

Zeer snelle levering. Binnen dag na bestelling was het afgeleverd.

ontbrekend item in bestelling ook zeer snel en voorkomend opgelost.

Mail en telefoon netjes beantwoord.

paulscholten 09-02-2010

Gemakkelijke site om te bestellen.
Betalen via Ideal is klantvriendelijk.
Levering was supersnel.
Artikel was goed verpakt.

Hoff444 09-02-2010

x

HEYLO 09-02-2010

Snelle en correcte afhandeling. Informatie met stand van zaken wordt gegeven naar de klant toe. Perfecte service. Ik keer tevreden terug.

yves-vdb 09-02-2010

Camera besteld en betaald op dinsdag met een internationale overschrijving. Donderdag reeds bevestinging van ontvangst betaling en verzending van product, hetgeen vrijdag netjes afgeleverd werd op het opgegeven adres.
Supersnelle, correcte service met zeer goede opvolging voor een beperkte verzendingskost.
Zeer prettige winkelervaring !!!

Mweiga 09-02-2010

Alles wat ik in deze winkel heb gekocht is van prima kwaliteit en zeer snel geleverd. Het geleverde product komt helemaal overeen met de afbeelding/beschrijving op de website.

Evanah 09-02-2010

Jullie website is heel duidelijk en makkelijk.Top service.Altijd helpzaam en vrindelijk.Levering zonder problemen en altijd op tijd.Ik ben erg tevreden.

martijnvdkolk 09-02-2010

De website is duidelijk en goed toegankelijk. Weinig onnodige poespas of andere nutteloze informatie. De fysieke winkel is goed bereikbaar, alleen is het opletten dat de afslag genomen wordt. Bestelling en levering gaan zeer snel, voor 16:00 besteld is de volgende dag in huis, mits het product op voorraad is. Hiervoor een pluim! Geen ervaring nog met aftersales, aangezien de producten uitermate goed functioneren.

joep.niens 09-02-2010

perfect behandeling
een bestelling geplaatst van op voorraad zijnde artikelen - maar net na bestelling was een artikel niet meer in stock - dus werd het op back-order geplaatst waardoor de orginele artikelen nog wel op tijd (verjaardag) toekwamen

goede en vriendelijke service

Maarten_Dols 09-02-2010

Goede winkel met een snelle levering. Ook worden afspraken, zoals e-mails enz., goed nagekomen.

adeserranno 09-02-2010

correcte en snel !

jbijsterbosch 09-02-2010

Bereikbaarheid is als minder goed aangegeven aangezien we met het betalen geen gebruik konden maken van ideal omdat het niet werkte.

zwol1950 09-02-2010

Nog geen ervaring met aftersales
Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Snelle levering.

Uitstekende en snelle commuicatie per mail

Communicatie over vVoorraadbeheer op website is technisch goed verzorgd.

jurema 09-02-2010

We zijn zeer tevreden over de levering van het door ons bestelde. Op een zondagavond besteld en dinsdag al in huis, super snel!

sande215 09-02-2010

Overzichtelijke website, goed assortiment, scherpe prijzen. De voorraadinformatie lijkt te kloppen en de levering is dan ook prompt. Betaling via Ideal, of per pin bij aflevering (tegen meerkosten).

Bereikbaarheid is iets lastiger vanwege de ligging op een industrie-terrein in Urk. Maar aangezien de website uitstekend is, is dat van minder belang.

Toppe 09-02-2010

Absoluut zeer tevreden over Cameranu.nl

Ben verschillende keren ook in de winkel geweest om daar iets aan te schaffen (Canon EF-S 55-250 IS & Canon 200EG Gadget) en altijd netjes geholpen.

Ook al is het op zaterdag middag behoorlijk druk, ze helpen elke consument zoals het hoort.

Kortom: Perfect geholpen, zou zelf geen verbeter punten kunnen plaatsen!

lia1972 09-02-2010

Prima winkel, duidelijke omschrijving van het product, snelle levering.

vossius1 09-02-2010

heb steeds een goed contact gehad met u en ben zeer tevredeb over de manier waarop de prdukten gepresenteerd worden.
daarnaast is de afhandeling bij bestelling en de torgezegde service bij defecten prima geregeld.

Nathalievdoorn 09-02-2010

Gewoon TOP!!!
Ik bestel al 2 jaar bij hun, en ik kijk inmiddels helemaal niet bij andere winkels meer.
Ik heb een tijd terug een lens van Tamron besteld waar ik helemaal niet tevreden over was.....
Geen punt kon zo terug gestuurd worden.
Op vrijdag op de post terug gestuurd, ik wilde graag een andere lens ervoor in de plaats.
Op maandag kreeg ik een mailtje, lens was goed ontvangen, andere lens was opgestuurd en het verschil van 30 euro wat ik terug kreeg, stond alweer netjes op mijn rekening.
In 1 dag alles rond!
Verder beantwoorden ze alle vragen die je stelt.
Je krijgt goede tips en advies.
Vriendelijke mensen.
En de bestellingen worden altijd netjes en goed afgeleverd!
Dikke 10 hoor!!!

bork1 08-02-2010

Zeer gemakkelijke bestelling van een printer via de duidelijke website en zeer snel laten bezorgen voor weinig geld extra. Besteld toen printer op voorraad was; kreeg mail toen dit het geval was.

Gerten 08-02-2010

Er kan er maar één de beste zijn en dat is Cameranu op Urk.

Oppenhuis63 08-02-2010

Bestelling keurig geregeld. E-mail bevestiging en product geleverd op afgesproken tijdstip.

V.Grafov 08-02-2010

Prima service via Internet, goede prijsen en ook nog prettige personeel in de winkel.

1floor 08-02-2010

is reeds mijn derde bestelling en ik blijf zeer tevreden over de service van cameranu.nl

mvg bruno

w.snip 08-02-2010

supersnel en keurig afgehandeld

GinoBergez 08-02-2010

x

Simon1948 08-02-2010

Cameranu heeft een verzorde website, met diverse keuze mogelijkheden.

De bereikbaarheid voor zowel per Website als per telefoon is perfect.

De geplaatste bestelling en levering is perfect te volgen via de toegezonden links.

After sales niet nodig gehad

TomGriffioen 08-02-2010

Alles werkt precies zoals het wordt beschreven op de site. Op telefoontjes en mail wordt snel en adequaat gereageerd en over ruilen wordt niet moeilijk gedaan.

janidway 08-02-2010

Snel en een uitstekende service

m.stelzner 08-02-2010

Goede service duidelijke afspraken.
Op tijd en snel geleverd!

jacobs.spee 08-02-2010

Inmiddels heb ik een aantal bestellingen gedaan bij Cameranu.
De levering is altijd snel en correct. Of de after sales heb ik nog geen mening omdat ik daar nog geen beroep op heb hoeven doen.

Ronald Jacobs

linda-Rose 08-02-2010

soepel verlopen

bkort 08-02-2010

Website dwingt je om pakket af te nemen ipv losse apparatuur.
Dat is de reden dat ik de camccorder zelf bij een andere webwinkel heb gekoicht en bij CameraNu.nl enkel de accessoires.

Jumpy123 08-02-2010

Ik ben zeer tevreden over deze Web-winkel. Zeer betrouwbaar.De website is uitgebreid en overzichtelijk. De bestelling en levering loopt altijd vlekkeloos en snel. Over de after sales heb ik nog geen mening kunnen vormen daar ik ze nog niet nodig heb gehad

Jip79 08-02-2010

Goede winkel, vriendelijk en vakkundig personeel.

wimdez 08-02-2010

Altijd tevreden met een aankoop bij CameraNU.nl !

sjpg 07-02-2010

Snel en goed, bovendien heel nette prijzen!
After sales heb ik nog niet hoeven gebruiken, dus n.v.t.

123goud 07-02-2010

goed en snel geleverd!
Ook werd ik per mail goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

frisiana 07-02-2010

Keurig binnen 2 dagen afgeleverd. Product is geheel naar wens maar de bestelling van mogelijk benodigde DVD's was een flop.
Ik meende 10 DVD's besteld te hebben maar het vwaren 10 lege doosjes.
Helaas, hoe kun je zoiets verkopen bij een nieuwe DVD recorder !!!

Alubbers2010 07-02-2010

Snelle levering en levertijd.

k.c.rip 07-02-2010

De website was informatief en heeft uiteindelijk geleid in de keuze en de bestelling.

De bestelling en de levering waren conform de afspraak (en zelfs nog sneller)

bvd123 07-02-2010

Zeer fijne online webshop met veel keus. Service is erg goed en de levering/communicatie is ook razendsnel.
2e camera hier gekocht en wederom alles netjes geleverd. Dit is een webshop zoals ze allemaal moeten zijn.

TOP!

Peter van Dinther 07-02-2010

Niks op aan te merken, soepel allemaal.

ericverhagen1963 07-02-2010

Ik heb lekker gemakkelijk en vlug gewinkeld ,en ben goed en vlug geholpen en dat is zoals ik het hebben wil, kort en krachtig en goed ,dank u

awlanghout 07-02-2010

Snel en accuraat