Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

oudem023 15-02-2010

Prima winkel, prima bereikbaarheid, goede website en vriendelijke medewerkers die vakkennis hebben en dat willen delen. Eerlijke antwoorden, ook waarom er niet onderhandeld kan worden over de prijs van de artikelen (die doorgaans toch tot de goedkoopste behoren).

Goede uitleg over aankoop en mogelijkheid tot proberen in de winkel (ook buiten op de stoep)

jammer dat ze tussen de middag zo lang dicht zijn, je wordt echter als je eenmaal binnen bent (zelfs vlak voor sluitingstijd) beslist normaal geholpen zonder haast en zonder drang je de winkel uit te krijgen.

arjenbork 15-02-2010

alles netjes en snel verlopen

Weesredelijk 15-02-2010

Alles in orde

andrea12 15-02-2010

Bestelling op zondagmiddag voor 16.00 via i-deal betaald.
Direct een mailtje gekregen met bevestiging. Volgende dag kon ik mijn bestelling traceren, en op dinsdag had ik het in huis. Fantastisch snel!

Menzerna 14-02-2010

Zondag besteld, dinsdag afgeleverd. Goed verpakt, alles compleet, met NL-gebruiksaanwijzing. Helemaal zoals het hoort. Prima!

tkerkhof 14-02-2010

snelle levering. Over de afdtersales kan ik nog niets zeggen.

adelgonde 14-02-2010

Producten vlot te vinden op site. Duidelijke structuur in aanbod.
Snelle levering. Direct bevestingen via mail bij bestelling, betaling en verzending. Verzender bevestigd per mail zending product. Keurig en stevig verpakt.

munster46 14-02-2010

Op een zondag heb ik de camera besteld en meteen dezelfde dag kreeg ik een mail ter bevestiging van mijn bestelling. Een dag later kreeg ik een mail dat de camera verzonden werd en op dinsdag werd deze, keurig verpakt, afgeleverd. Prima service.

jpmdooh 14-02-2010

Goede webshow, snelle levering, Bereikbaarheid en aftersales nog niet nodig gehad. Heb al vaker bij CameraNU.nl iets besteld en ben elke keer weer verbaast van de super service

marcelschueremans 14-02-2010

Goede bereikbaarheid met een duidelijk overzicht van de producten. Duidelijke prijs en verzendkosten afspraken.

Binnen de twee dagen geleverd.

After sale, inlichtingen ingewonnen over aangekocht product, vlug en correct beantwoord door CameraNu.

lezer34 14-02-2010

heldere informatie, goed product, snelle levering

Iris250 14-02-2010

De website is goed overzichtelijk en je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status van je bestellig.
Bij ontvangst is het bestelde product, keurig verpakt!
Mocht weer iets van dien aart nodig hebben, ga ik zeker weer bij kijken bij cameranu.nl

draad081094 14-02-2010

Goede,duidelijke website. Goede,zorgvuldige en snelle afhandeling van de bestelling. Wordt goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken omtrent de verzending van de bestelling.

pietarnhem 14-02-2010

Overzichtelijke website. Goed aanbod. Lage prijs.

ainsworth 14-02-2010

Website mag voor ons iets duidelijker. Mn de info voor het tracken van een bestelling. Vanuit het buitenland is dat niet goed mogelijk.

Bestelling en levering is niets op aan te merken.

kndebruin 14-02-2010

Duidelijk en snelle service. Goede communicatie aangaande orderinformatie en logistieke proces.

Nellien55 14-02-2010

Na het zoeken naar een geschikte camera voor ons doel, kwamen we uit bij een Power Shot SX20 camera van Canon, omdat de rest van onze camara's ook van Canon is, en we graag bij eén merk wilde blijven. Wij zijn wat fotozaken hier in de omgeving afgeweest, maar die waren allemaal een stuk duurder, en konden hem ook niet direct aan ons leveren.
Dus aan het internetten gegaan.En nu de camera via cameranu.nl besteld. Een stuk goedkoper, snelle en vlotte service, en we zijn dan ook uitert tevreden. Ook bij een volgende aanschaf houden we jullie zeker in gedachten!

bostelaar 14-02-2010

Al verschillende dingen bij deze winkel gekocht, en nog geen negatieve ervaringen opgedaan. Ga zo door.

cduindam 14-02-2010

Ik heb inmiddels drie keer iets gekocht bij Camaernu.nl Alle drie de keren een zeer snelle levering, waarbij de artikelen goed verpakt waren. Het laatste artikel heb ik zonder problemen kunnen ruilen (een cameratas die ik toch wat groter wilde hebben). Ik ben hiervoor naar Urk gereden. Ik heb niet te lang hoeven wachten, er was trouwens gratis koffie. Het artikel kon ik zonder gedoe ruilen voor een groter exemplaar. Opvallend is wel dat je voor retouren en klachten naar een aparte ruimte gaat, twee hoog. Medewerk(st)ers zijn klantvriendelijk en hebben verstand van zaken.

vlinderftgrf 14-02-2010

vakkundig, snel, en inmiddels vertrouwd

fipspm 14-02-2010

Bestelling, betaling, informatie, levering en nazorg prima verlopen.

Hans Tornak 14-02-2010

Alles was prima bij de bestelling en levering van deze camera, m.u.v. de wijze van bezorgen. Ik heb het diverse malen geprobeerd, maar ik kon eigenlijk alleen kiezen voor bezorging per koerier, maar dat kostte wel € 20,- extra, en dat voor een kleine camera. Omdat ik de camera met mijn dochter, voor haar snel naderende verjaardag, heb besteld, heb ik de bestelling door laten lopen. Maar een volgende keer zal ik om deze reden niet snel meer bestellen bij Camera.nu.

Aris60 13-02-2010

Goede ervaring eerder opgedaan. Cameranu levert snel. Orderstatus wordt direct bijgewerkt. Betrouwbaar bedrijf.

hupie 13-02-2010

Perfecte afhandeling, kwaliteit product is helemaal top. Snelle levering

Laurens123 13-02-2010

Perfect,alles naar wens

aswani 13-02-2010

Alles volgens planning afgeleverd.

margreth123 13-02-2010

Ik ben erg te spreken over de aankoop en de levering, het is allemaal prima verlopen

HenkvanMeeuwen 13-02-2010

Op de duidelijke website met veel productgegevens kan je makkelijk een keuze maken tegen een concurrerende prijs.
De verdere afhandeling verloopt vlot en uiterst professioneel. Een aanrader.

JCDThiermann 13-02-2010

Camera (nieuw aangeschaft) bleek bij openen van doos en activeren camera niet ongebruikt te zijn. Melding van gemaakt bij servicedesk en dezelfde dag 's avonds werd een geheel nieuw exemplaar afgeleverd. Ik vind dat topservice!

Kees 13-02-2010

Gisteren besteld en vandaag keurig afgeleverd. Dit terwijl de bestelling eigenlijk te laat in de middag was. Tevens was de prijsstelling van de zonnekap ca 5 euro lager als bij diverse grote leveranciers in Rotterdam en omgeving

vicrei 13-02-2010

Al een paar keer bestelt en echt goede service, groot assortiment en hele snelle levering, zelfs in belgië.

loa47 13-02-2010

Ik koop regelmatig bij cameranu en ben zeeeeeer tevereden, het kan niet beter

Bernieklompmaker 12-02-2010

Snelle afhandeling voor scherpe prijzen!

HP van Hagen 12-02-2010

Had een box gekocht om foto's van producten te maken. Na één dag al in huis. Bleek de box die ik had besteld te klein te zijn.
Zeer makkelijk via de website een retour formulier ingevuld met de vraag naar een groter model deze geprint, alles ingepakt en retour gestuurd. Volgende dag al een mailtje dat alles was ontvangen met een credit nota en een link naar iDEAL om het verschil te betalen voor het grotere model.
Dag later een bevestiging van de betaling en weer een dag later het juiste artikel in huis.

Kort:

snelle bevestigging
levering op tijd
" een aanrader "

Sjirk1963 11-02-2010

De website is overzichtelijk en geeft prima informatie over de producten. De levering was supersnel en werd in e-mails goed aangekondigd. Zelf het pakket kunnen volgen via track & trace werkt perfect. Voor herhaling vatbaar!

cmobach 11-02-2010

het gaat altijd om kleine details die de service bepalen. Ik ben goed te woord gestaan in de winkel - men neemt alle tijd voor je. De deskundigheid van de begeleiding van het produkt was goed, niet optimaal. De videospecialist was er op dat moment niet en dat is me ook verteld, heel eerlijk.
Een dag later heb ik getelefoneerd met de zaak over het geleverde produkt. Men zou terugbellen - Geen antwoord.
Weer een dag later met de juiste videoman gesproken ; hij zou de best belangrijke vragen problemen bekijken en terug bellen.
Dat is helaas nog niet gebeurd en waarschijnlijk moet ik er toch weer zelf achteraan.........
Het gaat hier wel om een camera van meer dan 3000 euro
en eigenlijk verwacht ik dan meer feedback.

Ordelman 11-02-2010

Goede site, lage prijzen en prima levering.

Veneficus 11-02-2010

Website:

+ Groot assortiment (de bestelde lens heb ik nergens anders kunnen vinden)
+ Nuttige combi-suggesties
+ Logisch ingedeeld
+ Niet te flashy

- Kolom met categorien niet heel duidelijk ingedeeld (kleurcodering zou handig zijn)
- Geen productvergelijking mogelijk

Bestelling en aflevering:

+ Uitstekende prijs
+ iDeal
+ Volgende werkdag bezorgd

- Extra kosten voor creditcard

A.M.S. 11-02-2010

Keurige afwikkeling. Snelle levering. Zaak in Urk eerder bezocht - niets dan lof over advisering bij aankoop.

MWelboren 11-02-2010

Ben zeer tevreden over Cameranu.nl. Zowel in winkel als online prima service en scherpe prijzen.

Ferdie 11-02-2010

Zeer snel geleverd!

Pascal1964 11-02-2010

Alles is perfect en heel correct verlopen en in een ongezien rap tempo.Het was een plezier om iets bij deze firma te bestellen.Spijtig dat ze een meerkost vragen voor betalingen met credit card.

eggspert 11-02-2010

mooie website met nog mooiere produkten die vaak goedkoper zijn dan bij menig andere firma!
Bovendien heeft camera.nu ook een winkel wat veel vertrouwen geeft. Ik had er al eerder wat besteld en zal het in de toekomst zeker vaker doen.

Sudajato 11-02-2010

Zeer handige, snelle site en service! Direkt reactie via email over de betaling en order. Volgende dag alles in huis. Mijn complimenten!

P.Levens 11-02-2010

Bij betaling via I-deal heb je de bestelde spullen de volgende dag al in huis.
Service is ook prima, een accu die erg slecht werd na vier maanden, is zonder problemen vervangen.

EdithK 11-02-2010

Vorige week heb ik bij CameraNu een Lensbaby fisheye optic besteld en deze de volgende dag opgehaald.
Hij lag keurig voor me klaar. De medewerker nam alle tijd om uit te puzzelen hoe de lens in de composer te doen.
Een plezierige winkel met een vriendelijke ontvangst.

Eric1952 11-02-2010

Prima zaak met uitgebreid assortiment en lage prijzen.
Gemakkelijk zoeken op de website en ook in de winkel wordt je prima geholpen. Ik heb er al veel gekocht het meest via internet, altijd de volgende dag in huis en ben een keer in de winkel geweest om een D700 te kopen( ik wilde hem eerst in m'n hand hebben). Met de after sales of garantie heb ik geen ervaring maar hoe het bedrijf op mij overkomt zal dat geen probleem zijn.

Mezelf1980 11-02-2010

6,7
Beoordeling levering = zwak. Verkeerd product geleverd, waarna het veel moeite heeft gekost dit weer om te ruilen voor het juiste product.

jamie4 11-02-2010

De bestelde camera is goed verpakt en zeer vlot aan ons geleverd.