Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Benno 12-05-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Nog nooit heb ik zo snel gevonden wat ik hebben wil. Even in de zoekbalk, aanklikken, bestellen, klaar. Duidelijk site en betrouwbare shop.

Bianca 11-05-2018 Via de website gekocht

Hartstikke goed verpakt (glazen lensbal) en meteen in huis!

Bij deze winkel is men altijd hulpvaardig, er wordt met zorg omgegaan met de spullen. Ze staan altijd open voor vragen en hebben zo'n beetje alles wat ik graag zie in deze branche.

C. van den Brand 11-05-2018 Via de website gekocht

Om veiligheidsredenen wens ik niet via internet te betalen.Dus telefonisch contact opgenomen, en het
viel me op dat aan de andere kant van de lijn effectief werd meegedacht aan een oplossing voor mijn
probleem. Via een bankoverschrijving werd het probleem opgelost. Ik had mijn product na binnenkomst
van het bedrag bij Camera Nu, de volgende dag binnen. Snel en efficiënt dus.

Marc 11-05-2018 In de winkel gekocht

Goed gereged

Mooi ontvangst, deskundig advies en ze denken mee. Het is altijd top om hier langs te gaan. En de inruil aanbieding was ook goed.

Klaas 11-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Geweldige service en zeer goede adviezen

Ik had op internet fotografie spullen uigekozen en was met de gegevens naar de winkel gegaan vervolgens werd het uit het magazijn gehaald en gedemonstreerd en vervolgens werd voor hetzelfde bedrag een beter alternatief getoond dus zeer vakkundig en zeer goede service

Roger 11-05-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Nette en snelle levering. Ik vind de garantie en prijs/ kwaliteit goed bij cameranu. Prettig als het artikel je niet bevalt het gratis kan retourneren.

Michael 11-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Bij Cameranu staan ze altijd met raad en daad voor je klaar

Zowel de Winkel als de webshop zijn goed opgezet
De informatie op de website is overzichtelijk en ruim voldoende
De verkopers in de winkel hebben verstand van zaken en nemen de tijd voor je(drie verschillende ervaringen in de afgelopen 2 maanden)
De prijs kwaliteit verhouding is goed.
Gratis verzending en soms ook handig als je dicht bij woont even snel naar de mooie winkel te gaan.

jan 11-05-2018 In de winkel gekocht
beurs in Nijkerk

Stabiele service

Na het kenbaar maken van mijn wensen een kundig advies gekregen.
Levering is prima verlopen zo als aan gegeven via de pakketdienst.

Menno Pieters 11-05-2018 Via de website gekocht

Super snelle service!

Ik koop vaker bij Cameranu.nl en zij laten me nooit in de steek. Bestellen en de volgende werkdag al in huis. Super service, snel geleverd, met een diversiteit aan betaalmogelijkheden. Bij velen kan je alleen met 'ideal' betalen, maar dan is je verzending niet verzekerd. Met Creditcard en Paypal wel en dit zonder extra kosten.

Als ik iets nieuws moet hebben, kijk ik altijd eerst op Cameranu.nl!

Klaus Dreischerf 11-05-2018 Via de website gekocht

snel en goed geregeld

Vriendelijke prijzen, veel keuze, duidelijke site, snelle levering. Prettig: de afhaalopties in meerdere winkels; kan ik zelf bepalen hoe laat ik het artikel ophaal.

K 11-05-2018 Via de website gekocht

Aanschaf beschermfilter B+W voor objectief

Doordeweeks s'avonds laat nog net voor de deadline een filter besteld. Volgende dag al vroeg in huis. Prima en snelle service!

Richard 10-05-2018 Via de website gekocht

Meest betrouwbare webwinkel met hele snelle levering

Als ik op fotografiegebied iets zoek, heeft Cameranu.nl het. Koop graag in deze snoepwinkel. Betrouwbare webshop die ook nog eens snel levert.

Bert 10-05-2018 Via de website gekocht

Kwam bij Cameranu.nl vanwege de laagste prijs. Blijkt ook nog dat ze extra korting gaven. Kortom zo'n 40 % korting t.o.v. de concurrentie.

RoeHaCo 10-05-2018 In de winkel gekocht

Enthousiast en kundig personeel

Heb al regelmatig bij CameraNu ingekocht en ga liever naar de winkel (ondanks ca. 100km afstand) omdat het personeel veel warenkennis heeft en goed kan adviseren. Daarnaast zijn ze zelf ook enthousiast over hun producten en weten je te behoeden voor miskopen. Je hebt echt het gevoel dat ze je geen duur product aansmeren, terwijl een goedkoper product mogelijk meer en beter presteert. Er wordt meegedacht en dat is fijn.

René 10-05-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Al eerder positieve ervaringen opgedaan met Cameranu.nl. Nu ook weer werd het pakket op tijd bezorgd met voor de bezorging duidelijke communicatie over de verwachte bezorgtijd. Het bestelde product van goede kwaliteit.

Gino 10-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijke verkoopsite, klantgerichte service, een topwinkel

Ik heb hier een spiegelreflex camera gekocht. Na veel uitzoekwerk bij een bepaald type uitgekomen. Deze besteld en was snel binnen. Het pakket was goed verpakt.

Afgelopen week een statief en rugtas erbij gekocht en ook deze goed en snel geleverd!

Dick Kesseling 10-05-2018 In de winkel gekocht

Service en contact goed

Echter de gevraagde demonstratie van de Reflecta 8mm Film Scanner kon niet. Ik filmde met Single 8 film. Specifiek werd op de scanner aangegeven Normaal 8 en Super 8.
Gebleken is dat het apparaat na een aantal pogingen totaal ongeschikt is voor Single 8.
De gevraagde demonstratie had teleurstelling kunnen voorkomen. Ik kan nu niets met de scanner, alleen de paar Normaal 8 filmpjes doen het goed. Jammer. Ik kan de winkel aanbevelen, maar verlang een goed advies. Het gaat om veel geld.

Peter Sijm 10-05-2018 Via de website gekocht

Enorm snelle afhandeling van zaken en alles nog gratis ook !

Leuke samenwerking uitgever van Nederlands fotomagazine Zoom en Nederlands beste fotografieketen, zowel fysiek als online.
Camera.nu verkoopt en adviseert !

Eric 10-05-2018 Via de website gekocht

Koop regelmatig bij cameranu

Het is prettig om op de hoogte te blijven van aanbiedingen die op groepen artikelen gelden. Dan heb je nog eens waar voor je geld en de service is erg goed en snel.

stefan 09-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service, zoals altijd!

Deskundig advies, via chat, mail of telefoon. En als je er een leuke dag van wilt maken kan het ook live!
Via internet besteld vandaag (tot middernacht) besteld, morgen in huis. Ook de after sales is uitstekend. Ooit bij een product waar ik minder tevreden over was (had dat laten blijken middels een review), werd er contact met opgenomen hoe het op te lossen. Kortom service hoe service hoort te zijn.

Harry 09-05-2018 Via de website gekocht

Altijd goed!

Cameranu.nl is een zeer toegankelijke (online) winkel met een ruime keus aan fotoapparatuur en accessoires. Even navigeren, snel het juiste artikel vinden, betalen en de volgende dag de spullen in huis. Bij Cameranu.nl voelt alles goed en kom ik graag terug.

wendy 09-05-2018 Via de website gekocht

top service met top medewerkers

tien jaar geleden hebben wij een camera besteld en sindsdien zijn we goede klanten van cameranu.nl. Op alle vragen hebben ze antwoord en de service is enorm goed. We hebben verleden maand bijvoorbeeld een camera met toebehoren besteld en als service brachten ze het zelf via hun eigen koerier. De site is heel duidelijk maar mocht je toch een vraag hebben dan kan je altijd bellen, en dat hebben we gedaan . De telefoon gaat niet lang over, we hadden gelijk een medewerker aan de telefoon.....waar maak je dat tegenwoordig mee.....????

Pim 09-05-2018 Via de website gekocht

Doen wat beloofd is

Levering was snel; verkeerd artikel snel teruggenomen; geld wordt teruggestort.

te giffel 09-05-2018 Via de website gekocht

groote product keuze, tegen goede prij en levering

Met vragen word je snel en vakkundig geholpen, ze hebben een ruim aanbod en een zeer goede dienstverlening

Gijs de Koning 09-05-2018 Via de website gekocht

Breed product aanbod tegen scherpe prijzen

Cameranu.nl is een zeer fijne webshop met een enorm breed aanbod van producten Ik kijk altijd eerst hier of het product beschikbaar is en meestal hoef ik niet verder te zoeken. Ook de prijzen zijn goed dus daar hoef je ook niet verder voor te zoeken. De site is goed doorzoekbaar met filters per productgroep om het echt makkelijk te maken. Het feit dat er een echte winkel achterzit in Nederland geeft vertrouwen in de service.

Gerard 09-05-2018 Via de website gekocht

TOP!

In twee woorden: Goed en Snel! De webwinkel is zeer uitgebreid, de prijzen zijn ok, de service is heel prettig en effectief, en de levertijd is supersnel.

Gijs 09-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service via mail en of telefoon

Ik vind, Camera nu.nl Urk een heel prettige webchop / winkel waar ik graag mijn fotografie spullen koop staan altijd klaar voor advies of toelichting door deskundige medewerkers en is zeer betrouwbaar eigenschappen die ik erg op prijs stel .

F. Kieneker 08-05-2018 Via de website gekocht

ABSOLUTE TOP SERVICE.

Geweldige winkel/website met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding t.o.v andere winkels/sites.
Zeer goede overzichtelijke site, en de levering van je aankopen is niets op aan te merken.

Ruud 08-05-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en goede service

Ik bestel meestal mijn spullen bij Cameranu.nl. Fijne website en veel op voorraad. De klantenservice is waarom ik bij cameranu bestel, altijd snel en vriendelijk met antwoorden. Als er een probleem is doen zij hun best om het zo goed mogelijk voor je op te lossen.

gerard fackler 08-05-2018 Via de website gekocht

Service is zeer goed

Eenmaal wat gekocht wat niet paste voor camera in winkel prima geholpen en geen moeilijk gedoen met prijs

Frits van Dijk 07-05-2018 In de winkel gekocht

Snel handelen

Na een kwartiertje chatten metUrk was ik eruit, mijn nieuwe Vortex telescoop was voorradig op Urk. Met een uurtje was ik er en aan de balie bleek ik de man waarmee ik had gechat live te ontmoeten. Even de puntjes op de’i’ gezet en een statief erbij gekocht. Helemaal tevreden het vliegtuig ingestapt en binnen 24 uur mijn eerste Pijlstormvogel langs de kust van Lanzarote gespot. Helemaal gelukkig en tevreden over mijn aankoop en de fijne service!

Remco 07-05-2018 In de winkel gekocht

Goede en snelle service

Ik heb de benro s8 video kop in de winkel gekocht en werd gelijk geholpen, ze hebben me de werking van de video kop erg goed uitgelegd. Al met al een erg goede winkel met mensen die tijd voor je nemen en er verstand van hebben.
Wat wel jammer is dat er 3 dagen na kopen een kortingsactie op statieven en ook op statief koppen kwam, als ik dat had geweten had ik die paar dagen even gewacht met aanschaf, en dat was me niet verteld.

Officiele reactie van CameraNU.nl 07-05-2018

Hoi Remco,

Dank voor je review, en goed te horen dat je fijn geholpen bent in de winkel. We hebben je even een mail gestuurd over het nét missen van de actie, en we zien je reactie tegemoet.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Pieter 07-05-2018 Via de website gekocht

De focus ligt op de klant..

Bij alle aanbieders via een website kwam CameraNU.nl voor mij als beste uit de bus. Scherpe prijzen en snel geleverd. De website is duidelijk en overzichtelijk.

B.v.Grinsven 07-05-2018 Via de website gekocht

Snelle service en goede prijs

Cameranu.nl kwam na vergelijk met andere webwinkels met de beste prijs voor mijn wensenpakket voor beginnend fotograaf. Fijn dat ze in de webshop meedenken met bijbehorende producten. Daarnaast bieden ze een snelle service, zodat ik ook snel aan de slag kon.

Geschut 07-05-2018 Via de website gekocht

Netjes antwoord op mijn vraag
Ook snel antwoord
Snelle levering de volgende dag al
Precies het product wat ik wilde

W. Bleijenberg 07-05-2018 Via de website gekocht

Mooi assortiment, met goeie en snelle service!

De shop zit overzichtelijk in elkaar en het grote assortiment is erg aantrekkelijk. Verder worden orders goed en snel afgeleverd.

Roelie 07-05-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden

Deze shop bood wat ik zocht. Er was een duidelijke omschrijving en er hoeft geen verzendkosten worden betaald. Er werd direct aangegeven wanneer het artikel werd bezorgd.

Petra 07-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Duidelijke website, artikel wat je zoek is goed te vinden. Je kan op een makkelijke manier verschillende artikelen met elkaar vergelijken en uitgebreide informatie over de artikelen.

Tojosenior 07-05-2018 Via de website gekocht

Super informatie over bestelling en snelle levering:TOP !

Gekozen voor CameraNu wegens de uitvoerige informatie op detail-niveau van het gewenste product. Bovendien Komt de site en het telefonische contact buitengewoon vriendelijk en kundig over.

S 07-05-2018 In de winkel gekocht

Aaanschaf nieuwe camera

Weer prima geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe camera. Service op hoog niveau. Klantvriendelijkheid top.

Cor 07-05-2018 Via de website gekocht

Handig artikel

Als de zon op de monitor schijnt,is deze zonnekap een uitkomst,beeld is weer helder en scherp te zien,tevens handig om altijd bij je te hebben,hij is opvouwbaar.

R.Hansum 06-05-2018 Via de website gekocht

Prima levering, alles volgens afspraak op de website!

Toevallig via Google op de website gekomen en dat was een goede keus. Zocht al eerder naar een tafel statief voor mijn camcorder, maar zonder veel resultaat.Maar in Urk was het raak voor een prima prijs.

Ronald van’t Hull 06-05-2018 In de winkel gekocht

Uitstekend advies

Men neemt de tijd voor je en geven uitstekend advies, prettige zaak, klantvriendelijk en ongedwongen.

Rianne 06-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Tijdens een leuke en leerzame workshop van Johan van der Wielen, georganiseerd in samen werking met Camera.nu, mochten we geheel vrijblijvend Benro filters uitproberen. Een perfecte combinatie! Na een dag experimenteren weet je wat je uit eigen ervaring of de filters bevallen en of je daar geld aan wil geven. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar met andere artikelen. Bij Camera.nu kun je overigens de artikelen gelijk meenemen, alles in in behoorlijke hoeveelheden op voorraad. Dat vind ik persoonlijk heel prettig!

Lub 06-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Kennis van zaken, eerlijk advies en ze nemen de tijd voor je

Kwam om een accu voor mijn camera. Mij werd niet de duurste aangesmeerd, maar meteen ook een goedkoper alternatief aangeboden van dezelfde kwaliteit. Als is het druk, de medewerkers nemen alle tijd voor je, ook al kom je voor een relatief goedkoop product. Ik zie dat graag!

Aly B. 06-05-2018 In de winkel gekocht

Super service

Ze nemen de tijd voor je en denken met je mee. Je mag alles uit proberen en retouren zijn geen probleem.

Henk Tissen 05-05-2018 In de winkel gekocht

Een geweldige aanrader door Angeline van CameraNu

Een geweldige winkel. Een uitstekend advies en super vriendelijk. Door vragen van de verkoopster over wat ik fotografeer en hoe groot / belangrijk mij hobby is heeft de verkoopster mij de juiste weg gewezen in mijn aankoop.
Door de verkopers(sters) achter 13 balie's ben je redelijk snel aan de beurt, ondanks dat het er altijd druk is. De drukte spreekt voor zich zelf denk ik.

Seip 05-05-2018 Via de website gekocht

Top service

Als beroepsfotograaf bestel ik regelmatig apparatuur bij Cameranu. Altijd snel geleverd (zelfs 's avonds!). Concurrerende prijzen, groot assortiment. Helemaal niks op aan te merken.
Ook qua service en terugsturen nooit gezeur gehad. Waren er maar weer winkels zo prettig!!

Geert-Jan 05-05-2018 Via de website gekocht

super snelle levering

Voor het eerst bij Camera.nu terechtgekomen, hetgeen mij direct goed is bevallen. Supersnelle uitlevering van het gevraagde artikel. Probleemloos en accuraat.

Ad 05-05-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Ik vind Cameranu.nl een zeer goed bedrijf. Er wordt adequaat gereageerd op mail en de producten worden snel en veilig verzonden. Ik heb alleen ervaring met het online gedeelte maar hier ben ik zeer tevreden over.