Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

wilenjos 17-02-2010

Het bedrijf probeert positief mee te denken. Vragen worden snel en correct beantwoord.

janennadie 17-02-2010

Duidelijke site, goede en snelle levering, kwaliteit fototoestel is prima. Juiste verhouding prijs en kwaliteit

AbdeVos 16-02-2010

Ruim aanbod, uitstekende service.
Vakmensen achter de toonbank.
De moeite waard om er incidenteel voor een persoonlijk advies naar toe te rijden. Mijn vrouw en ik zijn er beiden met onze eigen wensen uitstekend op weg geholpen.

Nemen alle tijd en 100% aandacht.
meerdere malen via internet bezocht en gekocht. Leveringen stipt op tijd.

Ingrid12 16-02-2010

Cameranu is niet de hele dag bereikbaar. Maar als ze dat wel zijn, wordt je prima geholpen. Bestellen en leveren gaat heel gemakkelijk, snel en goed. Nu 2 x iets besteld. 1 kleine klacht over de 2e bestelling, die snel en goed weer verholpen werd.

rudy1974 16-02-2010

Prima webwinkel! De site is overzichtelijk en er kan makkelijk en snel gezocht worden naar een artikel. In veel gevallen is het ook een van de goedkoopste webwinkel voor fotgrafie. After sales is ook prima verzorgd.Je krijgt netjes bericht wanneer je je geld retour ontvangt.

keizerjan 16-02-2010

Dit is de eerste keer dat ik iets besteld heb bij cameraNU.nl, en dit is mij goed bevallen. Indien ik weer iets nodig heb zal ik zeker op deze site gaan kijken. Ik bedank mij voor hun goede service.

Fam. Keizer

Amandavandoesburg 16-02-2010

Heel veel op voorraad en snelle levering per courier voor een redeijke prijs.
Hele aardige verkoopmedewerkers. Ik ben heel tevreden !

jacqueliene 16-02-2010

snelle en keurige levering.
Helemaal goed.

Jo175432 16-02-2010

Het is gewoon goed zaken doen met camera nu.nl met een dikke tien voor de service!!!

marinelle 16-02-2010

super snelle en keurige levering!!

bokool 16-02-2010

no nonsense en betrouwbare indruk

Pjotrr6 16-02-2010

geen motivatie

driekusnummer1 16-02-2010

Snelle levering; wordt ook netjes op de website gemeld dat een snoertje niet standaard in de doos zit, dat je dat apart bij moet bestellen.

kappie395 16-02-2010

Het is een goede winkel met mensen die goed weten waar ze over praten.
Het zijn zelf ook gebruikers van de apparatuur.
Iets wat het overleggen met de klant het werk een stuk makkelijk maakt.
Ook bij problemen zijn ze meer dan bereid om dingen voor je uit te zoeken.

Kortom een prettige winkel.

taling1 16-02-2010

Goeie club, weten waar ze over praten

stdickkoren 16-02-2010

supersnel tegen 17uu besteld en de volgende morgen in huis!

spiffi56 16-02-2010

Camera Canon Powershot SX20IS besteld op zondag avond,dinsdag al ontvangen via TNT pakketdienst! 2 werkdagen! supersnelle en correkte afhandeling,ook communicatie via mail,bevestigings berichten direkt ontvangen
Al met al fijn zaken doen met cameraNu.nl. SUPER!

saskia.keppel1 16-02-2010

Inmiddels 2x een produkt besteld bij Camera Nu.Beide keren volgende dag in huis. Overzichtelijke site. After sales was tot nu toe niet nodig, omdat wat ik bestelde goed aankwam en volgens afspraak.

joopstempher 16-02-2010

Alles wordt correct afgehandeld meerdere keren van dit internet bedrijf al zaken mee gedaan

Mitchmitch123456 16-02-2010

Goed product voor een goede prijs.
Uitstekende afhandeling.

caseware 16-02-2010

Telefonisch goed bereikbaar.
Vragen per e-mail worden goed en vlot beantwoord.

WKG 16-02-2010

6,8
Bestellen op de website ging prima. Snel en overzichtelijk. Helaas was het positieve gevoel na de levering minder. De camera was duidelijk al regelmatig uit de verpakking gehaald, gezien de vele vingerafdrukken op het scherm en de slecht teruggestopte onderdelen. Is de camera al een keer gebuikt en teruggestuurd ? Ik weet het niet, maar ik verwacht een camera die nog ongebruikt is als ik een nieuwe camera koop. Jammer. Ook jammer dat er geen mail komt om te vragen of alles goed is gegaan. Misschien verwacht ik hiervan iets te veel van een internetshop.

HenkKramer 15-02-2010

Gewoonweg zeer goede verwerking van de aankoop.

Snel, accuraat, prettig website met duidelijk aangegeven extra accessoires.

Helemaal niks op aan te merken.

sid4444 15-02-2010

prima scherp geprijsde webshop

jvanbaast 15-02-2010

website is duidelijk, overzichtelijk en makkelijk te bedienen.
bestelling en traject levering is supergoed geregeld. Ook na bestelling houden ze contact; verwijzen ze waar je informatie over het pakket kunt vinden. Een duidelijke factuur volgt en info over beschikbaarheid blijft ook dan bestaan.
Het was fijn zaken doen met CameraNU en zeker voor herhaling vatbaar!

leonart1944 15-02-2010

Uitstekende service, hele snelle levering en zeer goed verpakt. Ben erg tevreden met de totale afhandeling.

fotoclub 15-02-2010

Hebben alle tijd om je vragen te beantwoorden, verder zeer professionele hulp. Grote voorraad van vele producten. Kijken naar de behoeften van de klant, zeer prettig.

henann 15-02-2010

Maandagavond besteld, woensdag in huis. Eerder al eens iets afgehaald. Goede service achteraf.

ronald6612 15-02-2010

prima website en zeer vriendelijke medewerkers, goed bereikbaar en ook ná de verkoop zeer goed geholpen d.m.v. omruilen product.

a.rijpkema 15-02-2010

Zowel in de winkel als via de webshop heb ik vele artikelen gekocht bij Cameranu. Onze ervaringen zijn uitstekend.

Anne Rijpkema

Bob1955 15-02-2010

Zeer overzichtelijke website. Zeer snelle en duidelijke beantwoording van vragen per e-mail.
Goede bevestiging van bestelling en verzending. Snelle levering van producten.

Gerardcnossen70 15-02-2010

Uitstekende service. Product binnen 24 uur bezorgd.

MargavanNooijen 15-02-2010

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Vandaag besteld, morgen in huis. Helemaal geweldig. En erg aardige mensen aan de telefoon.

lemmerman 15-02-2010

ik vond het geheel prima

Emdal 15-02-2010

Zeer correcte en snelle levering.
Adequate reaktie bij vragen en
opmerkingen.
Zeer gunstige prijzen.

noukster 15-02-2010

Als je via deze website iets besteld word het erg netjes afgehandeld, als je voor 16 uur besteld en betaald, doen ze het vrij snel op de post en krijg je naderhand het track and trace nummer...wat ik zelf erg fijn vind.

Ik vind dit erg goede en snelle service en dat mag iedereen weten ^_^

oudem023 15-02-2010

Prima winkel, prima bereikbaarheid, goede website en vriendelijke medewerkers die vakkennis hebben en dat willen delen. Eerlijke antwoorden, ook waarom er niet onderhandeld kan worden over de prijs van de artikelen (die doorgaans toch tot de goedkoopste behoren).

Goede uitleg over aankoop en mogelijkheid tot proberen in de winkel (ook buiten op de stoep)

jammer dat ze tussen de middag zo lang dicht zijn, je wordt echter als je eenmaal binnen bent (zelfs vlak voor sluitingstijd) beslist normaal geholpen zonder haast en zonder drang je de winkel uit te krijgen.

arjenbork 15-02-2010

alles netjes en snel verlopen

Weesredelijk 15-02-2010

Alles in orde

andrea12 15-02-2010

Bestelling op zondagmiddag voor 16.00 via i-deal betaald.
Direct een mailtje gekregen met bevestiging. Volgende dag kon ik mijn bestelling traceren, en op dinsdag had ik het in huis. Fantastisch snel!

Menzerna 14-02-2010

Zondag besteld, dinsdag afgeleverd. Goed verpakt, alles compleet, met NL-gebruiksaanwijzing. Helemaal zoals het hoort. Prima!

tkerkhof 14-02-2010

snelle levering. Over de afdtersales kan ik nog niets zeggen.

adelgonde 14-02-2010

Producten vlot te vinden op site. Duidelijke structuur in aanbod.
Snelle levering. Direct bevestingen via mail bij bestelling, betaling en verzending. Verzender bevestigd per mail zending product. Keurig en stevig verpakt.

munster46 14-02-2010

Op een zondag heb ik de camera besteld en meteen dezelfde dag kreeg ik een mail ter bevestiging van mijn bestelling. Een dag later kreeg ik een mail dat de camera verzonden werd en op dinsdag werd deze, keurig verpakt, afgeleverd. Prima service.

jpmdooh 14-02-2010

Goede webshow, snelle levering, Bereikbaarheid en aftersales nog niet nodig gehad. Heb al vaker bij CameraNU.nl iets besteld en ben elke keer weer verbaast van de super service

marcelschueremans 14-02-2010

Goede bereikbaarheid met een duidelijk overzicht van de producten. Duidelijke prijs en verzendkosten afspraken.

Binnen de twee dagen geleverd.

After sale, inlichtingen ingewonnen over aangekocht product, vlug en correct beantwoord door CameraNu.

lezer34 14-02-2010

heldere informatie, goed product, snelle levering

Iris250 14-02-2010

De website is goed overzichtelijk en je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status van je bestellig.
Bij ontvangst is het bestelde product, keurig verpakt!
Mocht weer iets van dien aart nodig hebben, ga ik zeker weer bij kijken bij cameranu.nl

draad081094 14-02-2010

Goede,duidelijke website. Goede,zorgvuldige en snelle afhandeling van de bestelling. Wordt goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken omtrent de verzending van de bestelling.

pietarnhem 14-02-2010

Overzichtelijke website. Goed aanbod. Lage prijs.