Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

MWelboren 11-02-2010

Ben zeer tevreden over Cameranu.nl. Zowel in winkel als online prima service en scherpe prijzen.

Ferdie 11-02-2010

Zeer snel geleverd!

Pascal1964 11-02-2010

Alles is perfect en heel correct verlopen en in een ongezien rap tempo.Het was een plezier om iets bij deze firma te bestellen.Spijtig dat ze een meerkost vragen voor betalingen met credit card.

eggspert 11-02-2010

mooie website met nog mooiere produkten die vaak goedkoper zijn dan bij menig andere firma!
Bovendien heeft camera.nu ook een winkel wat veel vertrouwen geeft. Ik had er al eerder wat besteld en zal het in de toekomst zeker vaker doen.

Sudajato 11-02-2010

Zeer handige, snelle site en service! Direkt reactie via email over de betaling en order. Volgende dag alles in huis. Mijn complimenten!

P.Levens 11-02-2010

Bij betaling via I-deal heb je de bestelde spullen de volgende dag al in huis.
Service is ook prima, een accu die erg slecht werd na vier maanden, is zonder problemen vervangen.

EdithK 11-02-2010

Vorige week heb ik bij CameraNu een Lensbaby fisheye optic besteld en deze de volgende dag opgehaald.
Hij lag keurig voor me klaar. De medewerker nam alle tijd om uit te puzzelen hoe de lens in de composer te doen.
Een plezierige winkel met een vriendelijke ontvangst.

Eric1952 11-02-2010

Prima zaak met uitgebreid assortiment en lage prijzen.
Gemakkelijk zoeken op de website en ook in de winkel wordt je prima geholpen. Ik heb er al veel gekocht het meest via internet, altijd de volgende dag in huis en ben een keer in de winkel geweest om een D700 te kopen( ik wilde hem eerst in m'n hand hebben). Met de after sales of garantie heb ik geen ervaring maar hoe het bedrijf op mij overkomt zal dat geen probleem zijn.

Mezelf1980 11-02-2010

6,7
Beoordeling levering = zwak. Verkeerd product geleverd, waarna het veel moeite heeft gekost dit weer om te ruilen voor het juiste product.

jamie4 11-02-2010

De bestelde camera is goed verpakt en zeer vlot aan ons geleverd.

1863 11-02-2010

Binnen twee dagen kreeg ik het product wat ik retour had gestuurd, nieuw aangetekend thuis gestuurd. Dat is nog eens service!!!

ed.snijders 11-02-2010

vlotte levering

edmonddufour 11-02-2010

op een woensdag (vrij laat) besteld en vrijdag al geleverd: kan het beter?

cjkalme 11-02-2010

Zeer netjes geholpen en vlot.
Vandaag besteld en de volgede dag al in huis.Werd gebeld dat ze onderweg was,en het tijdstip van aflevering klopte ook nog.
Bedankt.

ellesb 11-02-2010

makkelijke en duidelijke site

henkvi 11-02-2010

besteling en betaling en bezorging was goed

biancalit 11-02-2010

Ik had de camera besteld en binnen 2 dagen had ik hem binnen.
Helemaal top. Goede camera en heel gebruiksvriendelijk. Maakt goede kwaliteitsfoto's. Heb nog niet alles uitgeprobeerd maar tot nu toe ben ik erg tevreden.
Ik was alleen vergeten een kaartje bij te bestellen en die heb je echt nodig. Nogmaals bij de winkel besteld en die had ik zelfs de volgende dag! Ik ben dus helemaal tevreden.

fbaart 11-02-2010

Gewoon prima

lagas34 10-02-2010

s'middags besteld en de volgende dag al in huis, perfect

mlazeron 10-02-2010

CameraNu.nl heeft een zeer duidelijke en makkelijk lezende site. Produkten worden uitgebreid aanbevolen. Over de bereikbaarheid kan ik weinig meedelen omdat ik ze niet heb hoeven te benaderen. Bestelling en levering ging heel soepel en snel. Had diverse produkten besteld waarvan er één niet op voorraad was. Duidelijk mailverkeer over status van levering. Ook binnen enkele dagen na levering een after sale mail mbt. enquete over tevredenheid.
Bijzonder fijn zaken doen zo. Komt betrouwbaar over.

Paula Bruggen 10-02-2010

alles telkens perfect!!!
e-mails worden onmiddellijk en zeer degelijk en bijzonder vriendelijk beantwoord
alle uitleg wordt professioneel en sympathiek gegeven
ook herhaalde vragen blijven een vriendelijk en voortreffelijk antwoord krijgen
de verzending is ogenblikkelijk en met uitstekende verpakking
artikelen van topkwaliteit aan voordelige prijzen
uitstekend website
Kortom: alles gewoon perfect!!!

gveurtjes 10-02-2010

Prima winkel; beetje ver weg

fremar 10-02-2010

Snelle intuïtieve navigatie op de website.
Goede verwijzing naar relevante aanverwante producten.
Snelle levering.

joop46 10-02-2010

Alles heel goed en snel geleverd.
En het artikel voldoet meer aan de verwachting.

jovra 10-02-2010

bestelling gedaan gisteren om 12.00 uur - levering vandaag om 11.00 uur

casey51 10-02-2010

Top internet winkel.
Stipt op tijd.
In de winkel zeer goede afhandeling mat voldoende tijd voor alle klanten.
Wel lange wachttijden omdat ze tijd nemen voor de klant.
Gratis goede koffie om het wachten te ver aangenamen.
Reeds lang klant omdat ik super tevreden ben.

MargoKnegjes 10-02-2010

Ik heb enkele keren iets bij Cameranu besteld en ik was meer dan tevreden. Zodra mijn bestelling via internet is gedaan wordt ik gebeld. Of het uitkomt als het bestelde de volgende dag wordt bezorgd, rond een bepaald tijdstip. Dat gebeurt dan ook en ze houden zich heel goed aan de tijd, ook al moeten ze helemaal van Urk naar Dordrecht. Het wordt thuis afgeleverd, ik mag het bekijken, uitproberen en als ik tevreden ben betaal ik en gaat de koerier weer. Ik weet dat het een groot bedrijf is, maar als ik contact met ze heb krijg ik het gevoel van een klein familiebedrijf dat vanuit de huiskamer werkt, maar wel allemaal perfect. Ze zijn vriendelijk en leveren goed werk. Ze hebben ontzettend veel en leveren voor hele scherpte prijzen. Meer heb ik niet te wensen

AJHoman 10-02-2010

In een woord; geweldig!
Mooie duidelijke site, De voorraad stond netjes vermeld en de volgende dag had ik mijn nieuwe videocamera al in huis!
Helemaal goed, hier ga ik vaker iets bestellen.

demoore 10-02-2010

Helemaal niets op aan te merken!

Ben987 10-02-2010

Alle gewenste informatie is zonder veel moeite te vinden op de website. Bestellen is zeer eenvoudig, direct betaald en al binnen een uur bericht van verzending. Binnen 24 uur kon ik de flitser al in gebruik nemen.

Enkele maanden geleden ook een eenvoudig fototoestel besteld, zelfde service. Hulde aan Cameranu.

koba47 10-02-2010

Bijna alles wat je wilt is op voorraad en als je tijdig bestelt heb je het de volgende dag in huis!
Je hoeft er de deur niet eens voor uit.
De website is snel, overzichtelijk en makkelijk in gebruik.

Voor op mijn werk hadden we ook al eens een camera, met lens en flitser besteld. Dit verliep ook prima. Werd op afspraak bezorgd!

gron001 10-02-2010

uitstekend advies en geholpen

huipri 10-02-2010

Goede email communicatie over bestelling.
's Ochtends besteld en betaald met iDeal, zelfde dag verzonden, de volgende dag al geleverd.
Pakket goed te traceren via internet
Top !

gjreef 10-02-2010

Supersnelle levering met vooraf telefonische controle op aanwezig zijn en vragen naar alternatief afleveradres.
Vriendelijke mensen aan de telefoon !

keeshorn 10-02-2010

Binnen 24 uur volledige bestelling geleverd.

aierland 10-02-2010

Goede service, adequate opvolging van mijn vraag

agre300 10-02-2010

De website is overzichtelijk. De medewerkers in de winkel zijn terzake kundig en vriendelijk.
Ik heb het product op de website gereserveerd en bij de winkel afgehaald. De winkel is goed bereikbaar met voldoende parkeerruimte.

Kooistra62 10-02-2010

het bestelde keurig en op tijd (binnen één dag) geleverd.geen klachten.

Vandenbossche23 10-02-2010

Hzb reeds enkele malen via Cameranu.nl bestellingen gedaan en telkens is er een correcte afhandeling gebeurd.
Ben zeer tevreden.

Wat m.i.ook belangrijk is:
KIESKEURIG is te vertrouwen in zijn beoordeling over het product en de winkel.

juniorfag 10-02-2010

Prima en snel

Vaakwelsomsniet11 10-02-2010

Voor vier uur bestellen; volgende dag in huis...(mits het product op voorraad is, en in mijn fgeval was dat zo)
Na het doen van de bestelling kwam er heel snel een orderbestiching met ordernr. e.d.
Uuurtje later een verzendbevestiging met Track and Trace. Ik had mijn tekentablet de volgende ochtend om elf uur in huis.Het apparaat functioneerd perfect. Camera.Nu is wel een aanrader.

vossail 09-02-2010

Top service, alles was snel binnen. Site is duidelijk met te vergroten foto's. Je weet wat je koopt.

L.Bosch 09-02-2010

Goede service snelle afhandeling.

Mr francois 09-02-2010

CameraNu.nl heeft een duidelijke site,goede communicatie per mail en snelle levering..donderdag vanuit Belgie bedrag overgemaakt en de Camera afgeleverd dinsdag namiddag rond 18:00 .Hopelijk doet de Camera het nu even goed zoals beschreven op Kieskeurig.

vuurgeit 09-02-2010

Al enkele jaren bestel ik al mijn fotografie gerealateerde artikelen bij CameraNu. Altijd naar volle tevredenheid.

Altijd zijn ze ook hun belofte nagekomen: Indien op voorraad (zichtbaar op de website) en betaling binnen voor 16 uur, volgende werkdag in huis.

Tot mijn laatste order heb ik nooit gebruik hoeven maken van actersales, maar intussen weet ik dat ook dit prima geregeld is.

Er zijn meer aanbieder van deze artikelen, sommigen zijn soms(!) ook goedkoper. Maar ik raad anderen altijd aan in ieder geval bij CameraNu te kijken omdat ze ook doen wat ze beloven.

Beedesign 09-02-2010

Ik vind de 'accessoires" zoals de lensdoppen etc. wat moeilijk te vinden op de site.

1971jeroen 09-02-2010

Zeer snelle levering. Binnen dag na bestelling was het afgeleverd.

ontbrekend item in bestelling ook zeer snel en voorkomend opgelost.

Mail en telefoon netjes beantwoord.

paulscholten 09-02-2010

Gemakkelijke site om te bestellen.
Betalen via Ideal is klantvriendelijk.
Levering was supersnel.
Artikel was goed verpakt.

Hoff444 09-02-2010

x

HEYLO 09-02-2010

Snelle en correcte afhandeling. Informatie met stand van zaken wordt gegeven naar de klant toe. Perfecte service. Ik keer tevreden terug.