Deze score is berekend op basis van 2395 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

truuke 09-03-2010

Snelle service,netjes afgehandeld, overzichtelijk en duidelijke website. De prijzen van U producten.

Thei Luijten 09-03-2010

Als op de website in de linker kolom de rubrieken op alfabet zouden staan een 10.
Bereikbaarheid: altijd snel en deskundig advies.
Bestellen: eenvoudig, levering kan onmogelijk sneller en beter. Kijkt u maar eens wat ik de laatste jaren bij CameraNu kocht.
After sales kan ik niet echt goed beoordelen, maar als ik mijn ter reparatie aangeboden tele-objectief vóór mijn a.s. vakantie in huis heb een 10!
Een klein minpuntje, van Midden-Limburg naar Urk is meer dan 200 km..!

Milosh 09-03-2010

Meerdere malen bestellingen gedaan bij Cameranu.nl. Altijd de volgende dag geleverd, kwaliteit alsof ik het zelf uitgezocht zou hebben en er wordt bij onduidelijkheden altijd direct contact gezocht.

egberteuser 09-03-2010

Website is duidelijk, vragen worden snel beantwoord.Bestelling wordt behandeld zoals beloofd. Als er iets kapot is wordt dit direkt verholpen

godefro 09-03-2010

Geen

parduc 09-03-2010

goede duidelijke website,
snel, correct en goed contact,supersnelle levering.
vriendelijk e-mail contact

giam 09-03-2010

Binnen een uur antwoord op mijn via email gestelde vraag

Supersnelle levering

Eerder gedane aankopen idem

bakkos 09-03-2010

De site is hartstikke duidelijk en het assortiment is overweldigend compleet.
De prijzen zijn superconcurrerend!

Je krijgt zodra je bestelt hebt duidelijk aangegeven wat de status van je order is, echt supergoed.

r.vernimmen 09-03-2010

Zeer goede (internet)winkel. Bestelling na 16:00 gedaan, maar toch de volgende dag geleverd. Klasse!!

django01 09-03-2010

Erg goede service, klantvriendelijk aan de telefoon en zorg over bestelling en aflevering, goede prijsverhoudingen en veel zaken op voorraad, wat een prettige bijkomstigheid is, raad mijn vrienden en kennissen aan hier te kopen...

qwanyin 09-03-2010

alles zeer goed in orde

fototiel 09-03-2010

Snel geleverd, no troubles.

fototiel 26-04-2012

Zie ik nu dat dat geleverde artikel niet wordt genoemd? Alsnog dan. Het betreft een kabeltje van Cactus V naar Panasonic Lumix. Om de Cactus ook als camera afstandsbediening te kunnen gebruiken.

Arno Cornelissen 09-03-2010

Perfecte service en maakt belofte waard wat bezorging en kwaliteit betreft

MJonkergouw 09-03-2010

Zeer snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling, 's-middags rond 15u besteld en de camera de volgende dag in huis. Ook de correspondentie was bijzonder prettig en uitgebreid, een uitstekende service!

JohanV1973 09-03-2010

De prijs van deze camera was bij cameranu.nl het goedkoopst wat ik kon vinden op het internet. De volgende dag binnen gekregen. Bestelling was compleet en functioneerde uitstekend. Dit was een Canon Legria HF S100 met NL handleiding, programmatuur. Tot nog toe uitermate tevreden over cameranu.nl. Ongeveer 1 week in bezit.

wirds 09-03-2010

prima service

myky 09-03-2010

Keep up the good work!

mamori 08-03-2010

Goede en snelle services.

plukkie8 08-03-2010

Snelle levering, keurig netjes afgeleverd

qjoezs 08-03-2010

een zeer goede administratie,
vlekkeloos op de hoogte gesteld van iedere voortgang van de bestelling tot de aflevering.
's morgens besteld, de volgende dag rond 11:00 met TNT in huis.
V300 photo scanner doet het perfect, ook vergeelde foto's
weer prima hersteld.
ook het scannen van tekst of tijdschriften voor archief of doorzenden prima in pdf, enzv.
vol lof over camera.nu en TNT.

Peggy69 08-03-2010

Duidelijke en uitgebreide omschrijving van het produkt op de site. Zeer snelle levering; besteld en volgende dag, keurig verpakt, al in huis.

ruudburgers 08-03-2010

Zeer goed en professioneel bedrijf, ben ook een keer in het nieuwe pand in Urk geweest om een printer te kopen
Allemaal zeer aantrekkelijke prijzen , dus een aanrader

WouterHarmsen 08-03-2010

Website informatief en transparant.
Producten werden snel en in goede staat geleverd.

cinco 08-03-2010

Bijzonder tevreden over de site, de bestelling (met alle bevestigingsmails enz.) en de aflevering van het door mij bestelde. Binnenkort moeten wij een volgende bestelling plaatsen, mocht dit net zo keurig en duidelijk afgehandeld worden, dan hebben ze aan ons een vaste klant. Toppie.

j.v.Leeuwen 08-03-2010

Goede prijs snelle levering.
Prettig dat je de zending kunt volgen.

jmfrf 08-03-2010

Duidelijke website, snelle levering

B.Ravesteyn 08-03-2010

Bij Camera Nu een Panasonic DMC-TZ7 digitale camera aangeschaft. Op al mijn vragen vooraf werd steeds deskundig advies en antwoord gegeven. Na levering vrijwel direct op vakantie gegaan en de camrea gebruikt. In 1 woord een super apparaat voor zowel foto als video. Na thuiskomst lukte het niet de bestanden over te zetten naar de PC. Na enig over en weer gemail met Camera nu, bleek dat het benodigde USB kabeltje ontbrak. Ondanks dat het ruim 8 weken na levering was werd er direct voorgesteld het benodigde kabeltje alsnog na te sturen.
VOOR MIJ NIETS DAN LOF VOOR DE DESKUNDIGHEID EN DE SERVICE VAN CAMERA NU.

99argonaut 08-03-2010

Net als bij vorige bestellingen zeer snelle levering en goede communicatie.

Thijs1982 08-03-2010

Goede prijs en supersnelle levering. Op de maandag rond 20:00 een Canon camera besteld, vervolgens op de dinsdag al geleverd (betaald via iDeal).

Neel79 08-03-2010

Alles is prima gelopen; snelle afhandeling en goede communicatie. Geen verbeterpunten te noemen, want het was gewoon perfect geregeld allemaal.

Wim Pana 08-03-2010

Produkt werd geleverd, via TNT, in originele en gesloten verpakking met Nederlandse gebruiksaanwijzing.Produkt werkt prima en snel geleverd!

joey3 08-03-2010

Dit was mijn eerste bestelling bij
CameraNU,en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben,vooral over de prijs,levering en bereikbaarheid.
bij de levering werd ik netjes de dag van te voren gebeld,dat er de volgende dag om plm 13uur geleverd werd,en om 13,15 stond de koerier voor de de deur,prima service toch.
ik geef ze een hele dikke 10.
bedankt,

morres 08-03-2010

Perfect gewoon s`midags besteld sàvonds in huis

PictureThis.tv 08-03-2010

Al meerdere malen iets online besteld bij cameranu.nl en ook nu weer doen ze precies wat ze beloven.

Een Sanyo HD 2000 Full HD videocamera besteld en na vooruitbetaling via Ideal aangetekend op laten sturen. Werd de volgende dag netjes door TNT afgeleverd.

Ik geef niet gauw een 10, maar zou niet echt weten hoe ze hun proces nog moeten verbeteren. Daarom toch die 10.

de Baron-Texel 08-03-2010

Uitgebreide website, met voldoende informatie. Zeer snelle verzending van de bestellingen. Prachtige winkel in Urk, welke goed bereikbaar is. Uitstekend en vriendelijk personeel. Ook de service is zondermeer super te noemen. Mails worden bijna direct beantwoord, en telefonisch wordt je zeer goed en vakkundig geholpe. Kortom, een aanrader.

kaysachse 08-03-2010

De website is summier maar duidelijk. Vervolgens kun je het product snel bestellen zonder al te veel poespas.

peter_buitelaar 08-03-2010

Goede voorlichting, snelle reactie, bijna alles op voorraad, levering op tijd en goede aftersales

mhoogend 08-03-2010

Echt een super service.Goed bereikbaar en een product waar ik niet tevreden over was kon ik zonder problemen terugsturen en kreeg mijn geld retour binnen enkele dagen.

marije.c 08-03-2010

We hadden via hun website een camera besteld, maar bedachten een dag later dat we liever een andere wilde. Beetje stom, maar toch gebeld om te vragen of dat kon. Was geen enkel probleem! De nieuwe camera was op voorraad en werd de volgende dag al bezorgd en het te veel betaalde bedrag binnen een week teruggestort! De camera werkt overigens prima!

Leon03 08-03-2010

Ik bestel regelmatig iets via internet. Prij kwaliteittechnisch is Cameranu.nl een goeddkoop internetwinkel. Met een grote voorraad. En goeden service.

W.Berger 08-03-2010

Zeer snelle levering.
Zondag besteld dinsdag in huis.
Keurig aangeleverd geen schade.
Prima keus prijs/kwaliteit printer.
Beste koop mijn inziens.

JoopHiddink 08-03-2010

Ik heb zeer goede ervaringen met Cameranu.

Bestellingen komen zoals beloofd op tijd binnen en alles is correct verzorgd.

Vooral de aftersales heeft voor mij uitstekend gewerkt.
Een uitstekende service

Petje af

Strandman1955 07-03-2010

Gemakkelijk bestellen en betalen waarna een snelle levering volgde via de post.

PhvdMeer 07-03-2010

De website is erg compleet en duidelijk. De bereikbaarheid van de winkel is erg goed. De bestelling was in orde, en de behandeling en service in de winkel was uitstekend.

JelleKooistra 07-03-2010

efficiente en snelle levering

kappie395 07-03-2010

goede aftersale ook als er wat mis gegaan is

H.Drenth 07-03-2010

Alles werd goed en optijd geleverd.En alles was goed en deugelijk verpakt.

JellevanVeen 07-03-2010

goed service en snelle levering...

ernagraveland 07-03-2010

Supersnelle levering en scherpe prijzen!! Kortom, een internetbedrijf om aan te bevelen!!

ttrapman 07-03-2010

Prettige en overzichtelijke site met voldoende gegevens over de aangeboden producten.
Goede service en levering.