Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

262730 11-03-2010

Zeer snelle levering,goed verpakt,duidelijke rekening encontrole mogelijk op vootgang levering

dirk&loes 11-03-2010

Goede zaak betrouwbaar en super snel .
En als je wilt een prachtige showroom op Urk.

JapieE 11-03-2010

Zeer snelle levering zonder een enkel probleem.

EllenAlexandra 11-03-2010

peterlans 11-03-2010

Mijn motivering om de camera bij Cameranu.nl te kopen was de geweldige After Sales, na aanschaf van een vorige camera die niet aan mijn wensen voldeed. Met behulp van de cameranu mensen heb ik de camera terug mogen leveren en kreeg mijn geld na enkele dagen terug. Ook de telefoon gesprekken waren vriendelijk en behulpzaam. De mond op mond reclame bleek te koppen.
Ook voor 4 uur besteld, de volgende dag in huis

Henry2010 11-03-2010

hier bij cameranu.nl al verschillende keren besteld, laatst bij hun op training geweest voor een workshop strobist, de presentatie ontvangst, en de uitleg was in een woord geweldig, bij hun ook een flitser voor mijn camera gekocht, werd eerst gevraagd wat ik er mee wilde doen, werd ook duidelijk uitgelegd dat mocht ik er toch niet tevreden mee zijn, ik deze kon terug sturen, en geld terug zou krijgen, dus al met al zeer tevreden

saltop 11-03-2010

zeer snelle en correcte levering

Resiak 11-03-2010

Uitstekende internetwinkel, lage prijzen en prima service.
een verkeerd besteld artikel werd zonder problemen teruggenomen.
Een aanrader!

MielMientje 11-03-2010

Ik heb geen klachten over de service van camaranu.nl. Ik heb telefonisch contact gehad meerdere malen met vragen en de telefoon werd meteen opgenomen en ik kreeg meteen een correct antwoord. De levering van de goederen waren conform de opdracht en binnen 2 dagen na betaling geleverd. Zeer correcte afhandeling. Ik ga camaranu.nl zeker aanbevelen bij vrienden en familie

clhuisman 11-03-2010

5,8
Mijn pakket zou binnen 1 werkdag bezorgd worden. Uiteindelijk heb ik een week moeten wachten omdat mijn bestelling bij een ander bezorgd is. Hier kwamen ze bij CameraNu pas achter nadat ik ze gebeld had.

markinthedark1974 11-03-2010

Prima zaken gedaan.
Netjes op de hoogte gehouden van de levering, met tracking & Tracing.

jandylan 10-03-2010

ben erg tevreden, snelle levering

Brunno 10-03-2010

uitstekende service.
en voordelig en zeer vriendelijk

Maaswijk 10-03-2010

Ongelooflijk snelle levering. Vrijdagavond 21.10 uur besteld, meteen betaald, volgende ochtend om 11.10 uur bezorgd.

j.harmelink 10-03-2010

Prima geholpen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Strobist.Si 10-03-2010

Good service. Product as advertised. Quick delivery.

pocoloco 10-03-2010

Een heldere site, wat je zoekt is goed te vinden. Goed telefonisch te bereiken, vriendelijke telefoniste, behulpzaam. Zelfs bij een probleempje met Ideal waarbij ergens iets niet goed ging 's avonds rond 21.00 uur een persoonlijk mailtje waarmee dit perfect opgelost werd. Levering perfect, binnen 24 uur thuis bezorgd en keurig beschermd verpakt ! Hier kun je vertrouwd via internet je aankopen doen. Heb ook ooit eens iets moeten terugsturen omdat ik iets fout besteld had en dit ging ook zeer soepel en het geld werd erg snel terug gestort en dit werd ook nog eens per mail bevestigd.
Vooral zo doorgaan ;-))

Schneiders 10-03-2010

prima "winkelen".

Lidewijvandijk 10-03-2010

Ik heb al meerdere malen besteld bij CameraNu en altijd zonder problemen.
Ze leveren netjes binnen afgesproken tijd en spullen zijn altijd keurig en stevig verpakt.
Kwaliteit van de artikelen is ook goed!
Ook als je navraag doet krijg je deskundig advies en zeer snel via mail.

naam19715432 10-03-2010

snelle correcte levering via TNT, hoewel koerier was afgesproken; teveel betaald bedrag snel geretourneerd.

aquarana 10-03-2010

Handige website met mogelijkheid tot reserveren, zodat je niet voor niets komt.
Prima bereikbaar met goede gratis parkeer gelegenheid.
Vanochtend bestelling opgehaald die gisterenavond gereserveerd was, prima geregeld. gelijk ook een Canon powershot SX1IS voor m'n vrouw gekocht nadat haar alles haarfijn was uitgelegd en een vergelijk was gemaakt met andere camera's! TOPTENT met gemotiveerd personeel dat ook nog weet waar ze over praten.
enne.... gratis koffie.

margriet44 10-03-2010

' s Zondagavond per e mail besteld, de volgende dag reeds bezorgd. Perfect kan niet beter !!

aderidder 10-03-2010

prettige website en overzichtelijke informatie. After sales is door mij niet te beoordelen want alles is tot op heden perfect geleverd.

HvL111 10-03-2010

duidelijke site en snelle levering.

feike63 10-03-2010

Duidelijke overzichtelijke beschrijving van artikelen. Bij aankoop bijna direct bericht via email. Na betaling bestelling binnen 24 uur, alles keurig verpakt in stevige doos, thuis geleverd. KLASSE!!

Mary1949 10-03-2010

Goed overzichtelijk site. Medewerkers professioneel en zekeer verstand van zaken.

j.jongbloed 10-03-2010

zeer overzichtelijke website met veelinformnatie.
Uitstekende bereikbaarheid.
bestelling was op voorraad en is door mij afgehaald waarbij ik de nodige informatie kreeg en de bestelling zelfs nog kon aanpassen.
Een door mij in juli aangeschaft lens stelde niet goed scherp en werd direct ingenomen voor afhandeling door de importeur

walkoster 10-03-2010

Al mijn bestellingen zijn altijd correct en keurig verzorgd en bezorgd.
Altijd op tijd zoals de norm van cameranu.nl.
Eén maal een garantieclaim gehad voor het reinigen van een lens en ook dit is snel en grondig afgehandeld.
Ik kreeg altijd een mail met bevestiging bij ontvangst en versturing met een trackingscode.
Dit geeft een veilig gevoel.

Mijn compliment, cameranu...en ga zo door, dan zal ik jullie altijd blijven volgen in mijn toekomstige aankopen, mede door jullie sterke prijzen.

teulingen 10-03-2010

Bestelling is op het internet te volgen. Vandaag besteld voor 16:00 uur ook daadwerkelijk de volgende morgen in huis.

broek25 10-03-2010

Na aankoop en in gebruikname van de camera had ik moeite met het menu van de camera.
Ik heb via een mailtje om nadere uitleg gevraagd, die ik per omgaande mail heb ontvangen. Alle mogelijkheden heb ik nu moeiteloos kunnen instellen.

robcameranu12 10-03-2010

Mijn bestelling, Nikon D90, keurig de volgende dag geleverd.
Kon trouwens het pakket tracken via internet, dat is ook wel gemakkelijk.
Info over de te gebruiken accu's werd, via telefoon, netjes verstrekt.

M.Luisterburg 10-03-2010

Snelle levering en lage prijs.
Zijn erg tevreden.

hans4u2 10-03-2010

's Avonds besteld, de volgende dag geleverd !
Op de online factuur stonden alleen de accessoires, maar wel het volle bedrag, maar de meegestuurde factuur was OK.

sassepas 10-03-2010

goede info over status bestelling, super snelle levering!

truuke 09-03-2010

Snelle service,netjes afgehandeld, overzichtelijk en duidelijke website. De prijzen van U producten.

Thei Luijten 09-03-2010

Als op de website in de linker kolom de rubrieken op alfabet zouden staan een 10.
Bereikbaarheid: altijd snel en deskundig advies.
Bestellen: eenvoudig, levering kan onmogelijk sneller en beter. Kijkt u maar eens wat ik de laatste jaren bij CameraNu kocht.
After sales kan ik niet echt goed beoordelen, maar als ik mijn ter reparatie aangeboden tele-objectief vóór mijn a.s. vakantie in huis heb een 10!
Een klein minpuntje, van Midden-Limburg naar Urk is meer dan 200 km..!

Milosh 09-03-2010

Meerdere malen bestellingen gedaan bij Cameranu.nl. Altijd de volgende dag geleverd, kwaliteit alsof ik het zelf uitgezocht zou hebben en er wordt bij onduidelijkheden altijd direct contact gezocht.

egberteuser 09-03-2010

Website is duidelijk, vragen worden snel beantwoord.Bestelling wordt behandeld zoals beloofd. Als er iets kapot is wordt dit direkt verholpen

godefro 09-03-2010

Geen

parduc 09-03-2010

goede duidelijke website,
snel, correct en goed contact,supersnelle levering.
vriendelijk e-mail contact

giam 09-03-2010

Binnen een uur antwoord op mijn via email gestelde vraag

Supersnelle levering

Eerder gedane aankopen idem

bakkos 09-03-2010

De site is hartstikke duidelijk en het assortiment is overweldigend compleet.
De prijzen zijn superconcurrerend!

Je krijgt zodra je bestelt hebt duidelijk aangegeven wat de status van je order is, echt supergoed.

r.vernimmen 09-03-2010

Zeer goede (internet)winkel. Bestelling na 16:00 gedaan, maar toch de volgende dag geleverd. Klasse!!

django01 09-03-2010

Erg goede service, klantvriendelijk aan de telefoon en zorg over bestelling en aflevering, goede prijsverhoudingen en veel zaken op voorraad, wat een prettige bijkomstigheid is, raad mijn vrienden en kennissen aan hier te kopen...

qwanyin 09-03-2010

alles zeer goed in orde

fototiel 09-03-2010

Snel geleverd, no troubles.

fototiel 26-04-2012

Zie ik nu dat dat geleverde artikel niet wordt genoemd? Alsnog dan. Het betreft een kabeltje van Cactus V naar Panasonic Lumix. Om de Cactus ook als camera afstandsbediening te kunnen gebruiken.

Arno Cornelissen 09-03-2010

Perfecte service en maakt belofte waard wat bezorging en kwaliteit betreft

MJonkergouw 09-03-2010

Zeer snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling, 's-middags rond 15u besteld en de camera de volgende dag in huis. Ook de correspondentie was bijzonder prettig en uitgebreid, een uitstekende service!

JohanV1973 09-03-2010

De prijs van deze camera was bij cameranu.nl het goedkoopst wat ik kon vinden op het internet. De volgende dag binnen gekregen. Bestelling was compleet en functioneerde uitstekend. Dit was een Canon Legria HF S100 met NL handleiding, programmatuur. Tot nog toe uitermate tevreden over cameranu.nl. Ongeveer 1 week in bezit.

wirds 09-03-2010

prima service