Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

abroeke 12-03-2010

Snelle en correcte levering, produkt goed verpakt en mogelijkheid om te retourneren.

joop 12-03-2010

zeer snelle levering en na klacht een perfecte after sales. Goed bereikbare winkel met mensen die weten waarover ze praten.

brunobuzing 12-03-2010

b

truijens 12-03-2010

alles verliep soepel, bestellen, betalen en afleveren. Handig dat je via internet de levertijd vrij nauwkeurig kan zien.

251152 12-03-2010

Alles verloopt bij Camera NU op een nette en ordelijke manier.
Je weet wat je koopt, wat je krijgt, de levering is altijd op tijd en goed verzorgd.

rvankempen 12-03-2010

Deze lens heb ik op mijn werkadres binnen laten komen.
In mijn dommigheid had ik het buitendoosje op mijn werk weggegooid zodat ik de lens in mijn laptoptas kon meenemen, helemaal vergeten dat ik de barcode (streepjescode) nodig had om de lens te registreren bij Sigma Benelux, voor de extra twee jaar garantie.
De dames op de orderverwerking hebben hun uiterste best gedaan om deze zo snel mogelijk te verkrijgen van Sigma.
Mijn domme fout, maar prima opgelost door Cameranu.nl
(bedankt aan alle dames trouwens)

als je een lens, camera of andere artikelen in hun assortiment nodig hebt, is cameranu.nl een aanrader, goedkoper kan je het ook niet vinden.

Ga zo door.

Marvven 12-03-2010

Ik 2 weken geleden de Samsung PL1000 besteld in een package met extra batterij en SD-card.
Het bleek echter een normale SD-card te zijn terwijl de camera geschikt was voor microSD-cards. Gemaild en snelle respons gehad. Nieuwe, goede mSDcards de volgende dag al binnen.
Verder snelle en goede levering en tot nu toe werkt alles prima.

hans lington 12-03-2010

snelle levering.

alcomire 12-03-2010

prima product en zeer snelle levering!!

JaapVoortman 12-03-2010

Het bestelde werd eerder dan verwach bezorgd, goed ingepakt, volledig. Een nabestelling vanwege een vergeten product was ook binnen 24u afgeleverd ondanks dat het na de "deadline" was.
Website was wat wennen met het "verder winkelen".

BenAbeln 12-03-2010

CameraNu beschikt niet alleen over een groot assortiment fotoartikelen maar de medewerkers zijn zonder uitzondering enthousiast en vakbekwaam.
Inmiddels heb ik in de afgelopen jaren van camera's t/m accessoires bij hen aangeschaft.

h.kraaijeveld 12-03-2010

prima

f.Smit 12-03-2010

Na bestelling goede snelle bezorging, en een goede verpakking, dus geen schade

wilhelm11 12-03-2010

Over de Canon A3 printer kan ik nog niets zeggen,
maar de levering was perfect.
Zoals alle vorige leveringen trouwens ook.
Bedankt.

AnnaE 12-03-2010

Goede overzichtelijke opstelling van de producten in de winkel. Alle camera's staan op gesteld en kunnen uitgeprobeerd worden. Men wordt geholpen via een nummertjes-systeem. Als je aan de beurt bent, wordt je vriendelijk en vakkundig geholpen. Men neemt alle tijd om vragen te beantwoorden. Ik ben uiterst tevreden en ga voor de volgende aankoop zeker terug.

JanBoes123 12-03-2010

Product afgehaald bij de vestiging.
Nauwelijks wachttijd en bij het afhalen info over andere producten gevraagd en tevens ander product gekocht.
Uiterst vriendelijke service.

Jip79 12-03-2010

Prima snelle levering

ACRijkhof 12-03-2010

Levering stipt op tijd.
Goede prijs.

Mars42 12-03-2010

I.t.t. een andere webwinkel waar mijn bestelde camera achteraf niet in voorraad bleek te zijn en het 3 weken duurde voordat ik mijn geld terug had, had ik mijn bestelling bij deze shop binnen 24 uur in huis.

Arnoud2000 12-03-2010

Op de site staat: 'voor 1600u besteld, de volgende dag in huis'

Ik bestelde om 17.30u en verwachtte dat het 2 dagen later zou aankomen. Niets was minder waar. Om 17.32u kreeg ik een bevestigingsmail dat de betaling in orde was en dat hetgeen op voorraad lag. Het werd per direct verstuurd en daarna kreeg ik een Track&Tracenummer via de mail. Het was inderdaad onderweg en de volgende dag netjes door TNT bezorgd.

- Netjes! -

morenol9 11-03-2010

Ben bijzonder tevreden over CameraNU.
Betrouwbaar. Snelle levering Per TNT kun je het pakketje volgen.
Kwaliteit is prima ga zo door.Al verschillende producten bij CameraNU gekocht.

eijge058 11-03-2010

Prima Levering: snel en prima op de hoogte gehouden van de status! Zoals het hoort!

Arnold de Greef 11-03-2010

Goed en snel geleverd en tegen een zeer goede prijs.
Ik ben er blij mee.

vanWesterveld 11-03-2010

Snelle levering, alles gelopen volgens toezeggingen op website

johanhendriksen 11-03-2010

De site was goed overzichtelijk voor mij. Ik kon snel vinden wat ik zocht. De bestelling verliep ook soepel en de LaCie harde schijf werd snel bezorgd, Ik ben zeer tevreden over deze winkel.

mavdevries 11-03-2010

Hele snelle levering, erg leuke aanbieding. Zal zeker weer bestellen.

blompie 11-03-2010

Zeer goede behandeling.

W1eteke 11-03-2010

Eerst informatie over opnametafels ingewonnen; snel en een duidelijke reactie ontvangen. Product vervolgens besteld en helaas was er een knop tijdens transport kapot gegaan, geen functioneel probleem, maar toch. Dus gemaild en een week later krijg ik bericht dat ze een nieuwe knop aan mij hebben opgestuurd!

Margret62 11-03-2010

Goede klantenservice, voorafgaand aan de aankoop van het fototoestel

mika013 11-03-2010

Prettige website met genoeg informatie.
Snelle levering, goede verpakking en ik ben heel goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling.

KOFFIEmelk 11-03-2010

Laatste bestelling in perfectestaat ontvangen.
Mvgr.Lex Gouda.

janvi 11-03-2010

Deskundige medewerker aan de lijn die mijn technische vraag goed kon beantwoorden voordat ik tot aanschaf overging.
Snelle levering, prima volgens afspraak. Aanbevolen.

262730 11-03-2010

Zeer snelle levering,goed verpakt,duidelijke rekening encontrole mogelijk op vootgang levering

dirk&loes 11-03-2010

Goede zaak betrouwbaar en super snel .
En als je wilt een prachtige showroom op Urk.

JapieE 11-03-2010

Zeer snelle levering zonder een enkel probleem.

EllenAlexandra 11-03-2010

peterlans 11-03-2010

Mijn motivering om de camera bij Cameranu.nl te kopen was de geweldige After Sales, na aanschaf van een vorige camera die niet aan mijn wensen voldeed. Met behulp van de cameranu mensen heb ik de camera terug mogen leveren en kreeg mijn geld na enkele dagen terug. Ook de telefoon gesprekken waren vriendelijk en behulpzaam. De mond op mond reclame bleek te koppen.
Ook voor 4 uur besteld, de volgende dag in huis

Henry2010 11-03-2010

hier bij cameranu.nl al verschillende keren besteld, laatst bij hun op training geweest voor een workshop strobist, de presentatie ontvangst, en de uitleg was in een woord geweldig, bij hun ook een flitser voor mijn camera gekocht, werd eerst gevraagd wat ik er mee wilde doen, werd ook duidelijk uitgelegd dat mocht ik er toch niet tevreden mee zijn, ik deze kon terug sturen, en geld terug zou krijgen, dus al met al zeer tevreden

saltop 11-03-2010

zeer snelle en correcte levering

Resiak 11-03-2010

Uitstekende internetwinkel, lage prijzen en prima service.
een verkeerd besteld artikel werd zonder problemen teruggenomen.
Een aanrader!

MielMientje 11-03-2010

Ik heb geen klachten over de service van camaranu.nl. Ik heb telefonisch contact gehad meerdere malen met vragen en de telefoon werd meteen opgenomen en ik kreeg meteen een correct antwoord. De levering van de goederen waren conform de opdracht en binnen 2 dagen na betaling geleverd. Zeer correcte afhandeling. Ik ga camaranu.nl zeker aanbevelen bij vrienden en familie

clhuisman 11-03-2010

5,8
Mijn pakket zou binnen 1 werkdag bezorgd worden. Uiteindelijk heb ik een week moeten wachten omdat mijn bestelling bij een ander bezorgd is. Hier kwamen ze bij CameraNu pas achter nadat ik ze gebeld had.

markinthedark1974 11-03-2010

Prima zaken gedaan.
Netjes op de hoogte gehouden van de levering, met tracking & Tracing.

jandylan 10-03-2010

ben erg tevreden, snelle levering

Brunno 10-03-2010

uitstekende service.
en voordelig en zeer vriendelijk

Maaswijk 10-03-2010

Ongelooflijk snelle levering. Vrijdagavond 21.10 uur besteld, meteen betaald, volgende ochtend om 11.10 uur bezorgd.

j.harmelink 10-03-2010

Prima geholpen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Strobist.Si 10-03-2010

Good service. Product as advertised. Quick delivery.

pocoloco 10-03-2010

Een heldere site, wat je zoekt is goed te vinden. Goed telefonisch te bereiken, vriendelijke telefoniste, behulpzaam. Zelfs bij een probleempje met Ideal waarbij ergens iets niet goed ging 's avonds rond 21.00 uur een persoonlijk mailtje waarmee dit perfect opgelost werd. Levering perfect, binnen 24 uur thuis bezorgd en keurig beschermd verpakt ! Hier kun je vertrouwd via internet je aankopen doen. Heb ook ooit eens iets moeten terugsturen omdat ik iets fout besteld had en dit ging ook zeer soepel en het geld werd erg snel terug gestort en dit werd ook nog eens per mail bevestigd.
Vooral zo doorgaan ;-))

Schneiders 10-03-2010