Wil_Lemmens 21-03-2010

Nadat ik eerder een Nikon D90 had aangeschaft bij CameraNu, heb ik nu een flitser gekocht.
Zaterdagmorgen besteld en dinsdag in huis.
De website van CameraNu is erg overzichtelijk en informatief. Via e-mail is het bedrijf goed bereikbaar en er wordt snel gereageerd.
Complimenten.

Louis1958 21-03-2010

Snelheid van leveren zeer goed,after sales snel en correct. Produkt kwaliteit viel tegen, had ik meer van verwacht, echter speling op de draaidelen en corrosie op het materiaal. Twijfel over de werking van een kunststof bus als bevestiging aan een statief.

Chazz1954 21-03-2010

heb zeer goede ervaringen met CameraNu.nl
levering verlopen vlekkeloos, service is uitstekend,
ook garantiebepalingen worden zeer consequent nagekomen.
Verder is ook de prijsstelling van hun aanbod zeer concurrerend !
Al met al een dikke plus

peterp 21-03-2010

Helemaal tevreden

benenruby 20-03-2010

zeer duidelijke website
eenvoudige bestelling en supersnelle levering.
de goedkoopste winkel op dat
moment.
voor weinig geld aangetekend
verzonden.

franka1946 20-03-2010

Zaterdag besteld, dinsdagochtend in huis, prima service

ivo_S 20-03-2010

Ik ben zeer tevreden over Camera NU, Snelle reactie op vragen. Specifiek verzoek tot afleveren op xx datum wordt netjes uitgevoerd. Mailtje als zending is verzonden en Aftersales neemt contact op of zending netjes is aangekomen. Aanvullende vragen bij bestelling worden netjes beantwoord. En tot slot kan ik alleen maar zeggen dat ze ook een zeer scherpe prijs hanteren!

Dico2009 20-03-2010

Via Kieskeurig een telezoom objectief gezocht voor mijn Pentax K10D.
Kwam uit op de Sigma 50-200mm F4-5.6 DC OS HSM.
Was goedkoopst bij Cameranu.nl.
Webstek en feit dat er een winkel is wekte vertrouwen.

Objectief netjes op verzoek op vrijdag geleverd. Helaas bleek dit opjectief niet te werken op mijn toestel.
Via webstek formulier ingevuld en direct reactie. Telefonisch contact opgenomen omdat volgens de beschrijving de accessoires en handleidingen niet meegestuurd moesten worden, leek me niet van toepassing. Keurig te woord gestaan, moest inderdaad alles terugsturen. Objectief opgestuurd (verzendkosten wel voor eigen rekening).
Volgende dag al reactie via e-mail, de lens bleek wel te werken op een K7-toestel. Gebeld, verzocht om alternatief (even duur), Pentax 50-200 WR objectief. Gezocht op hun webstek. Was geen probleem. Samen ook andere alternatieven besproken (makkelijk te vinden op de webstek). Toch gekozen voor de Pentax WR. Objectief was de volgende dag binnen en werkte prima.

Kortom:
- Overzichtlijke webstek, met duidelijke informatie.
- Telefonisch goed bereikbaar en directe reactie op e-mails.
- Snelle en veilige (aangetekende) levering van de bestelling en nalevering.
- Probleem keurig opgelost en telkens rustig en correct te woord gestaan en mail beantwoord.

nieuwenaam-van-mij 20-03-2010

Vaak alles op (echt) voorraad. Tegenwoordig haal ik het op in Urk, altijd correcte afhandeling.

rambuth64 20-03-2010

Ik heb nu binnen een betrekkelijk korte tijdsbestek een tweetal bestellingen gedaan bij Cameranu.nl. Het assortiment aan artikelen die zij in huis hebben is zeer behoorlijk en scherp geprijsd.
Dit is vooral gemakkelijk, als je veel artikelen nodig hebt.
Correspondentie is heel goed.
Levering na betaling is ook heel snel (binnen enkele dagen).
De reden waarom ik geen tien geef is,dat bij mijn daaropvolgende bestelling de actuele voorraadstatus niet juist was. Desondanks werd mijn bestelling binnen een week geleverd. Mijn petje af voor de goede service van Cameranu.

jano7211 20-03-2010

Perfecte afhandeling

havix2000 20-03-2010

Snel en correct!

pcorreia 20-03-2010

5,5
Slechte behandeling in de winkel. Ze laten je veel te lang wachten. Zelfs als je aan de balie staat, en ze zien je staan, laten ze je wachten. Ze gaan eerst door met hun eigen zaken. Ik weet niet of ik hier nog terugkom. Dan maar iets meer betalen. Dan krijg je een betere service.

2108 20-03-2010

Het personeel en de advisering is top.
Uitstekend kwaliteit en ook tijdens de workshop voldoende aandacht ook voor de persoonlijke vragen. Dit is echt een super shop.

ppaull 20-03-2010

Ondanks misverstanden omtrent levering toch prettige indruk van CameraNu gekregen, bovenal de goedkoopste!

Juffermans 19-03-2010

Website een 6 omdat je iedere keer als je verder wilt winkelen bij de home page komt.
Op zich geen probleem als er op de pagina die je voor hebt(waar je op dat moment wilt winkelen meerdere dingen kan "aanklikken"

jangeevers 19-03-2010

De website is duidelijk en geeft precies die informatie die je nodig hebt. Bestelling en levering verlopen vlekkeloos: met de bijgeleverde link kun je precies zien in welke fase de bestelling zich bevindt. Een dikke pluim!!!

jaap mulder 19-03-2010

Gewoon zoals het moet: Bestelling wordt snel en accuraat uitgevoerd. De website geeft ook precies de informatie die ik nodig had. Bovendien kreeg ik goede adviezen.

michelcoumans 19-03-2010

Vlotte bezorging met een eigen koerier (was mijn keuze): alles dik in orde.

Ahforster 19-03-2010

Zeer professionele service. Ook da aftersales is goed. Echt grote klasse. Waren er zo maar meer bedrijven.

sweitze 19-03-2010

Ik heb ze opgebeld (bereikbaarheid) met wat vragen ten behoeve van een memorykaart die in de aanbieding was. Ze hebben me buitengewoon goed advies gegegeven en alle tijd gehad ondanks dat het maar een kleine aankoop was. chapeau!!

wiers67 19-03-2010

Ben al klant sinds het bedrijf op een zolder gevestigd zat. Bedrijf is gegroeid tot een professionele zaak. Goeie, toegankelijke website. producten goed te vinden en voldoende info over de producten voor een voorverkenning. Voor aankopen kan ik in de winkel terecht voor gedegen advies.
De workshop van de Nikon D90 zat goed in elkaar en de accommodatie is uitstekend.

fswaters 19-03-2010

Zowel de informatie als levering prima

Spliff 19-03-2010

Perfect zoals altijd!

ronhaartje 19-03-2010

zeer goede service
snelle levering en duidelijke uitleg zeer klant vriendelijk

kool44 19-03-2010

Uitstekende service.
na 1 jaar Canon all-in printer kapot. Cameranu.nl heeft de reparatie onder garantie prima begeleid. Goede communicatie. Kan niet beter. Aanrader.

mentpronk 19-03-2010

cameranu.nl
Wat een service, wat een zeer klantvriendelijke afhandeling
Uniek dit eens mee te mogen maken. Een 10+ voor jullie .
Eindelijk een bedrijf dat vindt dat de klant bij hen geen nummer is.
Mijn camera bleek defect bij aankomst, Ik kon hem direct terugsturen en kreeg een nieuwe welke men voor mij ook nog testte.
En dat alles zonder extra kosten
Ik ben een en al lof en zal jullie beslist aanbevelen bij anderen.
Klasse
Ga zo door

mieke11235 19-03-2010

Zonder problemen alles geregeld

marrie2010 19-03-2010

's avonds om 21u mijn bestelling geplaats en de volgende dag voor 17u had ik mijn camera in hadden, dat is nog eens een snelle service

beertjes52 19-03-2010

goed

drekepekesneke 19-03-2010

duidelijke site, prima prijzen, veel producten

spike-1979 19-03-2010

Ik was op zoek naar een goede stevige tas voor mijn camera met batterijgrip, en het liefst ook nog ruimte voor mijn 70-200 telelens.
Al snel was ik eruit dat ik de Lowepro AW300 wilde (info over de capaciteit van de tas staat ook goed op CameraNu vermeld) hebben, en ben ik op zoek gegaan naar de beschikbaarheid en aanbiedingen.
Bij CameraNu was ik als een van de vele internetwinkels het goedkoopste uit, omdat de tas ook nog in de aanbieding was.
Dus niet lang denken en bestellen dacht ik.
Op Woensdag rond 13:00 bestelling geplaatst en betaald via Ideal, meteen diverse e-mails met bevestigingen en status indicaties.
De volgende dag Donderdag, stond de post al op de stoep met een pakketje van CameraNU, en kon ik meteen genieten van mijn mooie tas.
Ook zat er netjes de factuur in de doos, en diverse folders met interessante aanbiedingen.
Ik zal zeker vaker zaken doen met CameraNu, en als ik in de buurt ben zal ik ook zeker eens een kijkje gaan nemen in de zaak.

luccie67 19-03-2010

Een prima winkel met snelle levering. Besteld volgende dag in huis. Helaas had ik het verkeerd besteld dus retour gezonden en gelijk mail terug dat het ontvangen was en dat het geld weer overgemaakt wordt. Dat heet service en die is bij Camera.nu dik in orde.

doortjevanhoutum 19-03-2010

ik ben zeer tevreden.alles netjes geleverd.

Henk13 19-03-2010

snelle levering, website goed overzichtelijk. Nog geeb ervaring met garantie etc.

nij1939 19-03-2010

zie de cijfers

RafNysen 19-03-2010

Website is handig en duidelijk en overzichtelijk.
Bestelling en levering: Handig dat je weet indien het op voorraad is. Snelle levering, alleen jammer dat voor betalingen met Visa 2% aangerekend wordt.
After sales was perfect. Een onderdeel van een toestel ontbrak. Nadat ik dit telefonisch gemeld had kreeg ik de dag erna al het ontbrekende stuk!

sergeho1984 19-03-2010

het enige wat wij niet zo prettig vonden de laatste keer
dat de twee verkopers zaten te rekken omdat zij dachten van ons weer twee huisvrouwen
geen van beiden had zin om ons te helpen
terwijl wij ruim 2600 euro hebben besteed
advies kijk nooit naar uiterlijk daarin kan je je zwaar vergissen
wij hebben bijmekaar in 1 jaar tijd 5000 euro besteed

Brigitte1963 19-03-2010

goede snelle service

arnomande 19-03-2010

De webwinkel is heel overzichtelijk ingedeeld, en alle producten zijn voorzien van uitgebreide info en foto(s).
Tevens kan het erg handig zijn om de bijpassende producten/accesoires te bekijken.
Helaas is het niet altijd duidelijk of het product van de Nederlandse importeur afkomstig is.
Het beleid hierover heb ik op de site niet kunnen vinden.
Een "Faq" zou wellicht veel van dit soort vragen kunnen beantwoorden.

Voorraad indicatie klopt als een bus, zo bleek bij mijn bestelling, want na de bestelling/betaling stond het product als niet meer op voorraad zijnde (de volgende dag keurig geleverd).
Kennelijk was er nog 1 exemplaar op voorraad.
Helaas staat er niet bij HOEVEEl stuks er op voorraad zijn, wat in sommige gevallen erg handig kan zijn.

Bij levering naar een ander adres (het werk in mijn geval), kun je de naam van het bedrijf invullen, maar dit staat later vervolgens NIET bij de gegevens van het afleveradres.
Bij aflevering stond de bedrijfsnaamnaam (en ook mijn naam) echter keurig op het etiket geprint.
Verpakking is erg goed (met die "luchtzakjes" in een ruime doos afgevuld.

De prijzen zijn over het algemeen zeer concurrerend, vooral als je bedenkt dat ze ook een normale winkel hebben en kennelijk veel enegie steken in de verzorging van de (web)winkel.
Ze zijn uitstekend bereikbaar via een normaal telefoonnummer en zelfs een 06-nummer is voorhanden.

Burg70 18-03-2010

Website zeer overzichtelijk.
Gemakkelijk het door mij gezochte product gevonden. Bestelling liep gesmeerd en de volgende ochtend werd het product, keurig verpakt, bezorgd.

olthof 18-03-2010

helder en vooral snel

donald77 18-03-2010

Al een vijftal bestellingen bij deze firma, waarvan één dead on arrival en correcte replacement, en allemaal ok. Aanrader !

Cello99 18-03-2010

Duidelijke website.

Snelle service, volgende dag binnen.

Aangetekend verstuurd, niet bezorgd bij buren (wat helaas nogal vaak voorkomt).

Duidelijke beschreven hoe je iets retourneert, geen problemen.

mwinter 18-03-2010

goed

botlek 18-03-2010

Een zeer goede winkel wat
betreft service en levering.
Ook de after sales is prima,
want na een telefoontje dat het artikel niet comleet was,hadden we het de volgende dag al in huis.
Zeer tevreden dus.

HENKDE.JONGE 18-03-2010

De website is zeer overzichtelijk en geeft een prima uitleg van het produkt.
De bereikbaarheid van CameraNu is prima.
De bestelling en levering is niets op aan te merken.Er wordt indien nodig een goed tekst en uitleg gegeven over de werking van het gekochte produkt ze nemen er alle tijd voor.
Mocht het produkt toch stuk gaan dan wordt het goed afgehandeld zo snel mogelijk.
Ik vind het een zeer prettige zaak om iets te kopen.

marvdkamp 18-03-2010

De site is bijzonder overzichtelijk, je ziet direkt of iets op voorraad is of niet. De site wordt goed bijgewerkt. Ik had m'n bestelling voor vier uur in de middag gedaan, kreeg direct een mailtje ter bevestiging en de volgende dag werd alles keurig afgeleverd.
Mijn complimenten, zo wordt winkelen wel heel leuk en makkelijk!

Cindy21853 18-03-2010

Wat een snelheid. Woensdagavond om half negen besteld en donderdag al een pakketje binnen (met de juiste bestelling).

Super!

apanne 18-03-2010

Donderdagmiddag besteld en "gebankierd"Vrijdag bevestiging en verzending .Zaterdag in huis in perfecte staat. Dit was mijn eerste aankoop bij CameraNU en kan het iedereen aanbevelen.EN tientallen Euro's voordeel vergeleken bij anderen.