Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

PictureThis.tv 08-03-2010

Al meerdere malen iets online besteld bij cameranu.nl en ook nu weer doen ze precies wat ze beloven.

Een Sanyo HD 2000 Full HD videocamera besteld en na vooruitbetaling via Ideal aangetekend op laten sturen. Werd de volgende dag netjes door TNT afgeleverd.

Ik geef niet gauw een 10, maar zou niet echt weten hoe ze hun proces nog moeten verbeteren. Daarom toch die 10.

de Baron-Texel 08-03-2010

Uitgebreide website, met voldoende informatie. Zeer snelle verzending van de bestellingen. Prachtige winkel in Urk, welke goed bereikbaar is. Uitstekend en vriendelijk personeel. Ook de service is zondermeer super te noemen. Mails worden bijna direct beantwoord, en telefonisch wordt je zeer goed en vakkundig geholpe. Kortom, een aanrader.

kaysachse 08-03-2010

De website is summier maar duidelijk. Vervolgens kun je het product snel bestellen zonder al te veel poespas.

peter_buitelaar 08-03-2010

Goede voorlichting, snelle reactie, bijna alles op voorraad, levering op tijd en goede aftersales

mhoogend 08-03-2010

Echt een super service.Goed bereikbaar en een product waar ik niet tevreden over was kon ik zonder problemen terugsturen en kreeg mijn geld retour binnen enkele dagen.

marije.c 08-03-2010

We hadden via hun website een camera besteld, maar bedachten een dag later dat we liever een andere wilde. Beetje stom, maar toch gebeld om te vragen of dat kon. Was geen enkel probleem! De nieuwe camera was op voorraad en werd de volgende dag al bezorgd en het te veel betaalde bedrag binnen een week teruggestort! De camera werkt overigens prima!

Leon03 08-03-2010

Ik bestel regelmatig iets via internet. Prij kwaliteittechnisch is Cameranu.nl een goeddkoop internetwinkel. Met een grote voorraad. En goeden service.

W.Berger 08-03-2010

Zeer snelle levering.
Zondag besteld dinsdag in huis.
Keurig aangeleverd geen schade.
Prima keus prijs/kwaliteit printer.
Beste koop mijn inziens.

JoopHiddink 08-03-2010

Ik heb zeer goede ervaringen met Cameranu.

Bestellingen komen zoals beloofd op tijd binnen en alles is correct verzorgd.

Vooral de aftersales heeft voor mij uitstekend gewerkt.
Een uitstekende service

Petje af

Strandman1955 07-03-2010

Gemakkelijk bestellen en betalen waarna een snelle levering volgde via de post.

PhvdMeer 07-03-2010

De website is erg compleet en duidelijk. De bereikbaarheid van de winkel is erg goed. De bestelling was in orde, en de behandeling en service in de winkel was uitstekend.

JelleKooistra 07-03-2010

efficiente en snelle levering

kappie395 07-03-2010

goede aftersale ook als er wat mis gegaan is

H.Drenth 07-03-2010

Alles werd goed en optijd geleverd.En alles was goed en deugelijk verpakt.

JellevanVeen 07-03-2010

goed service en snelle levering...

ernagraveland 07-03-2010

Supersnelle levering en scherpe prijzen!! Kortom, een internetbedrijf om aan te bevelen!!

ttrapman 07-03-2010

Prettige en overzichtelijke site met voldoende gegevens over de aangeboden producten.
Goede service en levering.

frankvv64 07-03-2010

Zeer tevreden

Timo77 07-03-2010

It was very fast shipment, and everything went well! My best recommendations to this web-store.

RinySavelberg 07-03-2010

Cameranu.nl is gewoon een goede en betrouwbare (web)winkel. Snel tijdig, correcte afhandeling. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen gehad.

KeesBus 07-03-2010

Men komt zijn beloftes na. Had twee scanners besteld en kreeg het precies zo geleverd en ook onder de omstandigheden waarin beloofd. Petje af als men altijd op deze manier werkt, ik zal er dan zeker terugkomen!

Kees

riwi1 07-03-2010

snelle correcte levering

Tiamat 07-03-2010

Duidelijke site, scherpe prijzen. Bestelling wordt netjes afgehandeld met duidelijke factuur.
Snelle verzending, echter product niet beschermd verzonden! Alleen in originele doos. Zou netjes zijn beschermende laag en extra doos aan te brengen om kans op beschadiging tijdens transport te minimaliseren. (Vandaar de lagere beoordeling op bestelling & levering)

theo69 07-03-2010

Ik heb heel prettige ervaring met CameraNU.

CvhK 07-03-2010

CameraNu.nl handelt de betselling zeer snel en korrekt af, verpakking is "shockproof" .

De voorrad is dierkt online zichtbaar, zodat je niet iets besteld dat er niet is zonder dat je het weet.

Ook ruilen voor een ander artikel indien een artikel niet geheel aan de verwachting voldoert, is geen probleem, en wordt vriendelijk en snel afgehandeld !

FvanderNol 06-03-2010

Snelle levering, goede neutrale verpakking.

heliko01 06-03-2010

fijne winkel,goed telefonisch bereikbaar en vragen netjes beantwoordt. zeer snelle levering.

Catera 06-03-2010

Personeel heeft uitgebreide kennis en men neemt altijd de tijd om je te informeren. Soms is het druk, maar de koffie staat dan voor je klaar. Ook de aftersales is erg goed. Op de website kun je van te voren zien of je product op voorraad is.

Monica69 06-03-2010

Ik heb in het verleden vaker zaken gedaan met cameranu.nl en ben meer dan tevreden met de service van deze winkel.
De prijzen bij cameranu.nl zijn erg scherp en leveringen gaan waanzinnig snel. Binnen 2 dagen had ik mijn 5DmkII met de Canon 70-200L 2.8 binnen.
Vriendelijke, professionele bediening en zeer goede serice. Een aanrader!

reportagetijger 06-03-2010

De Metz flitser was volgens mij een demo-exemplaar, het was niet in plastic verpakt zoals gebruikelijk, maar lag zo in de doos. Voor de werking heeft het m.i. geen gevolgen, maar je hebt toch niet het idee dat het direct af fabriek naar de klant gegaan is.

sms1976 06-03-2010

scherpe prijs, snelle levering

YN2705 06-03-2010

Super snelle levering en antwoorden op mijn bestelling. Hele duidelijke website en heel veel bruikbare omschrijvingen.

kabakker 06-03-2010

Snelle levering. Degelijk verpakt. Kortom ik ben een tevreden klant.

qwanyin 06-03-2010

zeer goede service op alle 4 de onderdelen die hier boven worden aangegeven.

joriswevers 06-03-2010

Bssteling is keurig verwerkt en afgeleverd

PJHKEULEN 06-03-2010

SNELLE EN CORRECTE LEVERING. pRIMA AFTER SALES.

satinover 06-03-2010

Ik heb na vergelijkingen met andere websites snel een keuze kunnen maken via deze website. Het aanbod was beter en informatie volledig. De bestelling is zeer vlot verlopen, zelfs was ik na 16:00 met de bestelling en toch ontving ik het de volgende dag.

natasjaobryan 06-03-2010

Camera.nu heeft ondanks mijn bestelling pas om 16.15 uur binnenkwam er toch voor gezorgd dat hij de volgende dag geleverd werd. Ik heb en gebeld om te vragen of die mogelijkheid er was, ze konden niks beloven maar gingen hun best doen. Dit was niet de eerste keer dat ik bij hun iets bestelde alle keren was ik meer dan tevreden!

herma56 06-03-2010

Heb bij camera nu een objectief besteld van Tanrom
Ben zeer te spreken over de afhandeling van deze bestelling .
Op vrijdagmiddag besteld en op zaterdag ochtend al in huis Super

anssalters 06-03-2010

Wij zijn gisteren voor het eerst naar camera.nl geweest na telefonische contact en moet zeggen dat de bediening super was.
Wij zijn heel goed geholpen en men nam alle tijd om ons te helpen.
Wij hebben ook gelijk de hele voorraad opgekocht, wij waren met drie personen en hebben alle drie een canon 100mm macro USM lens gekocht, terwijl het de bedoeling was dat een persoon een macro lens ging kopen.
En nu oefenen.
Dus super winkel.

Boettie 06-03-2010

Vrijdagmiddag besteld, de volgende dag in huis.
Precies zoals ik het wil en zoals het hoort.

BaukeWagenmakers 05-03-2010

De website werkt niet altijd prettig. Als je een accessoire zoekt, en je hebt geen duidelijk voorkeur voor een bepaald merk, is de website erg onhandig. Je moet dan per merk zoeken wat beschikbaar is.
De winkel is goed bereikbaar, vlak bij de snelweg A6. Er is voldoende parkeergelegenheid.
Het personeel is vriendelijk en ter zake kundig. Op drukke momenten moet je even wachten voor je aan de beurt bent, maar in de showroom is genoeg te zien, en koffie staat klaar.
De prijzen zijn goed. Zelden zie ik een artikel elders in Nederland goedkoper aangeboden. Ze hebben een groot assortiment, en het meeste is op voorraad. Bestellingen worden snel verwerkt. Over retouren wordt niet moeilijk gedaan.

RoelWeert 05-03-2010

Nou, hier valt niets negatiefs over te zeggen! Makkelijke website, makkelijk bestellen, interessante prijzen, eenvoudig betalen, snel geleverd, en alles aan mijn product (een printer in dit geval) werkt zoals verwacht! Ik ga dit vaker doen! Ga zo door!

Eduard19 05-03-2010

Zeer goede bereikbaarheid en ook zeer snelle levering.
Al met al een adres om aan andere doo tr geven

willemvisser1 05-03-2010

een super winkel en een heel goede service.

Anoniem 05-03-2010

Mijn ervaring met Cameranu.nl is er een die uitmuntend is!
Snel, betrouwbaar en correct!

Mets 05-03-2010

Binnen en dag had ik keurig netjes mijn Lowe Pro Back pack en weer een dag later was ook mijn Nikon D90kit in huis. Alles keurig verpakt, aangetekend verzonden. GOED!

Huijer 05-03-2010

Gaat altijd perfect en de bezorging daar kan ik op rekenen. Ik weet ongeveer hoe laat het wordt geleverd en wanneer. Bij een retourzending is het één keer misgegaan in mijn nadeel. Maar de schuld van TNT.

vlefol 05-03-2010

Snelle reactie op e-mail, vlotte levering.

Henk1940 05-03-2010

After sale nvt om dat er nooit problemen zijn.