Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Andre20 17-03-2010

Geleverd zoals besteld.
Snelle levering via TNT.
Klasse!!

Jordi86 17-03-2010

Fotocamera besteld op deze website. De volgende dag geleverd zoals vermeld. Na ontvangst bleek de camera niet goed te zijn, gelijk contact opgenomen met cameranu waarna ik mijn camera gelijk kon omruilen voor een nieuwe. Erg netjes en snel geholpen dus!

hepi88 17-03-2010

ruim assortiment, scherpe prijzen en flitsende levering, eventueel ook met koerier (met mobiel pin-apparaat) aan huis

ViktorF 17-03-2010

Prima service: snel en goede prijzen.

ruismj 17-03-2010

Hele goede en snelle service, en dan ook nog een printer leveren tegen de goedkoopste prijs. Betalen via Ideal is gemakkelijk en betrouwbaar.

cheen 17-03-2010

Woensdagavond besteld en Vrijdag al binnen.
Service erg snel,bestel zeker hier vaker.

jvandem 17-03-2010

op de website is overzichtelijk

de bereikbaar is goed,

de bestellingen zijn altijd de volgende dag geleverd

vakkundig advies in de winkel

basjas 17-03-2010

Duidelijke boodschap, snelle levering en een scherpe prijs: prima.

J

jugs 17-03-2010

De website is overzichtelijk en duidelijk.

Het bedrijf is telefonische gemakkelijk te bereiken en kon gelijk antwoord geven op mijn vragen.

Jandevries808 17-03-2010

Prima Winkel,
goedkoop,duidelijke website, goed telefonisch bereikbaar en ze leveren snel.

keurmeister 17-03-2010

Alle vragen netjes snel en correct beantwoord. ook het advies was duidelijk en goed. Na het bestellen is alles vlug gegaan. Bestelling is afgeleverd zoals afgesproken. Degelijk verpakt. Kwaliteit van het product is zoals je mag verwachten en de beschrijving op de website is goed. Dit alles zorgt ervoor dat ik een eventuele volgende bestelling weer bij Cameranu zou doen. Ik zal het bedrijf zeker aanraden bij vrienden en kennissen.

rvdvorst 17-03-2010

Duidelijke website met goede omschrijving van product. Ook worden er bruikbare suggesties gedaan mbt accesoires. De levering was snel en goed en er werd direct gereageerd op mijn mails met vragen. Kortom een heel fijne en klantvriendelijke (web)winkel en ook nog goedkoop ook.

n.schelling 17-03-2010

De geleverde acculader is niet
geschikt voor de eveneens
geleverde accu's.

Wenneke 17-03-2010

Top site!!! Zeer snel met leveren. Duidelijke communicatie, overzichtelijke facturen.

silkevoet 17-03-2010

Ik kreeg snelle en vriendelijke reactie op een vraag die ik via de email stelde, ik vond de website overzichtelijk en duidelijk en ben tevreden met mijn bestelling.

Sky70 17-03-2010

Producten Snel en keurig geleverd.

Easyride 17-03-2010

Recent een canon scanner besteld bij cameranu.nl.

Website:
De website is overzichtelijk en komt betrouwbaar over. Produkten zijn goed te vinden en er staat voldoende informatie over het product en in de meeste gevallen ook een link naar de site van de producent.

Bestelling en levering:
Wat ik belangrijk vindt is dat het aanmaken van een account niet verplicht is, en dat is bij cameranu.nl dan ook van toepassing.
Geheel volgens hun belofte op de site, heb ik mijn pakketjes de dag na betaling via Ideal (vóór 16.00 uur)keurig via de postbezorging (TNT) ontvangen.

Zeker een aanrader voor een volgende bestelling.

EricSuiker 17-03-2010

Bestelling ging gemakkelijk, betaling via Ideal is prima, tussentijdse feedback en snelle levering. Door de hoeveelheid producten is de website wat druk.

rsantillan 17-03-2010

geurtvandenberg 16-03-2010

correcte en snelle afhandeling van de bestelling.
Na betaling,zeer snelle orderverwerking.
s'middags besteld volgende morgen afgeleverd.

Napril 16-03-2010

Website is overzichtelijk.
Door verkeerde info op de website bestelde ik een verkeerd product. Via email kreeg ik elke keer snel en netjes antwoord en na terugsturen van het product, kreeg ik ook weer snel mijn geld en verzendkosten teruggestort op mijn rekening. Info op website wordt aangepast.
Alles bij elkaar is kopen bij Cameranu.nl een prettige ervaring en door de gunstige prijzen ook in de toekomst mijn leverancier voor fotospullen.

Wimwilna1955 16-03-2010

De bestelling en de afhandeling waren goed.
Sneller kon bijna niet.
Er zit ook een Nederlandse handleiding bij, dat vind ik wel belangrijk.
Ik vond de website ook heel erg duidelijk.

Eddee 16-03-2010

Jasses21 16-03-2010

Goede service, beetje jammer dat er bij levering een voucher miste en er geen rede van bijzat. Daarvoor heb ik nog na moeten mailen.
Verder keurig!

harry21 16-03-2010

Snel geleverd, in tegenstelling tot een "andere"winkel, die de goedkoopste is, volgens kieskeurig.
Maar die "andere"winkel rekend er nog € 5, bovenop vanwege de groote van de doos!

Camera.nu is een eerlijke site, en het ging vlot en snel.

devetia13 16-03-2010

Snelle verzending, keurige verpakking, nette afhandeling!
Zeer tevreden over.

wilvanwoerkum 16-03-2010

sandisk extreme III 8gb besteld. Account aangemaakt en bestelling geplaatst. ging allemaal vrij simpel. orderstatus per mail ontvangen evenals bevestinging dat artikel verzonden was. keurig binnen verwachte levertermijn ontvangen.

JCDThiermann 16-03-2010

Deze winkel is zo betrouwbaar en doet wat ze zegt. Ook deze aankoop stond weer keurig klaar cf. de bestelling.
En de inrichting van de winkel gaat er iedere keer weer op vooruit, zo is nu de 2e etage ook ingericht, weliswaar wel in het duurdere segment maar erg smaakvol en modern.
Ik heb inmiddels verschillende mensen naar deze winkel laten gaan en allemaal zijn ze erg aangenaam verrast.
Leuk detail, ik kocht er laatst een camera voor m'n zus. Bij het testen (thuis) bleek dat de camera vermoedelijk al eerder in handen van een ander geweest was. Servicedienst gebeld en per omgaande werd de avond erop door een medewerker een andere camera bezorgd. Ik vind dat gewoon klasse!
Voor mij geen betere winkel dan CameraNu! Inmiddels camera nr. 5 aangeschaft en ik blijf dat bij hen doen, 't is gewoon een superwinkel met erg deskundige en leuke mensen.
Er is eigenlijk maar één probleem als je deze winkel bezoekt, je wordt er zo lekker hebberig van.......volgens mijn vrouw tenminste :-)

Brontobyte 16-03-2010

Supersnelle afhandeling, keurig verpakt en na afspraak bezorgd!

Arjen987 16-03-2010

Deze camera gekocht via de website en ook afgerekend. Aangezien ik hem snel moest hebben, maar nog wel tijd had heb ik hem zelf opgehaald bij de winkel.
Die zag er fantastisch uit en ik was snel aan de beurt. Ik kreeg wel te horen dat het in het weekend wel heel erg druk is en de wachttijd soms kan oplopen tot 1,5 uur voor het afhalen van bestellingen.

Abrahams 16-03-2010

Perfecte winkel

fclr1207 16-03-2010

Duidelijke website met alle informatie over gevraagd artikel. Levering goed verpakt en keurig op tijd. Prima bedrijf om zaken mee te doen tegen uitstekende prijzen

lopetersen 16-03-2010

Hele snelle levering (namelijk voor 4 uur besteld is levering de volgende dag). Dit bleek inderdaad zo te zijn. Dus erg tevreden.

richard17 15-03-2010

Ze geven je het gevoel dat ze alles voor je willen doen. Ik heb niets te klagen

bestevaer1 15-03-2010

goede voorlichting, persoonlijk producten afgehaald. Mooie showroom.

HenkJansen1 15-03-2010

Gewoon snel en handig

Jacobbart 15-03-2010

Ik heb een Canon EOS 5D mark ii met EF 24-70/f2.8 USM lens besteld. Diezelfde dag nog verzonden en de dag erna in huis, super service!

J. Blom 15-03-2010

De bestelling is in 1 dag afgehandeld. De gekochte camera was goed verpakt en geheel compleet met bijbehorende accessoires.

SonyAankoper 15-03-2010

Orderbevestiging en info snel en accuraat. Zelfde geldt voor het nadien omruilen van een batterij (van een ander merk) tegen een van Sony zelf.
Bij afhalen in de winkel heel keurig geholpen. Het is een grote,drukke winkel dus zijn de wachttijden -ondanks een nummertjetreksysteem- relatief lang.

MariaPaas 15-03-2010

Alles duidelijk en overzichtelijk, had voor bestelling nog een e-mail gestuurd met vragen, kreeg heel snel antwoord. Snelle levering,alles keurig verpakt.Goede prijs!
Ben tevreden.

131265 15-03-2010

Goede service en info gehad bij het bellen over een product.

W. Zirkzee 15-03-2010

Van begin tot eind goed verlopen, ook snelle reactie op e-mail. Heb een track&trace ontvangen waarmee ik de order kon volgen. Snelle levering. Kortom: prima winkel.

EBrommet 15-03-2010

Correcte productinformatie en bijzonder vlotte levering.

sailorboy010 15-03-2010

gewoon goed en veilig EN voordelig! EN een hele goede nazorg.
Doodgewoon GOED en..NEDERLANDS!

balto1 15-03-2010

Een mooi en goed apparaat voor een respectievelijk bedrag.

sl0157 15-03-2010

prima

dionet 15-03-2010

verreweg de goedkoopste en prima service

hoksbergenm 15-03-2010

De vermelde voorraad was ook aanwezig. Bestelling was meteen verstuurd . Tevens belde ze op wanneer er geleverd werd en dat was ook precies op tijd

Richard69nikon 15-03-2010

Super winkel, goed geinformeerd personeel, zeer prettige bediening, kortom een aanrader !!!

beste 15-03-2010

Goede winkel, goed service en snelle levering.

Wij zijn reuze blij met cameranu.nl