Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Richard 15-05-2018 Via de website gekocht

Mooie ondersteuning via de chat

Had nog paar vraagjes bij de aanschaf van een Benro grijsfilter. Via de chat werd ik keurig geholpen.
Bezorgen op gewenst moment ook erg prettig

Cindy buitenhuis 15-05-2018 Via de website gekocht

Super snelle service!

Goede service, en dmv van redt je pakketje een razendsnelle levering. Na telefonisch contact goede voorlichting over het product, en samen tot de juiste keus gekomen.

Marlous 15-05-2018 Via de website gekocht

Helemaal prima

Heb bij Cameranu.nl een statief besteld. Overzichtelijke website. Goede prijzen.
En wat ook belangrijk is. Vandaag bestellen is morgen in huis.
Ik zal hier zeker nog bestellingen plaatsen!

Frans Klaus 15-05-2018 Via de website gekocht

Het gemak en het vertrouwen in de winkel !

Ik kan niet anders dan de hoogste score geven omdat bij Cameranu.nl de bestelling tot en met levering perfect geregeld is.
Ook de service is prima geregeld.

Riekelt Hakvoort 15-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Ik hoefde niet na te denken over de keus.

Toen ik jaren geleden mijn eerste compactcamera bij Cameranu kocht, was het voor mij al duidelijk. Door de goede service heb ik vanaf die aankoop al mijn latere aankopen op fotografie gebied bij Cameranu gedaan. Dat was van een compactcamera naar een D5300 en de meest recente aankoop een D850. Doordat ik zeker was van de service en garantie, was het voor mij dan ook niet moeilijk om de kostelijke aankoop van de D850 bij de Cameranu te doen.

Ik kan Cameranu dan ook van harte en met een gerust hart aanbevelen bij alle aankomende en ervaren hobby en beroepsmatige fotografen.

Vriendelijke groet,
Riekelt Hakvoort

Pieter V. 15-05-2018 Via de website gekocht

Op zoek naar een andere lens voor mijn camera werd ik gewezen op cameranu.nl. Daar vond ik de lens die mij beviel. Tegelijkertijd dat ik de lens bestelde heb ik mijn oude lens aangeboden. Daarbij hweb ik duidelijk aangegeven dat ik al een bestelling had geplaatst. De prijs die werd geboden voor mijn oude lens was ok. Maar toen ik de oude lens wilde opsturen bleek dat ik geen geld kreeg maar iets moest kopen. Op mijn opmerking dat ik inmiddels al 2 bestellingen had geplaatst was het antwoord dat ze niets inkochten maar alleen kon ruilen. Slechte service en dus geen aanbeveling waard

Officiele reactie van CameraNU.nl 15-05-2018

Hoi Pieter,

We proberen even te achterhalen wat hier mis is gegaan, want dit klinkt namelijk niet zoals we het gewend zijn. We zijn bang dat er ergens in de communicatie iets verloren is geraakt waardoor het zo op je is overgekomen. Het is namelijk helemaal geen probleem om achteraf op een aankoop in te ruilen, dat doen we zelfs regelmatig. En je krijgt het inruilbedrag dan gewoon netjes van ons terug gestort.

Mogen we je vragen naar je emailadres of ordernummer? Dan zullen we het alsnog in orde maken voor je, en kunnen we je persoonlijk onze excuses aanbieden.

We horen graag van je!

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

Geert 14-05-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs snelle levering

Na een korte zoektocht had ik snel gevonden wat ik wou door de duidelijke site.
Het product wat ik wou was nog eens scherp geprijsd ook.
Nadat ik ik mijn bestelling had geplaatst was deze de volgende dag bij mij thuis.

Patrick Post 14-05-2018 Via de website gekocht

Fijne webshop met net dat iets extra's

Normaliter scherpe prijzen, maar schromen niet om ook nog extra service aan te bieden.
Koop er graag al mijn camera attributen. Ook omdat ze altijd veel profesionele hulp bieden en bijna altijd gratis verzending.
Ook als ze beloven dat het morgen in huis is, is het er ook daadwerkelijk.
Als ze nu ook het hogere segment profesionele apperatuur aanboden, had ik geen andere link meer nodig.

Esmeralda 14-05-2018 In de winkel gekocht

Altijd super

Prima aanbod, goede service, nemen de tijd voor je ondanks drukte. Een 9 omdat de telefonische klantenservice niet geweldig is. Na 2 maal een slechte ervaring rijd ik nu gewoon naar de winkel en daar word alles altijd perfect geregeld. Dik maar dan ook dik tevreden.

Eddy de Waal 14-05-2018 Via de website gekocht

Supersnel met prijsverrassing

Ik koos voor CameraNu na een eerdere zeer positieve ervaring/service voor een lastig geval; werd zonder problemen opgelost. Men houd zich aan zijn wordt, en ook deze keer was ik weer zeer verrast doordat er toevallig een aktie voor statieven e.d. liep waardoor ik nog eens 15% korting kreeg op een statiefkop die overal dezelfde prijs heeft, ik had al gekozen voor CameraNu, maar dat was meegenomen. En natuurlijk de volgende dag in huis!

Kevin Ardjuna 14-05-2018 Via de website gekocht

Kwaliteit en snelle service!!

I.v.m. een opdracht voor een aftermovie had ik nog een paar onderdelen nodig voor mijn camera. Zoals aangegeven kreeg ik de producten de volgende dag in perfecte staat binnen. Ik weet hoevaak het één en ander mis kan gaan bij webshops. Maar bij cameranu.nl ging dit perfect! Helemaal i.v.m. met de opdracht die ik binnen had gekregen. Bedankt cameranu.nl !!

Veilig en snel thuis winkelen 14-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Koop graag bij Camera nu word heel goed en snel geholpen heel veel keus ze staan met vragen gelijk voor je klaar Perfect !

Dennis 14-05-2018 Via de website gekocht

Verlengde garantie Cameranu.nl

Bij Cameranu.nl een Nikon D3400 gekocht. Garantie wordt verlengd tot 5 jaar. Geweldige service. Levering snel en netjes verzorgd. Goeie communicatie en bestelling updates.

Marilse 14-05-2018 Via de website gekocht

Goeie service en zeer goed geadviseerd

Ik was op zoek naar een verrekijker. Omdat Urk niet zo heel ver weg is, CameraNu gebeld voor advies. Ik ben zeer goed en vriendelijk geholpen. Een aanrader!

BiancaR 14-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Erg goed meedenken in oplossingen

De winkel is dichtbij maar door het goede meedenken en niet alleen maar verkopen kom ik er graag. Ze denken in oplossingen en pakken de spullen erbij om het uit te zoeken. Geen gehaast, ze nemen echt de tijd. Aanrader voor advies en aankoop.

Bas Groenendijk 13-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Geweldig assortiment en zeer goede service.

Al jaren klant , zowel via website als in de winkel of telefonisch. Altijd goede service , en mocht er onverhoopt toch een vraag zijn waar ze geen direct antwoord op weten dan krijg je geen kletspraat maar gaan ze het uitzoeken en volgt antwoord later danwel via telefoon of via email.
Ik heb bij Cameranu al diverse statieven ,objectieven , cameras en zeer veel accessoires gekocht en zal dat ook blijven doen vanwege de scherpe prijzen en goede service.

John 13-05-2018 Via de website gekocht

Te laat

Heb een batterij grip en een monopod besteld vrijdags voor 12:00 en zou de volgende dag bezorgd worden als je voor 23:59 zou bestellen maar kreeg de volgende dag een mailtje dat ze het net hebben gehaald en dat het maandag zou worden, vond ik een beetje jammer maar verder alles goed.

Officiele reactie van CameraNU.nl 14-05-2018

Hoi John,

Dank voor je review, en goed te horen dat je verder wel tevreden bent. Ook langs deze weg nog onze excuses voor het feit dat je order in de verwerking vertraagd is geraakt, en dat we je op dat vlak toch een beetje teleurgesteld hebben. Soms hebben we niet alles in de hand, maar we doen tenminste elke keer ons uiterste best.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Anita 13-05-2018 Via de website gekocht

Topaanbod en snelle levering

Ik had een geluidsopname apparaatje nodig en de volgende dag was het er al, kon ik gelijk mijn test doen. Heel blij mee!

Hans 13-05-2018 Via de website gekocht

Prima service. Snel geleverd!

Telkens wanneer ik hier iets bestel, verloopt het proces uitstekend. Nog nooit problemen gehad met de levering of geleverde producten. Ook de prijzen zijn aantrekkelijk.

Will van der Velde 13-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering.

Omdat ik de Wacom snel wilde hebben, ben ik eerst naar een stenen winkel gegaan. Helaas was de levertijd daar ongeveer 2 weken. Bij CameraNu had ik hem de volgende dag in huis. Ik ben er erg blij mee. Snel geleverd en fijn apparaat.

G Zijderveld 13-05-2018 Via de website gekocht

Een hele goede camera winkel met een grote sortering.

Een fijne camera winkel met een grote voorraad ,daarom koop ik al mijn fotospullen bij Cameranu.nl . Ben heel blij met de aankoop Sirui ph 20 wat een geweldig schommelkop voor mijn 500 mm telelens, had ik eerder moeten doen.

Klaver 4 Video Productions 13-05-2018 In de winkel gekocht

Veel aandacht en service

1 maand geleden kocht ik een DJI Phantom 4 Pro Obsedian in de winkel.
Bij de installatie bleek dat uploadden van de firmware niet werkte.
Na telefonisch overleg werd een ander exemplaar voor mij gereserveerd en kon ik de volgende dag het exemplaar omruilen. Top!!!!

Silvia 12-05-2018 Via de website gekocht

Goede service. Netjes geholpen via de chat. Het pakket snel bezorgd en goed ingepakt. Ik ben tevreden

Geert 12-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Zeer deskundige voorlichting en geweldige service

Na het kenbaar maken van mijn eisen voor de aanschaf van een fotostatief snel doorverwezen naar de afdeling voor de profs waar vakkundig voorlichting werd gegeven. Geweldige service en goede concurrerende prijzen.
Kom zeker terug!

Benno 12-05-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Nog nooit heb ik zo snel gevonden wat ik hebben wil. Even in de zoekbalk, aanklikken, bestellen, klaar. Duidelijk site en betrouwbare shop.

Bianca 11-05-2018 Via de website gekocht

Hartstikke goed verpakt (glazen lensbal) en meteen in huis!

Bij deze winkel is men altijd hulpvaardig, er wordt met zorg omgegaan met de spullen. Ze staan altijd open voor vragen en hebben zo'n beetje alles wat ik graag zie in deze branche.

C. van den Brand 11-05-2018 Via de website gekocht

Om veiligheidsredenen wens ik niet via internet te betalen.Dus telefonisch contact opgenomen, en het
viel me op dat aan de andere kant van de lijn effectief werd meegedacht aan een oplossing voor mijn
probleem. Via een bankoverschrijving werd het probleem opgelost. Ik had mijn product na binnenkomst
van het bedrag bij Camera Nu, de volgende dag binnen. Snel en efficiënt dus.

Marc 11-05-2018 In de winkel gekocht

Goed gereged

Mooi ontvangst, deskundig advies en ze denken mee. Het is altijd top om hier langs te gaan. En de inruil aanbieding was ook goed.

Klaas 11-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Geweldige service en zeer goede adviezen

Ik had op internet fotografie spullen uigekozen en was met de gegevens naar de winkel gegaan vervolgens werd het uit het magazijn gehaald en gedemonstreerd en vervolgens werd voor hetzelfde bedrag een beter alternatief getoond dus zeer vakkundig en zeer goede service

Roger 11-05-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Nette en snelle levering. Ik vind de garantie en prijs/ kwaliteit goed bij cameranu. Prettig als het artikel je niet bevalt het gratis kan retourneren.

Michael 11-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Bij Cameranu staan ze altijd met raad en daad voor je klaar

Zowel de Winkel als de webshop zijn goed opgezet
De informatie op de website is overzichtelijk en ruim voldoende
De verkopers in de winkel hebben verstand van zaken en nemen de tijd voor je(drie verschillende ervaringen in de afgelopen 2 maanden)
De prijs kwaliteit verhouding is goed.
Gratis verzending en soms ook handig als je dicht bij woont even snel naar de mooie winkel te gaan.

jan 11-05-2018 In de winkel gekocht
beurs in Nijkerk

Stabiele service

Na het kenbaar maken van mijn wensen een kundig advies gekregen.
Levering is prima verlopen zo als aan gegeven via de pakketdienst.

Menno Pieters 11-05-2018 Via de website gekocht

Super snelle service!

Ik koop vaker bij Cameranu.nl en zij laten me nooit in de steek. Bestellen en de volgende werkdag al in huis. Super service, snel geleverd, met een diversiteit aan betaalmogelijkheden. Bij velen kan je alleen met 'ideal' betalen, maar dan is je verzending niet verzekerd. Met Creditcard en Paypal wel en dit zonder extra kosten.

Als ik iets nieuws moet hebben, kijk ik altijd eerst op Cameranu.nl!

Klaus Dreischerf 11-05-2018 Via de website gekocht

snel en goed geregeld

Vriendelijke prijzen, veel keuze, duidelijke site, snelle levering. Prettig: de afhaalopties in meerdere winkels; kan ik zelf bepalen hoe laat ik het artikel ophaal.

K 11-05-2018 Via de website gekocht

Aanschaf beschermfilter B+W voor objectief

Doordeweeks s'avonds laat nog net voor de deadline een filter besteld. Volgende dag al vroeg in huis. Prima en snelle service!

Richard 10-05-2018 Via de website gekocht

Meest betrouwbare webwinkel met hele snelle levering

Als ik op fotografiegebied iets zoek, heeft Cameranu.nl het. Koop graag in deze snoepwinkel. Betrouwbare webshop die ook nog eens snel levert.

Bert 10-05-2018 Via de website gekocht

Kwam bij Cameranu.nl vanwege de laagste prijs. Blijkt ook nog dat ze extra korting gaven. Kortom zo'n 40 % korting t.o.v. de concurrentie.

RoeHaCo 10-05-2018 In de winkel gekocht

Enthousiast en kundig personeel

Heb al regelmatig bij CameraNu ingekocht en ga liever naar de winkel (ondanks ca. 100km afstand) omdat het personeel veel warenkennis heeft en goed kan adviseren. Daarnaast zijn ze zelf ook enthousiast over hun producten en weten je te behoeden voor miskopen. Je hebt echt het gevoel dat ze je geen duur product aansmeren, terwijl een goedkoper product mogelijk meer en beter presteert. Er wordt meegedacht en dat is fijn.

René 10-05-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Al eerder positieve ervaringen opgedaan met Cameranu.nl. Nu ook weer werd het pakket op tijd bezorgd met voor de bezorging duidelijke communicatie over de verwachte bezorgtijd. Het bestelde product van goede kwaliteit.

Gino 10-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijke verkoopsite, klantgerichte service, een topwinkel

Ik heb hier een spiegelreflex camera gekocht. Na veel uitzoekwerk bij een bepaald type uitgekomen. Deze besteld en was snel binnen. Het pakket was goed verpakt.

Afgelopen week een statief en rugtas erbij gekocht en ook deze goed en snel geleverd!

Dick Kesseling 10-05-2018 In de winkel gekocht

Service en contact goed

Echter de gevraagde demonstratie van de Reflecta 8mm Film Scanner kon niet. Ik filmde met Single 8 film. Specifiek werd op de scanner aangegeven Normaal 8 en Super 8.
Gebleken is dat het apparaat na een aantal pogingen totaal ongeschikt is voor Single 8.
De gevraagde demonstratie had teleurstelling kunnen voorkomen. Ik kan nu niets met de scanner, alleen de paar Normaal 8 filmpjes doen het goed. Jammer. Ik kan de winkel aanbevelen, maar verlang een goed advies. Het gaat om veel geld.

Peter Sijm 10-05-2018 Via de website gekocht

Enorm snelle afhandeling van zaken en alles nog gratis ook !

Leuke samenwerking uitgever van Nederlands fotomagazine Zoom en Nederlands beste fotografieketen, zowel fysiek als online.
Camera.nu verkoopt en adviseert !

Eric 10-05-2018 Via de website gekocht

Koop regelmatig bij cameranu

Het is prettig om op de hoogte te blijven van aanbiedingen die op groepen artikelen gelden. Dan heb je nog eens waar voor je geld en de service is erg goed en snel.

stefan 09-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service, zoals altijd!

Deskundig advies, via chat, mail of telefoon. En als je er een leuke dag van wilt maken kan het ook live!
Via internet besteld vandaag (tot middernacht) besteld, morgen in huis. Ook de after sales is uitstekend. Ooit bij een product waar ik minder tevreden over was (had dat laten blijken middels een review), werd er contact met opgenomen hoe het op te lossen. Kortom service hoe service hoort te zijn.

Harry 09-05-2018 Via de website gekocht

Altijd goed!

Cameranu.nl is een zeer toegankelijke (online) winkel met een ruime keus aan fotoapparatuur en accessoires. Even navigeren, snel het juiste artikel vinden, betalen en de volgende dag de spullen in huis. Bij Cameranu.nl voelt alles goed en kom ik graag terug.

wendy 09-05-2018 Via de website gekocht

top service met top medewerkers

tien jaar geleden hebben wij een camera besteld en sindsdien zijn we goede klanten van cameranu.nl. Op alle vragen hebben ze antwoord en de service is enorm goed. We hebben verleden maand bijvoorbeeld een camera met toebehoren besteld en als service brachten ze het zelf via hun eigen koerier. De site is heel duidelijk maar mocht je toch een vraag hebben dan kan je altijd bellen, en dat hebben we gedaan . De telefoon gaat niet lang over, we hadden gelijk een medewerker aan de telefoon.....waar maak je dat tegenwoordig mee.....????

Pim 09-05-2018 Via de website gekocht

Doen wat beloofd is

Levering was snel; verkeerd artikel snel teruggenomen; geld wordt teruggestort.

te giffel 09-05-2018 Via de website gekocht

groote product keuze, tegen goede prij en levering

Met vragen word je snel en vakkundig geholpen, ze hebben een ruim aanbod en een zeer goede dienstverlening

Gijs de Koning 09-05-2018 Via de website gekocht

Breed product aanbod tegen scherpe prijzen

Cameranu.nl is een zeer fijne webshop met een enorm breed aanbod van producten Ik kijk altijd eerst hier of het product beschikbaar is en meestal hoef ik niet verder te zoeken. Ook de prijzen zijn goed dus daar hoef je ook niet verder voor te zoeken. De site is goed doorzoekbaar met filters per productgroep om het echt makkelijk te maken. Het feit dat er een echte winkel achterzit in Nederland geeft vertrouwen in de service.

Gerard 09-05-2018 Via de website gekocht

TOP!

In twee woorden: Goed en Snel! De webwinkel is zeer uitgebreid, de prijzen zijn ok, de service is heel prettig en effectief, en de levertijd is supersnel.