Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

dmeeusen 23-03-2010

Prima website, makkelijk te benaderen en goede informatie.
Bestelling en levering vlekkenloos.

Flipknal 23-03-2010

Goed geleverd

HansS1981 23-03-2010

Erg overzichtelijke website die handig in het gebruik is en ontzettend veel producten aanbiedt. Bestelling en levering gingen heel vlot. Product was tussen bestellen en leveren goedkoper geworden en de winkel heeft mij het verschil zelfs terugbetaald. Absoluut geen negatieve ervaringen gehad van deze winkel, dus zeker een aanrader!

Kingfishers 22-03-2010

Site is redelijk overzichtelijk op merk en type gesorteerd. Goede bestel mogelijkheden en snel bevestiging per mail ontvangen.
Goede prijs.
Speciale snelle afhaal balie.
Breed assortiment opp voorraad

Indonesie 22-03-2010

Zeer goed en bedankt.

Gilbert1968 22-03-2010

Zeer toegankelijke website. CameraNU.nl biedt de mogelijkheid om producten te reserveren waardoor je het risico om voor niets naar Urk te rijden tot een absoluut minimum kunt beperken. De wijze waarop je uiteindelijk in Urk in de winkel geholpen wordt is even professioneel als prettig te noemen.

wijntje23 22-03-2010

Wij zijn goed geholpen bij deze zaak.Bestellen ging goed.
Het bestelde hebben wij afgehaald in de winkel in Urk.
OKE.

springthei 22-03-2010

Ik weet dat zo'n hoge waardering een beetje ongeloofwaardig overkomt, maar dit is de spiegel van mijn ervaringen van de laatste 7 jaren.

jvanpelt 22-03-2010

Ruime keuze.
Veel artikelen op voorraad.
Snelle levering.

syra 22-03-2010

Duidelijke site, snelle levering, duidelijke factuur.

Lof!!!!

ingesteemers 22-03-2010

onvoorstelbaar, op maandagavond om 20.00 uur besteld en de volgende ochtend in huis

dutchfly100 22-03-2010

De bestelde camera was is binnen 2 dagen na bestelling.
De orderbevestiging was er samen met de barcode snel.
Ik heb niets dan alleen maar goeds over cameranu.nl te vertellen

ladybirds 22-03-2010

Een uitstekend internetadres.
Je bestelde waar is ook nog verzekerd tijdens de zending De dag tevoor besteld de volgende dag in huis.
Vriendelijk en deskundig personeel.

pt.pt 22-03-2010

heel goede communicatie per telefoon of mail,
snelle levering

treffers84 22-03-2010

Snelle levering, voorraad klopt wat er op de site wordt aangegeven. Nu 3x wat besteld iedere keer nog weer perfect uitgevoerd.

JoopBlom 22-03-2010

goede en snelle evering. Levering van Nederlands product zoals afgesproken

djkooy 22-03-2010

geweldig

z22bbs 22-03-2010

De bereikbaarheid is voor mij, die uit het verre zuiden komt, best moeilijk. Als ik bij aankomst merk dat u een zeer lange middagpauze hanteert.

Aftersales is nog niet aan de orde.

dinny27 22-03-2010

Super snelle levering top top

widema 22-03-2010

Voor mij een van de efficiente en meest overzichtelijke camera websites.

rowidera 22-03-2010

Snel, correct en op tijd geleverd.
Zelfs een belletje dat het een half uur later werd.
Zending perfect in orde.

aml15957 22-03-2010

Prima service!
Zeer snelle levering. De verwachte voucher voor de workshop zat niet bij de camera, maar deze kwam keurig twee dagen later per post.

chan4444 22-03-2010

werkt prima.

Erna505 22-03-2010

Ze hebben een heldere, duidelijke website. De levertijden staan per product aangegeven.

lindamorsing 22-03-2010

Duidelijk en overzichtelijk!

kritten 22-03-2010

Al meerdere bestellingen geplaatst bij cameranu.nl. Altijd stipte levering, goede voorwaarden, scherp geprijsd en prima service.

puzzle 21-03-2010

Gewoon goed en snel.

ArchVaris001 21-03-2010

De website van deze winkel vind ik goed overzichtelijk. Alle produkten zijn logisch ondergebracht in afzonderlijke categorien en dat vergemakkelijkt het zoeken en bladeren op de site. Sterk punt van deze website (en het beheer ervan) vind ik de aanduiding of een artikel op voorraad is of niet. Men vermeld ook nog eens uitdrukkelijk de juistheid van de voorraadmedling.

De bereikbaarheid van het bedrijf is uitstekend. Niet alleen worden emails snel beantwoord. Men is ook niet te beroerd om het antwoord te motiveren en daarmee aan te geven dat ze meedenken om de klant te helpen met het maken van een juiste beslissing.

Bestellingen worden correct verwerkt en de communicatie over de status van de bestelling is correct en duidelijk. Ook wanneer bestellingen afgehaald worden aan het bedrijf in Urk blijkt, als je van te voren even aangeeft wanneer je komt, alles voor je klaarstaat en daarmee onnodig wachten wordt voorkomen. Een afzonderlijk afhaalpunt in de winkel helpt ook nog eens daarbij.

ArchiVaris001 21-03-2010

piethenk 21-03-2010

prima zaken doen met cameranu. De spullen worden snel geleverd. Ik heb alleen nog maar goede ervaringen met ze.

nicovanholsteijn 21-03-2010

Heel goed

fredobre 21-03-2010

Prima winkel, deskundig advies, redelijke prijzen en aftersales is ook op orde, wat wil een mens nog meer.

Als alle webwinkels zo zouden zijn als Cameranu.nl, zouden we alles via webwinkels aanschaffen.

ceesjense 21-03-2010

Uitgebreide website.
Snelle aflevering.

CRMMLinssen 21-03-2010

Gewoon weer goed.

Wil_Lemmens 21-03-2010

Nadat ik eerder een Nikon D90 had aangeschaft bij CameraNu, heb ik nu een flitser gekocht.
Zaterdagmorgen besteld en dinsdag in huis.
De website van CameraNu is erg overzichtelijk en informatief. Via e-mail is het bedrijf goed bereikbaar en er wordt snel gereageerd.
Complimenten.

Louis1958 21-03-2010

Snelheid van leveren zeer goed,after sales snel en correct. Produkt kwaliteit viel tegen, had ik meer van verwacht, echter speling op de draaidelen en corrosie op het materiaal. Twijfel over de werking van een kunststof bus als bevestiging aan een statief.

Chazz1954 21-03-2010

heb zeer goede ervaringen met CameraNu.nl
levering verlopen vlekkeloos, service is uitstekend,
ook garantiebepalingen worden zeer consequent nagekomen.
Verder is ook de prijsstelling van hun aanbod zeer concurrerend !
Al met al een dikke plus

peterp 21-03-2010

Helemaal tevreden

benenruby 20-03-2010

zeer duidelijke website
eenvoudige bestelling en supersnelle levering.
de goedkoopste winkel op dat
moment.
voor weinig geld aangetekend
verzonden.

franka1946 20-03-2010

Zaterdag besteld, dinsdagochtend in huis, prima service

ivo_S 20-03-2010

Ik ben zeer tevreden over Camera NU, Snelle reactie op vragen. Specifiek verzoek tot afleveren op xx datum wordt netjes uitgevoerd. Mailtje als zending is verzonden en Aftersales neemt contact op of zending netjes is aangekomen. Aanvullende vragen bij bestelling worden netjes beantwoord. En tot slot kan ik alleen maar zeggen dat ze ook een zeer scherpe prijs hanteren!

Dico2009 20-03-2010

Via Kieskeurig een telezoom objectief gezocht voor mijn Pentax K10D.
Kwam uit op de Sigma 50-200mm F4-5.6 DC OS HSM.
Was goedkoopst bij Cameranu.nl.
Webstek en feit dat er een winkel is wekte vertrouwen.

Objectief netjes op verzoek op vrijdag geleverd. Helaas bleek dit opjectief niet te werken op mijn toestel.
Via webstek formulier ingevuld en direct reactie. Telefonisch contact opgenomen omdat volgens de beschrijving de accessoires en handleidingen niet meegestuurd moesten worden, leek me niet van toepassing. Keurig te woord gestaan, moest inderdaad alles terugsturen. Objectief opgestuurd (verzendkosten wel voor eigen rekening).
Volgende dag al reactie via e-mail, de lens bleek wel te werken op een K7-toestel. Gebeld, verzocht om alternatief (even duur), Pentax 50-200 WR objectief. Gezocht op hun webstek. Was geen probleem. Samen ook andere alternatieven besproken (makkelijk te vinden op de webstek). Toch gekozen voor de Pentax WR. Objectief was de volgende dag binnen en werkte prima.

Kortom:
- Overzichtlijke webstek, met duidelijke informatie.
- Telefonisch goed bereikbaar en directe reactie op e-mails.
- Snelle en veilige (aangetekende) levering van de bestelling en nalevering.
- Probleem keurig opgelost en telkens rustig en correct te woord gestaan en mail beantwoord.

nieuwenaam-van-mij 20-03-2010

Vaak alles op (echt) voorraad. Tegenwoordig haal ik het op in Urk, altijd correcte afhandeling.

rambuth64 20-03-2010

Ik heb nu binnen een betrekkelijk korte tijdsbestek een tweetal bestellingen gedaan bij Cameranu.nl. Het assortiment aan artikelen die zij in huis hebben is zeer behoorlijk en scherp geprijsd.
Dit is vooral gemakkelijk, als je veel artikelen nodig hebt.
Correspondentie is heel goed.
Levering na betaling is ook heel snel (binnen enkele dagen).
De reden waarom ik geen tien geef is,dat bij mijn daaropvolgende bestelling de actuele voorraadstatus niet juist was. Desondanks werd mijn bestelling binnen een week geleverd. Mijn petje af voor de goede service van Cameranu.

jano7211 20-03-2010

Perfecte afhandeling

havix2000 20-03-2010

Snel en correct!

pcorreia 20-03-2010

5,5
Slechte behandeling in de winkel. Ze laten je veel te lang wachten. Zelfs als je aan de balie staat, en ze zien je staan, laten ze je wachten. Ze gaan eerst door met hun eigen zaken. Ik weet niet of ik hier nog terugkom. Dan maar iets meer betalen. Dan krijg je een betere service.

2108 20-03-2010

Het personeel en de advisering is top.
Uitstekend kwaliteit en ook tijdens de workshop voldoende aandacht ook voor de persoonlijke vragen. Dit is echt een super shop.

ppaull 20-03-2010

Ondanks misverstanden omtrent levering toch prettige indruk van CameraNu gekregen, bovenal de goedkoopste!

Juffermans 19-03-2010

Website een 6 omdat je iedere keer als je verder wilt winkelen bij de home page komt.
Op zich geen probleem als er op de pagina die je voor hebt(waar je op dat moment wilt winkelen meerdere dingen kan "aanklikken"