Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

fransdesair 24-03-2010

Website functioneerd prima
Duidelijke omschrijving van de mogelijkheden van het apparaat,ondersteund door de revieuws die zowel positief als negatief belichten.
Levering binnen 24 uur , goed te volgen pakketdienst.
PERFECT!!!!!

peppespizza 24-03-2010

Ook NA de verkoop is de service nog steeds fantastisch. Had problemen met een Epson printer, en deze is zonder problemen omgeruild. Hulde aan het cameranu team!!

Martijn_1976 24-03-2010

De prijs was correct. Na via digitaal bankieren de rekening te hebben betaald (vlak voor 16 uur, want dan is het de volgende dag thuis bezorgd), direct een mailtje dat de betaling was ontvangen. Vervolgens twee uur later dat de bestelling onderweg was en de volgende dag keurig binnen. Dit is beduidend prettiger dan het gewacht in een grote rode elektronica gigant. Deze winkel heeft me over mijn angsten en vooroordelen van online shoppen heen geholpen en dat tegen een hele scherpe prijs. Bedankt, erg netjes.

polderbaan 24-03-2010

Voor de eerste keer zaken mee gedaan op basis van prijsvergelijking en het beviel ons prima. Mooie zaak en prima bediening.

koningj 24-03-2010

Dit bedrijf geeft een goed en betrouwbaar gevoel.

Gerrit07081958 24-03-2010

Prima! Dat is het juiste woord voor alles wat er bij CameraNu gebeurd. Zeker een goede partij voor la uw aankopen.

marijke52 24-03-2010

snelle levering en bevestigingsmails

Wielinga 24-03-2010

Zeer toegankelijke en overzichtelijke website. Vragen worden altijd na korte tijd en goed beantwoord. Prima lage prijzen. Ben zeer tevreden over CameraNU!

Medoc68 23-03-2010

Gevraagd te melden wanneer het gewenste produkt weer voorradig zou zijn.
Reactie al binnen een paar dagen.
Uitstekende telefonische bereikbaarheid tegen normaal tarief
Ter zake kundig personeel
Levering al de volgende dag!

Nog geen ervaring met after sales/afhandeling garantie-aanspraken etc.

leo1948 23-03-2010

Heldere website, kan alles wat van mijn gading is goed en vlot vinden.
De bereikbaarheid is uitstekend .Voor mij centraalgelegen. DE vragen vooraf zijn naar tevredenheid en adequaat beantwoord. Levering was snel en volgens afspraak vooraf netjes op tijd. Voor die paar tientjes kan ik zelf niet gaan rijden en pinen aan de deur probleemloos. After sales kan ik nog niet beoordelen , maar eerder een aantal lenzen bij dit bedrijf gekocht en daar nog steeds zeer tevreden over.

lenhoek 23-03-2010

Bij de laatste aankoop ontbrak er iets wat bij deze aankoop niet mag ontbreken.Na een mailtje en een telefoongesprek werd het de volgende dag door TNT bezorgd

jaap1603 23-03-2010

Overzichtelijke site met uitstekende informatie over het artikel. De reserveringsmogelijkheid werkt uitstekend. Afwerking in de winkel is prima

EJHorstman 23-03-2010

Camera is direct verzonden en in goede staat ontvangen. After sales niet nodig gehad.

personalcloseup 23-03-2010

Informatie op de site klopt in principe bijna altijd. Bij problemen wordt je keurig gebeld en is er zelfs de mogelijkheid de bestelling te annuleren. Produkten worden snel en goed afgeleverd.

wierage 23-03-2010

alles snel

janvi 23-03-2010

Bijzonder prettige afhandeling. Goede en deskundige telefonische voorlichting. Nadat ik een foute bestelling had gedaan (verkeerde vatting van objectief) kon ik dit zonder enig probleem zelfs buiten de omruiltermijn nog corrigeren. Buitengewoon goede service. Beslist een aanrader.

Franc 23-03-2010

Al diverse keren iets besteld bij CameraNu.. Uitermate tevreden over het besteltraject en afhandeling van het geheel. Afgelopen zaterdag voor het eerst n.a.v. Workshop in de winkel geweest... Die zag er net zo opgeruimd uit als de website... Kon ook meteen de jas proberen die ik al een tijd op het oog had... Ja... inderdaad... past... heb deze dan in de winkel gekocht...

Personeel in de winkel ontzettend aardig en behulpzaam en dat is eigenlijk conform de correspondentie die ik ervaar tijdens de internetbestelling...

Franc

piet.ramaekers 23-03-2010

doen wat ze beloven, zonder nonsens

bassie85 23-03-2010

razend snelle levering! en alles keurig netjes verzorgt. Duidelijk en overzichtelijk.

mrs Kaat 23-03-2010

Snelle leverinf en ik werd van elke verandering in mijn bestelling werd ik op de hoogte gehouden.

david4556 23-03-2010

heb al een paar maal iets besteld en altijd keurig geholpen. bevestigingsmail en een hele snelle afhandeling en levering.
Prima geregeld

R.M.Koelman 23-03-2010

Snelle levering.

ger8mart 23-03-2010

Duidelijke beschrijving van de artikelen met een goede link naar de apparatuur waar het geschikt voor is.
Snelle levering, met track en trace koppeling.
Scherpe prijzen.
Zal zeker vaker hier bestellen.

Wise01 23-03-2010

Duidelijk,informatieve en complete website.
Snelle levering. Correcte afhandeling.

ahforster 23-03-2010

Super winkel, deskundige mensen.
Lekkere koffie.

Echt GOED!

eeltjezijlstra 23-03-2010

snelle levering

Marc-van-oers 23-03-2010

prima site, wel jammer dat ik na het plaatsen van een item in de winkelwagen niet terug kan naar de producten waar ik daarvoor was ivm bestellen van accessoires, moet er dan weer opnieuw naartoe navigeren.

gertjan411 23-03-2010

Zeer prettige zaak, geven proffesioneel advies.
Zetten zich in voor de klant.
Website duidelijk en overzichtelijk.
Zeker een zaak die ik kan aanbevelen.

reneekoolen 23-03-2010

prima afhandeling, produkt als beloofd, goed verpakt.
aanrader

Jandavid 23-03-2010

Voortreffelijk geregeld.
Website een van de duidelijkste in deze camerawereld.
Heb artikel besteld en opgehaald.
Was verrast m.b.t. de service en tijd die werd besteed aan uitlevering.

battelstone 23-03-2010

netjes bezorgd artikel was op voorraad en belofte op website voor 16:00 besteld volgende dag in huis ingelost prijzen van artikelen zitten aan de onder grens van gemiddeldde via internet zoekenn

HBvK 23-03-2010

Vlotte levering van het gewenste artikel voor een voordelige prijs.

wthm.thijssen 23-03-2010

goede kwaliteit in winkel, vlotte afhandeling.

Paul.G 23-03-2010

Levering binnen 24 uur.
Netjes en juist afgeleverd.

Nguyentl 23-03-2010

Goede en snelle service ! Nadat de bestelling is geplaatst en de betaling onvangen door CameraNU is mijn pakket op diezelfde dag verstuurd. De volgende dag heb ik mijn Canon IXUS 100IS en IXUS 200IS ontvangen ! Ik ben zeer tevreden met de goede en snelle service van CameraNU, bedankt !!

don_rubino 23-03-2010

De Samsung wb550 op maandag middag besteld en werd zoals afgesproken binnen 24 geleverd, perfecte service!

SGrent 23-03-2010

Voor 16 uur besteld en inderdaad de volgende dag in huis. Ik ben erg tevreden met de snelle levering.

Danielle03 23-03-2010

Op de website staat een duidelijke omschrijving van, in dit geval, de fotoprinter. Via internet is het gemakkelijk om snel een bestelling door te geven. Ik heb besteld na 18:00 uur, maar de volgende dag werd het pakket al bezorgd in deugdelijke verpakking. Kan niet beter!

JvanSilfhout 23-03-2010

Bestelling is heel snel afgehandeld.

koekeloer 23-03-2010

Zowel web- als normale winkel, handig om af te halen. Winkel is ingesteld op veel klanten (bonnetjes-volgorde systeem, koffiemachine, etc).

dmeeusen 23-03-2010

Prima website, makkelijk te benaderen en goede informatie.
Bestelling en levering vlekkenloos.

Flipknal 23-03-2010

Goed geleverd

HansS1981 23-03-2010

Erg overzichtelijke website die handig in het gebruik is en ontzettend veel producten aanbiedt. Bestelling en levering gingen heel vlot. Product was tussen bestellen en leveren goedkoper geworden en de winkel heeft mij het verschil zelfs terugbetaald. Absoluut geen negatieve ervaringen gehad van deze winkel, dus zeker een aanrader!

Kingfishers 22-03-2010

Site is redelijk overzichtelijk op merk en type gesorteerd. Goede bestel mogelijkheden en snel bevestiging per mail ontvangen.
Goede prijs.
Speciale snelle afhaal balie.
Breed assortiment opp voorraad

Indonesie 22-03-2010

Zeer goed en bedankt.

Gilbert1968 22-03-2010

Zeer toegankelijke website. CameraNU.nl biedt de mogelijkheid om producten te reserveren waardoor je het risico om voor niets naar Urk te rijden tot een absoluut minimum kunt beperken. De wijze waarop je uiteindelijk in Urk in de winkel geholpen wordt is even professioneel als prettig te noemen.

wijntje23 22-03-2010

Wij zijn goed geholpen bij deze zaak.Bestellen ging goed.
Het bestelde hebben wij afgehaald in de winkel in Urk.
OKE.

springthei 22-03-2010

Ik weet dat zo'n hoge waardering een beetje ongeloofwaardig overkomt, maar dit is de spiegel van mijn ervaringen van de laatste 7 jaren.

jvanpelt 22-03-2010

Ruime keuze.
Veel artikelen op voorraad.
Snelle levering.

syra 22-03-2010

Duidelijke site, snelle levering, duidelijke factuur.

Lof!!!!