taalbrug 20-04-2010

goede verpakking en snelle levering voor een scherpe prijs

Wim_Zoete 19-04-2010

Wat ik wilde zien kreeg ik te zien.
Wat ik jammer vond is dat ik alleen vergelijken kon met artikelen die ik op een pagina vond. Blijkbaar kon ik geen artikelen laten vasthouden terwijl ik een andere pagina bekeek om daar ook een keuze uit te maken voor een vergelijking.

etermeer 19-04-2010

Prima service, erg snel geleverd. Goede spullen.

markst1973 19-04-2010

zeer snelle en nette afwerking, idd voor 16:00 besteld de volgende dag geleverd. Klasse

bluestar 19-04-2010

zeer snelle verzending.
om 17.00 uur besteld en 20 minuten later al en berichtje dat het onderweg was.

duidelijke en overzichtelijke website waar ik graag mijn spullen uitzoek en bestel

dfb10016 19-04-2010

Bij het bestellen wijst alles zich vanzelf, de website is overzichtelijk ingedeeld.
De bestelde producten werden correct, snel en in onberispelijke kwaliteit geleverd. Reden waarom ondergetekende onverkort tevreden is over CameraNu.

PeJeWe 19-04-2010

Mooie Winkel (urk) en een ruim aanbod aan apparatuur en accessoires. kortom een aanrader voor de beginnende en de gevorderde fotograaf

abmary 19-04-2010

snel en betrouwbaar afhandeling. compliment.

jmsluiter 19-04-2010

Vriendelijk personeel, behulpzaam en meedenkend. Ook bij problemen blijven ze geduldig en meewerkend.

voyageur 19-04-2010

Overzichtelijke website en keuze uit veel manieren om te betalen.

Razendsnelle levering per TNT-post. Na 17.00 uur besteld, toch de volgende dag geleverd.

Lianneschoemaker 19-04-2010

een hele goede service en een goede overzichtelijke site!!

Helemaal toppie en een aanrader om hier te bestellen.

sjorsweijers 19-04-2010

zelf in de winkel geweest. je word goed geholpen.

JPL1944 19-04-2010

zeer snelle levering, en goede kwaliteit.
Prijzen zijn erg concurrerend.

Zeer klantvriendelijk, bezoek ook eens de winkel en ervaar het zelf. Goed georganiseerd en men neemt de tijd voor je. Voldoende personeel aanwezig. Ouderwetse service dus. Voldoende parkeerruimte en gratis. Uw reiskosten zijn er direct uit.

Een aanrader !!!

limi 19-04-2010

perfect

SjoerdFoto 19-04-2010

Goede service en snelle levering. Vind het ook erg prettig dat je online de verzekering kan regelen.

123niet 19-04-2010

Erg tevreden, bestellen, afrekenen en snel ontvangen. perfect!!

EG1984 19-04-2010

Ik heb onlangs een aantal geheugenkaartjes besteld, hieronder ook een nieuwe SDHC kaart. Deze werd niet gelezen door mijn Card Reader, hierover heb ik een vraag gesteld aan info@cameranu.nl en ik kreeg binnen 1 uur een duidelijk antwoord terug dat mijn card reader weliswaar te oud is. Dit antwoord heb ik nog gecontroleerd bij een collega en die kon dit bevestigen.
Spijtig dat ik een nieuwe card reader moet kopen, maar ik heb een snel en duidelijke reactie gekregen op mijn vraag en dat verdient een compliment.

johanna10 19-04-2010

alles prima in orde!

Maximaal1 19-04-2010

Prima verzorgd, snelle levering en prima samengesteld pakket voor
een goede prijs

kimvisser77 19-04-2010

indeling product categorieën en sub categorieën is top, je vindt snel wat je zoekt, info is helder

meekie1970 19-04-2010

Duidelijk site met duidelijke prijsvoering. Levertijden kloppen. Advies in de winkel heel netjes en professioneel.
Afhaal optie is bij bijv. camera's een fijne optie. De winkel is een aangename verrassing. Veel keus en de mogelijkheid om eea uit te proberen.

gdo 18-04-2010

Zeer vlotte levering

paulk1 18-04-2010

snelle levering.

elo2009 18-04-2010

Supersnelle levering. Mede dankzij de nieuwe internationale betalingsmodaliteiten.
Pakketje niet zo goed te tracen bij TNT, wel netjes een trackingnummer gekregen.
Besteld op woensdag, geleverd op zaterdag.

Lotstra 18-04-2010

Alles als verwacht, prima geregeld!

naam6905 18-04-2010

zeer goede en snelle levering

Cris04 18-04-2010

Uitstekende service tijdens het aankoop- en leveringsproces. Snelle levering naar het buitenland. Product goed verpakt.

b.a.denouden 18-04-2010

Goede snelle leverring tegen een goede prijs.

OlgaNellestijn 18-04-2010

Ik vond dat alles heel soepel en snel was gelopen en ik ben heel blij met mijn nieuwe camera!

MarcelKous 18-04-2010

De zeer open communicatie en flexibelheid vindt ik zeer prettig. Daarnaast zijn de medewerkers zeer deskundig, geven goed advies en de reactie tijd is zeer goed (bijna altijd nog dezelfde dag)

Kaleb 17-04-2010

A+
Supersnelle verwerking, zeer snelle reactie op mijn mail mail en ook nog eens bijzonder vriendelijk.

sterk51 17-04-2010

zeer goed advies, uitverkocht maar na bestelling binnen 2 dagen leverbaar en snelle berichtgeving; mogelijkheid om lens te testen en eventueel binnen 7 dagen product te retourneren: super!

p.ravensbergen 17-04-2010

heel goede en snelle levering van het product.

Roland_k 17-04-2010

Helaas kwam mijn bestelde geheugenkaartje de eerste keer niet aan. Paasdrukte was het antwoord maar na de pasen was er nog steeds niks. Uiteindeijk begreep ook cameranu.nl dat er meer aan de hand was. Ze hebben toen keurig netjes het kaartje nogmaals verstuurd ditmaal aangetekend om problemen te voorkomen. Ik vraag me wel af waar het mis is gegaan maar daar ga ik geen tijd meer aan besteden.

dste46 17-04-2010

Overall gunstig geprijsd. Artikelen eenvoudig te vinden op de website. Gelegenheid tot reserveren via bestelling en in de winkel dan uitvoerig laten adviseren, met de mogelijkheid dan toch iets anders aan te schaffen. goede aftersales waarbij moeite wordt gedaan om tot een bevredigende oplossing te komen. de winkel is uitstekend bereikbaar aan de rand van het industrieterrein te Urk met voldoende parkeergelegenheid.

liabod 17-04-2010

klantvriendelijk personeel

J.Kamoschinski 17-04-2010

Zeer goede service mbt. aflevering.
Printer doet het goed.
Dus geen ervaring met after sales.

Niels0000011 17-04-2010

Erg snel geleverd. Donderdagavond besteld, zaterdagochtend in huis. Alles top in orde.

glymesstraat 17-04-2010

goed product en zeer snel geleverd.

Govert54 17-04-2010

Ondanks dat ik zelf een bestel fout had gemaakt, die wat problemen gaf bij het corrigeren, zijn de door mij bestelde artikelen binnen 24 uur thuis bezorgd door T&T.

aloysroes 17-04-2010

snelle levering en zonder gedoe.

Snorkel1 17-04-2010

uitstekende service, snelle afhandeling, duidelijke communicatie, kortom "TOP"

Lebels 17-04-2010

Super deal, super snel en ze hebben hun uiterste best gedaan om een pakketje op tijd (binnen 1 dag!) te versturen. Ging om een cadeautje en ik was aan de late kant met bestellen. Dikke pluim!

susanvdb 16-04-2010

Goede site, goede service en snelle bezorging. Geen aanmerkingen eigelijk!

gjuffer 16-04-2010

Als je niet wat voor produkt je precies hebben wilt, is het zeer lastig een keus te maken, omdat je eerst moet kiezen uit een merk, en pas daarna bepaalde wensen kunt aangeven.

verzending en service zijn bovenverwachting. CameraNU is niet zomaar een "internetshopje", maar een volwaardige detailhandel met kennis van zaken!

kingsnoopy 16-04-2010

5,5
Waardeloos...op site stond vermeld leverbaar,na navraag ja is voorradig.Na het geld overgemaakt te hebben kreeg ik de melding dat er nog niets was geleverd door Jvc nederland. Mij toegezegd medio April wordt ie geleverd. NIET dus!!Zelf contact gehad met JVC nederland en die zeggen eind April heeft JVC ze voorradig en dan pas worden de uitgeleverd aan de leveranciers.
Nu elders besteld....flikken ze me hetzelfde weer.
Met andere woorden....geloof die HUFTERS ( Ja zo pissig ben ik) NIET!!!!!.
Koop de camera in een winkel zelf en geloof die waardeloze praatjes van die ONLINE winkels NIET!

walk 16-04-2010

6,3
via internet een CF card gereserveerd, via de "snelle balie" af te leveren.
Moest echter 30 min wachten, omdat aan deze snelbalie ook allerlei andere (tijdrovende) dingen werden afgehandeld!

fransmeijs 16-04-2010

De selectie van de camera via de website ging vlot met betaling met iDeal. De bestelling werd volgens afspraak bezorgd na bevestiging via e-mail en telefoon.
Dus Prima!
Ik zal nu gaan onderzoeken hoe ik met deze spiegel reflex camera moet/kan werken.

jKnoben 16-04-2010

Snelle en correcte levering.Duidelijke website, zeer gebruikersvriendelijk.

RiemerLap 16-04-2010

Snel en goed