Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

roermund 21-04-2010

Altijd keurig op tijd levering, naar aanleiding van kleine klacht kreeg ik zonder te vragen meteen een nieuw onderdeel toegestuurd. Ook in de winkel word je goed en vakkundig geholpen. Dit is voor mij een reden om indien nodig, vanuit Den Bosch naar Urk te rijden.

Sarvice 21-04-2010

De website is overizchtelijk. Het zoeken naar een specifiek product gaat soepel en er is een groot assortiment beschikbaar. Soms zou ik zelf wat meer techische informatie voer het product willen opzoeken, die is niet altijd voorradig. Dat ligt meer aan mijn intersees dan aan de opzet van de website.
De levering gaat echt vlot, keurig verzorgt met de juiste mededelingen via email en een ingesloten factuur. Echt Super. eventuele vragen, retouraanvragen verlopen soepel, vriendelijk en adequaat. Echt, men levert super werk.

w.hartlief 21-04-2010

De laatste twee jaar heb ik een aantal producten bij Cameranu besteld en gehaald. Cameranu heeft een zeer toegankelijke website, een breed assortiment en zeer scherpe prijzen. Ook het winkelsysteem van gescheiden wensen, afhalen of advies, is slim bedacht. De medewerkers zijn behulpzaam en klantvriendelijk. Ook het gratis kopje koffie draagt positief bij aan de goede koopsfeer. Bereikbaarheid is prima, alleen het parkeerterrein is aan de kleine kant.

N.Smits 20-04-2010

website : heldere, duidelijke en actuele weergave van producten en prijzen.Soms even goed kijken door veelheid van producten.Komt inzicht ten goede.Zeer belangrijk :er is nooit sprake van "spelletjes" met prijzen !

Bestelling en levering :perfect.Begeleiding van proces middels bericht aan klant to rhe point.Alle producten binnen 2 werkdagen in huis. Aflevering goed. Verpakking goed verzorgd.
Betaling via iDeal werkt prima en rustgevend

Iriseva 20-04-2010

Betaling lukte niet in een keer met Ideal, maar kreeg direct heel attent een e-mail terug dat de eerste bestelling geannuleerd was. Erg tevreden!

vleugels 20-04-2010

Ondanks verzoek bij levering en geen gehoor om bij buren te bellen (stond inderdaad zichtbaar voor TNT op bon) werd het tweemaal aangeboden maar NIET gebeld bij de buren
Hierdoor kreeg ik de camera pas via het postkantoor enige dagen later

d.deridder 20-04-2010

Problemen met een lens gehad die tot twee keer toe is teruggestuurd naar de fabrikant. Tijdens de reparatie zeer goed op de hoogte gehouden door CameraNu van de status. Na terugkomst was de lens nog niet goed gerepareerd en toen zonder veel problemen nieuw exemplaar meegekregen. Ook deze was niet goed en toen de lens ingeruild en prijsverschil bijbetaald voor een duurder exemplaar van ander merk. Ook hier deed men niet moeilijk over.

Sippie 20-04-2010

De videocamera 's avonds laat besteld en de dag erna al in huis. Na bestelling bedacht dat ik nog een geheugenkaartje wou. Gemeld aan de bezorgster. Kort daarna een mail ontvangen dat zij met mij contact wilden over de geheugenkaart. Deze is zonder verzendkosten vervolgens naar mij opgestuurd. Ook een draagtasje die zij niet in het assortiment hadden zitten, kon op relatief korte termijn door hen worden geleverd. Vriendelijke mensen en snelle levering.

debraak 20-04-2010

De bestelling wordt netjes verpakt en netjes afgeleverd.
Wel mag er meer controle op de aflevering uitgevoerd worden..... Het was voor de postbode duidelijk dat het pakketje voor mij was, maar op het afleveradres stond een ander huisnummer dan dat ik zelf heb ingevuld op het bestelformulier.

Gelukkig heeft Cameranu vaker wat bij mij laten leveren, dus ging het goed....

jafluks 20-04-2010

Uit stekende webwinkel.
Prima prijsstelling

pakobaits 20-04-2010

prima verzorgde bestelling

Joost345 20-04-2010

De website is soms onoverzichtelijk, vooral omdat je alleen op merk kan sorteren. De website is wel bereikbaar en mails worden snel beantwoordt.
De bestelling en levering verliep perfect; precies zoals op de site aangegeven.

jamaterpe 20-04-2010

bestellen, volgende dag krijgen. wat ontvangen is klopt met het aangebodene.

thom1lindy 20-04-2010

Ze doen wat ze beloven

mike007383838 20-04-2010

prima service,
pinnen bij aflevering
nakijken vd goederen voor betaling

nielsrevers 20-04-2010

Snelle reacties op order, goede communicatie en mega nette en snelle levering

jbspeaker 20-04-2010

Uitstekende voorlichting en prettige bediening.
Winkel is goed bereikbaar in Urk.Ruime keuze.

Royston020 20-04-2010

Betrouwbaar, deskundig adres met goede service.

rovant 20-04-2010

price

woutersierdsma 20-04-2010

Zeer complete site met veel informatie per product.
Fijne winkel met goede adviseurs. Uitstekend bereikbaar

harry1983 20-04-2010

Snelle afhandeling.

Bob1171 20-04-2010

Soepele en foutloze bestelprocedure en bezorging.

Shauspieler 20-04-2010

Supersnelle bestelling, levering correct volgens aankondiging. Verpakking, orderbon, artikel dik in orde.

Idsardi 20-04-2010

Bij een andere webwinkel kreeg in een week(!) na bestellen te horen dat de camera niet meer leverbaar was. Ik baalde daar behoorlijk van omdat ik op vakantie zou gaan. Gelukkig was dezelfde camera hier ook leverbaar en deze werd binnen een dag keurig afgeleverd. Dus ik kan met camera op vakantie!

gurlinol 20-04-2010

I really appreciate the short delivery time of each purchase - I like it!

taalbrug 20-04-2010

goede verpakking en snelle levering voor een scherpe prijs

Wim_Zoete 19-04-2010

Wat ik wilde zien kreeg ik te zien.
Wat ik jammer vond is dat ik alleen vergelijken kon met artikelen die ik op een pagina vond. Blijkbaar kon ik geen artikelen laten vasthouden terwijl ik een andere pagina bekeek om daar ook een keuze uit te maken voor een vergelijking.

etermeer 19-04-2010

Prima service, erg snel geleverd. Goede spullen.

markst1973 19-04-2010

zeer snelle en nette afwerking, idd voor 16:00 besteld de volgende dag geleverd. Klasse

bluestar 19-04-2010

zeer snelle verzending.
om 17.00 uur besteld en 20 minuten later al en berichtje dat het onderweg was.

duidelijke en overzichtelijke website waar ik graag mijn spullen uitzoek en bestel

dfb10016 19-04-2010

Bij het bestellen wijst alles zich vanzelf, de website is overzichtelijk ingedeeld.
De bestelde producten werden correct, snel en in onberispelijke kwaliteit geleverd. Reden waarom ondergetekende onverkort tevreden is over CameraNu.

PeJeWe 19-04-2010

Mooie Winkel (urk) en een ruim aanbod aan apparatuur en accessoires. kortom een aanrader voor de beginnende en de gevorderde fotograaf

abmary 19-04-2010

snel en betrouwbaar afhandeling. compliment.

jmsluiter 19-04-2010

Vriendelijk personeel, behulpzaam en meedenkend. Ook bij problemen blijven ze geduldig en meewerkend.

voyageur 19-04-2010

Overzichtelijke website en keuze uit veel manieren om te betalen.

Razendsnelle levering per TNT-post. Na 17.00 uur besteld, toch de volgende dag geleverd.

Lianneschoemaker 19-04-2010

een hele goede service en een goede overzichtelijke site!!

Helemaal toppie en een aanrader om hier te bestellen.

sjorsweijers 19-04-2010

zelf in de winkel geweest. je word goed geholpen.

JPL1944 19-04-2010

zeer snelle levering, en goede kwaliteit.
Prijzen zijn erg concurrerend.

Zeer klantvriendelijk, bezoek ook eens de winkel en ervaar het zelf. Goed georganiseerd en men neemt de tijd voor je. Voldoende personeel aanwezig. Ouderwetse service dus. Voldoende parkeerruimte en gratis. Uw reiskosten zijn er direct uit.

Een aanrader !!!

limi 19-04-2010

perfect

SjoerdFoto 19-04-2010

Goede service en snelle levering. Vind het ook erg prettig dat je online de verzekering kan regelen.

123niet 19-04-2010

Erg tevreden, bestellen, afrekenen en snel ontvangen. perfect!!

EG1984 19-04-2010

Ik heb onlangs een aantal geheugenkaartjes besteld, hieronder ook een nieuwe SDHC kaart. Deze werd niet gelezen door mijn Card Reader, hierover heb ik een vraag gesteld aan info@cameranu.nl en ik kreeg binnen 1 uur een duidelijk antwoord terug dat mijn card reader weliswaar te oud is. Dit antwoord heb ik nog gecontroleerd bij een collega en die kon dit bevestigen.
Spijtig dat ik een nieuwe card reader moet kopen, maar ik heb een snel en duidelijke reactie gekregen op mijn vraag en dat verdient een compliment.

johanna10 19-04-2010

alles prima in orde!

Maximaal1 19-04-2010

Prima verzorgd, snelle levering en prima samengesteld pakket voor
een goede prijs

kimvisser77 19-04-2010

indeling product categorieën en sub categorieën is top, je vindt snel wat je zoekt, info is helder

meekie1970 19-04-2010

Duidelijk site met duidelijke prijsvoering. Levertijden kloppen. Advies in de winkel heel netjes en professioneel.
Afhaal optie is bij bijv. camera's een fijne optie. De winkel is een aangename verrassing. Veel keus en de mogelijkheid om eea uit te proberen.

gdo 18-04-2010

Zeer vlotte levering

paulk1 18-04-2010

snelle levering.

elo2009 18-04-2010

Supersnelle levering. Mede dankzij de nieuwe internationale betalingsmodaliteiten.
Pakketje niet zo goed te tracen bij TNT, wel netjes een trackingnummer gekregen.
Besteld op woensdag, geleverd op zaterdag.

Lotstra 18-04-2010

Alles als verwacht, prima geregeld!