Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

liabod 17-04-2010

klantvriendelijk personeel

J.Kamoschinski 17-04-2010

Zeer goede service mbt. aflevering.
Printer doet het goed.
Dus geen ervaring met after sales.

Niels0000011 17-04-2010

Erg snel geleverd. Donderdagavond besteld, zaterdagochtend in huis. Alles top in orde.

glymesstraat 17-04-2010

goed product en zeer snel geleverd.

Govert54 17-04-2010

Ondanks dat ik zelf een bestel fout had gemaakt, die wat problemen gaf bij het corrigeren, zijn de door mij bestelde artikelen binnen 24 uur thuis bezorgd door T&T.

aloysroes 17-04-2010

snelle levering en zonder gedoe.

Snorkel1 17-04-2010

uitstekende service, snelle afhandeling, duidelijke communicatie, kortom "TOP"

Lebels 17-04-2010

Super deal, super snel en ze hebben hun uiterste best gedaan om een pakketje op tijd (binnen 1 dag!) te versturen. Ging om een cadeautje en ik was aan de late kant met bestellen. Dikke pluim!

susanvdb 16-04-2010

Goede site, goede service en snelle bezorging. Geen aanmerkingen eigelijk!

gjuffer 16-04-2010

Als je niet wat voor produkt je precies hebben wilt, is het zeer lastig een keus te maken, omdat je eerst moet kiezen uit een merk, en pas daarna bepaalde wensen kunt aangeven.

verzending en service zijn bovenverwachting. CameraNU is niet zomaar een "internetshopje", maar een volwaardige detailhandel met kennis van zaken!

kingsnoopy 16-04-2010

5,5
Waardeloos...op site stond vermeld leverbaar,na navraag ja is voorradig.Na het geld overgemaakt te hebben kreeg ik de melding dat er nog niets was geleverd door Jvc nederland. Mij toegezegd medio April wordt ie geleverd. NIET dus!!Zelf contact gehad met JVC nederland en die zeggen eind April heeft JVC ze voorradig en dan pas worden de uitgeleverd aan de leveranciers.
Nu elders besteld....flikken ze me hetzelfde weer.
Met andere woorden....geloof die HUFTERS ( Ja zo pissig ben ik) NIET!!!!!.
Koop de camera in een winkel zelf en geloof die waardeloze praatjes van die ONLINE winkels NIET!

walk 16-04-2010

6,3
via internet een CF card gereserveerd, via de "snelle balie" af te leveren.
Moest echter 30 min wachten, omdat aan deze snelbalie ook allerlei andere (tijdrovende) dingen werden afgehandeld!

fransmeijs 16-04-2010

De selectie van de camera via de website ging vlot met betaling met iDeal. De bestelling werd volgens afspraak bezorgd na bevestiging via e-mail en telefoon.
Dus Prima!
Ik zal nu gaan onderzoeken hoe ik met deze spiegel reflex camera moet/kan werken.

jKnoben 16-04-2010

Snelle en correcte levering.Duidelijke website, zeer gebruikersvriendelijk.

RiemerLap 16-04-2010

Snel en goed

127127628655 16-04-2010

Snelle levering! alles in orde

RoderikvN 16-04-2010

Behalve de zoekfunctie (die iets makkelijker en nauwkeuriger zou kunnen) prima site
veel keus en veel op voorraad

Volgende dag al afgeleverd

Prima dus

wolgro 16-04-2010

Vriendelijk en attent personeel, snelle informatie op schriftelijke vragen vragen, goede uitleg over produkten, zeker een aanbeveling waard dit bedrijf.

BasUterwijk 16-04-2010

Als iemand die al vanaf het eerste uur zijn aankopen via internet doet heb ik veel ellende meegemaakt.
Ik was daarom zéér verrast door de manier waarop Camera.nu zijn uitstekende naam waarmaakte.
Vrij complexe bestelling gedaan, alles de volgende dag in huis! Zeer goede communicatie, ook toen ik twee produkten toch wilde ruilen werd er niet moeilijk gedaan en het geld daarvan stond binnen enkele dagen weer op mijn rekening. Service zoals je mag verwachten. Waren alle webshops maar zo!

wiewel 15-04-2010

De lens die ik bestelde via Cameranu.nl was de volgende dag al binnen.
Bij de fotograaf in de stad was de lens meer dan 2 keer zo duur!!!

HarryZet 15-04-2010

Gemakkelijk en overzichtelijk bestellen via de website. Zeer snelle en goede levering.
Kortom betrouwbaar en snel.

gekesipke 15-04-2010

Uitstekende service en goed
opgeleide mensen met een uitstekend assortiment en leuke workshops.

paul1950vdl 15-04-2010

Een geweldig fijne (internet)winkel. Ik ben mijn apparatuur op wezen halen, maar ik twijfel er geen tel aan om het een volgende keer gewoon per post thuis te laten sturen.
In de bijzonder goed ingerichte winkel zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze nemen en hebben alle tijd voor je!
Het is hier zeker geen kwestie van 'dozen schuiven', nee je krijgt volop persoonlijk aandacht als klant. Dat kom je wel anders tegen.
Ook daarvoor een prima en snelle telefonische bereikbaarheid met goed advies en een geïnteresseerde houding naar de klant.
Echt een prima bedrijf! Zeker aan te raden om hier zaken mee te doen.

appie1954 15-04-2010

Ik heb nu twee bestellingen gedaan bij Cameranu.nl en ik moet zeggen dat ik daarover zeer te vreden ben, zowel met de benadering van de mensen die er werken als met de service van leverringen vandaag besteld voor 16.00 uur morgen in huis.
voor mij een dikke tien
ga zo door

leondewaard 15-04-2010

Was allemaal goed verzorgd, en snelle levering.

Senryu 15-04-2010

Fijne zaak, zeer ruime sortering. Perfecte afhandeling van bestellingen. Vandaag besteld, morgen in huis is ook ECHT morgen in huis. Bovendien staan ze je met raad en daad bij als je niet precies weet wat de goede keus is.
Alle lof voor CameraNU.

verwp01 15-04-2010

super winkel, prima verkopers, zeker voor herhaling van inkopen

PietMooij 15-04-2010

Niets negatiefs op aan te merken.

Willie23 15-04-2010

Prima service. Na betaling de volgende dag afgeleverd.

hdoorens 15-04-2010

Omdat met creditcard betalen niet lukte, even gebeld. Goed tewoord gestaan, probleem opgelost. Daarna snel geleverd. (de volgende dag)

villerius23 15-04-2010

Goede prijs /kwaliteitsverhouding.

G.Bloembergen 15-04-2010

Bestelling snel afgerond en afgeleverd. Uitstekende bezorging en netjes verpakt. Helemaal netjes aangekomen. En helemaal tevreden over de Olympus 8010.

hootch 14-04-2010

in de avond besteld
twee dagen daarna al binnen
meteen reactie bij bestelling dmv email

toverwater 14-04-2010

geweldige winkel, groot assortiment, grote voorraad, snelle levering en correcte mensen aan de telefoon met de juist knowhow.

kortom helemaal toppie!

JaapVerheul 14-04-2010

Camera goed beschreven. Mooie aanbieding met tas, batterij en geheugenkaart. Alles binnen een dag aan de deur afgeleverd.

Scooby 14-04-2010

Prima snelle levering...
Goede duidelijke website en ook
nog eens de goedkoopste...Wat wil je nog meer...

DickBruijn 14-04-2010

Website is zeer duidelijk. Zeer goed geregeld is de voorraad aanduiding.
Reservering cq. bestelling van de voorradige producten geeft de garantie dat de producten ook daadwerkelijk voor jou beschikbaar zijn.
Prijzen zijn concurrerend. Goede winkel met nummer systeem om klanten te helpen. Assortiment zou nog verder uitgebreid kunnen worden met producten zoals Lenscoat camouflage materiaal en Sun Sniper draagriemen.

hillie05 14-04-2010

alles heel duidelijk en goed te vinden

wanda72 14-04-2010

snelle afhandeling en bezorging, prima!

vbrvg 14-04-2010

Besteld, betaald en binnen de gestelde termijn in huis. 's avonds besteld en twee dagen later was het er al. Prima!

K3 14-04-2010

Er werd een goed advies gegeven en de gemaakte afspraken zijn perfect nagekomen.

gabrielsangel 14-04-2010

bestelling / aflevering netjes
ben wel eens anders gewend geweest bij een internetbestelling.

bereikbaarheid: geen idee is via post

after sales: hopelijk geen problemen te verwachten

Heimenberg 14-04-2010

Als je niet weet waar je moet zoeken, stuur je een mail en
binnen het ½ uur krijg je bericht dat je klant bent daar hebben ze wat voor je over

Bambi96 14-04-2010

De bestelling werd de volgende dag al bezorgd terwijl ik later dan 16.00 uur had besteld. Super! Goed ingepakt ook. Op de website wordt er goed duidelijk gemaakt hoe en wat. Ik ga er zeker vaker kijken of er wat van mijn gading bij zit.

JTomassen 14-04-2010

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooie koppeling verwante producten aan bestelde producten.

ENieman 14-04-2010

Objectief voor Canon camera(occasion) besteld, maar helaas bleek het om een exemplaar met Nikon vatting te gaan.
Medewerkster van Cameranu.nl heeft me binnen een half uur na het plaatsen van de bestelling gebeld om me hierop te wijzen en excuses aan te bieden.
In goed overleg een alternatief product (occasion) gekozen, dat na bijbetaling snel geleverd werd.

De staat waarin de lens zich bevind is boven verwachting, ik heb het idee dat ik een nieuw exemplaar heb ontvangen.

KeesVlam 14-04-2010

Snelle reactie op bestelling. Op het feit dat ik onjuist geinformeerd ben door Canon Nederland werd goed gereageerd. Op mijn verzoek om snel te leveren werd ook positief gereageerd net zoals op mijn verzoek om voor deze bestelling gezien de omvang en het feit dat ik vaste klant ben geen verzendkosten te rekenen. Deze enquete is anoniem maar voor de medewerkers van Cameranu zal het geen grote puzzel zijn om aan de weet te komen dat ik Kees Vlam uit Bovenkarspel ben.

joophoek 14-04-2010

Vooral een vriendelijke telefonische bediening

works4me 14-04-2010

Prima website, scherpe prijzen en afhalen in een fantatsisch uitgeruste winkel. Goede kennis van zaken, vertrouwd adres, echt een aanrader.

koentjie 14-04-2010

Snelle, juiste levering. Goede prijs.