Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

banjo 22-04-2010

Prima website, snelle levering.

volleybal 22-04-2010

Na bestelling via de website ontving ik reeds de volgende dag de bestelde camera. De diverse e-mails die ik mocht ontvangen gaven de orderbevestiging en factuur weer. Ook ontving ik een mail waarin ik, na aanklikken betreffende link, het bestelde pakket kon volgen.
Perfect geregeld. Ook ontving ik een mail waarin ik eventuele vragen of klachten kon weergeven.
Mijns inziens is CameraNu een zeer goede en betrouwbaar adres om via internet uw aankopen te doen. Mijn volgende aankoop doe ik alleen nog via CameraNu.nl

bertkorte50 22-04-2010

Cameranu handelt zijn zaken uiterst correct en zorgvuldig af en daarbij zijn de produkten ook nog eens vriendelijk geprijsd.Niets dan lof dus.

bluejin15 22-04-2010

Prima product. Clips kunnen meteen worden bewerkt in Final Cut Pro en dat scheelt enorm in de workflow.
Prima service en uitleg bij CamerNu. Men neemt de tijd voor je en je wordt goed geadviseerd.

Joeps73 22-04-2010

Camera besteld en de volgende dag geleverd. Je wordt netjes op de hoogte gehouden via de mail.

RodneyCo 22-04-2010

Snelle, correcte levering.
Overzichtelijke, intuïtieve shop op de website.
Product goed beschermd verpakt.

gemadaro 22-04-2010

De website ziet er duidelijk en overzichtelijk uit. Bereikbaarheid is prima.Bestelde producten worden snel en netjes verstuurd.Nadat ik een afsandbediening van mijn kamera had opgezonden ter reparatie,kreeg ik twee dagen later reeds een nieuwe geleverd, Klasse!

mpoell 22-04-2010

Goede communicatie, snelle en goede levering, betrouwbare winkel

move4 22-04-2010

prima winkel, prima service

cosmashoos 22-04-2010

Prima bedrijf.

Nette emailtjes met een telefoonnummer van het bedrijf erbij en een naam van een echte medewerker. Er ging bij mij iets mis met de betaling, ik belde de volgende ochtend en kreeg meteen de medewerker aan de lijn die ook onde de bevestigingsemail vermeld stond. Alles snel opgelost

Krissie45 21-04-2010

Prima site, overzichtelijk en helder.
Prijsstelling is scherp in vergelijking met andere fotosites.
Winkel is makkelijk te vinden en overzichtelijk. Veel apparatuur eenvoudig zelf te handteren en te gebruiken.
In winkel zorgt nummersysteem voor volgorde van helpen.
Hulp en uitleg is duidelijk en mensen nemen de tijd om je goed te helpen. Voor wachters is dat wellicht jammer!
Adviezen zijn voor mij begrijpelijk en snijden hout.

agswart 21-04-2010

Op advies van de medewerker heb ik een SD kaartje van 4 gig gekocht.
Ik vertelde hem dat ik hiermee ook filmen wilde.
Dit is ruim voldoende - was het antwoord.

Nu heb ik een beetje spijt van dit advies want met een beetje film zit de kaar zomaar vol.
8 gig of nog hoger was mijn wens geweest.

jpmulder 21-04-2010

Altijd snelle levering, maar ook met goede after service. De winkel in Urk is erg druk op vrijdag en zaterdag. Aan de andere kant is Urk ook wel leuk om de haven eens te bezoeken on combinatie met het afhalen van fotospullen.

zadeltas 21-04-2010

Prima levering, verzending en communicatie. Aftersales niet nodig gehad.

PatrickRogiers 21-04-2010

Wat kun je als consument meer verwachten dan wat CameraNu doet?
De website is klaar en duidelijk, de voorraadgegevens kloppen,
de levering is tot in de puntjes verzorgd en gebeurd in één keer.
Op de koop toe kun je je bestelling volledig volgen.

garbo 21-04-2010

prima service

thomasvanzuijlen 21-04-2010

Prima, overzichtelijke website, snelle en accurate order-updates per e-mail, en - meest indrukwekkend - ondanks het plaatsen van de bestelling na 16:00 uur, toch nog de volgende dag geleverd. Helemaal fantastisch.

tomtess5 21-04-2010

Ben zeer tevreden

peterb999 21-04-2010

Zeer snelle afhandeling order.
Vlak voor 4 uur 's middags een Epson V500 scanner besteld en met ideal betaald. De volgende morgen al in huis. Website is overzichtelijk.

125478 21-04-2010

Hallo

Mijn ervaring met Camaranu.nl stel ik zeer op prijs.

Ik heb dan ook pas 2 dingen aangeschaft via jullie maar als de snelheid van de levering zo blijf dan zal ik in de toekomst meer van jullie diensten gebruik maken

Groeten Frank P.

Silvia 21-04-2010

Duidelijke website.

Directe en goede levering en service.

Goede informatie over status betaling, levering etc.

Aanrader ! ! !

Caspari 21-04-2010

Ik heb al meerdere malen electronica bij CameraNu.nl gekocht en altijd met volle tevredenheid. De website is erg overzichtelijk. Alle producten zijn zeer scherp geprijst en ondanks dat alles hebben ze een zeer uitgebreide winkel waar kwaliteit en service voorop staat. Verkopers nemen alle tijd om je voor- en in te lichten.

roermund 21-04-2010

Altijd keurig op tijd levering, naar aanleiding van kleine klacht kreeg ik zonder te vragen meteen een nieuw onderdeel toegestuurd. Ook in de winkel word je goed en vakkundig geholpen. Dit is voor mij een reden om indien nodig, vanuit Den Bosch naar Urk te rijden.

Sarvice 21-04-2010

De website is overizchtelijk. Het zoeken naar een specifiek product gaat soepel en er is een groot assortiment beschikbaar. Soms zou ik zelf wat meer techische informatie voer het product willen opzoeken, die is niet altijd voorradig. Dat ligt meer aan mijn intersees dan aan de opzet van de website.
De levering gaat echt vlot, keurig verzorgt met de juiste mededelingen via email en een ingesloten factuur. Echt Super. eventuele vragen, retouraanvragen verlopen soepel, vriendelijk en adequaat. Echt, men levert super werk.

w.hartlief 21-04-2010

De laatste twee jaar heb ik een aantal producten bij Cameranu besteld en gehaald. Cameranu heeft een zeer toegankelijke website, een breed assortiment en zeer scherpe prijzen. Ook het winkelsysteem van gescheiden wensen, afhalen of advies, is slim bedacht. De medewerkers zijn behulpzaam en klantvriendelijk. Ook het gratis kopje koffie draagt positief bij aan de goede koopsfeer. Bereikbaarheid is prima, alleen het parkeerterrein is aan de kleine kant.

N.Smits 20-04-2010

website : heldere, duidelijke en actuele weergave van producten en prijzen.Soms even goed kijken door veelheid van producten.Komt inzicht ten goede.Zeer belangrijk :er is nooit sprake van "spelletjes" met prijzen !

Bestelling en levering :perfect.Begeleiding van proces middels bericht aan klant to rhe point.Alle producten binnen 2 werkdagen in huis. Aflevering goed. Verpakking goed verzorgd.
Betaling via iDeal werkt prima en rustgevend

Iriseva 20-04-2010

Betaling lukte niet in een keer met Ideal, maar kreeg direct heel attent een e-mail terug dat de eerste bestelling geannuleerd was. Erg tevreden!

vleugels 20-04-2010

Ondanks verzoek bij levering en geen gehoor om bij buren te bellen (stond inderdaad zichtbaar voor TNT op bon) werd het tweemaal aangeboden maar NIET gebeld bij de buren
Hierdoor kreeg ik de camera pas via het postkantoor enige dagen later

d.deridder 20-04-2010

Problemen met een lens gehad die tot twee keer toe is teruggestuurd naar de fabrikant. Tijdens de reparatie zeer goed op de hoogte gehouden door CameraNu van de status. Na terugkomst was de lens nog niet goed gerepareerd en toen zonder veel problemen nieuw exemplaar meegekregen. Ook deze was niet goed en toen de lens ingeruild en prijsverschil bijbetaald voor een duurder exemplaar van ander merk. Ook hier deed men niet moeilijk over.

Sippie 20-04-2010

De videocamera 's avonds laat besteld en de dag erna al in huis. Na bestelling bedacht dat ik nog een geheugenkaartje wou. Gemeld aan de bezorgster. Kort daarna een mail ontvangen dat zij met mij contact wilden over de geheugenkaart. Deze is zonder verzendkosten vervolgens naar mij opgestuurd. Ook een draagtasje die zij niet in het assortiment hadden zitten, kon op relatief korte termijn door hen worden geleverd. Vriendelijke mensen en snelle levering.

debraak 20-04-2010

De bestelling wordt netjes verpakt en netjes afgeleverd.
Wel mag er meer controle op de aflevering uitgevoerd worden..... Het was voor de postbode duidelijk dat het pakketje voor mij was, maar op het afleveradres stond een ander huisnummer dan dat ik zelf heb ingevuld op het bestelformulier.

Gelukkig heeft Cameranu vaker wat bij mij laten leveren, dus ging het goed....

jafluks 20-04-2010

Uit stekende webwinkel.
Prima prijsstelling

pakobaits 20-04-2010

prima verzorgde bestelling

Joost345 20-04-2010

De website is soms onoverzichtelijk, vooral omdat je alleen op merk kan sorteren. De website is wel bereikbaar en mails worden snel beantwoordt.
De bestelling en levering verliep perfect; precies zoals op de site aangegeven.

jamaterpe 20-04-2010

bestellen, volgende dag krijgen. wat ontvangen is klopt met het aangebodene.

thom1lindy 20-04-2010

Ze doen wat ze beloven

mike007383838 20-04-2010

prima service,
pinnen bij aflevering
nakijken vd goederen voor betaling

nielsrevers 20-04-2010

Snelle reacties op order, goede communicatie en mega nette en snelle levering

jbspeaker 20-04-2010

Uitstekende voorlichting en prettige bediening.
Winkel is goed bereikbaar in Urk.Ruime keuze.

Royston020 20-04-2010

Betrouwbaar, deskundig adres met goede service.

rovant 20-04-2010

price

woutersierdsma 20-04-2010

Zeer complete site met veel informatie per product.
Fijne winkel met goede adviseurs. Uitstekend bereikbaar

harry1983 20-04-2010

Snelle afhandeling.

Bob1171 20-04-2010

Soepele en foutloze bestelprocedure en bezorging.

Shauspieler 20-04-2010

Supersnelle bestelling, levering correct volgens aankondiging. Verpakking, orderbon, artikel dik in orde.

Idsardi 20-04-2010

Bij een andere webwinkel kreeg in een week(!) na bestellen te horen dat de camera niet meer leverbaar was. Ik baalde daar behoorlijk van omdat ik op vakantie zou gaan. Gelukkig was dezelfde camera hier ook leverbaar en deze werd binnen een dag keurig afgeleverd. Dus ik kan met camera op vakantie!

gurlinol 20-04-2010

I really appreciate the short delivery time of each purchase - I like it!

taalbrug 20-04-2010

goede verpakking en snelle levering voor een scherpe prijs

Wim_Zoete 19-04-2010

Wat ik wilde zien kreeg ik te zien.
Wat ik jammer vond is dat ik alleen vergelijken kon met artikelen die ik op een pagina vond. Blijkbaar kon ik geen artikelen laten vasthouden terwijl ik een andere pagina bekeek om daar ook een keuze uit te maken voor een vergelijking.

etermeer 19-04-2010

Prima service, erg snel geleverd. Goede spullen.