Deze score is berekend op basis van 2278 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ruud 27-06-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goed bedrijf met een uitstekende service

Ik heb al meerdere producten aangeschaft via de webshop, en nu voor het eerst in de winkel in Urk geweest. Fijne medewerking en bovendien een zeer goede service. Kortom een aanrader!

LPO 27-06-2018 Via de website gekocht

snelle en correcte service

Goede prijzen, gratis verzending. Mooie aanbiedingen. Snelle en correcte antwoorden op vragen over produkten.

AnneL 27-06-2018 Via de website gekocht

Wauw, supersnel!

Ik heb voor cameranu.nl gekozen omdat ze het meest voordelig waren in vergelijking met anderen en vanwege de supersnelle levering. Ik had heel snel inkt nodig. En de levering is echt heel snel. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling. Ik kom hier zeker terug.

Ilse 27-06-2018 Via de website gekocht

Breed assortiment, goede service

Ik bestel inmiddels bijna al mijn cameraspullen bij Cameranu.nl, vanwege het brede assortiment en de goede service per mail. Een keer was een product door mijn toedoen kapotgegaan, en hebben zij het kosteloos gerepareerd. Bij mijn laatste bestelling zat ook een prachtig gratis fototijdschrift.

Sybrand 27-06-2018 In de winkel gekocht
Urk

Alles op voorraad en de beste prijs!

Bij veel winkels zijn producten niet op voorraad en dat is nu juist de reden om bij een winkel langs te gaan.
Cameranu.nl heeft alle artikelen op voorraad en je kunt alles uitproberen in de winkel.
Het door mij nu gekochte statief was tientallen euro goedkoper dan bij andere grote winkelketens, zelfs degen die alleen online verkopen!

Monique 26-06-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en meerdere opties om te betalen. Goede prijs en snelle bezorging.

Wat een geweldige service!!! 26-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!!!

Had een tweedehands camera gekocht, bij levering bleek de batterij stuk, heb dit gemeld, men heeft mij ogenblikkelijk een nieuwe batterij gezonden. Wat een service.

MdJ 26-06-2018 Via de website gekocht

Super service en levering

Ik had een hdd gekocht en de dag erna afgehaald in Eindhoven! Alles verliep vlot en duidelijk en de service was vanaf bestellen tot aan afhalen super!

Kr00st 26-06-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Ik heb 2 Canon accu's en een Batterygrip besteld. Bestelling is binnen een paar dagen geleverd. Toen bleek dat er iets mis was gegaan met verzenden belden ze en boden ze zelfs aan om het kosteloos via redjepakketje te laten versturen... Top service!

Accu's en Grip waren ondanks een kortingsactie van Kamera-Express nog altijd goedkoper bij Cameranu.nl :)

Anja 26-06-2018 Via de website gekocht

Ik kocht een complete flitsstudio echter bij het uitpakken miste twee onderdelen. De volgende dag met de klantenservice gebeld en dit werd zonder moeilijke vragen gewoon keurig nageleverd!

Derreck 26-06-2018 In de winkel gekocht

Goede sortering

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze veel in huis hebben. Niet alleen producten maar ook kennis en je wordt er zeer vriendelijk geholpen. Soms moet je wel even op je beurt wachten maar ja, er gaan nu eenmaal meer mensen naar CameraNu.nl. Gelukkig staat de koffie klaar.,

Esmeetje 26-06-2018 Via de website gekocht

Goede service snel geleverd

Cameranu.nl heeft een groot en voordelig assortiment en bestellingen worden snel geleverd daarom heb ik deze shop gekozen.

KAREL 26-06-2018 In de winkel gekocht

Super service!!! en geweldig geholpen.

Na wat kleine problemen met mijn camera (zelf veroorzaakt)bij Camera nu direct en ala minuut super geholpen.
Mijn probleem met de camera verholpen,en met een erg goed gevoel weer aan het fotograferen!
Nogmaals mijn dank!

erik 26-06-2018 Via de website gekocht

goede en snel geleverd

goede webshop/winkel met een veelzijdigheid aan artikelen en keuze met scherpe prijzen en dito service

Marja van Hagen 26-06-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd, top service.

Ik bestel al jaren al mijn foto apparatuur bij cameranu.nl De webshop is snel, overzichtelijk en informatief. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en je kan er van op aan dat je bestelling de volgende dag ook echt geleverd wordt. Ook een bezoek aan de winkel in Urk is een aanrader. Verkopers met verstand van zake, een ruim assortiment en niet te vergetende koffiecorner. Voor mij geen ander!

Hugo O 26-06-2018 Via de website gekocht

top service voor scherpe prijzen

Met elke week wel weer nieuwe deals een top website om voor scherpe prijzen accessoires te kopen. Dit echter niet zonder uitstekend advies, vooral ook online waarbij er altijd binnen een paar minuten wel gereageerd word via de online chat. Hierna word je product ook lekker snel thuis geleverd :)

Binne-Louw Katsma 26-06-2018 Via de website gekocht

De beste winkel van Nederland!

Al jaren vaste klant bij CameraNu, toevallig het weekend een nieuwe lens nodig. Donderdagmiddag contact, betalen op factuur en vrijdag in huis. Hoe fijn wil je het hebben.

Ik beveel alle klanten die ik krijg als fotograaf altijd CameraNu aan, ook omdat de koffie zo lekker is!

Ton van Schilt 26-06-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending

Ik heb gekozen voor camera.nu omdat men je altijd keurig te woord staat, workshops organiseert die mij interesseren en men een snelle verzending heeft. Ik heb (gelukkig) nog geen ervaring met hoe men omgaat met klachten.

Emily 26-06-2018 Via de website gekocht

Snel besteld en makkelijk besteld. Volgende dag al in huis. Fijne klantenservice, je word snel geholpen.

Rene 26-06-2018 Via de website gekocht

snel geholpen, prima servie

Product was tijdelijk uitverkocht, inkoop werd geraadpleegd. De volgende dag antwoord: Er was 1 exemplaar binnengekomen en ik werd gelijk op de hoogte gebracht met link voor bestelling erbij. TOP. Besteld en de volgende dag in huis.

Ben Lassing 26-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekend bestel, betaal en leveringsproces!

Al geruime tijd bestel ik mijn foto gereedschappen bij Camera-Nu via de webshop en enkele keren in Urk zelf.
Als uitgangspunt gebruik ik altijd de website van Camera-Nu. Die geeft alle benodigde informatie en foto's van het product. De prijzen zijn concurrerend. Bestelproces is zeer duidelijk. De administratieve afhandeling tot en met de levering laat niets te wensen over door de begeleidende mails.

Knippie 26-06-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd, snelle en correcte levering.

Ruim assortiment, bestelde producten waren allemaal op voorraad. Netjes verpakt met wat extra informatie foldertjes in de doos.

N.Lukkezen 25-06-2018 Via de website gekocht

Altijd service- en oplossingsgericht

Ik heb veel positieve ervaringen met Cameranu.nl, zowel via internet als in de winkel in Urk.
Men neemt veel tijd voor je, luistert goed en helpt meedenken over eventuele alternatieven.
Altijd prima advies!

oscar 25-06-2018 Via de website gekocht

keurige snelle levering

goede prijzen en laatst nieuwe producten. heb theta v besteld na zien van filmpje met uitleg en wat youtube vergelijkingen.

Aede Fontein 25-06-2018 Via de website gekocht

uitstekende service

goed op voorraad, snelle service en prima product, het was ook makkelijk te vinden op de website welke weer goed te vinden was in google. dit was niet mijn eerste product en zeker ook niet mijn laatste.

Chantal 25-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede kwaliteit producten

Ik heb vorige week een lens voor mijn camera besteld. De site is erg makkelijk in gebruik en de bestelling was snel gedaan. Ik had de lens ook al de volgende dag in huis! Kortom: Erg tevreden over cameranu.nl!

Bas 25-06-2018 Via de website gekocht

Zeker een aanrader!

Een hele overzichtelijke site! Ik heb vorige week een uitklapbaar green screen besteld, deze was snel te vinden in het zoekveld en in het menu. Daarbij was de levering erg snel: Volgende dag al in huis! Dus heb je iets snel nodig voor bijvoorbeeld de volgende dag, dan is cameranu.nl een absolute aanrader! Makkelijk, snel en voordelig!

Ivi 25-06-2018 Via de website gekocht

Super geregeld cadeau

Camera Nu is een begrip onder fotografen. Professioneel als amateur. Omdat anderen ook zo enthousiast zijn, heb ik cadeaubonnen gekocht. Snel per aangetekende post door CameraNu verzorgd, waardoor het cadeau ongetwijfeld een succes zal zijn.

Anton Sollie 25-06-2018 In de winkel gekocht

Fijn en accuraat geholpen

Onlangs nog wat gekocht. Snel en deskundig geholpen onder het genot van een bakkie koffie. Prima winkel

Agnes 25-06-2018 Via de website gekocht

Keurige bediening en afwikkeling

Het is een heel praktisch ingerichte winkel met een zeer uitgebreid assortiment dat je fysiek kunt voelen en proberen. De verkopers zijn echte adviseurs, en hebben alle tijd voor je. Door de ligging op het bedrijventerrein is er voldoende parkeergelegenheid voor de deur. Het is al mijn derde toestel dat ik hier heb gekocht, en ik kom zeker de volgende keer terug!

Henk 25-06-2018 Via de website gekocht

Prima assortiment, levertijd en service

Prijs en kwaliteit en goede informatie over de producten die ze verkopen, En bij online vragen altijd goed en snel geholpen.

Sebastiaan 25-06-2018 Via de website gekocht

Goed advies, mooie spulleb

‘s Avonds gechat met een medewerker en advies gekregen, de volgende dag geleverd. Dat is prettig werken! En dan lekker aan het werk met de nieuwe spullen, daar word je blij van!

Willieam 25-06-2018 Via de website gekocht

Fantastische winkel

Ik heb verschillende keren artikelen via de webwinkel van CameraNU.nl besteld en al die keren werd de bestelling zeer snel geleverd. De website geeft ontzettend veel precieze informatie over de (technische) specificaties van artikelen, of het nu gaat over camera's, statieven of andere apparatuur. Dat overzicht van die specificaties helpt enorm producten te vergelijken en de juiste keuze te maken. Het geheel komt professioneel, kundig en actief over. De betrouwbaarheid die ze uitstralen is voor mij elke keer weer bevestigd!

2 minpuntjes zijn dat (1) de productvergelijker niet altijd goed werkt en (2) technische specificaties van microfoons vaak missen. Dat laatste maakt het moeilijk een goede microfoon uit te zoeken.

Ronald 25-06-2018 Via de website gekocht

Prima service

De bestelling via de webshop ging zeer makkelijk. Dit door de duidelijke webshop.
De levering was zeer snel. Op zaterdag besteld maandag morgen binnen (Was zelfs mogelijk om het item op zondag te laten bezorgen).

Fred Doeleman 25-06-2018 In de winkel gekocht

Altijd tijd genoeg.

Professionele en behulpzame mensen die Cameranu-ers. Nooit de indruk wekken van per sé iets te willen verkopen, waardoor ze dat in the end toch doen en geheel naar wens van mijzelf in ieder geval!

Ineke 25-06-2018 Via de website gekocht

Fantastische zaak

Doe al heel lang zaken met CameraNU en blijf er steeds terugkomen. Als je een vraag hebt wordt je keurig en goed geholpen. De bestelling wordt altijd correct en op tijd afgeleverd. Ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Thomas 25-06-2018 Via de website gekocht

Snel verzonden en niet duur!

Op zaterdagmiddag heb ik een lensadapter besteld bij Cameranu, vervolgens kreeg ik snel na mijn bestelling alle informatie over het verzenden van het product en het te verwachten bezorgmoment. In tijd tussen het bestellen en het bezorgen van het product werd ik continu op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en dat vond ik erg prettig. Bovendien werd ik fijn geholpen via de website chat en zijn de prijzen ook fijn bij Cameranu :)

peppespizza 25-06-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd, een fantastische service!

Zoals gewoonlijk geweldige service, zowel voor de koop (als je advies nodig hebt, als na de aankoop (waar veel collega's het nogal eens laten liggen). Razendsnel geleverd, zelfs nog sneller als je daar een paar euro voor over hebt.
Al jaren lang een fan van cameranu.nl kijk dus ook al jaren niet meer naar andere winkels, want het zit wel goed hier!

Wim Sluijs 25-06-2018 In de winkel gekocht
Urk

zeer goede en niet dwingende uitleg

Ik was uit op een snapshot camera maar had er weinig verstand van. Na aan de medewerker te hebben uitgelegd wat ik er mee wilde en hoeveel ik daaraan maximaal kon besteden( ongeveer EUR 300,-) , nam hij alle tijd voor me en toonde diverse voor- en nadelen van een tweetal camera's. Zonder me een richting uit te duwen kon de medewerker mij zo goed adviseren dat ik bewust een keus kon maken. Ben dan ook zeer tevreden met mijn aanschaf.

Neeltje van der Hulst 25-06-2018 Via de website gekocht

Heel blij mee

voor de derde keer een verrekijker gekocht deze keer voor de kleinkinderen en wederom...
geweldige snelle service en (klein) kinderen dolblij

René Simon 25-06-2018 Via de website gekocht

Wat een geweldige webshop

Een zeer uitgebreide assortiment en een super service. Staan je altijd met raad en daad bij. Product retourneren; ook geen probleem. Dit gebeurt snel en binnen enkele dagen heb je je geld alweer teruggestort gekregen. Beschrijving en evt. afmetingen van bepaalde producten staat over het algemeen in de productbeschrijving vermeld. Ga vooral zo door.

Mark 24-06-2018 Via de website gekocht

Voordelig, snel & prima!

Geen verzendkosten bij kleine (13,95e, weliswaar briefpost) bestelling (lensdop), snel én prima geleverd (maar oké, dat had ik ook wel verwacht, naar aanleiding van eerdere aankopen)!

Reginald Koster 24-06-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en zorgvuldige levering.

Zeer snelle en zorgvuldige levering, voor een hele lage prijs, en rondom de levering uitstekende service. Voor herhaling vatbaar.

reneb 24-06-2018 Via de website gekocht

snelle sevice

gisteren besteld, vandaag geleverd!
goed advies over de verschillende opties en veel kennis van zaken helpen je de juiste keuze te maken in een jungle van goede producten.

Jan Strijk 24-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

CameraNu is een overzichtelijke website. Producten zijn makkelijk te vinden. Duidelijk omschrijving bij de producten op de website. Snelle levering en geen verzendkosten

Lou 24-06-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Betrouwbare kwaliteit en snelle service. Overzichtelijke webwinkel met kwaliteits producten en adviezen

Felix 24-06-2018 Via de website gekocht

Zoals gewoonlijk een snelle levering

Het gemak van de website en alles in voorraad maakt voor mij dat de keuze vlug gemaakt is waar ik de bestelling plaats en altijd alles vlug geleverd volgens de afspraak.

Rémy 24-06-2018 Via de website gekocht

Razend snel bestellen en nog sneller leveren! SUPER

Zeer duidelijke website, levering gaat als altijd heel rap, kortom doen wat ze beloven en daar houd ik van.

vdpallie 24-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik was zelf op zoek naar een nieuwe lens voor mijn Lumix G7 en via Cameranu heb ik een goede gevonden! De omschrijving was voor mij duidelijk en de prijs was prima. Binnen een dag was mijn bestelling al aangekomen, dus ik ben er zeer tevreden mee!

HGJ Palts 24-06-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

goede zaak makkelijke website, je wordt continu op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling en verzending, goede betaal gemak