Deze score is berekend op basis van 2395 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Susan 22-05-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Duidelijke omschrijvingen op de website, alle producten die wij wilden waren op voorraad. Het werd dezelfde dag nog verzonden dus de volgende dag hadden wij alles al in huis!

Joke van den berg 22-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Goede, snelle service . Kregen goed advies. Ook nadat we een bestelling geplaatst hadden , een nabestelling snel en accuraat geholpen

Rene 22-05-2018 Via de website gekocht

Netjes en snel geleverd, ok aftersales prima geregeld

Duidelijk en snel geleverd. Er was wat onduidelijkheid over wat er in de verpakking hoort te zitten. Schijnbaar ontbrak er wat in mijn levering. Kosten nog moeite werden gespaard om het op te lossen, klasse!

Anneke 22-05-2018 Via de website gekocht

Zonder problemen omruiling mogelijk

Statief besteld via webshop. Super snelle levering. Bleek achteraf toch niet de goeie te zijn dus in de winkel omgeruild. Zonder problemen omruiling ter plekke geregeld. EN ook nog goed advies.

Willem 22-05-2018 Via de website gekocht

Veel keuze, prima prijs en snelle levering

ZO positief, waarom dan geen hoger cijfer? Omdat er andere zijn waarbij je eventueel kunt terugbrengen naar de winkel (deze is te ver voor mij) of gratis retourneren per post. Ondanks dat dus toch goed genoeg om hier te kopen.

J.Bucholc 22-05-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik koop regelmatig bij CameraNU en ben echt na iedere bestelling meer dan tevreden! Uitstekend en snel klantenservice. Goede communicatie. snelle levering. Top service !

Bas 22-05-2018 Via de website gekocht

Goed materiaal

Overzichtelijke site. Ik kon makkelijk vinden wat ik moest hebben. Ik kom zeker nog een keer terug..

Fred Polman 22-05-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Bestel en de volgende dag in huis
Zo moet het dus!
Ik vond het alleen vreemd dat ik bij postNL moest teken voor een artikel van 21 euro
Als ik niet thuis was geweest had ik het parket dus niet zo snel gekregen

Grietje Adema 22-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en adequate afhandeling

Ik ken Cameranu.nl, omdat mijn man fotografeert en daar altijd zijn spulletjes vandaan haalt. Hij is altijd erg tevreden. Nu was ik op mijn werk het één en ander nodig, dus dacht gelijk aan deze leverancier.
Gebruiksvriendelijke webshop, en als je belt wordt je snel en vakkundig geholpen.
Ik twijfelde wat een goede keus zou zijn, dus ik heb gebeld en het dilemma voorgelegd. Vervolgens werd mij goed uitgelegd welke camera en toebehoren de beste keus voor ons zou zijn.

Petra 21-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Bij CameraNu heb ik een LiveU solo gekocht. Een flinke aanschaf voor mijn budget. De ervaring begon al met een goede complete uitleg over het product en de services die erbij gekocht moesten worden. Vanwege deze volledigheid heb ik dit product bij cameranu gekocht. Ik heb geen enkel probleem ondervonden tussen het moment van bestelling tot levering. Perfect! Vandaag heb ik het product gekocht en overtreft mijn verwachtingen. Een feest!

Jody 21-05-2018 In de winkel gekocht

Top koopervaring

Inmiddels aardig wat geld 'weggebracht' naar Cameranu.nl en het verbaast me dat de service en dienstverlening nog steeds beter kan dan de vorige keer, en die was al super! Ga zo door cameranu.nl, dan beloof ik dat ik terug kom als ik weer wat nodig heb!

Laura Loeve 21-05-2018 Via de website gekocht

geweldige service!

Ik bestelde 's avonds laat een Benro schommelkop en wist dat er 15% korting was. Maar in het bestelproces was ik vergeten dit aan te vinken en kreeg het volle bedrag voorgeschoteld. Ik brak de betaling af, maar kreeg via de mail het verzoek de betaling alsnog te doen. Ik heb de volgende dag gebeld en kreeg, terwijl we gezellig aan het babbelen waren, direct een nieuwe mail met het aangepaste bedrag. Fijne medewerkster en dito service. De volgende dag had ik de schommelkop al in bezit en ben supperblij met deze aankoop bij CameraNu.nl!

wiel 21-05-2018 Via de website gekocht

Probleem prima opgelost.

Door een storing in het on-line bestelsysteem kon ik mijn bestelling niet correct plaatsen. Na een telefoontje werd mijn bestelling door medewerker Lorenz handmatig ingegeven zodat mijn bestelling zonder vertraging en snel geleverd kon worden. Fijn dat als er al eens een probleem optreedt, het zo goed wordt opgelost.

Nejma 21-05-2018 Via de website gekocht

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst, ik heb echter de verkeerde lens besteld. Vervolgens heb ik contact gehad met de klantenservice, waar ik goed ben geholpen door de medewerker. Ik heb het pakketje kunnen retourneren en heb ook nog wat advies gehad.

Patrick 21-05-2018 Via de website gekocht

Heel snel!

Ruim assortiment, veel keuze. Goed werkende en overzichtelijke website en een hele snelle service
Jullie hebber er een tevreden klant bij, ik ga zeker mijn volgende camera aankopen hier ook doen!

Jerry 21-05-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Cameranu.nl doet het weer!!

Fantastisch snelle levering altijd. Goedkoopste van Nederland. Netjes verpakt. En goede service. Betrouwbaar met betalen. Ik zeg wat wil je nog meer dan?

gratje 20-05-2018 Via de website gekocht

Na interne foute motivatie is alles goed en snel hersteld.

De nazorg na een missing link in de interne berichtgeving naar de klant is alles netjes voor elkaar gekomen. Je kunt er op vertrouwen, dat cameranu tot in de puntjes je bestelling verzorgd.

J.Boer 20-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en vakkundige service

Vaker artikelen gekocht. Ben in de zaak geweest om een product te ruilen, wat geen probleem was. Vakkundig personeel en goede service.

Arie 19-05-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Fijne en nette winkel goed geholpen zou hier vaker naar toe willen gaan maar is helaas te ver vanuit Dordrecht maar als het nodig is zou ik zo weer gaan.

Gladys 19-05-2018 Via de website gekocht

Top service!

Camernu heeft een geweldig assortiment, een snelle en nauwkeurige levering na een online bestelling, vriendelijke mensen op de telefonische afdeling. Ik heb alleen soms moeite met het vinden van een product via de zoekfunctie. Kortom een fantastische winkel!

Edwin van Alfen 19-05-2018 Via de website gekocht

Onlangs ging er een onderdeel stuk van mijn Vanguard statief. Cameranu geïnformeerd of ze het losse onderdeel konden leveren.
Tot mijn verrassing kreeg ik een mail dat het onderdeel binnen was en kosteloos werd verzonden. Wat een geweldige service!
Ben er erg blij mee. Mensen van Cameranu ontzettend bedankt!

Luiken 18-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

zeer goed en vakkundige service

Ik had een cadeaubon van € 100 gekregen en was toch al van plan om een stevige draagriem te kopen.De riem was € 69.00 en dus zou de rest vervallen . De verkoper adviseerde om nog iets erbij te nemen wat voor mij relevant was en ik koos een boek over lightroom cc. Er bleef nog € 10 over en hij vroeg of ik een beschermfolie voor mijn camera had om het bedrag vol te maken.

Evelien 18-05-2018 In de winkel gekocht
Urk camera nu

Nemen de tijd en geven goed uitleg

Bij camera.nu geweest en de service was erg goed ze nemen de tijd leggen alles uit. Je mag dingen uitproberen wat ze verkopen . Echt een top winkel . Zeker voor fotoapparatuur of accessoires aan te raden .

Feico 18-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Super advies, super service, super zaak..

Of je nu voor een grote of kleine aankoop staat er wordt altijd uitgebreid de tijd voor je genomen om door gedegen advies tot een juiste keuze te komen.
Daarom is Cameranu "DE ZAAK" voor mij op foto- en videogebied.

R.Hartendorp 18-05-2018 Via de website gekocht

Zoveelste perfecte levering

Als fotograaf is het fijn om bij een professionele en betrouwbare winkel je spullen te kunnen kopen zodat je geen zorgen hoeft te maken en je lekker kan richten op fotograferen

Simone 18-05-2018 In de winkel gekocht

Geweldig advies

Heb een uitstekend advies gekregen over een macro lens. Ze nemen altijd de tijd voor je en noets is teveel. Ben heel ergblij ment mijn aankoop, heb er al prachtige foto’s mee gemaakt.

Herman 18-05-2018 Via de website gekocht

Als webshop prima, maar deskundigheid in winkel heel slecht.

Als je al weet wat je wilt, de reviews hebt gelezen de verschillen weet tussen de modellen, en een keuze hebt gemaakt, dan is cameranu gewoon prima. je kan je toestel dan afhalen of laten verzenden.

Maar kom je voor raad, en deskundig advies rij dan maar door, want dat is bedroevend slecht. Niet lang geleden was ik op locatie Urk, en de advies medewerker kon werkelijk niks vertellen over voor of nadelen van het toestel, alternatieven, etc. Werkelijk ongelooflijk.
Nee, wil je ook deskundig advies ga dan naar een ouderwetse foto speciaalzaak.

Officiele reactie van CameraNU.nl 22-05-2018

Hoi Herman,

We kijken op van je review, want het strookt niet met wat we willen zijn. Juist in de winkel staan we met deskundig advies voor je klaar. We horen graag van je voor welk artikel je naar de winkel toe gekomen bent, want alleen op je voornaam kunnen we helaas niet goed achterhalen op welk punt we in jouw geval tekort geschoten zijn.
In ieder geval onze excuses voor deze ervaring, en we horen graag op welke manier we het goed kunnen maken.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Gert 18-05-2018 Via de website gekocht

goed bedrijf snelle levering

Goede duidelijke website, fijne uitgebreide informatie. Dit heeft echt geholpen om deze camera te kopen.

Uitstekende lens 18-05-2018 In de winkel gekocht
cameranu in Urk

Waanzinnige lens

Wij hadden een weekje vakantie in Friesland, dus kwamen we langs Cameranu in Urk. Ik kan dan niet zomaar voorbij rijden, dus daar even gestopt om rond te kijken. Ze hadden de nieuwe lens van Tamron 18-400 mm, waar ik in geinteresseerd was en heb 2 andere lenzen ingeleverd. Goeie deal, dus heel erg tevreden, zo ook met de foto's die gemaakt zijn in deze week.

Tjeerd Broekhuizen 18-05-2018 In de winkel gekocht

Topzaak

Ik kom als professioneel cameraman al jaren bij Cameranu en ben zeer tevreden klant.
Je wordt daar uitstekend geholpen maar ook online werkt het bedrijf heel goed!

marco 18-05-2018 In de winkel gekocht
urk

camara

Voor mij is een nieuwe camara. Goed geholpen en uitleg. na paar dagen had ik een probleem even terug geweest. goed opgelost en goede uitleg water fout ging.

PeterK 18-05-2018 Via de website gekocht

Snel en beste prijs

Cameranu.nl had een mooie kortingsactie op de statieven. Hierdoor kon ik voor een mooie prijs een nieuw statief aanschaffen. Het zoeken ging makkelijk op de site en het product werd snel geleverd. Bij verzending werd ik keurig op de hoogte gehouden van de status, zoals het in deze tijd van automatisering eigenlijk zou verwachten, maar wat niet bij iedere webwinkel het geval is. Cameranu.nl heeft het wel netjes voor elkaar op dit gebied. Ik heb geen ervaring met de klantenservice, omdat ik daar op dit moment nog niet mee in aanraking ben geweest. Dit is nog niet nodig geweest.

Pascal van Timmeren 17-05-2018 Via de website gekocht

Snelle service keurig bedrijf

Ik ga zeker vaker spullen kopen bij Cameranu.nl. Een aantal jaren geleden heb ik daar mijn Canon printer besteld die ik nog steeds in gebruik heb zeer tevreden mee.
Afgelopen week heb ik bij hun een beschermkap besteld en een Cameratas voor mijn Canon 1300d.
Snelle service ook klantvriendelijk,ene dag besteld volgende dag in huis een dikke 10 voor Cameranu.nl

R Cooijmans 17-05-2018 Via de website gekocht

Top Service

we zochten een fotoprinter en deze hebben we gevonden bij Cameranu.nl. gewoon ze waren de goedkoopste.
Maar dat was niet in de service te merken. we werden netjes op de hoogte gehouden van hoe en wat, over de bestelling en de volgende dag werd het precies tussen de afgesproken tijds limiet afgeleverd.
een aanrader die cameranu.nl zeker qua service. ook qua product hoor. :-)

Lucas de Bruijn 17-05-2018 Via de website gekocht

Hele goede service!

Camernu.nl is op dit gebied toch echt wel de beste site waar je zoiets kun bestellen, vooral omdat ze als enige 5 jaar garantie geven. De levering was mooi op tijd en de producten zijn perfect!

Jeffrey 17-05-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Shop biedt producten aan die aansluiten op producten die tegenwoordig niet meer in de verkoop zijn. Zo had ik een Gopro hero 5/6 klem nodig voor mijn 4 jaar oude Gimball.

Levering was de volgende dag in een te grote doos maar alles liep zeer voorspoedig.

Ik raadt de winkel zeker weten aan.

Mieke Uijttenboogaard 17-05-2018 In de winkel gekocht

Vakkundig en betrouwbaar

CameraNu is een vertrouwd adres waar men de tijd neemt voor de klant, het personeel is heel vriendelijk. Je krijgt een eerlijk advies en men probeert je niets aan te smeren. Als je een lens wilt kopen mag je die gewoon even proberen. Dat voorkomt teleurstelling achteraf.

Hwg 16-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Opnieuw een super advies geldbesparend

Wat een super service. Ik kwam voor een portret lens maar de verkoper zei heel eerlijk dat ik die niet nodig had omdat ik niet alles uit de lens haalde die ik al had (een super lens). Hij nam de tijd me te laten zien wat ik niet goed deed. Ben naar huis gegaan met m'n portemonnee nog goed gevuld en uitzicht op een cursus.

Peter 16-05-2018 Via de website gekocht

TOP meewerken en meedenken!!!

Ik ben al een tijdje klant bij Camernu. Toch kwam ik bij een concurrent een artikel tegen die ik wilde kopen maar deze was bij de concurrent een stuk voordeliger. Omdat ik echter graag klant wilde blijven bij Cameranu, heb ik ze een mail gestuurd of zij dat artikel ook konden leveren voor de goedkopere prijs. Geen probleem! Fijn dat ze ook even mij nog de bedenktijd gaven om de aankoop te overwegen. Nu kon ik het niet meer nalaten om het artikel te kopen!!!
Vanwege de waarde van het artikel gaven zij mij aan dat het verstandiger was om het te laten bezorgen door de koerier van Cameranu. Net zo snelle levering als bij PostNL maar nu wel met de geruststelling dat het artikel op de juiste wijze vervoerd wordt.
Ik ben dik en dik tevreden!!

Marcel 16-05-2018 Via de website gekocht

Snel en Goed!

Snelle service. Ik had een scherm besteld en deze was een dag later in huis. In uitstekende conditie bezorgd en werkt nu perfect.

Peter Luca 16-05-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Vanaf het moment van bestellen word je op de hoogte gehouden er word keurig op tijd geleverd en aan de verpakking is aandacht besteed.
Product is van grote klasse.
Bovendien heb ik per mail gevraagd na 5 dagen of de factuur op een andere naam kon omdat ik me vergist had,dat werd dezelfde dag binnen 3 uur geregeld.
Ik zeg top bedrijf.

Andrea Rietbergen 16-05-2018 In de winkel gekocht
Cameranu.nl

Fantatische, geweldige service. Ik ben uitstekend geholpen.

Ik had een nieuwe lens (objectief) voor mijn camera nodig. Een met een lensopening van 67 en een die niet op een camera full frame moet en een zoom bereik van 16-135. De mederwerkster heeft alles voor mij gezocht en vond wat ik zocht bij tweede hans de lens die ik zocht. Verder werd de lens naar mijn vakantie adres gestuurd. De volgende dag kwam de lens zoals beloofd keurig aan.
Ik vond het pretiig zoals ik geholpen ben. Er werd met geduld naar mij geluisterd en daar werd naar gehandeld. Geweldig. Top.

George van Velsen 15-05-2018 Via de website gekocht

een uitstekende keuze

Na onderzoek bleek deze leverancier de goedkoopste te zijn voor deze printer. Ik had niet beter kunnen kiezen. Duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Makkelijke te bestellen en goede betaalmogelijkheden. Snelle en correcte levering. totaal geen minpuntjes. Echt een aanrader.

Nick Spier 15-05-2018 In de winkel gekocht

Mensen met veel kennis en eerlijk advies !

Ik ging voor camera advies, ze vertelde dat ik al een geweldige camera had en met de camera die ik op het oog had niet voorruit zal gaan met de kwaliteit. Ze hadden de camera ook gewoon kunnen verkopen, dus eerlijk advies.

Kees 15-05-2018 Via de website gekocht

Bijzonder goede service

Na het versturen van een mailtje met gegevens kreeg ik de volgende dag antwoord.
Hierin stond een aanbeveling welke SD kaartjes voor mijn camera i.c.m. wat ik fotografeer goed waren.

Ik heb direct dit advies gevolgd, besteld en de volgende dag in huis

ben meer dan tevreden over deze service

Guido 15-05-2018 Via de website gekocht

Snel als altijd!

Iets vergeten te bestellen. Klein dingetje (kabeltje). Snel besteld. Zoals altijd snel in huis en gratis bezorging!

Walther Bakker 15-05-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Probleemloze, zonder enige vertraging of moeilijke vragen of eerst testen omruilen van batterij voor mijn Canon camera. Echt top deze service. Geef zelden een 10, maar ik zou niet weten wat aan deze service verbeterd moet worden.

Remco 15-05-2018 Via de website gekocht

perfecte afhandeling

Ik heb een Nikon 1 10-100 zoomlens besteld, voor zover ik kan zien een goede prijs. Echter was het helaas een DOA, 1 dag gebruikt en toen ging de zoomlens van binnen stuk. gebeld op vrijdag avond, prima te woord gestaan. alles werd goed geregeld gelijk. zaterdag lens teruggestuurd en morgen komt de vervangende lens binnen. prima informatie voorziening en uitstekende klantenservice!

Epi 15-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Persoonlijke aandacht en deskundig advies

De medewerker heeft mij perfect geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe lens voor mijn Fuji. Ik twijfelde tussen twee brandpuntsafstanden en hierop stelde de medewerker voor om beide lenzen te testen op mijn eigen camera. Tijdens het testen heeft hij veel uitleg en tips gegeven. Dit is perfect om de juiste keuze te maken. Na het testen was de twijfel weg en heb ik de juiste lens gevonden. Ik ben al jaren klant en blijf dit zeker nog jaren!

Mike van Riel 15-05-2018 In de winkel gekocht

Goed advies en een heldere uitleg

Wanneer je binnen komt, word je direct hartelijk ontvangen door het personeel. De machine dat het bonnetje print om te laten zien wanneer je aan de beurt bent maakte me een beetje zorgen, maar de wachttijd viel hartstikke mee. De medewerker gaf me goed advies, nam de tijd en wist waar hij over sprak. De winkel is ruimtelijk ingericht, assortiment is groot en de voorraad is afdoende.