Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

gabrielsangel 14-04-2010

bestelling / aflevering netjes
ben wel eens anders gewend geweest bij een internetbestelling.

bereikbaarheid: geen idee is via post

after sales: hopelijk geen problemen te verwachten

Heimenberg 14-04-2010

Als je niet weet waar je moet zoeken, stuur je een mail en
binnen het ½ uur krijg je bericht dat je klant bent daar hebben ze wat voor je over

Bambi96 14-04-2010

De bestelling werd de volgende dag al bezorgd terwijl ik later dan 16.00 uur had besteld. Super! Goed ingepakt ook. Op de website wordt er goed duidelijk gemaakt hoe en wat. Ik ga er zeker vaker kijken of er wat van mijn gading bij zit.

JTomassen 14-04-2010

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooie koppeling verwante producten aan bestelde producten.

ENieman 14-04-2010

Objectief voor Canon camera(occasion) besteld, maar helaas bleek het om een exemplaar met Nikon vatting te gaan.
Medewerkster van Cameranu.nl heeft me binnen een half uur na het plaatsen van de bestelling gebeld om me hierop te wijzen en excuses aan te bieden.
In goed overleg een alternatief product (occasion) gekozen, dat na bijbetaling snel geleverd werd.

De staat waarin de lens zich bevind is boven verwachting, ik heb het idee dat ik een nieuw exemplaar heb ontvangen.

KeesVlam 14-04-2010

Snelle reactie op bestelling. Op het feit dat ik onjuist geinformeerd ben door Canon Nederland werd goed gereageerd. Op mijn verzoek om snel te leveren werd ook positief gereageerd net zoals op mijn verzoek om voor deze bestelling gezien de omvang en het feit dat ik vaste klant ben geen verzendkosten te rekenen. Deze enquete is anoniem maar voor de medewerkers van Cameranu zal het geen grote puzzel zijn om aan de weet te komen dat ik Kees Vlam uit Bovenkarspel ben.

joophoek 14-04-2010

Vooral een vriendelijke telefonische bediening

works4me 14-04-2010

Prima website, scherpe prijzen en afhalen in een fantatsisch uitgeruste winkel. Goede kennis van zaken, vertrouwd adres, echt een aanrader.

koentjie 14-04-2010

Snelle, juiste levering. Goede prijs.

krolsnits 14-04-2010

Cameranu.nl is een webwinkel waar ik zo weer wat zou bestellen. De site geeft goed weer of het product op voorraad is. De levering is als in op de site staat. De ene dag besteld dag later sta je je eerste film al te schieten. Wat mij betreft een aanrader.

SimonvanGroningen 13-04-2010

Prima zaak. Koop er al voor de zoveelste keer. Zal er zeker weer terugkomen.

Anoniem 13-04-2010

Persoonlijke benadering, snelle en correcte levering.
Kortom Klasse!!

doorm00 13-04-2010

Duidelijk onder welke voorwaarden goederen kunnen worden besteld/gekocht.
Deel bestelling na enkele dagen geannuleerd via verzoek per e-mail omdat dit accessoire nog steeds niet voorradig is: binnen afgesproken tijd reactie, overgebleven bestelling verzonden en teveel betaalde bedrag is dezelfde dag teruggestort.
Nu nog bestelling ontvangen, maar ik ga er van uit dat de bestelling via de trackingcode goed is te volgen en uiterlijk overmorgen wordt afgeleverd (aangetekend).

P.Legerstee 13-04-2010

Zij krijgen van mij een groot compliment goede en snelle service.

Ik had het objectief om 17:00 uur besteld en het de volgende dag al om 10:00 in huis.
Dit terwijl op de website staat dat tot 16:00 uur bestellingen konden worden gedaan die dan de volgende dag zouden worden gebracht!

Knap werk!
Een bedrijf waar ik ook in de toekomst graag zaken mee wil doen. Een voorbeeld voor veel internet bedrijven!

Bartje99 13-04-2010

Sinds 2 jaar schaf ik al mijn camera apparatuur aan bij Cameranu en zowel voor de service, aftersales en de winkel zijn voor mij voortreffelijk geweest. Dit is mijn enige vaste adres geworden voor alle camera spullen en verrekijkers.

Krottje 13-04-2010

Snelle en correcte levering.

edwin07010 13-04-2010

Ik had mijn bestelling 's ochtends geplaatst en de volgende ochtend werd de camera al thuis bezorgd. Ik werd goed op de hoogte gehouden mbt de order en kreeg ook een tracking nummer toegestuurd. Prima web winkel die ik iedereen aan kan bevelen.

chielepiel 13-04-2010

Direct telefonisch bereikbaar; vriendelijke service en vooral: razendsnelle levering (aangetekend)

aaltjuh 13-04-2010

na vraag stelling snelle respons met doorstuurlink wat ik zocht na betaling snelle levering

amsterdam1016 13-04-2010

goede complete website, snelle levering, goede prijs

janidway 13-04-2010

Levering zoals altijd gestroomlijnd en snel.
Ik ben inmiddels vaste klant van cameranu.nl
Sterker nog, mijn buurman en mijn broer zijn er inmiddels ook klant.

joep78 13-04-2010

Alles werd prima afgeleverd, verkeerde producten werden probleemloos geruild.

dickverboom 12-04-2010

snelle en correct verpakte levering

pieterverhaegh 12-04-2010

Goede informatie.

Gerda1970 12-04-2010

Voor 16.00 bestellen en het de volgende dag al in huis hebben. Dat is SUPER!

c4y2 12-04-2010

groot assortiment en snelle levering

bkruizenga 12-04-2010

Ik was op zoek naar een winkel waar ik "vandaag" de genoemde camera kon "ophalen". De website is goed opgebouwd (duidelijk) en het feit dat de voorraad accuraat is (10 min nauwkeurig) was voor mij handig omdat ik dan zeker wist dat ik het gekijk kon halen.
De winkel is professioneel opgezet met, voor mij, snelkassa's voor gebruikers die alleen iets komen afhalen.
Al met al een zeer goede indruk gekregen van het bedrijf.

t.swaak 12-04-2010

Goede maat voor camera

Berry10 12-04-2010

Zeer positief,
Producten snel geleverd, met weinig verzendkosten (Briefpost).
Postbode kreeg het pakketje helaas niet door de brievenbus. Daarom kreeg ik een berichtje dat ik het op kon halen bij de dichtbijzijnde tnt postkantoor. Postbode was dus iets minder blij. Al met al vlotte levering en goed verpakt. Zoals het hoort!

adevroom 12-04-2010

Op woensdag een camera (Panasonic TZ10) + geheugen besteld bij CameraNU. Dit was eenvoudig en snel gedaan.

Er werd duidelijk gecommuniceerd over hoe de levering verder zou verlopen.

De volgende dag stond de postbode al aan de deur met het pakketje.

Verder was CameraNU de goedkoopste (volgens Tweakers.net Pricewatch) met de Panasonic TZ10.

Ik kom zeker nog 'ns terug bij CameraNU.

WdM 12-04-2010

Drie keer heb ik reeds een camera bij Cameranu besteld en deze werd even zovele malen zeer correct en vlot afgewerkt. een defect bij een van de nieuwe camera's werd ook uitstekend en snel behandeld. Ook werd ik telefonisch door het personeel heel vriendelijk te woord gestaan. Ze krijgen van mij een dikke 10.

Habets 12-04-2010

Nu al 2 keer iets besteld bij cameranu.nl. Bij beide keren de producten in goede orde ontvangen.
Ook wanneer je belt om informatie in te winnen staan ze je te woord alsof je in de winkel zelf staat.

Kortom deze internetwinkel is top.

ldongen 11-04-2010

Het statief kregen wij netjes op tijd binnen, maar bleek stuk. Vervolgens kunnen wij nu een brief met foto's en een omschrijving opsturen, om pas heel veel later een goed werkend statief te ontvangen. Met als risico dat als blijkt dat het statief volgens hen niet kapot is, wij €10,- onderzoekskosten moeten betalen.

alcoho 11-04-2010

Overzichtelijke website. Lage prijzen en snelle versturing. Voordeel is dat ze ook een echte winkel hebben waar ik eventueel heen kan gaan voor advies of problemen.

hstuart 11-04-2010

Snelle reactie op bestelling.

Maaike Blokland 11-04-2010

Bestelling prima en snel. Ik had alleen als verzoek bij de bestelling of de bestelling een week later geleverd kon ivm werk, daar is niet op gereageerd. Uiteindelijk wel alles goed gekomen. Al met al best prima.

stefan1967 11-04-2010

Ik vindt dit een hele goede zaak, alleen maar goede dingen ze helpen je heel erg goed, camera keurig netjes verpakt binnen gekregen.

karel1956 11-04-2010

prima website ze doen wat ze zegen chapoo

nobody1951 10-04-2010

mooie winkel,leuke medewerkers.
duidelijke uitleg bij vragen.
correcte behandeling.

Senryu 10-04-2010

Wat ik bij CameraNU bestel komt altijd de dag na de bestelling aan. Goed verzorgd en stipt op tijd.
Ook staan ze je met raad en daad bij als je twijfelt over je aankoop. De benadering is zeer persoonlijk.

Ik ben zéér tevreden over CameraNu.

boonvaassen 10-04-2010

een goed te vinden verkooppunt, een zeer grote collectie tegen een zeer redelijke prijs, goede voorlichting door ter zake kundig personeel. wel erg druk, een half uur wachten ondanks 10 verkopers.[ op zaterdag vóór pasen]
wel waren we erg gelukkig CameraNu de dag ervoor gemaild te hebben, om de Sony 550 camera voor ons te reserveren, de laatste was net verkocht toen wij aan de beurt waren, zeer veel dank daarvoor.
we hadden al eerder contact gezocht of de gebruiksaanwijzing in het nederlands was, we kregen meteen per mail antwoord dat al hun apparatuur voorzien was van een nederlandse instructie

jknarren 10-04-2010

bij 5 achtereenvolgende bestellingen in de afgelopen 2 jaar verliep alles perfect; correcte en snelle levering; goede informatie en betrouwbaar.

connyvosch 09-04-2010

De medewerkers van Cameranu.nl waren steeds via mail bereikbaar, beantwoordden elke vraag, legden enorm veel geduld aan de dag, toen ik een gemaakte bestelling wijzigde.
Ook toen één van de twee zendingen niet geleverd werd (buiten hun schuld om, de koeriersdienst maakte een fout!), losten ze dit euvel op. Ze toonden hun goodwill door mij een nieuwe zending (ter waarde van meer dan 150 euro) toe te sturen.
Ze contacteerden mij telefonisch om zich te verontschuldigen en mij hierover in te lichten.
Een dikke pluim voor de manier van werken bij Cameranu.nl!
Vlot, persoonlijk en professioneel!
Aan mij houden ze een UITERST tevreden klant over!

cdgelens 09-04-2010

Correcte afhandeling en erg vlotte bezorging.

woordwerk 09-04-2010

al vaker iets gekocht bij cameranu
steeds erg tevreden
vlotte, prettige service; mooie prijzen.

whoopy97 09-04-2010

Via de website had ik al gekeken wat voor camera ik zocht. Toen ben ik zelf naar de winkel gegaan en daar ben ik heel vrijblijvend geholpen. De verkoper vertelde heel simpel alle voors en tegens van een spiegelreflexcamera.

Toya65 09-04-2010

telefonisch goede info en advies

f.tenhave 09-04-2010

artikel is op voorraad
levering op tijd
goed verpakt, levering per pakketpost en alles oke
mogelijkheid tot ruilen in 1e week bij eventueel defect is een geruststellende gedachte

Marydekker 09-04-2010

De bestelling liep vlot. In de winkel werden we direct geholpen. Het bestelde artikel stond klaar en ik werd op een vriendelijke manier geholpen.

hegra3742 09-04-2010

website is gebruiksvriendelijken uitgebreid
Bestelling en levering zakelijk en correct
After sales vriendelijk en zorgvuldig