Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

EG1984 19-04-2010

Ik heb onlangs een aantal geheugenkaartjes besteld, hieronder ook een nieuwe SDHC kaart. Deze werd niet gelezen door mijn Card Reader, hierover heb ik een vraag gesteld aan info@cameranu.nl en ik kreeg binnen 1 uur een duidelijk antwoord terug dat mijn card reader weliswaar te oud is. Dit antwoord heb ik nog gecontroleerd bij een collega en die kon dit bevestigen.
Spijtig dat ik een nieuwe card reader moet kopen, maar ik heb een snel en duidelijke reactie gekregen op mijn vraag en dat verdient een compliment.

johanna10 19-04-2010

alles prima in orde!

Maximaal1 19-04-2010

Prima verzorgd, snelle levering en prima samengesteld pakket voor
een goede prijs

kimvisser77 19-04-2010

indeling product categorieën en sub categorieën is top, je vindt snel wat je zoekt, info is helder

meekie1970 19-04-2010

Duidelijk site met duidelijke prijsvoering. Levertijden kloppen. Advies in de winkel heel netjes en professioneel.
Afhaal optie is bij bijv. camera's een fijne optie. De winkel is een aangename verrassing. Veel keus en de mogelijkheid om eea uit te proberen.

gdo 18-04-2010

Zeer vlotte levering

paulk1 18-04-2010

snelle levering.

elo2009 18-04-2010

Supersnelle levering. Mede dankzij de nieuwe internationale betalingsmodaliteiten.
Pakketje niet zo goed te tracen bij TNT, wel netjes een trackingnummer gekregen.
Besteld op woensdag, geleverd op zaterdag.

Lotstra 18-04-2010

Alles als verwacht, prima geregeld!

naam6905 18-04-2010

zeer goede en snelle levering

Cris04 18-04-2010

Uitstekende service tijdens het aankoop- en leveringsproces. Snelle levering naar het buitenland. Product goed verpakt.

b.a.denouden 18-04-2010

Goede snelle leverring tegen een goede prijs.

OlgaNellestijn 18-04-2010

Ik vond dat alles heel soepel en snel was gelopen en ik ben heel blij met mijn nieuwe camera!

MarcelKous 18-04-2010

De zeer open communicatie en flexibelheid vindt ik zeer prettig. Daarnaast zijn de medewerkers zeer deskundig, geven goed advies en de reactie tijd is zeer goed (bijna altijd nog dezelfde dag)

Kaleb 17-04-2010

A+
Supersnelle verwerking, zeer snelle reactie op mijn mail mail en ook nog eens bijzonder vriendelijk.

sterk51 17-04-2010

zeer goed advies, uitverkocht maar na bestelling binnen 2 dagen leverbaar en snelle berichtgeving; mogelijkheid om lens te testen en eventueel binnen 7 dagen product te retourneren: super!

p.ravensbergen 17-04-2010

heel goede en snelle levering van het product.

Roland_k 17-04-2010

Helaas kwam mijn bestelde geheugenkaartje de eerste keer niet aan. Paasdrukte was het antwoord maar na de pasen was er nog steeds niks. Uiteindeijk begreep ook cameranu.nl dat er meer aan de hand was. Ze hebben toen keurig netjes het kaartje nogmaals verstuurd ditmaal aangetekend om problemen te voorkomen. Ik vraag me wel af waar het mis is gegaan maar daar ga ik geen tijd meer aan besteden.

dste46 17-04-2010

Overall gunstig geprijsd. Artikelen eenvoudig te vinden op de website. Gelegenheid tot reserveren via bestelling en in de winkel dan uitvoerig laten adviseren, met de mogelijkheid dan toch iets anders aan te schaffen. goede aftersales waarbij moeite wordt gedaan om tot een bevredigende oplossing te komen. de winkel is uitstekend bereikbaar aan de rand van het industrieterrein te Urk met voldoende parkeergelegenheid.

liabod 17-04-2010

klantvriendelijk personeel

J.Kamoschinski 17-04-2010

Zeer goede service mbt. aflevering.
Printer doet het goed.
Dus geen ervaring met after sales.

Niels0000011 17-04-2010

Erg snel geleverd. Donderdagavond besteld, zaterdagochtend in huis. Alles top in orde.

glymesstraat 17-04-2010

goed product en zeer snel geleverd.

Govert54 17-04-2010

Ondanks dat ik zelf een bestel fout had gemaakt, die wat problemen gaf bij het corrigeren, zijn de door mij bestelde artikelen binnen 24 uur thuis bezorgd door T&T.

aloysroes 17-04-2010

snelle levering en zonder gedoe.

Snorkel1 17-04-2010

uitstekende service, snelle afhandeling, duidelijke communicatie, kortom "TOP"

Lebels 17-04-2010

Super deal, super snel en ze hebben hun uiterste best gedaan om een pakketje op tijd (binnen 1 dag!) te versturen. Ging om een cadeautje en ik was aan de late kant met bestellen. Dikke pluim!

susanvdb 16-04-2010

Goede site, goede service en snelle bezorging. Geen aanmerkingen eigelijk!

gjuffer 16-04-2010

Als je niet wat voor produkt je precies hebben wilt, is het zeer lastig een keus te maken, omdat je eerst moet kiezen uit een merk, en pas daarna bepaalde wensen kunt aangeven.

verzending en service zijn bovenverwachting. CameraNU is niet zomaar een "internetshopje", maar een volwaardige detailhandel met kennis van zaken!

kingsnoopy 16-04-2010

5,5
Waardeloos...op site stond vermeld leverbaar,na navraag ja is voorradig.Na het geld overgemaakt te hebben kreeg ik de melding dat er nog niets was geleverd door Jvc nederland. Mij toegezegd medio April wordt ie geleverd. NIET dus!!Zelf contact gehad met JVC nederland en die zeggen eind April heeft JVC ze voorradig en dan pas worden de uitgeleverd aan de leveranciers.
Nu elders besteld....flikken ze me hetzelfde weer.
Met andere woorden....geloof die HUFTERS ( Ja zo pissig ben ik) NIET!!!!!.
Koop de camera in een winkel zelf en geloof die waardeloze praatjes van die ONLINE winkels NIET!

walk 16-04-2010

6,3
via internet een CF card gereserveerd, via de "snelle balie" af te leveren.
Moest echter 30 min wachten, omdat aan deze snelbalie ook allerlei andere (tijdrovende) dingen werden afgehandeld!

fransmeijs 16-04-2010

De selectie van de camera via de website ging vlot met betaling met iDeal. De bestelling werd volgens afspraak bezorgd na bevestiging via e-mail en telefoon.
Dus Prima!
Ik zal nu gaan onderzoeken hoe ik met deze spiegel reflex camera moet/kan werken.

jKnoben 16-04-2010

Snelle en correcte levering.Duidelijke website, zeer gebruikersvriendelijk.

RiemerLap 16-04-2010

Snel en goed

127127628655 16-04-2010

Snelle levering! alles in orde

RoderikvN 16-04-2010

Behalve de zoekfunctie (die iets makkelijker en nauwkeuriger zou kunnen) prima site
veel keus en veel op voorraad

Volgende dag al afgeleverd

Prima dus

wolgro 16-04-2010

Vriendelijk en attent personeel, snelle informatie op schriftelijke vragen vragen, goede uitleg over produkten, zeker een aanbeveling waard dit bedrijf.

BasUterwijk 16-04-2010

Als iemand die al vanaf het eerste uur zijn aankopen via internet doet heb ik veel ellende meegemaakt.
Ik was daarom zéér verrast door de manier waarop Camera.nu zijn uitstekende naam waarmaakte.
Vrij complexe bestelling gedaan, alles de volgende dag in huis! Zeer goede communicatie, ook toen ik twee produkten toch wilde ruilen werd er niet moeilijk gedaan en het geld daarvan stond binnen enkele dagen weer op mijn rekening. Service zoals je mag verwachten. Waren alle webshops maar zo!

wiewel 15-04-2010

De lens die ik bestelde via Cameranu.nl was de volgende dag al binnen.
Bij de fotograaf in de stad was de lens meer dan 2 keer zo duur!!!

HarryZet 15-04-2010

Gemakkelijk en overzichtelijk bestellen via de website. Zeer snelle en goede levering.
Kortom betrouwbaar en snel.

gekesipke 15-04-2010

Uitstekende service en goed
opgeleide mensen met een uitstekend assortiment en leuke workshops.

paul1950vdl 15-04-2010

Een geweldig fijne (internet)winkel. Ik ben mijn apparatuur op wezen halen, maar ik twijfel er geen tel aan om het een volgende keer gewoon per post thuis te laten sturen.
In de bijzonder goed ingerichte winkel zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze nemen en hebben alle tijd voor je!
Het is hier zeker geen kwestie van 'dozen schuiven', nee je krijgt volop persoonlijk aandacht als klant. Dat kom je wel anders tegen.
Ook daarvoor een prima en snelle telefonische bereikbaarheid met goed advies en een geïnteresseerde houding naar de klant.
Echt een prima bedrijf! Zeker aan te raden om hier zaken mee te doen.

appie1954 15-04-2010

Ik heb nu twee bestellingen gedaan bij Cameranu.nl en ik moet zeggen dat ik daarover zeer te vreden ben, zowel met de benadering van de mensen die er werken als met de service van leverringen vandaag besteld voor 16.00 uur morgen in huis.
voor mij een dikke tien
ga zo door

leondewaard 15-04-2010

Was allemaal goed verzorgd, en snelle levering.

Senryu 15-04-2010

Fijne zaak, zeer ruime sortering. Perfecte afhandeling van bestellingen. Vandaag besteld, morgen in huis is ook ECHT morgen in huis. Bovendien staan ze je met raad en daad bij als je niet precies weet wat de goede keus is.
Alle lof voor CameraNU.

verwp01 15-04-2010

super winkel, prima verkopers, zeker voor herhaling van inkopen

PietMooij 15-04-2010

Niets negatiefs op aan te merken.

Willie23 15-04-2010

Prima service. Na betaling de volgende dag afgeleverd.

hdoorens 15-04-2010

Omdat met creditcard betalen niet lukte, even gebeld. Goed tewoord gestaan, probleem opgelost. Daarna snel geleverd. (de volgende dag)

villerius23 15-04-2010

Goede prijs /kwaliteitsverhouding.