Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

julia5 05-05-2010

Prima website, zeer overzichtelijk. De winkel ligt voor mij op een centraal punt, vlak aan de snelweg,voor mij een belangrijk punt want bij problemen met het product kan ik snel bij de winkel langs.Je kunt je bestelling reserveren zodat je niet voorniets komt en je verzekerd bent van het artikel.

Olsthoorn 05-05-2010

De levering van voorraad goederen is wel heel snel dat maak ik zelden mee.

Vragen bij after sales worden heel duidelijk en corect behandeld.

De home page is wat rommelig dat kan beter, de home page moet alleen een veredelde zoek pagina zijn.

Theo

RonvanderLaan 05-05-2010

Snelle en goede levering tgen een goede prijs

bertannemiek 05-05-2010

Ik ben zeer tevreden over de snelle service van Camera.nl.
Vandaag besteld, morgen in huis!
Als iets niet goed is gegaan wordt dit direct en meestal kosteloos hersteld

Gerben1 05-05-2010

Tja, wat kan ik zeggen. Camera besteld, alles volgende dag binnen, netjes in een doosje met zacht materiaal. Compleet, niets vergeten.

Geen service nodig gehad.

Simpel zo, toch?

patrickst 05-05-2010

geslaagde aankoop en direct bezorgd

catalyst 05-05-2010

Zeer goede service en snelle afhandeling.

Nico34 05-05-2010

Fantastische after sales. Kreeg snel en adequate reacties. In deze mate niet eerder meegemaakt. Zelfs telefonisch binnen één uur.

Nicole70 05-05-2010

Had wat vragen vooraf aan de koop en ben erg netjes en snel te woord gestaan door een van de medewerkers. De bestelling had ik voor 4 uur besteld en kreeg in netjes de volgende dag in huis.
Geweldig gewoon.

lank 05-05-2010

ze hebben kennis van zaken'
goede service en zeer betrouwbaar
ik koop er zeer vaak, nooit eenprobleem

jan lankveld

jos.dekker 05-05-2010

Een zeer tevreden klant

BarisLan 05-05-2010

Site werd aangeraden door een vriend. Het was zo goedkoop dat ik het meteen had gekocht. Verzendkosten zijn goed en je hebt keuze uit meerdere verzend mogelijkheden. Had het pakket binnen een dag binnen.

Fvdzw 05-05-2010

Snelle levering, uitstekend op de hoogte gehouden van de vorderingen.

FrankeVerhoeven 05-05-2010

Goede services

stadswacht 05-05-2010

Goede afhandeling , bestelling kon ik goed volgen , alles tot in de details in orde.

schrhe 05-05-2010

's avonds bestelt, de volgende dag al in huis!

mail 05-05-2010

Na vooroverleg met het bedrijf of de printers daadwerkelijk op voorraad waren, heb ik de printers direct besteld. De volgende dag werden ze al bezorgd. Prima!

kidje 05-05-2010

Super snelle levering na besteld te hebben binnen 24 uur in huis.
Dat is top!!

bas5137 05-05-2010

website is niet meest toegankelijk en grbuikersvriendelijk, maar doet wat t moet doen;
bereikbaarheid en after sales niet beoordeeld omdat niet nodig gehad; product perfect conform condities geleverd: snel binnen 2 werkdagen; keurig email bericht gehad van verzending met trackingcode TNT!

jolice01 05-05-2010

Duidelijke site, uitstekende comunicatie betreffende bestelstatus en uitstekend verpakking van het bestelde product met een supersnelle levering.

haikufoto1 05-05-2010

prima!

hm.schmidt 05-05-2010

duidelijke en overzichtelijke website, groot assortiment en snelle levering.

picaboo 04-05-2010

Gewoon snelle levering, goede prijzen, bij vragen altijd een goed professioneel antwoord. Duidelijk kennis van hun waren.

drongelen 04-05-2010

Bij kontakt via de telefoon werd ik vlot en correct geholpen wat mij betreft ga zo door

jrn1953 04-05-2010

Eén dag van tevoren besteld; bij afhalen waren alle bestelde spullen aanwezig; je wordt op de hoogte gehouden van de bestelling; leuke en vlotte bediening; zeker de moeite waard.

270446 04-05-2010

Duidelijke site; goed te bereiken; Volgens afspraak geleverd.

jarendse 04-05-2010

Tot nu toe alle transacties keurig op tijd en in goede konditie aan mij afgeleverd.
Vooral de snelle levering word door mij bizonder gewaardeerd.

HermanTroost 04-05-2010

gebruikersvriendelijke website, artikelen eigenlijk altijd op voorraad, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Enig minpuntje: winkel is een beetje "volle boel"lijkt uit z'n jasje te groeien.

marijevschie 04-05-2010

Snelle service.

HenkHuising 04-05-2010

De bestelde goederen werden prima verpakt en zeer snel geleverd. Twee uur 's middags besteld en de volgende morgen voor 10 uur in huis. Ook een gestelde vraag werd binnen een uur beantwoordt. Niets dan lof.

remoss 04-05-2010

Goede en snelle levering.

JdeWeert 04-05-2010

Gewoon prima website, snelle bezorging en scherpe aanbieding. Product - zoals verwacht van een nieuwe camera - in uitstekende conditie. De website zou qua gebruikersgemak mijns inziens nog iets beter kunnen, maar ik heb ook legio andere online stores gezien die een stuk minder waren.

Dikke "duim omhoog" voor CameraNU.nl!

h.giebels 04-05-2010

Gisteren besteld, vandaag geleverd.

coralb 04-05-2010

Op de website alles zonder moeite te vinden.
Telefonische bereikbaarheid is goed.
Bestelling en levering was zeer snel.De wachttijden in de winkel voor kleine aankopen zou wat sneller kunnen.Verder een prettige en betrouwbare winkel,met uitstekende service voor reparaties.

viltersa 04-05-2010

Keurig en snel geleverd, zeer goede informatie.

rdekruif 04-05-2010

Camera besteld om 19:00 en de volgende dag al thuis gekregen super snelle levering.
Camera zelf ziet er goed uit en is snel en eenvoudig te bedienen.
Een van de mooie functies is het maken van een panarama shoot waarmee je op een simpele maar effectieve manier mee geholpen wordt .
Heb hem net maar heb er geen spijt van.

heli98 04-05-2010

De door mij in de winkel aangekochte en per pakketdienst geleverde artikelen zijn eerst via de website beoordeeld en bekeken. Via de duidelijke en objectieve beschrijvingen krijgt men een goed beeld van wat men weten wil. Hierbij is ook de prijsstelling bijzonder goed.
De deskundigheid in de winkel is goed en men staat je bijzonder vriendelijk te woord.
After sales is nog niet aan de orde geweest omdat de aangekochte artikelen nog steeds naar volle tevredenheid functioneren.

Suusos 04-05-2010

Super geregeld!
Besteld om 13 uur en de volgende dag al in huis!
Fantastisch! Bericht gehad dat ik kon checken waar mn pakketje was!

hoekers25 03-05-2010

nvt

meijans 03-05-2010

goede prijzen en snelle levering

balen001 03-05-2010

Goede ervaring met de website, bereikbaarheid via telefoon en mail.
Alleen ervaring met het afhalen van goederen. Dat gaat prima.
Wat ik heel prettig vind van CameraNu is de kennis van zaken bij een aantal medewerkers.

janniekleefstra 03-05-2010

Zeer snelle levering, makkelijke website

Jewel123 03-05-2010

Prettige winkel en scherpe prijzen.

zilverberg 03-05-2010

Een correcte uitvoering van de bestelling, en ook zeer zorgvuldig verpakt.

BennieGek 03-05-2010

Website: Duidelijk en overzichtelijk, ik vond hem alleen wel wat langzaam laden.

Bereikbaarheid: NVT, ik heb via internet besteld en betaald en verder geen contact opgenomen.

Bestelling en levering: Zondag's besteld en betaald via Ideal. Pas op woensdag verzonden. Op zich is dat nu geen probleem. Maar als ze vermelden, qoute: "Indien u mogelijkheid 3 of 4 kiest voor 16.00 uur en u betaalt via iDEAL tijdens het bestelproces en het product is op voorraad, wordt uw pakket altijd dezelfde werkdag verstuurd.". Dan verwacht ik het op dinsdag te hebben. Ik zal dan ook niet op ze vertrouwen voor spoedbestellingen. De bestelde artikelen waren wel goed verpakt. Ik heb wel beter gezien, maar ik heb ook veel slechter gezien bij andere webwinkels.

Aftersales: NVT, alles werkte naar behoren.

TonvanVeen 03-05-2010

Website blinkt uit door helderheid. Enorm breed aanbod. Voor ik het heb kunnen nagaan scherpe prijzen. Camera met toebehoren afgehaald in Urk. Professionele opzet. Snel en adequaat afleveren. Gewoon top.

mario131 03-05-2010

het werd erg snel bezorgd en alles doet het. Verder kan ik er nog weinig over zeggen.

alicerens 03-05-2010

Ik heb inmidels meerdere keren wat bij deze winkel gekocht. Dit is altijd vlekkeloos verlopen. Ook toen mijn vorige camera snel kapot ging heb ik snel een andere ontvangen.

FransJD 03-05-2010

Perfecte service, voorheen al eens meegemaakt en nu weer.
Bij niet op voorraad gewoon zonder omkijken geld terug.
Dus de volgende aankoop weer besteld bij cameranu.nl.

greatje 03-05-2010

Het was de eerste keer dat ik een artikel kocht via deze webshop. Alles was mij duidelijk en de levering en begeleidende mail waren piekfijn in orde.
Ik hoop dat bij eventuele klachten over het aangekochte product de service net zo zal zijn.