Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JdeVries4U 07-05-2010

Diverse malen iets besteld en altijd een uitstekende service. Ook contact over items verloopt altijd snel en vlot.

ElsJST 07-05-2010

Overzichtelijke website & scherpe prijs. Op vragen per email wordt per omgaande duidelijk geantwoord. De levering was vlot. Kortom, prima ervaring met Cameranu.nl

RobertvdBoorn 07-05-2010

Op 30 april heb ik bij CameraNU een MicroSD kaartje gekocht voor mijn smartphone. Wegens de datum (feestdagen) zou dit langer duren dan normaal, echter bleek ook nog iets fout te gaan tijdens het bestellen (een fout van mijn kant) waardoor het adres niet helemaal klopte. Het arriveren duurde dan ook langer dan verwacht, maar dit kwam gelukkig toch nog tot een goede einde.
Het bedrijf reageerde zeer vriendelijk op mijn mails en de responses waren ook degelijk snel.

Een goede ervaringen dus :).

snoeken 07-05-2010

Snelle levering.
Vragen via e-mail snel en correct beantwoord.

G.Vos 07-05-2010

Prima winkel!! Vertrouwd en snel geleverd

tasspoelstra 07-05-2010

Duidelijke website, duidelijke e-mails, goede prijs

idros 07-05-2010

Tweede bestelling en weer een zeer correcte en snelle levering. Prijstechnisch wat mij betreft prima!

robbaman 07-05-2010

De winkel van CameraNU is goed bereikbaar, heeft een ruim assortiment waarvan veel op voorraad en deskundig personeel.

Vragen in de winkel en per e-mail worden snel en volledig beantwoord.

Aftersales heb ik nog geen oordeel over kunnen vellen, tot nu toe ben ik zeer tevreden over alle aankopen bij deze winkel.

Het enige minpunt dat ik kan bedenken is de website. Het vinden van een artikel gaat lang niet altijd soepel, met name omdat de producten binnen de categorieën op merknaam zijn ingedeeld. Aangezien ik voor veel producten (filters, lampen, etc) vooral een betaalbaar alternatief zoek, wil ik graag verschillende merken naast elkaar kunnen zien. Dit is mbv de huidige site niet eenvoudig te doen.

Niko2 06-05-2010

Men heeft verstand van de materie, heeft een goed assortiment, goede prijzen,de zendingen zijn perfect en je vragen worden correct en snel behandeld. Grote klasse, deze zaak.

Robke75 06-05-2010

elankreijer 06-05-2010

Ik kreeg de bestelde spullen wel wat later dan de volgende dag maar ik denk dat het kwam door de feestdagen, die tussen de bestelling en levering zaten.
Dus dat neem ik in mijn beoordeling niet mee.

niels.hintzen 06-05-2010

Website oogt wat rommelig, maar ik kan er alles toch prima vinden. Verwerking van opdrachten is altijd zeer netjes en accuraat. Ben zodoende zeer tevreden over Cameranu.nl

mado1302 06-05-2010

De hele voortgang van het gekochte product wordt via de website perfect weergegeven.

Kylian2006 06-05-2010

Snelle acurate levering. Snel en bevredigend antwoord op vragen. Zeer content.

JDPWijnands 06-05-2010

Product is goed en snel geleverd, compleet en natuurlijk werkend naar verwachting.

leodeboer 06-05-2010

Goed en snel geleverd.

jhmkoop 06-05-2010

Nette, snelle levering; goed verpakt
Accessoires bijbestellen bij een camera op de site kan handiger!

Kenko 06-05-2010

Ik vind cameranu.nl een topdealer met snelle en goeie service.

Het enige waar ik mee zit is dat de prijs van mijn bestelling een dag later met €94,- is gezakt. Vind ik toch wel een flink bedrag en slechts een dagje later :/

Een lensdoekje of iets dergelijks zal wel de pijn verzachten :P

joke28 06-05-2010

prima goede service

C.Boon 06-05-2010

Het is in principe niet mogelijk om after sales te beoordelen omdat info meestal wordt toegezonden wanneer je je als klient aanmeldt voor een nieuwsbrief. Maar zeker bij grotere aankopen ( vanaf welk bedrag c.q. artikel dat mag het bedrijf invullen)zou juist after sales marketingtechnisch een heel goede zaak kunnen zijn.

Reneke68 06-05-2010

Productnetjes en op tijd aangeleverd.
superservice.

berkhout 06-05-2010

op een middag om 17:00 uur besteld en de volgende dag in huis, kan niet anders zeggen dan perfect.
goed verpakt en goed verzorgd.

Serphiot 06-05-2010

Supersnelle levering, goed verpakt. Duidelijke website . Betaling en bestelling gingen goed zonder problemen en status werd goed bijgewerkt. Verzending te volgen via Track&Trace

Ben1953 06-05-2010

Zonder enig probleem alles netjes ontvangen.

fredvanzegveld 06-05-2010

altijd snel en correct. Track and trace wordt erg op prijs gesteld

zuijlen1974 06-05-2010

Mooie site, snelle levering. Ook snelle reactie bij vragen.

MaxMaloney 06-05-2010

Zeer goede en snelle webwinkel. Ze hebben alle spullen tegen scherpe prijzen en de bezorgsnelheid is echt top! Had om 19:00 iets bestelt, had het de volgende ochtend in huis. Heb al meerdere malen besteld en het was elke keer zo snel!

wjpkampen 05-05-2010

Tot nog toe hele goede ervaring met dit bedrijf. Vooral de medewerkers die ik ontmoet heb zijn in mijn visie, medewerkers die zeer klantvriendelijk zijn. Dus het is fijn om het bedrijf te bezoeken en in alle rust je te oriënteren en producten die ze verkopen te bekijken.

wjpost.

kieskeurig14 05-05-2010

Prima site en correcte levering

julia5 05-05-2010

Prima website, zeer overzichtelijk. De winkel ligt voor mij op een centraal punt, vlak aan de snelweg,voor mij een belangrijk punt want bij problemen met het product kan ik snel bij de winkel langs.Je kunt je bestelling reserveren zodat je niet voorniets komt en je verzekerd bent van het artikel.

Olsthoorn 05-05-2010

De levering van voorraad goederen is wel heel snel dat maak ik zelden mee.

Vragen bij after sales worden heel duidelijk en corect behandeld.

De home page is wat rommelig dat kan beter, de home page moet alleen een veredelde zoek pagina zijn.

Theo

RonvanderLaan 05-05-2010

Snelle en goede levering tgen een goede prijs

bertannemiek 05-05-2010

Ik ben zeer tevreden over de snelle service van Camera.nl.
Vandaag besteld, morgen in huis!
Als iets niet goed is gegaan wordt dit direct en meestal kosteloos hersteld

Gerben1 05-05-2010

Tja, wat kan ik zeggen. Camera besteld, alles volgende dag binnen, netjes in een doosje met zacht materiaal. Compleet, niets vergeten.

Geen service nodig gehad.

Simpel zo, toch?

patrickst 05-05-2010

geslaagde aankoop en direct bezorgd

catalyst 05-05-2010

Zeer goede service en snelle afhandeling.

Nico34 05-05-2010

Fantastische after sales. Kreeg snel en adequate reacties. In deze mate niet eerder meegemaakt. Zelfs telefonisch binnen één uur.

Nicole70 05-05-2010

Had wat vragen vooraf aan de koop en ben erg netjes en snel te woord gestaan door een van de medewerkers. De bestelling had ik voor 4 uur besteld en kreeg in netjes de volgende dag in huis.
Geweldig gewoon.

lank 05-05-2010

ze hebben kennis van zaken'
goede service en zeer betrouwbaar
ik koop er zeer vaak, nooit eenprobleem

jan lankveld

jos.dekker 05-05-2010

Een zeer tevreden klant

BarisLan 05-05-2010

Site werd aangeraden door een vriend. Het was zo goedkoop dat ik het meteen had gekocht. Verzendkosten zijn goed en je hebt keuze uit meerdere verzend mogelijkheden. Had het pakket binnen een dag binnen.

Fvdzw 05-05-2010

Snelle levering, uitstekend op de hoogte gehouden van de vorderingen.

FrankeVerhoeven 05-05-2010

Goede services

stadswacht 05-05-2010

Goede afhandeling , bestelling kon ik goed volgen , alles tot in de details in orde.

schrhe 05-05-2010

's avonds bestelt, de volgende dag al in huis!

mail 05-05-2010

Na vooroverleg met het bedrijf of de printers daadwerkelijk op voorraad waren, heb ik de printers direct besteld. De volgende dag werden ze al bezorgd. Prima!

kidje 05-05-2010

Super snelle levering na besteld te hebben binnen 24 uur in huis.
Dat is top!!

bas5137 05-05-2010

website is niet meest toegankelijk en grbuikersvriendelijk, maar doet wat t moet doen;
bereikbaarheid en after sales niet beoordeeld omdat niet nodig gehad; product perfect conform condities geleverd: snel binnen 2 werkdagen; keurig email bericht gehad van verzending met trackingcode TNT!

jolice01 05-05-2010

Duidelijke site, uitstekende comunicatie betreffende bestelstatus en uitstekend verpakking van het bestelde product met een supersnelle levering.

haikufoto1 05-05-2010

prima!