jcopal 23-05-2010

Al meerdere keren artikelen besteld bij Cameranu.nl.
Zeer tevreden over de snelheid van de levering en over de correctheid van de bestellingen.
Artikelen altijd compleet en in goede staat ontvangen.

meisje39999 23-05-2010

Helaas bleek mijn schijf het niet te doen, na even bellen terug gestuurd en super snel had ik een nieuwe in huis. Goede service.

Jovandersluys 23-05-2010

Website overzichtelijk en up to date. Prijzen gunstig. Snelle, accurate afhandeling.

161152 23-05-2010

Wat is zocht was goed te vinden en de snelheid waarmee het een en ander in mijn bezit kwam was goed te noemen

7E1 23-05-2010

Keurige afhandeling van de bestelling, betaling en levering.

kever67 23-05-2010

Wederom weer een perfecte deal.
Zéér goed advies gekregen, en heel snel geholpen.
Ik ga persoonlijk altijd bij ze langs, aangezien ik in de buurt woon.
Maar via de webshop wordt het ook heel gemakkelijk gemaakt om aankopen te doen.
Ik blijf hier terugkomen!

jacksmetsers 22-05-2010

toppie,ook mijn printer canon MP550 en is bij cameranu.nl de goedkoopste van het net.

emontie 22-05-2010

Dit is de tweede camera die ik bij CameraNU bestel, beide keren een goede prijs en snelle foutloze levering, prima!

FrankHanny 22-05-2010

De technische specificaties van de camera zouden iets overzichtelijker samengevat kunnen worden op de website.
Dat deze camera een zeer dichte benadering is van een spiegelreflexcamera met alle handmatige instellingen, en desgewenst het gemak van een volledig automatische camera, kan iets meer benadrukt worden.
Wat weer goed is dat er een link is naar Panasonic wat daarmee alles duidelijk maakt.
Wat ik erg goed vind is dat adres, woonplaats en telefoonnummer meteen duidelijk vermeld staan op de site. Dat wekt vertrouwen. Een hoge score van klantentevredenheid maakt het plaatje van betrouwbaarheid compleet.
De bestelling: Vrijdagavond tegen 18.00u; bezorgt: Zaterdagmiddag rond 13.00u vandaar een 10 !!
Garantie 2jaar, helemaal TOP!!

kieskeurig2010 22-05-2010

Al vaker besteld. Telkens snel, correct, betrouwbaar en niet duur.

KLtD 22-05-2010

Duidelijk aangegeven of produkt op voorraad is en het klopte ook. Verzending goed te volgen.

ljansen1 22-05-2010

duidelijk, vriendelijk en vlot; er werd een uitzondering gemaakt voor de 7 dagen retourregeling, omdat ik het bijbehorende deel (body bij objectief) pas wat later heb kunnen passen.
Bravo

rdohmen 22-05-2010

Ik twijfelde over een geschikt tasje voor mijn camera. In een fysieke winkel zou je dat snel kunnen beoordelen. Maar cameranu lost dat per email ook goed op. Met de door hun gesuggereerde tip uit het ruime aanbod ben ik zeer tevreden.

TonHouten 22-05-2010

telefonisch goed bereikbaar, klantvriendelijk, en een zeer snelle werkwijze, duidelijke website,bestelling en levering loopt vlotjes via betaling ABN Amro naar ABN Amro, ben zeer tevreden en kijk regelmatig op de site voor aankopen in de toekomst.

ik ben als klant 200 % tevreden over Cameranu.nl

alex001 22-05-2010

prima site en vlotte deskundige hulp, zal er zeer zeker vaker een aankoop doen en het zeker aan andere aanbevelen.

joostp 22-05-2010

Dit was mijn tweede bestelling en ik kan zeggen dat ik meer dan tevreden ben.
Bij de eerste bestelling waren er problemen met een geheugen kaartje. Telefonisch was de zaak goed te bereiken en het probleem werd dan ook tot mijn tevredenheid opgelost.
Voor 16:00 uur besteld betekend ook echt dat je het product de volgende dag in huis heb.

henrybakker 22-05-2010

De website is duidelijk, overzichtelijk en snel.

Ik had twee printers en een geheugenkaart voor mijn camera besteld, betaald met iDeal en de volgende dag had ik alles al in huis! En ook nog voor een scherpe prijs.

Ga zo door CameraNU.nl!

breugem 22-05-2010

Snelle levering van het product.
Ziet er mooi uit.

Marta28 22-05-2010

Nette, snelle levering via de digitale winkel. Veel keus in producten en goede indicatie van welke producten op voorraad zijn. Pluspunt is ook dat goedkopere alternatieven van een product aangekaart worden, bijv. een NatureStuff Swinghead i.p.v. een veel duurdere Wimberley Swinghead (zijn vergelijkbaar in werking en kwaliteit).

127381660346 22-05-2010

vlot snel geen problemen

pakobaits 22-05-2010

bestelling weer prima in orde!

taxi2 21-05-2010

ik ben erg tevreden

zandhegge 21-05-2010

Prima website, duidelijk en overzichtelijk. Via kieskeurigsite op cameranu.nl gekomen. Supersnelle levering en alles in 1 keer binnen. Vrijdagmiddagbesteld, zaterdagochtend binnen. En topcamera. Goede concurerende prijs.

GHoutepen 21-05-2010

prijs en snelle levering.
Ik vond het wel gek dat er geen geheugenkaartje standaard in de cameraverpakking aanwezig was. Bij een vorige camera (Pentax) die ik jaren geleden gekocht heb, was dat wel het geval. Nu dacht ik een van de goedkopere keuzes gedaan te hebben maar moest achteraf een geheugenkaart erbij kopen.

mazin 21-05-2010

De prijs van de sony digitalcamera is goed.

HenkRo 21-05-2010

Na zessen besteld, maar wel de volgende dag in huis. Top!

teckeltje 21-05-2010

Goed geholpen in de winkel.
Altijd fijn dat een verkoop adviseur mee denkt over het product wat je wilt hebben .
Maar ja daarom rijdt ik ook van Utrecht naar Urk.
Zal fijn zijn als ze ook in Utrecht een winkel openen

hvuhm 21-05-2010

Goedkoopste. Snelle levering.
Goed werkend product.
After sale nog geen beroep op gedaan.

fontiss 21-05-2010

Verkoop via internet zoals het moet. Vlot, goed en zonder gedoe.

papillo1 21-05-2010

duidelijk en eerlijk
op aangegeven tijd geleverd en bezorgd!

canonmen 21-05-2010

Een snelle levering en een goede service

123Martin 21-05-2010

Uitstekende winkel en webshop

janbackx 21-05-2010

Makkelijk bestellen op de site.
Supersnelle levering vandaag besteld morgen in huis.
Verder biedt de site goede productinformatie.
top top

jokegroenewold 21-05-2010

Ben zeer deskundig geadviseerd door Nelleke in de winkel in Urk.
Het enige wat ik heel vervelend vind is dat er op de camera geen VGA-movies en Time Lapse Movie zit maar dat heeft ze me oook niet wijsgemaakt.

JoostZwaan 21-05-2010

De voorlichting van de medewerker die ons hielp, was perfect. Alles werd goed uitgelegd; voor- en nadelen, prijzen, technische aspecten...

Er wordt ruim de tijd genomen voor de klant, iets waar veel winkels nog wat van kunnen leren!

Bedrijf is erg goed te bereiken, genoeg parkeergelegenheid en de koffie staat klaar!

AndreNL 21-05-2010

Twee weken geleden eerste bestelling gedaan bij CameraNU.nl. Goede service en volgende dag in huis. Top zaak.

GwendaBloemendaal 21-05-2010

Geweldig bedrijf!

hengelsport 21-05-2010

ik had niet verwacht dat ie zo snel binnen was in een woord gewoon super en over de printer een dikke 10 gewoon de foto,s super zijn ook heel mooi

neelvanerve 20-05-2010

overzichtelijke website, met goede zoekmogelijkheden.
Zeer snelle levering en accurate levering (alles wat was besteld is in een keer geleverd).

bottger 20-05-2010

Naar het buitenland laten verzenden binnen 3 dagen, super!!

DonnyStaphorst 20-05-2010

Dit is mijn eerste ervaring met Cameranu.nl maar het is een hele goede ervaring geweest.
De bestelling was snel geregeld en de zending was zeer afgeleverd.

Theo-63 20-05-2010

Alles prima in orde, niets op aan te merken, keurig nette en snelle service.

hstuart 20-05-2010

Lage prijs en snelle levering.

pgtpaul 20-05-2010

Door de snelle order kan ik mijn geheugenkaart nog met vakantie menemen.

Noes123 20-05-2010

Site is overzichtelijk en de specificatie van de producten is duidelijk. Het product is zeer snel geleverd. Het kopen zelf verliep ook probleemloos.

Mooch 20-05-2010

De site van de webwinkel is zeer informatief en overzichtelijk. Over het te kopen product vind je veel informatie. De service is ook prima. Alles kwam netjes bezorgd volgens de afgesproken tijd aan. Bij Cameranu.nl zal ik zeker vaker iets kopen in de toekomst.

wjlukkenaer 20-05-2010

Na een ontbrekend onderdeel in de zending vlotte communicatie en snelle na-zending met excuses.

BartekR 19-05-2010

heb de filter op woensdag 18.30 besteld. hij werd nog op dezelfde dag verstuurd en op volgende werkdag bij mij thuis. goed gedaan, CameraNU

guido2412 19-05-2010

Bij camaranu kun je heel goed spullen bestellen, als het op vooraad is word dat duidelijk op de website aangegeven, als je je bestelling gedaan is en betaald is, dan krijg je zeer snel een bevestiging van je betaling, en vrij kort daarna de bevestiging dat het verzonden is en je trackingcode, zeer goed geregeld dus, en een betrouwbare winkel om iets te kopen via internet.

JT.Huijs 19-05-2010

Ben bizonder tevreden over
de website, bestelling, en de levering van al de produkten die ik bij Cameranu.nl heb gedaan daar kan de gewone vakhandel niet tegen op super hoor