Lucbr 09-05-2010

Prima webshop,
Snelle levering!

joostvandeven 09-05-2010

Super snelle levering!! Alles zeer netjes verzorgd!

JacquesvanHerp 09-05-2010

Reeds verschillende malen bestelling geplaatst bij Cameranu.nl. Steeds tijdige aflevering waarop niets aan te merken valt. Ook tussentijdse mails om de voortgang te melden zijn uitstekend. Kortom een tevreden klant die de after-sales nog niet nodig heeft gehad.

arrox 09-05-2010

website is duidelijk, alles wat je nodig hebt kun je snel vinden.Informatie over geplaatste bestelling en geplande levering was volledig en direct. Kortom ik ben zeer tevreden.

Rinag 09-05-2010

vind persoonlijk de website niet mooi.
bestelling Prima

Tegengas 09-05-2010

Overzichtelijke website, makkelijk betalen via iDeal, vlotte reactie op vragen.

LookatMedia 09-05-2010

Zeer prettig contact gehad met meerdere werknemers van CameraNu.nl Zowel de vakkundige informatie als de manier van bestellen, betalen en leveren waren erg duidelijk, snel en naar tevredenheid. De prijs-kwaliteit verhouding is ook erg goed. Het was zelfs zo, dat de persoonlijke en vriendelijke manier waarop ik geholpen ben, veel heeft bijgedragen aan de snelheid waarin ik besloot een aankoop te doen. Zeer prettige ervaring om zo aankopen te doen! Een volgende keer kom ik zeker terug bij CameraNu.nl

wrietvel 09-05-2010

altijd correct en op tijd

willemjonkers 09-05-2010

correct en snel geleverd

Birdie_1 09-05-2010

Keurig afgehandeld!

gahe 09-05-2010

Betrouwbaar en een snelle levering top

keeper1501 09-05-2010

Perfect apparaat, dat aan onze wensen voldoet. Zaterdag besteld; dinsdag per aangetekende post in huis. Telefonisch direct bereikbaar voor vragen

ggroothuis 09-05-2010

Artikel besteld dat niet op voorraad was. Toch binnen een week in huis.
Prima.

heidesherwin1962 09-05-2010

website is is erg overzichtelijk. Als je belt wordt je correct te woord gestaan. Bestelling wordt op de afgesproken dag afgeleverd. Ook als je nadien nog vragen hebt kan je gewoon bellen. Al 4x een aankoop bij cameranu gedaan

karlina 09-05-2010

snelle duidelijke levering.
product goed verpakt aangeleverd.

petetschel 09-05-2010

vandaag betaald, morgen reeds onderweg (vermits het in voorraad is natuurlijk, maar dat staat dan ook goed aangegeven).
Super!

Ron1805 08-05-2010

Alles goed verlopen.

cornelis1957 08-05-2010

Helder site met vermelding op voorraad,
snelle afhandeling, op tijd afgeleverd

Ankott 08-05-2010

Correcte en vlotte afhandeling van mijn bestelling. Nadat ik een vraag over de gekochte camera stelde per e-mail, werd ik tot mijn verrassing binnen tien minuten gebeld door een medewerker van CameraNU. Een service waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen !

pabreuk 08-05-2010

Je word op de hoogte gehouden van de bestelling en de levering is snel en correct.

condor 08-05-2010

Ik heb inmiddels diverse dslr's en lenzen gekocht plus toebehoren.
altijd ben ik prima geholpen door vakkundige vriendelijke mensen.
Bestellingen via internet verlopen vlot en je wordt keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling.

Ik ben zeer tevreden over CAMERANU.nl

naml1uk 08-05-2010

Duidelijke website,prima bezorging na tel. overleg

Frankpost 08-05-2010

Zeer snelle afhandeling.
Een scherpe prijs en een prima product.
Top verkopers!

henkky 07-05-2010

snelle levering,en after sales.
Goed opgeleide verkopers.

Heemse 07-05-2010

Duidelijke en overzichtelijke website. Snelle en correcte afhandeling van het bestelde item. Goede informatie en after sales.

hahoe 07-05-2010

Op donderdag DCA adapter besteld voor Swarovski telescoop. op zaterdag al keurig gebeld of bezorging op maandag 11.45 uitkwam. Vervolgens op maandagochtend gebeld of het uit kwam als het iets eerder was. Werkelijk perfect. Voortreffelijke service. bestelling klopte uiteraard ook.

JdeVries4U 07-05-2010

Diverse malen iets besteld en altijd een uitstekende service. Ook contact over items verloopt altijd snel en vlot.

ElsJST 07-05-2010

Overzichtelijke website & scherpe prijs. Op vragen per email wordt per omgaande duidelijk geantwoord. De levering was vlot. Kortom, prima ervaring met Cameranu.nl

RobertvdBoorn 07-05-2010

Op 30 april heb ik bij CameraNU een MicroSD kaartje gekocht voor mijn smartphone. Wegens de datum (feestdagen) zou dit langer duren dan normaal, echter bleek ook nog iets fout te gaan tijdens het bestellen (een fout van mijn kant) waardoor het adres niet helemaal klopte. Het arriveren duurde dan ook langer dan verwacht, maar dit kwam gelukkig toch nog tot een goede einde.
Het bedrijf reageerde zeer vriendelijk op mijn mails en de responses waren ook degelijk snel.

Een goede ervaringen dus :).

snoeken 07-05-2010

Snelle levering.
Vragen via e-mail snel en correct beantwoord.

G.Vos 07-05-2010

Prima winkel!! Vertrouwd en snel geleverd

tasspoelstra 07-05-2010

Duidelijke website, duidelijke e-mails, goede prijs

idros 07-05-2010

Tweede bestelling en weer een zeer correcte en snelle levering. Prijstechnisch wat mij betreft prima!

robbaman 07-05-2010

De winkel van CameraNU is goed bereikbaar, heeft een ruim assortiment waarvan veel op voorraad en deskundig personeel.

Vragen in de winkel en per e-mail worden snel en volledig beantwoord.

Aftersales heb ik nog geen oordeel over kunnen vellen, tot nu toe ben ik zeer tevreden over alle aankopen bij deze winkel.

Het enige minpunt dat ik kan bedenken is de website. Het vinden van een artikel gaat lang niet altijd soepel, met name omdat de producten binnen de categorieën op merknaam zijn ingedeeld. Aangezien ik voor veel producten (filters, lampen, etc) vooral een betaalbaar alternatief zoek, wil ik graag verschillende merken naast elkaar kunnen zien. Dit is mbv de huidige site niet eenvoudig te doen.

Niko2 06-05-2010

Men heeft verstand van de materie, heeft een goed assortiment, goede prijzen,de zendingen zijn perfect en je vragen worden correct en snel behandeld. Grote klasse, deze zaak.

Robke75 06-05-2010

elankreijer 06-05-2010

Ik kreeg de bestelde spullen wel wat later dan de volgende dag maar ik denk dat het kwam door de feestdagen, die tussen de bestelling en levering zaten.
Dus dat neem ik in mijn beoordeling niet mee.

niels.hintzen 06-05-2010

Website oogt wat rommelig, maar ik kan er alles toch prima vinden. Verwerking van opdrachten is altijd zeer netjes en accuraat. Ben zodoende zeer tevreden over Cameranu.nl

mado1302 06-05-2010

De hele voortgang van het gekochte product wordt via de website perfect weergegeven.

Kylian2006 06-05-2010

Snelle acurate levering. Snel en bevredigend antwoord op vragen. Zeer content.

JDPWijnands 06-05-2010

Product is goed en snel geleverd, compleet en natuurlijk werkend naar verwachting.

leodeboer 06-05-2010

Goed en snel geleverd.

jhmkoop 06-05-2010

Nette, snelle levering; goed verpakt
Accessoires bijbestellen bij een camera op de site kan handiger!

Kenko 06-05-2010

Ik vind cameranu.nl een topdealer met snelle en goeie service.

Het enige waar ik mee zit is dat de prijs van mijn bestelling een dag later met €94,- is gezakt. Vind ik toch wel een flink bedrag en slechts een dagje later :/

Een lensdoekje of iets dergelijks zal wel de pijn verzachten :P

joke28 06-05-2010

prima goede service

C.Boon 06-05-2010

Het is in principe niet mogelijk om after sales te beoordelen omdat info meestal wordt toegezonden wanneer je je als klient aanmeldt voor een nieuwsbrief. Maar zeker bij grotere aankopen ( vanaf welk bedrag c.q. artikel dat mag het bedrijf invullen)zou juist after sales marketingtechnisch een heel goede zaak kunnen zijn.

Reneke68 06-05-2010

Productnetjes en op tijd aangeleverd.
superservice.

berkhout 06-05-2010

op een middag om 17:00 uur besteld en de volgende dag in huis, kan niet anders zeggen dan perfect.
goed verpakt en goed verzorgd.

Serphiot 06-05-2010

Supersnelle levering, goed verpakt. Duidelijke website . Betaling en bestelling gingen goed zonder problemen en status werd goed bijgewerkt. Verzending te volgen via Track&Trace

Ben1953 06-05-2010

Zonder enig probleem alles netjes ontvangen.