Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gjalt van der Meulen 10-10-2019

Had tussenringen gekocht en 20 dagen later bleken ze 25% afgeprijsd te zijn dus was ik flauw.
Maar een e-mail naar Camera Nu en kreeg direct antwoord dat ik alsnog de 25% terug gestort kreeg.
Geweldig wat een service.
Ben al jaren klant en altijd zeer tevreden over hoe men met klanten mee denkt.

Ruth 10-10-2019

Wat ik heel prettig vind aan Camera.nu is allereerst de hoeveelheid informatie die op de website te vinden is. Ik heb lang getwijfeld tussen een instapmodel spiegelreflex- of systeemcamera, en de informatie die Camera.nu over beide typen camera's geeft, heeft me geholpen een goede keuze kunnen maken. Naast deze globale informatie vond ik het overzicht met productspecificaties heel duidelijk en een makkelijke manier om verschillende camera's met elkaar te vergelijken.

Waar ik het meest enthousiast over ben is het aanbod van open box-producten. Naast dat ik het een mooi, duurzaam initiatief vind, heb ik nu voor een mooie prijs een goede camera, zo goed als nieuw, die helemaal aan mijn wensen voldoet, én waar ik nog de standaard fabrieksgarantie op heb :)

En daarnaast kan ik voor mijn camera nu specifiek naar accessoires zoeken, doordat ik bij bijvoorbeeld lenzen gericht op het merk en het type camera kan zoeken.

Het enige dat wat mij betreft nog mist, is een soort advies-optie. Nu ben ik voor extra advies nog langs een media-winkel geweest - die mij overigens niets nieuws vertelde, maar het zou fijn zijn om met specifieke vragen ergens terecht te kunnen.

Kortom: ik heb veel aan we website gehad tijdens mijn camera-zoektocht, en kom hier voor mijn volgende aankopen zeker nog terug!

H4wk-i 10-10-2019

Voor mijn uit de hand gelopen hobby (sound&vision) heb ik een aantal vaste leveranciers. CameraNu.nl is er inmiddels één van.Vanwege de uitstekende service, de vriendelijke en kundige medewerkers, de snelle levering als het kan en de persoonlijke aandacht koop ik daar graag. Dat deed ik al voor een camera, statieven, een scanner, een flitser, een schouderriem en meer. Het prijsniveau is competitief, al zijn ze niet altijd de goedkoopste. Bovendien heeft CameraNu.nl een interessant aanbod occasions. Kortom, een betrouwbare partij die een bezoek - zowel digitaal als 'live'- zeer de moeite waard is.

Berna 10-10-2019

Product wat ik zocht was makkelijk te vinden en snel geleverd. De website is overzichtelijk

Gianni 10-10-2019

Cameralens en ND filter besteld. Zeer goed geholpen door de klantendienst, aangezien ik het voor een bepaalde opdracht en dus een bepaalde datum zeker wou hebben. Tijdig geleverd. En zeer tevreden over het geleverde materiaal.

Pim Willigers 10-10-2019

Zeer mooie winkel, goede uitleg gekregen over mijn nieuw gekochte camera. Vriendelijk personeel !

Dick Carlier 10-10-2019

Keuirg bedrijf met een eerlijke mening als het gaat om advies over spullen, ze kijken goed wie zij voor zich hebben en wat diegene er mee wil doen zonder dingen op de dringen. Keurige service dus. Voor postorder gaat het ook erg vlug.

Willy 10-10-2019

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, snelle en correcte levering ('s avonds besteld en 2 dagen later in de voormiddag geleverd). Ook op correspondentie via e-mail wordt snel gereageerd met duidelijke antwoorden/voorstellen).

jdeb 10-10-2019

Deze shop biedt een ruim gamma aan produkten aan, in alle prijscategorieën met met voldoende technische info. Eel telefoontje verloopt ook vlot

Ien 09-10-2019

Binnen 1 dag geleverd, keurig en verzorgd ingepakt. Ook de website is prettig en makkelijk. Het feit dat je niet een account moet aanmaken vind ik ook een pré. Al die wachtwoorden word ik gek van. Kortom een dikke duim voor deze website!!

Gerbert 09-10-2019

betrouwbare winkel met goede kwaliteit/prijsverhouding en een correcte en snelle reactie als er vragen zijn

Pieter 09-10-2019

Voor de eerste keer de stap gemaakt om 2 verrekijkers te kopen bij cameranu.
Bij binnenkomst van de winkel een beetje vreemd ervaren; moet ik nou wel of niet een nummertje trekken? hoe werkt dat hier? veel mensen in de winkel, gaat dat wel snel genoeg? na 20 minuutjes wachten en turen door de vitrines werden we geholpen. van te voren een keuze gemaakt welke verekijkers ik wilde proberen. ik heb ze allemaal mogen proberen, waarvan 1 op statief. Dit was allemaal geen probleem. Er werd ruim de tijd voor mij genomen; Top!
2 verrekijkers rijker ook advies gevraagd over een statief. Hierin hebben ze financieel meegedacht en de meest gunstige en kwalitatief goede aangeboden.
Dit advies heb ik helaas in de wind geslagen om toch eerst meer onderzoek te doen.
Achteraf toch hetzelfde online besteld. Dit ging helaas naar de verkeerde klant elders in het land. 's Avonds meteen contact gezocht via de whatsapp functie. Per direct uitgezocht en opgelost, weliswaar 2 daagjes later, maar klasse voor het snelle handelen!

Michael 09-10-2019

Ik zocht een kleine camera en bij jullie was hij tot 20 euro goedkoper dan bij de andere webshops. Bovendien was zelfs de verzending gratis naar België. Natuurlijk heb ik niet getwijfeld en hem dadelijk besteld.
Het pakket was goed verpakt en snel verzonden. Ik ben al zeer tevreden over de service en de dienstverlening

Ilse 09-10-2019

Even langs Urk geweest in de winkel en super geholpen door hun! Ik kwam voor een nieuwe of tweedehands lens en ben uiteindelijk met heel veel informatie en een nieuwe lens de deur uit gelopen! Nogmaals super dank voor deze fijne ervaring in de winkel!

Onno 09-10-2019

Prima in orde. Snel geleverd. De goedkoopste wat mijn inktpatronen betreft.

Guido Roeland 09-10-2019

Ongelofelijk snel en de juiste spullen in mijn bestelling. Een mooie aanbieding op de webshop van CameraNu aan het begin van de avond de bestelling geplaatst en de volgende dag al netjes en goed verpakt in huis! Nette en duidelijke factuur erbij, zo zou het altijd bij elke webshop moeten gaan, TOP.

Gerardina 09-10-2019

Duidelijk, je kunt goed kijken naar de verschillende producten. Ook de prijzen. De toezending is prima. Keurig ingepakt. Ik heb het idee, hier durf ik gerust war
t te bestellen. Het komt in orde

Review 05-10-2019
Je hart gaat sneller kloppen als je naar al die mooie video- en fotocamera's kijkt. Nog steeds maak ik van mijn vakantiereizen een video, waar andere reizigers vaak ook blij mee zijn. Maar,,,,, de laatste keer vond ik mijn beelden niet meer scherp genoeg. Een nieuwe? Als je 85 jaar bent? Ja, gedaan ! Gekozen voor Panasonic HC-V770. Een dag later kwam de camera met tas keurig verpakt. Handleiding is sumier, je kunt op de computer meer downloaden. Ook software, maar helaas die software downloaden was te geleerd voor mij. Gelukkig kan ik op mijn oude manier de beelden op de computer krijgen. Die zijn weer mooi scherp. Ik ben echt heel blij met mijn aankoop.

Henri.moelans 09-10-2019

Correct, duidelijk en snelle levering meer moet dat niet zijn. Ik ben erg tevreden.....

Bert D 08-10-2019

jammer dat ik via een zoekterm bij de verkeerde lader uitkom. Maar super hoe het daarna wordt opgelost. Via chatbox alles duidelijk en nieuwe lader onderweg.

Gerard 08-10-2019

De prijs was uiteraard van belang maar de snelle reactie op mail en in de chat vond ik een prima extra service. top

Edwin 08-10-2019

Duidelijke informatie op de website. En als er iets niet duidelijk is, is er een deskundig iemand bereikbaar die je kan helpen. Snelle service en goede communicatie.

JvdB 07-10-2019

Vriendelijke en deskundige hulp met net dat beetje meer. Je gaat weg met bijna altijd meer als je van plan was. In de winkel kopen blijft toch de prettigste ervaring.

Gregory 07-10-2019

Top service, duidelijke website, vlotte levering, ik heb voor aankoop ook contact gehad per mail & telefoon en alles vlot verlopen,

Janne-Marije 07-10-2019

Bij aanschaf van een spiegelreflex camera gekozen voor camera.nu een tijd geleden. Nu was ik op zoek naar een grotere lens. Ik vond het lastig om een keuze te maken welke lens het beste bij mij past. Camera.nu heeft mij steeds telefonisch goed advies gegeven.

Shirley 07-10-2019

Meerdere aankopen gedaan uitermate tevreden gespecialiseerde winkel groot aanbod snelle levering nette rijzen

Chris 07-10-2019

Prima bestelproces en duidelijke uitleg over product.
Klein minpunt is dat er staat vandaag besteld morgen in huis!!
Dit kun je niet waarmaken als je het pakket (14:30 besteld) pas om 23:30 aanmeld bij post.nl want dan komt het pakket een dag later.
Niet leuk als je iets voor een cadeau besteld en het een dag later pas komt.
Officiele reactie van CameraNU.nl 10-10-2019

Hoi Chris,

Dank voor je review! Zoals besproken aan de telefoon is er waarschijnlijk wat anders mis gegaan in het verzendproces dan dat hij te laat aangeboden is, de laatste rit van PostNL komt namelijk na 23:59u bij ons langs om ook de laatste pakketjes de volgende dag te bezorgen. Helaas gaat er wel eens wat mis in het sorteerproces waardoor hij later aangeboden wordt, wat bij jou dus helaas ook het geval is.

Als nog veel plezier met de kijker gewenst!

CameraNU.nl

Maarten 07-10-2019

Snelle levertijd, zeer snelle reactie vanuit klantenservice via e-mail en WhatsApp. Zeker voor herhaling vatbaar!

hubert peffer 07-10-2019

Na een zeer positieve aanschaf van een hogereprijsklasse camera bij CameraNU.nl twee jaar geleden,kocht ik onlangs een twede toestel(ander merk)ook hogere prijsklasse,helaas het was niet exact hetgeen ik zocht en retourneerde deze camera.CameraNU.nl nam het toestel terug zonder enig probleem.DAT noem ik klantenservice en druk erop dat deze statement absoluut oprecht is en geen "verduikte"reklame.

Ronald van Hameren 07-10-2019

Niet anders dan lof voor CameraNu.nl
Goed aanbod, hele scherpe prijzen, snelle levering, hele goeie support igv problemen met producten, en 5 jaar garantie op camera's!

Ooit een DSLR cam gekocht icm fotografie-cursus die werdt gegeven door vakkundige mensen, fijne cursus en goeie ambiance.
Onlangs wilde ik persé de Insta360 en GoPro 7 action-cam bij CameraNu kopen omdat zij in totaal 5 jaar garantie geven op deze cams.
Onlangs een defect product (lader) ontvangen die ik niet binnen de retour-deadline kon terugsturen ivm vakantie; Ook had ik geen verpakking meer na 4 weken maar daar was wel een oplossing voor te verzinnen. CameraNu heeft dat heel netjes opgelost. Nu nog opsturen en dan krijg ik een vervangende lader.

Ik ben zo tevreden over CameraNu dat ik volgende maand weer een GoPro 7 en GoPr0 Max incl accessoires ga bestellen :-)

marika 07-10-2019

Ik heb een blackeye wide cine lens bij cameranu gekopen. Bij cameranu kon ik het product testen en zag dat de lens heel goed past op de iphone. De kwaliteit is heel goed. Nu kan ik mooie wijde hoek foto’s maken met mijn iphone. Medwerkers nemen de tijd om advies te geven en te helpen om tot een goede keus van een product te komen.

Gert 07-10-2019

Zonder heel grondig onderzoek te hebben gedaan had ik een gimball besteld. Toen het product geleverd was dacht ik, dit is niet helemaal wat ik zoek. Ik heb contact gezocht met de servicedesk en ik ben daar uiterst vriendelijk en begripvol te woord gestaan. De mogelijkheden in terugzenden van het product besproken. Onderweg naar een klant heb ik de gimball weer teruggebracht. Camera.nu in Urk stond mij te woord en we hebben gezamenlijk de mogelijkheden besproken met wat ik nodig heb. Uiteindelijk besloten om voorlopig geld terug te storten. Het vervolgproces is mij zeer goed bevallen. Ik kom zeker terug.

agnesadriana 07-10-2019

Goed en overzichtelijk assortiment aan analoge fotografie/ films. Vakkundig advies over kwaliteit en werkwijze van films, waardoor je kan vergelijken. Blij met snelle levering.

C. 06-10-2019

Eenvoudige maar complete product informatie op de website. Prima bestelprocedure met duidelijke uitleg. Uitstekende informatie over de aflevering.
Al met al heel goed.

M van Tongeren 06-10-2019

Snelle levering, net even een ander assortiment dan andere webwinkels. Overigens in Urk ook een prettige winkel.

TJ 06-10-2019

Ik vind de webshop overzichtelijk en gemakkelijk. Voldoende keus en vlotte afhandeling van je bestelling. Ook de uitleg over de artikelen en de achtergrond ervan is handig.

Jaap 06-10-2019

CameraNu heeft een ruime keuze aan producten met een scherpe prijs/kwaliteit verhouding.
De site is zeer gebruiksvriendelijk, je kan altijd vinden wat je zoekt. Ook de blog op de site met tips van bekende fotografen over allerlei aspecten van fotografie vind ik een welkome aanvulling.
De levering is zoals gebruikelijk supersnel.

Maria 06-10-2019

Snelle levering en uiterst vriendelijke bejegening tijdens het telefonische contact. En, tegenwoordig ook nogal bijzonder; bereikbaar!

Johan 06-10-2019

Goed geholpen, deskundig advies bij het kiezen van nieuw objectief.
Verschillende opties bekeken en vergeleken voor het doel en gebruiks gemak

John Jansen 06-10-2019

28-9-2019 naar Urk geweest, een fotovriend van mij wilde er naar toe voor de aanschaf van een nieuw objectief en heeft een mooie deal kunnen maken met de inruil actie waar mee geadverteerd werd. Ik ging mee met een fototas die kapot was gegaan, vooraf al via de mail geïnformeerd of zij hem wilden repareren, "geen probleem hoor neem maar mee" afgegeven aan de service balie en correct afgehandeld. Terwijl ik wachtte op mijn maat, vroeg ik tussendoor aan de dame die hem hielp of zij mij ook van dienst wilde zijn, natuurlijk geen probleem, mijn interesse ging uit naar een nieuwe fototas van Shimoda, een super tas, de dame in kwestie, nam alle tijd voor ons en gaf zeer goed advies en uitleg op een hele prettige en vriendelijke manier. Zelden meer zo fijn personeel meegemaakt, super. Ik heb zelf een winkel gehad, waar service op nummer 1 stond en weet hoe belangrijk vriendelijkheid, geduld en goed advies is, kortom top ervaring. Wij komen graag terug, .....

Hans 06-10-2019

CameraNU biedt een vlotte en correcte service. Ik kocht hier omwille van de scherpe prijzen.
Levering en kwaliteit zijn zeer goed, contact met de klantendienst zeer correct.
Helemaal tevreden!

Yvonne v.d. Meer 05-10-2019

We werden heel goed geholpen, er werd echt de tijd genomen. Eerst met het zoeken naar een geschikte tas, alles kon gepast worden. Daarna mee naar de kassa waar ze ons verder hielp met wat we wilde hebben. Er werden statieven uit het magazijn laten brengen om te proberen en te vergelijken. Voor een zonnekapprobleem werd er iemand van boven bij geroepen voor advies. We zijn daar een behoorlijke tijd geweest en we zijn goed geslaagd weer weggegaan. Ik heb vandaag mijn nieuwe tas en statief geprobeerd. Prima!

Sierd 05-10-2019

Goede printer voor een redelijke prijs. Levering binnen 24 uren en nog geen halfuur later printen maar. Uitermate tevreden over het produkt

Chantal 05-10-2019

Ik was op zoek naar een geschikte schoudertas voor mijn systeemcamera en 1 of 2 objectieven. Het was eenvoudig navigeren door de site en ik heb een fijne tas kunnen vinden. Goede prijs- kwaliteit verhouding. Vlotte levering.

pam 05-10-2019

Tevreden klant vanaf dag 1 goede service ... altijd leuke babbel lach en alle tijd voor je vragen , vorige week de Canon R gekocht... geweldig..

De collega’s onderling zijn ook altijd bereid het beste voor jou als klant te bieden.. in deze 10 jaar fotografie rij ik graag ruim een uur om er even binnen te stappen en mijn collectie uit te breiden.. thanx Camera Nu voor de 10 jaar top service !

Gr Pam

Jaap 05-10-2019

Ik ben op een vlotte en deskundige wijze geholpen bij het inruilen en kopen van een aantal lenzen.
Vanuit Hillegom is het fijn dat er nu een filiaal in Amsterdam is.

Addy 04-10-2019

Duidelijke website, overzichtelijk zoeken naar producten, snel reagerend op een vraag. Tijdige levering. Goede verpakking. Goede prijs en kwaliteit

Peter de Weerdt 04-10-2019

Een niet alledaags product, een aansluitkabeltje voor tussen een Rode microfoon en een niet standaard telefoon- gewoon uit voorraad leverbaar. En natuurlijk tegen een scherpe prijs. Deze keer niet laten opsturen, maar zelf opgehaald in de winkel in Urk. Vlotte, vriendelijke bediening. Ter plaatse nog even geïnformeerd naar een occasion artikel dat ik toevallig in de vitrine zag staan en dat op mijn wensenlijstje staat. Bijzonder deskundig en transparant over herkomst van het artikel te woord gestaan. Klantvriendelijkheid op en top, als sinds ik bij de start van Cameranu op een kantoor in de oude visafslag klant ben, ben ik niet anders gewend. Voor mij de topzaak voor foto, videohobbyisten en (semi-)professionals in Nederland.

Jeroen Wayenberg 04-10-2019

Ik ben in Apeldoorn geweest en daar word je echt super geholpen ze nemen de tijd voor je. En luisteren goed om je dan een zo passend mogelijke advies te kunnen geven.
Het is een fijne winkel en er hangt een goede sfeer en kennis.
Het zijn zeker geen dozen verkopers zoals vele andere winkels K.E te Arnhem.
Ik raad daarom ook iedereen aan om deze winkel zeker een keer te bezoeken als je in de buurt bent van Apeldoorn bent.

Martin 04-10-2019

Goede service en advies. Op advies van een kennis heb ik eerst een dia-scanner Reflecta X10 gekocht maar bleek niet te voldoen. Deze eerst nog onder garantie vervangen door een ander exemplaar, maar ook die werkte niet goed. Na advies van CameraNu is de Reflecta omgeruild, onder bijbetaling van het verschil, voor een document en film-scanner Epson V550. Wat een verschil in resultaat. Subliem.
Deze Epson V550 is echt aan te bevelen. En de snelheid is prima.
CameraNu bedankt voor het advies en service.

Milou Timmermans 04-10-2019

Snelle bezorging, mooie kwaliteit producten. Fijne shop. Blij dat ik jullie ontdekt heb.