Deze score is berekend op basis van 2384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

schweichler 27-05-2010

De goede en informative website gaven de doorslag.
Nog meer verrast was ik door het grote winkelassortiment en de zeer betaalbare prijzen alsook door de komplete levering van het produkt. Alles in originele fabrieksverpakking incl. handleiding e.d.
Het geeft toch wel een gevoel van betrouwbaarheid. Bovendien, het winkelpersoneel was vriendelijk en deskundig.

Squirrel61 27-05-2010

Ik ben al meerdere keren bij Cameranu geweest. Aangelokt door de lage prijzen heb ik er al twee camera's en wat accesoires gekocht en dan nu een geheugenkaartje. Prima winkel, er is deskundige hulp aanwezig en er is heel veel voorraad, dus tenzij je iets exotisch zoekt, is het bijna altijd leverbaar. Wachttijden zijn acceptabel, deze keer was ik direct aan de beurt maar als je moet wachten is er genoeg te zien en te doen om de wachttijd aangenaam door te brengen. Cameranu laat zien dat lage prijzen, kwaliteit en service dus wel degelijk samen kunnen gaan!

NB. Hetzelfde kaartje wat ik voor €54,95 kocht was in dezelfde week bij Dixons in de "aanbieding" voor €69,95!

rodneyclark 27-05-2010

Alles is gewoon goed ,

edvl 27-05-2010

Heel snelle en keurige levering. In minder dan 24 uur had ik mijn objectief binnen.
Top!

Jordan10354484 27-05-2010

prima service en snel

naamJB1985 27-05-2010

Goede service, razendsnel. 's middags besteld en de volgende dag in huis zonder enkel probleem. Daarnaast zeer goede prijs.

rdjong 27-05-2010

ik werd gewoon zeer goed geholpen, snele aflevering, goede service

fol0100 27-05-2010

- Overzichtelijke site

- Gebruiksvriendelijke site

- Super snelle levering,s'middags om 13:00 uur besteld en s'ochtends om 10:00 reeds in huis.

- Producten goed en veilig verpakt,middels plastic oplaas zakjes en stevige doos.

- Zeer aantrekkelijk geprijst t.o.v. concurenten.

fredvanzegveld 27-05-2010

uitstekende levering en prima prijzen

Aprea 27-05-2010

snelle levering, 1 dag.

Sander.Meijer 27-05-2010

Zeer nette zaak, met heel veel keus! Bereikbaarheid om af te halen zijn uitstekend en het ligt netjes voor je klaar(bij een internet bestelling)

lydiavis 26-05-2010

Eerst de filter bij Bol.com besteld. Twee keer de verkeerde filter gekregen. Hierna bij Camera.nu besteld. Om vijf uur 's middags besteld en de volgende dag de juiste filter in huis. Snelle service en meteen de goede lens. Bij de bestelling geeft de website aanbevolen producten aan die je nodig hebt bij het product dat je koopt. Erg handig, zo kun je nooit het verkeerde bestellen.

--Roel-- 26-05-2010

Goede website, en het product was snel gevonden. Levering helemaal zonder problemen!
Heb al meerdere aankopen via Cameranu gedaan; allemaal oke.

jessicajmeijerink 26-05-2010

Snelle service en levering

balke 26-05-2010

Ik heb nog nooit zo snel een bestelling binnen gehad, 16.30 besteld 9.00 binnen volgende dag.
compliment

gaardweg 26-05-2010

Snelle levering en goede prijs
Via tnt post tracking en goede verpakking

wialki 26-05-2010

Je kunt op veel plaatsen via internet iets kopen. Op sommige verkoopsites moet je eerst inloggen met je gegevens voor je kunt kopen , vervolgens hoor je niets meer. Cameranu.nl is ook via de telefoon bereikbaar voor goed advies. De website is duidelijk en de levering verloopt erg vlot.

c.vanas 26-05-2010

vlotte, correcte afhandeling door webwinkel. Bestelling bleef een dag liggen bij TNT-post voor aflevering

Rene-natuurliefhebber 26-05-2010

Snelle levering als beloofd, goed te volgen via volgsysteem. Prima verpakking. Daarnaast het vertrouwen van een (voor mij) bekend adres, waarvan eerder leveringen en een éénmalige reparatie in garantie termijn prima zijn opgepakt. Deskundigheid is in de winkel volop aanwezig. Deze combinatie van webwinkel, informatieverstrekking en mooie winkel waar je rond kan lopen en bekijken, is voor mij heel belangrijk en beoordeel ik als uitstekend.

hooiberg1959 26-05-2010

Webbestellingen altijd snel in huis en correct.

In de winkel altijd razend druk met wachtrijen en nummertjes, en ze geven iedere klant de tijd die nodig is. Ruimte voor extra vragen, goede tips en adviezen. Stuk voor stuk vaklui met gedegen kennis van fotomateriaal.
Scherpe prijzen, kan soms elders marginaal goedkoper, maar als je hier eenmaal binnen geweest bent, dan kom je terug

Prettige sfeer in winkel, je komt er veel fotofreaks tegen, alleen daarvoor zou al binnenlopen als het niet zo ver weg was.

astridodb 26-05-2010

Alles verliep soeplen, duidelijk en snel.

ocram29 26-05-2010

Supersnel geleverd!
Ook de aftersales dik in orde!
Helaas ging vorige keer een lens van mijn camera stuk en moest de lens terug naar Canon.
Keurig op de hoogte gehouden hoe het er mee was. Zelfs toen de onderdelen voor de lens tijdelijk niet leverbaar was.
Zeker aanteraden!!!

jege78 26-05-2010

Zeer goede service in de afwikkeling van de bestelling en vragen; eerste levering is bij TNT zoek geraakt. Zonder problemen een nieuwe levering ontvangen.

201093 26-05-2010

De adviseur/verkoper gaf mij zeer goede uitleg betreffende mijn order.

Ik had bijv. een paar artikelen niet nodig voor het gebruik van mijn Nikon camera en Objectief omdat deze al standaard in het pakket zaten. Op advies van B-J ook een UV filter aangeschaft.

Inmiddels via de website een Cameratas gevonden die ik binnenkort kom ophalen.

Kortom: Zeer overzichtelijke winkel,
Prima zaak en een klant erbij.

Sandra0102 26-05-2010

Website is wat onoverzichtelijk. Veel 'zoekwerk' nodig om bijpassende producten te vinden. Bestelling was binnen 24uur netjes aangetekend afgeleverd.

martienband 26-05-2010

Bij het bestellen om 15:45 uur, werd ik keurig geholpen en de levering was rond 13:30 uur de volgende dag binnen.

straaljager 26-05-2010

6,3
De bestelde artiklen waren bestemd voor een kado. De originele verpakking was met inpaktape verpakt en de doos was beschadigd tijdens transport. Mede door de slechte staat van inpakken. De originele doos met informatie is niet meer te gebruiken voor een kado.

De website en webwinkel zijn verder goed. Ook de info vertrekking na de bestelling. Betaal mogelijkheden zijn ook goed.

De reactie na de klacht m.b.t. de levering en de verpakking is erg magertjes en mag beter en klantvriendelijker.

HdeHeus 26-05-2010

Mijn oordeel over Cameranu.nl is gewoon perfect.Heb ook wel eens op een andere site wat foto apparatuur besteld maar aan de snelle levering van deze firma kunnen vele ander webshops nog wel een puntje aan zuigen.
Als mijn Portemonaie het toelaat ga ik zeer zeker meedere keren gebruik maken van deze webshop.

Janajannie 26-05-2010

Ik bestelde op een woensdagavond ±20.00. De volgende dag werd de lens besteld. Dat vind ik supersnel.

Onderwijs 26-05-2010

Deze microfoon werkt optimaal. De handleiding is helder. Fijn dat er een zakje is bijgeleverd voor de oortjes voor spreker en filmer. Het is goed mogelijk om met elkaar te communiceren. Weliswaar moet je dan even stoppen met opnamen maken, maar het stelt je in staat regieaanwijzingen te geven op fluistertoon, dus de aanwezigen in de ruimte kunnen de regieaanwijzingen niet horen. Uitstekend geschikt voor opnamen in onderwijssituaties!

paul_canon 26-05-2010

Vandaag besteld - morgen in huis.
En het klopt ook nog!!

Raikin 26-05-2010

snelle aflevering.
goeie communicatie via de mail

Cynthia1988 26-05-2010

Hele goeie service. Heb het pakketje niet binnen gekregen, gebeld en is meteen opnieuw opgestuurd en volgende dag binnen! Top!!

altarf 26-05-2010

Duidelijke website, snel geleverd en keurig verpakt.

cam.franssen 26-05-2010

Ook mijn derde aankoop via uw winkel is snel en correct door u behandeld en binnen een dag in onberispelijke staat afgeleverd.De betaling heb ik deze keer gedaan via Ideal via mijn eigen bankrekening dus, via de ABN gaat dat zeer snel
Aanbevolen !

communik 26-05-2010

Prima service, snelle levering, goede informatie.

Riptide 26-05-2010

Byzonder prettige winkel.
Klant vriendelijk.
Ook voor de beginnende hobby fotograaf.
Er worden goede workshops gegeven.
Zijn al 5 jaar klant bij cameraNu .
Komen altijd hun afspraken na.

Maroder 26-05-2010

Overzichtelijke website, snelle levering, goede telefonische ondersteuning

PaulWiertsema 26-05-2010

Bestellen was simpel en snel, levering prompt en deugdelijk.

Kire84 26-05-2010

Goede webshop. Niets op aan te merken. voor 16.00 besteld, morgen in huis.

Nee, dat doen die knakkers uit Urk prima :)

james_oe 26-05-2010

I found the staff very friendly and helpful over the fun and as a result my transaction was very smooth and my item was delivered to me the next day. Keep up the good work!

tico75 25-05-2010

correcte en snelle levering

peggyvangerven 25-05-2010

helemaal ok

Judklo 25-05-2010

Bestelling binnen afgesproken tijdstip bezorgd.

jeroenouweland 25-05-2010

Niks op aan te merken! Ik ben netjes te woord gestaan en op een vraag die ik had, is goed op gereageerd.

erik_v_b 25-05-2010

Voor de 2e keer een lens en accessoires gekocht. Wederom netjes de volgende dag bezorgd. Gezien slechte ervaringen met Voordeelhalen blij dat hier de echte voorraadstatus wordt getoond...

Kim88Brabant 25-05-2010

Goede site snel geleverd helemaal goed

dolf1956 25-05-2010

binnen een dag in huis

en goed verpakt

tdejager 25-05-2010

snelle levering, keurig verpakt en concurrerend qua prijs!

glfnooijen 25-05-2010

zeer snelle service en zal in de toekomst zeker weer wat bestellen bij jullie als ik wat nodig heb.